Dat riep ook iedereen over zuid-afrika en Brazillie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:44 schreef ha_n het volgende:
Er gaat 100% iets gebeuren op het EK. Achteraf gezien ben ik blij dat we er niet bij zijn. Hebben die Fransen geen geheime dienst ofzo? Zo een gecoordineerde aanval moet je toch zien aankomen.. wtf.
iedereen dood, vermoorden een voor een, het is de hel.quote:
ja zeiden ze ook bij de nosquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
zegt die op cnn nou dat er een gijzelnemer dood is?
Het lastige is dat ze allemaal al in Frankrijk woonden gok ik zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:44 schreef ha_n het volgende:
Er gaat 100% iets gebeuren op het EK. Achteraf gezien ben ik blij dat we er niet bij zijn. Hebben die Fransen geen geheime dienst ofzo? Zo een gecoordineerde aanval moet je toch zien aankomen.. wtf.
De Christenen hebben WOII ook niet begonnen, dat waren de nazi's. En die hebben we wel degelijk verboden na WOII.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja de Islam is kut, zo ook het christendom. Mensen uit een oorlogsgebied zijn getraumatiseerd, onstabiel en dat wil zich vaak uiten in geweld etc. Zoals de voorbeelden die jij noemde. Maar we hebben het Christendom ook niet verboden na de nazi's, dus ik zie niet in waarom we nu de islam gaan verbieden.
zou jammer zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
1/4 dood blijkbaarquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Werkgever is wel coulant, maar de klanten die morgenvroeg voor de winkel staan nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef Piethur het volgende:
[..]
Werkgevers zouden voor dit soort nieuws coulant moeten zijn
Dat zal het geweest zijn ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zijn het nog moslims. Het kan even goed zijn dat dit een paar zijn die kwaad zijn omdat de wifi niet werkt in het AZC.
Nee ondersteunde het alleen, maar misschien moet je zelf gewoon je mond houden als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
want het nazisme kwam voort uit het christendom? wat lul jij nou weer? houd dan gewoon je bek weetje.
Ja, dat is wel duidelijk ondertussen. Punt gemaakt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Grenzen hoeven van mij niet dicht. Moslims mogen wat mij betreft wel weg.
Oké Hans.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
It is rare in France to have attentats during the night. The chosen day and locations make these attacks very painful.
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn ogen vielen dicht op de bank wilde net gaan slapen.
Ben weer klaar wakker![]()
Voor de mensen die net intunen af en toe recappenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef HansDeFransman het volgende:
Waarom die knallen nabij het stadion 500x herhalen...?
Ik vind echt dat jij vreemde berichten neerzet. Waar heb je het in godsnaam over dat je al helemaal een type dader gaat neerzetten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zijn het nog moslims. Het kan even goed zijn dat dit een paar zijn die kwaad zijn omdat de wifi niet werkt in het AZC.
omdat er geen nieuws isquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef HansDeFransman het volgende:
Waarom die knallen nabij het stadion 500x herhalen...?
Dat zou een hoop rust geven, wereldwijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Christenen hebben WOII ook niet begonnen, dat waren de nazi's. En die hebben we wel degelijk verboden na WOII.
Dus analoog hieraan kunnen we de islam best verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |