abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 juni 2015 @ 18:58:37 #1
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153646023
Welkom in het draagtopic! Hier kun je terecht voor alles wat met het dragen van je kindje te maken heeft.



Waarom dragen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dragen, maar waarmee dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar moet ik op letten bij het kopen van een doek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke verschillende soorten knopen zijn er?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat trek ik mijn kindje aan in de draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 18 juni 2015 @ 19:01:08 #2
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153646085
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 12:49 schreef twist02 het volgende:
SQ: thanks, dan ligt het dus niet aan mij! :)

Wat zijn drool pads / corner pads / hoodie hoods? :@
Edit: Ah, even gegoogled en gevonden!

Vandaag komt m'n Mei Tai als het goed is! :s) Snel in de was en morgen meteen uitproberen, ben benieuwd!

Iemand nog tips vooraf waar ik op moet letten met knopen ofzo? Kom ook wel weer even een fotootje posten als het gelukt is denk!
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:14 schreef Burdie het volgende:
@Dot, waar had je de stof besteld? DM?
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 15:46 schreef Moppert het volgende:
Ik ben moe :D vandaag wezen winkelen in amsterdam met de mini in de tula.
van 9 tot 15:00 en dan merk je wel dat hij zwaarder aan het worden is en ik kan op de buik niet goed meer zien waar ik loop enzo :')
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 18:58 schreef Moppert het volgende:
Ik vind hem best leuk eigenlijk :+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 18 juni 2015 @ 19:26:22 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_153646820
Ik ben alleen geen Fries :D
disclaimer
pi_153647244
Toch wel grappig, al die voor- en afkeuren voor printjes en motiefjes. :D .

Heb me ook laten verleiden, vooral omdat het dragen op de rug met de doek niet werkte voor ons. Heb een keer een tula uitgeprobeerd van een moeder op de opvang en toen was ik om. Hij zit goed, en kan gelukkig lekker smal gemaakt worden. Nu ging het op mijn rug krijgen wel meteen goed, terwijl ik het toch ook alleen deed. I vond het ook gezellig. *; .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153647469
Puur uit nieuwsgierigheid maar hoe krijg je je kind dan op je rug? :@

Mooie foto Franny! Ik had een heel ander beeld van je :D
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_153647895
Staat jullie goed Fran! Wij hebben precies dezelfde :D
pi_153647944
Groetjes uit Italië, genieten volop mede dankzij doek en drager O+ Wat ben en blijf ik blij met het dragen! Zelfs nog een mededraagster op de camping gevonden.

Staat je mooi Franny! O+

[ Bericht 17% gewijzigd door GotC op 18-06-2015 20:24:57 ]
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:33:56 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153648793
Staat jullie goed, Franny!

Fijne vakantie GotC!

Ahh, vanmorgen in de IKEA een meisje gezien met een piepklein babietje in een BB. 't Kind bungelde op navel hoogte en omdat mams ook nog eens als ongeīnteresseerde zoutzak aan het rondstampen was, kreeg het kind bij elke stap een oplawaai ;(.
KuikenGuppy
pi_153649390
Dat vind ik zo gek. Zo'n klein hummeltje wil je toch beschermen? Waar is je moeder instinct dan... ;(

Hier wordt het toch de cloudy. Dus lekker neutraal en saai. :P
Maar goed, dan draagt man ook af en toe en past ie overal bij.
Nog 1 vraag, weet iemand of de grijze babyinsert dezelfde kleur is? Of wijkt het af en staat het voor geen meter. Want dan neem ik de zwarte erbij. Y zit nog in maat 56/62 en weegt nog geen 5,5kg dus zal er een bij moeten doen.
  donderdag 18 juni 2015 @ 21:28:16 #10
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153650469
Oh dot,
Die tula doek heeft een prachtige print!
Die raak je echt wel weer kwijt hoor.. Mocht hij niet bevallen .

Btw, ga jij 5 juli mee doen met de draagwandeling te Dordt?
pi_153650616
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:47 schreef geppie het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid maar hoe krijg je je kind dan op je rug? :@

Mooie foto Franny! Ik had een heel ander beeld van je :D
In het vorige topic stonden daar wat filmpjes over volgens mij. Ik heb het volgens deze beproefde methode gedaan.


Ging nog niet zo heel smooth, maar dat is kwestie van oefenen uiteraard.

Ja grappig is dat, als je al een beeld hebt van iemand in je hoofd en dan ineens een foto ziet. :D .

GotC, veel plezier!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153650682
Iemand van mijn pufclub vertelde vandaag in de app (toen ik vroeg of er meer dragende moeders zijn) dat ze een Baby Björn heeft gekocht. Ik zie haar volgende week en wil haar eigenlijk vertellen dat het geen goede is, maar ja... Ik ken haar niet zo goed en vind het dan toch lastig. Misschien neem ik Sjaak wel mee in de Tula ipv de MC en dan kan ik laten zien hoe het wel hoort ;)
  donderdag 18 juni 2015 @ 21:37:52 #13
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_153650787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
Iemand van mijn pufclub vertelde vandaag in de app (toen ik vroeg of er meer dragende moeders zijn) dat ze een Baby Björn heeft gekocht. Ik zie haar volgende week en wil haar eigenlijk vertellen dat het geen goede is, maar ja... Ik ken haar niet zo goed en vind het dan toch lastig. Misschien neem ik Sjaak wel mee in de Tula ipv de MC en dan kan ik laten zien hoe het wel hoort ;)
Ja doen! Zo heb ik (ongeveer) mijn doek uitgeleend aan een BBmoeder *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_153651207
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:37 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja doen! Zo heb ik (ongeveer) mijn doek uitgeleend aan een BBmoeder *O*
Ja, ik denk dat ik het zo doe. Ik zie net ook een foto van een andere moeder die ook een niet-ergonomische draagzak heeft. De beentjes bungelen naar beneden :N
pi_153651364
Gooi het op comfort, dat je met een tula of andere ergonomische drager ook kunt dragen als je kind 16 kilo weegt, dat haal je met de BB niet :X
Hoewel, het werkt niet altijd. Ik had 2 doeken uitgeleend aan 2 familieleden, beide zijn over op een BB, ondanks duidelijk promopraatje en -plaatje van mij of ergonomisch dragen.. :{
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 18 juni 2015 @ 21:56:10 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_153651519
Ik zag vorige week een vrouw lopen met een newborn in een bb. In een berenpak, met 27 graden buiten. Kind bungelde ook op navelhoogte. Ik kan me écht niet voorstellen dat het fijn is. Maar goed, daar zijn we het hier wel over eens ;)

Ik krijg trouwens wel altijd alleen maar leuke reacties als ik met M. in de doek boodschappen doe O+
disclaimer
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:02:19 #17
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_153651759
Hier ook alleen maar complimenten. En een hoop gesprekjes ineens met mensen die ik niet heb als ik hem niet draag :D

En andere mensen kunnen linea recta door naar het ziekenhuis, zo debiel verdraaien ze hun nek als ze langslopen :') Dat mokkel uit The Exorcist is er niks bij ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_153651836
:D Ik heb serieus bijna een keer onbedoeld een verkeersopstopping veroorzaakt bij het oversteken :D
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_153651882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 22:04 schreef Morretje het volgende:
:D Ik heb serieus bijna een keer onbedoeld een verkeersopstopping veroorzaakt bij het oversteken :D
:D

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 22:02 schreef Vlindur het volgende:
Hier ook alleen maar complimenten. En een hoop gesprekjes ineens met mensen die ik niet heb als ik hem niet draag :D

En andere mensen kunnen linea recta door naar het ziekenhuis, zo debiel verdraaien ze hun nek als ze langslopen :') Dat mokkel uit The Exorcist is er niks bij ;)
:D :D
pi_153652794
Ik liep vandaag in de Kruidvat en zag een moeder staan kijken bij die dragers uit het krantje. Had ook zoiets van "Nee, doe maar niet! :X " maar uiteraard niks gezegd.

En tot nu toe ook alleen maar leuke reacties inderdaad :Y en af en toe wat vreemde blikken. Ook al flink wat nekverdraaiende fietsers tegengekomen :D

Vandaag ook een stel scholieren (ik schat een jaar of 12-13) op de fiets:
"Huh, zag je dat?"
"Wat?"
"Dat meisje ( :') ) had een baby op d'r buik!"
"Nee man, dat was geen echte, hoor!"
"Echt wel!"

:D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_153652882
Twist _O-
pi_153652889
Oeh, en m'n Hop Tye is binnen en ik denk dat ik verliefd ben O+
Even gauw geprobeerd met E, maar ze was al een beetje aan het zeuren (want moe) dus dat was geen heel groot succes ;)

Morgen nog maar eens op m'n gemak proberen met een blije baby! Volgens mij heb je het knopen daarvan echt binnen no time onder de knie. Alleen even goed kijken hoe breed het 'zitje' en het nekgedeelte moeten zijn.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_153659301
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:28 schreef faptist het volgende:
Oh dot,
Die tula doek heeft een prachtige print!
Die raak je echt wel weer kwijt hoor.. Mocht hij niet bevallen .

Btw, ga jij 5 juli mee doen met de draagwandeling te Dordt?
Nee, ik kom dan net terug uit het verre buitenland. Die wandelingen zijn telkens op data dat ik niet kan. Ze doet het erom :P
pi_153659726
Ik ben nog niet buiten geweest met doek (vanmiddag wordt eerste keer) maar hier een grote kinderwijk, en heb al dragers gespot. Gelukkig ook ergonomisch of doek. Heel leuk om te zien. Ik loop in ieder geval niet te kijk denk ik. O+
pi_153659825
Wat is dat toch, in de IKEA? :D. Ik zag er vorige week eentje die haar kind face forward op navelhoogte droeg in een rekbare doek. Baard moest zich inhouden om niet hardop 'what the fuck?' te zeggen. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 08:51:19 #26
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153659861
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 08:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is dat toch, in de IKEA? :D. Ik zag er vorige week eentje die haar kind face forward op navelhoogte droeg in een rekbare doek. Baard moest zich inhouden om niet hardop 'what the fuck?' te zeggen. :').
Wel knap op zich! :D

Soms wordt wel eens vergeten dat niet iedereen op fok of op draagfora zit he ;). Als je, zoals het merendeel denk ik, niet zo snel dingen op internet opzoekt maar gewoon het advies van de winkel/je tante/je buurvrouw opvolgt heb je ook geen idee dat je het verkeerd doet.

Ik krijg overigens vrijwel zonder uitzondering juist hele leuke reacties op zowel de doek als de Manduca. Veel mensen die een praatje willen maken, in het voorbijgaan roepen dat het zo handig/gezellig is én veel oudere mensen die zeggen: "hadden we dat in onze tijd maar" O+
  vrijdag 19 juni 2015 @ 09:15:28 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_153660113
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 08:51 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wel knap op zich! :D

Soms wordt wel eens vergeten dat niet iedereen op fok of op draagfora zit he ;). Als je, zoals het merendeel denk ik, niet zo snel dingen op internet opzoekt maar gewoon het advies van de winkel/je tante/je buurvrouw opvolgt heb je ook geen idee dat je het verkeerd doet.

Ik krijg overigens vrijwel zonder uitzondering juist hele leuke reacties op zowel de doek als de Manduca. Veel mensen die een praatje willen maken, in het voorbijgaan roepen dat het zo handig/gezellig is én veel oudere mensen die zeggen: "hadden we dat in onze tijd maar" O+
Vooral dat!
Hoewel het ze er nog steeds niet van weerhoudt om een vinger in d'r wang te prikken :') O+
disclaimer
  vrijdag 19 juni 2015 @ 09:22:30 #28
381212 Gulara
From the future
pi_153660203
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 08:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is dat toch, in de IKEA? :D. Ik zag er vorige week eentje die haar kind face forward op navelhoogte droeg in een rekbare doek. Baard moest zich inhouden om niet hardop 'what the fuck?' te zeggen. :').
Ja IKEA doet vreemde dingen met een mens.
Ik zag ooit een man met een ienieminibaby. Een die had de drager zo los zitten dat de baby horizontaal lag. :{
pi_153660324
De Zweedse Walmart
pi_153661560
Ja dat face forward.. Want dan kunnen ze lekker kijken. 8)7
pi_153662056
Wie kijkt er even mee (mei tai)? :)

Te hoog / te laag / te los?

Het valt me wel op dat ze d'r gezichtje niet echt opzij doet, maar met d'r neus tegen mij aan ligt...dat is niet helemaal de bedoeling toch?
Maar als ze opzij kijkt, kijkt ze recht tegen die schouderbanden aan..zit ze dan toch te laag?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door twist02 op 19-06-2015 11:04:13 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_153663369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:52 schreef Morretje het volgende:
Gooi het op comfort, dat je met een tula of andere ergonomische drager ook kunt dragen als je kind 16 kilo weegt, dat haal je met de BB niet :X
Hoewel, het werkt niet altijd. Ik had 2 doeken uitgeleend aan 2 familieleden, beide zijn over op een BB, ondanks duidelijk promopraatje en -plaatje van mij of ergonomisch dragen.. :{
Ik denk dat mensen eerder dan bb kopen omdat een doek het niet voor ze is en de andere dragers niet kennen. Ik wilde absoluut geen doek heb een bb gehad en over gegaan toen ik van het bestaan van ergonomische drager leerde. Nu een ergobaby en tula toddler. Een doek krijg ik het benauwd van om zelf te moetem doen
  vrijdag 19 juni 2015 @ 12:17:00 #33
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153663618
Het is echt onwetendheid denk ik ja. Ik had bij Max ook een bb, wist ik veel. Er wrden toen ook geen erhonomische dragers of doeken verkocht bij prenatal bijvoorbeeld. Andere winkels waren er niet hier in de stad, dan houdt het al snel op.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153664229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:58 schreef twist02 het volgende:
Wie kijkt er even mee (mei tai)? :)

Te hoog / te laag / te los?

Het valt me wel op dat ze d'r gezichtje niet echt opzij doet, maar met d'r neus tegen mij aan ligt...dat is niet helemaal de bedoeling toch?
Maar als ze opzij kijkt, kijkt ze recht tegen die schouderbanden aan..zit ze dan toch te laag?

Ik ben niet bekend met deze drager dus kan niet heel goed meedenken, maar ze zit er inderdaad wel erg 'in'. Aan de andere kant geeft dat natuurlijk wel goed steun aan haar nekje/hoofdje. En ze zit ten opzichte van jouw lichaam wel hoog genoeg volgens mij om niet tegen jouw lijf aan benauwd te raken. Ik had zelf een baby die heel boos werd als ze niet goed kon kijken. Dus ik zou zelf zeggen dat het toch wel echt prettiger is als zij wat minder zo tussen die banden zit. Misschien heeft iemand die bekend is met deze drager daar goede tips voor? Zou ze wellicht nog net wat te klein zijn voor hiervoor?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153664315
Mijn baby hield ook haar gezicht recht ipv opzij. Ik ging er vanuit dat als het niet fijn was, ze het zelf wel regelde.
pi_153664318
Dank je voor het meedenken! :)

De breedte is sowieso aan te passen, dus wat dat betreft 'mag' ze er al wel in. Ik zou het rugpand aan de onderkant (bij de heupband) wel 1x om kunnen slaan, zodat het rugpand wat lager wordt.

Hij zit nu in de was (want ben er echt verliefd op O+ ), maar zal dat de volgende keer eens proberen.

Andere tips zijn zeker welkom! :Y
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_153664361
WupWup: ja da's ook weer zo! Later draaide ze d'r hoofdje wel een beetje inderdaad. Maar het was ook meer het idee dat d'r neus en mond misschien niet helemaal vrij waren.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  vrijdag 19 juni 2015 @ 12:59:40 #38
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153664491
Ze ruikt jouw geur het beste tussen je borsten.. hoort je hartslag etc etc allemaal dingen die stress verlagen. Mijn 17 maander doet het nogsteeds O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153664578
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:59 schreef Moppert het volgende:
Ze ruikt jouw geur het beste tussen je borsten.. hoort je hartslag etc etc allemaal dingen die stress verlagen. Mijn 17 maander doet het nogsteeds O+
Ooh is het daarom? Mijn 8 maanden oude dochter duikt nog altijd met haar snoet tussen m'n borsten als ik haar met de storchenwiege ophaal O+ en begint soms te zuigen waardoor ik zo nu en dan zuigzoentjes heb daar :')
pi_153664679
Ik word ook regelmatig gemotorboat door mijn kind.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 13:16:46 #41
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153664891
Ja, daarom is buidelen ook zo belangrijk bij te vroeg geboren baby's etc etc.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153664983
I wrijft in de draagdoek/zak vaak haar neusje een stuk of tien keer op en neer over mij heen (om dan vervolgens met een diepe zucht in slaap te vallen). Vooral leuk als ze verkouden is.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 19 juni 2015 @ 13:20:15 #43
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153665008

gister was de mini weer in slaap gevallen en dan snuift hij heeeel hard zodat hij mij veel ruikt.
Ik draag altijd sjaaltjes en die moet dan aan de kant O+ Hier sliep hij net :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153665832
Ah vandaar! :D Dat motorboaten en gesnuif komt mij ook bekend voor ja :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:15:38 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_153669498
Ik geef dit topic de schuld. Ik heb een tula besteld. Ik kon de verleiding niet langer weerstaan :(
Twist, geen ervaring met Mei Tai, maar ze lijkt me niet laag hangen. Lekker knus O+
disclaimer
pi_153669845
Haha, heel fok aan de tula :D Je gaat er geen spijt van krijgen ;)
Welke print?
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:36:26 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_153669943
De parker :P

disclaimer
pi_153669975
Haha, SQ. ^O^ .

Het is er echt eentje voor jou ja! Leuk.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153670026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef dit topic de schuld. Ik heb een tula besteld. Ik kon de verleiding niet langer weerstaan :(
Twist, geen ervaring met Mei Tai, maar ze lijkt me niet laag hangen. Lekker knus O+
:D
Dus nu hoef ik niet meer op tournee met F en de Rockets?
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:43:18 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_153670088
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:40 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

:D
Dus nu hoef ik niet meer op tournee met F en de Rockets?
jawel, maar zonder rockets!
Ik had m van always al es om gehad, maar wel met Frans er in en op haar lichaam afgesteld. Ik ben "iets" zwaarder dan always, dus ik vond het suboptimaal, maar het voelde wel lekker licht en ik denk dat het voor rugdragen fantastisch is.
En zo niet, dan verkoop ik m wel weer :')
disclaimer
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:52:22 #51
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153670279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef dit topic de schuld. Ik heb een tula besteld. Ik kon de verleiding niet langer weerstaan :(
Twist, geen ervaring met Mei Tai, maar ze lijkt me niet laag hangen. Lekker knus O+
:D :D :D
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_153670297
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
De parker :P

[ afbeelding ]
Heeeel erg mooi!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:54:01 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_153670316
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:52 schreef AwayTL het volgende:

[..]

:D :D :D
Dit is precies waarom ik eigenlijk een FOK-abo heb he. Ik kocht te veel door al die kolere advertenties. Gelukkig is er nu het "draagtopic" om mijn rekening te drainen O+
disclaimer
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:54:06 #54
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153670317
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jawel, maar zonder rockets!
Ik had m van always al es om gehad, maar wel met Frans er in en op haar lichaam afgesteld. Ik ben "iets" zwaarder dan always, dus ik vond het suboptimaal, maar het voelde wel lekker licht en ik denk dat het voor rugdragen fantastisch is.
En zo niet, dan verkoop ik m wel weer :')
Iets mag zonder haakjes, jij -12 godin _O_
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:54:38 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_153670328
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:54 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Iets mag zonder haakjes, jij -12 godin _O_
-13 vanmorgen :@
disclaimer
  vrijdag 19 juni 2015 @ 17:17:14 #56
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153670787
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

-13 vanmorgen :@
*O* *O* *O* _O_ _O_

All hail the queen
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_153672206
Wow, wat goed!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 19:04:34 #58
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153673572
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[.....]
dus ik vond het suboptimaal, maar het voelde wel lekker licht en ik denk dat het voor rugdragen fantastisch is.
En zo niet, dan verkoop ik m wel weer :')
Oké oké. Doe ik de tula wel niet weg en wacht ik het even af.
Hemel.. Als iedereen aan de tula gaat kan ik niet achter blijven. B-)

En holy shit. -13? Ben super trots op je!

In mijn hoofd ben je echt killer nu hoor.



quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word ook regelmatig gemotorboat door mijn kind.
_O-

En duim omhoog voor jouw baard.
Mee de Ikea in én inzien dan fw dragen in een rekbare doek not doen is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:58 schreef twist02 het volgende:
Wie kijkt er even mee (mei tai)? :)

Te hoog / te laag / te los?

Het valt me wel op dat ze d'r gezichtje niet echt opzij doet, maar met d'r neus tegen mij aan ligt...dat is niet helemaal de bedoeling toch?
Maar als ze opzij kijkt, kijkt ze recht tegen die schouderbanden aan..zit ze dan toch te laag?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry twist geen idee.
Ik zit veel te hard te O+ bij het zien en lezen van je post.


quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 07:34 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nee, ik kom dan net terug uit het verre buitenland. Die wandelingen zijn telkens op data dat ik niet kan. Ze doet het erom :P
Jammer!
Had me wel leuk geleken met jou, maar op reis.. Spannend hoor. Veel plezier!
pi_153677718
Vandaag voor iets langere tijd met de doek gedragen. Ik word al iets handiger met knopen. Echt heerlijk, en helemaal niet zo zwaar als gedacht. Twee uur is makkelijk uit te houden.
Tula nog steeds niet besteld. Niet dat ik twijfel, ben gewoon te lui. Had hem ondertussen al in huis kunnen hebben. Nu heb ik wel tijd, maar ligt de kleine op schoot te slapen en omdat ze zo ontzettend verdrietig was net, mag ze even bij me blijven liggen. O+
pi_153677840
Ik heb vandaag de enorm onrustige minibaby van een vriendinnetje in mijn Natibaby (bij haar om) geknoopt. Hij werd instant zen, dus we hebben weer een zieltje gewonnen hoor O+
pi_153679817
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:24 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag de enorm onrustige minibaby van een vriendinnetje in mijn Natibaby (bij haar om) geknoopt. Hij werd instant zen, dus we hebben weer een zieltje gewonnen hoor O+
O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 19 juni 2015 @ 22:40:12 #62
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153680369
Neemt er iemand 11 juli toevallig een Tula mee :@ ik ben zo benieuwd of mijn lijf daarin past.

Anders neem ik een pasconsult of huur ik er een op proef na de verhuizing denk ik. Hoe mooi ik mijn doeken ook vind, de echte liefde is er nog steeds niet. ik overweeg nog wel een rugdraagconsult, misschien dat dat wat is...
Kwak
pi_153680517
Away heeft een tula toch? Iedereen aan de tula :D

Ik ga ook kijken voor een andere draagzak. Lou wordt voor mij te zwaar in de Storchenwiege. Op de buik red ik het net een half uurtje max en dan beginnen m'n schouders enorm zeer te doen. Rug zit ze niet lekker vind ik.
Ben benieuwd of ze in een tula, manduca of een andere draagzak wat lichter aanvoelt.
pi_153690920
Ok Tula's zijn tof. Vanmorgen eentje opgehaald en heb Sjaak door de Ikea gedragen. Hij slaapt overdag bijna nooit maar in de Tula gewoon een uur! We hebben extra lang rond gelopen omdat hij sliep O+
Als ik de Tula woensdag nog tof vind, koop ik er eentje.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 13:33:51 #65
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_153690956
Gister een parchtige blauwe manduca binnengekregen! Nu nog wachten tot baby buiten komt spelen :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153692065
Dubbele post sorry!
pi_153692095
Ik kan Jan met ruim 15 kg ongeveer 1 uur op de buik, voorkeur heeft dan bij mij de rug maar wil hij niet altijd. Teun met ruim 10 kg kan ik zo 2-3 uur dragen op de buik in mijn ergobaby hij past nog niet in de tula toddler heeft nu maat 80 en koop geen baby tula bij de ergo bevalt ook goed vind ze erg vergelijkbaar. Tula heeft zachtere schouderbanden
pi_153695448
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:40 schreef kwakz0r het volgende:
Neemt er iemand 11 juli toevallig een Tula mee :@ ik ben zo benieuwd of mijn lijf daarin past.

Anders neem ik een pasconsult of huur ik er een op proef na de verhuizing denk ik. Hoe mooi ik mijn doeken ook vind, de echte liefde is er nog steeds niet. ik overweeg nog wel een rugdraagconsult, misschien dat dat wat is...
Ik weet zeker dat dat moet passen hoor! Ik heb ook een tula en ruimte over met de banden. Ik heb echt een hele grote maat. Dat ik hier niet durf te zeggen zeg maar :@
E.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 17:45:36 #69
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153696339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:40 schreef kwakz0r het volgende:
Neemt er iemand 11 juli toevallig een Tula mee :@ ik ben zo benieuwd of mijn lijf daarin past.

Anders neem ik een pasconsult of huur ik er een op proef na de verhuizing denk ik. Hoe mooi ik mijn doeken ook vind, de echte liefde is er nog steeds niet. ik overweeg nog wel een rugdraagconsult, misschien dat dat wat is...
Ik heb een tula!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_153696638
Vriendinnetje op bezoek vanmorgen met baby van bijna 6 maanden. Ik vertelde haar over de draagdoek (overgenomen van Moppert O+) en ze was heel geīnteresseerd. Bood haar aan dat ze wel mocht knopen dus filmpje erbij en een FWCC bij haar geknoopt.

Resultaat: "Dit is zo fijn, baby dichtbij me en mijn handen vrij. Waarom ontdek ik dit nu pas? En waar koop ik een doek?"
Ik wat tips gegeven die ik heb van hier. En net appt ze me dat ze er eentje besteld heeft.

Kortom: we hebben er weer een draagster bij :)!
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:39:58 #71
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153702140
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 17:45 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ik heb een tula!
oeh, als ik even mag proberen lijkt me heel fijn!

vriend hier is al enthousiast over de Dino's :') Ik vind de Prism heel mooi...
Kwak
pi_153702185
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 17:59 schreef Malteser het volgende:
Vriendinnetje op bezoek vanmorgen met baby van bijna 6 maanden. Ik vertelde haar over de draagdoek (overgenomen van Moppert O+) en ze was heel geīnteresseerd. Bood haar aan dat ze wel mocht knopen dus filmpje erbij en een FWCC bij haar geknoopt.

Resultaat: "Dit is zo fijn, baby dichtbij me en mijn handen vrij. Waarom ontdek ik dit nu pas? En waar koop ik een doek?"
Ik wat tips gegeven die ik heb van hier. En net appt ze me dat ze er eentje besteld heeft.

Kortom: we hebben er weer een draagster bij :)!
Ooooh super!
pi_153702264
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oeh, als ik even mag proberen lijkt me heel fijn!

vriend hier is al enthousiast over de Dino's :') Ik vind de Prism heel mooi...
Mijn Rockets zal ook aanwezig zijn
pi_153702459
Ik heb mijn Tula Chloe binnen. Hij is echt heel mooi. O+ Tula gekte hier in huis. Ik ging van 0 dragers in april naar 4 dragers nu. :o
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:56:15 #75
73386 Fazz
onderweg
pi_153702510
Ik wil ook wel Tula passen :s) Ben wel benieuwd of het nou heel anders is dan de Manduca.

Bij de Manduca vind ik het fijn dat het rugpand ook kleiner gemaakt kan worden, hoe vinden oudere kindjes dat in de Tula, daarin hebben ze toch minder bewegingsruimte lijkt me :?
pi_153703296
Ik wik ook passen :) Inderdaad ook benieuwd naar wat er anders aan is.

En woohoo Malteser!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:27:33 #77
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153703358
Ik heb een mooie doek gezien in maat 4. Is dat een handige maat? Of kan ik beter maat 6 nemen? (Baby moet nog geboren worden) ik heb zelf maat s/36 ongeveer.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:38:17 #78
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153703629
Maat 6 echt wel MB :Y ik kan die met ook maat 36 precies voor afknopen met fwcc.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:40:51 #79
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153703710
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik wil ook wel Tula passen :s) Ben wel benieuwd of het nou heel anders is dan de Manduca.

Bij de Manduca vind ik het fijn dat het rugpand ook kleiner gemaakt kan worden, hoe vinden oudere kindjes dat in de Tula, daarin hebben ze toch minder bewegingsruimte lijkt me :?
+1. Zowel de nieuwsgierigheid als de vraag!
pi_153703793
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik wil ook wel Tula passen :s) Ben wel benieuwd of het nou heel anders is dan de Manduca.

Bij de Manduca vind ik het fijn dat het rugpand ook kleiner gemaakt kan worden, hoe vinden oudere kindjes dat in de Tula, daarin hebben ze toch minder bewegingsruimte lijkt me :?
Stip gooit zn armen er gewoon overheen. De stof is daar soepel genoeg voor.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:47:11 #81
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153703877
Stel nou dat ik overweeg een Tula aan te schaffen. Koop ik dan een baby of een toddler? Hoe snel is mijn 8 maanden P50 baby uit de Babytula gegroeid?

Wat is het voordeel tov de Manduca die ik nu voor haar gebruik? Behalve mooier :P
pi_153703914
Passen de Tula verbreders ook op een Manduca?
pi_153703943
Tula-gekte :). Maar er zijn ook zoveel leuke!
Wat is er de 11e eigenlijk?
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:52:41 #84
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153704008
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Maat 6 echt wel MB :Y ik kan die met ook maat 36 precies voor afknopen met fwcc.
Oke thanks :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153704830
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:52 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oke thanks :)
Als je echt graag deze doek wil, zou je er wel prima een fwcc tied under bum (tub) kunnen knopen. Of tied at shoulder (tas):





En later ook een ruck.
Edit: de doek op de foto is overigens zelfs nog een 3.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_153705082
Phaidra is dat de shamrock?
pi_153705117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:31 schreef Cholula het volgende:
Phaidra is dat de shamrock?
Ja O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:44:38 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_153705463
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Stel nou dat ik overweeg een Tula aan te schaffen. Koop ik dan een baby of een toddler? Hoe snel is mijn 8 maanden P50 baby uit de Babytula gegroeid?

Wat is het voordeel tov de Manduca die ik nu voor haar gebruik? Behalve mooier :P
baby zou tot maat 92 moeten passen. Toddler vanaf 86. Ik heb dus een baby besteld, ruil ik over een jaar wel voor een toddler :) (of niet)
disclaimer
  zondag 21 juni 2015 @ 00:01:41 #89
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153705936
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als je echt graag deze doek wil, zou je er wel prima een fwcc tied under bum (tub) kunnen knopen. Of tied at shoulder (tas):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En later ook een ruck.
Edit: de doek op de foto is overigens zelfs nog een 3.
Ah oké thanks! (Mooie doek trouwens!)
Het is een girasol trouwens, zijn dat fijne doeken? :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153710080
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:44 schreef Dot. het volgende:

[..]

Stip gooit zn armen er gewoon overheen. De stof is daar soepel genoeg voor.
Dit idd. Stof is er wel wat permanent gekreukt door bij ons, maar kan prima :)
  zondag 21 juni 2015 @ 08:14:15 #91
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153710096
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

baby zou tot maat 92 moeten passen. Toddler vanaf 86. Ik heb dus een baby besteld, ruil ik over een jaar wel voor een toddler :) (of niet)
Okee thx. Maat 86 duurt nog wel even. Ben ik alleen nog benieuwd of het nog iets aanvult als je al een Manduca hebt!
  zondag 21 juni 2015 @ 08:15:14 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_153710106
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:14 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Okee thx. Maat 86 duurt nog wel even. Ben ik alleen nog benieuwd of het nog iets aanvult als je al een Manduca hebt!
volgens mij las ik hier laatst dat de manduca net iets degelijker is, dus nee, enkel esthetisch :')
disclaimer
pi_153710157
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja O+
O+ Ik vind hem zo gaaf!
pi_153710806
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:14 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Okee thx. Maat 86 duurt nog wel even. Ben ik alleen nog benieuwd of het nog iets aanvult als je al een Manduca hebt!
O heeft 80/86, 10 kg en 75 cm, vrij gemiddeld geloof ik, en wij hebben de standaard gekocht. Die zit nu precies van knie tot knie. Als ze wil slapen doet O haar arpljes naar binnen, en als ze rond wil kijken wurmt ze ze naar buiten.
De toddler leek me echt wat te groot nog. Op hun eigen site zeggen ze dat de toddler vanaf 18 mnd is ongeveer.

Moppert, heb jij toddlers of standards eigenlijk?
pi_153712192
Ja. Ik wil nu ook een tula.

Maar er was toch iets met de baby tula? Dat een newborn daar eigenlijk nog niet zo heel goed in past of zo?
  zondag 21 juni 2015 @ 11:22:06 #96
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153712228
standards.. de toddler zit vaak pas goed als een kleintje echt al een poos 92 heeft en vaak is overstappen zeker als je verbreders gebruikt pas nodig bij 98

voor er toddlers waren en verbreders ging dat namelijk ook goed ;)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 21 juni 2015 @ 11:22:53 #97
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153712243
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:20 schreef -Spring het volgende:
Ja. Ik wil nu ook een tula.

Maar er was toch iets met de baby tula? Dat een newborn daar eigenlijk nog niet zo heel goed in past of zo?
je moet er een insert bij kopen. en is natuurlijk minder comfy dan een doek.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153712382
Er zijn dus twee soorten: een baby en een toddler? En bij de baby moet je er voor een newborn nog een insert in doen?
pi_153712539
Oh nee wacht, er is dus een standard en een toddler. En de standard kun je versmallen of verbreden. Ik snap m geloof ik.

Ik wil een sweet songs. O+ Maar die lijkt nergens meer op voorraad.
pi_153712930
Hmz, ik zie er op vonvavoom.nl nog een staan. Iemand mee bekend?
  † In Memoriam † zondag 21 juni 2015 @ 12:13:03 #101
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_153713354
Met de winkel bedoel je? Die is van een betrouwbare draagconsulente.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 21 juni 2015 @ 12:15:38 #102
381212 Gulara
From the future
pi_153713426
Ik heb nu een baby met verbreders. De verbreders gebruik ik al een tijdje omdat hij niet meer helemaal lekker van knie tot knie zat. Nu met 94 cm is het zitje nog prima, maar is het vooral oncomfortabel dat z'n bovenlijf er zo ver bovenuit steekt dat hij nogal veel bewegingsruimte heeft.
In de manduca zit hij nog iets dieper. Ze zijn praktisch even groot dus volgens mij komt dat vooral omdat de manduca wat steviger is.

Spring, de baby kun je niet versmallen.
Newborn tot maat 62/68(?): standaard met newborn insert.
Vanaf maat 62/68 tot maat 86/92: standaard (evt iets langer als je ook verbreders koopt).
Vanaf 86/92: toddler.
  zondag 21 juni 2015 @ 12:16:55 #103
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153713467
tula kun je niet versmallen. er is wel een insert. maar die is voor hele kleine frummels echt niet zo comfy als een newborn drager van doekenstof of een gewone draagdoek. Ik heb hier evt een doek liggen die wel "op reis" mag naar je? Maat 7, ingedragen en echt boterboterzacht....
Kwak
pi_153713987
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
tula kun je niet versmallen. er is wel een insert. maar die is voor hele kleine frummels echt niet zo comfy als een newborn drager van doekenstof of een gewone draagdoek. Ik heb hier evt een doek liggen die wel "op reis" mag naar je? Maat 7, ingedragen en echt boterboterzacht....
Thanks! Maar ik heb vier doeken. En een ringsling. :)

En met versmallen bedoelde ik die die insert. :)
  zondag 21 juni 2015 @ 12:36:22 #105
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153714033
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef -Spring het volgende:

[..]

Thanks! Maar ik heb vier doeken. En een ringsling. :)

En met versmallen bedoelde ik die die insert. :)
ah ok, verkeerd begrepen/ingeschat. als je gewoon graag een tula wilt moet je m lekker kopen :7 wat in t vat zit verzuurt niet, toch?
Kwak
pi_153714127
Haha, dat idd. Ik heb bij L al nauwelijks de kinderwagen gebruikt en nu heeft R er alleen in de tuin nog maar in gelegen. Ik heb alleen nog nooit een drager gehad. Ben wel benieuwd.

En thanks,Macka! Ga ik m daar bestellen. :)
  zondag 21 juni 2015 @ 12:42:27 #107
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_153714156
Ik heb vandaag mijn doek binnen van JufMariska. Nog nooit eerder gedaan en geknoopt. Gelijk even proberen. Het wordt wel veel oefenen, want ze zitten nog niet echt helemaal goed, maar het begin is er.
  zondag 21 juni 2015 @ 12:48:46 #109
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_153714280
N zit nu niet helemaal goed nog. Beentjes moeten meer als een kikkertje en dan meer opzij. L zit wel goed.
  zondag 21 juni 2015 @ 13:03:22 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_153714659
Omg shop O+
disclaimer
pi_153714864
Wauw! _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 21 juni 2015 @ 13:27:18 #112
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153715264
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:
N zit nu niet helemaal goed nog. Beentjes moeten meer als een kikkertje en dan meer opzij. L zit wel goed.
:D

Ik dacht dat iemand anders zei wie nou goed zat.. Ik was al 3 keer teruggescrold van hoe de fuck kan iemand dat zien :D :') ..

Wat zitten ze lief O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_153715274
Wauw lijkt me wel lastig knopen om 2 goed op de plek te krijgenaar ook heerlijk knuffelen!
pi_153715511
O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 21 juni 2015 @ 13:50:18 #115
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153715902
Oh ik had geen idee dat die standaard Tula zolang mee ging :+ mijn peuter zit onder in 86 en boven 92 en die past er dus zelfs nog in.

Hmm. Stof tot nadenken.
pi_153716128
O+ Nohhh Shop!
  zondag 21 juni 2015 @ 14:02:32 #117
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153716256
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik had geen idee dat die standaard Tula zolang mee ging :+ mijn peuter zit onder in 86 en boven 92 en die past er dus zelfs nog in.

Hmm. Stof tot nadenken.
Ja, dat had ik mezelf ook bedacht!

Alleen peuter WIL NIET NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

What was I thinking :')
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  zondag 21 juni 2015 @ 14:07:13 #118
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153716442
Denk dat Silmaster ook niet meer wil, maar wie weet. Maar gewoon dat Suzuki er in theorie nog heel lang in kan is wel goed om te weten :D. Ik dacht dat het tot een jaar kon of zo en dat je dan de toddler kocht.

Het is echt een FWP maar ik zit dus altijd te hannessen met twee kinderen omdat de Manduca weer is afgesteld op mijn vriend waarbij ongeveer elk gespje en schuifje anders staat dan bij mij.
  zondag 21 juni 2015 @ 14:08:54 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_153716504
Ik zie een buitengewoon goed excuus om even lekker met geld te smijten, spees 8-)
(En ze zijn redelijk waardevast :7)
disclaimer
  zondag 21 juni 2015 @ 14:28:56 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153717057
ooooh Shop O+ O+ O+
ik vind het nog steeds zo jammer dat ik dat nooit heb geprobeerd toen mijn mini's nog mini waren. Zo knus!

Spees, ik zou voor een standaard met verbreders gaan. Ik heb M met die verbreders t/m maat 104 erin kunnen proppen. Nu zijn we wel over naar de toddler, ook omdat de meiden nu geruime tijd in 92 zitten. De toddler is echt huge!
pi_153717139
Shop O+
pi_153717225
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Kyara het volgende:
ooooh Shop O+ O+ O+
ik vind het nog steeds zo jammer dat ik dat nooit heb geprobeerd toen mijn mini's nog mini waren. Zo knus!

Spees, ik zou voor een standaard met verbreders gaan. Ik heb M met die verbreders t/m maat 104 erin kunnen proppen. Nu zijn we wel over naar de toddler, ook omdat de meiden nu geruime tijd in 92 zitten. De toddler is echt huge!
Teun zit op 80/86 nu en past zeker nog niet in de toddler dus die blijft nog ff in de ergo evt met de tula verbreders tot hij goed in de tula zit...
  zondag 21 juni 2015 @ 14:37:43 #123
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153717268
Ja, lijkt me een goede keuze Goitske, Hij zou echt verzuipen in de toddler.
pi_153718660
Shop O+ O+

Goitske T en S zitten ook in 80-86 en die passen nog prima in de Tula standard.
pi_153718827
Shop O+ O+
pi_153719136
M. zit nu ook in 80/86 (is 83,5 cm) en de toddler past hem qua zitje net. Wat betreft het rugpand, dat is best hoog maar hij wurmt zijn armen er gewoon uit als hij dat wil.
Toen ik 'm won dacht is dat het nog wel even zou duren maar gelukkig konden we 'm direct gebruiken. De stof zit mooi glad en z'n benen worden niet omhoog gedwongen. Maar een standard zou vast ook goed zitten. In de Manduca heeft hij namelijk 2 a 3 cm per beentje uit het zitje en dat gaat dus ook nog.
  zondag 21 juni 2015 @ 15:51:55 #127
426379 elamanilo
elämänilo
pi_153719372
Shopaholic <3 <3 <3
pi_153720056
Oh shop wat prachtig en vooral gezellig. O+
pi_153720218
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:37 schreef Kyara het volgende:
Ja, lijkt me een goede keuze Goitske, Hij zou echt verzuipen in de toddler.
Ik heb hem hier voor Jan hangen heel enkele x als de ergo nog in de auto ligt en ik moet ff brengen/halen bij de gastouder dan gaat hij er max 5 minuten in maar zit nog niet mooi bij de knieholte. Hij is nu 79 cm zo uit mijn hoofd
pi_153720971
Ik vind mijn lenny lamb met bamboe zo onverwacht fijn.

Hij is veel zachter en soepeler dan ie 'in de hand' lijkt. Mss omdat ie redelijk zwaar is.

pi_153721013
Spring O+ mooie doek is het!
  zondag 21 juni 2015 @ 16:54:28 #132
344469 Amsel
zonder t
pi_153721131
Oh wauw die is mooi!

En Shop O+
pi_153721196
Ik vond m op het tweede gezicht eigenlijk helemaal niet (meer) zo mooi. Maar ik pak m nu vaker dan de erna im wunderland.
  zondag 21 juni 2015 @ 16:58:22 #134
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_153721249
Oh spring!! Die doek met inhoud O+ Hier staat hij op het verlanglijstje voor ooit O+
Be happy with the little things in life
pi_153721281
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh spring!! Die doek met inhoud O+ Hier staat hij op het verlanglijstje voor ooit O+
O+

Dibs voor jou dan. O+
  zondag 21 juni 2015 @ 17:05:42 #136
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_153721424
O+ O+
Be happy with the little things in life
pi_153721429
Spring hij is prachtig!
  zondag 21 juni 2015 @ 17:45:01 #138
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_153722595
Mooie doek Spring!
pi_153723556
O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153724754
Spring O+

Shop O+ O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_153724971
Spring die is wel heel mooi! O+
  zondag 21 juni 2015 @ 19:55:46 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153726027
Oh deze

En deze


En deze


O+
Ik vind zeker weer precies de varianten waarvoor je aan een loterij moet mee doen om hem voor 920 euro te mogen kopen :+
  zondag 21 juni 2015 @ 20:00:47 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_153726168
Zien er allemaal uit als (full) wrap conversions, spees. Snij je spaarrekening maar aan *O*
disclaimer
  zondag 21 juni 2015 @ 20:01:25 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_153726193
En de minibaby van spring in mooie doek O+
disclaimer
  zondag 21 juni 2015 @ 20:04:15 #145
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153726280
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Zien er allemaal uit als (full) wrap conversions, spees. Snij je spaarrekening maar aan *O*
:') zoiets vermoedde ik al
  zondag 21 juni 2015 @ 20:11:47 #146
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153726467
Ja die zijn allemaal toch wel een paar honderd euro :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153728975
O+ ik vind het zo tof dat er meer draagsters bij zijn!

Gewoon jeej! *O*
♥ J & S
pi_153729486
:D
Het heeft ook een enorm domino-effect merk ik. Was vandaag op kraamvisite met de Tula. Moeder vond het er zo heerlijk uitzien ("oh en zo fijn om je handen even vrij te hebben!") dat ze van de week een doek komt lenen :+ Da's al de 3e moeder die aan het dragen begint :D
pi_153730365
Mijn collega heeft een Ergobaby gekocht door mijn enthousiaste verhalen over de Tula. :D
pi_153730609
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn collega heeft een Ergobaby gekocht door mijn enthousiaste verhalen over de Tula. :D
Ik ben ook heel tevreden over de ergo! Doet niet onder voor de tula qua dragen banden zijn anders maar ook erg fijn

Zie net op facebook een bericht van stokke kind ff in de drager... Kon hrt niet laten heb gereageerd....

https://m.facebook.com/St(...)77/?type=1&source=48
pi_153731336
Mijn vriend heeft een ergo en is daar al heel lang heel blij mee. Nu ik voor mezelf een tula heb, valt me ook op hoeveel ze op elkaar lijken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153731695
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:37 schreef Kyara het volgende:
Ja, lijkt me een goede keuze Goitske, Hij zou echt verzuipen in de toddler.
Het gekke is dat mijn anderhalfjarige die amper in 86 past heerlijk zit in de toddler, waar die voor grote zus idd veel langer veel te groot was.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 22 juni 2015 @ 23:42:22 #153
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153762258
Omdat ik het idee heb dat ik hier een ander groep bereik dan in vraag en aanbod ook even hier.

SPOILER: mijn telefoon is ondertussen gemaakt dus mijn bankrekening huilt :') tula verkoop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Moppert op 23-06-2015 13:34:53 ]
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153766726
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:42 schreef Moppert het volgende:
Omdat ik het idee heb dat ik hier een ander groep bereik dan in vraag en aanbod ook even hier.

SPOILER: mijn telefoon is ondertussen gemaakt dus mijn bankrekening huilt :') tula verkoop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh die Knots... :9~ O+ maar een Tula-stop hier :X

Waarom doe je ze allemaal weg? Of gaat het je erom dat je er een of 2 verkoopt no matter welke?

p.s. is je telefoon geen verzekeringswerk?
pi_153766751
Die rocket en ankers geweldig maja teun gaat richting de toddler... -O-

Heb je ze al op fb op de draagdoekenmarkt staan of je lokale facebook draagpagina?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 07:49:41 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153766848
Nee moppert :o zoveel weg?! :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153767453
Tula Foxy besteld *O*
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:16:13 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_153771303
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:26 schreef Goitske het volgende:
Die rocket en ankers geweldig maja teun gaat richting de toddler... -O-

Heb je ze al op fb op de draagdoekenmarkt staan of je lokale facebook draagpagina?
Ik gok dat Moppert die kanalen wel weet te vinden :P

Maar is bijna een halvering van je stash moppert!
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:38:29 #159
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_153773088
De Circle du Soleil blijft in ieder geval binnen OUD O-).
pi_153774171
Wat ontzettend zuur Moppert!
pi_153774733
Zijn er ook nog doeken draagsters O+, naast de tula?

voor wie het nog niet gezien heeft! De website van Vesper is live O+
♥ J & S
pi_153774748
Mop! Is je telefoon zo duur :X of hoop je er 2 te verkopen?
♥ J & S
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:03:32 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_153775382
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef klaprooss het volgende:
Zijn er ook nog doeken draagsters O+, naast de tula?

voor wie het nog niet gezien heeft! De website van Vesper is live O+
Ja natuurlijk, ik draag met doek! Maar heb daar weinig nieuws over te vertellen.
Behalve dan dat het zeer doet als je je kint twee uur op je buik draagt en er een stukje uitgelubberd mamabuikvel tussen de bips van je kint en je broekriem komt te zitten. Dan krijg je een schaafwond op je buik :(

En wordt het ook weer 3 nanoseconden klikwerk bij Vesper Wraps? Want da's niet mijn hobby. De doeken zijn wel heeeeel mooi! Ontwerp je ze zelf?

(mnoh wat een lief ieniemienie knoopmodel heb je ook O+)
disclaimer
pi_153775555
Ahhh balen Moppert! :*

Doeken O+ Ik probeer nu meer te rugdragen met doek, want zoveel mooier en knusser en en en...
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:10:40 #165
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_153775613
Doekendrager present! Alleen niet vaak meer, Piranha is te onrustig en ik ben eerlijk gezegd te moe om nog lang te dragen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:15:57 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153775783
Doeken, check! :Y
KuikenGuppy
pi_153775785
Ik knoop ook nog hoor!
Alleen rugdragen krijg ik niet voor elkaar met doek en wiebelkind :D
pi_153776255
Dragen met doeken, check!

Website ziet er goed uit! O+
Krijgen we een hint wanneer we de doeken in etsy kunnen vinden. O-)
pi_153776407
Thnx ladies O+ !

Tula's zijn tof hoor begrijp me niet verkeerd ;) maar je moet de doeken bijna zoeken :+

SQ ik denk het niet hoor, vooral niet in het begin omdat we nog zo nieuw zijn ;).
Doeken zijn idd zelf ontworpen :D
♥ J & S
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:36:29 #170
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153778441
Ik merk dat ik toe ben aan nieuwe dingen mbt doeken. Ik ben dus heeeel benieuwd naar vesper.
En ik wil graag een nieuwe doek voor vakantie O+ maar dan moet er wel iets zijn :Y

Ja dat laten maken was wel duur ja, (hij is al gemaakt *O* ) En ik mis toch wel doeken heel erg dus ik dacht ik verkoop er 1 of 2 extra :) heb ik eventueel reserve funds.

Maar het zijn maar tula's he hoe erg ik ook baal van het moeten missen van bepaalde tula's zijn het gebruiksvoorwerpen om mijn kinderen dicht bij mij te hebben O+ O+

En ik eerlijk is eerlijk ik heb straks sowieso nog de trig, de glittertula en de travelbug en de zebra *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153778490
Hier helaas geen doeken meer, maar ik vind jullie initiatief zo tof, Klap! *O*
Home is where the O+ is...
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:40:58 #172
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153778583
Ik wil wel heeeeel graag een bepaalde heartiness.. maarja dan is 350 voor een katoentje waar ik op blijf twijfelen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153778689
Ik ben in gesprek met iemand om een Rei Romeo te kopen. Eindelijk golfjes O+

Heb voor mn verjaardag namelijk een rugdraagconsult gekregen van Marjoleintje (zoiets toch?), dus dan wil ik wel keus hebben *)
pi_153778952
Kennen jullie het merk Indajani? Wordt op een duitse facebook deze doek aangeboden:


Indajani Hajuni Gelb. Ik vind de kleur erg mooi, maar twijfel of het het geld (95 eur voor maat 6) waard is...
pi_153778980
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef klaprooss het volgende:
Zijn er ook nog doeken draagsters O+, naast de tula?

voor wie het nog niet gezien heeft! De website van Vesper is live O+
Link?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:55:37 #176
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153779029
Ik heb nu een oscha die ik moeilijk zacht krijg, wellicht is het over 4 maanden gelukt, maar hij lijkt me niet meest ideaal om een newborn in te dragen. Iemand tips voor een fijne zachte beginners newborngeschikte doek?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153779193
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef klaprooss het volgende:
Zijn er ook nog doeken draagsters O+, naast de tula?

voor wie het nog niet gezien heeft! De website van Vesper is live O+
Ik heb een doek!

Maar nog geen baby :+
pi_153779397
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nu een oscha die ik moeilijk zacht krijg, wellicht is het over 4 maanden gelukt, maar hij lijkt me niet meest ideaal om een newborn in te dragen. Iemand tips voor een fijne zachte beginners newborngeschikte doek?
Ik heb een doek met bamboe en die is echt superzacht.
pi_153779455
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef klaprooss het volgende:
Zijn er ook nog doeken draagsters O+, naast de tula?

voor wie het nog niet gezien heeft! De website van Vesper is live O+
present :P Ik draag alleen nog met doeken, heupbanden verergeren mijn heupklachten. Ik ben heel blij met mijn bloomyloom O+ Ik sta wel op het punt om een maatje 3 om te laten bouwen tot pod, voor het snel in en uit wat een peuter soms wil ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:19:20 #180
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153779964
Heeft er iemand ervaring met Girasol doeken? Zijn die fijn voor een newborn? :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153780029
Ik heb een girasol tulipaani, en ik vind m met newborns heel fijn. Lekker zacht, niet te dik. Ik leen m tegenwoordig regelmatig uit bij familie en vrienden.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_153780287
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:33 schreef Franny_G het volgende:
Mijn vriend heeft een ergo en is daar al heel lang heel blij mee. Nu ik voor mezelf een tula heb, valt me ook op hoeveel ze op elkaar lijken.
Tula heeft leukere printjes! Maar ik heb de ergo Evening in Innsbruck dus geheel met een patroon er over
pi_153780369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nu een oscha die ik moeilijk zacht krijg, wellicht is het over 4 maanden gelukt, maar hij lijkt me niet meest ideaal om een newborn in te dragen. Iemand tips voor een fijne zachte beginners newborngeschikte doek?
ik heb een Ellevill paisley. Die kwam zacht uit de doos O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:09:11 #184
344469 Amsel
zonder t
pi_153781400
Het is dat ik geen foto's van baby op het forum zet, maar anders had hier een foto gestaan van een blije baby op m'n rug in een Tula Prism 8-)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:31:11 #185
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153783748
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef Morretje het volgende:
Ik heb een girasol tulipaani, en ik vind m met newborns heel fijn. Lekker zacht, niet te dik. Ik leen m tegenwoordig regelmatig uit bij familie en vrienden.
Klinkt goed!
En besteld :@ O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:34:18 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153783832
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:31 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Klinkt goed!
En besteld :@ O+
:D welke?
KuikenGuppy
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:38:04 #187
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153783931
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:09 schreef Amsel het volgende:
Het is dat ik geen foto's van baby op het forum zet, maar anders had hier een foto gestaan van een blije baby op m'n rug in een Tula Prism 8-)
Jaloers!! Ik wil m ook. Maar ik moet eerst proberen of t wel lekker zit :7
Kwak
pi_153785126
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Link?
http://www.vesperwraps.com/

Ik kijk heel erg uit naar de release van de eerste doek trouwens O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:19:59 #189
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153785225
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D welke?
Girasol Filemon dw Cuervo weft!

Nu heb ik er 2 dus ik hoop dat het dragen iets voor mij/ons is :D
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:22:07 #190
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153785311
wij hebben M net geprobeerd in de storchenwiege carrier op de rug te doen maar ik vind het geen succes. hij zat ondanks echt goed aantrekken zo los. was steeds bang dat hij zijwaarts eruit zou floepen...

bekend probleem met die drager of toch iets fout gedaan?
Kwak
pi_153785507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:17 schreef L-E het volgende:

[..]

http://www.vesperwraps.com/

Ik kijk heel erg uit naar de release van de eerste doek trouwens O+
Dus dat!

[ Bericht 7% gewijzigd door Mabawa. op 23-06-2015 21:29:59 ]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:28:41 #192
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153785544
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:22 schreef kwakz0r het volgende:
bekend probleem met die drager of toch iets fout gedaan?
Toch iets fout gedaan! of misschien gewoon onwennig dat het lijkt alsof hij er uit zou floepen?



Serieus, foto's helpen bij iets als dit echt enorm :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153785641
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:28 schreef Moppert het volgende:

[..]

Toch iets fout gedaan! of misschien gewoon onwennig dat het lijkt alsof hij er uit zou floepen?

[ afbeelding ]

Serieus, foto's helpen bij iets als dit echt enorm :Y
:D
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:36:28 #194
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153785832
oh en speciaal voor klaproosss
mijn EX draagdoekstaker..
please please please laat hem nu voor altijd gedragen willen worden (tot 18 jaar graag :') )
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153786014
Jaaaa R ufter weer aan en in de doek *G*
pi_153786704
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:22 schreef kwakz0r het volgende:
wij hebben M net geprobeerd in de storchenwiege carrier op de rug te doen maar ik vind het geen succes. hij zat ondanks echt goed aantrekken zo los. was steeds bang dat hij zijwaarts eruit zou floepen...

bekend probleem met die drager of toch iets fout gedaan?
Ik heb Lou juist zo strak dat de schouderdingen in haar gezicht zitten en ze steeds met dat ding in haar mond zit. Haar lijfje zit redelijk losjes vind ik.

Daarom op zoek naar een andere drager denk ik O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:36:38 #197
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153787962
foto's van mij in huispak met M in de drager, bewogen want hij bewoog :') vriend en ik kregen een halve echtscheiding tijdens het knopen ook nog (hij liep weg toen ik M net naar mn rug draaide en toen ik m vroeg iets aan te spannen trok hij t los :D )




:')
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:39:46 #198
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153788085
Ziet er toch goed uit :D iets hoger zou ik zelf gaan dragen, maar verder ^O^
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153788086
Oh dat zit bij mij heel anders! Ik zal haar morgen even op mijn rug slingeren en een foto maken.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:48:11 #200
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153788329
Ok, goed om te weten. Band krijg ik niet veel hoger. Ik heb een kort bovenlijf en hij zit al haast onder mijn borsten...

Nou ben ik benieuwd Skittles!
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:53:21 #201
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153788491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:39 schreef Moppert het volgende:
Ziet er toch goed uit :D iets hoger zou ik zelf gaan dragen, maar verder ^O^
hier ook ok? de rechterkant was slechter...

https://goo.gl/photos/1vkh72vKDkJuh7QQ9
Kwak
  woensdag 24 juni 2015 @ 01:21:38 #202
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153793482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:17 schreef L-E het volgende:

[..]

http://www.vesperwraps.com/

Ik kijk heel erg uit naar de release van de eerste doek trouwens O+
Wow!
Ik zie ook hele leuke vossen sokken/beenwarmers.
Merde... Daar gaat m'n saldo weer.
Hoe zoek ik zoiets op Etsy?
Geduld.. Ik heb het niet.. En wachten op een site die ooit online komt... Grmbl :p
pi_153795910
Gister de pufclub gehad. Degene met de BabyBjorn heeft die al terug gestuurd nadat ik in de app wat had laten vallen over betere dragers. Ze heeft nu een Manduca besteld volgens mij. De ander was er niet, die zal ik volgende week eens aanspreken ;)
1 person at a time.
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:58:46 #204
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_153800157
Over verkeerd dragen gesproken: http://www.dailymail.co.u(...)ter-incorrectly.html
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_153800820
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef klaprooss het volgende:
Zijn er ook nog doeken draagsters O+, naast de tula?

voor wie het nog niet gezien heeft! De website van Vesper is live O+
Ja!!! Ik heb inmiddels 10 doeken, er zou eigenlijk, budgettechnisch gezien wat weg moeten, maar ik kan niet kiezen! Ze zijn elk anders en op hun eigen manier zo mooi en fijn! O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:19:02 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_153800830
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:58 schreef Mariposas het volgende:
Over verkeerd dragen gesproken: http://www.dailymail.co.u(...)ter-incorrectly.html
Auw :')
disclaimer
pi_153801110
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:58 schreef Mariposas het volgende:
Over verkeerd dragen gesproken: http://www.dailymail.co.u(...)ter-incorrectly.html
Oeiii :X

Maar ook sneu ergens. Hij staat er zo trots op ;(
pi_153801253
Zolang hij vanaf nu de baby wel goed draagt, is er geen probleem meer en kan hij nog vele foto's maken met z'n smile en baby in drager. ^O^

Oh en de tula is binnen _O_ ze wurmt zich er niet uit :o *O*
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:44:23 #209
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153801453
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef klaprooss het volgende:
Zijn er ook nog doeken draagsters O+, naast de tula?

voor wie het nog niet gezien heeft! De website van Vesper is live O+
Jazeker! Heb het een paar weken terug herontdekt. Had een paar maanden alleen de Manduca gebruikt



Is Vesper van jou joh! Ik had er iets van op fb gezien maar had geen idee. Ben benieuwd, ga na mn werk eens kijken.
pi_153801922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:58 schreef Mariposas het volgende:
Over verkeerd dragen gesproken: http://www.dailymail.co.u(...)ter-incorrectly.html
Ik vind het zelf vooral een hele lieve foto. Al zie ik wel dat ze niet goed gedragen wordt. Maar dat hij meteen zoveel commentaar krijgt vind ik raar. Iedereen kan zich toch wel eens vergissen. Ook als je beroemd bent.
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:14:17 #211
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153802179
Mooi doekie, Spees!

Ik heb vanmorgen met mijn nieuwe Ellevill gedragen O+. Echt een heel dun doekje, dus enorm wennen! Maar wel fijn en heerlijk voor als het wat warmer is! (En ja weergoden, dat is een hint!!!)
KuikenGuppy
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:20:29 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_153802368
Suzuki in een doekie O+
disclaimer
pi_153803038
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef klaprooss het volgende:
Zijn er ook nog doeken draagsters O+, naast de tula?

voor wie het nog niet gezien heeft! De website van Vesper is live O+
:Y, maar buiten dat ik van buik- naar rugdragen ben overgegaan niks nieuws te melden. Nog steeds tevreden met m'n twee doeken, die ik bij de oudste al had, en die ene rugdraagknoop die ik kan. Zit soms wel naar andere doeken of dragers te kijken, maar ben geloof ik een krent :@.

Website ziet er tof uit! Mooie modellen en mooie foto's ;). En die blauwe doek is om te kwijlen....jammer dat die kleur me niet staat.

Moet trouwens vaak aan je denken, fiets volgens mij acht keer per week langs je huis ;).
pi_153808216
DraagSjaak, in mijn eigen Tula. Gister besteld, vandaag binnen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 juni 2015 @ 17:27:54 #215
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153808692
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 17:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
DraagSjaak, in mijn eigen Tula. Gister besteld, vandaag binnen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat leuk met die vosjes O+

Als mijn baby geboren is én wat groter is :') wil ik ook een Tula, voor mijn man :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 24 juni 2015 @ 17:37:46 #216
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153808878
O+ O+ mevrouwcactus

ik wil graag een paz O+
maarja wat als hij weer gaat staken enzo. :@

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153809005
Nou dan verkoop je hem toch weer?

Ik denk dat ik die vosjes tula ook de leukste vind... Mar eerst maar es mijn rekbare en geweven doek proberen van de week!
pi_153809151
Ik heb een Marsupi geleend voor als hij geboren is O+ Dan heb ik een rekbare doek en een drager (beide geleend), eens vergelijken wat het fijnst is.
pi_153810218
MwC O+

Paz: mooooi O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153810654
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2015 17:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh wat leuk met die vosjes O+

Als mijn baby geboren is én wat groter is :') wil ik ook een Tula, voor mijn man :P
Mijn vrouw denkt dat ze over een paar maanden een eigen Tula wil. Ze vindt het stiekem toch wel heel leuk, terwijl ze eerst zei dat het wat onzin was. Ze vond de rekbare doek fijner.
  woensdag 24 juni 2015 @ 19:45:54 #221
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153811624
Holy hell verzekering heeft het geld toch gestort. *O*
Dus nu ben ik veel tula's kwijt maar uhhhhhh ik kocht wel een lemonlooms handwoven :@
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 24 juni 2015 @ 19:54:20 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_153811793
Dat doen ze aardig snel dan moppert :P
disclaimer
  woensdag 24 juni 2015 @ 20:43:57 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153813140
Als ik ooit nog een meisje krijg moet ik die roze Vesperdoek O+

Maar voor nu zit ik dit topic vooral een beetje weemoedig door te kijken. De mei tai gaat eind augustus mee op vakantie, voor die tijd maar weer eens proberen. Al heb ik er een hard hoofd in, zo hier in de buurt.
  woensdag 24 juni 2015 @ 20:59:15 #224
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153813649
Ik vind die blauwe juist zo tof. En verder +1 op het weemoedig topic doorkijken. Ze willen hier eigenlijk nog maar heel weinig gedragen worden. Soms zitten ze liever bovenop elkaar in de kinderwagen dan op mijn rug -O-
  woensdag 24 juni 2015 @ 21:00:19 #225
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153813685


100%babykameel :D ik ben echt zo nieuwgierig

En dat is niet leuk kyara :'(
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 24 juni 2015 @ 21:01:33 #226
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153813745
Ooh, die is mooi! En babykameel. Ben benieuwd! Het klinkt als iets wat nog even zacht gemaakt moet worden :D
pi_153814092
Mooie kleuren Moppert!
pi_153815686
Herkenbaar LB en Kyara. Hij wil het nog maar heel zelden, zo jammer vind ik dat.
  woensdag 24 juni 2015 @ 22:05:21 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153815872
Mijn doek is trouwens sowieso niet geschikt voor een peuter vind ik. Dus als die Vesperdoek peuterproof is ben ik misschien eerder om oO< dan kan ik het nog eens proberen met een fcc.
pi_153817528
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef klaprooss het volgende:
Zijn er ook nog doeken draagsters O+, naast de tula?

voor wie het nog niet gezien heeft! De website van Vesper is live O+
Ja Hoi!! Ikke. Laatste weken even weinig gedragen ivm slecht weer en alleen maar shortys op voorraad. Maar deze week komen er vier binnen (deel terug van vakantie en deel nieuw) dus ik ga er weer lekker tegenaan. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_153817782
Gaaf mopper! Meurt wel enorm met wassen. :X
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 25 juni 2015 @ 00:14:46 #232
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153820403
Ja en hij is dus alleen maar babykameel dus zal wel driedubbel stinken
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153823442
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:00 schreef Moppert het volgende:
[ afbeelding ]

100%babykameel :D ik ben echt zo nieuwgierig

En dat is niet leuk kyara :'(
Mooi! Ik heb ook een doek met babykameel, dat draagt fijn en prikt niet. Maar dat is geen 100%. Ik ben heel benieuwd hoe dat draagt!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_153825786
Ik zag een post op Draagdoekenmarkt met een merk dat ik niet kende en ik vind het echt prachtig!





Hier te koop: https://www.etsy.com/shop/BaBySaBye?ref=l2-shopheader-name
pi_153826001
Die bovenste!! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_153826039
Oh die mei tai vind ik ook erg mooi! Weet alleen niet of ik uit een Thaise shop zou bestellen :@. Weet niet wat voor katoen het is, wat voor verf... Misschien totaal onterecht hoor!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_153826145
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:01 schreef Phaidra het volgende:
Oh die mei tai vind ik ook erg mooi! Weet alleen niet of ik uit een Thaise shop zou bestellen :@. Weet niet wat voor katoen het is, wat voor verf... Misschien totaal onterecht hoor!
quote:
Our unique wraps are handwoven – none of them exactly the same.

This wrap is woven of cotton 30% (with mercerization), linen 30%, hemp 40% and dyed with natural vegetable colors.

Chemical agents are never used in our production process. Our threads are never bleached with chlorine, and we use only 100% safe, natural vegetable dyes.

The cotton and plants for dyes are grown naturally – no chemical fertilizers!
En ik las een review die hetzelfde zei:

quote:
Woven in Thailand but based in Russia, BaBy SaBye has come more in tune with the current market: using vegetable-based dyes, widening their wraps from the first release, working on more toddler-weight wraps. They don’t even come up often on the secondary market.
http://manicpixiedreammam(...)review-and-giveaway/
pi_153826320
Oh kijk! ^O^
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_153827236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 00:14 schreef Moppert het volgende:
Ja en hij is dus alleen maar babykameel dus zal wel driedubbel stinken
wihihihi, ja, precies!

oh dot, zeker mooi! maar die onderste ziet er enorm schuurpapier uit...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2015 @ 12:43:57 #240
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_153828361
Baby kameel is ontzettend warm, warmer dan wol (net als alle andere haarvezels).

[ Bericht 34% gewijzigd door Macka66 op 25-06-2015 13:07:48 ]
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_153829307
Babykameel :D. Ben benieuwd!

De Dear Diary is echt een hit hier! Ellie's nieuwste woord: 'dager' en ze pakt 'm steeds van de kapstok als we ergens heen gaan O+. Zo tof!
Ik had echt de hoop al opgegeven haar ooit nog te kunnen dragen en ik ben zo blij ermee dat het (weer) kan! Stom hč? :@
Home is where the O+ is...
pi_153829655
Hoe doen jullie dat met een drager en spullen meenemen (bijvoorbeeld luiertas)? Een schoudertas doet op een gegeven moment pijn en een rugzak is niet praktisch.
pi_153829986
Ja, daar ben ik nog niet uit. Ik zoek nu naar een heuptas, dat lijkt me het handigst.
Home is where the O+ is...
pi_153830807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 13:54 schreef Cwen het volgende:
Ja, daar ben ik nog niet uit. Ik zoek nu naar een heuptas, dat lijkt me het handigst.
Mja... die vind je in de jaren '90 denk ik.
pi_153830921
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:36 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Mja... die vind je in de jaren '90 denk ik.
Ik moest lachen :D
S. 2014
J. 2016
  donderdag 25 juni 2015 @ 14:49:20 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153831064
Tas aan man geven O-).
KuikenGuppy
pi_153831121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:49 schreef Burdie het volgende:
Tas aan man geven O-).
Mja... en als je alleen bent?
  donderdag 25 juni 2015 @ 14:59:02 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153831275
Dan neem ik nooit een tas mee eigenlijk. Of het moet in de IKEA oid zijn, dan gooi ik de tas in een winkelwagentje.
Er zijn geloof ik wel speciale tassen voor, google zei zoiets:


KuikenGuppy
pi_153831426
Ik sleur meestal mee, of zo'n herbruikbaar boodschappentasje van 1 euro. Die kun je ook gewoon in je hand houden of even op je pols hangen en die tote kan ook over een schouder:

pi_153831523
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:59 schreef Burdie het volgende:
Dan neem ik nooit een tas mee eigenlijk. Of het moet in de IKEA oid zijn, dan gooi ik de tas in een winkelwagentje.
Er zijn geloof ik wel speciale tassen voor, google zei zoiets:


[ afbeelding ]
Of zoiets:

http://www.wrapyouinlove.(...)ring-bag-frontcarry/
  donderdag 25 juni 2015 @ 15:19:44 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153831737
Het doet me wel al heel snel denken aan dit:

KuikenGuppy
pi_153832183
Ik heb via Etsy een tasje van het canvas van de DD op de kop getikt, dat gaat met 2 lusjes om de heupband. Is 30 x 16 cm en ik denk dat alles er wel in past :). Het is wél een heuptasje, maar meer voor m'n Tula dan voor mij ;).
Home is where the O+ is...
  donderdag 25 juni 2015 @ 15:43:09 #253
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153832290
Ik heb al 3 draagtassen gehad maar ik vond het allemaal het net niet.
Dus nu wel een heuptas :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 25 juni 2015 @ 16:00:11 #254
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153832672
Ik heb nog een doek gekocht weer een handwoven :D

Ik ben zooooo blij dat hij in de doek wil dat ik nu ga voor wat ik echt wil, ondanks prijs. :@

een heartiness

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153833113
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 16:00 schreef Moppert het volgende:
Ik heb nog een doek gekocht weer een handwoven :D

Ik ben zooooo blij dat hij in de doek wil dat ik nu ga voor wat ik echt wil, ondanks prijs. :@

een heartiness

[ afbeelding ]
Maakt mij niet uit maar zou je niet eerst afwachten of t ook blijvend is?...
S. 2014
J. 2016
pi_153833541
quote:
12s.gif Op donderdag 25 juni 2015 15:19 schreef Burdie het volgende:
Het doet me wel al heel snel denken aan dit:

[ afbeelding ]
Ja precies :D
En dat wil ik niet :X
  donderdag 25 juni 2015 @ 16:57:23 #257
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153833921
Go moppert!
Ik kwam even kijken of alles wel goed met je ging nadat ik zo'n beetje heel je stash te koop zag staan
Super fijn dat de verzekering uitbetaald heeft en hoera voor je prachtige doeken!

Maar wat is babykameel nou weer? Kasjmier ofzo? Schrijf je dat zo? Chique woorden gebruik ik nooit. :o
  donderdag 25 juni 2015 @ 17:52:41 #258
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153834959
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 16:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Maakt mij niet uit maar zou je niet eerst afwachten of t ook blijvend is?...
Maar dan heb ik dus niets om te dragen in de korte tijd. ;)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153834961
Ik geef je groot gelijk Moppert! Als je het geld hebt dan vooral een (of twee) mooie doek(en) kopen die je graag wil hebben. Je kan ze altijd nog weer verkopen.

Hier kwam gisteren een pakje uit Noorwegen binnen. Mijn man heeft een Ellevil tri weave besteld. O+
Dezelfde als Burdie denk ik?
  donderdag 25 juni 2015 @ 17:58:34 #260
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153835064
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 16:57 schreef faptist het volgende:
Maar wat is babykameel nou weer? Kasjmier ofzo? Schrijf je dat zo? Chique woorden gebruik ik nooit.
baby kameel haar is heel zacht en warm en stinkt :X
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:08:38 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153835256
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 17:52 schreef Cholula het volgende:
Ik geef je groot gelijk Moppert! Als je het geld hebt dan vooral een (of twee) mooie doek(en) kopen die je graag wil hebben. Je kan ze altijd nog weer verkopen.

Hier kwam gisteren een pakje uit Noorwegen binnen. Mijn man heeft een Ellevil tri weave besteld. O+
Dezelfde als Burdie denk ik?
Klopt! Mooi is 'ie he?!
KuikenGuppy
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:28:27 #262
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153835689
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D welke?
Deze :P



Ik vind hem in het echt veel mooier nog dan op het plaatje O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:29:53 #263
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153835728
Mooi O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:30:55 #264
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153835743
Ohhh MB O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153837302
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 16:57 schreef faptist het volgende:
Go moppert!
Ik kwam even kijken of alles wel goed met je ging nadat ik zo'n beetje heel je stash te koop zag staan
Super fijn dat de verzekering uitbetaald heeft en hoera voor je prachtige doeken!

Maar wat is babykameel nou weer? Kasjmier ofzo? Schrijf je dat zo? Chique woorden gebruik ik nooit. :o
Draden gemaakt van het haar van een babykameel. Zo'n beest met 2 bulten zeg maar :P ;). Cashmere is van een bepaald soort schaap geloof ik. Heel zacht.

Edit: het is een geit. De kasjmirgeit :D

Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_153837599
Ik heb een tas van SlingyRoo. Die kan ook met gespreide band over de rug van je baby als hij voor geknoopt is.

http://www.wearababy.com/instructions/slingyroo?start=1
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_153838170
GM, hoe is de leentula je bevallen? Last van je rug ermee, of viel het mee?
  donderdag 25 juni 2015 @ 19:53:59 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153838218
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Draden gemaakt van het haar van een babykameel. Zo'n beest met 2 bulten zeg maar :P ;). Cashmere is van een bepaald soort schaap geloof ik. Heel zacht.

Edit: het is een geit. De kasjmirgeit :D

[ afbeelding ]
Wat een liefje O+ kunnen die ook in Nederland gehouden worden? Ik wil bij 't volgende huis geitjes O+ O+ O+.
KuikenGuppy
pi_153838448
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klopt! Mooi is 'ie he?!
Ja! En zo dun, veel dunner dan mijn natibaby van katoen en bamboe. Hij draagt ook heerlijk. O+

Mooie doek MB!

Ik wil ook een cashmere geit! :Y
  donderdag 25 juni 2015 @ 20:11:45 #270
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153838724
KuikenGuppy
pi_153838895
Correctie: ik wil een babycashmeregeit! O+
pi_153839055
Vandaag een heel stuk gefietst met de jongens ergo op mn rug wat is dat fijn zeg! Ik zag overal mensen met buggys enzo en ik pakte gewoon Teun van de fiets hop in de ergo en gaan! Geen geklooi met buggys op en af laden O+
Bij het inleveren van de fietsen was Jan net daarvoor in slaap gevallen en te slaapdronken om te lopen de hij ff voor in de ergo tegen mij aan, Teun even 50 meter op de arm naar de auto zo fijn O+
  donderdag 25 juni 2015 @ 20:22:58 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_153839098
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:11 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
ja nu moet ik ook een babygeit :(
disclaimer
pi_153839271
En ik ook. En dan draag ik hem rond in een doek van babykameel. :(
pi_153839594
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:28 schreef Selvaria het volgende:
En ik ook. En dan draag ik hem rond in een doek van babykameel. :(
:D
pi_153839787
Zou die kleine geit in de Tula passen? Lekker zacht knuffeltje <3
  donderdag 25 juni 2015 @ 20:46:27 #277
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153839841
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja nu moet ik ook een babygeit :(
ik denk dat mauw dat ook eeeenig zal vinden O+
Kwak
pi_153844374
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:11 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Mine mine mine mine mine mine mine mine...
Had ik al mine gezegd?
Geitjes O+
  donderdag 25 juni 2015 @ 23:38:42 #279
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153844972
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Draden gemaakt van het haar van een babykameel. Zo'n beest met 2 bulten zeg maar :P ;). Cashmere is van een bepaald soort schaap geloof ik. Heel zacht.

Edit: het is een geit. De kasjmirgeit :D

[ afbeelding ]
Mnoh... Nu wil ik een kasjmir geitje. Wat schattig!

Oh en draaggerelateerd:
Ro draagt al broekjes in maat 68 dus de tula dagen komen dichterbij!

En ik had m'n doek te ruil gezet voor een maatje groter, maar nu heb ik dus van iemand als tip gekregen om af te knopen met een ring ipv de knoop.
Heeft een van jullie ervaring hiermee?
Weet namelijk niet of ik dat wel zie zitten. Voor m'n gevoel zit dat minder stevig vast.
pi_153845263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:52 schreef Roomsnoes het volgende:
GM, hoe is de leentula je bevallen? Last van je rug ermee, of viel het mee?
Nou.. uhm... mijn bekken besloot compleet te blokkeren waardoor ik sowieso amper kon/kan lopen, laat staan dragen, dus terug gestuurd en pas als mijn bekken helemaal weer in orde is en ik pijnvrij door t leven ga dan probeer ik t nog een keer.. :+
S. 2014
J. 2016
pi_153855315
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nou.. uhm... mijn bekken besloot compleet te blokkeren waardoor ik sowieso amper kon/kan lopen, laat staan dragen, dus terug gestuurd en pas als mijn bekken helemaal weer in orde is en ik pijnvrij door t leven ga dan probeer ik t nog een keer.. :+
Jammer zeg! Ik vind de tula echt prettig dragen!
Eva wil hier heel vaak niet meer in de Tula of Ringsling maar wel gedragen worden op de arm. Daar heb ik dan geen zin in dus tot haar grote ergernis moet ze alsnog in de tula. En dat is dan 10 seconden tegensputteren en dan volledige overgave en genieten O+
E.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 14:02:31 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153856203
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik denk dat mauw dat ook eeeenig zal vinden O+
en dan dubbeldragen *O*
pi_153863721
Oooh mooi mopper!!!

Wat gaan de vesper doeken trouwens kosten?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_153865241
Hoppa, Oscha preorder afgerekend :7 Nu ben ik wel klaar met wachten op preorders, wil nieuwe doeken. Nu!

We hebben wel een heuptas voor bij het dragen, maar nog niet gebruikt. Bij buikdragen gebruikte ik altijd een rugtas :) Nu schoudertasje oid.
pi_153866041
Jej, de Baby Sabye Green Tea 7 komt mijn kant op! Ik stond echt op het punt om een nieuwe 6 te bestellen toen er ineens een goedkopere 7 te koop kwam en nog ingedragen ook! *O*
pi_153867294
Mijn eerste draagdoek gekocht, een didymos lisca minos. 2ehands, schijnt al fijn zacht te zijn. Ben benieuwd!
pi_153867486
Die is nieuw al hartstikke lekker, dus tweedehands zal t wel helemaal fijn zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_153869952
Woei eerste poging (en tweede meteen want veeeeel te los) in de rekbare gedaan! Fedde vond het allemaal prima en heeft niet eens een oog open gedaan maar merkte wel ruimte voor verbetering... Hij zat een tikkie scheef en nog wel iets los. Maar al met al voor die 5 minuten een leuk beginnetje *O* komende week nog es proberen en dan echt ff rondje om!

pi_153870018
Rammel O+
  vrijdag 26 juni 2015 @ 23:03:45 #290
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153870209
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:37 schreef Dot. het volgende:
Jej, de Baby Sabye Green Tea 7 komt mijn kant op! Ik stond echt op het punt om een nieuwe 6 te bestellen toen er ineens een goedkopere 7 te koop kwam en nog ingedragen ook! *O*
Die 7 die een paar dagen gereserveerd stond :D was jij dat? :D ik stond reserve _O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153876874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:03 schreef Moppert het volgende:

[..]

Die 7 die een paar dagen gereserveerd stond :D was jij dat? :D ik stond reserve _O-
:D Ja, denk het! Maar was maar anderhalve dag toch? O-)

Ik was nog aan het wachten op een berichtje over een Rei Romeo en ik vond het niet netjes om dat zomaar af te zeggen, maar nadat ik had gezegd dat ze me iets moest laten weten over d'r dibs mama die hem misschien ook wilde reageerde ze nog niet, dus toch maar voor deze gekozen :)
  zaterdag 27 juni 2015 @ 20:25:08 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_153888438
Oooh, die minibaby's in de doek O+
disclaimer
  zaterdag 27 juni 2015 @ 20:32:19 #294
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153888597
Rammeldebammelfoto's zijn dat O+.
KuikenGuppy
pi_153906592
Zoooo schattig die mini's die gedragen worden! heb dat bij mijn jongens niet gedaan omdat ik toen nog niet zo bekend was met dragen en vind dat zooooo jammer!!!! Maar ga toch echt niet aan een derde beginnen
  zondag 28 juni 2015 @ 23:16:00 #296
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153915510
Mini's in doek!
Zo lief en heerlijk om te doen O+

Vraagje.
Ro wordt heel graag gedragen. Man wil ook graag dragen, maar elke keer als hij haar in de doek probeert te doen begint ze keihard te huilen. Dit, terwijl Hij de doek echt goed knoopt
Wat doen we verkeerd?
We proberen het wanneer ze energiek is, juist moe is, krampjes heeft of gewoon wanneer we tijd hebben, maar het is elke keer raak. Man denkt steeds dat het aan hem ligt (te hard ivm mijn zachte boezem/buik).
Jullie tips?
Ze gaat huilen en overstrekken dus het is echt niet te doen. :'(
  maandag 29 juni 2015 @ 18:41:47 #297
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153932144



Mijn nieuwe hearti is er <3
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 29 juni 2015 @ 19:56:14 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_153934035
Faptist, geen idee. Maar mauwtje kwam bij mijn man ook zelden tot rust. Is hij zelf gespannen / bang dat ze gaat huilen?
disclaimer
pi_153940444
Heel mooi moppert! Prachtig van kleur
pi_153940515
Wat mooi Moppert O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153940529
:W
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')