twitter:andrewhistorian twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:46:13Bataclan is immediately behind our apartment building: I can't see but can hear what's happening there: shouting policemen, women weeping. reageer retweet
ja.. ik kom net uit een cafe .... was moe.... nu dus niet meerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn ogen vielen dicht op de bank wilde net gaan slapen.
Ben weer klaar wakker![]()
Onze emo is weer terug.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn ogen vielen dicht op de bank wilde net gaan slapen.
Ben weer klaar wakker![]()
Daar staat dat de bandleden gedood zijn en dat de rest van de bezoekers 1 voor 1 worden afgeschoten. Het is de hel.quote:
vind het altijd wel mooi dat zodra het fout gaat 'we' op het laagste punt van NL lekker droog zitten, maar in limburg zitten we met natte potenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
of ze blazen paar waterkeringen op.
Durven ze niet en aanpakken/vervolging is enorm lastig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Christenen hebben WOII ook niet begonnen, dat waren de nazi's. En die hebben we wel degelijk verboden na WOII.
Dus analoog hieraan kunnen we de islam best verbieden.
Gewoon voor jezelf beginnen, ik begin morgen een uurtje later;)quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Werkgever is wel coulant, maar de klanten die morgenvroeg voor de winkel staan niet
Ja, en daarmee trap je met ogen open in de val die dit soort gasten opzetten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Grenzen hoeven van mij niet dicht. Moslims mogen wat mij betreft wel weg.
De kerk gaf anders wel zijn steun aan Hitler.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Christenen hebben WOII ook niet begonnen, dat waren de nazi's. En die hebben we wel degelijk verboden na WOII.
Dus analoog hieraan kunnen we de islam best verbieden.
ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ondertussen staat dat vluchtelingenkamp in Calais in brand.
[ afbeelding ]
Duidelijk is dat jij ze omarmt en er graag nog veel meer binnenhaalt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is wel duidelijk ondertussen. Punt gemaakt.
Getuigenverslagen: 'we doen dit voor syrie', 'allah akbar'quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jij vreemde berichten neerzet. Waar heb je het in godsnaam over dat je al helemaal een type dader gaat neerzetten.
Hey geert,quote:
Downplayen is begonnen. Morgen heeft het allemaal niks meer met de islam te maken en overmorgen heeft Wilders het gedaan. Gebruikelijke tactiek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
want het nazisme kwam voort uit het christendom? wat lul jij nou weer? houd dan gewoon je bek weetje.
?quote:It is rare in France to have attentats during the night. The chosen day and locations make these attacks very painful.
Was dat laatst ook al niet een keer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
welke val..? van wie?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, en daarmee trap je met ogen open in de val die dit soort gasten opzetten.
nooit nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik hoop dat ze een paar terroristen levend vangen
Oke.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Duidelijk is dat jij ze omarmt en er graag nog veel meer binnenhaalt.
Jij denkt dat het blanke christenen zijn?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jij vreemde berichten neerzet. Waar heb je het in godsnaam over dat je al helemaal een type dader gaat neerzetten.
en villenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik hoop dat ze een paar terroristen levend vangen
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik nu prima zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef luxerobots het volgende:
Het is wel weer Jeroen Overbeeks finest hour.
Ja, en dus haal je vluchtelingen erbij. Logisch en doodnormaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Getuigenverslagen: 'we doen dit voor syrie', 'allah akbar'
Is misschien wel verstandig. Ik sta niet in voor achterlijke acties van extreme rechtsen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Grenzen hoeven van mij niet dicht. Moslims mogen wat mij betreft wel weg.
Hard gelachenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hey geert,
Leuk dat je ook op fok zit
Frankrijk heb je veel meer verschillen tussen arm en rijk, meer wapens onder de bevolking, groter percentage immigranten en allochtonen, en in Nederland heb je niet zulke buitenwijken als in Parijs waar de politie niet de baas is.
Ons leger is weg. Dus dat is ook weer zoietsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi dat ze het leger nu inzetten. Die Fransen snappen het wel!
Die gast spreekt altijd met van die rare pauzes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef luxerobots het volgende:
Het is wel weer Jeroen Overbeeks finest hour.
Komt omdat ze zich ook in een hoek gedreven voelen door "ons" , de rest. Dan ga je voor je eigen "volk" opkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Odaiba het volgende:
Toch vreemd dat sommige europese moslims hier geen of amper een tweet aan wijden, terwijl als er ook maar iets gebeurd met een moslims, men gelijk de rest probeert te mobiliseren... Ook al zo iets waar je gaat twijfelen waar hun loyaliteit ligt. Niet bij het land, het volk, nee enkel bij allah en hun moslim broeders.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zwaar dit keer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef PowerLoungen het volgende:
In ander nieuws : Japan is weer de lul met een aardbeving
Volgens de Facebook van de band is nog niet duidelijk of band en crew allemaal veilig zijnquote:
Gewoon weer 2 erbij bouwen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Was mijn analyse ook ja. Pauperwijken, ghetto's en invloed van IS underground prekers. Geef ik de grootste kans. De echte IS heeft het druk genoeg in het Midden Oostenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hey geert,
Leuk dat je ook op fok zit
Frankrijk heb je veel meer verschillen tussen arm en rijk, meer wapens onder de bevolking, groter percentage immigranten en allochtonen, en in Nederland heb je niet zulke buitenwijken als in Parijs waar de politie niet de baas is.
Omdat de gijzelaars anders doodleuk mee kunnen kijken op hun iphone wat de politie buiten doet, nitwitquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef xminator het volgende:
Rechtstreekse uitzending over gijzeling in theater is verboden. Censuur in Frankrijk...beperking persvrijheid in Europa.....
waarschijnlijk uit woede dat ze geen tv's hebben om dit te volgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |