abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 juni 2015 @ 23:49:23 #176
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_153916705
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:19 schreef Deckard het volgende:
A Nightmare on Elmstreet : Dreamwarriors 5/10

Goed en solide vervolg. Meer een avonturenfilm dan een horror, maar wel vermakelijk. Wat mij nog het meest op viel was dat de karakters gewoon leuk waren. Dat zie je niet vaak meer in een horror. Wel elk met een cliche personage, maar goed de acteurs zelf deden er ook wat mee. Ook al hakkelde het af en toe qua acteerwerk.
Voor een 5 ben je nog wel érg positief met je commentaar :D
  zondag 28 juni 2015 @ 23:54:04 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_153916855
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 23:21 schreef Ill-Skillz het volgende:
It Follows
[ afbeelding ]

A young woman is followed by an unknown supernatural force after getting involved in a sexual encounter.

Een leuke horror-film met een goede atmosfeer. Het plot en het script laat het hier en daar afweten, maar dat doet niets af aan de entertainmenvalue. Regie, acteerwerk en muziek zeer bovengemiddeld. Net als de locaties. Een absolute aanrader, als is het maar door de jaren '80 synthesizer hommage in de openingstitels. (No spoilers)


IMDb: 7,0/10
Ill-Skillz: 7,0/10
Het einde vond ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153917518
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:49 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Voor een 5 ben je nog wel érg positief met je commentaar :D
5 is matig. Die film doet wat ie moet doen maar verder ook niet. Het is gewoon een standaard film, niets meer en niets minder. En de film komt verder zijn verwachtingen wel na.
pi_153922916
Voor ik doodga (2012) - IMDb



A girl dying of leukemia compiles a list of things she'd like to do before passing away. Topping the list is her desire to lose her virginity.

Droevig, ook wel klef maar ook lief. En af en toe storend: vond die Dakota Fanning (in de film Tessa) soms wat irritant chaggie doen. Snap dat je ziek bent en dat dat uitermate kut is en dat je een puber bent etc... Maar toch.

Verder dus wel mooie film. Een 7 (IMDB: 7.2)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_153925398
Spare Parts (2015) - IMDb : 4 Mexicaanse studenten van een zwakke (Amerikaanse) school knutselen met touw, duct-tape, afvoerbuis en onderdelen van de sloop een onderwater robot in elkaar en willen de strijd aangaan met peperdure robots van grote universiteiten zoals MIT (Massachusetts Institute of Technology) tijdens een zenuwslopende onderwatercompetitie.

Ontzettende goede feel-good movie over hoe een stel min of meer illegale hobby-bobs het probeert op te nemen tegen de bleke brilnerds van gevestigde orde. Ik begrijp niet waarom deze film zo onbekend is gebleven. En dan te bedenken dat het allemaal waargebeurd is: een pareltje en daarom een 8+.

Jurassic World (2015) - IMDb : het pretpark uit 1993 is uiteindelijk af, blijkt een daverend succes te zijn maar de dino's lijken helaas nog steeds trek te hebben in een hapje pretparkbezoeker.

Bij deze film is het opvallend hoeveel de verhaallijn lijkt op die uit 1993. Het hele scenario lijkt wel gekopieerd te zijn. 2 kinderen gaan door het pretpark, raken verdwaald met een karretje, een soort T-raptor v2.0 ontsnapt en vervolgens begint het bekende gelazer. 2 en 3 vond ik wat origineler qua scenario, dit is meer hersenloze actie. Ook de nieuwe dino's onderscheiden zich mijns inziens niet voldoende van de oude (met uitzondering van de mosasaurus maar die is maar een paar seconden in beeld, die hadden ze moeten gebruiken als hoofdrolspeler).

De cast voldoet maar net aan: de dame op hoge hakken is irritant stereotiep, Chris blijkt een redelijke vervanger voor Sam, ik miste wel een soort Malcolm (Jeff Goldblum) met zijn briljante one-liners. Een 6+.

Het plusje vanwege de 2 JAWS toespelingen in de film die wel weer leuk waren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Focus (2015) - IMDb : film over een beroepsoplichter die een vrouwelijk groentje onder zijn hoede neemt om de kneepjes van het vak bij te brengen. Maar dan blijkt hij al gauw gevoelens voor haar te ontwikkelen en worden de dingen mistiger.

Een typische heist movie in de trant van de Oceans 11/12/13 formule. Snelle actie, humor, pittige one-liners en je wordt regelmatig op het verkeerde been gezet. Helaas komt het geheel maar matig uit de verf. Will Smith is niet op zijn plaats in dit soort films, je mist een George of Brad personage die dat beter kan vertolken. Tweede probleem is Margot Robbie (de spetter uit 'Wolf of Wall street'). Ze acteert niet slecht maar ze is zo beeldschoon dat je regelmatig de verhaallijn vergeet en alleen maar naar haar zit te staren. Ook de chemie tussen Will en haar komt maar niet geloofwaardig over. Een 6.

[ Bericht 1% gewijzigd door mister_white op 29-06-2015 16:27:00 ]
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_153925909
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:15 schreef mister_white het volgende:
Spare Parts (2015) - IMDb : 4 Mexicaanse studenten van een zwakke (Amerikaanse) school knutselen met touw, duct tape, afvoerbuis en onderdelen van de sloop een onderwater robot in elkaar en willen de strijd aangaan met peperdure robots van grote universiteiten zoals MIT (Massachusetts Institute of Technology) tijdens een zenuwslopende onderwatercompetitie.

Ontzettende goede feel-good movie over hoe een stel min of meer illegale hobby-bobs het probeert op te nemen tegen de bleke brilnerds van de gevestigde orde. Ik begrijp niet waarom deze film zo onbekend is gebleven. En dan te bedenken dat het allemaal waargebeurd is: pareltje, een 8+.
Thanks, die kende ik nog niet. Ziet er goed uit ^O^
Veni, vidi, vodka.
pi_153928967
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 10:12 schreef Falco het volgende:

Incendies (2010) - IMDb
Sterk drama waarin een mysterie ontrafeld wordt door een tweeling. Hun moeder leidt hen na haar dood via een testament naar het Midden Oosten, waarin haar voorgeschiedenis beetje bij beetje uit de doeken wordt gedaan. Dit wordt middels flashbacks gedaan en ondertussen wordt ook geschakeld naar het heden met de zoektocht naar de vader en broer van de tweeling. Past prima in de opzet van deze film die daardoor ook over de gehele linie weet te boeien. De ontknoping maakte Incendies bovendien een echt goede film, dat was verbluffend! Van Denis Villeneuve vond ik Prisoners ook al zo'n goede film, waarbij het plot zich spannend en langzaam maar zeker ontvouwt, maar Incendies sla ik nog ietsje hoger aan. Cijfer: 8
Ik kom hier toch nog even op terug. Uiteindelijk vond ik het een aardige film, maar ik stoorde me juist aan de plotwending op het einde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder vond ik de film wat traag. Af en toe kon ik mijn aandacht er niet helemaal bij houden. Niettemin toch wel aardig dus en daarom geef ik hem een 7
pi_153934880
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Het einde vond ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 14:47:39 #184
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153953716
Mad Max - 7.5/10

Eigenlijk vond ik het slappe hap.. maar ook wel weer gaaf :+ :D Eigenlijk wil ik het lager geven maar het was gewoon wel toffe shit, ofzo :?
Het zijn puur de beelden en actie uiteraard.... maar sommige momenten was het verhaal wel HEEL zwak.. dat je bijna denkt laat dan dat verhaal element er gewoon uit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153997615
Avengers: Age of Ultron (2015)

The Avengers, een buitengewoon team van superhelden bestaande uit Iron Man, Incredible Hulk, Black Widow, Thor, Hawkeye en Captain America komen opnieuw samen om de strijd aan te binden tegen Ultron, een intelligente robot. Ultron is een creatie van Tony Stark, die deze zelfbewuste robot samen met een legioen drones ontworpen heeft om het werk van de Avengers te vergemakkelijken. Wanneer Ultron echter het idee heeft dat de mens de grootste bedreiging voor vrede en geluk vormt lopen de zaken uit de hand
Ik heb net zo genoten van deze film als het eerste deel. KLasse actie en special effects
IMDB: 7.9/10
Ik: 8/10
.
.
.
Jurassic World (2015)

Inmiddels zijn er 22 jaar verstreken sinds de gebeurtenissen uit Jurassic Park. Het eiland Isla Nublar is eindelijk omgebouwd tot een volledig functionerend pretpark genaamd Jurassic World. Owen maakt deel uit van een groep medewerkers die niet alleen werkt in Jurassic World, maar ook op het eiland woont. Samen onderzoeken zij het gedrag van de dinosaurussen. Een aantal onderzoekers experimenteert met de genen van bestaande dinosauriërs, hetgeen resulteert in een levensgevaarlijke dreiging.
Deze film brengt een hoop jeugdherinneringen met zich mee. Ik vond m niet zo goed als Jurassic Park 1 maar heb wel genoten. Ondanks dat ze de wetenschap achter de film nog steeds niet correct hebben.
IMDB 7.4/10
Ik 7.5/10
.
.
.
Mad Max: Fury Road (2015)

De film speelt zich af in een grimmig woestijnlandschap waar de mensheid is gebroken en waar bijna iedereen gek is en vecht voor de noodzakelijkheden van het leven. In deze wereld van vuur en bloed zijn twee rebellen op de vlucht die misschien wel de orde zouden kunnen herstellen. Max (Tom Hardy), een man van actie en weinig woorden, tracht gemoedsrust te vinden na het verlies van zijn vrouw en kind in de nasleep van de chaos. Furiosa (Charlize Theron), een vrouw van actie die haar pad naar overleving kan bereiken als ze door de woestijn geraakt terug naar het vaderland uit haar kindertijd.
Eveneens een film die jeugdherinnneringen boven haalt. Niet zo goed als de originele maar wat een actie zeg. Als er 10 minuten geen actie in zit dan is het veel. Ze weten wel de sfeer terug te brengen van de originele Mad Max films
IMDB 8.5/10
Ik 8.5/10
..
.
.
It Follows (2015)

Voor de 19-jarige Jay zou de herfst moeten bestaan uit school, jongens en weekendjes aan het meer. Maar na een schijnbaar onschuldige seksuele ervaring wordt ze plots geplaagd door visioenen en nachtmerries. Ze heeft constant het gevoel dat iemand, of iets, haar achtervolgt. Wanneer de dreiging toeneemt moeten Jay en haar vrienden proberen te ontsnappen aan de gruwelijkheden die hen op de hielen zitten
Na veel positieve reacties te hebben gelezen over deze film, waren mijn verwachtingen weer te hoog.
Geen slechte film maar ik had er meer van verwacht. Paar goede momenten. Ze hadden de entiteit die achtervolgt niet constant van gedaante moeten laten wisselen vind ik.

IMDB 7/10
Ik 6.5/10
.
.
.

Last Knights (2015)

Als een krijgsmeester gedwongen wordt een verschrikkelijke daad te verrichten vanwege de manipulatie van een corrupte raadsheer van de keizer, raakt hij aan lager wal. Hij wordt een schim van zichzelf. Zijn trouwe krijgers besluiten vervolgens om wraak te nemen op de verantwoordelijke. Maar zijn ze zonder hun leider hiertoe in staat?
Deze film viel mij tegen. Ik hou van het genre maar het was teveel van 'hetzelfde' zoals ze wel eens zeggen. Een veel te korte rol voor Morgan Freeman. De film duurt 2 uur. Anderhalf uur is de film vrij saai en het laatste half uur krijg je actie. Het verhaal zat wel goed in elkaar
IMDB 6.2/10
Ik 6.5/10.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:23:56 #186
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_154015584
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:15 schreef mister_white het volgende:
Spare Parts (2015) - IMDb : 4 Mexicaanse studenten van een zwakke (Amerikaanse) school knutselen met touw, duct-tape, afvoerbuis en onderdelen van de sloop een onderwater robot in elkaar en willen de strijd aangaan met peperdure robots van grote universiteiten zoals MIT (Massachusetts Institute of Technology) tijdens een zenuwslopende onderwatercompetitie.

Ontzettende goede feel-good movie over hoe een stel min of meer illegale hobby-bobs het probeert op te nemen tegen de bleke brilnerds van gevestigde orde. Ik begrijp niet waarom deze film zo onbekend is gebleven. En dan te bedenken dat het allemaal waargebeurd is: een pareltje en daarom een 8+.

Net gekeken door jouw recensie! Zeker de moeite waard, onwijs leuk omdat het gebaseerd is op een true story :)

Ik geef hem een 7,5
pi_154016993
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:01 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Avengers: Age of Ultron (2015)

The Avengers, een buitengewoon team van superhelden bestaande uit Iron Man, Incredible Hulk, Black Widow, Thor, Hawkeye en Captain America komen opnieuw samen om de strijd aan te binden tegen Ultron, een intelligente robot. Ultron is een creatie van Tony Stark, die deze zelfbewuste robot samen met een legioen drones ontworpen heeft om het werk van de Avengers te vergemakkelijken. Wanneer Ultron echter het idee heeft dat de mens de grootste bedreiging voor vrede en geluk vormt lopen de zaken uit de hand
Ik heb net zo genoten van deze film als het eerste deel. KLasse actie en special effects
IMDB: 7.9/10
Ik: 8/10
.
.
.
Jurassic World (2015)

Inmiddels zijn er 22 jaar verstreken sinds de gebeurtenissen uit Jurassic Park. Het eiland Isla Nublar is eindelijk omgebouwd tot een volledig functionerend pretpark genaamd Jurassic World. Owen maakt deel uit van een groep medewerkers die niet alleen werkt in Jurassic World, maar ook op het eiland woont. Samen onderzoeken zij het gedrag van de dinosaurussen. Een aantal onderzoekers experimenteert met de genen van bestaande dinosauriërs, hetgeen resulteert in een levensgevaarlijke dreiging.
Deze film brengt een hoop jeugdherinneringen met zich mee. Ik vond m niet zo goed als Jurassic Park 1 maar heb wel genoten. Ondanks dat ze de wetenschap achter de film nog steeds niet correct hebben.
IMDB 7.4/10
Ik 7.5/10
.
.
.
Mad Max: Fury Road (2015)

De film speelt zich af in een grimmig woestijnlandschap waar de mensheid is gebroken en waar bijna iedereen gek is en vecht voor de noodzakelijkheden van het leven. In deze wereld van vuur en bloed zijn twee rebellen op de vlucht die misschien wel de orde zouden kunnen herstellen. Max (Tom Hardy), een man van actie en weinig woorden, tracht gemoedsrust te vinden na het verlies van zijn vrouw en kind in de nasleep van de chaos. Furiosa (Charlize Theron), een vrouw van actie die haar pad naar overleving kan bereiken als ze door de woestijn geraakt terug naar het vaderland uit haar kindertijd.
Eveneens een film die jeugdherinnneringen boven haalt. Niet zo goed als de originele maar wat een actie zeg. Als er 10 minuten geen actie in zit dan is het veel. Ze weten wel de sfeer terug te brengen van de originele Mad Max films
IMDB 8.5/10
Ik 8.5/10
..
.
.
It Follows (2015)

Voor de 19-jarige Jay zou de herfst moeten bestaan uit school, jongens en weekendjes aan het meer. Maar na een schijnbaar onschuldige seksuele ervaring wordt ze plots geplaagd door visioenen en nachtmerries. Ze heeft constant het gevoel dat iemand, of iets, haar achtervolgt. Wanneer de dreiging toeneemt moeten Jay en haar vrienden proberen te ontsnappen aan de gruwelijkheden die hen op de hielen zitten
Na veel positieve reacties te hebben gelezen over deze film, waren mijn verwachtingen weer te hoog.
Geen slechte film maar ik had er meer van verwacht. Paar goede momenten. Ze hadden de entiteit die achtervolgt niet constant van gedaante moeten laten wisselen vind ik.

IMDB 7/10
Ik 6.5/10
.
.
.

Last Knights (2015)

Als een krijgsmeester gedwongen wordt een verschrikkelijke daad te verrichten vanwege de manipulatie van een corrupte raadsheer van de keizer, raakt hij aan lager wal. Hij wordt een schim van zichzelf. Zijn trouwe krijgers besluiten vervolgens om wraak te nemen op de verantwoordelijke. Maar zijn ze zonder hun leider hiertoe in staat?
Deze film viel mij tegen. Ik hou van het genre maar het was teveel van 'hetzelfde' zoals ze wel eens zeggen. Een veel te korte rol voor Morgan Freeman. De film duurt 2 uur. Anderhalf uur is de film vrij saai en het laatste half uur krijg je actie. Het verhaal zat wel goed in elkaar
IMDB 6.2/10
Ik 6.5/10.
Al die 8,5 of hoger voor Mad Max hebben niks met de film te maken, gewoon het totaal plaatje herinneringen enzo, dat vertekend de boel behoorlijk. Zelf zou ik de film Entourage een 9 of 10 willen geven, maar objectief gezien kon ik er niet meer dan een 7,5 voor geven.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 22:48:25 #188
9859 crew  Karina
Woman
pi_154018338
Mad Max heb ik afgelopen weekend ook gekeken. En ondanks (of misschien juist wel, vanwege) alle aktie vond ik het gek genoeg eigenlijk maar saai.

Het was alleen maar aktie, aktie, aktie, op een gegeven moment had ik zoiets: OK nu weet ik het wel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:01:39 #189
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154018685
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
Mad Max heb ik afgelopen weekend ook gekeken. En ondanks (of misschien juist wel, vanwege) alle aktie vond ik het gek genoeg eigenlijk maar saai.

Het was alleen maar aktie, aktie, aktie, op een gegeven moment had ik zoiets: OK nu weet ik het wel.
Ik had exact hetzelfde. Het is ms de leeftijd.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Spellchecker vrijdag 3 juli 2015 @ 00:02:42 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154020172
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:15 schreef mister_white het volgende:
Spare Parts (2015) - IMDb : 4 Mexicaanse studenten van een zwakke (Amerikaanse) school knutselen met touw, duct-tape, afvoerbuis en onderdelen van de sloop een onderwater robot in elkaar en willen de strijd aangaan met peperdure robots van grote universiteiten zoals MIT (Massachusetts Institute of Technology) tijdens een zenuwslopende onderwatercompetitie.

Ontzettende goede feel-good movie over hoe een stel min of meer illegale hobby-bobs het probeert op te nemen tegen de bleke brilnerds van gevestigde orde. Ik begrijp niet waarom deze film zo onbekend is gebleven. En dan te bedenken dat het allemaal waargebeurd is: een pareltje en daarom een 8+
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:39 schreef dumble het volgende:

[..]

Thanks, die kende ik nog niet. Ziet er goed uit ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:23 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Net gekeken door jouw recensie! Zeker de moeite waard, onwijs leuk omdat het gebaseerd is op een true story :)

Ik geef hem een 7,5
Dit dus allemaal ..... idd. een heerlijke feel-good-movie :D ^O^
Van mij een dikke 8.
pi_154024500
Get Hard



quote:
When millionaire James King is jailed for fraud and bound for San Quentin, he turns to Darnell Lewis to prep him to go behind bars.
Kijkt lekker weg. Geen hoogvlieger, maar zeker niet vervelend om naar te kijken. Ik vind Kevin Hart hilarisch in deze film en heb dan ook een aantal keren moeten lachen. Verstand op 0 en kijken maar!
pi_154025744
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:38 schreef HarveySpecter het volgende:
Get Hard

[ [url=http://cdn2-www.comingsoon.net/assets(...)oster.jpg]afbeelding[/url] ]

[..]

Kijkt lekker weg. Geen hoogvlieger, maar zeker niet vervelend om naar te kijken. Ik vind Kevin Hart hilarisch in deze film en heb dan ook een aantal keren moeten lachen. Verstand op 0 en kijken maar!
Maar hij was geniaal in The Wedding Ringer :P
  Moderator vrijdag 3 juli 2015 @ 10:56:24 #193
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_154025921
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:47 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar hij was geniaal in The Wedding Ringer :P
Ik vond Get Hard echt veel leuker. In Ride Along kon ik Hart niet uitstaan omdat-ie alleen maar aan het schreeuwen was, maar in dit soort komedies is-ie echt heel goed.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_154026112
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:56 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik vond Get Hard echt veel leuker. In Ride Along kon ik Hart niet uitstaan omdat-ie alleen maar aan het schreeuwen was, maar in dit soort komedies is-ie echt heel goed.
Nee man, in Ride Along was hij Black Hammer. Absolute baas met een heel lekker vrouwtje :P
pi_154026336
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
Mad Max heb ik afgelopen weekend ook gekeken. En ondanks (of misschien juist wel, vanwege) alle aktie vond ik het gek genoeg eigenlijk maar saai.

Het was alleen maar aktie, aktie, aktie, op een gegeven moment had ik zoiets: OK nu weet ik het wel.
Vanwege het gebrek aan CGI leek het me wel wat, maar ik heb me in andere topics ook al eens beklaagd over de afwezigheid van een spanningsboog in de moderne actiefilm. Alsof de aandacht alleen maar vast kan worden gehouden met actie. Maar het is de versnelling die veel opwindender is dan een hoge snelheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154032185
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Al die 8,5 of hoger voor Mad Max hebben niks met de film te maken, gewoon het totaal plaatje herinneringen enzo, dat vertekend de boel behoorlijk. Zelf zou ik de film Entourage een 9 of 10 willen geven, maar objectief gezien kon ik er niet meer dan een 7,5 voor geven.
Nee, ik heb nog nooit eerder een Mad Max gezien, maar vind dit een 10/10. Deze film heeft gewoon beste actie sequences die ik ooit heb gezien en is cinematografisch briljant. De costuums, personages, omgevingen, auto's... het is allemaal zo inventief. Na deze film kan je Jurassic World, Avengers en Fast 7 amper "actie films" noemen.:)
pi_154032241
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:19 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Nee, ik heb nog nooit eerder een Mad Max gezien, maar vind dit een 10/10. Deze film heeft gewoon beste actie sequences die ik ooit heb gezien en is cinematografisch briljant. Na deze film kan je Jurassic World, Avengers en Fast 7 amper "actie films" noemen.:)
Een 10 voor een film is bijna onmogelijk, dan zou alles perfect moeten zijn, verhaal, acteerwerk, etc...
pi_154032330
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Een 10 voor een film is bijna onmogelijk, dan zou alles perfect moeten zijn, verhaal, acteerwerk, etc...
Ik vind het perfect. En dat heb ik niet meer gehad sinds Django Unchained.

Ook zo een film die ik 3 keer binnen een week heb gezien en waar alles aan klopt.
pi_154032345
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:26 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik vind het perfect. En dat heb ik zo lang ik me kan herinneren niet meer gehad sinds Django Unchained.

Ook zo een film die ik 3 keer binnen een week heb gezien en waar alles aan klopt.
Nja gelukkig vertrouwde ik IMDb scores sowieso al niet :P
pi_154032417
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Nja gelukkig vertrouwde ik IMDb scores sowieso al niet :P
Film is subjectief, iedereen een eigen mening. :) Maar ik zie wel dat veel critics (Metacritic) wat Mad Max betreft grotendeels met me eens zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')