abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 september 2015 @ 13:43:27 #176
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_156168938
Je bent op facebook vriendjes met Janet?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_156169070
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:43 schreef JimmyJames het volgende:
Je bent op facebook vriendjes met Janet?
kwestie van de juiste analyse doen
pi_156179257
Interest rates unchanged |:(

VS is blijkbaar een groot voorstander van abenomics, want dat is zo succesvol gebleken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 17 september 2015 @ 20:19:05 #179
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_156179765
Het gaat weer lekker op en neer. Zou S-E nog achter de knoppen zitten? :P

Yellen moet trouwens nog spreken, over 12 minuten geloof ik.
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 17 september 2015 @ 20:34:11 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156180489
Fijn. Gratis geld voor iedereen!!

(Tenminste voor mensen met geld, die kunnen er van profiteren). Maar die mensen hebben er ook het meeste recht op.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_156185413
:Y
pi_156186118
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:34 schreef LXIV het volgende:
(Tenminste voor mensen met geld, die kunnen er van profiteren). Maar die mensen hebben er ook het meeste recht op.
Terwijl ze het het minste nodig hebben zou je zeggen, omdat ze het toch al hadden.
Ik vind het altijd wel grappig die oorspronkelijke meningen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_156208242
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:34 schreef LXIV het volgende:
Fijn. Gratis geld voor iedereen!!

(Tenminste voor mensen met geld, die kunnen er van profiteren). Maar die mensen hebben er ook het meeste recht op.
dit is de algemene wijsheid maar het is andersom en verkeerd. rentes zijn een paradox.
lage rentes is niet easy money, het is tight money. er is sprake van deflatie ondanks lage rentes. :N Ik ben teleurgesteld in jouw LXIV. ik dacht dat je wijzer was. (8>

waarom? als ik kan lenen tegen 0% maar investeren met max-2% rendement ga ik niet lenen. als ik kan lenen tegen 100% en investeren met rendement van 200% ga ik wel lenen. dus in dit voorbeeld is 100% rente easy money, maar 0% tight money. en vergeet niet rentes zijn ook indirect, je kan er absoluut niet de money supply mee sturen, want hoe hou je anders teveel kredietgroei tegen? een rentewijziging kan tot giantische schommelingen leiden in leningen, of juist niet.

kortom, rentes op 0% 7 jaar lang betekent chronische tight money, niet chronisch easy money. en vergeet niet de anti maatregelen als iroer(banken betalen om niet te lenen lol) en strengere bankregels(procyclisch, niet anticyclisch, zonder deze was inflatie allang boven de 2%). olieprijs at $44 is tight money. in 2007 $100+ 8)7

ik hoop dat fok nu begrijpt dat we in een bearmarkt zitten. ik heb jullie in juli gewaarschuwd. *O* en het is nog lang niet voorbij(tipje van de sluier: het 4e kwartaal wordt een RAMP, flash crash in grondstoffen? het zou me niet verbazen) God straft de USA.

Ik hoop dat jullie mij bedanken voor het redden van jullie spaargeld, jullie hebben geluk want ik post eigenlijk alleen maar op fok. sell the rips baby(zoals gisteren! niet buy the dips) geen rate hike en toch een selloff. :@

[ Bericht 2% gewijzigd door 123dudeguys op 18-09-2015 21:30:13 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:50:42 #184
256829 Sokz
Livin' the life
pi_156211061
Weet iemand hoe je een mining /processing comp. waardeert? Specifiek:
- negatieve fcf
- negatieve eps
- gigantische capex
- gigantische debt
- gigantisch afhankelijk van grondstofprijzen (-10% in prijs = -15% ebitda)
- gigantisch afhankelijk van eur/usd (en aud) (+10% sterkere euro = -30-40% ebitda)

Wat gebruik ik uberhaupt als toekomstig eur/usd mocht ik iets van een dcf proberen. Langzaam (eerste 3-5yr) reversion to mean en daarna inf. Mean (zal iets van 1.35-1.40 zijn?)

Unerhaupt mogelijk om zoiets te waarderen op een manier dat niet een huuuuge gok is?
pi_156219037
Rentes zijn nog onveranderd totdat de marktconsolidatie over is.

VS aandelen crashen al, EU aandelen corrigeren misschien omhoog
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:40:36 #186
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_156219179
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:50 schreef Sokz het volgende:
Weet iemand hoe je een mining /processing comp. waardeert? Specifiek:
- negatieve fcf
- negatieve eps
- gigantische capex
- gigantische debt
- gigantisch afhankelijk van grondstofprijzen (-10% in prijs = -15% ebitda)
- gigantisch afhankelijk van eur/usd (en aud) (+10% sterkere euro = -30-40% ebitda)

Wat gebruik ik uberhaupt als toekomstig eur/usd mocht ik iets van een dcf proberen. Langzaam (eerste 3-5yr) reversion to mean en daarna inf. Mean (zal iets van 1.35-1.40 zijn?)

Unerhaupt mogelijk om zoiets te waarderen op een manier dat niet een huuuuge gok is?
Lijkt me altijd een gok op de prijsontwikkeling van de grondstof waar ze hun geld mee verdienen.

[ Bericht 3% gewijzigd door JimmyJames op 19-09-2015 13:45:59 ]
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_156219714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:50 schreef Sokz het volgende:
Weet iemand hoe je een mining /processing comp. waardeert? Specifiek:
- negatieve fcf
- negatieve eps
- gigantische capex
- gigantische debt
- gigantisch afhankelijk van grondstofprijzen (-10% in prijs = -15% ebitda)
- gigantisch afhankelijk van eur/usd (en aud) (+10% sterkere euro = -30-40% ebitda)

Wat gebruik ik uberhaupt als toekomstig eur/usd mocht ik iets van een dcf proberen. Langzaam (eerste 3-5yr) reversion to mean en daarna inf. Mean (zal iets van 1.35-1.40 zijn?)

Unerhaupt mogelijk om zoiets te waarderen op een manier dat niet een huuuuge gok is?
als je al je geld wil verliezen moet je nu de bodem callen in grondstoffen. goud @500$ olie @15$ het komende kwartaal wordt een RAMP. En het gaat echt gebeuren wacht minstens 3 maanden en ik geef dan wel een update. :'( deflatie is nog lang niet voorbij. Ik verwacht nu helemaal geen rate hike meer dit jaar. inflatie komt pas over 1 of 2 jaar mogelijk terug.

Ik zei in juli dat je moest verkopen. AEX stond op 500, nu op 430. Ik heb zeker 10% van jullie geld gered. :@ en allemaal gratis. :o

oftewel mijn advies is over het algemeen correct. :7 Het enige waar ikeen fout maakte was met China, :'( daar was ik op korte termijn te bullish op, want hong kong heeft een 8 P/E en dit is de eeuw van China. maar augustus wijst duidelijk uit dat als de USA de griep heeft China moet niezen. dus nu verwacht ik dat Shanghai nog naar 1500-2000 gaat. wacht op 1500 en koop dan hongkong listed china aandelen als je aandelen 100 jaar wil aanhouden. Ik denk dat de 4P/E dan een goede margin of safety bied, als je uberhaupt long op iets wilt zijn in de komende deflatie. ^O^ . Met de flight to safety van dollars profiteer je zelfs dubbel al ben ik geen forex expert *;
pi_156219955
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:06 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

als je al je geld wil verliezen moet je nu de bodem callen in grondstoffen. goud @500$ olie @15$ het komende kwartaal wordt een RAMP. En het gaat echt gebeuren wacht minstens 3 maanden en ik geef dan wel een update. :'( deflatie is nog lang niet voorbij. Ik verwacht nu helemaal geen rate hike meer dit jaar. inflatie komt pas over 1 of 2 jaar mogelijk terug.

Ik zei in juli dat je moest verkopen. AEX stond op 500, nu op 430. Ik heb zeker 10% van jullie geld gered. :@ en allemaal gratis. :o

oftewel mijn advies is over het algemeen correct. :7 Het enige waar ikeen fout maakte was met China, :'( daar was ik op korte termijn te bullish op, want hong kong heeft een 8 P/E en dit is de eeuw van China. maar augustus wijst duidelijk uit dat als de USA de griep heeft China moet niezen. dus nu verwacht ik dat Shanghai nog naar 1500-2000 gaat. wacht op 1500 en koop dan hongkong listed china aandelen als je aandelen 100 jaar wil aanhouden. Ik denk dat de 4P/E dan een goede margin of safety bied, als je uberhaupt long op iets wilt zijn in de komende deflatie. ^O^ . Met de flight to safety van dollars profiteer je zelfs dubbel al ben ik geen forex expert *;
Jup, de aandelencrash zat eraan te komen en Dollar was de enige winnaar. China was de gangmaker.

Rentes zullen een reden zijn om de Dollar meer omhoog te werken, marken zijn tenslotte geprijsd tegen de $.
pi_156223560
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:22 schreef grr0x het volgende:

[..]

Jup, de aandelencrash zat eraan te komen en Dollar was de enige winnaar. China was de gangmaker.

Rentes zullen een reden zijn om de Dollar meer omhoog te werken, marken zijn tenslotte geprijsd tegen de $.
Ik heb net een nieuwe visioen gehad

nieuwe tijdlijn:
2001: 9-11 internetbubbel geklapt(teken van God aa :+ n de VS) *)
2008: eerste kredietcrisis (8>
2015: tweede kredietcrisis(flight to safety) begin van een (mini?)grote depressie :@
2022: de dollar valt, hyperinflatie in de VS en de VS is niet langer een wereldmacht) :?
2029: WW3 gestart door de overblijfselen van de VS? :?

telkens om de 7 jaren want zo werkt God O+

Mijn advies aan jullie omdat de volgende decennia vele malen anders eruit gaat zien dan jaren 1950-2000 in je persoonlijke leven proberen dingen te upgraden die je kunnen helpen wanneer de samenleving in elkaar stort. Kortom werk aan de relaties met familie en vrienden, onderhoud de relatie met God, vergroot je zelfredzaamheid skills, staar je niet blind op materiele zaken, werk aan je lichamelijke conditie. ^O^ herontdek wat echt belangrijk is in een mensenleven, niet wat de massamedia je voorschrijft. Het is leuk je tijd te verspillen aan Game of Thrones, maar zorg ervoor dat je een real-life game of thrones ook kan overleven. })

Ik vraag me ook af of fok nog bestaat in 2022 zodat ik mijn succes kan claimen :o
pi_156227106
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:30 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Ik heb net een nieuwe visioen gehad

nieuwe tijdlijn:
2001: 9-11 internetbubbel geklapt(teken van God aa :+ n de VS) *)
2008: eerste kredietcrisis (8>
2015: tweede kredietcrisis(flight to safety) begin van een (mini?)grote depressie :@
2022: de dollar valt, hyperinflatie in de VS en de VS is niet langer een wereldmacht) :?
2029: WW3 gestart door de overblijfselen van de VS? :?

telkens om de 7 jaren want zo werkt God O+

Mijn advies aan jullie omdat de volgende decennia vele malen anders eruit gaat zien dan jaren 1950-2000 in je persoonlijke leven proberen dingen te upgraden die je kunnen helpen wanneer de samenleving in elkaar stort. Kortom werk aan de relaties met familie en vrienden, onderhoud de relatie met God, vergroot je zelfredzaamheid skills, staar je niet blind op materiele zaken, werk aan je lichamelijke conditie. ^O^ herontdek wat echt belangrijk is in een mensenleven, niet wat de massamedia je voorschrijft. Het is leuk je tijd te verspillen aan Game of Thrones, maar zorg ervoor dat je een real-life game of thrones ook kan overleven. })

Ik vraag me ook af of fok nog bestaat in 2022 zodat ik mijn succes kan claimen :o
BNW is een deurtje verder.
pi_156227326
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:30 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Ik heb net een nieuwe visioen gehad

nieuwe tijdlijn:
2001: 9-11 internetbubbel geklapt(teken van God aa :+ n de VS) *)
2008: eerste kredietcrisis (8>
2015: tweede kredietcrisis(flight to safety) begin van een (mini?)grote depressie :@
2022: de dollar valt, hyperinflatie in de VS en de VS is niet langer een wereldmacht) :?
2029: WW3 gestart door de overblijfselen van de VS? :?

telkens om de 7 jaren want zo werkt God O+

Mijn advies aan jullie omdat de volgende decennia vele malen anders eruit gaat zien dan jaren 1950-2000 in je persoonlijke leven proberen dingen te upgraden die je kunnen helpen wanneer de samenleving in elkaar stort. Kortom werk aan de relaties met familie en vrienden, onderhoud de relatie met God, vergroot je zelfredzaamheid skills, staar je niet blind op materiele zaken, werk aan je lichamelijke conditie. ^O^ herontdek wat echt belangrijk is in een mensenleven, niet wat de massamedia je voorschrijft. Het is leuk je tijd te verspillen aan Game of Thrones, maar zorg ervoor dat je een real-life game of thrones ook kan overleven. })

Ik vraag me ook af of fok nog bestaat in 2022 zodat ik mijn succes kan claimen :o
Waarom staat er achter 2029 een vraagteken?
Verder ben jij de reden waarom je hier geen verstandig mens meer ziet posten.
Ik snap oprecht niet wat jouw drijfveer is om deze flauwekul te posten.
Het is niet leuk en niemand heeft er maar ene rats ass aan.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_156230848
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Waarom staat er achter 2029 een vraagteken?
Verder ben jij de reden waarom je hier geen verstandig mens meer ziet posten.
Ik snap oprecht niet wat jouw drijfveer is om deze flauwekul te posten.
Het is niet leuk en niemand heeft er maar ene rats ass aan.
Dat is meer speculatie dan gefundeerd. :P je hebt gelijk dat ik minder moet posten. Ik geef teveel gratis winstgevend advies weg en dat is niet goed voor mij. :'( Ik moet mijn bek houden en langzaam miljardair worden ^O^ :Y
pi_156231717
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Waarom staat er achter 2029 een vraagteken?
Verder ben jij de reden waarom je hier geen verstandig mens meer ziet posten.
Ik snap oprecht niet wat jouw drijfveer is om deze flauwekul te posten.
Het is niet leuk en niemand heeft er maar ene rats ass aan.
Mijn posts hierop worden consequent weggehaald terwijl dat wel kan blijven staan en wat god en visioenen nou met beleggen te maken hebben mag joost weten. Dat de huidige kapitalistische markt niet werkt is allang duidelijk, daar hoef je geen phd voor te hebben. Verder heb ik de beste man in juli niet gezien hier, sowieso geen vekooptips gespot. Het is vooral mosterd na de maaltijd en het is nu wel duidelijk waarom zijn input op iex en belegger niet wordt gewaardeerd. Het is naar mijn mening wel zo dat de kwaliteit hier beter is dan op de andere 2 fora's als je niet alle posts doorneemt.
pi_156233753
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mijn posts hierop worden consequent weggehaald terwijl dat wel kan blijven staan en wat god en visioenen nou met beleggen te maken hebben mag joost weten. Dat de huidige kapitalistische markt niet werkt is allang duidelijk, daar hoef je geen phd voor te hebben. Verder heb ik de beste man in juli niet gezien hier, sowieso geen vekooptips gespot. Het is vooral mosterd na de maaltijd en het is nu wel duidelijk waarom zijn input op iex en belegger niet wordt gewaardeerd. Het is naar mijn mening wel zo dat de kwaliteit hier beter is dan op de andere 2 fora's als je niet alle posts doorneemt.
je hebt gelijk dat visioenen er in de eerste instantie niet zoveel te maken mee hebben, ^O^ het is iets wat ik pas later achter kwam dat het belangrijk is. Maar de proof is in de pudding. Dit is wat ik op 20 juli schreef toen de AEX op 500 stond. _O_ Voor de rest trek je eigen conclusies *O* Je mag altijd vinden dat ik onzin schrijf e.d. Ht bewijs voor iemands gelijk wordt niet bewezen met hard schreeuwen,maar met echt geld in je account. En soms worden mijn posts ook weggehaald, je moet het je niet persoonlijk aantrekken :o

quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:58 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Griekenland is niet belangrijk. het grootste verhaal van 2015 zal zijn de deceleratie van de Amerikaanse economie. Binnenkort zal de smart money dit feit herkennen en zal de markt langzaam beginnen met een roll-over. zoals het begin van elke bearmarkt begint dit sloom. :9~

better get out while you can }) before the tide goes out. het probleem is weer dat de exit klein is en degene die meedoen terwijl de muziek speelt maar blijven meedoen en allemaal denken ze dat het gaat meevallen of dat ze als eerste eruit kunnen stappen. its a game of musical chairs. :W als je nu instapt moet je aandelen misschien wel 30 jaar aanhouden om uit de rode cijfers te komen, net als in 1929 *)
Let wel de crash van aug komt niet door china, eerder, de us slowt down en dat heeft effect op degenen die exporteren naar USA, China is zowat de grootste partner. :Y

Hoeveel gaan grondstoffen dalen? Imagineer de daling van 2014 gecomprimeerd in het vierde kwartaal van 2015. het wordt een BLOEDBAD ~:)
pi_156237018
Ik doe nog 1 laatste poging, zodat simpele beleggers als monky hun spaargeld niet verliezen, en om christelijke beleggers te waarschuwen. want ze ziet het helemaal niet aankomen en we hebben nog 7 dagen tot okt dus nog tijd om tijdig je geld veilig te stellen. Onderstaand model is mij gegeven door God. Hij heeft mij aangetoond dat economie natuurwetten heeft die nog onontdekt zijn en het geen astrologie is. <O)

1-sep-15 7% 27%
1-okt-15 -1% 22%
1-nov-15 2% 21%
1-dec-15 2% 13%

de eerste kolom is aggregate demand en de tweede inflatie. demand daalt met 8% in 1 maand tijd, oftewel een flash crash in aandelen. :D inflatie daalt met 14% in drie maanden tijd, ipv de hele jaar zoals in 2014, oftewel een flash crash in grondstoffen. twee x flash crash is een bloedbad, een ramp voor de simpele belegger. :o mogelijk een tijdelijke bodem in aandelen in okt, want je ziet dat de percentages weer omhooggaan. *O* de Fed is te tight met money, niet te easy, dat moet nu overduidelijk zijn. Dit was mijn laatste waarschuwing. _O_ Nu ga ik in winterslaap. :z groeten aan SE, Selang LXIV Arcee Sokz sebas en monky w/ :W tot hopelijk januari :@
pi_156242003
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mijn posts hierop worden consequent weggehaald terwijl dat wel kan blijven staan en wat god en visioenen nou met beleggen te maken hebben mag joost weten. Dat de huidige kapitalistische markt niet werkt is allang duidelijk, daar hoef je geen phd voor te hebben. Verder heb ik de beste man in juli niet gezien hier, sowieso geen vekooptips gespot. Het is vooral mosterd na de maaltijd en het is nu wel duidelijk waarom zijn input op iex en belegger niet wordt gewaardeerd. Het is naar mijn mening wel zo dat de kwaliteit hier beter is dan op de andere 2 fora's als je niet alle posts doorneemt.
Die van mij ook. :) Klopt ook wel want ze zijn off-topic dat snap ik wel.
Maar soms kan ik me niet inhouden om weer eens iets van zijn stupide schrijvens te zeggen.
Niet dat het wat helpt.. Hij lijkt er nog enthousiaster van te gaan posten.
Zie ook weer het pareltje hierboven.
Op zich wel knap om het zo allemaal bij elkaar te fantaseren.

Het doet wel pijn in het hart om zo'n mooi forum (waar ik voornamelijk lurkte) teloor zien te gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bart2002 op 20-09-2015 14:43:59 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 20 september 2015 @ 14:52:18 #197
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_156243218
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:15 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Die van mij ook. :) Klopt ook wel want ze zijn off-topic dat snap ik wel.
Maar soms kan ik me niet inhouden om weer eens iets van zijn stupide schrijvens te zeggen.
Niet dat het wat helpt.. Hij lijkt er nog enthousiaster van te gaan posten.
Zie ook weer het pareltje hierboven.
Op zich wel knap om het zo allemaal bij elkaar te fantaseren.

Het doet wel pijn in het hart om zo'n mooi forum (waar ik voornamelijk lurkte) teloor zien te gaan.
We kunnen inderdaad concluderen dat het subforum verneukt is door het bij WGR weg te stoppen. Was al voorspeld door de meeste vaste leden, jammer.
Bedankt Hans.
pi_156243735
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:50 schreef Sokz het volgende:
Unerhaupt mogelijk om zoiets te waarderen op een manier dat niet een huuuuge gok is?
Veel grote projecten/overnames in deze business worden dan ook high level gestuurd door 20-jaarse MA's van de grondstoffen. Dat is nog eens wat anders dan traden op de ruis van de dag!
One man's trash, another man's treasure.
pi_156248246
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:15 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Die van mij ook. :) Klopt ook wel want ze zijn off-topic dat snap ik wel.
Maar soms kan ik me niet inhouden om weer eens iets van zijn stupide schrijvens te zeggen.
Niet dat het wat helpt.. Hij lijkt er nog enthousiaster van te gaan posten.
Zie ook weer het pareltje hierboven.
Op zich wel knap om het zo allemaal bij elkaar te fantaseren.

Het doet wel pijn in het hart om zo'n mooi forum (waar ik voornamelijk lurkte) teloor zien te gaan.
ik snap je scepsis maar wat ik heb is de grootste ontdekking sinds de ontdekking van landbouw. Het is een nobelprijs waard. Ik kan het zelf nauwelijks geloven dat ik heb ontdekt wat aandelencrashes veroorzaakt. Ik snap niet wrom ik jullie zo graag wil waarschuwen, want het levert mij geen persoonlijk voordeel op. zal wel de Heilige Geest zijn. :X

dit is wat ik vorig jaar schreef

quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

de geheime formule die ik gebruik zegt dat op dit moment het lijkt alsof we in april toppen en dan langzaam omlaag kabbelen terwijl inflatie(olie enzo) topt in mei waarna eind september er mogelijk een 1 maandelijkse mini crash komt en we bodemen in oktober. Dit is haast gelijk aan een seasonality chart van de S&P. Met uitzondering dat de formule geen grote rally voorspelt aan het einde van het jaar die je in de seasonality chart wel ziet. maar als de jaren hiervoor een leidraad is dan zal de Fed beginnen met QE5 in november ofzo. Zonder twijfel, seasonality zoals sell in may wordt veroorzaakt door de Fed.
en dit waren de cijfers van vorig jaar. de percentages waren sowieso dubbel dit jaar, dus money is te tight. zie je iets interessant? inderdaad, een daling in aggegrate demand, ook van 8% en een mini daling in inflatie van 8%, olie daalde sowieso hard. Het staat bekend als de ebola crash, maar hoe kon ik dat weten in april? tenzij de wereld anders is. nieuws creeert niet aandelenbewegingen. aandelen bewegen en nieuws zoekt een verklaring. 8)7 of het is een vice versa relatie. een vicieuze cirkel gevolg is oorzaak en oorzaak is gevolg

7 18% 35%
8 13% 31%
9 13% 32%
10 5% 27%

Kortom, ik ga nu echt in winterslaap en iedereen hier mag zijn eigen conclusie trekken in 2016. maar de flash crashes kunnen nu alleen gestopt worden door de FED, maar aangezien zij mijn model niet hebben zullen ze stomverbaasd zijn en niks doen. Is zeker hoe God werkt. :@
  maandag 21 september 2015 @ 10:41:28 #200
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156265575
lol Volkswagen -20%

Hoeveel miljard weg op een dag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')