abonnement Unibet Coolblue
pi_155234687

Previous episodes:
Topicreeks: Stoner Central



Stoner friendly webshops:

Doom Dealer
Ektro Records
Elektrohasch
Kozmik Artifactz
Salutron-Records
Senor Hernandez
Shiny Beast

[ Bericht 7% gewijzigd door Bosbeetle op 17-08-2015 09:02:48 ]
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_155234691
Toch wel 1 van mijn favoriete Neurosis tracks

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_155330278
Jeuj ik ga naar Antwerpen!
Fear is the grease of society.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:11:00 #5
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_155331951
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:17 schreef vogelkooi het volgende:
Jeuj ik ga naar Antwerpen!
Wat ga je daar doen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_155350089
23 oktober komt het debuutalbum van Pauw uit *O*



Cross-post :@
nee, jij dan!
pi_155350143
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:12:01 #8
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_155350646
Hey een forbidden planet banner.
pi_155390597
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Wat ga je daar doen?
dessert fest.
Fear is the grease of society.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:15:38 #10
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_155390651
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:14 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

dessert fest.
Sick, veel plezier :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_155399828
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:14 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

dessert fest.
Eet smakelijk :+
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_155465010
Nieuwe album van Kadavar staat op Spotify. *O*
Misschien wel hun beste tot nu toe!
pi_155526040
nee, jij dan!
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:26:51 #14
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155527110
quote:
Ah leuk, ben benieuwd :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155722699

Deze week komt het hele album uit. ^O^
  Moderator maandag 31 augustus 2015 @ 23:42:24 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155723532
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:19 schreef trebremmit het volgende:

Deze week komt het hele album uit. ^O^
Grote kans dat die wel weer op roadburn staan nu Lee Dorrian cureert.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155724323
Zou wel gaaf zijn als hij Teeth of Lions Rule the Divine bij elkaar zou brengen voor Roadburn.
pi_155771786
Heb deze weereens opgezet:
Wat een heerlijk nummer, Herman Brusselsmans, dat einde _O_
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  woensdag 2 september 2015 @ 22:03:09 #19
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_155772077
ˇPENDEJO! :D Die heb ik een paar jaar terug wel eens gezien. Was vet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 2 september 2015 @ 22:19:41 #20
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_155772659
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_155772667
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
ˇPENDEJO! :D Die heb ik een paar jaar terug wel eens gezien. Was vet.
Kan me voorstellen dat die erg vet zijn ja :P
FF kijken of ze binnenkort in de buurt spelen!
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_155772706
Bohh, 3 oktober in Eindhoven, dat is een go wat mij betreft _O_
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_155773206
quote:
Toffe lineup, wist niet dat Raging Speedhorn weer bij elkaar waren. Helaas al andere plannen dat weekend
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_155972552


quote:
We at Roadburn are ecstatically proud to unveil the official artwork for Roadburn 2016, lovingly wrought by acclaimed comic-book illustrator Becky Cloonan - who will be following in the illustrious footsteps of such predecessors as Michel Langevin, Costin Chioreanu, and Arik Roper.
Cloonan's mix of clean, bold lines mixed with subtle intricacies, Manga-influenced angularity and artful use of chiaroscuro and colour has marked her out as an artist to pay serious attention to. Having provided stunning illustrations for a new edition of Bram Stoker's immortal Dracula, collaborated with My Chemical Romance frontman Gerard Way on the art for his Dark Horse miniseries The True Lives Of The Fabulous Killjoy, and become the first woman to draw DC's Batman - Cloonan has already left an indelible mark on the comic book world.
Kan ik wel mee leven :)
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 14:25:57 #25
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155973085
Grappige stijl heeft ze wel

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 15:38:03 #26
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155974500
Nieuwe namen: lynchgate, green carnation, la muerte, of the wand and the moon, Der Blutharsch and the Infinite Church of the Leading Hand, amenra, Chaos echoes, The skull

:@ ken alleen amenra, de rest klinkt zoals altijd wel boeiend.

quote:
Mark the date in your diaries - we can now confirm that Roadburn tickets will go on sale on October 2, 2015.

Three-day (Thursday - Saturday) and four-day (Thursday - Sunday) will be available to purchase from 9pm CET via Ticketmaster.nl for ¤165 and ¤185 respectively.

Day tickets for Sunday only (April 17) will be available, priced at ¤39. A limited number of individual day tickets for the remaining days will be released for sale at a later date.

Attention online buyers: be sure to create your Ticketmaster.nl account in advance. That way you can save your information and avoid extra time-consuming steps when you log on to purchase your tickets when they go on sale.

Roadburn Festival takes place between 14 - 17 April 2016 at the 013 venue, in Tilburg, The Netherlands.
En even geld reserveren voor 2 oct, als er weer een preparty ding is is vrijdag wel prettiger dan donderdags, eens een keer een hele avond pakken :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155975566
Ik dacht even dat het daar om de Duitse industrial band met nogal bedenkelijke muziek en teksten ging, maar het lijkt dus een andere band te zijn...
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 16:20:26 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155975698
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:14 schreef bartrid het volgende:
Ik dacht even dat het daar om de Duitse industrial band met nogal bedenkelijke muziek en teksten ging, maar het lijkt dus een andere band te zijn...
Is dat wel zeker, het kan best dezelfde zijn....

het is deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Der_Blutharsch

die julius wordt in de teksten op roadburn.com gewoon genoemd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155975747
Hmm ja dan is het inderdaad dezelfde band

En daar past alleen dit bij :r
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 16:23:55 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155975792
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:22 schreef bartrid het volgende:
Hmm ja dan is het inderdaad dezelfde band

En daar past alleen dit bij :r
quote:
Over the past two decades Der Blutharsch and the Infinite Church of the Leading Hand‘s Albin Julius found his alchemical, musical perfection: parts krautrock, psychedelia, and dark experimentalism.

Theatrical and tense, sonically dark and perverse, ritualistic and confusing – don’t miss out on Albin Julius’ mushroom aesthetics on Thursday, April 14, when Der Blutharsch And The Infinite Church of The Leading Hand will celebrate their twentieth anniversary. To find out more about their performance at Roadburn 2016
meneer Albin Julius dus
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155976129
Yup inderdaad wel dezelfde band.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_155977208
'of the wand and the moon' heb ik wel zin in, vind het wel tof dat er elk jaar weer wat (neo)-folk staat, nu ik dat toch wel aardig veel draai :)
nee, jij dan!
pi_155977287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:22 schreef bartrid het volgende:
Hmm ja dan is het inderdaad dezelfde band

En daar past alleen dit bij :r
:?

Ik ken hun alleen met 'the Infinite Church of the Leading Hand' (zoals ze nu ook op Roadburn staan), van die plaat samen met Aluk Todolo hebben gemaakt en die was wel fijn.
nee, jij dan!
pi_155977451
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:20 schreef Gehenna het volgende:

[..]

:?

Ik ken hun alleen met 'the Infinite Church of the Leading Hand' (zoals ze nu ook op Roadburn staan), van die plaat samen met Aluk Todolo hebben gemaakt en die was wel fijn.
quote:
Controversy[edit]
Julius' output is often described as neo-fascist owing to his frequent use of military-related themes and fascist aesthetics, including Third Reich-era material, in the composition of his works. Der Blutharsch released 7" split singles with the Italian neo-fascist bands Zetazeroalfa and Sotto Fascia Semplice and Austrian doom metal band Our Survival Depends On Us, but has also worked with the anarchist industrial band Terroritmo, now called Wakinyan.[1][2][3] In 2004, Der Blutharsch was forced to cancel a performance in Israel after protests from members of the Israeli cabinet and Knesset, the mayor of Tel Aviv, and the Anti-Defamation League.[4]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_155977783
Ik kan zo alleen vinden dat op hun eerste album 'spelen' met taboe thema's, als fascisme, maar ook met communisme. Komt op mij over als een beetje expres willen provoceren met gevoelige thema's, zonder er zelf echt achter te staan...

En dat antifa's nogal tegen hun optredens zijn, maar dat vind ik sowieso een naar clubje. Die zeuren bijv. ook nog steeds dat Sol Invictus nazi's zouden moeten zijn, terwijl die band helemaal niets met politiek te maken heeft. (zanger Tony Wakefold zat als 18 jarige eens bij een extreem-rechts clubje, maar kwam al snel weer tot zinnen en heeft zijn keuze daarna altijd als dom en onwetend beschouwd..)
nee, jij dan!
pi_155979416
Nou, Wakeford heeft dat inderdaad gezegd, maar daarbij wel vergeten om aan te geven dat ie nog steeds in dat soort kringen rondhangt..

quote:
The gigs headliner was the band Sol Invictus, whose founding member, Tony Wakeford, was a paid-up member of the fascist National Front. Although in 2007 he claimed that joining the NF had been the worst decision of his life and he had no sympathies for the ideas of this extreme right party for 20 years, he neither mentioned his later involvement in the development of the new right IONA group led by Richard Lawson, a former high-ranking NF member and Wakeford's best man.
Tijd voor muziek. Luminous Bodies met leden van oa Terminal Cheesecake en Part Chimp:

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_155980160
Maar die IONA groep was ook uit eind jaren 80 zo ver ik weet..
nee, jij dan!
pi_156050316
Weet niet of ik het al eerder gemeld heb hier, maar Zone Six hun nieuwe album is erg vet!
  zondag 13 september 2015 @ 19:44:43 #39
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156056697
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156095704
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:53 schreef trebremmit het volgende:
Weet niet of ik het al eerder gemeld heb hier, maar Zone Six hun nieuwe album is erg vet!
Awesome... doet me denken aan oude Pharao Overlord.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_156174315
Astrosoniq aangekondigd voor RB, toffe shit ^O^

Hexvessel staat er weer, is dit niet al de derde keer in de afgelopen 5 jaar? _O-
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  donderdag 17 september 2015 @ 18:14:30 #42
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_156175343
Ja wel fijne toevoegingen weer.
pi_156188986
*O* Skepticism *O*
nee, jij dan!
pi_156190585
Ik kijk nu al waanzinnig uit naar YODOK III
pi_156192837
ah 2 oktober start de verkoop :)

quote:
We’re excited to announce that tickets for the 21st edition of Roadburn Festival, set for April 14 – 17 2016 at the 013 venue in Tilburg The Netherlands, will go on sale on Friday, October 2 2015. Set yourself a reminder and get ready to score your tickets at 21:00 CET.

The majority of Roadburners live outside The Netherlands, which is why ticket pre-sales will start at 21:00 CET (20:00 UK time | 22:00 Finland, Greece | 1pm East Coast USA | 12pm West Coast USA). This should be convenient for most time zones. Apologies to our friends in Oceania who will have to wake up early (or just stay up late)!

Roadburn are pleased to report that there will be NO price increase on weekend tickets this year – for the second year running! Three-day tickets will be available for 165 Euros (excl. service fees); four-day tickets will cost 185 Euros (excl. service fees). Sunday-only tickets will cost 39 Euros (excl. service fees). Please note that on October 2, one-day tickets will not be available for the Thursday, Friday or Saturday Roadburn dates, however, a limited number of day tickets will be on sale at a later date. Online buyers can order a maximum of four (4) tickets.

For everyone in the Netherlands and Belgium: Our pre-sales party has always been a popular event for nearby Roadburners to get their guaranteed tickets. With the building work at the 013 venue this year, we’re doing things a bit differently, but can still promise you a good night out alongside the chance to buy your Roadburn tickets.

This year, you will be able to buy your tickets from Sounds Tilburg from 18:30 – 20.30 CET – you will be able to purchase a maximum of four (4) paper tickets for Roadburn Festival 2016. Guaranteed! Sounds Tilburg is located at Nieuwlandstraat 33, 5038 SM, Tilburg (only about 8 minutes walk from Tilburg Central Station).

Having your Roadburn ticket with you on October 2 will permit you entry to either Christian Mistress at Little Devil (Stationsstraat 27, 5038 EA, Tilburg), or Radar Men From The Moon at Hall of Fame (Burgemeester Brokxlaan 6, 5041 SB Tilburg). Two awesome, Roadburn-approved shows taking place on October 2 will be free to you upon showing your Roadburn ticket at the door – however, please note that once the maximum capacity of the venue is reached, you will be turned away – so don’t be late!

Stationstraat is opposite from Tilburg Central Station, and goes along into Nieuwlandstraat – Little Devil and Sounds Tilburg are only a few minutes apart.

BUY YOUR TICKETS AT OFFICIAL SALES POINTS

In the Netherlands, tickets will be sold at Sounds Tilburg, Official Ticket Shops or call the ticket hotline: T 0900 300 12 50 (¤ 0.45 per minute).

Whether you’re buying your tickets in person or buying online – don’t miss out on your Roadburn 2016 tickets. The countdown starts here!
nee, jij dan!
pi_156193068
quote:
2s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuwe namen: lynchgate, green carnation, la muerte, of the wand and the moon, Der Blutharsch and the Infinite Church of the Leading Hand, amenra, Chaos echoes, The skull
The Skull zijn de oude leden van Trouble, die een complete Trouble show gaan doen *O*
nee, jij dan!
  zaterdag 19 september 2015 @ 00:16:25 #47
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156213140
Fu Manchu 27-09 afgelast ;( Verplaatst naar begin 2016.

Ik ben pas weer de 22ste januari in het land dus beter niet daarvoor :{
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156272618
De re-release van 'Turn loose the swans' ontknoopt ook het jarenlange mysterie wat er nu eigenlijk op die hoes te zien was voor mij. Ik dacht dat het een of ander expressionistisch schilderij was _O-

nee, jij dan!
pi_156272739
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 september 2015 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Fu Manchu 27-09 afgelast ;( Verplaatst naar begin 2016.

Ik ben pas weer de 22ste januari in het land dus beter niet daarvoor :{
Nice ik kon de 27ste niet maar in januari vast wel :D
pi_156279759
Nice, schijnbaar hebben New Keepers of the Water Towers hun nieuwe plaat zo goed als af :D
Hun vorige (Cosmic Child) blijft echt een heerlijk album _O_
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 21:55:50 #51
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156282802
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nice, schijnbaar hebben New Keepers of the Water Towers hun nieuwe plaat zo goed als af :D
Hun vorige (Cosmic Child) blijft echt een heerlijk album _O_
Die waren leuk ja :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_156283208
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Die waren leuk ja :Y
Ik luister die plaat nog best regelmatig eigenlijk, erg sterk geschreven :Y
wat mij betreft mogen ze van mij weer op Roadburn staan ^O^
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  woensdag 23 september 2015 @ 00:29:27 #53
445754 LadyPayton
And the circus leaves Town
pi_156312901
Hier nog iemand met kaartjes voor desertfest.
Kijk zo enorm uit naar Orange Goblin. ~O> ~O> ~O>
pi_156314302
Ja ik ook.
Fear is the grease of society.
pi_156314305
Voor fu manchu, kan je geld terug krijgen bij doornroosje als je nieuwe datum niet kan, hoorde ik iig.
Fear is the grease of society.
  Moderator woensdag 30 september 2015 @ 17:07:46 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156500978
Er komt ook een nieuwe sunn aan : http://www.rarelyunable.c(...)rn-lord-in-december/
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 30 september 2015 @ 17:45:11 #57
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156501758
Black Sabbath op Graspop, als enige Benelux show.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156520567


http://www.roadburn.com/2(...)bearers-misthyrming/

Misţyrming erbij op Roadburn als 'artist in residence'. Opmerkelijke keuze, aangezien hun debuut (Söngvar elds og óreiđu) pas dit jaar uitkwam. Maar ze gaan wel 3 shows spelen, nieuw materiaal, in samenwerking met enkele drone bandjes en hun debuut plaat integraal.
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 13:07:09 #59
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156520684
Grappige keuze... meestal pak ik zo'n AIR wel een keertje mee maar bijna nooit alle optredens, zal in dit geval niet veel anders zijn denk ik.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_156520747
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Er komt ook een nieuwe sunn aan : http://www.rarelyunable.c(...)rn-lord-in-december/
*O*

quote:
On the other hand the album is the most outright “metal” in years, drawing personal associations and memories of cherished albums like Panzerfaust and Twilight of the Gods again to the forefront of consciousness.
Klinkt interessant :D

quote:
SUNN O))) commissioned critical theorist Aliza Shvartz to write text and liner notes around these ideas and topics.
ah uiteraard moet er iets controversieel in: :D
https://en.wikipedia.org/(...)tion_art_controversy

quote:
Shvarts reportedly inseminated herself artificially as many times as possible over the course of nine months, during which she also induced abortions using abortifacient drugs.[1] The proposed exhibition of the project was to feature video recordings of the forced miscarriages as well as preserved collections of the blood from the process.[2] Shvarts declared that the goal of the project was to spark conversation and debate on the relationship between art and the human body.[3]
:X Het bleek (zeer waarschijnlijk) gewoon fictie te zijn, maar toch. Smerig ideeën heeft ze wel dus :P
nee, jij dan!
pi_156520815
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Grappige keuze... meestal pak ik zo'n AIR wel een keertje mee maar bijna nooit alle optredens, zal in dit geval niet veel anders zijn denk ik.
nee precies. En de ervaring leert ook dat met 10 mensen op het podium drone maken, over het algemeen ontiegelijk saai is om naar te kijken/luisteren. :{

Hun debuut album vond ik wel tof, dus wellicht dat ik die live wel mee ga pikken :)
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 14:10:43 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156521716
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:15 schreef Gehenna het volgende:

[..]

nee precies. En de ervaring leert ook dat met 10 mensen op het podium drone maken, over het algemeen ontiegelijk saai is om naar te kijken/luisteren. :{

Het is wel leuk om te doen denk ik.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_156521765
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is wel leuk om te doen denk ik.
Dat weer wel :Y Net als noise :P
nee, jij dan!
pi_156523689
Noise en drone maken is leuk ja :Y
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 16:06:17 #65
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156524059
Pentagram komt weer op roadburn ^O^
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 16:15:54 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156524262
En _O_ oranssi panzuzu _O_ (alweer maar toch tof!!)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_156524342
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Pentagram komt weer op roadburn ^O^
*O*
nee, jij dan!
pi_156524745
Wie gaan er morgen trouwens naar de presale? :P
Heb wel zin in Radar Men From The Moon, dat soort muziek is altijd wel tof ^^

Moet trouwens zeggen dat ik vooralsnog weinig beeld heb van de bands die naar Roadburn komen voor 2016, lijkt allemaal wel weer meer de black metal kant op te gaan. Over een paar jaar is dat zeker nog het enige wat er staat :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_156524754
Dan ga ik liever naar Eindhoven Psych Lab :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 16:45:02 #70
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156524835
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dan ga ik liever naar Eindhoven Psych Lab :P
Vandaag zijn hills aangekondigd dat is ook psych toch :)

Volgens het verhaaltje wel in jouw straatje: http://www.roadburn.com/2(...)a-trance-like-state/

En astrosoniq is ook wel prima in die richting.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 16:46:13 #71
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156524857
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wie gaan er morgen trouwens naar de presale? :P
Heb wel zin in Radar Men From The Moon, dat soort muziek is altijd wel tof ^^

Moet trouwens zeggen dat ik vooralsnog weinig beeld heb van de bands die naar Roadburn komen voor 2016, lijkt allemaal wel weer meer de black metal kant op te gaan. Over een paar jaar is dat zeker nog het enige wat er staat :')
Dit jaar gaan we het eens via ticketmaster proberen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_156557528
Ticket in da pocket
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 23:16:20 #73
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_156562064
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ticket in da pocket
Tref je daar dan.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2015 @ 11:34:19 #74
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156568022
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ticket in da pocket
^O^

2016 wordt Roadburn nummer 9 voor mij... 2017 een jubileum :D (is me bij geen ander festival gelukt)


Geeft toch wel weer aan dat de muziek gewoon het belangrijkste is bij een festival.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_156575202
Pendejo heeft moeten aflassen vandaag -O-
Was eigenlijk de hoofdband waarvoor ik vandaag naar PopEi ging, maar goed, wie weet zijn de andere bands vanavond net zo vet :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_156613032
Vrijdag na het werk even langs Sounds gereden om een Roadburn kaartje te scoren. Nummer 9 voor mij en mijn broertje alweer.

Ohja de nieuwe Clutch en Spelljammer *O* *O*
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 09:15:56 #77
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156613574
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:01 schreef Ringel-S het volgende:
Nummer 9
Hier ook alleen was de eerste slechts een afterburner...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:51:50 #78
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156613991
Mijn 7e keer *O*
nee, jij dan!
pi_156619508
Donderdag maar weer naar de Melvins. Samen met Big Business dus 2 drummers *O*
1 van de weinige bands die ik nooit oversla live.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_156630232


Kende dit nog niet, maar best een tof Nederlands bandje.

[ Bericht 14% gewijzigd door trebremmit op 05-10-2015 22:52:32 ]
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:12:55 #81
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_156631118
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:42 schreef trebremmit het volgende:


Kende dit nog niet, maar best een tof Nederlands bandje.
O fijne shit inderdaad, die stem doet me wat aan die van de zanger van Beaver denken.
pi_156631606
Bandje komt uit Utrecht en die oudere albums zijn ook wel de moeite waard. Zijn ook op youtube te vinden, en te koop bij Clear Spot volgens mij.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:20:51 #83
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_156639171
Desertfest is vrijdag al!!! Zin in, air bnb in de buurt geregeld. Elke dag wel een mooie route van band naar band. Niet eens overlap.
Fear is the grease of society.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:27:55 #84
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156663304
Morgen Stoned Jesus in Amsterdam, wil ik wel heen eigenlijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 01:30:52 #85
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156703981
Stoned Jesus was vet :o
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 11 oktober 2015 @ 00:12:40 #86
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156748900
Morgen naar Planet of Zeus, Obese en The Om Syllable in DB's.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:45:11 #87
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156753253
zegt me alledrie niets :P aanrader?
nee, jij dan!
  zondag 11 oktober 2015 @ 17:24:33 #89
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156762552
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:45 schreef Gehenna het volgende:
zegt me alledrie niets :P aanrader?
Ik ken het ook niet, mijn vader vroeg of ik mee ging :P Eerste band net geweest. Was wel aardig, jonge jongens nog.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 17:26:25 #90
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156762589
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:24 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik ken het ook niet, mijn vader vroeg of ik mee ging :P Eerste band net geweest. Was wel aardig, jonge jongens nog.
DB's is altijd ^O^
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 11 oktober 2015 @ 17:58:02 #91
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_156763245
Planet of Zeus is wel ok ja, baal er van dat ik morgen nachtdienst heb anders was ik naar AMT gegaan.
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 17:58:55 #92
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156763265
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:58 schreef Trashcanman het volgende:
baal er van dat ik morgen nachtdienst heb anders was ik naar AMT gegaan
same here :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 11 oktober 2015 @ 18:00:57 #93
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156763312
quote:
2s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

DB's is altijd ^O^
Mijn eerste keer, ook maar eens naar 013 komend jaar ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 11 oktober 2015 @ 18:53:08 #94
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156764275
quote:
2s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

same here :D
Jij nachtdienst? :P
nee, jij dan!
  zondag 11 oktober 2015 @ 18:53:36 #95
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156764290
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:00 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Mijn eerste keer, ook maar eens naar 013 komend jaar ;)
013 is tof :Y geen roadburn plannen?
nee, jij dan!
  zondag 11 oktober 2015 @ 19:42:05 #96
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_156765295
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:53 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Jij nachtdienst? :P
Dat ja, of wou je een keer een blok meelopen? :P

Dat Rama is btw erg fijn, mooie shit weer Treb.

[ Bericht 4% gewijzigd door Trashcanman op 11-10-2015 19:48:24 ]
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 21:56:27 #97
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156769506
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:53 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Jij nachtdienst? :P
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:42 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat ja, of wou je een keer een blok meelopen? :P

Nee ik vind het jammer dat ik niet ga :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:08:14 #98
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156770052
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:53 schreef Gehenna het volgende:

[..]

013 is tof :Y geen roadburn plannen?
Geen plannen voor idd, het is ook ruim 2 uur rijden :P Maar een weekend als Roadburn zou dan juist wel kunnen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:10:31 #99
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156770139
Planet of Zeus was lekker trouwens, briljant ook dat het zo vroeg was. Lekker op tijd thuis.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156774380
quote:
Klinkt idd lekker :Y
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_156828266
http://theobelisk.net/obelisk/2015/10/13/rip-rutger-smeets/
;(

[ Bericht 2% gewijzigd door AlchemistOfSorrows op 14-10-2015 15:56:55 ]
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_156833830
Zo dat is best schrikken zeg, heb nog een paar keer een cd bij hem besteld via de mail.
pi_156841211
Erg jammer inderdaad, vond het echt een toffe band
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 22:24:59 #104
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156841690
Inderdaad ik las het in het overleden muzikanten topic die sungrazer the machine split blijft magistraal.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 15 oktober 2015 @ 15:50:47 #105
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156853235
Dr. Space komt weer op roadburn dit keer samen met black moon circle :) Maar op de een of andere manier trek ik dr. Space acts altijd goed :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:07:48 #106
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_156853550
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Dr. Space komt weer op roadburn dit keer samen met black moon circle :) Maar op de een of andere manier trek ik dr. Space acts altijd goed :D
Omdat dr. Space een fucking held is?
  Moderator donderdag 15 oktober 2015 @ 16:08:24 #107
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156853562
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:07 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Omdat dr. Space een fucking held is?
Onderandere dat ja!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_156922001
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_156924718
https://soundcloud.com/re(...)ster-in-the-light-of

Post metal / Sludge. Album komt deze week uit.

En een nieuwe Monomyth is altijd goed!
pi_156925605
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 17:31 schreef trebremmit het volgende:
En een nieuwe Monomyth is altijd goed!
Dat sowieso ^O^
Had eigenlijk naar dat concert willen gaan, maar had uiteindelijk niet echt zin meer :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_156932144
Mammatus komt ook met een nieuw album. Check dat eerste nummer op bandcamp, die is behoorlijk briljant!
http://mammatus.bandcamp.com/album/sparkling-waters
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:04:46 #112
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156942481

quote:
At the beginning of this vid, the stagehand tells the drummer to stop hitting his drums so hard. After this, the entire band was escorted out of the venue by security. Yes, kicked out for playing too loud.
:')
nee, jij dan!
pi_156943154
http://metalfan.nl/article.php?sid=14237

Schijnt een festivalletje geweest te zijn...Had die geluidsman het gewoon niet zachter kunnen zetten dan?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:55:06 #114
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156943543
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:35 schreef bartrid het volgende:
http://metalfan.nl/article.php?sid=14237

Schijnt een festivalletje geweest te zijn...Had die geluidsman het gewoon niet zachter kunnen zetten dan?
Dit vroeg ik me ook al af..
nee, jij dan!
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 14:50:51 #115
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_156944658
raar verhaal.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:54:59 #116
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156944765
8)7
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156945109
Ja, je zou toch zeggen dat zo'n zaal wel limiters en zo heeft om dit soort dingen te voorkomen. Schijnt ook dat er geen politie aan te pas is gekomen maar raar is het wel. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat die zaal z'n vergunning zou kunnen kwijtraken door te hard volume, maar dan moet je maar akoestische bands boeken of zo...
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_156946279
quote:
Hilversum :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_156946415
Ik was er gister bij en het was allemaal sowieso heel vaag. Ze zijn werkelijkwaar 20 minuten bezig geweest voor elkaar te krijgen dat elk instrument hoorbaar was. Vervolgens stond er een mannetje zich waanzinnig druk te maken langs het podium die later de drummer en de bassist erop aansprak dat het zachter moest...

...en toen moest de band ineens stoppen omdat ze 'te hard' speelden. De band was ook zichtbaar gefrustreerd, maar ze kwamen vooraf sowieso al wat opgefokt over.

Ik vroeg mij ook al af of de geluidsman niet gewoon de volume knop naar beneden bij kon stellen, maar volgens mij kwam er weinig verdere versterking aan te pas :P .

Overigens heb ik Herder wel eens eerder in de Vorstin gezien (zelfde café zaal), toen was het in mijn beleving stukken harder.
pi_156947190
Je zou toch zeggen dat ze na 20 minuten soundchecken wel een aardig idee hadden van hoe hard het stond...
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:50:43 #121
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_156947383
Maar was het echt zo hard? De microfoon van de camera in het filmpje lijkt er weinig problemen mee te hebben :P
nee, jij dan!
pi_156947737
Afhankelijk van de camera kunnen die microfoons een hele hoop hebben voordat ze gaan vervormen. Een vriend van me filmt zo'n beetje elk concert waar hij heen gaat, staat altijd helemaal vooraan en Motorpsycho in Londen een paar jaar geleden was erg hard, zijn filmpjes totaal zonder vervorming.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_156948037
Mijn oude telefoon had inderdaad ook weinig moeite met geluid opnemen bij concerten, klonk eigenlijk nog verrassend goed :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_156952294
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:41 schreef bartrid het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze na 20 minuten soundchecken wel een aardig idee hadden van hoe hard het stond...
Dat was tijdens de show. :P

Overigens was het geluid gedurende het hele festival érg matig.

Teethgrinder was wel oneindig hard knallen, mijn god.
pi_156957810
Nou het label van Herder maakt er direct gebruik van en stuurt mij al een mail met de tekst:
quote:
HERDER taken off stage for being TOO loud!‏
Vreemd dat ze aan de band zelf gaan vragen of ze minder hard kunnen spelen, dat ligt toch vooral aan de geluidsman. Toch vind ik het ook vreemd dat je vaak oordoppen in moet omdat het zo hard is, dan kan het toch ook wel iets zachter zodat je die doppen niet in hoeft? Heb zelf al een lichte gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat kwam meer door een carbidbus. :')
  Moderator woensdag 28 oktober 2015 @ 22:35:13 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157172417
Dylan Carson gaat een liedje maken met de moeder van Rose Kemp de zangeres van steeley span :P


http://www.bbc.co.uk/programmes/b06mfqc8

Toffe combi lijkt mij :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_157177006
Godflesh, Conan, Monolord, Raging Speedhorn, Crowbar op Speedfest in Londen :9~

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 09:16:55 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157177667
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 07:55 schreef bartrid het volgende:
Godflesh, Conan, Monolord, Raging Speedhorn, Crowbar op Speedfest in Londen :9~

[ afbeelding ]
Klinkt als de perfecte afterburner ;) :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 13:47:13 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157268025
quote:
For the uninitiated, the With The Dead album was put together by an unholy trinity of doom – with individual reputations for contributing to some of the most bowel shakingly heavy output of the last twenty years. Dorrian joined forces with Tim Bagshaw (ex-Electric Wizard, Ramesses, Serpentine Path) and Mark Greening (ex-Electric Wizard, Ramesses) to lay down the six tracks that make up With The Dead’s self titled debut – and they don’t hold back!
Is eerlijk gezegd een beetje langs me heen gegaan maar snel eens luisteren.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_157268502
Dat klinkt wel als een doom supergroep. Ook maar eens checken.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 14:27:33 #131
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157268889
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef bartrid het volgende:
Dat klinkt wel als een doom supergroep. Ook maar eens checken.
Even door een youtube filmpje heen geklikt en het klinkt als electric wizard maar dan met Lee Dorrian op zang (maar dat is maar een hele snelle doorskip luistersessie)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_157277730
Hij staat ook op spotify. Morgen of zo maar eens luisteren.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 20:59:36 #133
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157277815
Nieuwe ulver nummer klinkt ook leuk, lekker tribal :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 21:05:05 #134
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157278061
Okay half nummer van with the dead geluisterd en weet nu al dat ik die niet ga missen op roadburn _O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 2 november 2015 @ 21:10:11 #135
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_157278213
With the Dead ook maar eens checken, klinkt als iets waar ik erg enthousiast over zou kunnen worden.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 21:19:54 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157278484
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:10 schreef Trashcanman het volgende:
With the Dead ook maar eens checken, klinkt als iets waar ik erg enthousiast over zou kunnen worden.
Zit zeker in jouw straatje :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 2 november 2015 @ 22:27:28 #137
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_157280596
Jup, ik ben inmiddels overtuigd O+
pi_157280636
Toffe hoes ook. :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:32:45 #139
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_157287079
With the Dead is wel heerlijk crunchy, moet nog wel een beetje aan de vocalen wennen :@

En nieuwe Ulver ? :o :o
nee, jij dan!
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 11:56:18 #140
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157288885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:32 schreef Gehenna het volgende:
With the Dead is wel heerlijk crunchy, moet nog wel een beetje aan de vocalen wennen :@

En nieuwe Ulver ? :o :o
Heb even het ulver topic uit de la getrokken: MUZ / Ulver: Transcending all known musical boundaries
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_157289059
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:32 schreef Gehenna het volgende:
With the Dead is wel heerlijk crunchy, moet nog wel een beetje aan de vocalen wennen :@

En nieuwe Ulver ? :o :o
Valt toch wel mee? Ik moest hier meer aan wennen:

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:09:27 #142
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_157289119
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:05 schreef bartrid het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Ik moest hier meer aan wennen:

De klik met Cathedral heb ik nog steeds niet heel erg eigenlijk. :@
nee, jij dan!
pi_157289950
MOet het eigenlijk weer eens draaien, al jaren niet meer geluisterd.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 14:14:03 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157291773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:09 schreef Gehenna het volgende:

[..]

De klik met Cathedral heb ik nog steeds niet heel erg eigenlijk. :@
Doomy hippies vind het ook altijd een lastig te plaatsen bandje.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:19:35 #145
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_157291918
Cathedral is wel echt zo'n band die je moet liggen idd, zelf ben ik er altijd wel enthousiast over O+
pi_157297800
quote:
2s.gif Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay half nummer van with the dead geluisterd en weet nu al dat ik die niet ga missen op roadburn _O_
Staat hier nu voor de tweede keer aan, erg fijn.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_157329067
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 09:09:30 #148
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157329717
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 5 november 2015 @ 10:47:58 #149
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_157331014
Relapse is altijd dikke prima ^O^
pi_157331280

Vrij belachelijke bandnaam, maar ze hebben wel een tof album uitgebracht.
Met 78 minuten track als laatste nummer.
  zaterdag 7 november 2015 @ 17:19:15 #151
13973 ranja
image means nothing
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:48:23 #152
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_157385743
Ik sta in Doornroosje, Kadavar vanavond.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_157394545
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sta in Doornroosje, Kadavar vanavond.
Ook geweest. Horisont verraste ook positief.
  zondag 8 november 2015 @ 11:31:31 #154
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_157397290
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ook geweest. Horisont verraste ook positief.
Ik ben blij dat ik geweest ben, moest toch weer 2 uur terug rijden :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 11 november 2015 @ 14:46:26 #155
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_157469893
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 11 november 2015 @ 19:55:50 #156
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_157476490
quote:
Toevallig Slo Burn de halve dag op mijn werk zitten draaien vandaag.

Zometeen Uncle Acid :)
pi_157483783
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:19 schreef ranja het volgende:
Hier misschien nog liefhebbers?
MUZ / FOK! album top 100 allertijden 2015
Kan ik een lijstje submitten die niet op een specifieke volgorde staat?
Ik heb veel albums die ik erg tof vind, maar moeilijk met elkaar kan vergelijken :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_157669275
My Dying Bride komt ook naar de 013. Één week voor Roadburn -O-

Had ze graag eens gezien, maar om er nou speciaal voor naar Tilburg te rijden..
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 16:57:21 #159
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157672535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Gehenna het volgende:
My Dying Bride komt ook naar de 013. Één week voor Roadburn -O-

Had ze graag eens gezien, maar om er nou speciaal voor naar Tilburg te rijden..
hmm jammere timing...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 16:49:17 #160
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157765306
Black mountain op roadburn, tijd om die voorgoed van mijn lijstje "raar dat ik die nog nooit live gezien heb" af te halen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 16:20:43 #161
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157788215
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:31:51 #162
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_157795851
nee, jij dan!
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:13:46 #163
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_157944912
Nieuwe Sunn is te luisteren: http://albumstreams.com/a(...)/sunn-o-kannon-p5227



Op het eerste gehoor: Niet heel indrukwekkend..
nee, jij dan!
pi_157958477
Nieuw nummer van Black Cobra en het album komt uit in februari.

http://lambgoat.com/featu(...)r-Deep-song-premiere

Klinkt weer lekker!
  woensdag 2 december 2015 @ 12:43:52 #165
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_157962509
Damn wat is Coroner eigenlijk fijne muziek *O*
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 16:04:50 #166
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157989132
Converge op roadburn. Wel een klinkende naam maar moet toegeven dat ik me er nooit in verdiept heb.

Ze spelen een heel album en met een project dat wel grappig klinkt op papier

quote:
Converge "Blood Moon" is a collaboration between members Jacob Bannon, Kurt Ballou, Nate Newton, and Ben Koller and guest musicians Chelsea Wolfe, Ben Chisholm, Stephen Brodsky, and Steve Von Till. Together as a multi-instrumental group they will create renditions of existing Converge material focusing on the band's slower, more ambitious work within their legendary catalog.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 16:09:04 #167
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157989241
En het nieuwe bandje van de frontman van TAD komt :) "Brothers of the sacred cloth"
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 3 december 2015 @ 16:17:52 #168
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_157989451
Avon met Alfredo Hernández naar mijn stamkroeg :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_157991153
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Converge op roadburn. Wel een klinkende naam maar moet toegeven dat ik me er nooit in verdiept heb.

Ze spelen een heel album en met een project dat wel grappig klinkt op papier

[..]

Zijn wel tof, heel energiek en pissed off. Jane Doe is wel een moderne klassieker.
nee, jij dan!
  zondag 6 december 2015 @ 11:58:00 #170
13973 ranja
image means nothing
pi_158053143
Het Eindhovens Dagblad gaat een lijst maken van regionale albums.
Dat komt mooi uit, want Eindhoven is lang stonercity geweest natuurlijk :)

http://edlp.erikamassuger.com/overzicht

oa 7zuma7 en 35007 in de keuzelijst :D
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 12:45:59 #171
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158053984
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:58 schreef ranja het volgende:
Het Eindhovens Dagblad gaat een lijst maken van regionale albums.
Dat komt mooi uit, want Eindhoven is lang stonercity geweest natuurlijk :)

http://edlp.erikamassuger.com/overzicht

oa 7zuma7 en 35007 in de keuzelijst :D
Toch echt wel een berg goede artiesten uit eindhoven rock city
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 december 2015 @ 10:04:22 #172
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158073621
Ja ook veel waarvan ik niet eens wist dat ze uit Brabant kwamen :D
nee, jij dan!
pi_158097563
Doe Maar en Guus Meeuwis komen toch helemaal niet uit de omgeving Eindhoven :?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  dinsdag 8 december 2015 @ 01:21:42 #174
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_158097627
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Doe Maar en Guus Meeuwis komen toch helemaal niet uit de omgeving Eindhoven :?
Mariahout (Guus) ligt wel in de buurt van Eindhoven en twee leden van Doe Maar kwamen uit Mill (Noord-Brabant).
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_158097971
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:21 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Mariahout (Guus) ligt wel in de buurt van Eindhoven en twee leden van Doe Maar kwamen uit Mill (Noord-Brabant).
Huh, dacht altijd dat Guus uit de buurt van Tilburg kwam. Zou zelf Mill eerder als onderdeel van Nijmegen zien :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:38:50 #176
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_158100258
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Huh, dacht altijd dat Guus uit de buurt van Tilburg kwam. Zou zelf Mill eerder als onderdeel van Nijmegen zien :P
Voor mij is alles onder de rivieren tussen Breda en Roermond in de buurt van Eindhoven :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 09:17:31 #177
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158167132
:o roky erickson en bardo pond zijn in europa tijdens roadburn :o

http://www.atpfestival.com/events/atp042016/view/eventinfo

*duim duim duim*

(het is dat dit tijdens roadburn is anders had ik daar trouwens wel heen gewild)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_158167446
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:
:o roky erickson en bardo pond zijn in europa tijdens roadburn :o

http://www.atpfestival.com/events/atp042016/view/eventinfo

*duim duim duim*

(het is dat dit tijdens roadburn is anders had ik daar trouwens wel heen gewild)
Ja dat is wel een toffe lineup, een paar dagen daarvoor staat The Ex in Reading in een zaaltje bij mij om de hoek. En Stewart Lee die deze lineup bij elkaar heeft gezocht is een briljante standup :Y
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 11 december 2015 @ 09:49:18 #179
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158167465
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:
:o roky erickson en bardo pond zijn in europa tijdens roadburn :o

http://www.atpfestival.com/events/atp042016/view/eventinfo

*duim duim duim*

(het is dat dit tijdens roadburn is anders had ik daar trouwens wel heen gewild)
*duim duim duim*'t mee
nee, jij dan!
  vrijdag 11 december 2015 @ 09:50:14 #180
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158167478
Ha zelf The Raincoats staan er :D _O_
nee, jij dan!
pi_158247149
Origineel is het niet, maar deze 12 minuten zijn toch best lekker.

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 14 december 2015 @ 22:10:35 #182
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158248052
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:43 schreef bartrid het volgende:
Origineel is het niet, maar deze 12 minuten zijn toch best lekker.

Oh die zijn behoorlijk verschoven richting de stoner of niet? Ik kon me herinneren dat het meer garage-punk a la Zeke was. Het klinkt iig wel fijn :Y
nee, jij dan!
pi_158257873
Ja, die zijn stukken meer stoner dan voorheen. Niks mis mee :)
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 12:59:26 #184
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158257886
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 12:58 schreef bartrid het volgende:
Ja, die zijn stukken meer stoner dan voorheen. Niks mis mee :)
Vond het wel 12 fijne minuten :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:01:19 #185
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158261021
Natural Snow Buildings hebben goed naar Earth geluisterd met hun nieuwe plaat

_O_

En deze release is gewoon te bestellen, op verschillende formaten en staat ook op Spotify :o
nee, jij dan!
pi_158298020

Kennen jullie deze Nederlandse band al? Vind ze echt steengoed.
Hoop dat ze eens een nieuw album gaan maken, deze is toch alweer twee jaar oud.
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 13:36:12 #187
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158306500


Ziet er goed uit kwa poster (geen idee wat voor band het is trouwens)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_158306554
Blind Idiot God, instrumentaal trio. Ik heb deze van ze:

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 13:40:18 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158306580
quote:
They are currently based in New York City and have often collaborated with musicians Bill Laswell and John Zorn.
Maakt voor mij al dat ik in iedergeval even ga kijken als ze spelen :)

quote:
In 2001, Blind Idiot God reunited after roughly a decade of inactivity, with Tim Wyskida (of Khanate) replacing Epstein.
is ook leuk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_158306625
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Maakt voor mij al dat ik in iedergeval even ga kijken als ze spelen :)

[..]

is ook leuk.
Ik kende de naam ook via Laswell en Zorn ja :Y
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 23:29:04 #192
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158320111
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 18 december 2015 @ 17:18:01 #193
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158332753


*O*
nee, jij dan!
pi_158555957
Die RAMA ep krijgt een vinyl release begin 2016, meteen maar even besteld.
Toffe hoes ook, mooier dan de digitale.

http://shop.bilocationrecords.com/index.php?a=55831&lang=eng
pi_158590477
http://estuaryblacks.bandcamp.com/album/estuary-blacks-3

Toffe stonerrock uit Wales, hun vorige band was Bomb the Sun en die hebben maar 1 album gemaakt, maar wel een erg goede.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 december 2015 @ 14:02:32 #196
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_158599974
quote:
oa 7zuma7 en 35007 in de keuzelijst :D
Ik zat laatst in een vliegtuig en ontdekte daar Liquid van 35007 op de play list - ik geloof dat dat op Air Astana was :D
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_158846239
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:18:31 #198
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158846483
:D
nee, jij dan!
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 15:04:08 #199
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158847568
Ja zag het gisteren voorbijkomen op twitter :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 15:04:24 #200
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158847576
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:02 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik zat laatst in een vliegtuig en ontdekte daar Liquid van 35007 op de play list - ik geloof dat dat op Air Astana was :D
:o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 20:34:41 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158882223
:o diamanda galas op roadburn :o

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:00:18 #202
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158883278
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Bosbeetle het volgende:
:o diamanda galas op roadburn :o

[ afbeelding ]
HA! Te gek ja :D _O_
nee, jij dan!
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 22:10:29 #203
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158885995
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:00 schreef Gehenna het volgende:

[..]

HA! Te gek ja :D _O_
Ze is de headliner *O* ( om drie uur smiddags :') )

quote:
Because nothing about Diamanda Galás is predictable or usual, her headlining show will begin at 15.30 (3.30pm) due to technical and logistical requirements, so you'll have the rest of the day to ponder about the musical history you have just witnessed.

Furthermore, as an extra gift to our ever faithful attendees, that will not be all for Diamanda Galás at Roadburn 2016. On Saturday, April 16, the singer will also be a part of Lee Dorrian's Rituals For The Blind Dead Pt.2 at Het Patronaat, which will be turned into a seated venue for the screening of Schrei 27.

Diamanda chose Italian filmmaker Davide Pepe for this project, a film which features her original compositions for Schrei 27 as its basis. An "aria of pain", as it is described, it presents the viewer with an unrelenting portrait of a body suffering torture within the restricted confines of a medical facility, and it features Diamanda Galás and Salvatore Bevilacqua as a person who is taken to a mental hospital after arrest for treason. You can learn all about it HERE. The screening starts at 13:30 (1:30pm), and after the viewing, there will also be an absolutely unmissable Q&A with Diamanda herself about it.

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 22:26:29 #204
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158886640
Hey deze had ik ook nog niet gezien 3 leuke teasers van Black Mountain :o (nieuw album ?)

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:33:31 #205
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158889374

Ik wordt er een beetje bang van ;(
nee, jij dan!
pi_158892743
Diamanda Galas, tof! Die film ziet er goed uit.

Eigenlijk nooit geluisterd vanwege Demis Roussos' latere werk en Rain and Tears, maar 666 van Aphrodite's Child is erg lekkere seventies rock. Beetje Soft Machine, ouwe Pink Floyd, Goblin.

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:36:11 #207
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158893588
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:54 schreef bartrid het volgende:
Diamanda Galas, tof! Die film ziet er goed uit.

Eigenlijk nooit geluisterd vanwege Demis Roussos' latere werk en Rain and Tears, maar 666 van Aphrodite's Child is erg lekkere seventies rock. Beetje Soft Machine, ouwe Pink Floyd, Goblin.

Dat album is wel te gek idd, ooit eens op de rommelmarkt gevonden op vinyl O+
nee, jij dan!
pi_158894529
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:36 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Dat album is wel te gek idd, ooit eens op de rommelmarkt gevonden op vinyl O+
Yup zeker te gek. Totaal niet wat ik verwacht had :D
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:00:46 #209
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158894895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:39 schreef bartrid het volgende:

[..]

Yup zeker te gek. Totaal niet wat ik verwacht had :D
Ik had van Demis en Vangelis ook niet zulke psychedelische cultmuziek verwacht. Maar ik had nooit zo'n afkeer tegen Demis, vond Rain & Tears ook wel iets nostalgisch hebben, dus al redelijk vroeg kende ik dit album ook wel.

Het foute gedeelte van Demis kwam ik vooral tegen na z'n dood, toen op 192TV dit soort gedrochten werden uitgezonden:


:D! :')
nee, jij dan!
pi_158899012
Ik heb hetzelfde met Vangelis....Die nummers met Jon Anderson en Phil Oakey. Brrrr. Maar de Blade Runner soundtrack is dan wel weer O+
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:33:17 #211
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158899807
Hehe Jon & Vangelis luisterde ik op de basisschool best veel, dus ook dat is redelijk nostalgisch voor me :D Blade Runner moet ik nog steeds een keer uitchecken :@ Vooral door Conquest of Paradise was ik een beetje huiverig om me wat in hem te verdiepen :P

Een tijdje terug zat dit album van hem als 'verpakkingsmateriaal' bij een plaat in die ik had besteld:
En dat was toch leuker dan verwacht, sindsdien heb ik nog wel in de planning staan om nog eens flink in z'n discografie te duiken :)
nee, jij dan!
pi_158900803
Oh ja Conquest of Paradise was inderdaad een draak ( :+ ) van een album.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_158917878
Tof nieuw Nederlands Stoner Rock bandje!

http://desertcolossus.bandcamp.com/album/desert-colossus
pi_159019605
Kreeg deze cd dubbel opgestuurd, is nog nieuw en geseald. Mocht iemand het willen hebben voor alleen de verzendkosten dan stuur mij maar een pm.
Stonerrock uit Wales, vind het zelf erg goed, op youtube staan wel een aantal nummers.

http://www.discogs.com/Bomb-The-Sun-Bomb-The-Sun/release/3777239
pi_159119274
Vanavond naar Khost, Necro Deathmort en Locrian *O*
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 15 januari 2016 @ 11:23:03 #216
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159119846
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:55 schreef bartrid het volgende:
Vanavond naar Khost, Necro Deathmort en Locrian *O*
Khost ken ik niet, maar die andere 2 zijn tof. vooral Necro Deathmort heb ik wel een zwak voor, ondanks hun belachelijke naam :P


O+
nee, jij dan!
pi_159120169
Ja Necro Deathmort is inderdaad een belachelijke naam maar wel erg fijne muziek. En bonuspunten voor de titel `this beat is necrotronic' :D

Ik ga eigenlijk voornamelijk voor Khost, de nieuwe band van Andy Swan (Iroha). Drone, sludge en doom. Youtube videos doen het hier niet dus https://khostband.bandcamp.com/
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 15 januari 2016 @ 12:37:05 #218
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159121337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 11:36 schreef bartrid het volgende:
Ja Necro Deathmort is inderdaad een belachelijke naam maar wel erg fijne muziek. En bonuspunten voor de titel `this beat is necrotronic' :D

Ik ga eigenlijk voornamelijk voor Khost, de nieuwe band van Andy Swan (Iroha). Drone, sludge en doom. Youtube videos doen het hier niet dus https://khostband.bandcamp.com/
Oef dit is me iets te zwaar voor nu, maar zal het later even uitchecken :)
nee, jij dan!
pi_159123138
Dat was de eerste die ik vanmorgen draaide :P
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 15 januari 2016 @ 14:09:48 #220
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159123416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef bartrid het volgende:
Dat was de eerste die ik vanmorgen draaide :P
Amper geslapen, werd overvallen door een sneeuwbui op de terugweg van een werkoverleg vannacht. Dus met 40 km/h naar huis geslopen, half 5 thuis, 9 uur ging de wekker weer :')
nee, jij dan!
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:04:08 #221
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_159149251
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:55 schreef bartrid het volgende:
Vanavond naar Khost, Necro Deathmort en Locrian *O*
Ik was er ook bij, maar Khost deed me weinig eerlijk gezegd. Visuals op een laptop op de grond, die kerel die daar met z'n regenjas aan en capuchon op stond te spelen, en dat meisje dat voor 99% van de set niks te doen had en alleen maar in de verte intens stond te kijken...

Ik was er niet echt voor in de juiste mindset denk ik. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:34:00 #222
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159152003
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:04 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik was er ook bij, maar Khost deed me weinig eerlijk gezegd. Visuals op een laptop op de grond, die kerel die daar met z'n regenjas aan en capuchon op stond te spelen, en dat meisje dat voor 99% van de set niks te doen had en alleen maar in de verte intens stond te kijken...

Ik was er niet echt voor in de juiste mindset denk ik. :P
Klinkt als iets waarvan ik heel melig van zou worden :P
nee, jij dan!
pi_159154477
Die dame begreep ik ook niet echt maar verder vond ik het wel prima. Lekker zwaar. Locrian niet meer gezien.
Zonder dame, met visuals en slecht geluid:
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_159174713
Heerlijk nieuw nummer van Mars Red Sky, EP en album komen binnenkort uit.

pi_159394168
Potdorie, ik heb nu al zin in Roadburn!
  maandag 25 januari 2016 @ 23:02:35 #226
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159397031
Second that *O*
nee, jij dan!
pi_159408281
Heb meer zin in Eindhoven Psych lab als ik heel eerlijk ben, ookal heb ik daar nog niks over gehoord :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 14:55:57 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159408333
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 14:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb meer zin in Eindhoven Psych lab als ik heel eerlijk ben, ookal heb ik daar nog niks over gehoord :P
hey nu ik jou toch zie wist je dat ween weer optreed :D

MUZ / Ween stopt ermee: update 6 optredens in the USA
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159408392
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

hey nu ik jou toch zie wist je dat ween weer optreed :D

MUZ / Ween stopt ermee: update 6 optredens in the USA
Ja, super dat ze weer bij elkaar zijn _O_
Alleen (nog) geen shows in Europa ;(

Had je trouwens gehoord over de ticketprijzen? Blijkbaar waren er tickethunters flink actief waardoor sommige mensen een halve nier hebben moeten afstaan om een ticket te krijgen :') :{
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 15:25:49 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159409089
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 14:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ja, super dat ze weer bij elkaar zijn _O_
Alleen (nog) geen shows in Europa ;(

Had je trouwens gehoord over de ticketprijzen? Blijkbaar waren er tickethunters flink actief waardoor sommige mensen een halve nier hebben moeten afstaan om een ticket te krijgen :') :{
Ik vind dat zulke onzinnige praktijken. :D net zoals die z-rock hawaii plaat die gewoon 100 euro kost ben toch blij dat ik hem nog voor een tientje heb kunnen vinden :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159410353
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 16:11:50 #232
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159410401
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:33:21 #233
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159410981
quote:
Lekker.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:33:50 #234
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159410998
Klinkt tof inderdaad :)

Bedenk me ook dat ik die 2e van hun nog steeds niet geluisterd heb :X
nee, jij dan!
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 16:37:36 #235
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159411130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:33 schreef Gehenna het volgende:
Klinkt tof inderdaad :)

Bedenk me ook dat ik die 2e van hun nog steeds niet geluisterd heb :X
Zelfde hier....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159413087
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:33 schreef Gehenna het volgende:
Klinkt tof inderdaad :)

Bedenk me ook dat ik die 2e van hun nog steeds niet geluisterd heb :X
Doe ik deze maar weer eens posten dan :P


Die nieuwe klinkt ook niet verkeerd trouwens, maar fractals zijn wel heel erg jaren negentig.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_159413522
Jongens. De nieuwe Conan is next level boos kijken en je hoofd knikken. :o :o
pi_159414707
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:08 schreef Ringel-S het volgende:
Jongens. De nieuwe Conan is next level boos kijken en je hoofd knikken. :o :o
Dan space ik em toch net liever op Monomyth of iets dergelijks :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_159414710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:51 schreef bartrid het volgende:

[..]

Doe ik deze maar weer eens posten dan :P


Die nieuwe klinkt ook niet verkeerd trouwens, maar fractals zijn wel heel erg jaren negentig.
Dit nummer is echt fucking goed _O_
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:06:51 #240
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_159424866
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:08 schreef Ringel-S het volgende:
Jongens. De nieuwe Conan is next level boos kijken en je hoofd knikken. :o :o
O even checken dan :)
pi_159451991
Voor wie in de omgeving van Alkmaar woont. Toffe line-up hoor, met o.a Herder, Tank86 en The Machine.

http://www.podiumvictorie(...)program&eventID=1366
pi_159460412
Gisteren lokale band in de pub gezien, niet bijster origineel maar live wel erg lekker hard en strak.

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_159461298
Sinds afgelopen week ook op vinyl te krijgen,

Straight outta Klazienaveen, Wolftone
https://wolftonefuzz.bandcamp.com/album/bring-down-the-sun

nee, jij dan!
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 13:56:04 #244
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159464730
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159464961
Hmm niet gedacht dat dat label nog zoveel werk zou kosten..
edit: oh hij begint een echte winkel, in Nijmegen. Tof! :D

trouwens:
quote:
In 2015, Roadburn celebrated its twentieth edition of the festival
quote:
"When we started Roadburn back in 1998"
Huh? :D

[ Bericht 46% gewijzigd door Gehenna op 28-01-2016 14:17:56 ]
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 14:05:17 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159464993
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:03 schreef Gehenna het volgende:
Hmm niet gedacht dat dat label nog zoveel werk zou kosten..

trouwens:

[..]

[..]

Huh? :D
:P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159465586
Het adres van die platenzaak komt uit bij Senor Hernandez trouwens..
nee, jij dan!
pi_159470130
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:15 schreef Gehenna het volgende:
Sinds afgelopen week ook op vinyl te krijgen,

Straight outta Klazienaveen, Wolftone
https://wolftonefuzz.bandcamp.com/album/bring-down-the-sun

[ afbeelding ]
Stond laatst een stuk over in de krant, best goede muziek, doet wel denken aan die Deense band waar ik de naam van vergeten ben. Alleen de zanger vind ik maar gewoon.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:19:56 #249
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159485654
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:21:51 #250
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_159486741
Volgens mij had Jurgen al een tijdje geen zin meer in Roadburn, Walter nam ook een beetje alle spotlights en credit op zich. Maargoed, dat is ook allemaal maar hearsay dus hoeveel er van waar is weet ik ook niet. Maar echt verrast was ik niet door dit nieuws.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 29 januari 2016 @ 22:53:58 #251
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159506300
quote:
The long wait is almost over. A new The Wounded album is finally coming, and the albumtitel is 'Sunset'!
It's an atmospheric piece of work which we hope you will like. It's very doomy and down, but in a very melodic and beautiful way.
It contains the following songs:
1. This Paradise
2. Mr. Faithful
3. Kings
4. The Cold
5. Sunset
6. Ruins
7. The Fallen
8. Wolves we Raised
9. Homeless
It was our wish to release the album end 2015, but due to the fact that we have no record company who spends big money on us, we have only restricted studiotime. We depend on goodwill of people that believe in us. But that means we can only record and mix in sparetime of the studio and producer, which is only a couple of hours a month. But things are coming to an end now! And we are proud of the songs we made. We will inform you about the exact releasedate on this site. Stay tuned and thank you for your patience.
*O*
nee, jij dan!
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 09:18:49 #253
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159561940
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:53 schreef Gehenna het volgende:

[..]

*O*
_O_ _O_ finaly
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 1 februari 2016 @ 15:11:59 #255
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159569618
nee, jij dan!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:14:59 #256
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159593595


Enige show in NL, komt dat zien, met de ex-drummer van Kyuss en Queens of the Stone Age en oprichter van Yawning Man: Alfredo Hernández.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 10:12:03 #257
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159674325
Er komt weer een nieuww merzbow/boris samenwerking, weer zo'n truukje met 2 dingen tegelijk spelen



http://lambgoat.com/bits/(...)stream-two-new-songs
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:22:16 #258
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159674467


Ik heb het geprobeerd, maar tegelijk klinkt dit nergens naar :')
nee, jij dan!
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 10:38:06 #259
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159674653
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:22 schreef Gehenna het volgende:


Ik heb het geprobeerd, maar tegelijk klinkt dit nergens naar :')
Je luistert ook naar 2 verschillende nummers... de hele plaat moet gelijk gespeeld worden :D

(misschien is dit al samengevoegd maar dat zou ik niet weten)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159676057
Ik vond deze met dezelfde nummers. Gewoon beide tegelijkertijd afspelen en een beetje spelen met de levels. Die merzbow klinkt wel fijn zonder Boris trouwens

http://www.rollingstone.c(...)ctive-album-20160204
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 5 februari 2016 @ 11:53:57 #261
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159676138
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:38 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je luistert ook naar 2 verschillende nummers... de hele plaat moet gelijk gespeeld worden :D

(misschien is dit al samengevoegd maar dat zou ik niet weten)
oh inderdaad :P Was niet echt duidelijk in de tekst van lambgoat.

Als ik zo de tracklist zie, herken ik wel veel tracks, misschien is dit toch weer een live plaat of een compilatie oid..
nee, jij dan!
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 11:54:07 #262
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159676142
Oh dat zijn dezelfde nummers die Gehenna niet samen vond klinken :D :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 11:55:07 #263
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159676166
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:53 schreef Gehenna het volgende:

[..]

oh inderdaad :P Was niet echt duidelijk in de tekst van lambgoat.

Als ik zo de tracklist zie, herken ik wel veel tracks, misschien is dit toch weer een live plaat of een compilatie oid..
jup

quote:
Boris' disc features an array of classics from albums like 1998's Amplifier Worship and 2005's Pink performed in a euphoric, beat-free drone style alongside a cover of My Bloody Valentine's "Sometimes."

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159676264
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh dat zijn dezelfde nummers die Gehenna niet samen vond klinken :D :P
Ik vond het ook niet echt werken nee :) Toen maar alleen Merzbow aangezet, stukken beter.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 12:03:14 #265
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159676369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:59 schreef bartrid het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet echt werken nee :) Toen maar alleen Merzbow aangezet, stukken beter.
Het klopt ook niet dat merzbow nummer begint op 38min en die van boris op 35min dus dat loopt niet gelijk op (volgens de tracklist die gehenna net opzet)

volgensmij zijn dit soort projecten sowieso vaak meer gimmick dan dat het echt goed door elkaar klinkt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 5 februari 2016 @ 12:21:16 #266
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159676787
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het klopt ook niet dat merzbow nummer begint op 38min en die van boris op 35min dus dat loopt niet gelijk op (volgens de tracklist die gehenna net opzet)

volgensmij zijn dit soort projecten sowieso vaak meer gimmick dan dat het echt goed door elkaar klinkt.
Op DroneEvil pakte het wel goed uit, maar dat was (net als Zeireka van the Flaming Lips) opgenomen als geheel en dan uiteindelijk op 2 (of 4 bij zeireka) schijfjes gedrukt. Als ze het gewoon als 1 disc hadden uitgebracht was het voor mij ook goed geweest (nu moet ik dat zelf weer fixen met allerlei tools :P )

Olivia Tremor Control en Neurosis (als tribe of neurot) hebben beide eens een album uitgebracht die gelijktijdig bij een ander album kunt draaien.

Tribe of Neurot - Grace & Neurosis - Times of Grace
Tribe of Neurot - Silver Blood Transmission & Neurosis - Through Silver in Blood
Olivia Tremor Control - Music From the Unrealized Film Script, Dusk at Cubist Castle &
Explanation II: Instrumental Themes and Dream Sequences

Tribe of Neurot/Neurosis wordt inderdaad een stuk voller (soms wat te vol trouwens).
OTC had ik nog niet geprobeerd, heb de het eerste album op vinyl en zag net dat de 2e voor ¤5,- op discogs stond. Dus dat gaan we binnenkort eens doen :D
nee, jij dan!
pi_159676995
Die Tribe of Neurot is tof :Y
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 5 februari 2016 @ 13:43:38 #268
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_159678349
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]

Enige show in NL, komt dat zien, met de ex-drummer van Kyuss en Queens of the Stone Age en oprichter van Yawning Man: Alfredo Hernández.
De naam deed me al vermoeden dat het desert sessions gerelateerd is :P

Wel gaaf dat je maten ze hebben kunnen strikken. En Crobar in Londen ook, super klein tentje meen ik me te kunnen herinneren.
pi_159678683
Ik wist niet dat Crobar nog open was, maar ben er ook al jaren niet meer geweest. Inderdaad erg klein, Bannermans in Edinburgh is ook niet al te groot..
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 5 februari 2016 @ 14:28:24 #270
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_159679237
Kleine kroegen en podia hebben wel een sfeerbonus voor me, ondanks dat ze zo snel zo vol zitten O+
pi_159679345
Zeker weten. Veel leuker dan die mega grote zalen.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 5 februari 2016 @ 14:41:57 #272
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159679526
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

De naam deed me al vermoeden dat het desert sessions gerelateerd is :P

Wel gaaf dat je maten ze hebben kunnen strikken. En Crobar in Londen ook, super klein tentje meen ik me te kunnen herinneren.
Alfredo stond al eens in De Engel met Yawning Man, was toen de eerste show van hun Europese your in 2005. Ook de zanger James en de bassist hebben hier al eens gestaan. Gebeurt wel vaker dat artiesten terugkomen omdat ze het hier leuk vinden :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 14:01 schreef bartrid het volgende:
Ik wist niet dat Crobar nog open was, maar ben er ook al jaren niet meer geweest. Inderdaad erg klein, Bannermans in Edinburgh is ook niet al te groot..
Ook een mooie Pub inderdaad, net als Whistle Binkies. Sowieso een perfecte stad om uit te gaan als je van livemuziek houdt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_159679571
Edinbugh is gewoon een erg gave stad :Y
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 5 februari 2016 @ 14:46:31 #274
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159679624
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 14:43 schreef bartrid het volgende:
Edinbugh is gewoon een erg gave stad :Y
Ik ging er vorig jaar juni heen voor Foo Fighters, maar die kwamen niet. Toch zeer vermaakt, bij toeval zat ik er afgelopen november weer :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_159679712
Ik ben een aantal keren geweest want er wonen goeie bekenden van me. Ook eens bij een klant geweest en er gelijk maar een weekendje aan vast geplakt op kosten van de zaak
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:08:51 #276
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159680078
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 14:51 schreef bartrid het volgende:
Ik ben een aantal keren geweest want er wonen goeie bekenden van me. Ook eens bij een klant geweest en er gelijk maar een weekendje aan vast geplakt op kosten van de zaak
Dat zijn de betere uitjes :D
nee, jij dan!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:17:33 #277
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159680290
Nice, Perdition City van Ulver wordt ook eindelijk weer opnieuw uitgegeven :D Nu door Burning World: http://burningworldrecords.com/
nee, jij dan!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:00:49 #278
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_159690763
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 15:17 schreef Gehenna het volgende:
Nice, Perdition City van Ulver wordt ook eindelijk weer opnieuw uitgegeven :D Nu door Burning World: http://burningworldrecords.com/
Die had ik gisteren nog (weer eens) herontdekt.
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 12:15:00 #279
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159721270


hihi one happy camper
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 8 februari 2016 @ 12:37:11 #280
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159751090
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 12:41:50 #281
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159751215
Dat ziet er goed uit!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159751859
Nog niet uit of ik kaartjes ga kopen of niet...Ł100 is mij wat aan de dure kant....Aan de andere kant, The Black Heart heeft een erg fijne bier selectie...
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 16:16:20 #283
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159781989


Nu moet hij toch wel zo goed als zeker ook op Roadburn staan :X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 9 februari 2016 @ 16:19:18 #284
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159782067
Als hij dat trekt, 2 optredens in 1 weekend :X :P
nee, jij dan!
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 16:21:22 #285
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159782115
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:19 schreef Gehenna het volgende:
Als hij dat trekt, 2 optredens in 1 weekend :X :P
3 want hij staat dat weekend ook al op ATP :@
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 9 februari 2016 @ 16:35:00 #286
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159782507
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]

Nu moet hij toch wel zo goed als zeker ook op Roadburn staan :X
:o
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:23:20 #287
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_159783540
Ja ik wil dat!!
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 22:05:44 #288
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159792734
roadburnfest twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 21:50:20 @TerminaalVrdwld helaas niet! reageer retweet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 22:20:36 #289
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159793260
In een persoonlijk bericht zeggen ze dat ze helaas niet op de hoogte waren van deze tour van Roky. Opzich wel jammer.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 10:05:26 #290
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159799616
Ik gok dat Walter achter de roadburn twitter zit en hij zat flink te balen dat hij niet van deze tour van roky afwist... jammer genoeg zijn de plekjes voor roadburn al vol en de budgetten verdeeld.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:00:53 #291
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159830415
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 11:01:37 #292
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159830434
quote:
Dat klinkt tof!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159830524
inderdaad O+
nee, jij dan!
pi_159830535
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:05 schreef Bosbeetle het volgende:
roadburnfest twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 21:50:20 @TerminaalVrdwld helaas niet! reageer retweet
-O-

17 april dus naar Amsterdam? :P
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 11:08:21 #295
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159830548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:07 schreef Gehenna het volgende:

[..]

-O-

17 april dus naar Amsterdam? :P
Gaat mij niet lukken helaas...

het is trouwens niet in paradiso zelf maar in een of andere tuin, wel een prima afterburner natuurlijk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159830593
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Gaat mij niet lukken helaas...

het is trouwens niet in paradiso zelf maar in een of andere tuin, wel een prima afterburner natuurlijk.
Ohja het is tijdens Roadburn :X Weet al helemaal niet meer of ik een afterburner deed eigenlijk :P
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 11:11:09 #297
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159830600
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:10 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ohja het is tijdens Roadburn :X
Inderdaad de zondag.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159851140
quote:
De line-up vond ik aanvankelijk nogal tegenvallen maar het ziet er nu toch nog wel ok uit, zeker de zaterdag.

Er is ook dit nog een maand later:

"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_159854505
Raw Power had ik graag heen gewild, want da's een erg fijne lineup (en Bank Holiday Weekend). Helaas dat weekend in Durham dus dat gaat niet door.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_159857076
In my restless dreams, I see that town.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')