abonnement Unibet Coolblue
pi_155297744
Hoe gevaarlijk is het (als man), om in een (virtueel) gesprek (met een vrouw) te beginnen over seks ?

Ik merk dat dit veelal niet goed scoort. Het lijkt wel alsof de ander daarmee schrik van je krijgt, dat je iets van de ander hiermee (misschien) ook wilt, verlangt. Terwijl dat helemaal het geval niet hoeft te zijn. Het gaat enkel maar over wat praten. Net zoals je kunt praten over het weer, politiek, je afgelopen weekend, or whatever. Ik merk soms dat seks (als onderwerp) nogal snel snel tot een bepaald vooroordeel (een andere houding, ingesteldheid) kan leiden in het gesprek. En dat is jammer...

Hoe is jullie ervaring hiermee ?
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:13:56 #2
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155297795
Ik heb geen openingszin maar jij hebt wel een opening en ik wel zin
pi_155297814
Lol :)

Heb je daar al veel blauwe plekken mee opgelopen ?
Of valt het mee ;)
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:15:09 #4
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155297830
blauwe plekken niet, wel veel gelach :9
pi_155297901
Ik heb echt vieze/geile dingen meekregen van die gesprekken. Denk er soms nog wel eens aan.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:25:17 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_155298101
Moet je niet doen, hè. Just talk love
pi_155298195
Wat een weer hè?
- Ja gadver, ik hou niet van regen.
Ik ook niet! En hoe denk je over anale fisting?

Dat is het meest awkward moment. Als ze dan nog met je praat, ben je binnen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_155298320
TS je bent een vieze smeerlap.

Hoe zou je het vinden als een vuile geilaard met je zusje kwam praten over seks?
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:04:31 #9
438758 zeer
Opritsjniki
pi_155299400
Mijn (geringe) ervaring met (wederzijdse) conversaties met mensen (van het andere geslacht) over (consensuele, non-reproduciteve) seksualiteit is (voornamelijk) de (uiterst) beperkte bereidwilligheid van mijn (beoogde) gesprekspartners.
pi_155299462
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:04 schreef zeer het volgende:
Mijn (geringe) ervaring met (wederzijdse) conversaties met mensen
:') _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:30:51 #11
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155300201
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:12 schreef JustTalkLove het volgende:
Hoe gevaarlijk is het (als man), om in een (virtueel) gesprek (met een vrouw) te beginnen over seks ?

Haha hoe gevaarlijk kan het zijn als het virtueel is. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155300265
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:04 schreef zeer het volgende:
Mijn (geringe) ervaring met (wederzijdse) conversaties met mensen (van het andere geslacht) over (consensuele, non-reproduciteve) seksualiteit is (voornamelijk) de (uiterst) beperkte bereidwilligheid van mijn (beoogde) gesprekspartners.
:D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_155300498
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:30 schreef Norma_Jeane het volgende:
Haha hoe gevaarlijk kan het zijn als het virtueel is. :)
Toch vrij gevaarlijk precies. Gezien het contact volledig werd afgebroken en ik nu op haar zwarte lijst sta.

Ipv met elkaar overeen te komen, dat bepaald onderwerp niet meer aan te snijden. Je praat waarover je het leuk vindt samen te praten. Dat onderwerp op de zwarte lijst te zetten, ipv de persoon. Kiest men voor de breuk. Gedaan babbel (wat het eindelijk ook maar is).

Dus ja, gevaarlijk is het zeker.
pi_155300576
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:40 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Toch vrij gevaarlijk precies. Gezien het contact volledig werd afgebroken en ik nu op haar zwarte lijst sta.

Ipv met elkaar overeen te komen, dat bepaald onderwerp niet meer aan te snijden. Je praat waarover je het leuk vindt samen te praten. Dat onderwerp op de zwarte lijst te zetten, ipv de persoon. Kiest men voor de breuk. Gedaan babbel (wat het eindelijk ook maar is).

Dus ja, gevaarlijk is het zeker.
Ze houdt een zwarte lijst bij? Met zo iemand moet je sowieso niet willen praten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_155300657
Zwarte lijst, is gewoon een knop, waarmee je de ander blokkeert. Die kan dan geen praatje met je meer komen doen. Je bent afgekeurd, zonder herkansing. Zelfs het feit dat je rekening met die wens wilt houden (de onderwerpen waarover er gesproken kan worden) doet er niet meer toe.

Goh ja, allemaal niets nieuws zeker.

Bij een twintiger (of tiener) zou ik dergelijk gedrag nog ergens kunnen begrijpen.
Maar iemand van 34 jaar...

Enfin...
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 18:44:44 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_155300659
Ik begrijp niet helemaal hoe je dat voor je ziet. 'Zomaar' over seks praten. Wat zeg je dan in hemelsnaam..

Hallo wat vind jij nou van seks he? Lekker hoor. :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155300688
quote:
99s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe je dat voor je ziet. 'Zomaar' over seks praten. Wat zeg je dan in hemelsnaam..

Hallo wat vind jij nou van seks he? Lekker hoor. :')
"Hey hey kleed jij je ook graag uit voor de cam?"
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_155300728
Lol :)

Nee, zo ging dat niet. Maar ik vind seks wel leuk als 'energieveld'. Het brengt je lichaam en geest in een soort drijf toestand. Dus ik was iets aan het schrijven, dat ik het leuk vindt om mezelf te voelen verdwijnen, wanneer ik schrijf. Dat ik daarom schrijven zo leuk vind. Het brengt je in een toestand van flow (soort roes). En ja, vanuit dat lyrische, stromende, filosofische, zal er ook ergens een seksuele ondertoon komen tussen te zitten. Zeker niet expliciet. Vrij banaal eigenlijk...
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 18:47:01 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_155300731
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

"Hey hey kleed jij je ook graag uit voor de cam?"
Ik zou diegene ook meteen blocken :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155300815
Beetje plagen, beetje pesten, beetje spanken, haha. Voor ik het doorheb, heeft ze een stijve kut!
pi_155300882
Haar antwoord was nochtans dat ze zelf helemaal niet preuts was. Maar het schrijven verder toch niet meer zag zitten. In zekere zin ben ik zelf een beetje verschoten van het snelle oordelen van haar. Alsook dat de deur zo voor je neus wordt dicht gesmeten.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 18:51:08 #22
9859 crew  Karina
Woman
pi_155300887
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:49 schreef zarGon het volgende:
Beetje plagen, beetje pesten, beetje spanken, haha. Voor ik het doorheb, heeft ze een stijve kut!
Dat is een beetje raar hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155300979
Bottom line (wat mij betreft is), als iemand iets verkeerd zegt, schrijft of doet. Waarbij doen erger is dan iets schrijven (vind ik), praat erover. Dan kun je rekening met elkaar houden.

Maar niet iedereen heeft die instelling. Merk ik...
Ik zal wat aan mijn windows 'settings' moeten prutsen, vrees ik.
Die beter ingesteld te krijgen. :)
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 18:55:23 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_155301043
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:53 schreef JustTalkLove het volgende:
Waarbij doen erger is dan iets schrijven
Als je iets opschrijft kan het vind ik JUIST eerder verkeerd overkomen, je ziet geen gelaatsuitdrukking, hoort geen intonatie, etc.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:17:18 #25
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155301784
Stiekem vinden vrouwen het wel leuk hoor.

In ieder schuilt een 'inner slut' :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155302034
Een ieder is weer anders. Zo heb ik als vrouw het eerst over seks gepraat met een man. Virtueel. Ik "zag" gewoon dat hij schrok :D
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:51:01 #27
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_155302853
Wat heb je nu precies gevraagd? Of gezegd...
pi_155303217
Voor sommigen rust er blijkbaar nog een taboe op praten over sex? Maakt ook niet uit, maar zeg dan gewoon eerlijk dat je er niet over wilt praten.. Alsof daar een probleem van gemaakt wordt :')

Toch ben ik ook wel een beetje benieuwd hoe je het gebracht/gevraagd hebt haha.
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:08:43 #29
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_155303529
Ik vind het een privé zaak. Dat ga ik niet bespreken met een of andere geile gozer online. Of je me dan preuts vindt of niet boeit me geen kut.
geen.
pi_155303716
Kom je ook zo bij de bakker binnen? "Mag ik halfje bruin, gesneden graag, een kaas croissant en doe maar een tompous want dat vind ik zo lekker om mijn lul tussen te vouwen"
pi_155303843
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:53 schreef JustTalkLove het volgende:
Bottom line (wat mij betreft is), als iemand iets verkeerd zegt, schrijft of doet. Waarbij doen erger is dan iets schrijven (vind ik), praat erover. Dan kun je rekening met elkaar houden.

Maar niet iedereen heeft die instelling. Merk ik...
Ik zal wat aan mijn windows 'settings' moeten prutsen, vrees ik.
Die beter ingesteld te krijgen. :)
Welke chatbox?
pi_155308058
Je kan er naar hinten, subtiel naar verwijzen, maar er op een directe wijze over spreken is vaak een no-go, met name als je elkaar nog niet (intiem) kent.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:04:03 #33
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_155308344
Jezus, je kan toch altijd gewoon over seks praten met een vrouw?
The more debt, the better
pi_155312075
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:04 schreef flyguy het volgende:
Jezus, je kan toch altijd gewoon over seks praten met een vrouw?
Niet als je nog in de versierfase zit.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:11:31 #35
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_155314355
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Niet als je nog in de versierfase zit.
Ook dan
The more debt, the better
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:35:18 #36
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_155314690
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:57 schreef Cockwhale het volgende:
Je kan er naar hinten, subtiel naar verwijzen, maar er op een directe wijze over spreken is vaak een no-go, met name als je elkaar nog niet (IRL) kent.
Seksuele aantrekkingskracht/spanning is er voor mij pas als ik iemand ontmoet. Virtueel is er nog niets. Als iemand dan al snel een verwachting schept dat hij wel seks wil, terwijl ik niet weet of hij wel iets bij mij triggert, maakt dat ik er niet in geloof dat hij mij nog als mens ziet. En ik word niet graag gezien als prooi of een willekeurig warm gat. Timing en goede flow van het gesprek zijn hierin ernstig van belang. Zit je ernaast, dan is het hoogstwaarschijnlijk snel exit.
pi_155316096
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:17 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Welke chatbox?
Tinder, denk ik.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 07:54:17 #38
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155316177
Ts meen je dit serieus? Zo moeilijk is dat toch niet? Paar plagende opmerkingen en kijken of ze hapt... Al moet ik zeggen dat dat wel uit de MSN tijd stamt. (ik word oud :'( )

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:00 schreef Beppiie het volgende:
Toch ben ik ook wel een beetje benieuwd hoe je het gebracht/gevraagd hebt haha.
Ik gok heel bot en out in the open :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_155317869
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS je bent een vieze smeerlap. Hoe zou je het vinden als een vuile geilaard met je zusje kwam praten over seks?
Is seks vies ? Ben jij vies ? Doe jij aan seks ? Of houdt jij je met dergelijke viezigheden helemaal niet bezig ? ;) Heeft seks iets met vies te maken ? Ja en Nee.

Natuurlijk kan seks vies zijn. Ongepast en wat nog allemaal. Maar dat is/was mijn punt niet. Seks is iets wat volwassen mensen soms/veel/nauwelijks/niet (schrappen wat niet past ;) ) doen. Laten we daar niet flauw over doen. Voor sommigen is seks iets dat in de privé sfeer hoort (en daar blijft), voor anderen niet. Voor sommige is seks iets waar over gepraat kan worden (net zoals over het weer en wat nog allemaal), voor anderen niet. In welke zin zulke mensen preuts zijn, laat ik in het midden. Dat is maar een etiket op een "persoonlijke voorkeur" van iemand plakken en doet er voor mij niet toe. Ieder mens is verschillend. Ieder mens heeft ook het recht om verschillend te zijn.

Mijn punt is, dat wanneer je op een verschil (weerstand in jezelf of iets storend bij een ander) botst, je daarvoor niet het contact met die ander meteen moet afbreken. Je kan daar ook over praten. Het gesprek een tweede (en andere) adem geven. Je geeft simpelweg aan, dat je bepaalde ingrediënten in die soep (van de ander) niet leuk vindt. Je lust bv geen spruitjes. Spruitjes vindt je maar vies. Over spruitjes wil je het niet hebben. Ok, dan doen we dat niet. In dat geval zetten we de spruitjes op de zwarte lijst (als gespreksonderwerp) maar niet de persoon zelf. Dat is mijn punt. Je werkt samen aan een gesprek. Met vallen en opstaan. Ieder mens kan daarin fouten maken, doordat we voorkeuren/weerstanden van die ander (nog) niet kennen. Dat is een leerproces en heeft tijd nodig.

Als antwoord op jouw voorbeeld:

In geval mijn zusje zin heeft om met een geilaard te praten over seks, omdat ze daar zelf zin in heeft om over seks te praten, zie ik daar geen enkel probleem in. Dat is aan mijn zusje om uit te maken. En aan te geven. Dat ze daar zin in heeft of niet. Dit leuk vindt of niet, etc. Alvast niet aan jou of mij. wij hebben daar niets mee te maken. Op zulk moment is dat iets tussen haar en die geilaard. En wat daar vertelt wordt blijft privé tussen hen.
pi_155318087
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:12 schreef JustTalkLove het volgende:
Hoe gevaarlijk is het (als man), om in een (virtueel) gesprek (met een vrouw) te beginnen over seks ?

Ik merk dat dit veelal niet goed scoort. Het lijkt wel alsof de ander daarmee schrik van je krijgt, dat je iets van de ander hiermee (misschien) ook wilt, verlangt. Terwijl dat helemaal het geval niet hoeft te zijn. Het gaat enkel maar over wat praten. Net zoals je kunt praten over het weer, politiek, je afgelopen weekend, or whatever. Ik merk soms dat seks (als onderwerp) nogal snel snel tot een bepaald vooroordeel (een andere houding, ingesteldheid) kan leiden in het gesprek. En dat is jammer...

Hoe is jullie ervaring hiermee ?
Heel anders dan die van jou blijkbaar. Als je het een beetje goed brengt is het vaak juist een goede ijsbreker en geeft aan dat je meer wilt dan een simpel koetjes en kalfjes gesprek. Intieme gesprekken geven ook vaak snel een gevoel van vertrouwen. Maar alles valt of staat met de manier en subtiliteit waarmee je het doet natuurlijk.

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:40 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Toch vrij gevaarlijk precies. Gezien het contact volledig werd afgebroken en ik nu op haar zwarte lijst sta.
Dan is het simpel en had ze waarschijnlijk uberhaupt geen interesse in je of je bent te bot en/of te snel erover begonnen.

Je moet natuurlijk ook niet binnen 5 minuten erover beginnen maar gewoon na een tijdje met bv een (woord) grapje over iets intiemers beginnen. Het is een kwestie van een beetje het juiste moment aanvoelen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_155318151
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:04 schreef zeer het volgende:
Mijn (geringe) ervaring met (wederzijdse) conversaties met mensen (van het andere geslacht) over (consensuele, non-reproduciteve) seksualiteit is (voornamelijk) de (uiterst) beperkte bereidwilligheid van mijn (beoogde) gesprekspartners.
:)

quote:
99s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
Als je iets opschrijft kan het vind ik JUIST eerder verkeerd overkomen, je ziet geen gelaatsuitdrukking, hoort geen intonatie, etc.
Dat is helemaal correct. Zulke fouten (in de communicatie) kunnen gebeuren. Iets wordt verkeerd begrepen. Men vat de 'context' niet. Doordat die nog niet duidelijk werd meegegeven of gesteld, etc. Maar ook daar heb je terug keuzes. Hierover te praten, in dialoog met elkaar te gaan.

Ipv met de context te breken (nog voor die werd gegeven) kun je het misverstand (verschil) ook verder uitdiepen. Ik zeg wel proberen. In geval je elkaar niet begrijpen kan of lust. Hetzij zo. Het kan nooit de bedoeling zijn bepaalde zaken daarin te willen forceren. Echter, de snelheid waarmee sommige mensen abrupt iets afbreken is wel frappant.

Laat ik een idioot voorbeeldje geven en zelf hierbij fantaseren. Je komt op café een vent tegen, je babbelt er mee, vind het gesprek zeer leuk, tot je ziet dat hij een rode das aanheeft en dat vindt je zo hatelijk en afstotelijk. Je zegt tegen die kerel dat je even naar de wc moet en laat hem erna zitten. Begint een babbel met die andere gast, die zo een leuke blauwe das aan heeft. Dat is wat mensen soms/vaak doen.

Terwijl er ook andere opties zijn (in dergelijke vergelijking). Zoals bijvoorbeeld aan die kerel aangeven dat je zijn das storend vindt. Of hij die misschien even voor je kan uitdoen ? Of je kijkt er gewoon niet meer naar. Naar die das. Wat je vanuit je bewustzijn niet ziet, bestaat tijdelijk niet (meer). Je focust je terug op het gesprek, dat zo leuk aan de gang was.
pi_155318906
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Stiekem vinden vrouwen het wel leuk hoor.

In ieder schuilt een 'inner slut' :)
Zeker true.

Uitgezonderd de aseksuele vrouwen. Alsook vrouwen die seks pas leuk vinden (ok vinden om over te praten), wanneer er eerst aan allerlei randvoorwaarden en eisen is voldaan. Onbewust staan ze misschien nat. Maar rationeel geven ze er zeker (nog) niet aan toe. Gezien (op zulk moment) nog niet aan hun voorwaarden is voldaan is. Seks is nog niet aan de orde. De rode vlag staat nog op. Niet de groene ;)

Ik schrijf graag. Wat ik daar zeer boeiend en plezant aan vind, is om een stukje tekst de wereld in te sturen, en vervolgens te zien, wat dit stukje tekst bij die persoon (of personen) teweeg brengt. Zo een stukje tekst kan telkens anders zijn. Je kan daarmee experimenteren. Tot op een bepaalde hoogte natuurlijk. Het moment, waarop de ander je niet meer volgt of begrijpt, heeft dergelijk experimenteren met gedachten (en de kracht van woorden) geen zin meer. Ook al leest het soms als een monoloog, dit schrijven blijft (voor mij) wel een samen spel. Ik zeg groen, de ander rood. Ik zeg oranje. De ander "misschien"...

Anyway, context, kleurt de betekenis. Ik speel graag met kleuren, met die betekenissen. Ik speel graag met de kracht van woorden. Waarbij ik respect voor de ander (zijn eigenheid) wil behouden. In geval het plots botst (wat altijd kan gebeuren), hoeft dergelijke botsing niet tot een breuk te leiden. In zo een geval kan je ook bijsturen. En lukt het dan nog niet, ga je terug elk je eigen weg. No harm done...
pi_155319269
Ik probeer iedereen hier ergens een beetje 'aandacht' te geven. Maar dat gaat me niet blijven lukken. Weet ik nu al. ;) Dergelijke aandacht werkt "publiek" te explosief.

quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:25 schreef Floxen het volgende:
Een ieder is weer anders. Zo heb ik als vrouw het eerst over seks gepraat met een man. Virtueel. Ik "zag" gewoon dat hij schrok :D
Klopt. Man of vrouw maakt niet uit. Er zijn zeker vrouwen die het niet erg vinden, daarover te praten.

Ik zou waarschijnlijk zelf ook schrikken, moest een vrouw daar plots tegen mij over beginnen. Over seks. Ik zou schrikken, maar niet vluchten. Ik zou het verder uitpraten, erover praten. Blijven praten en praten en praten dus. Tot je "kwebbel" helemaal droog komt te staan. Van al dat gepraat (en gezeik) ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155319296
Bij mij beginnen ze er vaak zelf wel subtiel over :')
Maja, ik ga dan niet met preutse mensen om geloofk :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_155319459
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:00 schreef Beppiie het volgende:
Voor sommigen rust er blijkbaar nog een taboe op praten over sex? Maakt ook niet uit, maar zeg dan gewoon eerlijk dat je er niet over wilt praten.. Alsof daar een probleem van gemaakt wordt :')
Voor haar was het wel een probleem. Ik zocht een babbel. Dat creatieve (dat spelen met woorden) is leuk. Ik schrijf graag. Bij sommige is het echter game over, na één verkeerd woord of misstap. Eerlijk gezegd had ik het eigenlijk zelf al kunnen zien aankomen. In haar eerste brief gebruikte ze het woord 'creep'. Een bepaald oordeel. Misschien dat ik onbewust mijn stoute schoenen daarin wat heb aangetrokken en een lichtjes creepy brief voor haar heb geschreven. Nochtans vond ik hem zelf totaal niet creepy. Moest jij hem lezen misschien vind jij hem wel soft. Zo soft. Onnozel. Idioot. Ieder mens is gewoon anders. Maar zo leer je wel de ander kennen. Allé, niet meer kennen. Gezien men de deur voor mijn neus heeft dicht gegooid ;)

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:00 schreef Beppiie het volgende:
Toch ben ik ook wel een beetje benieuwd hoe je het gebracht/gevraagd hebt haha.
Nieuwsgierig zijn we allemaal (of toch de meeste onder ons). Ik heb de brief niet meer. Heb hem in de virtuele prullenbak gegooid.

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:51 schreef Redster1984 het volgende:
Wat heb je nu precies gevraagd? Of gezegd...
Niets speciaals eigenlijks. Ik speel graag met woorden en energie. De stijl was lyrisch. Lichtjes experimenteel. Toen de brief bij haar aankwam, sloegen allerlei alarmbellen in haar wakker. Alarmbellen omdat er iets in zat, dat ze niet wou. Seks. Er zat zeker een seksuele geladenheid in. Echter zijn wij mensen allemaal (of althans de meesten onder ons) niet ergens seksueel en daarin orgastisch ? In zekere zin zou je kunnen zeggen dat de seksualiteit die erin verweven zat heel subtiel was. Het was een geur, die soms eens in de brief naar boven kwam drijven. Maar het was niet de enige geur. Er zaten een aantal geuren in. Gewoon om eens te kijken, met welke geuren ze een klik kon maken. Echter, ipv een bepaalde geur uit de velen te kiezen. Stoot ze af, op de geur die haar niet aanstond. Die ergens weerstand (weerzin) in haar opwekte. Ik heb haar nog het verhaal van Alexandra verteld (een fotomodel die ik lang geleden eens heb ontmoet). Ze deed me beetje aan haar denken. Niet haar uiterlijk, wel haar reactie op iets seksueel. Op een seksuele geur.
pi_155319477
Altijd van die tutjes die een super dubbelzinnig profiel opmaken en dan bij de kleinste seksuele zinspeling verontwaardigd gaan lopen doen. :')

Gewoon wegklikken en naar de volgende :)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:27:33 #47
416020 K44S
The bearded man
pi_155319577
Zeg dr dat je eigenlijk wel erotische verhalen over dr fantaseert.

Als ze nieuwsgierig is, typ je een verhaal tot op de details wat seks betreft.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155319603
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:08 schreef Isis20 het volgende:
Ik vind het een privé zaak. Dat ga ik niet bespreken met een of andere geile gozer online. Of je me dan preuts vindt of niet boeit me geen kut.
Klopt. Als jij dat privé vindt, dan blijft dat privé voor je. En klaar is kees. Preuts was een woord dat zij gebruikte. Is het preuts als je niet met andere over je seksleven (of seks in het algemeen) wenst te praten ? Geen idee. Het antwoord daarop interesseert me ook geen kut. Want daar gaat het niet om. Preuts is een even hol woord als bv vies en al die andere "gekleurde" woorden. Het voegt niets toe. Integendeel. Het neemt (mogelijks) alleen maar de "ontvankelijkheid" in iemand meer en meer weg...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:29:07 #49
432997 Ven1972
Man met humor
pi_155319613
Een gesprek beginnen over seks is vooral bedoeld voor iemand die met iemand anders die samen heel goed bevriend zijn en elkaar zeer goed vertrouwt. Bijvoorbeeld kan een vrouw of een man met een arts ook over seks praten in vertrouwen, ongeacht ook dit over een seksueel probleem kan gaan.

Kijk, iedereen heeft veel verschillende kijk, visie en mening op seks waar ze over praten. En soms kan ook zijn dat een vrouw en man zo ver kan gaan in een gesprek over seks, meestal over de voorkeuren die ze erg lekker vinden om te doen bijvoorbeeld SM of bondage. Inderdaad blijft seks een zeer prive-domein van iemand zelf, waar anderen niet hoeft te weten, voor mensen die met elkaar verkering hebben of getrouwd met elkaar zijn speelt de seks nog een grote rol, waar het altijd in een privé-sfeer blijft.

Iedere man heeft ook wel eens seksuele voorkeur om door onbekende vrouw of een hoer zijn seksuele behoefte bevredigen, maar dat is wel een heel andere extreme kijk op zijn seksuele visie.

Iedereen is niet altijd transparant over hun eigen seksuele activiteiten die zij of hij onderneemt is hun eigen zaak, maar ik hoef ook geen details weten van iemand die ik over hun seksleven, dat respecteer ik ook, en ik vind het een privézaak van iemand zelf. Ik kan ook met iemand ook beetje over seks praten, maar dan moet het wel met zijn tweetjes in een aparte ruimte zijn waar niemand er bij is. In vertrouwen en transparant met elkaar omgaan. Want ik vind seks wel iets heel groots en puur privé moet blijven, waardoor heel veel dingen niet in openbaar niet door maatschappij wordt geaccepteerd zoals extreme voorkeuren zoals SM, bondage, gangbang of zoets.

Kortom we leven in een vrije wereld waar we veel verschillende visie hebben op seks.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_155319617
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef Deshain het volgende:
Kom je ook zo bij de bakker binnen? "Mag ik halfje bruin, gesneden graag, een kaas croissant en doe maar een tompous want dat vind ik zo lekker om mijn lul tussen te vouwen"
Grappig :)

Ik vind dit wel grappig.
(maar niet iedereen zal dat vinden)
pi_155319662
Al je over seks praat, gebruik je dan ook zoveel (haakjes)?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_155319737
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:17 schreef mrPanerai het volgende:
Welke chatbox?
Het is geen chatbox. Als je het wilt weten, kan ik je via een PM de link sturen. Het is een site waar je kan schrijven met andere mensen. Beetje zoals hier. Maar anders. Soort mix tussen een blog en sociaal contact. Ik schrijf graag. En het liefst privé (omdat je er dan ook iets meer privé kan zijn, niet enkel over seks, maar alles, het opent deuren, die je publiek niet zomaar openen kan).

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:57 schreef Cockwhale het volgende:
Je kan er naar hinten, subtiel naar verwijzen, maar er op een directe wijze over spreken is vaak een no-go, met name als je elkaar nog niet (intiem) kent.
Klopt. Die subtiliteit mis ik daarin zeker. Laat dat mijn gebrek zijn. Ik schrijf iets, ik verzend. En zie wat er terugkomt. Ik schrijf iets anders, en zie wat er daar op terugkomt. Maar dat is mijn keuze. Onversneden (soms experimenteel) een bepaalde gedachte los te laten. Om zo te zien welk vlees ik in de kuip heb.
pi_155319996
En dit is de laatste. Dan heb ik (bijna) iedereen gehad...

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:35 schreef MsMessy het volgende:
Seksuele aantrekkingskracht/spanning is er voor mij pas als ik iemand ontmoet. Virtueel is er nog niets. Als iemand dan al snel een verwachting schept dat hij wel seks wil, terwijl ik niet weet of hij wel iets bij mij triggert, maakt dat ik er niet in geloof dat hij mij nog als mens ziet. En ik word niet graag gezien als prooi of een willekeurig warm gat. Timing en goede flow van het gesprek zijn hierin ernstig van belang. Zit je ernaast, dan is het hoogstwaarschijnlijk snel exit.
Ik zie dit anders. Ik speel graag met woorden. Je kan daar alles bij beginnen voelen. Heel sterk voelen. Net zoals het lezen van een roman je helemaal in beslag kan nemen. Je voelt jezelf (in die gedachten, die woorden) verdwijnen.

Het is zelfs nog erger. Virtueel kunnen al die gevoelens soms veel heviger en echter zijn, dan in het echte leven zelf. In het echte leven is het misschien weg ? Waarom ? Omdat het in het echte leven niet "echt" bestond. Ik speelde met leegte. Een leegte die heel vol aanvoelde. Een leegte die misschien op een bepaald moment wel orgastisch aanvoelde en werd. Geen idee... Maar dergelijk virtueel voelen (ervaren) kan soms veel echter en heviger aanvoelen, dan in het echte leven zelf. Al hoeft dit zeker niet. Virtueel en in real life zijn anders en gelijk aan elkaar. Het is maar hoe je ermee omgaat. Welke betekenis je daar zelf aan toekent.

Uiteindelijk (psychologisch) gezien, zit alles in ons hoofd. Allerlei stofjes die daar spelen. Of die nu virtueel hetzij in real life door iets getriggerd worden. Wat maakt dat op zich uit ? Hetgeen dat telt, is dat je GETRIGGERD wordt. En dat voel je... Dat is wat telt (voor mij). Tijdens het schrijven van een stukje tekst of brief.

Niemand voelt zich graag een prooi of warm gat. Ruimer gesteld niemand voelt zich graag een 'object'. Voelt zich gebruikt. Tenzij dit een fetish zou zijn (dat kan, bij sommige mensen). Maar normaliter, niet. Echter is het wel zo, dat seks juist geil is en veelal opwinding geeft, omdat je daarin als een object gebruikt wordt. Seks is een honger, het wil iets van je. Het verlangt iets van je. Het beroert iets in je. Het is een honger, een drift. Die nooit subject gericht (liefdevol, empathisch, wijs) van aard is. Nee, het is object gericht, bewust zijns vernauwend, het doet jezelf verdwijnen, jezelf overgeven. Jezelf oplossen. Enkel via een object gerichte fixatie kan en lukt dat. Nooit via een holistische benadering. Of ben jij al klaargekomen misschien terwijl je ondertussen ook aan je oma, je kat die honger heeft en een oude leraar op school dacht (ik fantaseer hier maar wat). Ik denk het niet. Seks blijft iets object-achtig. De mate waarin we dat leuk vinden, ons er open voorstellen, bepalen we zelf. Soms door een teveel aan alcohol of andere invloeden, die ons bewustzijn (ego) doen afzwakken. Zodat we ons zelf eraan overgeven kunnen...
pi_155319997
Denk dat dit meer over de manier waarop gaat dan over praten over seks. Probeer eens wat meer naar jezelf te kijken ipv naar de ander.
Blijkbaar kwam je over als een creep, daarom wordt je geblokkeerd. Kijk dus eens kritisch naar hoe jij dingen brengt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155320095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al je over seks praat, gebruik je dan ook zoveel (haakjes)?
Geen idee.

Heb je liever dat ik iets anders gebruik ?
Jarretels ofzo ;)
pi_155320294
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:11 schreef JustTalkLove het volgende:
Ik probeer iedereen hier ergens een beetje 'aandacht' te geven. Maar dat gaat me niet blijven lukken. Weet ik nu al. ;) Dergelijke aandacht werkt "publiek" te explosief.

[..]

Klopt. Man of vrouw maakt niet uit. Er zijn zeker vrouwen die het niet erg vinden, daarover te praten.

Ik zou waarschijnlijk zelf ook schrikken, moest een vrouw daar plots tegen mij over beginnen. Over seks. Ik zou schrikken, maar niet vluchten. Ik zou het verder uitpraten, erover praten. Blijven praten en praten en praten dus. Tot je "kwebbel" helemaal droog komt te staan. Van al dat gepraat (en gezeik) ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed hij maar zoals jij zou doen...
In plaats daarvan begon hij over zijn hobby :D

Achteraf zei ie wel dat hij het gaaf vond. Haha.
pi_155320853
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:47 schreef erodome het volgende:
Denk dat dit meer over de manier waarop gaat dan over praten over seks. Probeer eens wat meer naar jezelf te kijken ipv naar de ander.
Blijkbaar kwam je over als een creep, daarom wordt je geblokkeerd. Kijk dus eens kritisch naar hoe jij dingen brengt.
Wat ik breng/bracht was een bepaald gevoel. Alsook een bepaalde stijl. Daar was (voor mij) niets creepy aan. Tenzij het creepy was voor haar. Dat kan natuurlijk. Maar dan praat je hierover en kneed je die klei anders. Of je handelt vanuit je (eerste) (voor) oordeel. En breekt het contact af.

Een (voor) oordeel was het alvast, omdat je de feitelijke context niet kent. Iets wat ook geldt hier op FOK. Niemand kent elkaar hier. Alsook verstaan we elkaar soms verkeerd. Je mist veelal de lichaamstaal, non verbale communicatie, die de context verder voldoende goed duiden kan.

Wist je (je kan dergelijke oefening altijd eens bij jezelf doen) dat gevoelens (je oordeel en mening, b.v. over een bepaald stukje tekst of iemand) zullen veranderen naarmate er meer/minder context aan die tekst/iemand wordt toegevoegd. Die context kleurt heel je ervaring, die uiteindelijk een illusie is. Zeker virtueel. Want het zijn enkel maar woorden hier. Het is enkel op basis van woorden, dat we een beeld over iets of iemand trachten te vormen. Hoe wankel is dat ?

Je hebt alvast gelijk, dat we daarin heel voorzichtig met elkaar moeten zijn en omgaan. Maar die brief was niet kwaad bedoeld. Ze lustte gewoon de stijl niet (denk ik). Goh ja, in feite zit ik hier te zeuren over niets. Is gelijk dat de ene persoon tegen een grapje kan, de ander niet. De ene persoon graag schrijft, de ander niet. In haar profiel schreef ze, dat ze niet hield van oppervlakkige praat, dat ze graag in de diepte gaat, om zo echt iemand te leren kennen. Seks is ook een vorm van diepte. Ik heb die seks een klein beetje (als diepte ingrediënt) gebruikt in mijn brief. Maar seks ligt ook gevoelig en privé en vaak moeilijk (om over te praten of aan te kaarten). Dat begrijp ik ook wel.

Wat misschien stom is (achteraf bezien), is als je uit vele kleuren beschikt (in je schilderspalet) om met iemand contact te maken, daarin een schilderij samen te verven. En je gebruikte daarbij "te snel" de kleur rood (terwijl je weet dat dit gevoelig kan liggen, maar niet voor iedereen) en die persoon knapt daar totaal op af. Dan kun je je de vraag (achteraf) stellen of je niet beter eerst met blauw was begonnen.

Echter vroeg of laat, als je toch zelf graag ook eens het tintje rood (hoe klein ook) in het schilderij wenst aan te brengen, zou die weerstand waarschijnlijk toch komen zijn bovendrijven. En dan was het misschien nog erger. Gezien je ondertussen elkaar al een beetje kent. Een leuk contact en schrijven samen achter de rug hebt.
pi_155320952
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:00 schreef Floxen het volgende:
Deed hij maar zoals jij zou doen...
In plaats daarvan begon hij over zijn hobby :D

Achteraf zei ie wel dat hij het gaaf vond. Haha.
Lol :)

Grappig, maar wel ook lief van hem hoor.

Het was waarschijnlijk een zeer lieve man, gezien hij niet (meteen) over seks met je begon. Ik kan me er zo direct al ergens een beeld bij voorstellen. :) Maar heb tegelijk ook al teveel films gezien, dus dat beeld is waarschijnlijk vertroebeld. ;)

Tja, wat vinden mensen leuk in een contact, wat kan wel gezegd worden en wat niet, etc. Het blijft balanceren op een dunne koord. Mijn idee, is dat je elkaar daarin kan leren kennen. Je respecteert elkaars grenzen. Maar ja, bij sommige mensen, is één verkeerde indruk genoeg, om de deur meteen toe te doen. En daar word ik zelf ergens altijd zo wat triest van :'( Maar bon, op dat vlak ben ik te soft voor deze wereld. Waar ik op andere vlakken dan weer soms eens te stout ben zeker. Geen idee. Ik bedoel niemand kwaad. :* Maar ja, dat moet de ander dan eerst zelf ook zo kunnen aanvoelen hé. En dat is niet zo evident...
pi_155323595
Je relateert seks aan deze 'schrijfstijl' en bent verrast dat ze op je afknapt?

Wauw.
pi_155324184
Een bepalende (meer oordelende) schrijfstijl had misschien beter bij haar gepast. Geen idee. Maar bon, ik had daar op dat moment niet zoveel zin in. Om enkel dat kleur in mijn palet te gebruiken. Ik had ook zin om eens wat losser met rood te kleuren. Ipv een immer bepalend oranje.

Ze hield alvast ook wel van het gevoel jezelf te voelen verdwijnen (wanneer je schrijft, een goed boek leest, etc). Daar zat zeker wel een klik. Maar het woordje seks lag gevoelig. Dat maakte allerlei alarmbellen in haar wakker. Ieder mens is anders...

Het zou wel gemakkelijk zijn, moesten alle mensen een bordje voor zich hebben uithangen. Ik hou van dit, ik haat dat. Zo die zaken. Ergens een soort korte handleiding. Weet je meteen hoe je met die persoon het best in contact kan komen. Ermee omgaat.

Bij een machine is dat niet zo moeilijk. Je leest gewoon de handleiding. En je begrijpt die machine taal (die voor ieder type machine anders is). Bij een mens, ligt dat anders natuurlijk...

Dat klikt of klikt niet, zeg maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door JustTalkLove op 18-08-2015 14:39:35 ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:34:30 #61
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_155324196
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al je over seks praat, gebruik je dan ook zoveel (haakjes)?
"FF tussen haakjes.. Neuken?"

-Volgens mij werkt dat prima :7
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_155324321
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:34 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

"FF tussen haakjes.. Neuken?"

-Volgens mij werkt dat prima :7
Lol :)
pi_155324594
Ik praat eigenlijk met alle vrouwen die ik ontmoet/spreek/mee chat wel eens over seks. Nog nooit problemen mee gehad.
pi_155325627
Als je nickname daarbij "SpermaWolkje" is, kunnen ze dit misschien ook al wat verwachten. Niet ?
Wat de kans op een mogelijke aardschok kleiner maakt ;)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:39:49 #65
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_155325755
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:35 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Ik schrijf graag.

[..]

Goh, dat zou je niet zeggen na die boekwerken aan reacties die nauwelijks door te worstelen zijn. :')

Ik heb niet al je epistels gelezen maar gezien een aantal van je reacties denk ik dat je vrij snel naar het onderwerp seks overschakelt. Je geeft vrouwen daarmee de indruk dat het je maar om 1 ding te doen is en dat schrikt vrouwen nou eenmaal af. Dat kun je onzin of onterecht vinden maar dat heb je gewoon te accepteren.

Vergeet niet dat vrouwen hun hele leven worden gewaarschuwd voor 'enge mannen' en kan me aan jouw manier van schrijven niet aan de indruk onttrekken dat jij wellicht zo overkomt...

Ik denk dat seks voor veel vrouwen uiteindelijk een bespreekbaar onderwerp is, maar daarvoor is vertrouwen nodig. Niet 'hoi ik ben JustTalkLove, ik hou van schrijven, zullen we samen over neuken schrijven?'

Alsof je een lul naar binnen ramt in een droge kut :')
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_155325896
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:34 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Lol :)

Grappig, maar wel ook lief van hem hoor.

Het was waarschijnlijk een zeer lieve man, gezien hij niet (meteen) over seks met je begon. Ik kan me er zo direct al ergens een beeld bij voorstellen. :) Maar heb tegelijk ook al teveel films gezien, dus dat beeld is waarschijnlijk vertroebeld. ;)

Tja, wat vinden mensen leuk in een contact, wat kan wel gezegd worden en wat niet, etc. Het blijft balanceren op een dunne koord. Mijn idee, is dat je elkaar daarin kan leren kennen. Je respecteert elkaars grenzen. Maar ja, bij sommige mensen, is één verkeerde indruk genoeg, om de deur meteen toe te doen. En daar word ik zelf ergens altijd zo wat triest van :'( Maar bon, op dat vlak ben ik te soft voor deze wereld. Waar ik op andere vlakken dan weer soms eens te stout ben zeker. Geen idee. Ik bedoel niemand kwaad. :* Maar ja, dat moet de ander dan eerst zelf ook zo kunnen aanvoelen hé. En dat is niet zo evident...
Hij was ook een lieve man. Denk nog vaak aan hem. Haha.

Maar als jij met die dame praat over seks zoals jij in dit topic doet, verbaast het me niet dat ze je beu is. Sjonge, wat kan jij schrijven :D
pi_155326055
Ik denk niet dat het voor iedereen is weggelegd om op die manier te communiceren.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:02:08 #68
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_155326255
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:45 schreef Floxen het volgende:

[..]

Maar als jij met die dame praat over seks zoals jij in dit topic doet, verbaast het me niet dat ze je beu is. Sjonge, wat kan jij schrijven :D
:D Ja hè?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_155327017
He TS, hoeveel cm is jouw lul?
5 Ferrari's op videoband!
pi_155330427
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:39 schreef Nijns het volgende:
Ik heb niet al je epistels gelezen maar gezien een aantal van je reacties denk ik dat je vrij snel naar het onderwerp seks overschakelt. Je geeft vrouwen daarmee de indruk dat het je maar om 1 ding te doen is en dat schrikt vrouwen nou eenmaal af. Dat kun je onzin of onterecht vinden maar dat heb je gewoon te accepteren.
Ik vind het zeker leuk om over seks als "energieveld" te schrijven. Echter het moment waarop een vrouw daardoor schrik van je krijgt, of zich op één of andere manier onveilig bij je voelt, is de lol er voor mij ook af.

Schrijven kan een plezant spel zijn. Een leuk tijdverdrijf en instrument om een ander (in zijn diepte) beter mee te leren kennen. Daarbij elkaar 'virtueel' en 'psychologisch' wat aftastend. Echter is en blijft zoiets maar leuk, zolang beide partijen dat leuk vinden. Om met elkaar in gesprek over bepaalde onderwerpen (gedachten, gevoelens, ideeën, etc) te gaan.

En seks was iets wat (voor haar) in een brief niet mocht en kon voorkomen. Ik ging daar in het vervolg zeker rekening mee houden. Voor haar. Jammer genoeg was de stempel ondertussen gezet. Ik sprak over peper, ik werd peper en bleef daardoor ook peper voor haar. Ook al ging ik verder geen peper in mijn soep meer gebruiken, dat deed er voor haar niet meer toe. Ik vond de reactie zelf wat van 'weerstand' getuigen. En nu ik jou argumenten hier lees, begrijp ik zelf ook beter waarom...

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:39 schreef Nijns het volgende:
Vergeet niet dat vrouwen hun hele leven worden gewaarschuwd voor 'enge mannen' en kan me aan jouw manier van schrijven niet aan de indruk onttrekken dat jij wellicht zo overkomt...
Dat is mogelijk. Maar wel jammer. Want zo kwaad bedoelde ik het allemaal niet. Ik ben geen enge man. Maar ja, dat kun je niet weten. Ik had zin om wat te praten. En ja, over seks dat kon en mocht van mij ook. Maar heb ik me in vergist.

Ik geloof niet dat mannen daar echt een probleem mee hebben. Om over seks te praten. Toch niet als je ze duidelijk maakt, dat praten daarover ok is. Of zou een man ook plots het gesprek met je afbreken en voor je gaan vluchten, eens je dat 'verboden' woord ergens aanhaalt in een zin ? Geen idee.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:39 schreef Nijns het volgende:
Ik denk dat seks voor veel vrouwen uiteindelijk een bespreekbaar onderwerp is, maar daarvoor is vertrouwen nodig. Niet 'hoi ik ben JustTalkLove, ik hou van schrijven, zullen we samen over neuken schrijven?' Alsof je een lul naar binnen ramt in een droge kut :')
Lol, grappig :)

Maar geloof me vrij, zo ging het niet. In de brief stonden allerlei onderwerpen. Dat erotische was slechts een klein deel. Een bepaalde saus doorheen de brief. Waar je ook gemakkelijk kon over lezen. Dit naast je neerleggen. Verder niet op ingaan.

Uiteindelijk lees jij ook niet alle "onzin", dat ik hier heb neergeschreven. Is het niet ? ;) Je pikt er iets uit, waar je op in wenst te gaan. Het andere laat je links liggen. Heb je geen interesse in. Zo werkt schrijven ergens. Tenminste als het schrijven wat mee zit...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:28:37 #71
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155330663
Ik praatte met genoeg mannen over seks. Geen probleem.
Jammer genoeg waren die dan weer geen aanhanger van de slogan 'geen woorden maar daden'. :-s
Ja je gelooft het niet, maar die mannen zijn er ook. :P

Anyway je zweverige manier van schrijven vind ik maar een breinbreker.
Niet iets om met seks te associëren. En niet iets om geil van te worden. Sorry.

[ Bericht 1% gewijzigd door Norma_Jeane op 19-08-2015 08:51:39 ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155330683
Ik ben echt niet preuts maar zo vage schrijfstijl en dan snel op seks overgaan dan ben ik weg. Ik hou niet van hinten naar seks bij online daten, als dat het was. Dan verneukt je vaak de spanning en je weet niet of het irl klikt Dus nah. Komt dan wel, of niet.
pi_155346491
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:28 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik praatte met genoeg mannen over seks. Geen probleem.
Jammer genoeg waren die dan weer geen aanhanger van de slogan 'geen woorden maar daden'. :-s
Ja je gelooft het niet, maar die mannen zijn er ook. :P
Er is van alles op de wereld. Dat klopt :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:28 schreef Norma_Jeane het volgende:
Anyway je zweverige manier van schrijven vind ik maar een breinbreker.
Niet iets om met seks te associëren. En niet iets om geil van te worden. Sorry.
No problem. Dat is/was ook het uitgangspunt niet van dit debat. Dit debat heeft niet de bedoeling je "geil" te maken ofzo ;) De bedoeling was even na te kaarten, in welke zin het woordje 'seks' (bij sommige vrouwen) een soort angst en weerstand opwekt. Waardoor men de deur voor je dicht smijt.
pi_155346698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:29 schreef Koettie het volgende:
Ik ben echt niet preuts maar zo vage schrijfstijl en dan snel op seks overgaan dan ben ik weg. Ik hou niet van hinten naar seks bij online daten, als dat het was. Dan verneukt je vaak de spanning en je weet niet of het irl klikt Dus nah. Komt dan wel, of niet.
Wat ik fascinerend vindt aan ons mensenras, is dat we met ons brein (bewustzijn) en (menselijke) fantasie bepaalde "emoties" (bewegingen van energie) in ons zelf kunnen opwekken.

Ik las tijdje geleden een boek van een neuroloog over het BRS (brain reward system) en DMN (default mode network) systeem in onze hersenen. Dergelijk wetenschappelijk onderzoek en conclusies stemmen tot nadenken. Dat is de theorie. Een theorie die je ook perfect in de praktijk voelen kan.

Concreet. Als ik het woordje 'kak' schrijf, zullen meeste mensen daar meteen een bepaald beeld/gevoel/indruk/idee bij associëren. Al die associaties zijn vrij persoonlijk. Ieder mens heeft zijn eigen verleden. Je kan daarbij bv psycho-analyse gebruiken, als je eens dieper in dat verleden graven wilt. Bijvoorbeeld: "Waarom associëren mijn neuronen bij het zien van een man met een baard, een akelig gevoel". Waar komt dat gevoel (die verbinding, vergelijking, patroon) vandaan ?

Ik speel graag met vergelijkingen, associaties, patronen, e.d.

Waar wil ik met deze gedachte naartoe ? Dat woorden een bepaalde "kracht" in zich hebben. Een bepaalde magie zo je wilt. Als je schrijven als een spel aanziet, een vorm van kunst, iets vormen, proberen in beweging te brengen, bij jezelf en/of de ander, etc kun je al schrijvend op de kracht van die woorden gaan (in) spelen.

In essentie heeft het (voor mij) niets met de woorden zelf te zien. Niet met de inhoud. Die gebruik ik. Daar boetseer ik mee. Wel met de energie. Ik weet niet of je dit volgen kan ?

Concreet (in het geval van seks) ben ik niet uit op seks. Er is geen doel/verlangen "seks" met die ander te hebben. Het doel (voor zover je van een doel/richting kan spreken) zit in het moment zelf. In de energie. De ervaring. Het gevoel. Voel jezelf verdwijnen, voel jezelf meenemen op de ander zijn woorden. Ga in die ander zijn woorden mee. Voeg er zelf woorden aan toe. En zie waar je samen uitkomt. Al schrijvend.

Het moment (waarop het schrijven stopt), is het spel over. En nee, op zo een moment heb je geen seks gehad. Al kan het wel zo aanvoelen (misschien). Net zoals je over "lopen" zou kunnen schrijven en uiteindelijk niet "gelopen" hebt, maar je brein weet dat niet. Misschien heb je wel ergens evenveel calorieën verbrandt, terwijl je aan het denken/schrijven was dat je aan het "lopen" was.

Onze menselijke verbeelding is heel sterk.
En ons bewustzijn (menselijk brein) een heel raar/fascinerend apparaat.

Soms doet het me allemaal wat aan "The Matrix" denken.

Hoe definieer je echt ?


[MORPHEUS] What is 'real'? How do you define 'real'? If you're talking about what you can feel, what you can smell, what you can taste and see, then real is simply electrical signals interpreted by your brain.

Fascinerende materie...
Maar er is zoveel fascinerend.

Ook dat "klikt" of "klikt niet".
Ieder mens is anders...
pi_155346797
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
Ts meen je dit serieus? Zo moeilijk is dat toch niet? Paar plagende opmerkingen en kijken of ze hapt... Al moet ik zeggen dat dat wel uit de MSN tijd stamt. (ik word oud :'( )

[..]

Ik gok heel bot en out in the open :P
Of gewoon lange lappen tekst met uiteindelijk weinig inhoud en wat gewoon heel veel korter had gekunt..
Waar veel mensen ook niet eens de moeite voor nemen om te lezen
:P
pi_155346859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:59 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Wat ik fascinerend vindt aan ons mensenras, is dat we met ons brein (bewustzijn) en (menselijke) fantasie bepaalde "emoties" (bewegingen van energie) in ons zelf kunnen opwekken.

Ik las tijdje geleden een boek van een neuroloog over het BRS (brain reward system) en DMN (default mode network) systeem in onze hersenen. Dergelijk wetenschappelijk onderzoek en conclusies stemmen tot nadenken. Dat is de theorie. Een theorie die je ook perfect in de praktijk voelen kan.

Concreet. Als ik het woordje 'kak' schrijf, zullen meeste mensen daar meteen een bepaald beeld/gevoel/indruk/idee bij associëren. Al die associaties zijn vrij persoonlijk. Ieder mens heeft zijn eigen verleden. Je kan daarbij bv psycho-analyse gebruiken, als je eens dieper in dat verleden graven wilt. Bijvoorbeeld: "Waarom associëren mijn neuronen bij het zien van een man met een baard, een akelig gevoel". Waar komt dat gevoel (die verbinding, vergelijking, patroon) vandaan ?

Ik speel graag met vergelijkingen, associaties, patronen, e.d.

Waar wil ik met deze gedachte naartoe ? Dat woorden een bepaalde "kracht" in zich hebben. Een bepaalde magie zo je wilt. Als je schrijven als een spel aanziet, een vorm van kunst, iets vormen, proberen in beweging te brengen, bij jezelf en/of de ander, etc kun je al schrijvend op de kracht van die woorden gaan (in) spelen.

In essentie heeft het (voor mij) niets met de woorden zelf te zien. Niet met de inhoud. Die gebruik ik. Daar boetseer ik mee. Wel met de energie. Ik weet niet of je dit volgen kan ?

Concreet (in het geval van seks) ben ik niet uit op seks. Er is geen doel/verlangen "seks" met die ander te hebben. Het doel (voor zover je van een doel/richting kan spreken) zit in het moment zelf. In de energie. De ervaring. Het gevoel. Voel jezelf verdwijnen, voel jezelf meenemen op de ander zijn woorden. Ga in die ander zijn woorden mee. Voeg er zelf woorden aan toe. En zie waar je samen uitkomt. Al schrijvend.

Het moment (waarop het schrijven stopt), is het spel over. En nee, op zo een moment heb je geen seks gehad. Al kan het wel zo aanvoelen (misschien). Net zoals je over "lopen" zou kunnen schrijven en uiteindelijk niet "gelopen" hebt, maar je brein weet dat niet. Misschien heb je wel ergens evenveel calorieën verbrandt, terwijl je aan het denken/schrijven was dat je aan het "lopen" was.

Onze menselijke verbeelding is heel sterk.
En ons bewustzijn (menselijk brein) een heel raar/fascinerend apparaat.

Soms doet het me allemaal wat aan "The Matrix" denken.

Hoe definieer je echt ?


[MORPHEUS] What is 'real'? How do you define 'real'? If you're talking about what you can feel, what you can smell, what you can taste and see, then real is simply electrical signals interpreted by your brain.

Fascinerende materie...
Maar er is zoveel fascinerend.

Ook dat "klikt" of "klikt niet".
Ieder mens is anders...
Bij nader inzien zou ik ook blokkeren, al begin je niet over seks. Je schrijft heel vaag en vervelend, eigenlijk.
pi_155346929
Ik snap je interesse TS, maar zo werkt het blijkbaar niet. Misschien kun je daarom beter leren waarderen dat er geen woorden nodig zijn en genieten van de ervaring. De ervaring hoeft ook niet per se de seks zelf te zijn. Lang voor het zover is, als je naast elkaar zit, als je elkaar aankijkt, als het stil is, dan weten jullie al hoe het zit, dan heeft de dialoog al plaatsgevonden, zonder wat te zeggen. Als zij er dan toch over wil praten, dan merk je dat vanzelf.

Stel je de mooiste zonsondergang voor. Bedenk dan hoe de zon werkt. De geboorte en dood van een ster, de chemische reacties die plaatsvinden, de scheikundige, natuurkundige en wiskundige formules die daarbij horen. Ondertussen is de zon ondergegaan en heb je de beleving gemist, want je was afgeleid door je woorden, je gedachten, je interesse en studie van de zonsondergang. Door het te analyseren heb je de zonsondergang kapot gemaakt.
pi_155347035
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:10 schreef Koettie het volgende:
Bij nader inzien zou ik ook blokkeren, al begin je niet over seks. Je schrijft heel vaag en vervelend, eigenlijk.
Dat is een oordeel, indruk. Waarvan akte. En alle begrip voor.

Ik kan daarop antwoorden, dat ik het jammer vind, dat je die 'energie' (die klik) in wat ik probeer over te brengen niet voelt. Maar meer ook niet.

Stel nu dat jij over een typisch vrouwen onderwerp begint (neem maandstonden), waar ik geen kaas in gegeten heb en totaal niet geïnteresseerd in ben, dan geef ik waarschijnlijk net dezelfde reactie als jij. Dat is vaag, vervelend en totaal niet interessant voor me, wat je daar allemaal vertelt en schrijft.

Echter interesseert alles mij. Of toch heel veel. Ik zal zelden iemand blokkeren omwille van wat hij/zij te vertellen of schrijven heeft. Ik luister graag naar anderen.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:34:15 #79
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155347192
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:06 schreef Beppiie het volgende:

[..]

Of gewoon lange lappen tekst met uiteindelijk weinig inhoud en wat gewoon heel veel korter had gekunt..
Waar veel mensen ook niet eens de moeite voor nemen om te lezen
:P
8 lange berrichten sturen met 1 verwijzing naar seks en je dan opvreten waarom ze er niet op in gaat :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_155347265
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:16 schreef Drieklank het volgende:
Ik snap je interesse TS, maar zo werkt het blijkbaar niet. Misschien kun je daarom beter leren waarderen dat er geen woorden nodig zijn en genieten van de ervaring. De ervaring hoeft ook niet per se de seks zelf te zijn. Lang voor het zover is, als je naast elkaar zit, als je elkaar aankijkt, als het stil is, dan weten jullie al hoe het zit, dan heeft de dialoog al plaatsgevonden, zonder wat te zeggen. Als zij er dan toch over wil praten, dan merk je dat vanzelf.

Stel je de mooiste zonsondergang voor. Bedenk dan hoe de zon werkt. De geboorte en dood van een ster, de chemische reacties die plaatsvinden, de scheikundige, natuurkundige en wiskundige formules die daarbij horen. Ondertussen is de zon ondergegaan en heb je de beleving gemist, want je was afgeleid door je woorden, je gedachten, je interesse en studie van de zonsondergang. Door het te analyseren heb je de zonsondergang kapot gemaakt.
Mooi opgemerkt.
Mooi verwoord ook.

Ja, ik hou van analyseren. En ja, dat maakt me soms te nuchter. Totaal niet seksueel toegeeflijk. Of hoe moet ik het zeggen. Me seksueel overgevend.

Lang geleden had ik eens afgesproken bij een vrouw. Een zoveelste ontmoeting met een vrouw. Een zoveelste verhaal. Waar is de tijd ;) Ze vond me leuk. Ik was jong. En vroeg me op een bepaald moment (totaal out of the blue) of ik niet graag aan seks me eens wou overgeven. Ze begon iets later de kamer te verduisteren. Mijn hand vast te nemen...

Het enige wat ik op dat moment kon denken was. Ik wil je niet gebruiken (ik wil geen relatie met je). Ik zoek enkel wat vriendschap. Vindt het leuk om andere mensen (man of vrouw) beter te leren kennen. Ik wou haar daarin niet kwetsen.

Het vuur stond seksueel in haar ogen. Ik herinner me nog die gloed. Ik werd er zelf wat ongemakkelijk van. Mijn penis kwam hard te staan. Stijf. In erectie. Ik had kunnen zeggen, mag ik even mijn broek afdoen, want dat begint hier een beetje te knellen beneden. Met al die groeiende centimeters ;)

Echter, mijn nuchterheid (dat analytische, beschouwde) overheerste. Het enige wat ik er op dat moment kon uitflappen was. "Hoor ik je nu te kussen ofzo" ? Stom hé... Ik weet het. Maar dat "woord" brak ergens meteen het vuur. Die magie. Dat is de kracht van woorden. Mijn woord was ergens ijs op haar 'veroverend' en 'verlangend' vuur. Ik blokte af. Ik wou haar geen pijn doen. In iets waar ze haar zelf aan was het verliezen.

Ze voelde dat mijn hoofd ook wat warm begon te staan. Vroeg of ik koorts had. Wat helemaal niet zo was. En stelde toen voor om morgen terug af te spreken. Wat ik prima vond.

De dag nadien, wandelden we even samen, ze pakte mijn hand vast, maar die liet ik terug los. Ik wens ergens graag analystisch (afstandelijk, beschouwend) te blijven. Je kan dat stom vinden, maar ieder mens is nu eenmaal anders. Hierdoor brak ze af. Ze kreeg er een heel naar gevoel bij. En het contact is niet meer goed gekomen. Ze brak toen ook af. Blokkeerde me.

Ik vind het altijd raar (en ergens naar) als mensen je beginnen te blokkeren. Als mensen niet verder met je willen gaan. Vriendschap is onvoorwaardelijk. We hadden gewoon vrienden kunnen blijven. Maar met een vrouw is dat moeilijk. Dat heb ik in die periode genoeg ondervonden.

Men spreekt hier soms van Friendzone. In die periode had ik niet liever dan zoveel mogelijk in de friendzone van een vrouw te kunnen belanden. Een heel diepe friendzone. Maar dat was en bleef moeilijk. Maar dat is een ander verhaal.

Feit is. Wat wil ik je hiermee aangeven ? Als antwoord terugschrijven. De ervaring is voor mij het "beschouwende" zelf. Het moment zelf. Het is de ervaring van leegte versus de ervaring van volheid. Moeilijk te verwoorden. Het is (in feite) ergens een spel.

Wat ik jammer vind, als wanneer iemand niet meer met je wil spelen. Wanneer er een weerstand of iets anders opduikt. Ik probeer dergelijke zaken graag op te lossen (hetzij analytisch, filosofisch, psychologisch, maakt niet uit). Ik hou daarvan. Om oplossingen proberen te vinden. Mits de ander daarin met je mee kan gaan en wil meegaan. En mits je ook zelf erin kan meegaan natuurlijk.

In haar eerste brief (antwoord) stuurde dit meisje (waar het in dit debat over gaat) me onmiddellijk haar e-mail adres. Wat ik vrij snel (en explosief) vond. In de tweede brief was het al over, was "ik" (maar wat is ik, wie is een ik ?) al niet goed genoeg meer. Was het over. Ik was verrast (en ook ergens gepakt) door de snelheid, waarmee dit gebeurde. Zag het niet aankomen. Ze deed me daarin aan Alexandra denken. Een andere vrouw die ik lang geleden heb ontmoet. Het was een soort flashback to the future or better past ;)

Anyway...

Het gaat mij om het "delen" van ervaringen.

En je hebt volledig gelijk in je schreef. Ik heb daar (in die periode) met de vriendengroep nog veel gesprekken over gehad. Waarbij we ook veel moesten lachen. Om ieder zijn verschillend zijn. En dus ook daarin mijn eigenaardigheden. ;)

Seksualiteit, Verliefdheid, Passie, zo al die dingen, dat heeft met magie (met toveren) te maken. Maar dat interesseert me niet. Ik ben daar niet goed in. Omdat het me niet interesseert. Ik het niet belangrijk vind. Mijn magie zit elders, zit anders...
pi_155347322
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:06 schreef Beppiie het volgende:
Of gewoon lange lappen tekst met uiteindelijk weinig inhoud en wat gewoon heel veel korter had gekunt.. Waar veel mensen ook niet eens de moeite voor nemen om te lezen :P
Dat is goed opgemerkt. Wie neemt er de moeite het allemaal te lezen ?
Dat is ook iets wat je (met al die lappen tekst) kan gaan toetsen. ;)

Wie heeft het gelezen ?
Heb jij het gelezen ?

Ik veronderstel van niet ?
Dan krijg je hiervoor een 0/10 ? ;)

Anyway, ik deel geen punten uit.

Dan begin je mensen te "beoordelen" en ontstaat er misschien een race van ik wil de beste zijn. Ik wil mooier zijn, ik wil beter zijn. Ge kent dat wel. Je ziet dat ook bij kinderen. Het is beter niet te veel te oordelen. En daarin te gaan beïnvloeden. Actie/Reactie. Ook al is dat soms heel plezant.

Kijk ! Een mug ! En ik maak er een olifant van.

Iemand gezien ? ;)
pi_155347429
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:39 schreef JustTalkLove het volgende:

Anekdote.

Herkenbaar. De spijt die je daar van kunt hebben wilde ik je juist graag besparen.
pi_155347597
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:50 schreef Drieklank het volgende:
Herkenbaar. De spijt die je daar van kunt hebben wilde ik je juist graag besparen.
Spijt hiervan heb ik niet. Moest ik spijt hebben, dan was het (vanuit mijn overtuiging) graag anders verlopen. Dat kon. Maar dan hadden alle situaties die erop volgden, waarschijnlijk ook anders geweest. Gezien het ene element invloed uitoefent op het volgende/vorige. ;) En niets op zichzelf blijft staan, in de tijdlijn. Des levens...

Ik heb andere ervaringen gehad, waar het niet zo was. Dus heb geen spijt voor me. Dat is lief van je. Maar hoeft niet.

Het blijft alvast allemaal heel fascinerend. Hoe weerstanden/verlangens/oordelen/indrukken op ons mensen (kunnen) inwerken. Dat maakt een forum zoals FOK (bij momenten) soms ook verslavend. Als je ziet hoe alles (en iedereen) hier ook op elkaar kan inwerken.

"Fascinating", Mr Spock.

Wat het analytische betreft (nog een klein woordje daarover)

Je kan "weerstanden" analyseren (en daardoor ze gaan openbreken, ergens stuk maken).
Maar je kan "weerstanden" ook gewoon loslaten (ze hun werk laten doen en daarin zichzelf laten zijn).

Die eerste aanpak, is de analystische. De (pseudo) filosofische, psychologische. Dergelijke aanpak kan heel hard zijn. Want "weerstanden" zijn geen leuk onderwerp. Dat is voor niemand leuk. Ook niet voor mij. Wanneer ik er heb. Of besmet door geraak.

De tweede aanpak is de menselijke. Beetje te vergelijken met het Oosten (boeddhisme). Ze getuigt van mededogen, van aanvaarden wat is. Het is. Zoals het is.

De eerste aanpak kan een spel zijn.
De tweede is de leegte (het spelen is over).

Daartussen, tussen "spelen" en "niet spelen". tussen "zijn" en "niet zijn", zit ergens het leven ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door JustTalkLove op 19-08-2015 11:05:54 ]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:15:36 #84
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155347946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:44 schreef JustTalkLove het volgende:
No problem. Dat is/was ook het uitgangspunt niet van dit debat. Dit debat heeft niet de bedoeling je "geil" te maken ofzo ;) De bedoeling was even na te kaarten, in welke zin het woordje 'seks' (bij sommige vrouwen) een soort angst en weerstand opwekt. Waardoor men de deur voor je dicht smijt.
Nah geil hoeft ook weer niet maar ik wil wel ontspannen over seks kunnen praten en niet mijn brein hoeven te breken alsof ik me in de M-theorie aan het verdiepen ben ofzo. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155348281
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:15 schreef Norma_Jeane het volgende:
Nah geil hoeft ook weer niet maar ik wil wel ontspannen over seks kunnen praten en niet mijn brein hoeven te breken alsof ik me in de M-theorie aan het verdiepen ben ofzo. :P
Natuurlijk dat. Dat begrijp ik volkomen.

Al dat analyseren ontspant mij wel ergens ;) En anderen werkt zoiets op de zenuwen. Krijgen daar hoofdpijn van. Wat niet bepaald bevorderlijk is voor de seks natuurlijk. :)

Schrijven is een kwestie van het juiste tempo vinden, van de ander (leren) kennen, aanvoelen. In zekere zin is het ergens een soort dans die je samen maakt. En dat vraag een beetje tijd. Hou je van slow ? Of meer van tango ? Hebben en maken we ergens "gevoelsmatig" een klik. Of hebben en maken we die niet, etc.

Het is actie/reactie.

Het is op die dansvloer, dat rock podium, toneel, or whatever stappen.

En doen...

Gaan met die banaan :)
Of pruim in jouw geval ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:51:45 #86
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155348696
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:33 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Natuurlijk dat. Dat begrijp ik volkomen.

Al dat analyseren ontspant mij wel ergens ;) En anderen werkt zoiets op de zenuwen. Krijgen daar hoofdpijn van. Wat niet bepaald bevorderlijk is voor de seks natuurlijk. :)

Schrijven is een kwestie van het juiste tempo vinden, van de ander (leren) kennen, aanvoelen. In zekere zin is het ergens een soort dans die je samen maakt. En dat vraag een beetje tijd. Hou je van slow ? Of meer van tango ? Hebben en maken we ergens "gevoelsmatig" een klik. Of hebben en maken we die niet, etc.

Het is actie/reactie.

Het is op die dansvloer, dat rock podium, toneel, or whatever stappen.

En doen...

Gaan met die banaan :)
Of pruim in jouw geval ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou op het ogenblik is de dansvloer helemaal leeg. -O-
(Maar ik geef toe dat is door eigen toedoen. Het werd een beetje te chaotisch op de dansvloer.)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155349564
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:51 schreef Norma_Jeane het volgende:
Nou op het ogenblik is de dansvloer helemaal leeg. -O-
(Maar ik geef toe dat is door eigen toedoen. Het werd een beetje te chaotisch op de dansvloer.)
Lol :)

Komt die chaos niet eerder door mij ?
(met al mijn geleuter en geschrijf)

Ik zou de schuld daarvan niet bij jezelf leggen.
Leg ze maar bij mij. Kom bij mij.. Oeps.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155350373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al je over seks praat, gebruik je dan ook zoveel (haakjes)?
Ik begin de teksten van TS behoorlijk vermoeiend te vinden om te lezen. Alsof ik een of andere goedkope literatuur zit te lezen.
Misschien schrikt dat eerder vrouwen af dan beginnen over seks. Als je dan seks ook nog inpakt in literair verantwoorde zinnen snap ik dat ze afhaken.

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:11 schreef Gray het volgende:
Je relateert seks aan deze 'schrijfstijl' en bent verrast dat ze op je afknapt?

Wauw.
Dit dus ja.

Volgens mij is het probleem gevonden .
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_155350627
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:01 schreef Metro2005 het volgende:
Ik begin de teksten van TS behoorlijk vermoeiend te vinden om te lezen. Alsof ik een of andere goedkope literatuur zit te lezen.
Dag Metro2005, als je mijn teksten te vermoeiend vindt, hoef je die niet te lezen.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:01 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens mij is het probleem gevonden.
Vanuit mijn perceptie gezien, klopt dit niet. De weerstand zat volgens mij niet in de schrijfstijl. De eerste brief was zo een "goedkope roman" en dat vond ze heel leuk. Het zat hem in het "seksuele". Dat ingrediënt werd toen lichtjes toegevoegd. Aan het kleuren palet. Bij de tweede brief. En daarop brak het contact af.

Ik zeg wel, 'vermoedelijk'. Je kunt nooit in iemand anders zijn hoofd kijken. Ze gaf zelf dat 'seksuele' aan. Waarbij ik dat 'seksuele' gerust wou laten vallen. Echter was ze daarin vrij "star" in haar oordeel. Ze is er niet meer op teruggekomen. Een herkansing gaf ze niet. Of zoals ze in het Engels zeggen: "You Blew It". Game over.
pi_155350763
Je zegt dat het haar om het seksuele ging maar volgens mij snap je net zo weinig van haar reactie als van onze reacties over jouw posts :P
pi_155351181
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:16 schreef Beppiie het volgende:
Je zegt dat het haar om het seksuele ging maar volgens mij snap je net zo weinig van haar reactie als van onze reacties over jouw posts :P
Tja, wie snapt er wie ? :)
Snap jij mij ? Snap ik jou ? Geen idee...

Feit is, dat we nooit helemaal gaan weten, waarom zij het contact afbrak. Daar kun je over gissen en fantaseren. Voor een stuk is het antwoord daarop niet zo moeilijk. Ze las iets, waar ze zelf geen zin in had. Ze las iets wat ze zelf niet zocht (in een penne vriend). Dat antwoord zit redelijk dicht bij de waarheid, denk ik. En volgens ik waarnam (en ze zelf ook aangaf) zocht ze geen 'seksuele' kruiden in een brief.

Ik vermoed (maar dat is opnieuw maar een vermoeden) dat zolang 'seks' niet aangeboord werd, het contact wel nog even had kunnen blijven duren. Hoe het dan verder verlopen was of liep, dat weet je niet. Ook dat is allemaal gissen. En doet er niet meer toe...

Maar inderdaad, 'begrijpen' doe ik (en doen wij waarschijnlijk) allemaal ergens niet. Ik denk dat het gemakkelijker is een man te pijpen, dan een man proberen te begrijpen. - Dit laatste is een onnozele woordspeling op 'ijpen', red. - Idem bij een vrouw. Niet ?

Sex is easy.
Understanding (the why) not.

Je spreekt over begrijpen...

Begrijpen jullie mij ?
Begrijp ik jullie ?

En wat valt er precies te begrijpen ?

Mijn antwoord daarop: "Geen idee".

Laat ik eerlijkheidshalve ook zeggen, dat ik het jammer vond dat het contact afgebroken werd. Omdat, als je een contact niet afbreekt, je op iets verder door kunt gaan, je daar ook verder uit kan leren. Mogelijks. Niet altijd.

Weet je. Als ik in het echte leven een "weerstand" bij iemand opmerk, houd ik daar zoveel als mogelijk rekening mee. Waarom ? Omdat ik weet, als ik dat niet doe, de ander (als een soort robot) vanuit die weerstand zal gaan reageren en handelen. Ik heb dat al meer dan genoeg zien gebeuren. Op zulke momenten worden mensen precies een soort pinokkio's. Waarbij je aan hun draadjes trekt en hun voetjes ziet schoppen, hun armpjes bewegen, etc. En dat is niet fijn. Noch de bedoeling eigenlijk.

Soms denk ik dan van. Zou ik die weerstand die ik opmerk kunnen aankaarten ? Ja, dat kan. Maar dan moet je op dat moment al verdomd veel vertrouwen en bagage bij die persoon hebben opgebouwd. Dat die zoiets tolereert van je. Andere bedenking hierbij is. Je moet op dat moment ook zelf wel de weerstand van die ander kunnen dragen. Dit aankunnen. Daar klaar voor zijn. Wat ook niet altijd zo gemakkelijk, noch evident is. Bottom line is eigenlijk, dat je er veelal gewoon niet over begint. Of aan begint. Je laat het gewoon passeren. Tenzij die ander zijn weerstand je eigen "functioneren" teveel belemmert of begint te belemmeren. Dan schiet je misschien wel in actie. Misschien. Misschien niet...

Anyway, waarom schrijf ik nu eigenlijk al deze onzin naar je ?

Geen idee.

Aha, ik weet het.

Jij lokte dit bij me uit !

Voila, daar is je antwoord :) ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door JustTalkLove op 19-08-2015 13:37:49 ]
pi_155355075
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:11 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Dag Metro2005, als je mijn teksten te vermoeiend vindt, hoef je die niet te lezen.

[..]

Vanuit mijn perceptie gezien, klopt dit niet. De weerstand zat volgens mij niet in de schrijfstijl. De eerste brief was zo een "goedkope roman" en dat vond ze heel leuk. Het zat hem in het "seksuele". Dat ingrediënt werd toen lichtjes toegevoegd. Aan het kleuren palet. Bij de tweede brief. En daarop brak het contact af.

Ik zeg wel, 'vermoedelijk'. Je kunt nooit in iemand anders zijn hoofd kijken. Ze gaf zelf dat 'seksuele' aan. Waarbij ik dat 'seksuele' gerust wou laten vallen. Echter was ze daarin vrij "star" in haar oordeel. Ze is er niet meer op teruggekomen. Een herkansing gaf ze niet. Of zoals ze in het Engels zeggen: "You Blew It". Game over.
Ik probeer aan te geven dat jouw schrijfstijl erg leuk is in een boek of gedicht maar heel snel heel irritant wordt op een forum of tijdens een chatgesprek. Het zet een hele andere toon en sfeer dan normale conversatie en daar past seks nou niet bepaald goed bij.

Klein voorbeeld:

Rozen zijn rood
de lucht is blauw
bloemen verwelken
schepen vergaan
Kom hier met je kut
Want die is lekker nauw.

:') beetje dat idee.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_155356023
Lol :)

Ik vind je gedichtje leuk om lezen.
(het stoort me zeker niet)

Kan men mij altijd een plezier mee doen.

Maar idd, het is een andere toon. Die past bij het schrijven van een brief naar elkaar (wat het ook was, het was geen chatgesprek). Maar minder goed in een debat (forum ?) zoals dit.

Daarvoor is de toon eerder te vermoeiend. Te weinig bepalend.
Het slingert teveel in het rond. Als een soort gladde slang of aal.

Seks kan daar best goed bij passen. Maar ook helemaal niet natuurlijk. Dat hangt van de slang en de grot af. Staat die grot nat genoeg. Kan de slang erin. Of niet. Voelt het fijn. Of eerder pijnlijk. Heeft men de slang graag daar. In zijn grot. Of ziet men die slang liever elders kruipen. Of helemaal niet kruipen. Men houdt gewoon niet van slangen. Is daarin van een andere strekking.

Wat past, wat past er niet.

Beetje zoals de één praat graag (en gemakkelijk) over seks en de ander niet.

Het matcht of het matcht niet, zeg maar.
En soms is het matchpoint ;)

For (ty) - Love
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:01:19 #94
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155356952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:28 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Lol :)

Komt die chaos niet eerder door mij ?
(met al mijn geleuter en geschrijf)

Ik zou de schuld daarvan niet bij jezelf leggen.
Leg ze maar bij mij. Kom bij mij.. Oeps.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor ik heb ze allemaal zelf weggejaagd.
Irritant genoeg vind ik het nu weer saai worden. Goh ik lijkt wel een echte vrouw. :P

Enne vraag dat laatste maar aan je vrouw. ;)

Zo en nu een spelletje Candy Crush om mijn brein even van dit topic te laten genezen. Het voelt een beetje gekneusd. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155357916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:01 schreef Norma_Jeane het volgende:
Nee hoor ik heb ze allemaal zelf weggejaagd.
Irritant genoeg vind ik het nu weer saai worden. Goh ik lijkt wel een echte vrouw. :P

Enne vraag dat laatste maar aan je vrouw. ;)

Zo en nu een spelletje Candy Crush om mijn brein even van dit topic te laten genezen. Het voelt een beetje gekneusd. :)
Oei, was het zo erg.

Mea Culpa.

Kusje voor je brein (om te genezen) :*

Veel plezier met Candy Crush.
(is een spelletje op Facebook, niet ?)

Zoniet, ben ik nog wereld vreemder dan je al dacht ;)
pi_155359506
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:39 schreef JustTalkLove het volgende:

Het vuur stond seksueel in haar ogen. Ik herinner me nog die gloed. Ik werd er zelf wat ongemakkelijk van. Mijn penis kwam hard te staan. Stijf. In erectie. Ik had kunnen zeggen, mag ik even mijn broek afdoen, want dat begint hier een beetje te knellen beneden. Met al die groeiende centimeters ;)

Echter, mijn nuchterheid (dat analytische, beschouwde) overheerste. Het enige wat ik er op dat moment kon uitflappen was. "Hoor ik je nu te kussen ofzo" ? Stom hé...
Stom ja, je had die (groeiende) erectie in haar mond moeten stoppen (met passie, en tederheid).
pi_155528636
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:08 schreef Libertarisch het volgende:
Stom ja, je had die (groeiende) erectie in haar mond moeten stoppen (met passie, en tederheid).
Mooi verwoord.

Moest mijn geest niet zo nuchter (empathisch en bedachtzaam) staan. Ja, het was misschien zo gebeurd. Dan stroom je even verder op die golf van magie. Of die golf van erotiek, wat het toen was. Het vuur stond namelijk in haar ogen toen te lezen...

Goh ja. Ik heb nog zo situaties gekend. Zijn ergens allemaal best leuke verhalen. Als ik er soms achter af op terugdenk, heb ik zoiets van. Waarom is het toen zo gelopen ? Waarom hapte ik niet toe ? Veelal omdat er iets in de weg zat, denk ik. Iets niet helemaal juist zat. In de fantasie (over dat verleden, wat uiteindelijk een verleden blijft, anders zou de toekomst er nu ook anders hebben uitgezien ;)) loopt het dan wel anders. Zoals jij omschrijft ;)

Goh ja, dat is dan ook weer het leuke aan "fantasie".
Aan die 'what if'...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')