abonnement Unibet Coolblue
pi_156353400
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Iedere leraar hoort op z'n minst z'n leerlingen te kennen. Je pa belt ook niet meteen de politie als je met een koffertje thuiskomt.
ook het maken van een hoax bom is strafbaar in texas, net als maken van valse bom melding, voor de gein brandalarm laten afgaan etc..

-zijn zus was eerder al een paar dagen geschorst omdat ze zei "I'm gonna bomb this school"
-zijn vader is actief in moslim organisaties,
-zijn vader zoekt graag de media op. deed alsof hij een sjeik was toen een Texaanse pastoor de koran wilde verbranden.
- vader deed 2 keer mee aan president verkiezingen in Sudan vanuit Texas.
- klok heeft die niet gemaakt, maar oude klok uitelkaar gehaald en in koffertje gedaan.

- science teacher, heeft afgeraden om het te laten zien aan andere leraren.
- jochie laat alarm afgaan tijdens engelse les.
- "onschuldig" jongen werkte niet mee met politie, deed alles eraan om ze te irriteren, en op elke vraag "it's a clock" te antwoorden ipv zijn onschuld uitleggen en waarom, die de alarm liet afgaan in de klas etc.

- rond 11 sept is iedereen extra waakzaam voor aanslagen. dan ga je niet ongevraagd iets meenemen wat op een bom lijkt.
pi_156354302
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:54 schreef Mytho het volgende:

[..]

ook het maken van een hoax bom is strafbaar in texas, net als maken van valse bom melding, voor de gein brandalarm laten afgaan etc..

-zijn zus was eerder al een paar dagen geschorst omdat ze zei "I'm gonna bomb this school"
-zijn vader is actief in moslim organisaties,
-zijn vader zoekt graag de media op. deed alsof hij een sjeik was toen een Texaanse pastoor de koran wilde verbranden.
- vader deed 2 keer mee aan president verkiezingen in Sudan vanuit Texas.
- klok heeft die niet gemaakt, maar oude klok uitelkaar gehaald en in koffertje gedaan.

- science teacher, heeft afgeraden om het te laten zien aan andere leraren.
- jochie laat alarm afgaan tijdens engelse les.
- "onschuldig" jongen werkte niet mee met politie, deed alles eraan om ze te irriteren, en op elke vraag "it's a clock" te antwoorden ipv zijn onschuld uitleggen en waarom, die de alarm liet afgaan in de klas etc.

- rond 11 sept is iedereen extra waakzaam voor aanslagen. dan ga je niet ongevraagd iets meenemen wat op een bom lijkt.
Het ontgaat me volkomen wat zijn vader en zus ermee te maken hebben eigenlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_156354891
quote:
9s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het ontgaat me volkomen wat zijn vader en zus ermee te maken hebben eigenlijk.
Z'n pa kwam ook al aanzetten met pizza's die hij aan journalisten uitdeelde.

Alarmfase rood staat te branden.

Ze zijn moslim, dan ben je kennelijk verdacht en wordt de hele familie doorgelicht om het non-nieuws met kulargumenten te ondersteunen.
pi_156363683
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 15:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want iedere leraar moet stage gaan lopen bij de mijnopruimingsdienst om in een oogopslag te herkennen wat een bom is en wat niet?
Nee, elke leraar die 'science' geeft zou moeten begrijpen dat je geen sterk exotherme reactie krijgt zonder een relevante hoeveelheid chemicaliën en dat dit geen bom kan zijn aangezien er geen chemicaliën of projectielen te bespeuren zijn en je die niet ergens kan verstoppen in die koffer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan een printplaatje en wat draadjes en zo in een koffer is het niet. Hoe kan een mens denken dat dat genoeg is voor een bom? :+
Zoals Monolith aangaf, je kan daar onmnogelijk een bom in zien als je net iets meer dan helemaal niets van technologie weet.

Ter herinnering nog maar eens het plaatje.

Ik neem aan dat jij toch ook wel meteen ziet dat dat geen bom kan zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door Bram_van_Loon op 25-09-2015 00:05:14 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156363805
+ common sense, als die knul zelf enthousiast dat spul laat zien dan weet je ook wel dat het geen bom is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156363838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:54 schreef Mytho het volgende:
- rond 11 sept is iedereen extra waakzaam voor aanslagen. dan ga je niet ongevraagd iets meenemen wat op een bom lijkt.
Die onzin. :+
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156365746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
+ common sense, als die knul zelf enthousiast dat spul laat zien dan weet je ook wel dat het geen bom is.
ze hadden hem niet opgepakt voor het maken van een echte bom maar voor een hoaxbom.

ga jij maar voor de gein verdachte paketjes neerleggen op schiphol, kijken of ze je grappig vinden.




[ Bericht 30% gewijzigd door Mytho op 25-09-2015 04:28:50 ]
pi_156365765
beroemde bom klok is beschikbaar om opgehaald te worden, en nog steeds nog niet opgehaald door de maker.

hij heeft al uitnodiging van Obama, Facebook, Twitter, MIT ,Google, pakket met speeltjes van Microsoft ontvangen.
$14000 aan donaties etc .

en toch niet branden aan de klok dat alles mogelijk maakte?
_O-

http://www.fox10phoenix.com/news/hot-topics/23844825-story
  vrijdag 25 september 2015 @ 11:37:39 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_156369515
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Ik neem aan dat jij toch ook wel meteen ziet dat dat geen bom kan zijn.
Eh, nee want ik heb nul verstand van bommen en als ik zo'n koffer zou zien zou ik op zijn minst een beetje nerveus worden.
pi_156384864
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 03:58 schreef Mytho het volgende:

[..]

ze hadden hem niet opgepakt voor het maken van een echte bom maar voor een hoaxbom.

Boeiend, het was geen hoaxbom aangezien het in de verste verte niet leek op een bom, hooguit iemand die weinig technologische en wetenschappelijke kennis heeft kan er een bom in zien. Waar kon die knul de cehmicaliën verstoppen die vereist zijn voor een exotherme reactie en een systeem om twee chemicaliën bij elkaar te laten komen? Waar kon hij spijkers of soortgelijke projectielen verstoppen en een systeem wat die met druk zou wegschieten? Ik ben ook geen bomexpert maar als je een beetje natuurkunde en chemie hebt gehad en je begrijpt een heel klein beetje hoe die elektronica werkt dan begrijp je dat dat geen bom kan zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bram_van_Loon op 25-09-2015 22:02:19 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156387948
quote:
Je moet je bij zo'n filmpje vooral afvragen welke reacties zijn weggeknipt. Indien dit representatief zou zijn en werkelijk niemand daar nuchter zou hebben gesteld dat het wat elektronica is en dat je niet kan zeggen waarvoor het precies dient (niet met dat lullige fotootje) dan heeft de USA een probleem. Tenzij hij het net vroeg aan studenten van een talenfaculteit of zo. :)

Sidenote: wat is dat toch met die 'hippe' flesjes water? Je ziet het in Nederland ook steeds meer. :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156388496
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Eh, nee want ik heb nul verstand van bommen en als ik zo'n koffer zou zien zou ik op zijn minst een beetje nerveus worden.
En dubbelnerveus voor een vioolkoffer

Daar kan zo'n jongen weinig aan doen.
  dinsdag 24 november 2015 @ 05:49:34 #189
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157778323
http://www.independent.co(...)arrest-a6745706.html

Denkt even 15 miljoen te vangen :'). Beetje een klok in een koffer stoppen en zeggen dat het een genie is. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157778373
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 05:49 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.independent.co(...)arrest-a6745706.html

Denkt even 15 miljoen te vangen :'). Beetje een klok in een koffer stoppen en zeggen dat het een genie is. :')
Lijkt er sterk op dat het allemaal een vooropgezet plan was van de vader. Kind was voortdurend op de rand van het toelaatbare bezig om reacties uit te lokken. Walgelijke familie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157778617
quote:
Godverdomme wat een achterlijk doorgeslagen filmpje. Het gaat hier om een puber met interesse in techniek. En daar draait deze volwassen man als je ook maar een klein beetje kritisch luistert naar wat hij verkondigt behoorlijk op door.
pi_157778624
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 05:49 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.independent.co(...)arrest-a6745706.html

Denkt even 15 miljoen te vangen :'). Beetje een klok in een koffer stoppen en zeggen dat het een genie is. :')
Hoe verlies je al je goodwill in een seconde
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:00:57 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_157778656
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:53 schreef Zolder het volgende:

[..]

Hoe verlies je al je goodwill in een seconde
Ja, inderdaad.

Ik vond het ook wel leuk voor hem dat hij overall werd uitgenodigd omdat hij gearresteerd was. Al ergerde ik me wel aan de claim dat hij een absoluut genie zou zijn, want dat was hij beslist niet.

Maar die claim nu gaat nergens meer over. Hij is eigenlijk echt al over-over-overmatig gecompenseerd voor dit incident. Hij mocht tot nota bene met de president zelf erover komen spreken! Hij hield er tienduizenden euro's en een beurs in Quatar aan over. En dan nog beweren dat hij miljoenen schade heeft geleden? Kom op zeg.

Goodwill nul. Gooi hem maar 20+ jaar in de bak voor het maken van een hoax-bom.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_157778682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 08:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, inderdaad.

Ik vond het ook wel leuk voor hem dat hij overall werd uitgenodigd omdat hij gearresteerd was. Al ergerde ik me wel aan de claim dat hij een absoluut genie zou zijn, want dat was hij beslist niet.

Maar die claim nu gaat nergens meer over. Hij is eigenlijk echt al over-over-overmatig gecompenseerd voor dit incident. Hij mocht tot nota bene met de president zelf erover komen spreken! Hij hield er tienduizenden euro's en een beurs in Quatar aan over. En dan nog beweren dat hij miljoenen schade heeft geleden? Kom op zeg.

Goodwill nul. Gooi hem maar 20+ jaar in de bak voor het maken van een hoax-bom.
Serieus? Een kind 20+ jaar de bak in? Ben je wel helemaal lekker?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2015 08:05:32 ]
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:13:02 #195
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157778732
Eerst naar Qatar verhuizen en nu een miljoenenclaim. Denk dat een advocaat even contact met de familie heeft opgenomen om te vertellen dat er echt nog meer uit te halen valt.
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:24:51 #196
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157778842
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Godverdomme wat een achterlijk doorgeslagen filmpje. Het gaat hier om een puber met interesse in techniek. En daar draait deze volwassen man als je ook maar een klein beetje kritisch luistert naar wat hij verkondigt behoorlijk op door.
Nee het gaat om een knaap die samen met zijn pa bezig te trollen. Hij bouwde geen klok, hij maakte van een bestaande klok iets wat er uit zag zoals Hollywood denkt dat een bom er uit ziet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157778961
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 08:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee het gaat om een knaap die samen met zijn pa bezig te trollen. Hij bouwde geen klok, hij maakte van een bestaande klok iets wat er uit zag zoals Hollywood denkt dat een bom er uit ziet.
Ik zie vooral iemand die een hypocriet verhaal ophangt waar de feiten een ondergeschikte rol spelen. Eerst ranten over de mensen die dit Islamofobie noemen en dan een paar zinnen later roepen dat het toch volstrekt logisch is dat men extra op zijn hoede is omdat deze jongen oorspronkelijk uit Soedan komt.

Wat de waarheid omtrent dit verhaal ook moge zijn (dat is door alle ruis moeilijk vanaf onze zolderkamers vast te stellen), deze video is een ordinaire politieke campagne met maar één doel: deze puber in diskrediet brengen.
  dinsdag 24 november 2015 @ 09:29:43 #198
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_157779510
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 05:49 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.independent.co(...)arrest-a6745706.html

Denkt even 15 miljoen te vangen :'). Beetje een klok in een koffer stoppen en zeggen dat het een genie is. :')
Tsja, op zo'n moment zijn alle verdenkingen waar: die jongen was vanaf het begin uit op een publiciteitsstunt, wellicht aangemoedigd door zijn vader.
Helemaal super.
pi_157779561
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 05:49 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.independent.co(...)arrest-a6745706.html

Denkt even 15 miljoen te vangen :'). Beetje een klok in een koffer stoppen en zeggen dat het een genie is. :')
Amerikaanser dan dit kan toch niet?
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:13:30 #200
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157783775
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:29 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Tsja, op zo'n moment zijn alle verdenkingen waar: die jongen was vanaf het begin uit op een publiciteitsstunt, wellicht aangemoedigd door zijn vader.
Heb een stronthekel gehad aan dat mediacircus om hem heen. :r Lekker het slachtoffertje uithangen en cadeautjes vangen. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')