Oké Hans.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
It is rare in France to have attentats during the night. The chosen day and locations make these attacks very painful.
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn ogen vielen dicht op de bank wilde net gaan slapen.
Ben weer klaar wakker![]()
Voor de mensen die net intunen af en toe recappenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef HansDeFransman het volgende:
Waarom die knallen nabij het stadion 500x herhalen...?
Ik vind echt dat jij vreemde berichten neerzet. Waar heb je het in godsnaam over dat je al helemaal een type dader gaat neerzetten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zijn het nog moslims. Het kan even goed zijn dat dit een paar zijn die kwaad zijn omdat de wifi niet werkt in het AZC.
omdat er geen nieuws isquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef HansDeFransman het volgende:
Waarom die knallen nabij het stadion 500x herhalen...?
Dat zou een hoop rust geven, wereldwijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Christenen hebben WOII ook niet begonnen, dat waren de nazi's. En die hebben we wel degelijk verboden na WOII.
Dus analoog hieraan kunnen we de islam best verbieden.
twitter:andrewhistorian twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:46:13Bataclan is immediately behind our apartment building: I can't see but can hear what's happening there: shouting policemen, women weeping. reageer retweet
ja.. ik kom net uit een cafe .... was moe.... nu dus niet meerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Onze emo is weer terug.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Daar staat dat de bandleden gedood zijn en dat de rest van de bezoekers 1 voor 1 worden afgeschoten. Het is de hel.quote:
vind het altijd wel mooi dat zodra het fout gaat 'we' op het laagste punt van NL lekker droog zitten, maar in limburg zitten we met natte potenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
of ze blazen paar waterkeringen op.
Durven ze niet en aanpakken/vervolging is enorm lastig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Christenen hebben WOII ook niet begonnen, dat waren de nazi's. En die hebben we wel degelijk verboden na WOII.
Gewoon voor jezelf beginnen, ik begin morgen een uurtje later;)quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Werkgever is wel coulant, maar de klanten die morgenvroeg voor de winkel staan niet
Ja, en daarmee trap je met ogen open in de val die dit soort gasten opzetten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Grenzen hoeven van mij niet dicht. Moslims mogen wat mij betreft wel weg.
De kerk gaf anders wel zijn steun aan Hitler.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ondertussen staat dat vluchtelingenkamp in Calais in brand.
[ afbeelding ]
Duidelijk is dat jij ze omarmt en er graag nog veel meer binnenhaalt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is wel duidelijk ondertussen. Punt gemaakt.
Getuigenverslagen: 'we doen dit voor syrie', 'allah akbar'quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jij vreemde berichten neerzet. Waar heb je het in godsnaam over dat je al helemaal een type dader gaat neerzetten.
Hey geert,quote:
Downplayen is begonnen. Morgen heeft het allemaal niks meer met de islam te maken en overmorgen heeft Wilders het gedaan. Gebruikelijke tactiek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
want het nazisme kwam voort uit het christendom? wat lul jij nou weer? houd dan gewoon je bek weetje.
?quote:It is rare in France to have attentats during the night. The chosen day and locations make these attacks very painful.
Was dat laatst ook al niet een keer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ondertussen staat dat vluchtelingenkamp in Calais in brand.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |