Bedankt! Nee, al was dat wel leuk geweest.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat ga je doen? Bij de ANWB werken om benzine te brengen naar prutsers op CB's?
Danku dankuquote:
Gniffel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:47 schreef Salatrel het volgende:
en de kneus van de dag award gaat vandaag naar de pannekoek op zijn zzr1400 in zijn spijkerbroek die filterend bij het stoplicht tegen een autospiegel aanreed
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
De voorkant lijkt een beetje op de jouwe.
Op de Kawa ja.. maar deze zit wel een stuk verder inelkaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
De voorkant lijkt een beetje op de jouwe.
quote:
Ellende ja dat digidquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:14 schreef Salatrel het volgende:
hoop opgegeven nieuwe digid aangevraagdduurt weer een week
Ik vanaf nu ook gelukkig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja komt gewoon omdat ik het 1 keer per jaar gebruik
Neuh, vast niet. Ze hadden me bij m'n ballen, controle ditdat. Ze hadden ook nog graag het Hok willen zien, snap nog niet zo waarom, het Hok is immers in coma. Maar ze vonden het een mooie motorquote:
Daar is de eerste doe-het-zelverquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:33 schreef Dekatria het volgende:
Vloeistoffen en filters moeten toch wel zelf te doen zijn? Scheelt een hoop.
Michelin Pilot Road 3...quote:
zit je nou te suggereren dat iedereen die zelf sleutelt een oud brik rijdt?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daar is de eerste doe-het-zelver.
Aangezien ik totaal A-technisch ben, en de motor niet uit het jaar 0 komt laat ik het voorlopig nog doen.
(on a side-note, deze zomer zoals het nu lijkt Schotland op en neer met de motor. Tips mogen per dm)
Ik heb nog nooit iets technischers gedaan dan een schakelbord aangesloten bij natuurkunde op de middelbare school en ik heb een motor gekocht uit '02 (Suzuki GS500H), en toch ga ik er zelf aan proberen te sleutelen. Met verve ten onder enzo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Aangezien ik totaal A-technisch ben, en de motor niet uit het jaar 0 komt laat ik het voorlopig nog doen.
(on a side-note, deze zomer zoals het nu lijkt Schotland op en neer met de motor. Tips mogen per dm)
Daar hebben we nog een GSX 600 voor, om mee te prutsen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets technischers gedaan dan een schakelbord aangesloten bij natuurkunde op de middelbare school en ik heb een motor gekocht uit '02 (Suzuki GS500H), en toch ga ik er zelf aan proberen te sleutelen. Met verve ten onder enzo.Al vind ik het wel fijn dat ik al een optie op hulp heb voor het remblokje, dat is toch iets wat ik liever niet verpruts.
![]()
Je zegt voorlopig, maar wat denk je dat er verandert als je zelf niks probeert? Is het niet handiger om het een keer samen met iemand te doen en het zo te leren? In ieder geval goedkoper dan 'm wegbrengen, lijkt me.
Jij hebt wel echt een gigantische afkeur van motoren van voor pakweg 2013 he?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik vind motorrijden heel leuk, maar ben dermate a-technisch dat ik me er niet aan waag om zelf eraan te klussen, omdat ik het serieus zie gebeuren dat ik dingen gruwelijk verkeerd doe waardoor ik op mn snufferd ga. Dan heb ik liever dat iemand die weet wat 'ie doet er mee aan de haal gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een gigantische afkeur van motoren van voor pakweg 2013 he?
Als motorrijder dien je je machine te kennen en de eenvoudige klusjes zelf te kunnen doen. Wat mij betreft zou technisch inzicht ook best een grotere rol mogen spelen bij het halen van het rijbewijs trouwens. Dat je kleppen stellen laat doen kan ik nog in komen, maar olie verwisselen...
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik vind motorrijden heel leuk, maar ben dermate a-technisch dat ik me er niet aan waag om zelf eraan te klussen, omdat ik het serieus zie gebeuren dat ik dingen gruwelijk verkeerd doe waardoor ik op mn snufferd ga. Dan heb ik liever dat iemand die weet wat 'ie doet er mee aan de haal gaat.
Vind je ook dat mensen die een computer gebruiken eerst moeten laten zien dat ze er een OS op kunnen zetten en de hardeschijf verwisselen?
Ik heb precies t zelfde als jouquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef Tunafish het volgende:
Tuurlijk niet. Ik vind motorrijden heel leuk, maar ben dermate a-technisch dat ik me er niet aan waag om zelf eraan te klussen, omdat ik het serieus zie gebeuren dat ik dingen gruwelijk verkeerd doe waardoor ik op mn snufferd ga. Dan heb ik liever dat iemand die weet wat 'ie doet er mee aan de haal gaat.
Vind je ook dat mensen die een computer gebruiken eerst moeten laten zien dat ze er een OS op kunnen zetten en de hardeschijf verwisselen?
Hij wenst niet te reageren op kritiek aan zijn adres, want hij negeerde mijn post ook.. beetje uit de hoogte gaan zitten doen, en als je dan tegengas krijgt, net doen of je het niet ziet, net als van die Audi coureurs die je snijden en als je ze dan later inhaalt ineens iets zien aan de andere kant van de auto, zodat ze je niet in je smoel aan hoeven te kijken..quote:
Koppeling of carburateurs.. dat ligt nogal een beetje uit elkaar qua symptomenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
Jongens, jongens.. Olie en remvloeistof vervangen kan zelfs ik nog. Maar verder kom ik écht niet. Mijn motor gaat de 28e voor, wat jullie denken dat mijn koppeling is en wat de motorzaak denkt dat de carbarateurs zijn. We zullen zien wat het wordtZolang het me geen godsvermogen kost bij die motor van 600 euro.
Je had het over 'als motorrijder'. Volgens mij zijn we dat hier allemaalquote:
Saywut?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij wenst niet te reageren op kritiek aan zijn adres, want hij negeerde mijn post ook.. beetje uit de hoogte gaan zitten doen, en als je dan tegengas krijgt, net doen of je het niet ziet, net als van die Audi coureurs die je snijden en als je ze dan later inhaalt ineens iets zien aan de andere kant van de auto, zodat ze je niet in je smoel aan hoeven te kijken..
Het-ging-niet-over-jou, wat is daar ingewikkeld aan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:21 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Je had het over 'als motorrijder'. Volgens mij zijn we dat hier allemaal
[..]
Saywut?Ik heb iets gemist geloof ik, waar ben ik jou aan het negeren?
tja elke dag al die boutjes en moertjes aandraaien ga je op gegeven moment ook zat worden hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:08 schreef stinkie het volgende:
Ik heb er geen zin meer in en ik ben er inmiddels te lui voor. Alles waarvan ik vieze vingers krijg besteed ik uit
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:08 schreef stinkie het volgende:
Ik heb er geen zin meer in en ik ben er inmiddels te lui voor. Alles waarvan ik vieze vingers krijg besteed ik uit
Ik vind zelf sleutelen gewoon leuk, en ik vind motorzaken domweg gestoord duur, plus dat ze in de regel wachttijden hebben waar je niet vrolijk van wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef mstx het volgende:
Ik ben te lui om de motor naar de garage te brengen dus ik doe lekker alles zelf in de achtertuin
Toch voelt ie zich aangesproken door;quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het-ging-niet-over-jou, wat is daar ingewikkeld aan?
En daar staat ook echt als motorrijderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Als motorrijder dien je je machine te kennen en de eenvoudige klusjes zelf te kunnen doen. Wat mij betreft zou technisch inzicht ook best een grotere rol mogen spelen bij het halen van het rijbewijs trouwens. Dat je kleppen stellen laat doen kan ik nog in komen, maar olie verwisselen...
ja maar jij bent een meisjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch voelt ie zich aangesproken door;
[..]
En daar staat ook echt als motorrijder.
En ik als motorrijder doe en weet ook helemaal geen reet van mijn motor.
Ook de eenvoudige klusjes (ketting smeren? olie verwisselen?) heb ik nog nooit (zelf) gedaan.
Boeiend. Dat moet toch ieder voor zicht weten.
Nou, dit:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het-ging-niet-over-jou, wat is daar ingewikkeld aan?
BL spreekt in die zin alle motorrijders aan, daar val ik ook onder en dus voel ik me aangesproken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch voelt ie zich aangesproken door;
[..]
En daar staat ook echt als motorrijder.
En ik als motorrijder doe en weet ook helemaal geen reet van mijn motor.
Ook de eenvoudige klusjes (ketting smeren? olie verwisselen?) heb ik nog nooit (zelf) gedaan.
Boeiend. Dat moet toch ieder voor zicht weten.
Dat ook natuurlijk, vooral als je steeds weer iets nieuws leert. 3 jaar geleden kon ik nog niet eens een bougie of remblokje vervangen en nu stel ik zelf de kleppen met wat hulp van het handboek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zelf sleutelen gewoon leuk, en ik vind motorzaken domweg gestoord duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |