Vanuit een dorrup daar Ik moet eerst een vrij scherpe bocht maken vlak voor ik kan invoegen, mijn dopje krijgt niet goed de kans om op tijd vaart te maken aangezien het daar 120 is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:14 schreef Ciora het volgende:
[..]
Die zijn toch allemaal best wel lang? Of is 't vanuit zoeen durp daar?
Vanaf de Rijksweg richting Arnhem/Utrecht zeker? Zit nog wel een lange invoegstrook achter.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanuit een dorrup daar Ik moet eerst een vrij scherpe bocht maken vlak voor ik kan invoegen, mijn dopje krijgt niet goed de kans om op tijd vaart te maken aangezien het daar 120 is.
Huh? Ik volg je reactie eventjes niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is iemand van het flitsservice forum dus ineens moet al het kritiek zorgvuldig geplaatst worden. Dus ineens is de frontcam interessant ter beoordeling van het volledige beeld. Wanneer het gaat om een willekeurig iemand van buiten flitsservice is de strontkar die diegene over zich heen krijgt niet te harden en wordt zijn rijbewijs ritueel verbrand.
Komisch om die dubbele standaard op te merken, daar niet van.
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:29 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Huh? Ik volg je reactie eventjes niet.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een auto met 1.0 L motor en heb dit probleem nooit. Met 80 de snelweg op is echt asociaal. Oplossing: planken vanaf het begin van de oprit. In de derde versnelling kun je best tot 100 komen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:22 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
100 in de drie?! Dan zit ik al lang en breed in de vijf. Bij 60 km zit ik al op 3000 toeren en ga ik naar de vier om daarna te wachten tot idd 80/90 om naar de 5 te gaan.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tijdens invoegen ram ik rustig in zijn drie als het nodig is, invoegen, gas los, koppeling in en schakelen naar vijf.
Meestal niet nodig maar als je kort/weinig ruimte hebt moet je simpelweg toeren hebben.
Grappig dat men hier zo precies weet hoe men schakelt. Dat gaat bij mij automatisch, beetje op gevoel. Maar vraag me nu niet bij hoeveel toeren ik naar welke versnelling schakel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik sla de vier nooit over. In drie naar 120 maakt erg veel herrie, in vijf naar 120 duurt eeuwig...
Kijk nog even terug wat voor gebakje ik rij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met de 3 haal je 100-110 makkelijk of sluit je iig aan bij het verkeer. In vijf knallen = meerijden, naar vier schakelen = plaats zoeken en doorstromen.
Al met al maakt het niet gek veel uit en hangt het er vooral vanaf wat je moet/wil doen.
Ik vind die Audi ook wel een beetje een knuppel door alleen op dagrijleds te rijden. Je ziet hem pas als ie voorbij die brug is echt goed, als je erop gaat kijken zie je hem al eerder, maar dan is het donkergrijs tegen lichtgrijs. Op het moment dat je hem goed ziet, is de filmer al halverwege zijn opschuivende manoeuvre. Dus ja, die knuppel die naar links gaat is fout, maar die knuppel in die Audi zonder dimlicht aan is ook niet echt slim, zeg maar. Verder heb ik het gevoel, na een aantal keer kijken, dat hij pas gaat remmen nadat hij zijn grootlicht gegeven heeft (dus veel te laat!), in plaats van op het moment dat duidelijk wordt dat de filmer echt wel naar links komt. En tsja, ik rijd zelf ook graag door, maar je weet, juist in Duitsland, dat het een risico is dat je flink in de ankers kan omdat er iemand naar links komt zetten. Helaas zijn de Duitsers daar ook al aardig meester in aan het worden, alhoewel Nederlanders nog steeds op de eerste plaats staan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef TwisterNederland het volgende:
is het nog net niet de schuld van de audi chauffeur dat ie zo hard rijdt in Duitsland, wat dan weer het mekka van flitsservice is (want ongelimiteerd hardrijden ).
2900 is het best voor je motor geloof ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:40 schreef deezler het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Grappig dat men hier zo precies weet hoe men schakelt. Dat gaat bij mij automatisch, beetje op gevoel. Maar vraag me nu niet bij hoeveel toeren ik naar welke versnelling schakel.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Beppiie het volgende:
2900 is het best voor je motor geloof ik
Ah!quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.
Het flitsservice forum is een verzamelplaats waar snelheidsrijders hun capriolen vertonen (afgeschermd sinds een wat groter publiek het gevonden heeft) en in het algemeen afgeven op medeweggebruikers in Nederland. Soms terecht, soms onterecht. Maar dat laat ik ff in het midden.
Iedereen die dergelijk gedrag zoals de uploader vertoont dient volgens hun zijn of haar rijbewijs door te knippen danwel te verbranden. Nu is het zo dat die uploader van het filmpje dat je hier geplaatst hebt een van hun zelf betreft geldt dat helemaal niet meer en is het nog net niet de schuld van de audi chauffeur dat ie zo hard rijdt in Duitsland, wat dan weer het mekka van flitsservice is (want ongelimiteerd hardrijden ).
Ik vind het schattig. Ik weet dat ze meelezen dus groetjes terug
Okee, als jij het zegt...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Beppiie het volgende:
[..]
2900 is het best voor je motor geloof ik
Als ik de snelweg op ga gaat ie bij mij veel verder. Gewoon omdat dat leuk is
Niet alleen voorbehouden aan Belgen hoor. Nederlanders worden nóg irritanter met een stuur in handen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef FritzWepper het volgende:
Weer groot licht en middelvinger gekregen van bumperklever omdat ik met 120 op linkerrijstrook durf te rijden om een hele rits auto's de kans te geven in te voegen.
Maar goed, zet een Belg in een auto en hij verandert in een mr. Hyde. Meest slechte automobilisten van Europa.
Ik heb veel op de weg gezeten door heel Europa, ook in de landen waar traditioneel het meeste wordt geklaagd, maar nergens zijn ze zo gestoord op de weg als in België. Daar zijn wij Nederlanders voorbeeldig bij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Niet alleen voorbehouden aan Belgen hoor. Nederlanders worden nóg irritanter met een stuur in handen.
Hoffelijkheid. Zat op dat moment niemand achter me links.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Ridocar het volgende:
Toch een vraagje: Je zult vast een goede reden hebben, maareh... waarom ging je naar links om ruimte te maken voor die invoegers?
Als ik een gemiddelde Belg moet omschrijven dan zou ik er moeite mee hebben, omdat het een mengelmoes is van onwetendheid, lomp, kort lontje, onverschilligheid en een beetje agressie vanwege chauvenisme (gele kentekens werken als een rode lap op een stier)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb veel op de weg gezeten door heel Europa, ook in de landen waar traditioneel het meeste wordt geklaagd, maar nergens zijn ze zo gestoord op de weg als in België. Daar zijn wij Nederlanders voorbeeldig bij.
Ik reed in een 106 uit 1994 met een géénlitermotor. Dan moest je wel en had je geen vijfquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kijk nog even terug wat voor gebakje ik rij.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef FritzWepper het volgende:
Weer groot licht en middelvinger gekregen van bumperklever omdat ik met 120 op linkerrijstrook durf te rijden om een hele rits auto's de kans te geven in te voegen.
Je spreekt jezelf tegen, blijkbaar zat er wel iemand achter je.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Hoffelijkheid. Zat op dat moment niemand achter me links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |