abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:42:26 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150563412


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150563528
en de kneus van de dag award gaat vandaag naar de pannekoek op zijn zzr1400 in zijn spijkerbroek die filterend bij het stoplicht tegen een autospiegel aanreed :')
pi_150563585
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Wat ga je doen? Bij de ANWB werken om benzine te brengen naar prutsers op CB's? :+
Bedankt! Nee, al was dat wel leuk geweest. :D
Ik ga als magazijnmedewerker aan de slag voor een DEUTSCH bedrijf wat medio juni een vestiging opent in m'n woonplaats. Eerst nog 6 weken DEUTSCHLAND met kost en inwoning voor de inwerkperiode.

quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kewl, feli's *O*
Danku danku ^O^
pi_150563656
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:47 schreef Salatrel het volgende:
en de kneus van de dag award gaat vandaag naar de pannekoek op zijn zzr1400 in zijn spijkerbroek die filterend bij het stoplicht tegen een autospiegel aanreed :')
Gniffel.

Gefeliciteerd Gummie!
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:54:23 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150563731
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150563912
bloedverziekegraftyfusteringdigid
pi_150563920
quote:
De voorkant lijkt een beetje op de jouwe :P.
pi_150563943
quote:
3s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:00 schreef Anne het volgende:

[..]

De voorkant lijkt een beetje op de jouwe :P.
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:01:39 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150563950
quote:
3s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:00 schreef Anne het volgende:

[..]

De voorkant lijkt een beetje op de jouwe :P.
Op de Kawa ja.. maar deze zit wel een stuk verder inelkaar ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:02:10 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150563965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:01 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150563973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:01 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D.
pi_150564310
hoop opgegeven nieuwe digid aangevraagd :') duurt weer een week :r
pi_150564484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:14 schreef Salatrel het volgende:
hoop opgegeven nieuwe digid aangevraagd :') duurt weer een week :r
Ellende ja dat digid :r
pi_150564496
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:51 schreef Anne het volgende:

[..]

Gniffel.

Gefeliciteerd Gummie!
Dankjewel :)
pi_150564621
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:20 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ellende ja dat digid :r
ja komt gewoon omdat ik het 1 keer per jaar gebruik :')
pi_150564795
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja komt gewoon omdat ik het 1 keer per jaar gebruik :')
Ik vanaf nu ook gelukkig. w/
pi_150566365
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:30 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik vanaf nu ook gelukkig. w/
je gaat het CWI nog missen :)
pi_150566533
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je gaat het CWI nog missen :)
Neuh, vast niet. Ze hadden me bij m'n ballen, controle ditdat. Ze hadden ook nog graag het Hok willen zien, snap nog niet zo waarom, het Hok is immers in coma. Maar ze vonden het een mooie motor :')
Ben blij dat ik er vanaf ben! cwi dan he
pi_150567514
Nu het hok nog
pi_150568001
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
Nu het hok nog
Die moet nog een jaar mee als het kan
pi_150568935
ze dachten dat het een luxebezit was totdat ze dat hok zagen :P
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:31:18 #22
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150571348
Motor moet grote beurt hebben, dus ik even op onderzoek uit:

Motoport Assen heeft zijn kruit al verschoten. Vroeg om een offerte voor een grote beurt. Eerst een werkplaatsmedewerker die mij globale bedragen gaf... " mwoah 5 a 600 voor de grote beurt inclusief kleppenstellen ofzo", "mwoah reken op ong 400 euro voor de banden et" daarna doorverbonden met een magazijnmedewerker nadat ik om een offerte vroeg per mail. Die vroeg mij vervolgens de gegevens te sturen van de motor voor de offerte...

Daaaaaaaaag

Had Veendam gebeld (daar heb ik mijn motor gekocht, bij Mulders Motoren), die jongen nam de tijd, noemde netjes alle bedragen op en zocht ze op de computer op, gaat mij een offerte sturen. Montagekosten zijn 45 euro per uur, grote beurt inclusief kleppen 450 euro, banden 350 (die ga ik online proberen te zoeken).

Wereld van verschil in Service!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:33:02 #23
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150571395
Vloeistoffen en filters moeten toch wel zelf te doen zijn? Scheelt een hoop.
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:34:32 #24
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150571434
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:33 schreef Dekatria het volgende:
Vloeistoffen en filters moeten toch wel zelf te doen zijn? Scheelt een hoop.
Daar is de eerste doe-het-zelver :P.

Aangezien ik totaal A-technisch ben, en de motor niet uit het jaar 0 komt laat ik het voorlopig nog doen.

(on a side-note, deze zomer zoals het nu lijkt Schotland op en neer met de motor. Tips mogen per dm)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_150571546
Zijn die banden van goud ofzo?
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:40:48 #26
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150571594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:39 schreef Salatrel het volgende:
Zijn die banden van goud ofzo?
Michelin Pilot Road 3...

Online zie ik ze voor rond de 200, dus het verbaasd mij.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:26:23 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150579518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daar is de eerste doe-het-zelver :P.

Aangezien ik totaal A-technisch ben, en de motor niet uit het jaar 0 komt laat ik het voorlopig nog doen.

(on a side-note, deze zomer zoals het nu lijkt Schotland op en neer met de motor. Tips mogen per dm)
zit je nou te suggereren dat iedereen die zelf sleutelt een oud brik rijdt? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150580415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daar is de eerste doe-het-zelver :P.

Aangezien ik totaal A-technisch ben, en de motor niet uit het jaar 0 komt laat ik het voorlopig nog doen.

(on a side-note, deze zomer zoals het nu lijkt Schotland op en neer met de motor. Tips mogen per dm)
Ik heb nog nooit iets technischers gedaan dan een schakelbord aangesloten bij natuurkunde op de middelbare school en ik heb een motor gekocht uit '02 (Suzuki GS500H), en toch ga ik er zelf aan proberen te sleutelen. Met verve ten onder enzo. :') Al vind ik het wel fijn dat ik al een optie op hulp heb voor het remblokje, dat is toch iets wat ik liever niet verpruts. _O-

Je zegt voorlopig, maar wat denk je dat er verandert als je zelf niks probeert? Is het niet handiger om het een keer samen met iemand te doen en het zo te leren? In ieder geval goedkoper dan 'm wegbrengen, lijkt me. :)
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:56:18 #29
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150581305
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets technischers gedaan dan een schakelbord aangesloten bij natuurkunde op de middelbare school en ik heb een motor gekocht uit '02 (Suzuki GS500H), en toch ga ik er zelf aan proberen te sleutelen. Met verve ten onder enzo. :') Al vind ik het wel fijn dat ik al een optie op hulp heb voor het remblokje, dat is toch iets wat ik liever niet verpruts. _O-

Je zegt voorlopig, maar wat denk je dat er verandert als je zelf niks probeert? Is het niet handiger om het een keer samen met iemand te doen en het zo te leren? In ieder geval goedkoper dan 'm wegbrengen, lijkt me. :)
Daar hebben we nog een GSX 600 voor, om mee te prutsen.

Daarom zei ik, later kan ik wel zelf met die motor aan de slag maar ik heb het er nu nog voor over om het door "kenners" te laten doen.

Het verhaal was ook meer als verschil en ervaring.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_150585965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daar is de eerste doe-het-zelver :P.

Aangezien ik totaal A-technisch ben, en de motor niet uit het jaar 0 komt laat ik het voorlopig nog doen.

(on a side-note, deze zomer zoals het nu lijkt Schotland op en neer met de motor. Tips mogen per dm)
Jij hebt wel echt een gigantische afkeur van motoren van voor pakweg 2013 he? :')

Als motorrijder dien je je machine te kennen en de eenvoudige klusjes zelf te kunnen doen. Wat mij betreft zou technisch inzicht ook best een grotere rol mogen spelen bij het halen van het rijbewijs trouwens. Dat je kleppen stellen laat doen kan ik nog in komen, maar olie verwisselen...
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:56:39 #31
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150588734
A-technisch is geen excuus, met de juist handleiding en eventueel begeleiding de eerste keer kan iedereen simpele klussen uitvoeren aan z'n fiets. Als je kan tanken kan je ook olie verwisselen.
pi_150589873
Gelukkig hebben 2 monteurs mij er al op gewezen dat het koplampje vervangen inderdaad echt een kutklus is. :@ :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150589900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jij hebt wel echt een gigantische afkeur van motoren van voor pakweg 2013 he? :')

Als motorrijder dien je je machine te kennen en de eenvoudige klusjes zelf te kunnen doen. Wat mij betreft zou technisch inzicht ook best een grotere rol mogen spelen bij het halen van het rijbewijs trouwens. Dat je kleppen stellen laat doen kan ik nog in komen, maar olie verwisselen...
Tuurlijk niet. Ik vind motorrijden heel leuk, maar ben dermate a-technisch dat ik me er niet aan waag om zelf eraan te klussen, omdat ik het serieus zie gebeuren dat ik dingen gruwelijk verkeerd doe waardoor ik op mn snufferd ga. Dan heb ik liever dat iemand die weet wat 'ie doet er mee aan de haal gaat.

Vind je ook dat mensen die een computer gebruiken eerst moeten laten zien dat ze er een OS op kunnen zetten en de hardeschijf verwisselen?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_150590018
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Ik vind motorrijden heel leuk, maar ben dermate a-technisch dat ik me er niet aan waag om zelf eraan te klussen, omdat ik het serieus zie gebeuren dat ik dingen gruwelijk verkeerd doe waardoor ik op mn snufferd ga. Dan heb ik liever dat iemand die weet wat 'ie doet er mee aan de haal gaat.

Vind je ook dat mensen die een computer gebruiken eerst moeten laten zien dat ze er een OS op kunnen zetten en de hardeschijf verwisselen?
Ik had het ook niet tegen jou :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150590212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef Tunafish het volgende:
Tuurlijk niet. Ik vind motorrijden heel leuk, maar ben dermate a-technisch dat ik me er niet aan waag om zelf eraan te klussen, omdat ik het serieus zie gebeuren dat ik dingen gruwelijk verkeerd doe waardoor ik op mn snufferd ga. Dan heb ik liever dat iemand die weet wat 'ie doet er mee aan de haal gaat.

Vind je ook dat mensen die een computer gebruiken eerst moeten laten zien dat ze er een OS op kunnen zetten en de hardeschijf verwisselen?
Ik heb precies t zelfde als jou ^O^ Dus de mijne gaat volgende week een dagje naar Bolman voor de standaard dingetjes. Bijkomend voordeel, als hen iets opvalt waar naar gekeken moet worden. Zonder kennis is t allemaal giswerk..
Where facts are few, experts are many.
pi_150591748
Ik sluit me hierbij aan, ik ga ook niet zelf lopen prutsen. In deze samenleving heeft iedereen zijn specialiteit en motoren onderhouden is niet die van mij.
There's a frood who really knows where his towel is.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 10:57:40 #37
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_150592384
Jongens, jongens.. Olie en remvloeistof vervangen kan zelfs ik nog. Maar verder kom ik écht niet. Mijn motor gaat de 28e voor, wat jullie denken dat mijn koppeling is en wat de motorzaak denkt dat de carbarateurs zijn. We zullen zien wat het wordt :P Zolang het me geen godsvermogen kost bij die motor van 600 euro.
You can only have the sunshine after the rain..
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:05:46 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150592582
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik had het ook niet tegen jou :+
Hij wenst niet te reageren op kritiek aan zijn adres, want hij negeerde mijn post ook.. beetje uit de hoogte gaan zitten doen, en als je dan tegengas krijgt, net doen of je het niet ziet, net als van die Audi coureurs die je snijden en als je ze dan later inhaalt ineens iets zien aan de andere kant van de auto, zodat ze je niet in je smoel aan hoeven te kijken..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:06:36 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150592606
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
Jongens, jongens.. Olie en remvloeistof vervangen kan zelfs ik nog. Maar verder kom ik écht niet. Mijn motor gaat de 28e voor, wat jullie denken dat mijn koppeling is en wat de motorzaak denkt dat de carbarateurs zijn. We zullen zien wat het wordt :P Zolang het me geen godsvermogen kost bij die motor van 600 euro.
Koppeling of carburateurs.. dat ligt nogal een beetje uit elkaar qua symptomen :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:08:05 #40
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150592651
Ik heb er geen zin meer in en ik ben er inmiddels te lui voor. Alles waarvan ik vieze vingers krijg besteed ik uit :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:16:25 #41
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150592940
Ik ben te lui om de motor naar de garage te brengen dus ik doe lekker alles zelf in de achtertuin :Y)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150593098
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik had het ook niet tegen jou :+
Je had het over 'als motorrijder'. Volgens mij zijn we dat hier allemaal :P
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hij wenst niet te reageren op kritiek aan zijn adres, want hij negeerde mijn post ook.. beetje uit de hoogte gaan zitten doen, en als je dan tegengas krijgt, net doen of je het niet ziet, net als van die Audi coureurs die je snijden en als je ze dan later inhaalt ineens iets zien aan de andere kant van de auto, zodat ze je niet in je smoel aan hoeven te kijken..
Saywut? :{ Ik heb iets gemist geloof ik, waar ben ik jou aan het negeren?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:23:31 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150593147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:21 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Je had het over 'als motorrijder'. Volgens mij zijn we dat hier allemaal :P

[..]

Saywut? :{ Ik heb iets gemist geloof ik, waar ben ik jou aan het negeren?
Het-ging-niet-over-jou, wat is daar ingewikkeld aan? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150593184
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:08 schreef stinkie het volgende:
Ik heb er geen zin meer in en ik ben er inmiddels te lui voor. Alles waarvan ik vieze vingers krijg besteed ik uit :@
tja elke dag al die boutjes en moertjes aandraaien ga je op gegeven moment ook zat worden he :P
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:25:27 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150593212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:08 schreef stinkie het volgende:
Ik heb er geen zin meer in en ik ben er inmiddels te lui voor. Alles waarvan ik vieze vingers krijg besteed ik uit :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef mstx het volgende:
Ik ben te lui om de motor naar de garage te brengen dus ik doe lekker alles zelf in de achtertuin :Y)
Ik vind zelf sleutelen gewoon leuk, en ik vind motorzaken domweg gestoord duur, plus dat ze in de regel wachttijden hebben waar je niet vrolijk van wordt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150593463
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het-ging-niet-over-jou, wat is daar ingewikkeld aan? :?
Toch voelt ie zich aangesproken door;

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Als motorrijder dien je je machine te kennen en de eenvoudige klusjes zelf te kunnen doen. Wat mij betreft zou technisch inzicht ook best een grotere rol mogen spelen bij het halen van het rijbewijs trouwens. Dat je kleppen stellen laat doen kan ik nog in komen, maar olie verwisselen...
En daar staat ook echt als motorrijder :+.

En ik als motorrijder doe en weet ook helemaal geen reet van mijn motor.
Ook de eenvoudige klusjes (ketting smeren? olie verwisselen?) heb ik nog nooit (zelf) gedaan.

Boeiend. Dat moet toch ieder voor zich weten.
pi_150593490
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Anne het volgende:

[..]

Toch voelt ie zich aangesproken door;

[..]

En daar staat ook echt als motorrijder :+.

En ik als motorrijder doe en weet ook helemaal geen reet van mijn motor.
Ook de eenvoudige klusjes (ketting smeren? olie verwisselen?) heb ik nog nooit (zelf) gedaan.

Boeiend. Dat moet toch ieder voor zicht weten.
ja maar jij bent een meisje :@
pi_150593493
*rent hard weg*
pi_150593518
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het-ging-niet-over-jou, wat is daar ingewikkeld aan? :?
Nou, dit:
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Anne het volgende:

[..]

Toch voelt ie zich aangesproken door;

[..]

En daar staat ook echt als motorrijder :+.

En ik als motorrijder doe en weet ook helemaal geen reet van mijn motor.
Ook de eenvoudige klusjes (ketting smeren? olie verwisselen?) heb ik nog nooit (zelf) gedaan.

Boeiend. Dat moet toch ieder voor zicht weten.
BL spreekt in die zin alle motorrijders aan, daar val ik ook onder en dus voel ik me aangesproken.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:37:01 #50
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150593535
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Ik vind zelf sleutelen gewoon leuk, en ik vind motorzaken domweg gestoord duur
Dat ook natuurlijk, vooral als je steeds weer iets nieuws leert. 3 jaar geleden kon ik nog niet eens een bougie of remblokje vervangen en nu stel ik zelf de kleppen met wat hulp van het handboek. :Y)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150593536
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:35 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja maar jij bent een meisje :@
pi_150593553
Ik heb daar trouwens vooral het geduld niet voor + dat mijn interesse in klussen en sleutelen niet zo groot is :').
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:39:52 #53
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150593608
Hangt er ook vanaf hoeveel je rijdt per jaar natuurlijk. Degene die ook 's winters rijden zullen meer geneigd zijn aan hun machine te sleutelen dan de zondagsrijder.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:43:33 #54
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150593692
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:37 schreef Anne het volgende:
Ik heb daar trouwens vooral het geduld niet voor + dat mijn interesse in klussen en sleutelen niet zo groot is :').
Zeg gewoon: meisjes sleutelen niet
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150593709
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zeg gewoon: meisjes sleutelen niet
Dat is niet zo :6.

Maar wel in mijn geval dus.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:45:00 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150593732
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Anne het volgende:
[quote]0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Nou, dit:

[..]

BL spreekt in die zin alle motorrijders aan, daar val ik ook onder en dus voel ik me aangesproken.
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Anne het volgende:

[..]

Toch voelt ie zich aangesproken door;

[..]

En daar staat ook echt als motorrijder :+.

En ik als motorrijder doe en weet ook helemaal geen reet van mijn motor.
Ook de eenvoudige klusjes (ketting smeren? olie verwisselen?) heb ik nog nooit (zelf) gedaan.

Boeiend. Dat moet toch ieder voor zich weten.
Nou, ik scroll effe terug, maar volgens mij quoten zowel BL als ikzelf allebei ManageTheAnger, die nogal uit de hoogte zit te doen over mensen die zelf sleutelen, en het feit dat zijn brommertje niet uit het jaar 0 komt..

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:35 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja maar jij bent een meisje :@
Mjah, maar wel eentje die al vanaf kleins af aan meer motorolie als babyolie in haar leven heeft gezien.. met als voordeel dat haar pa altijd alles het meeste fikst, en ze dus nooit iets hóefdet te doen ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Vis een optie? vrijdag 13 maart 2015 @ 11:48:30 #57
70532 loveli
N
pi_150593836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef Erasmo het volgende:
A-technisch is geen excuus, met de juist handleiding en eventueel begeleiding de eerste keer kan iedereen simpele klussen uitvoeren aan z'n fiets. Als je kan tanken kan je ook olie verwisselen.
Tot je je aftapplug er niet uit krijgt omdat de schroefdraad in je carter om zeep is en je een nieuwe carterpan mag monteren waarbij je uitlaat er ook nog eens af moet.
/trauma

*terug in lurkstand met popcorn en cola*
crap in = crap out
pi_150593926
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
Nou, ik scroll effe terug, maar volgens mij quoten zowel BL als ikzelf allebei ManageTheAnger, die nogal uit de hoogte zit te doen over mensen die zelf sleutelen, en het feit dat zijn brommertje niet uit het jaar 0 komt..
BL quote ManageTheAnger en zegt daarin dat je als motorrijder dat ding zelf een beetje moet kunnen onderhouden. Daar reageer ik op, want ondanks dat 'ie het zegt tegen MTA, slaat die zin op iedere motorrijder. Vervolgens quote jij BL's reactie op mij met een verhaaltje dat 'hij', zonder een username te noemen, nooit reageert, en daarin vind ik het niet heel vreemd dat het dan lijkt alsof 'hij' op mij slaat.

Maargoed, /care, lekker boeiend, misverstand. Laten we het op miscommunicatie houden.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_150594289
Ik zal deze klassieker maar even droppen:


Volgens mij stond dit ook wel een beetje aan de basis van de Wreckville. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150594319
Iedereen kan alles aan een motor doen (ok, band verwisselen ofzo besteed ik zelf ook uit) maar niet iedereen heeft daar zin in.

In mijn ervaring is zelfs 'groot' onderhoud als kleppen stellen of remblokjes verwisselen nog makkelijk zelf te doen. Maar dan praat ik wel over motoren van 20+ jaar oud. Ik kan me goed voorstellen dat je geen kleppen wil stellen bij een nieuwe motor die je eerst half uit elkaar moet halen voordat je ook maar bij het kleppendeksel bent. Een oliewissel oid is echter altijd makkelijk te doen, en dat je dan een paar tientjes betaalt voor iets wat je zelf in tien minuten kan doen, moet ieder voor zichzelf weten :+
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:04:23 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150594336
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Tot je je aftapplug er niet uit krijgt omdat de schroefdraad in je carter om zeep is en je een nieuwe carterpan mag monteren waarbij je uitlaat er ook nog eens af moet.
/trauma

*terug in lurkstand met popcorn en cola*
Sja, tegenslagjes horen erbij :P Dat carter is wel helemaal bagger.. met een beetje pech blok eruit enzulks.. dure shit.. uitlaatje erop en eraf moet wel lukken als er niks afbreekt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef Tunafish het volgende:

[..]

BL quote ManageTheAnger en zegt daarin dat je als motorrijder dat ding zelf een beetje moet kunnen onderhouden. Daar reageer ik op, want ondanks dat 'ie het zegt tegen MTA, slaat die zin op iedere motorrijder. Vervolgens quote jij BL's reactie op mij met een verhaaltje dat 'hij', zonder een username te noemen, nooit reageert, en daarin vind ik het niet heel vreemd dat het dan lijkt alsof 'hij' op mij slaat.

Maargoed, /care, lekker boeiend, misverstand. Laten we het op miscommunicatie houden.
Niet meteen denken dat we het tegen jou hebben.. de wereld is niet zo slekt ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:04:33 #62
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150594341
godverdomme hebben ze nog mijn schadevrije jaren niet in roydata gezet, kan ik voor de tigste keer gaan bellen. Klootviolen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:11:24 #63
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150594570
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef Daantke het volgende:
Iedereen kan alles aan een motor doen (ok, band verwisselen ofzo besteed ik zelf ook uit) maar niet iedereen heeft daar zin in.

In mijn ervaring is zelfs 'groot' onderhoud als kleppen stellen of remblokjes verwisselen nog makkelijk zelf te doen. Maar dan praat ik wel over motoren van 20+ jaar oud. Ik kan me goed voorstellen dat je geen kleppen wil stellen bij een nieuwe motor die je eerst half uit elkaar moet halen voordat je ook maar bij het kleppendeksel bent. Een oliewissel oid is echter altijd makkelijk te doen, en dat je dan een paar tientjes betaalt voor iets wat je zelf in tien minuten kan doen, moet ieder voor zichzelf weten :+
Da's een beetje kort door de bocht (en da's niet fijn op een motor). Niet iedereen kán alles.. je kunt wel veel leren, en standaard dingetjes zoals remblokken (is géén groot onderhoud), olie en een filtertje vind ik, zóu iedere motorrijder moeten kunnen idealiter.. dat is gewoon sleuteltjes pakken en er effe voor gaan zitten.. hoef je ook niet voor te ontluchten enzo.. remvloeistof vervangen (grote beurt) en zeker bij fietsen met ABS kan wat listiger zijn, en is beter te doen met een pompie, als je dat niet hebt.
Ketting spannen en een beetje schoonachtig/vet houden moet je wél zelf kunnen, want dat is dagelijks onderhoud, net als een bandje oppompen, evenals een lampje vervangen, ook al is dat bij kuiphokken meestal een sjitklussie. Koppelings- of gaskabel spannen idem.. vervangen is met koppeling nog wel te doen, maar bij sommige apparaten is een gaskabel vervangen wel #@$@-werk.

Eigenlijk alle klusjes die bij de motorboer onder de 200¤ kosten zou je zelf moeten kunnen, op die remvloeistof na, indien ABS.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:11:58 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150594586
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:04 schreef stinkie het volgende:
godverdomme hebben ze nog mijn schadevrije jaren niet in roydata gezet, kan ik voor de tigste keer gaan bellen. Klootviolen
Stuur ze een bomfax >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150594671
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Da's een beetje kort door de bocht (en da's niet fijn op een motor). Niet iedereen kán alles.. je kunt wel veel leren, en standaard dingetjes zoals remblokken (is géén groot onderhoud), olie en een filtertje vind ik, zóu iedere motorrijder moeten kunnen idealiter.. dat is gewoon sleuteltjes pakken en er effe voor gaan zitten.. hoef je ook niet voor te ontluchten enzo.. remvloeistof vervangen (grote beurt) en zeker bij fietsen met ABS kan wat listiger zijn, en is beter te doen met een pompie, als je dat niet hebt.
Ketting spannen en een beetje schoonachtig/vet houden moet je wél zelf kunnen, want dat is dagelijks onderhoud, net als een bandje oppompen, evenals een lampje vervangen, ook al is dat bij kuiphokken meestal een sjitklussie.

Eigenlijk alle klusjes die bij de motorboer onder de 200¤ kosten zou je zelf moeten kunnen, op die remvloeistof na, indien ABS.
Ja met 'kunnen' bedoel ik dat je het kunt leren :+
pi_150594850
Gefeliciteerd met je nieuwe baan, Gummie!

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:08 schreef stinkie het volgende:
Ik heb er geen zin meer in en ik ben er inmiddels te lui voor. Alles waarvan ik vieze vingers krijg besteed ik uit :@
Handschoentjes? :P

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zeg gewoon: meisjes sleutelen niet
Volgens mij is Anne hier de enige vrouw die niets zelf aan haar motor doet, qua onderhoud :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_150594923
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Sounddragon het volgende:

Mjah, maar wel eentje die al vanaf kleins af aan meer motorolie als babyolie in haar leven heeft gezien.. met als voordeel dat haar pa altijd alles het meeste fikst, en ze dus nooit iets hóefdet te doen ;)
Psies. Zelfs al zou ik het wel zelf willen doen, staan er twee mannen (of meer, of minder) om mij heen die meestal het werk uit mijn handen nemen :Y) ;).
pi_150595101
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef Anne het volgende:

[..]

Psies. Zelfs al zou ik het wel zelf willen doen, staan er twee mannen (of meer, of minder) om mij heen die meestal het werk uit mijn handen nemen :Y) ;).
kun jij mooi voor de koffie/het bier zorgen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:42:28 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150595495
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef Anne het volgende:

[..]

Psies. Zelfs al zou ik het wel zelf willen doen, staan er twee mannen (of meer, of minder) om mij heen die meestal het werk uit mijn handen nemen :Y) ;).
Ik bel zo je pa effe, dat gaan we dan wel effe veranderen. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:43:41 #70
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_150595552
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Koppeling of carburateurs.. dat ligt nogal een beetje uit elkaar qua symptomen :X
Ja, dat was dat probleem met niet stationair willen draaien in de 1. Dan slaat ie meteen af. Je moet dus gas geven in de 1. In de vrij en de 2 geen problemen. Maar goed. We zullen zien ;)

En dus omdat wij meisjes zijn, hoeven wij niet zelf te sleutelen? Haha :P
You can only have the sunshine after the rain..
pi_150595688
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik bel zo je pa effe, dat gaan we dan wel effe veranderen. :)
Ik vind het niet erg :'( !!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:48:17 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150595725
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:43 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ja, dat was dat probleem met niet stationair willen draaien in de 1. Dan slaat ie meteen af. Je moet dus gas geven in de 1. In de vrij en de 2 geen problemen. Maar goed. We zullen zien ;)

En dus omdat wij meisjes zijn, hoeven wij niet zelf te sleutelen? Haha :P
Mjah, kun je van een afstandje weinig van zeggen, maar wil hij ook meteen een beetje gaan rijden als je hem in de één zet, of zegt hij meteen 'dagdoei :W '?

De vraag is eigenlijk meer: slaat hij af omdat de ontsteking ermee nokt, krijgt hij echt veel mechanische weerstand, of loopt 'ie gewoon helemaal knakworst/bagger/kleaute?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:49:23 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150595764
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:47 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg :'( !!
Nee, erg makkelijk zelfs o|O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150596310
Mijne gister ook weer eens weggebracht. Kreeg te horen van mijn monteur dat het levensgevaarlijk was nog te rijden op dat ding, gezien banden en lagers... :') :+
pi_150596395
Ohja, ik heb laatst ook nog om hulp moeten bellen omdat mijn km kabel uit de cockpit was gesprongen en ik hem niet terug kreeg... :+ :@
pi_150596451
Heb net WD40 gekocht :D Ga wel me velgen even poetsen t weekend.. dat durf ik dan wel weer aan. Kan ik me ketting ook schoonmaken met WD40, als ik m daarna weer meteen invet?
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:11:31 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150596454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:06 schreef Yreal het volgende:
Mijne gister ook weer eens weggebracht. Kreeg te horen van mijn monteur dat het levensgevaarlijk was nog te rijden op dat ding, gezien banden en lagers... :') :+
Dat soort verrassingen krijg je als je zelf niks aan je motor doet..dan zie je niks, tot je ineens op je bakkes ligt.. brakke lagers.. dat rijdt toch als een dweil man.. niks gemerkt?

quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:09 schreef Yreal het volgende:
Ohja, ik heb laatst ook nog om hulp moeten bellen omdat mijn km kabel uit de cockpit was gesprongen en ik hem niet terug kreeg... :+ :@
Dan rijd je door zonder kabel erin, en fiks je dat thuis.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:12:14 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150596476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:11 schreef Atreidez het volgende:
Heb net WD40 gekocht :D Ga wel me velgen even poetsen t weekend.. dat durf ik dan wel weer aan. Kan ik me ketting ook schoonmaken met WD40, als ik m daarna weer meteen invet?
ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150596525
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat soort verrassingen krijg je als je zelf niks aan je motor doet..dan zie je niks, tot je ineens op je bakkes ligt.. brakke lagers.. dat rijdt toch als een dweil man.. niks gemerkt?

[..]

Dan rijd je door zonder kabel erin, en fiks je dat thuis.
absoluut, maarja, dat went ook wel weer :')

En ik kreeg dus thuis dat kabeltje er niet in... :')
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:15:47 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150596580
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

absoluut, maarja, dat went ook wel weer :')

En ik kreeg dus thuis dat kabeltje er niet in... :')
Als je op een motor rijdt die niet lekker aanvoelt, moet je dus op zoek naar iets wat er mis is..

Nagellak al beschadigd en alles zeker? zo moeilijk is dat toch niet? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:23:51 #81
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150596794
Ducati mensen. Niks kapots aan.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_150596853
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
Niet meteen denken dat we het tegen jou hebben.. de wereld is niet zo slekt ;)
't Is dat het de enige wereld is die we hebben, anders was ik allang vertrokken :') Hoog tijd voor interplanetaire motorfietsen, kun je ook niet vallen :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:28:28 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150596922
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef stinkie het volgende:
Ducati mensen. Niks kapots aan.
Als het af-fabriek al gammel is, valt een extra rammeltje idd niet op >:)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:25 schreef Tunafish het volgende:

[..]

't Is dat het de enige wereld is die we hebben, anders was ik allang vertrokken :') Hoog tijd voor interplanetaire motorfietsen, kun je ook niet vallen :+
Ik heb liever een hagelbui als een meteorietenstorm onderweg :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150596982
Goed punt. Met je vizier open rondrijden zal ook niet aan te raden zijn. -O-
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_150597473
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je op een motor rijdt die niet lekker aanvoelt, moet je dus op zoek naar iets wat er mis is..

Nagellak al beschadigd en alles zeker? zo moeilijk is dat toch niet? :?
tja. Geen tijd en kennis.
pi_150597483
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een afstandje is t anders net of ik me oliefilter aan t vervangen ben oid :{w
Where facts are few, experts are many.
pi_150600485
Is SD niet alleen een mooiweerrijder, maar ook een mooiweerposter of zo? Heb je nooit zoveel zien posten man. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150602923
Lekker bezig SD? :') :D

Mja, ga je op een vakantie van 1000km is het inderdaad wel praktisch je ketting en kabels zelf te kunnen doen. En dat decadent doen over je motor die niet uit het jaar 0 komt ( :') ) past ook niet bij motorrijden. Dat vergt zelfspot, immers :7


Ken der overigens ook nog wel eentje die met een hogedrukreiniger zijn ketting te lijf is gegaan. Want dan glimt ie mooier. :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150603877
Lekker met een zeepsoppie je banden wassen
pi_150605031
WD40 om de remschijven schoon te poetsen. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 17:42:29 #91
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_150605354
en met remvloeistof de tank, daar gaat ie zo mooi van glimmen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  vrijdag 13 maart 2015 @ 18:57:30 #92
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150607396
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jij hebt wel echt een gigantische afkeur van motoren van voor pakweg 2013 he? :')

Als motorrijder dien je je machine te kennen en de eenvoudige klusjes zelf te kunnen doen. Wat mij betreft zou technisch inzicht ook best een grotere rol mogen spelen bij het halen van het rijbewijs trouwens. Dat je kleppen stellen laat doen kan ik nog in komen, maar olie verwisselen...
Nee helemaal niet zelfs, iedereen moet zelf weten welke motor hij of zij rijd.
Helaas staat niet iedereen daar hetzelfde in want deze discussie komt vaker naar voren.

Persoonlijk kies ik er voor om mijn motor naar een motorboer te brengen, en los daarvan ging het verhaal (nogmaals) meer over ervaring in Service en niet eens over "mensen die hun eigen motor onderhouden zijn stom"......

Begrijpend lezen is wel vaker een dingetje hier.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef Erasmo het volgende:
A-technisch is geen excuus, met de juist handleiding en eventueel begeleiding de eerste keer kan iedereen simpele klussen uitvoeren aan z'n fiets. Als je kan tanken kan je ook olie verwisselen.
Precies, en uiteindelijk ben ik dat ook van plan, alleen nu nog niet.
Ik zit niet aan een budget vast.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Ik vind motorrijden heel leuk, maar ben dermate a-technisch dat ik me er niet aan waag om zelf eraan te klussen, omdat ik het serieus zie gebeuren dat ik dingen gruwelijk verkeerd doe waardoor ik op mn snufferd ga. Dan heb ik liever dat iemand die weet wat 'ie doet er mee aan de haal gaat.

Vind je ook dat mensen die een computer gebruiken eerst moeten laten zien dat ze er een OS op kunnen zetten en de hardeschijf verwisselen?
Deze man weet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:31 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik heb precies t zelfde als jou ^O^ Dus de mijne gaat volgende week een dagje naar Bolman voor de standaard dingetjes. Bijkomend voordeel, als hen iets opvalt waar naar gekeken moet worden. Zonder kennis is t allemaal giswerk..
Blijkbaar denkt er nog iemand zo over...

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:30 schreef Vrieskist het volgende:
Ik sluit me hierbij aan, ik ga ook niet zelf lopen prutsen. In deze samenleving heeft iedereen zijn specialiteit en motoren onderhouden is niet die van mij.
en nog 1......

quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hij wenst niet te reageren op kritiek aan zijn adres, want hij negeerde mijn post ook.. beetje uit de hoogte gaan zitten doen, en als je dan tegengas krijgt, net doen of je het niet ziet, net als van die Audi coureurs die je snijden en als je ze dan later inhaalt ineens iets zien aan de andere kant van de auto, zodat ze je niet in je smoel aan hoeven te kijken..
Jij snapt het ook niet.... daarbij komt dat ik nu pas weer de gelegenheid heb gehad om even in dit topic te kijken naar de reacties.

quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Anne het volgende:

[..]

Toch voelt ie zich aangesproken door;

[..]

En daar staat ook echt als motorrijder :+.

En ik als motorrijder doe en weet ook helemaal geen reet van mijn motor.
Ook de eenvoudige klusjes (ketting smeren? olie verwisselen?) heb ik nog nooit (zelf) gedaan.

Boeiend. Dat moet toch ieder voor zich weten.
en nog iemand die eindelijk iemand in zijn of haar waarde laat...

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Nou, dit:

[..]

BL spreekt in die zin alle motorrijders aan, daar val ik ook onder en dus voel ik me aangesproken.
Deze man weet alweer...

Ik vind het fantastisch dat mensen hun eigen motoren kunnen onderhouden, hier plezier aan beleven en zonder kleerscheuren het seizoen door komen.
Persoonlijk heb ik er wel moeite mee, dat er dan vervolgens oordelen komen en verwijten gegooid worden naar de mensen die dat niet kunnen/niet willen/niet geïnteresseerd in zijn/het zekere voor het onzekere kiezen.

Niemand is hier de norm.
Iedereen heeft zijn of haar voorkeur en nogmaals.... posten negeren doe ik nooit en als admin zijnde zou jij alles zakelijk moeten benaderen.

Nogmaals, de originele post ging over een ervaring met Motorport Assen en Mulders Motoren in Veendam.

:*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_150610284
Even wat anders:

Ik zag deze gisteren voorbij komen op de A2:
:D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150610326
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:06 schreef Nero22 het volgende:
Even wat anders:

Ik zag deze gisteren voorbij komen op de A2:
:D
_O- !
  vrijdag 13 maart 2015 @ 20:08:22 #95
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150610381
- weet je wat, laat maar zitten ook -
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150610885
In ander nieuws:

Deze baas trekt even een wheelie over het ijs met 200 km/u:
quote:
Have you ever woken up one morning and thought, fuck it; I’m going to pull a massive 130mph wheelie on a frozen lake? No? Neither have I. 24-year-old Robert Gull from Sweden, riding a 2015 BMW S 1000 RR, has just set a new Guinness World Record by becoming the first guy to wheelie on a frozen lake at over 200km/h. Them crazy Scandinavians…
http://44teeth.com/wheelie-world-wecord/

It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 20:53:30 #97
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150622099
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:06 schreef Nero22 het volgende:
Even wat anders:

Ik zag deze gisteren voorbij komen op de A2:
:D
Ik wil het!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 14 maart 2015 @ 03:27:45 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150624514
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:53 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Zonnetje, drankje erbij... werelds.
held!
_O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 maart 2015 @ 03:29:20 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150624522
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 00:19 schreef mjan het volgende:

[..]

:D


Ik wil het!
reclameboer heeft het, maar ik denk wel dat het je zicht een beetje vernueqt. In het donker ben je niet blij.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 maart 2015 @ 03:32:17 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150624532
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:15 schreef Nero22 het volgende:
Is SD niet alleen een mooiweerrijder, maar ook een mooiweerposter of zo? Heb je nooit zoveel zien posten man. :+

ik heb dik meer motortopicposts als jij, maar ja, ik ben een zomerheaumeau tegenwoordig, en ik post wanneer ik wil.. Meelezen doe ik verplicht.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150629343
zo ik heb ook de spuit weer eens op de ten gezet. wisten jullie dat de kleur van een nederlandse kentekenplaat geel is? ik was het al bijna vergeten.... wat kwam er een zooi van die motor af zeg :') :X
pi_150629398
Voordeel van een allroad is dat ie niet ducatischoon hoeft te zijn
pi_150629477
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:37 schreef Salatrel het volgende:
zo ik heb ook de spuit weer eens op de ten gezet. wisten jullie dat de kleur van een nederlandse kentekenplaat geel is? ik was het al bijna vergeten.... wat kwam er een zooi van die motor af zeg :') :X
Wat heb je er in godsnaam mee gedaan dan? Hillclimb? :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150629556
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:42 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Wat heb je er in godsnaam mee gedaan dan? Hillclimb? :D
ik heb Van SD geleerd dat waar modder zit geen pekel komt dus wanneer denk je dat ie voor het laatst was schoongemaakt?
  zaterdag 14 maart 2015 @ 12:51:18 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150629705
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:37 schreef Salatrel het volgende:
zo ik heb ook de spuit weer eens op de ten gezet. wisten jullie dat de kleur van een nederlandse kentekenplaat geel is? ik was het al bijna vergeten.... wat kwam er een zooi van die motor af zeg :') :X
Voorjaarscleanup; altijd weer leuk, dan is hij weer netjes en heb je een reden om hem vies te maken, want een allrood hoort niet skoon te zijn :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 maart 2015 @ 12:51:36 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150629712
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:45 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb Van SD geleerd dat waar modder zit geen pekel komt dus wanneer denk je dat ie voor het laatst was schoongemaakt?
Vorig voorjaar? :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 maart 2015 @ 12:53:48 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150629778
Ik heb pas weer stiekem een beetje naar AT's zitten kijken, maar ze worden nu echt zeldzaam, en sommige mensen denken dat ze na 80k km écht van goud zijn 8)7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Vis een optie? zaterdag 14 maart 2015 @ 12:57:00 #109
70532 loveli
N
pi_150629864
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb pas weer stiekem een beetje naar AT's zitten kijken, maar ze worden nu echt zeldzaam, en sommige mensen denken dat ze na 80k km écht van goud zijn 8)7
Honda komt binnenkort met een nieuwe AT :+
crap in = crap out
pi_150629930
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vorig voorjaar? :D
het zal niet veel schelen :P
pi_150630025
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb pas weer stiekem een beetje naar AT's zitten kijken, maar ze worden nu echt zeldzaam, en sommige mensen denken dat ze na 80k km écht van goud zijn 8)7
Ik heb er ook naar zitten kijken als opvolger van de kleine volgend jaar. 100.000 km en dan nog ¤3000 :X Ze zeggen wel dat Hondae onverwoestbaar zijn, maar op een gegeven moment houdt het toch op zou ik zeggen...
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 13:05:01 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150630132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Honda komt binnenkort met een nieuwe AT :+
Ik wil geen injeckzie, ik wil een ekte, tevens; ik ben geen miljonair; ik ben FOK!modder/modderFOK!ker.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:59 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het zal niet veel schelen :P
Dan heb je het niet goed gedaan, de officiële SD-manier is skoonmaken in Oktobur, 3 spuitbussen WD40 eroverheen, schijven weer schoonmaken, rondje bagger pakken ergens en niks meer aan doen tot Maart/April bij de voorjaarsschoonmaak :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150630421
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb pas weer stiekem een beetje naar AT's zitten kijken, maar ze worden nu echt zeldzaam, en sommige mensen denken dat ze na 80k km écht van goud zijn 8)7
Jammer. Ik zie je liever daar op rijden :P.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 13:15:30 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150630431
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:01 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik heb er ook naar zitten kijken als opvolger van de kleine volgend jaar. 100.000 km en dan nog ¤3000 :X Ze zeggen wel dat Hondae onverwoestbaar zijn, maar op een gegeven moment houdt het toch op zou ik zeggen...
De mijne stond ook al op 95k toen hij gekaaid werd, alleen had die wel een revisietje gehad ivbm uitgaande as die was verklooid.

Desert heeft een kewle grijze staan met 55k voor niet overdreven veel, alleen die is zo kaal als een biljartbal, moet je helemaal vanaf scratch opbouwen. Die eikel stript ze en maakt ze weer netjes à la original, je kunt bij hem altijd wel aankleden; dan zet hij voor dikke meerprijzen de onderdelen weer terug die er eigenlijk al op zaten, of die hij nog op de plank had liggen van andere strippers.. Die uitgaande as-foto's bij hem ook altijd erbij :') ketting zo droog als wat, tandwiel smetteloos schoon.. nee, niemand heeft door dat het daar stinkt naar remmenreiniger. |:( :')
.. en die op MP van 3250 is ook wel een dikke, die heeft alles al aangepast, alleen staat daar wel 115 op.. da's eigenlijk een 2250¤ brommer, maar er zit een serieus mooi setje vering onder wat dik meer kostte als dat roodje extra wat hij ervoor wil hebben. :9~ Kan best een goeie deal zijn, maar je bent een keertje aan de beurt voor zuigerveren enzo.. als je het blok er zelf in- en uitbouwt, weet ik een goed adresje die hem voor 1000¤ helemaal 0-km nieuw maakt, en voor 500 meer boort 'ie hem op naar 850cc en 85pk..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150630907
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De mijne stond ook al op 95k toen hij gekaaid werd, alleen had die wel een revisietje gehad ivbm uitgaande as die was verklooid.

Desert heeft een kewle grijze staan met 55k voor niet overdreven veel, alleen die is zo kaal als een biljartbal, moet je helemaal vanaf scratch opbouwen. Die eikel stript ze en maakt ze weer netjes à la original, je kunt bij hem altijd wel aankleden; dan zet hij voor dikke meerprijzen de onderdelen weer terug die er eigenlijk al op zaten, of die hij nog op de plank had liggen van andere strippers.. Die uitgaande as-foto's bij hem ook altijd erbij :') ketting zo droog als wat, tandwiel smetteloos schoon.. nee, niemand heeft door dat het daar stinkt naar remmenreiniger. |:( :')
.. en die op MP van 3250 is ook wel een dikke, die heeft alles al aangepast, alleen staat daar wel 115 op.. da's eigenlijk een 2250¤ brommer, maar er zit een serieus mooi setje vering onder wat dik meer kostte als dat roodje extra wat hij ervoor wil hebben. :9~ Kan best een goeie deal zijn, maar je bent een keertje aan de beurt voor zuigerveren enzo.. als je het blok er zelf in- en uitbouwt, weet ik een goed adresje die hem voor 1000¤ helemaal 0-km nieuw maakt, en voor 500 meer boort 'ie hem op naar 850cc en 85pk..
Haal er nou gewoon eentje man. Je weet dat dat de motor is die je wil...
  zaterdag 14 maart 2015 @ 17:56:36 #116
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150637445
Het mag van Anne!
  zaterdag 14 maart 2015 @ 18:26:52 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150638390
Anne springt een gat in de lucht, maar ik wil dan mijn ouwe AT weer terug, en dus heb ik dan nog een beetje verbouwen tegoed, en dat gaat aardig in de papieren lopen hebben we toen uitgerekend.. als ik me niet vergis zat er voor ruim 3k aan mods en accessoires op :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 maart 2015 @ 18:28:51 #119
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150638464
Altijd fijn als een asbout niet los wil :') Uiteindelijk met een halve meter pijp en een voorhamer het rotding los gekregen. Nu nog de remschijven eraf :')
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:13:44 #120
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150640052
Whehe ik geloof dat be ook liever de busa terugziet
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:17:55 #121
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150640231
Ik ben wel erg blij met de belachelijk luide claxon op Kaatje :P

  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:56:34 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150641443
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:28 schreef Erasmo het volgende:
Altijd fijn als een asbout niet los wil :') Uiteindelijk met een halve meter pijp en een voorhamer het rotding los gekregen. Nu nog de remschijven eraf :')
Voor de monteur zonder gevoel:

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:57:05 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150641471
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:13 schreef stinkie het volgende:
Whehe ik geloof dat be ook liever de busa terugziet
Why?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:03:46 #124
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_150641751
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Why?
Ducati ziet er sneller en enger uit :D

En de busa is mooier word me nu toegebeten :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:20:56 #125
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_150642525
Morgen nog mensen uit omg Eindhoven motor rijden?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:00:44 #126
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150644063
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:20 schreef daNpy het volgende:
Morgen nog mensen uit omg Eindhoven motor rijden?
Yes!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:24:44 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150644963
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:03 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ducati ziet er sneller en enger uit :D

En de busa is mooier word me nu toegebeten :@
not.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:37:52 #128
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_150645405
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

not.
Dan heb je nog nooit een Busa met verlengde, en verchroomde, achterbrug gezien. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 14 maart 2015 @ 22:12:52 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150646765
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dan heb je nog nooit een Busa met verlengde, en verchroomde, achterbrug gezien. :P
jawel hoor, inclusief cabo, mét blaffer.. Maar ik vind het niks.. Niet mijn ding zeg maar..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 maart 2015 @ 22:17:57 #130
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_150646933
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Yes!
Wie wat waar hoelaat? :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 15 maart 2015 @ 00:01:07 #131
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_150650218
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:17 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wie wat waar hoelaat? :)
Ja ik ga richting Venlo, ga niet echt een route rijden. Heb met een vriend afgesproken daar.

Rondje door De Kempen is altijd wel lachen toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150668148
haha erasmo geeft op reddit en fok toe dat z'n motor sloom is :+
  zondag 15 maart 2015 @ 17:07:26 #133
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150668252
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:04 schreef Maegrim het volgende:
haha erasmo geeft op reddit toe dat z'n motor sloom is :+
Nee dat ie bij 120 km/h niet snel accelereert :6
pi_150668826
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:17 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben wel erg blij met de belachelijk luide claxon op Kaatje :P

Ik was daar aanvankelijk wat minder blij mee toen ik nietsvermoedend probeerde waar dat knopje nou voor was. :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 15 maart 2015 @ 17:40:51 #135
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_150669428
K-k-koud!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 15 maart 2015 @ 18:27:19 #136
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150671009
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik was daar aanvankelijk wat minder blij mee toen ik nietsvermoedend probeerde waar dat knopje nou voor was. :')
Je hebt zeker ook wel eens geprobeerd de linker richtingaanwijzer er mee uit te zetten? :P
  zondag 15 maart 2015 @ 18:48:07 #137
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_150671700
Nou geprobeerd het beest wakker te schoppen was geen succes :(
OIie is verdwenen!?!?! en er ligt niks onder....
Startmotor lijkt vast te zitten....
En het chroom heeft een flinke poetsbeurt nodig (damn wat was de tenere daar makkelijker mee)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 15 maart 2015 @ 18:51:04 #138
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150671759
Tik op de startmotor met een hamer maar controleer wel eerst de accu.
  zondag 15 maart 2015 @ 18:56:04 #139
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_150671877
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:51 schreef Erasmo het volgende:
Tik op de startmotor met een hamer maar controleer wel eerst de accu.
Accu gaat nog keer aan de lader maar was wel op behoorlijk vol (zat aan lader binnen).
Ben eerder bang dat de verdwenen olie ook nog ergens in het blok zit waar het niet hoort.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150671904
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:40 schreef daNpy het volgende:
K-k-koud!
Nergens last van hier. 29 graden...

.. Om 03:00 :')

quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:27 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je hebt zeker ook wel eens geprobeerd de linker richtingaanwijzer er mee uit te zetten? :P
Ja :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 15 maart 2015 @ 20:08:44 #141
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_150674194
Heeft er nog iemand interesse in heren "winter"handschoenen in maat L?
Merk: BF Hardware.
Thinsulate inserts, 3M reflectie materiaal en Hipora waterproof (jaja het stikt van de kaartjes).

Ik heb ze vandaag voor het eerst aan gehad maar ze zijn toch wat te groot waardoor ik de motor niet prettig kan bedienen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_150677197
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nergens last van hier. 29 graden...

.. Om 03:00 :')

[..]

Ja :')
Ga jij eens vakantie vieren. o|O
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150732587
Deze week weer eens de motor pakken
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:04:09 #144
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150735898
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:56 schreef BlackLining het volgende:
Nergens last van hier. 29 graden...

.. Om 03:00 :')
Zeker ook een luchtvochtigheid van hebikjoudaar? _O-
pi_150742579
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zeker ook een luchtvochtigheid van hebikjoudaar? _O-
Ja. Het regent hier niet, er hangt gewoon water in de lucht. :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150762918
zo belastingaangifte gedaan... waar is die accessoirecatalogus voor de XT660Z :7
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:44:52 #147
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150764343
Hier mensen wel eens vorkolie vervangen? Hert wordt mijn eerste keer, is dat een middag werk of gaat dat naar de anderhalf uur?
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:16:20 #148
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_150765213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:44 schreef whY... het volgende:
Hier mensen wel eens vorkolie vervangen? Hert wordt mijn eerste keer, is dat een middag werk of gaat dat naar de anderhalf uur?
doe je ook de voorvorkkeerringen vervangen? ik zie net dat op MF wordt aangeraden die mee te pakken.

hou maar rekening met een middag.

ik heb toen mijne gedaan met behulp van MF, ik weet niet zeker of het dit topic was, maar komt redelijk in de buurt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:18:18 #149
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150765269
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

doe je ook de voorvorkkeerringen vervangen? ik zie net dat op MF wordt aangeraden die mee te pakken.

hou maar rekening met een middag.

ik heb toen mijne gedaan met behulp van MF, ik weet niet zeker of het dit topic was, maar komt redelijk in de buurt.
Ik heb netjes nieuwe ringen meebesteld inderdaad. (die zijn nu lek..)
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:19:51 #150
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_150765306
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:18 schreef whY... het volgende:

[..]

Ik heb netjes nieuwe ringen meebesteld inderdaad. (die zijn nu lek..)
ah, dat had ik toen ook. ik heb het 1 keer gedaan, en toen gewoon rustig aan gedaan zodat ik niks zou vergeten enzo. dan duurt het wel langer dan anderhalf uur.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:23:09 #151
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150765403
Dan houd ik een middag vrij hiervoor.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_150765468
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik zie net dat op MF wordt aangeraden die mee te pakken.

op MF raden ze wel meer aan :P toen ik bij Hyperpro was om de veren te laten vervangen adviseerde die juist om het niet te doen als het niet nodig is :P en het advies van die knakker van Hyperpro telt voor mij toch zwaarder dan van iemand op MF die waarschijnlijk ook gewoon iemand anders napraat
pi_150765488
maar als ze lek zijn uiteraard vervangen ja :') dat hoef je toch niet te vragen? :D
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:31:46 #154
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150765680
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef Salatrel het volgende:
maar als ze lek zijn uiteraard vervangen ja :') dat hoef je toch niet te vragen? :D
Als ik de poten schoonmaak en heen en weer veer dan zit er alweer een zwart randje ;( , ik heb ze thuis liggen samen met de olie.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:17:26 #155
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150846494
Post van Alpine *O*
pi_150849733
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_150888434
Gisteren na een jaar klooien, schelden, en suikerklontjes uit de tank vissen, voor het eerst op de GS550 gereden :7

  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:56:28 #158
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150888974
Hoe rijdt ie?
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_150889263
Gelijk vertrouwd :Y pakt goed op, niet schokkerig of wat dan ook. Ook op hogere toeren geen dipjes. Alleen als ie koud is kan hij niks, niet gasgeven en niet van de choke af :7 dus eerst starten, dan helm op en handschoenen aan enzo, en dan pas proberen om choke te minderen terwijl je gas geeft. En dan daarna kun je wegrijden :P

Moet nog even kijken of ie goed is afgesteld, ik vind 'm niet zo pittig, vooral onderin. Maar dat kan ik ook zijn omdat ik nog nooit op oude 4-cilinders heb gereden.

Maar hij doet het dus en dat is een basis om op verder te gaan :)
pi_150902927
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:38 schreef Daantke het volgende:
Gisteren na een jaar klooien, schelden, en suikerklontjes uit de tank vissen, voor het eerst op de GS550 gereden :7

[ afbeelding ]
Mooie fiets _O_ Ik zou alleen nog ff een ander accutje erin frommelen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_150905221
er staat een busa olie te lekken voor mn deur :{
pi_150906790
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 03:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mooie fiets _O_ Ik zou alleen nog ff een ander accutje erin frommelen.
Waarom? eentje die minder in het zicht is bedoel je?

er moet nog een frontje op van de accubak maar die moet ik nog regelen, de tiewraps zijn tijdelijk :P En als de accu dan nog in het zicht is, maak ik 'm zwart.
  zondag 22 maart 2015 @ 13:52:42 #163
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150909556
Waarom heb ik dat nou weer, iedereen heeft een bout bij zijn vorkpoten op internet en ik heb dit:


Zo een grote imbus heb ik niet...
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  zondag 22 maart 2015 @ 14:54:57 #164
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_150911833
Welke maat is het?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:26:17 #165
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_150913071
Die heb ik denk ik ook niet
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 22 maart 2015 @ 15:43:30 #166
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150913619
Ik heb twee moeren maat 17 opelkaar op gedraaid. Werkte ook, nu heb ik alleen mijn imbus (8) rond gedraait op die onderste klote imbus in de poot.

edit:

Heb wat frituurvet over, iemand interesse })
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  zondag 22 maart 2015 @ 17:10:13 #167
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150917564
quote:
Oud model helaas. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:01:41 #169
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150922802
Shiiit krijg mn doppen niet op mijn vorken -O- 1tje zit erop maar die ander wil niet en je kan hem niet ff neerzetten. Er hangt nu 1 pootje aan de brommer zonder dop }:| :') . Morgen nog een keer proberen, nu zullen ze hem niet snel stelen.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_150923516
Volgende keer voor gereedschap zorgen ;)
  zondag 22 maart 2015 @ 20:56:33 #171
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150926040
Bestaan er doppendrukkers dan?😀
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_150949475
donderdag moet ik de auto weer inleveren bij mijn ouders dus daarom vandaag even wezen kijken of ik nog kon rijden :P bovendien dacht ik nog te moeten tanken echter ging er na 55 km op de reserve nog maar 18l in een 23l tank :{



de oplettende kaartlezer herkent stukjes randstadrit
pi_150956553


Die laatste regel is wel echt voor de stereotype BMW rijder :')
  maandag 23 maart 2015 @ 19:10:36 #174
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150957496
Weer een stukje gereden de stevigheid zit er weer goed in.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  maandag 23 maart 2015 @ 21:08:23 #175
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150962924
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:42 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

Die laatste regel is wel echt voor de stereotype BMW rijder :')
Keihard avontuurlijk jwz :7
pi_150967918


SJ4000 met externe mic *)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 07:32:21 #177
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_150973316
Wat een mooie mic, die past in je helm? Onze nieuwe baron in spé ;)
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_150990800
motorvloggers :')

Hij kan in de helm ja, maar ook in mn jas ofzo, het gaat me er meer om dat ik geen windruis heb. En dat ik lekker wat te klussen had op maandagavond :')
pi_150991238
Wat voor microfoon is dat? En heb je toevallig een test filmpje?
pi_150991404
Een hele cheape van dealextreme. Als het bevalt komt er misschien een betere.

Testfilmpje heb ik zelf nog niet maar is wel op youtube van anderen te vinden.

pi_150991871
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:59 schreef Daantke het volgende:
Een hele cheape van dealextreme. Als het bevalt komt er misschien een betere.

Testfilmpje heb ik zelf nog niet maar is wel op youtube van anderen te vinden.

ik bedoelde eigenlijk voor het geluid van de microfoon :P de camera zelf is niet zo boeiend voor me
pi_150992051
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:18 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik bedoelde eigenlijk voor het geluid van de microfoon :P de camera zelf is niet zo boeiend voor me
Ja ok maar daar hoor je dus ook een externe microfoon, en dat je dus praktisch geen windruis hebt. Als ik zelf een filmpje heb post ik m wel hier.
pi_150994054
Laat ook maar
pi_150994227
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:34 schreef Daantke het volgende:
motorvloggers :')

Hij kan in de helm ja, maar ook in mn jas ofzo, het gaat me er meer om dat ik geen windruis heb. En dat ik lekker wat te klussen had op maandagavond :')
Wat heb je aan een microfoon in je jas :@ ?
pi_150994261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:21 schreef Salatrel het volgende:
Laat ook maar
http://www.dx.com/p/3-5mm(...)-172097#.VRGr2pOG_3g
quote:
+Great sound +Sexy voice (acording to my freinds)
en dat voor maar 3,81 euro ;)
pi_150994332
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:25 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat heb je aan een microfoon in je jas :@ ?
Het gaat mij er meer om dat de microfoon op een plek zit waar je minder last hebt van windruis, dat kan toch ook in een jas of heb je dan nog steeds herrie? RoyalJordanian doet dat volgens mij ook wel eens (maar dan met een Zoom recorder).
pi_150994661
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:27 schreef Daantke het volgende:

[..]

Het gaat mij er meer om dat de microfoon op een plek zit waar je minder last hebt van windruis, dat kan toch ook in een jas of heb je dan nog steeds herrie? RoyalJordanian doet dat volgens mij ook wel eens (maar dan met een Zoom recorder).
Misschien minder last van windruis, maar wel last van andere herrie.
Of zit je muisstil op de motor :Y) ?
pi_150994800
Als ik een microfoon in mijn helm zou hebben zou je alleen maar roadrage tegen campers en ander traag verkeer op bergpassen horen :P in de ruwe voltage hoor je dat zelfs zonder externe microfoon nog :D
pi_150994818
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:34 schreef Anne het volgende:

[..]

Misschien minder last van windruis, maar wel last van andere herrie.
Of zit je muisstil op de motor :Y) ?
Dat is ook waar ja. Binnenkort ga ik wel even een en ander uitproberen.

De DR die ik laatst had gekocht bevalt me trouwens helemaal niet. :/ Ik krijg erg snel last van een piep in mijn oren als ik er mee gereden heb.
pi_150994875
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:37 schreef Salatrel het volgende:
Als ik een microfoon in mijn helm zou hebben zou je alleen maar roadrage tegen campers en ander traag verkeer op bergpassen horen :P in de ruwe voltage hoor je dat zelfs zonder externe microfoon nog :D
Ja dat was ook de reden dat ik dacht dat het misschien handig is om 'm ergens anders te doen, dan hoor je al m'n domme liedjes niet en mijn gescheld op priussen :P
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:40:28 #191
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150994956
Ik heb het eens geprobeerd, een mic in de helm. Wat een teringherrie zeg.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:53:52 #192
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150995586
Overigens kan je nu wel meteen alle heropstappers herkennen. Heel veel voeren gewoon geen licht 8)7
pi_150996999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Overigens kan je nu wel meteen alle heropstappers herkennen. Heel veel voeren gewoon geen licht 8)7
dat deed ik ook niet op de cbr van mijn broer want ik heb alleen maar motoren gehad waarbij het vanzelf aan gaat
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:51:28 #194
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_151004286
ik heb het licht gewoon standaard aan staan. gaat wel uit als ik de motor uit zet.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:04:50 #195
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_151004930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Overigens kan je nu wel meteen alle heropstappers herkennen. Heel veel voeren gewoon geen licht 8)7
Zag vanochtend om 7:00 idd ook een Bandit zonder licht rijden
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_151008923
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:37 schreef Daantke het volgende:

[..]

Dat is ook waar ja. Binnenkort ga ik wel even een en ander uitproberen.

De DR die ik laatst had gekocht bevalt me trouwens helemaal niet. :/ Ik krijg erg snel last van een piep in mijn oren als ik er mee gereden heb.
https://www.alpinehearingprotection.com :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 07:33:57 #197
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151009080
Alpine heeft goed spul op maat ja. Jammer dat je net hun beursactie hebt misgelopen.

@SJ4000: Geeft dat niet veel windruis zo'n baksteen aan je helm?
pi_151010904
quote:
Ik heb zowel met schuimpjes als op maat gemaakte dingen geprobeerd (van de beurs), maar het is gewoon de trilling van de 1-cilinder waar ik blijkbaar gevoeliger voor ben dan anderen. Bij mijn VT500 (v-twin) had ik het ook als ik lange stukken reed, maar bij 4-cilinders heb ik nergens last van.

@Erasmo
Een beetje wel ja, maar ik heb ook een chest mount erbij
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:00:56 #199
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151022912
Yo guys,

Ben denk ik iets te lang doorgereden met m'n rem. Twee weken geleden begon hij al een beetje op te raken, nu blokkeert hij. Gisteren zei iemand al dat ook de remschijven vervangen moeten worden (voor en achter). En daarnaast is ook m'n achterband versleten en aan vervangen toe.

800 euro aan alleen al materiaalkosten voor remschijven, -klauwen en -blokken met die achterband erbij. Is dat een beetje fatsoenlijke prijs? Of kan ik het ergens goedkoper vinden? Het is bij de Motoport...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:12:31 #200
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151023317
Eens even kijken... jij rijdt toch een 650?

Voor drie remschijven (2 voor, 1 achter) was ik 321 euro kwijt, dan komen er 3 setjes blokken bij a 30 euro per set.

Wil je er ook nieuwe klauwen bij, of moeten ze alleen worden opengehaald? Reparatiesetjes gaan voor euro of 50 per stuk, dat keer 3, kom je met alles erbij in totaal al aan 600 euro. Volledig nieuwe klauwen wordt natuurlijk een veel duurdere grap.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:22:12 #201
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151023638
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Dekatria het volgende:
Eens even kijken... jij rijdt toch een 650?

Voor drie remschijven (2 voor, 1 achter) was ik 321 euro kwijt, dan komen er 3 setjes blokken bij a 30 euro per set.

Wil je er ook nieuwe klauwen bij, of moeten ze alleen worden opengehaald? Reparatiesetjes gaan voor euro of 50 per stuk, dat keer 3, kom je met alles erbij in totaal al aan 600 euro. Volledig nieuwe klauwen wordt natuurlijk een veel duurdere grap.
Ja idd 650 :Y

Ik weet niet :o hij zei dat hij wel die klauwen daarin had meegerekend. Wel daarbuiten de zuigers gelaten. Dus misschien ging hij uit van nieuwe klauwen :@ Ik weet niet zo of dat nodig is. Ik rij zo wel even langs bij ze om het nog te laten controleren of dat allemaal nodig is. Maar dan weet ik in ieder geval wel dat het qua prijs op zich wel realistisch is. Ik heb daarvan zelf namelijk geen idee :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:24:45 #202
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151023744
Mind you dat er dan nog arbeid bij moet he, a 70 euro het uur.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:28:46 #203
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151023929
quote:
4s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Mind you dat er dan nog arbeid bij moet he, a 70 euro het uur.
Ja precies, hij had het over 250 euro arbeid. :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:36:09 #204
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151024206
quote:
4s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Mind you dat er dan nog arbeid bij moet he, a 70 euro het uur.
Dat is hier gelukkig maar 45.
(Niet bij een beunhaas)

Kreeg deze "offerte":
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:43:53 #205
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151024485
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is hier gelukkig maar 45.
(Niet bij een beunhaas)

Kreeg deze "offerte":
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das niks inderdaad. En dan te bedenken dat voor mijn arbeidsuren op m'n werk het drievoudige wordt gerekend voor minder moeite :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:54:53 #206
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151024863
Even uitgerekend o.b.v. een oudere offerte van Motoport, inderdaad 70 euro arbeidskosten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_151024883
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is hier gelukkig maar 45.
(Niet bij een beunhaas)

Kreeg deze "offerte":
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt wel heel hard met die banden genaaid :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:56:21 #208
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_151024923
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef mjan het volgende:

[..]

Je wordt wel heel hard met die banden genaaid :D
Ben er nog niet op ingegaan, ik was er namelijk van overtuigd dat ze ergens goedkoper weg te halen zijn.
Dus constructieve tips zijn welkom ;-)

Let wel, het is inclusief montage hea... voor en achter.

Suzuki GSF 650 SA uit 2010
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_151025190
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ben er nog niet op ingegaan, ik was er namelijk van overtuigd dat ze ergens goedkoper weg te halen zijn.
Dus constructieve tips zijn welkom ;-)

Let wel, het is inclusief montage hea... voor en achter.

Suzuki GSF 650 SA uit 2010
Set banden kost je +/- 220, montage ergens 15-30 euro per velg.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:02:27 #210
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151027170
Net even langs Motoport gereden. Klauwen konden nog wel even mee. Dus totale kosten nu op 800 euro voor 2 schijven voor 250 euro en nog 1 achter voor 150 en de rest van de onderdelen :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_151028669
Motoport is de kwikfit van de motorbedrijven daar ga ik met een wijde boog omheen
pi_151037756
Zo, nieuwen banden en lagers, ipv die rotte zooi die er onder hing. Wat een genot _O_
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:31:31 #213
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151038730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:47 schreef Salatrel het volgende:
Motoport is de kwikfit van de motorbedrijven daar ga ik met een wijde boog omheen
kwikfit durf ik nog wel heen voor een setje banden. Motoport sla ik over
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_151072152
quote:
Allemaal oude modellen en niet eens zo goedkoop. Voor bijna 40 euro minder heb je een set Pilot Road 2 bij bijv. Pneus-online. En voor 15 euro meer heb je een set Pilot Road 4 in dezelfde maat.
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:02:16 #217
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151076630
quote:
di inderdaad, ga ik ook altijd heen. Denk dat de duc weer gebruikte circuitbandjes krijgt. Beviel bijnde fzr prima
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_151077433
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:02 schreef stinkie het volgende:

[..]

di inderdaad, ga ik ook altijd heen. Denk dat de duc weer gebruikte circuitbandjes krijgt. Beviel bijnde fzr prima
Foto van je duc ?
  vrijdag 27 maart 2015 @ 00:08:48 #219
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151079013
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:20 schreef klawie het volgende:

[..]

Foto van je duc ?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_151079926
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:31 schreef stinkie het volgende:

[..]

kwikfit durf ik nog wel heen voor een setje banden. Motoport sla ik over
Ooit bij motoport mijn achterband verkeerd om erop gehad
pi_151081553
http://edition.cnn.com/20(...)rian-road/index.html

als ze dit doen doen we long way round eens dunnetjes over
pi_151089865
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:29 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Allemaal oude modellen en niet eens zo goedkoop. Voor bijna 40 euro minder heb je een set Pilot Road 2 bij bijv. Pneus-online. En voor 15 euro meer heb je een set Pilot Road 4 in dezelfde maat.
En voor nog een tientje meer laat je die Michelin rommel voor wat het is en rij je op Dunlop, Continental of Pirelli 8-)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_151090206
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En voor nog een tientje meer laat je die Michelin rommel voor wat het is en rij je op Dunlop, Continental of Pirelli 8-)
Die je drie keer zo vaak moet vervangen :P
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_151090296
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef mjan het volgende:

[..]

Die je drie keer zo vaak moet vervangen :P
Valt wel mee.
pi_151090366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:24 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Valt wel mee.
Ok, ik vergeleek alleen de conti van BL en mijn michelin.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:17:05 #226
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151092101
Ik had overiogens na de rit vorige week nergens last of pijn. Zelfs niet van knieen en dat was ook op de busa niet altijd het geval.

En iedereen die op die ducati hefet gezeten deelt mijn verwondering denk ik :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:59:31 #227
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151093557
Ik denk dat je zenuwen gewoon zijn afgestorven :P

Sta je dan vanmorgen, lekker vroeg klaar met werk alleen je kan niet naar huis omdat je niet kan tanken :')
pi_151096770
Tanken is toch niet zo moeilijk, gewoon die slang erin hangen.

Tering, dat ze in Nederland durven te miepen over fijn-stof. Na een paar dagen in Rusland komt het nog zwart uit mijn neus. En dan ben ik nog in de steden gebleven.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:41:08 #229
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151096998
Moet het tankstation wel stroom hebben :')
pi_151097741
Daarom ben ik zo blij dat ik als reserve lampje begin t te branden ik nog 3 keer heen en weer kan rijden naar het werk
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:14:27 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151098214
Was daarentegen wel de enige die langs de trein kon die nog met z'n kontje halverwege de overgang gestrand was :D
pi_151146565
Was weer huilen op de snelweg vandaag. :X

Kan maar niet wennen aan de wind die je opzij gooit. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_151147866
quote:
13s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:55 schreef Nero22 het volgende:
Was weer huilen op de snelweg vandaag. :X

Kan maar niet wennen aan de wind die je opzij gooit. ;(
Dan zit er maar 1 ding op: kwartslag draaien. ;)
pi_151151118
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 05:02 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan zit er maar 1 ding op: kwartslag draaien. ;)
Of de motor laten staan :+
pi_151164533
:{ :7
Ducati heeft een gyro op de camera. Net als een kart over dat circuit zo. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_151164676
quote:
11s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef Nero22 het volgende:
:{ :7
Ducati heeft een gyro op de camera. Net als een kart over dat circuit zo. :9
ik mis de kofferset op de bmw
pi_151164699
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik mis de kofferset op de bmw
_O-
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_151166747
vooral vet met de motor zelf ook in beeld:

  zondag 29 maart 2015 @ 22:15:30 #239
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_151173439
Nou de GP was een mooi spektakel :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 30 maart 2015 @ 15:25:16 #240
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151191018
quote:
13s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:55 schreef Nero22 het volgende:
Was weer huilen op de snelweg vandaag. :X

Kan maar niet wennen aan de wind die je opzij gooit. ;(
Ik moest over de Enkhuizendijk, werd er ook niet vrolijk van.
pi_151213192
ik mocht net om 02:00 is de zeikregen met windkracht 9000 van opzij over de van brienenoord :P gelukkig had ik alle 3 de rijstroken voor mezelf
pi_151217481
Ik blijf nog maar even in de auto zitten :)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:31:49 #243
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151222521
Ik kwam gister ineens iemand op een DR Big tegen. Bazendingen _O_
pi_151228218
Het plan was eigenlijk om vandaag of morgen een GS500 van Den Bosch naar Groningen te rijden :') dat gaan we nog maar even uitstellen :D

[ Bericht 18% gewijzigd door BlackLining op 31-03-2015 16:43:26 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_151240229
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:51 schreef BlackLining het volgende:
Het plan was eigenlijk om vandaag of morgen een GS500 van Den Bosch naar Groningen te rijden :') dat gaan we nog maar even uitstellen :D
mooiweerrijder gespot
pi_151248916
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mooiweerrijder gespot
Niks ervan, ik ga alleen niet met zo'n brommer door die wind :+ met de Bandit ging het prima 8-)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 1 april 2015 @ 01:17:32 #247
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151249573
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niks ervan, ik ga alleen niet met zo'n brommer door die wind :+ met de Bandit ging het prima 8-)
Ik heb 'm ook maar binnen laten staan. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151252201
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niks ervan, ik ga alleen niet met zo'n brommer door die wind :+ met de Bandit ging het prima 8-)
Het is geen brommer. o|O
Your opinion of me is none of my business.
pi_151254644
Heb net een nieuwe motor gekocht

een aprilia
pi_151254940
quote:
9s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:33 schreef Daantke het volgende:
Heb net een nieuwe motor gekocht

een aprilia
tuono v4r? :9
pi_151254998
http://i.imgur.com/VMkdKkO.jpg

[ Bericht 42% gewijzigd door Anne op 02-04-2015 10:11:35 ]
pi_151257716
quote:
9s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:33 schreef Daantke het volgende:
Heb net een nieuwe motor gekocht

een aprilia
En ik ga vanmiddag kijken naar een BMW F800GS.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 1 april 2015 @ 16:47:25 #253
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151267374
quote:
12s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:11 schreef Nero22 het volgende:

[..]

En ik ga vanmiddag kijken naar een BMW F800GS.
En ik naar een Harley :Y
pi_151270323
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:47 schreef Dekatria het volgende:

[..]

En ik naar een Harley :Y
als je er 1 moest kiezen welke zou het worden uit de huidige line-up?
  woensdag 1 april 2015 @ 19:13:09 #255
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151271656
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

als je er 1 moest kiezen welke zou het worden uit de huidige line-up?
De FortyEight. Benzinecapaciteit jongeuh ^O^
pi_151272240
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:13 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De FortyEight. Benzinecapaciteit jongeuh ^O^
8 liter :')
  woensdag 1 april 2015 @ 20:46:49 #257
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151275313
Vanmorgen even hartaanvalmomentje trouwens - even met 100 per uur over een bitumenstreep heen, in een bocht. Ben je ook meteen wakker :')
  woensdag 1 april 2015 @ 22:07:54 #258
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151278617
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Kon je geen groter plaatje vinden?
pi_151278765
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Kon je geen groter plaatje vinden?
Jawel:

http://yamahamotorcycles2(...)ilia-rsv4-rr-red.jpg

[ Bericht 6% gewijzigd door Anne op 02-04-2015 10:11:44 ]
pi_151278988
TR gemacht :( :( :(
  woensdag 1 april 2015 @ 22:29:07 #261
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151279512
Christus dit vindt mijn telefoon niet leuk.
pi_151284586
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Anne het volgende:

[..]

Jawel:

[ afbeelding ]
Dat is geen Tuono, maar een RSV :{w

Dit wel:
http://i2.wp.com/www.asph(...)-1100-Factory-01.jpg

[ Bericht 9% gewijzigd door Anne op 02-04-2015 10:12:18 ]
pi_151284739
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:29 schreef Erasmo het volgende:
Christus dit vindt mijn telefoon niet leuk.
sorry man ik heb 4g :)
pi_151286030
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

sorry man ik heb 4g :)
Ik ook. En een datalimiet :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 2 april 2015 @ 10:11:06 #265
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_151286908
Effe snelle vraag hier :)

Gisteren mijn remmerij vervangen en opnieuw ontlucht. Nu is er alleen behoorlijk wat remvloeistof op voorband terecht gekomen.... Zorgt dat nog voor wat problemen ivm minder grip ofzo?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_151286947
Even wat posts aangepast O-) ;).
  donderdag 2 april 2015 @ 10:14:07 #267
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_151286979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:11 schreef sanger het volgende:
Effe snelle vraag hier :)

Gisteren mijn remmerij vervangen en opnieuw ontlucht. Nu is er alleen behoorlijk wat remvloeistof op voorband terecht gekomen.... Zorgt dat nog voor wat problemen ivm minder grip ofzo?
Ik zou het in ieder geval goed afspoelen, remvloeistof is nogal agressief en niet goed voor het rubber. Verder zal het qua grip wel meevallen maar voor de zekerheid kun je de 1e paar kilometer wat voorzichtiger rijden. :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 2 april 2015 @ 10:23:45 #268
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_151287179
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:14 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik zou het in ieder geval goed afspoelen, remvloeistof is nogal agressief en niet goed voor het rubber. Verder zal het qua grip wel meevallen maar voor de zekerheid kun je de 1e paar kilometer wat voorzichtiger rijden. :)
Zou nu naspoelen nog helpen? Is gisteravond gebeurt en voordat ik kan spoelen is het alweer avond, en zal het in de band getrokken zijn gok ik. Ik heb het wel met een doekje afgenomen voor zover dat ging in het profiel, maar niet met water nagespoeld.

Sowieso eerste paar km wat rustig rijden, hij heeft de hele winter stil gestaan en ik ook :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_151296337
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik ook. En een datalimiet :')
abollemend van de baas
pi_151300938
Vandaag voor de grap naar de RC390 gekeken. Wat is dat een smal ding dan. Baby Ninja leek me groter. :o
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_151301264
Goeie grap
  donderdag 2 april 2015 @ 18:19:33 #272
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_151301273
brommer topic geworden? ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_151301297
Haters
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_151303418
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:12 schreef Anne het volgende:
Even wat posts aangepast O-) ;).
:6 :6 :6 :6 :6 :6 :6 :6 :6 :6
pi_151303700
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Zou nu naspoelen nog helpen? Is gisteravond gebeurt en voordat ik kan spoelen is het alweer avond, en zal het in de band getrokken zijn gok ik. Ik heb het wel met een doekje afgenomen voor zover dat ging in het profiel, maar niet met water nagespoeld.

Sowieso eerste paar km wat rustig rijden, hij heeft de hele winter stil gestaan en ik ook :P
Remvloeistof is wel gruwelijk agressief hoor.


Ik zou zelf niet met een gerust hart rijden op die band. En dus, ondanks dat het misschien wel kan, zou ik een nieuwe halen. Als ik geen vertrouwen in mijn banden heb kan ik niet meer fatsoenlijk rijden.

En ja Sala met goede banden kan ik wel goed rijden ja. :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_151304892
Ik zeg niks. Historie spreekt voor zichzelf
pi_151305852
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:09 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag voor de grap naar de RC390 gekeken. Wat is dat een smal ding dan. Baby Ninja leek me groter. :o
http://i.haymarketindia.net/Galleries/20131026070848_3.jpg
Ik dacht dat dat een bovenaanzicht van de kawa h2 was toen ik je post nog niet gelezen had :o
pi_151306864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef Salatrel het volgende:
Ik zeg niks. Historie spreekt voor zichzelf
Dat lag dan ook aan de banden :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_151307455
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:15 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat een bovenaanzicht van de kawa h2 was toen ik je post nog niet gelezen had :o
Sure. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_151308061
quote:
Ja, allebei zwart, beetje hoekige vormen, lelijk.
:+
  donderdag 2 april 2015 @ 21:25:53 #281
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_151310025
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Remvloeistof is wel gruwelijk agressief hoor.

Ik zou zelf niet met een gerust hart rijden op die band. En dus, ondanks dat het misschien wel kan, zou ik een nieuwe halen. Als ik geen vertrouwen in mijn banden heb kan ik niet meer fatsoenlijk rijden.

En ja Sala met goede banden kan ik wel goed rijden ja. :+
Nog effe verder gezocht en eigenlijk geen probleem als ik het zo lees. In de rem zelf zit ook rubber, en veel remleidingen zijn ook voorzien van rubber. Lijkt dus geen kwaad te kunnen voor rubber. Reed ook gewoon prima :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_151325670
De Alp gaat nu echt de deur uit. Iemand hier belang bij een leuke allroad met littekens?
Vanavond zal ik wat meer moeite gaan doen voor een advertentie
pi_151325896
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:56 schreef Gummiebeer het volgende:
De Alp gaat nu echt de deur uit. Iemand hier belang bij een leuke allroad met littekens?
Vanavond zal ik wat meer moeite gaan doen voor een advertentie
Te veel kw's... Twee om precies te zijn. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_151330205
Wil ik net lekker gaan rijden, hele motorblok onder de benzine :( Daarmee rijden lijkt me toch niet zo'n goed idee.
Lijkt er op dat ie lekt bij de benzinemeter... Maar dan wel heel weinig, kon geen druppels zien/voelen.
Iemand nog tips voor een goede garage in de buurt van Utrecht? :')
pi_151330528
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:56 schreef Gummiebeer het volgende:
De Alp gaat nu echt de deur uit. Iemand hier belang bij een leuke allroad met littekens?
Vanavond zal ik wat meer moeite gaan doen voor een advertentie
nog met de originele remschijven zeker?
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:04:48 #286
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151331412
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:03 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Te veel kw's... Twee om precies te zijn. ;(
Ook niet knijpbaar?

Edit: Dat ding is trouwens vrij lomp voor in de stad.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmo op 03-04-2015 16:13:36 ]
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:12:19 #287
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151331615
Wat meer inspiratie voor een nieuwe motor alhier. Die Norton _O_
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:20:44 #288
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151331824
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:04 schreef Erasmo het volgende:
Ook niet knijpbaar?

Edit: Dat ding is trouwens vrij lomp voor in de stad.
Een Alp lomp voor in de stad? 8)7 Juist een uitstekende stadsfiets - wendbaar, en al dat koppel onderin... prima hoor. Wellicht oogt het lomp, maar niets is minder waar.

Terzijde denk ik dat je er meer voor krijgt als je 'm uit elkaar haalt Gummie, al betwijfel ik of je dat over je hart kunt verkrijgen ;)
pi_151333678
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nog met de originele remschijven zeker?
:Y
pi_151333684
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:04 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ook niet knijpbaar?

Edit: Dat ding is trouwens vrij lomp voor in de stad.
:')
pi_151333720
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:20 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Een Alp lomp voor in de stad? 8)7 Juist een uitstekende stadsfiets - wendbaar, en al dat koppel onderin... prima hoor. Wellicht oogt het lomp, maar niets is minder waar.

Terzijde denk ik dat je er meer voor krijgt als je 'm uit elkaar haalt Gummie, al betwijfel ik of je dat over je hart kunt verkrijgen ;)
Zat ik ook nog aan te denken maar daar gaat mij teveel tijd in zitten. Ik moet zo snel mogelijk een koekblik hebben want de kleine begint zich te melden. Over een jaartje of 2 komt er wel weer een motor *)
pi_151334559
Over 2 jaar mag je mijn xt kopen :P
pi_151342409
Wil je lekker een eind rijden na een jaar stilstand, is de dynamo blijkbaar kapot oid _O- Lekker dat je daar dan op een 80-weg achterkomt ^O^

Exclusieve beelden komen eraan
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:40:22 #294
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151342699
Ligt eerder aan je accu denk ik.
pi_151342804
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:40 schreef Erasmo het volgende:
Ligt eerder aan je accu denk ik.
Ik heb nog helemaal niks gezegd over wat er gebeurde en jij weet al dat het aan de accu ligt? :D

jaar stilstand = jaar klussen maar wel af en toe rijden, accu is nog geen jaar oud en uiteraard opgeladen voor t rijden :)

Dit postte ik net op MF:

quote:
Vandaag wilde ik de eerste echte rit doen met de GS, na een aantal ritjes in de stad en naar het tankstation... maar de GS wilde niet.

Op een 80-weg viel het vermogen weg om naderhand helemaal uit te vallen. Ik dacht even aan de tank-ontluchting maar dat was het niet. Bleek de accu te zijn: de koplamp en de startmotor deden niks meer.

Na een tijdje met de kickstarter toch aan de praat gekregen en zonder lamp naar huis gereden, op het laatste beetje peut in de accu. Thuis toch nog even proberen om de lamp aan te zetten maar de motor viel direct uit toen ik de lichtschakelaar omzette.

Iets met de dynamo dus, maar ik weet nog niet wat...

filmpje komt eraan
pi_151344955
Snapchat story er ook maar bij gedaan :')

  vrijdag 3 april 2015 @ 22:57:02 #298
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_151345961
Wat was er vanmiddag rond 15:00 in Lelystad te beleven, bij de parkeerplaats bij de mac langs de A6?

honderden motoren en veel lui met leren jacks en witte legerbroeken, maar ook wat anders geklede mensen. Een kerel met een megafoon en chagrijnige politie.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_151346059
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:57 schreef Grielen het volgende:
Wat was er vanmiddag rond 15:00 in Lelystad te beleven, bij de parkeerplaats bij de mac langs de A6?

honderden motoren en veel lui met leren jacks en witte legerbroeken, maar ook wat anders geklede mensen. Een kerel met een megafoon en chagrijnige politie.
Zo te zien dit:

http://www.omroepflevolan(...)-ererondje-voor-mace

(dat filmpje hierboven is dus op de larserweg :D )
  vrijdag 3 april 2015 @ 22:59:52 #300
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_151346098
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef Daantke het volgende:

[..]

Zo te zien dit:

http://www.omroepflevolan(...)-ererondje-voor-mace

(dat filmpje hierboven is dus op de larserweg :D )
Ah, merci!
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_151346187
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef Daantke het volgende:

[..]

Zo te zien dit:

http://www.omroepflevolan(...)-ererondje-voor-mace

(dat filmpje hierboven is dus op de larserweg :D )
In de begrenzer jagen is ook een dingetje tegenweurdig he?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')