abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 februari 2015 @ 13:11:23 #1
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149723622
In 2de klasse vraagt ondertussen het vorig seizoen gedegradeerde Bergen het faillissement aan ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149723683
RAEC Mons voor de Franstaligen onder ons.
Gaat lekker in die 2e klasse. RC Mechelen vraagt al geen licentie meer aan, Mons failliet. Uit de 3e klasse willen vanwege de nieuwe regels amper teams promoveren. En dan zeker wel weer van die debiele eindrondes bedenken :')

Wat is er mis gegaan bij Bergen / Mons ?
U MAD?
pi_149726602
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
RAEC Mons voor de Franstaligen onder ons.
Gaat lekker in die 2e klasse. RC Mechelen vraagt al geen licentie meer aan, Mons failliet. Uit de 3e klasse willen vanwege de nieuwe regels amper teams promoveren. En dan zeker wel weer van die debiele eindrondes bedenken :')

Wat is er mis gegaan bij Bergen / Mons ?
Door de degradatie zijn de inkomsten sterk teruggelopen en daarom wil de voorzitter van de club af. Voor potentiële overnemers kan het dan aantrekkelijker zijn om de club eerst failliet te laten gaan en met een schone lei te beginnen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_149731832
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Door de degradatie zijn de inkomsten sterk teruggelopen en daarom wil de voorzitter van de club af. Voor potentiële overnemers kan het dan aantrekkelijker zijn om de club eerst failliet te laten gaan en met een schone lei te beginnen.
Lekker makkelijk van die voorzitter. Zeker een echte clubman :')
U MAD?
  maandag 16 februari 2015 @ 19:23:23 #5
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149735699
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lekker makkelijk van die voorzitter. Zeker een echte clubman :')
Goh, die man is toch al 14 jaar voorzitter daar. Ik denk eerder dat hij gewoon geen geld meer over heeft om nog in die bodemloze put te storten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149737050
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
RAEC Mons voor de Franstaligen onder ons.
Gaat lekker in die 2e klasse. RC Mechelen vraagt al geen licentie meer aan, Mons failliet. Uit de 3e klasse willen vanwege de nieuwe regels amper teams promoveren. En dan zeker wel weer van die debiele eindrondes bedenken :')

Wat is er mis gegaan bij Bergen / Mons ?
Hasselt naar de 2e. :Y
BFF met GGMM
  maandag 16 februari 2015 @ 21:15:02 #7
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149740758
11 Fransmannen aan de aftrap bij Mouscron-Péruwelz dit weekend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_149741802
Stiekem best wat Belgjes op FOK :o
pi_149742930
quote:
5s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:34 schreef Class het volgende:
Stiekem best wat Belgjes op FOK :o
Nee, gewoon interesse voor het voetbal in het algemeen.
Met Barca, Bayern en Chelsea fanboys heb ik gewoon niet zoveel.
U MAD?
pi_149742959
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hasselt naar de 2e. :Y
Zou mooi zijn. Ooit daar geweest of vanwaar je voorkeur?
U MAD?
pi_149743025
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
11 Fransmannen aan de aftrap bij Mouscron-Péruwelz dit weekend.
Ook zo'n kutploeg met een investeerder. Degraderen ze dan is het einde oefening. Jammer, want ze waren de laatste jaren zo goed bezig.
U MAD?
pi_149746626
Maar er is gelukkig ook positief nieuws na het kerkhof van 2de klasse (Bergen, Antwerp, Racing Mechelen die op de rand van de afgrond staan)

Beerschot Wilrijk, vorig seizoen herbegonnen in 1ste provinciale en dat daar meteen de titel pakte, staat ook nu aan de leiding in 4de klasse C met een kloofje van 4 punten.

De kans op promotie is erg groot en dus volgend jaar 3de klasse, waar zoals hierboven gezegd weinig ploegen uit willen promoveren door de strenge regels in 2de, zou men het grootste budget hebben dus als het een beetje meezit zien we ze over anderhalf jaar al terug in 2de. En dan kan het snel gaan.

Kneuzen als Cercle, Moeskroen en Beveren moeten ingeruild worden voor STVV, OH Leuven en Beerschot
pi_149748150
Beerschot, de ploeg die eerder al het sympathieke Germinal Ekeren kapot maakte en nu hetzelfde doet met Wilrijk. De grootheidswaanzin zorgt er dan wel voor dat ze over vijf jaar weer failliet gaan. Geef mij dan maar sympathieke provincieclubs als Westerlo.
pi_149750002
Westerlo? Inderdaad, nog zo'n club die in dat rijtje Cercle - Moeskroen - Beveren thuis hoort.

Sympathieke clubjes met de uitstraling van een pepernoot.

En wees gerust, ze zullen zich geen derde keer aan dezelfde steen stoten.
pi_149753343
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Ooit daar geweest of vanwaar je voorkeur?
Een collega heeft er gespeeld en zit er nu in het bestuur. Ze staan nu pas 4e of zo, maar de clubs boven hun willen niet promoveren.
BFF met GGMM
pi_149757195
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 01:37 schreef xodox het volgende:
Westerlo? Inderdaad, nog zo'n club die in dat rijtje Cercle - Moeskroen - Beveren thuis hoort.

Sympathieke clubjes met de uitstraling van een pepernoot.

En wees gerust, ze zullen zich geen derde keer aan dezelfde steen stoten.
Westerlo is tenminste een sympathieke provincieclub met een gezond beleid. Schitterend hoe ze vijftien jaar op rij in eerste bleven en dit quasi altijd met Belgische spelers. Veel beter dan de grootheidswaanzin van Beerschot.
pi_149757204
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Een collega heeft er gespeeld en zit er nu in het bestuur. Ze staan nu pas 4e of zo, maar de clubs boven hun willen niet promoveren.
Toch Stijn Stijnen niet zeker ?
pi_149757220
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:53 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Toch Stijn Stijnen niet zeker ?
Haha nee, in een lager team dacht ik.
BFF met GGMM
pi_149757581
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 01:37 schreef xodox het volgende:
En wees gerust, ze zullen zich geen derde keer aan dezelfde steen stoten.
:')

Jij geeft garanties af zie ik.
Qua supportersschare horen ze zeker in de Jupiler League, maar de arrogantie nekt hun keer op keer. Plus ze maken kleinere clubs kapot met hun grootheidswaanzin.
U MAD?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:22:34 #20
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149767520
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 23:10 schreef xodox het volgende:
Maar er is gelukkig ook positief nieuws na het kerkhof van 2de klasse (Bergen, Antwerp, Racing Mechelen die op de rand van de afgrond staan)

Beerschot Wilrijk, vorig seizoen herbegonnen in 1ste provinciale en dat daar meteen de titel pakte, staat ook nu aan de leiding in 4de klasse C met een kloofje van 4 punten.

De kans op promotie is erg groot en dus volgend jaar 3de klasse, waar zoals hierboven gezegd weinig ploegen uit willen promoveren door de strenge regels in 2de, zou men het grootste budget hebben dus als het een beetje meezit zien we ze over anderhalf jaar al terug in 2de. En dan kan het snel gaan.

Kneuzen als Cercle, Moeskroen en Beveren moeten ingeruild worden voor STVV, OH Leuven en Beerschot
Leg mij nu eens precies uit waarom Cercle een kneus is ? Zelfs dit seizoen waarin ze onderin staan haalt Cercle nog altijd een gemiddeld toeschouwersaantal van 7882 toeschouwers. Enkel de G5 en Mechelen doen gevoelig beter, Waregem en Lokeren halen net een paar honderd toeschouwers meer. Ploegen als STVV en Leuven kwamen in hun 1e klasse periode zelfs nooit in de buurt van dat aantal. (en het is nu ook niet dat die ploegen sportief ooit iets meer hebben bijgebracht dan Cercle ook hé ... )
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149767557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Leg mij nu eens precies uit waarom Cercle een kneus is ? Zelfs dit seizoen waarin ze onderin staan haalt Cercle nog altijd een gemiddeld toeschouwersaantal van 7882 toeschouwers. Enkel de G5 en Mechelen doen gevoelig beter, Waregem en Lokeren halen net een paar honderd toeschouwers meer. Ploegen als STVV en Leuven kwamen in hun 1e klasse periode zelfs nooit in de buurt van dat aantal. (en het is nu ook niet dat die ploegen sportief ooit iets meer hebben bijgebracht dan Cercle ook hé ... )
Cercle zijn kneuzen vanwege het krampachtig afzetten tegen Club.
BFF met GGMM
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:27:32 #22
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149767677
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Cercle zijn kneuzen vanwege het krampachtig afzetten tegen Club.
Aldus de "marketingmachine" van Club natuurlijk die het eigen falen rond oa het stadiondossier op een ander wil afschuiven. De realiteit ligt een heel stukje anders ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149767752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Aldus de "marketingmachine" van Club natuurlijk die het eigen falen rond oa het stadiondossier op een ander wil afschuiven. De realiteit ligt een heel stukje anders ...
Oh het ging mij niet om dat stadiondossier hoor. Ik heb het idee dat bij Cercle het eigen bestaansrecht wordt ontleend aan de (again in mijn ogen) overdreven uitgedragen haat voor Club.
BFF met GGMM
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:48:27 #24
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149768467
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh het ging mij niet om dat stadiondossier hoor. Ik heb het idee dat bij Cercle het eigen bestaansrecht wordt ontleend aan de (again in mijn ogen) overdreven uitgedragen haat voor Club.
Beide ploegen zijn ook ongeveer op hetzelfde moment opgericht net om mekaars tegenpool te zijn hé. Club als de "volksploeg" van de arbeiderswijken, Cercle werd opgericht door de Jezuiëten als de ploeg van de Brugse "binnenstad" waar toen vooral de iets rijkere klasse woonde, die ook nog voornamelijk streng Katholiek was.
Dat is een fenomeen dat je wel vaker ziet in steden waar nog stadsderby's zijn natuurlijk.

Maar ook vandaag zie je toch nog een merkelijk verschil tussen het publiek dat naar een Club-match gaat kijken en het publiek dat naar een Cercle-match gaat kijken. (en dat bedoel ik niet negatief naar Club toe) En waar Club overal hun doelpubliek kan aantrekken richting Brugge zie je dat er toch ook altijd ergens een tegenpool is die een ander publiek aantrekt. Club trekt ook veel fans vanuit de kuststreek , vanuit Zuid-West Vlaanderen, vanuit het Gentse, De kempen en vanuit Limburg, maar je ziet toch ook daar dat Oostende, Waregem, AA Gent, Westerlo en Racing Genk/STVV volop op dat "familie-publiek" mikken dat toch nooit zijn weg naar een Club Brugge match zal vinden. En binnen Brugge trekt net Cercle dat publiek aan.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149768664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Beide ploegen zijn ook ongeveer op hetzelfde moment opgericht net om mekaars tegenpool te zijn hé. Club als de "volksploeg" van de arbeiderswijken, Cercle werd opgericht door de Jezuiëten als de ploeg van de Brugse "binnenstad" waar toen vooral de iets rijkere klasse woonde, die ook nog voornamelijk streng Katholiek was.
Dat is een fenomeen dat je wel vaker ziet in steden waar nog stadsderby's zijn natuurlijk.

Maar ook vandaag zie je toch nog een merkelijk verschil tussen het publiek dat naar een Club-match gaat kijken en het publiek dat naar een Cercle-match gaat kijken. (en dat bedoel ik niet negatief naar Club toe) En waar Club overal hun doelpubliek kan aantrekken richting Brugge zie je dat er toch ook altijd ergens een tegenpool is die een ander publiek aantrekt. Club trekt ook veel fans vanuit de kuststreek , vanuit Zuid-West Vlaanderen, vanuit het Gentse, De kempen en vanuit Limburg, maar je ziet toch ook daar dat Oostende, Waregem, AA Gent, Westerlo en Racing Genk/STVV volop op dat "familie-publiek" mikken dat toch nooit zijn weg naar een Club Brugge match zal vinden. En binnen Brugge trekt net Cercle dat publiek aan.

Ok, dat onderscheid kende ik niet. Ik heb mij enkel gebaseerd op berichten in de pers. Het kwam dan een beetje krampachtig over. (Zoals in Nederland AZ tegen Ajax en Nac tegen Feyenoord). Maar ik had het dus mis. :)
BFF met GGMM
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:04:53 #26
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149769112
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ok, dat onderscheid kende ik niet. Ik heb mij enkel gebaseerd op berichten in de pers. Het kwam dan een beetje krampachtig over. (Zoals in Nederland AZ tegen Ajax en Nac tegen Feyenoord). Maar ik had het dus mis. :)
Nu, een van de redenen waarom Cercle ook overleeft is omdat ze een heel fanatiek en trouw publiek hebben. En dat vaak van generaties ver. Laat Cercle verdwijnen en dan gaan die mensen niet naar Club gaan kijken hoor, dat zit er veel te diep ingebakken. Dan gaan die iets anders gaan doen ...
(in dit filmpje zie je trouwens nog supporters dat (na de eerste zege in 13 jaar tijd tegen Club in 2006) uitleggen. Op minuut 2 bv leggen ze nog uit hoe het er op de scholen aan toe gaat)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149781812
quote:
Leg mij nu eens precies uit waarom Cercle een kneus is ? Zelfs dit seizoen waarin ze onderin staan haalt Cercle nog altijd een gemiddeld toeschouwersaantal van 7882 toeschouwers. Enkel de G5 en Mechelen doen gevoelig beter, Waregem en Lokeren halen net een paar honderd toeschouwers meer. Ploegen als STVV en Leuven kwamen in hun 1e klasse periode zelfs nooit in de buurt van dat aantal. (en het is nu ook niet dat die ploegen sportief ooit iets meer hebben bijgebracht dan Cercle ook hé ... )
Je vergeet natuurlijk wel iets te zeggen hoe ze aan dat cijfer komen.

Tegen Club en Anderlecht zat daar 14.000 man. Voor de andere wedstrijden geraken ze met moeite aan de helft.

Wanneer Club intrek neemt in zijn nieuwe stadion, en Cercle zelf instaat voor de huur en onderhoud van Jan Breydel, is het einde verhaal voor Cercle. Het water staat hen daar nu al aan de lippen...

Buiten wat fanatiekelingen gaat niemand kijken naar degradatievoetbal in een oud, afgeleefd stadion als je even verderop "topvoetbal" hebt in een moderne arena. En met gratis tickets uitstrooien, wat ze goed kunnen bij groen zwart, hou je geen vereniging overeind.
pi_149805703
Xodox : niet iedereen hoeft perse voor een topclub te supporteren hoor.
Wel is het zo dat die toeschouwersaantallen v Cercle gewoon niet kloppen en dat kreeg ik te horen v iemand binnen Cercle. Veel brugse zelfstandigen kopen uit sympathie een ABO op Cercle maar gaan nooit. Die worden bij die aantallen opgeteld, net als de gratis tickets. Ik denk niet dat er gemiddeld meer dan 5 à 6000 man zit op Cercle hoor.
  woensdag 18 februari 2015 @ 22:35:04 #29
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149811253
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 00:14 schreef xodox het volgende:

[..]

Je vergeet natuurlijk wel iets te zeggen hoe ze aan dat cijfer komen.

Tegen Club en Anderlecht zat daar 14.000 man. Voor de andere wedstrijden geraken ze met moeite aan de helft.

Wanneer Club intrek neemt in zijn nieuwe stadion, en Cercle zelf instaat voor de huur en onderhoud van Jan Breydel, is het einde verhaal voor Cercle. Het water staat hen daar nu al aan de lippen...

Buiten wat fanatiekelingen gaat niemand kijken naar degradatievoetbal in een oud, afgeleefd stadion als je even verderop "topvoetbal" hebt in een moderne arena. En met gratis tickets uitstrooien, wat ze goed kunnen bij groen zwart, hou je geen vereniging overeind.
Dat is dus een fabeltje van Club hé. Cercle is financieel momenteel zelfs nog gezonder dan Club (dat met een jaarlijks verlies werkt dat de voorzitter bijpast de laatste jaren)

Overigens, laat ons vooral niet vergeten dat Cercle in de jaren '70 in het omgekeerde geval Club heeft gered van het faillissement door de bouw van het Olympiastadion (later Jan Breydel) hé ...

(leuke reportage over die oude stadions trouwens : )

Daarnaast geeft Cercle in géén enkele competitiewedstrijd een gratis ticket weg. Zelfs als bv Delhaize gratis tickets weggeeft , dan hebben ze daar nog altijd voor aan Cercle betaald hoor ...
(Club doet dat trouwens ook hé ...)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149857112
Genoeg over Cercle lijkt me, Club en Anderlecht zijn bezig aan een mooi parcours in tegenstelling tot vorig jaar toen Club eruit vloog tegen een onbekende Poolse club en Anderlecht slechts 1/18 haalde in de CL.
pi_149894495
Morgen naar Genk _O_
pi_149995228
quote:
KFCO Beerschot Wilrijk - Esperanza Pelt UITVERKOCHT



Vanmiddag gingen (of beter: vlogen) in onze voorverkoopadressen de allerlaatste tickets voor de competitiewedstrijd KFCO Beerschot Wilrijk - Esperanza Pelt van zaterdag 14 maart de deur uit. Voor de allereerste keer in de nog prille clubgeschiedenis van KFCO Beerschot Wilrijk mogen we dus met gepaste trots het bordje "Uitverkocht" uithangen.

Het Olympisch Stadion heeft een capaciteit van 12.265 zitjes... maar als gevolg van de veiligheidsvoorschriften wordt dit teruggebracht tot een goeie 11.500 plaatsen. En die zijn over een kleine drie weken dus allemaal volzet.

KFCO Beerschot Wilrijk dankt zijn vele trouwe fans en sympathisanten, alsook alle andere voetballiefhebbers voor de ongeziene stormloop op tickets, het vertrouwen in ons project en het enthousiasme bij onze sportieve opmars.

Respect ook voor onze tegenstander Esperanza Pelt, die hun volledige contingent aan tickets hebben opgevraagd... en van de hen toegestuurde 675 tickets er ook al meer dan 600 aan de man/vrouw brachten. Ook het bezoekersvak zal op 14 maart dus uitpuilen. Mooi zo!

Laat er ons met z'n allen samen straks een ongelooflijk voetbalfeest van maken. In een eivol, kolkend, sfeervol Olympisch Stadion!
Chapeau. Kan de helft van de eersteklassers enkel maar van dromen.
pi_150001497
Het valt mij op dat er relatief veel Belgische clubs een koninklijk predicaat hebben. Hoe zou dat toch komen?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:54:27 #34
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_150002903
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef vluggejapie99 het volgende:
Het valt mij op dat er relatief veel Belgische clubs een koninklijk predicaat hebben. Hoe zou dat toch komen?
Omdat tot voor een paar jaar zowat elke Belgische club een VZW was en in België elke VZW het "Koninklijke" statuut kan aanvragen op voorwaarde dat ze minstens 50 jaar bestaat ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_150003464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Omdat tot voor een paar jaar zowat elke Belgische club een VZW was en in België elke VZW het "Koninklijke" statuut kan aanvragen op voorwaarde dat ze minstens 50 jaar bestaat ...
Ah, zo. Vind het wel mooi enerzijds maar anderzijds verliest zo'n predicaat wel aan waarde.
pi_150003517
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Ah, zo. Vind het wel mooi enerzijds maar anderzijds verliest zo'n predicaat wel aan waarde.
Weinig dingen in België hebben waarde, dus wat dat betreft maakt het niet uit
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:34 #37
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_150004068
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Ah, zo. Vind het wel mooi enerzijds maar anderzijds verliest zo'n predicaat wel aan waarde.
Ach, de meeste van die voetbalclubs hebben dat predicaat nog ergens net voor of net na WO II gekregen. Dan had dat veel meer waarde dan nu en was het een soort "keurmerk" om te bewijzen dat jouw vereniging te vertrouwen was natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_150112814
Anderlecht keihard genaaid zeg gister.
pi_150149645
Klopt. Maar anderzijds hebben ze het ook gewoon nagelaten thuis te scoren en Proto zag er bij de 1-1 toch ook niet lekker uit.

Wel een domper op een mooi Europees parcours

Ook Club is sterk bezig.

Op 12 wedstrijden 9x winst en 3x verlies (Brondby, Grashoppers, Kopenhagen, Torino, Helsinki, Aalborg)

Niet de moeilijkste namen natuurlijk maar je moet het nog steeds doen. In een niet zo ver verleden eindigde het verhaal tegen godbetert Brann Bergen of Slask Wroclaw. :')

Om echt van een topcampagne te spreken moet er nog een naam uitgeschakeld worden. Besiktas is dat, maar ik zie het helaas niet gebeuren. En indien het wel gebeurt, kunnen we natuurlijk al meteen een kruis maken over het kampioenschap want die 2 extra wedstrijden vallen midden de play offs. Maar als het aan mij ligt, gaan ze gewoon door hoor!
pi_150303852



Het nieuwe competitievoorstel (wel in het Frans)

Hoe verzinnen ze het in godsnaam xD
pi_150308107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:46 schreef xodox het volgende:

[..]

Chapeau. Kan de helft van de eersteklassers enkel maar van dromen.
En dat uit mijn dorpje. O+
BFF met GGMM
pi_150308129
Wat is dat eigenlijk voor gedoe met de voorzitter van Club? Beetje Italiaanse toestanden zo...
BFF met GGMM
pi_150339066
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:58 schreef DonRaja het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor gedoe met de voorzitter van Club? Beetje Italiaanse toestanden zo...
Alles behalve het eerste akkefietje met die man.
  zondag 15 maart 2015 @ 18:08:05 #44
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_150670365
Netjes van Cercle.

Kunnen naar play-off 3 omdat ze met 2-3 van KV Mechelen verliezen terwijl ze in de 89e minuut nog 2-0 voor stonden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_150681035
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Netjes van Cercle.

Kunnen naar play-off 3 omdat ze met 2-3 van KV Mechelen verliezen terwijl ze in de 89e minuut nog 2-0 voor stonden.
Ik zie het net ja, echt bizar...
BFF met GGMM
  zondag 15 maart 2015 @ 23:25:21 #46
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_150683228
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zie het net ja, echt bizar...
Mjah, op zich zo bizar niet natuurlijk , Mechelen scoort de 2-1 in de voorlaatste minuut uit duidelijk buitenspel. Waarna Cercle dat al serieus wat klappen kreeg de voorbije weken (vooral in de slotminuten telkens verloor) natuurlijk begint te trillen op hun benen en Mechelen er nog los over gaat.

Keurt de scheids die buitenspelgoal niet goed was dat gewoon 2-0 gebleven ...



[ Bericht 20% gewijzigd door Joost-mag-het-weten op 16-03-2015 01:05:01 ]
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_150690960
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef vluggejapie99 het volgende:

Ah, zo. Vind het wel mooi enerzijds maar anderzijds verliest zo'n predicaat wel aan waarde.
Verbaast mij niet. Kijk eens op deze facebook pagina van nep veteranen (hele andere weg ingeslagen) en waar allerlei sjappies met name bij allerlei Belgische 'veteranenverenigingen zich laten optuigen met e.e.a.om zichzelf interessanter voor te doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2015 11:31:59 ]
pi_150812516
Vandaag is door de stad Brussel bekend gemaakt welk consortium het nationaal stadion mag bouwen: Ghelamco/BAM. Dit is hun ontwerp:











Zowel de Rode Duivels als RSC Anderlecht zullen in dit stadion gaan spelen.

Capaciteit is 62.200 plaatsen. Bouw moet klaar zijn in 2019.
pi_150813054
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Netjes van Cercle.

Kunnen naar play-off 3 omdat ze met 2-3 van KV Mechelen verliezen terwijl ze in de 89e minuut nog 2-0 voor stonden.
Serieus? Zag alleen de uitslag staan, maar dit is toch wel heel episch _O-
Bij Waasland moet men uit z'n dak zijn gegaan.
Waasland heeft trouwens goede broodjes buiten het stadion dus die verdienen het er in te blijven :)
U MAD?
pi_150813088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:33 schreef lolcat8811 het volgende:
Vandaag is door de stad Brussel bekend gemaakt welk consortium het nationaal stadion mag bouwen: Ghelamco/BAM. Dit is hun ontwerp:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zowel de Rode Duivels als RSC Anderlecht zullen in dit stadion gaan spelen.

Capaciteit is 62.200 plaatsen. Bouw moet klaar zijn in 2019.
Wow, wat een prachtig stadion. Ik zie BAM staan en denk meteen aan Feyenoord.
Wat gaat er trouwens gebeuren met het Koning Boudewijn en met de atletiekbaan?
U MAD?
pi_150814026
quote:
3s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wow, wat een prachtig stadion. Ik zie BAM staan en denk meteen aan Feyenoord.
Wat gaat er trouwens gebeuren met het Koning Boudewijn en met de atletiekbaan?
Het Koning Boudewijnstadion blijft voorlopig nog staan (omwille van de atletiekmeetings), maar zal op termijn worden afgebroken. Er zal een oplossing gezocht worden voor de Golden League atletiekmeeting (Memorial Van Damme), waarschijnlijk een nieuwe atletiekstadion.

Nog wat beelden van het nieuwe stadion:






^^ De LED-band rond het stadion in de kleuren van Anderlecht



Meer beelden van het stadion: http://www.jaspers-eyers.be/eurostadium-brussels

[ Bericht 4% gewijzigd door lolcat8811 op 19-03-2015 15:34:42 ]
pi_150819578
Het stadion van AA gent vind ik mooi.

Het is de zelfde bouw bedrijf dus tzal wel in order zijn.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 17:14:45 #53
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_150853803
wat is dat ronde gebouw dat er naast komt te staan? En, het komt naast de Brusselse ring te liggen?
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_150853927
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:14 schreef misteriks het volgende:
wat is dat ronde gebouw dat er naast komt te staan? En, het komt naast de Brusselse ring te liggen?
Dat ronde ding ernaast zal het atletiekstadion zijn? En ik dacht dat het nieuwe stadion op de plek van het huidige KB stadion zou komen te staan.
BFF met GGMM
  vrijdag 20 maart 2015 @ 19:32:26 #55
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_150857970
Het nieuwe stadion komt waar nu parking C is.

Ik denk het ronde gebouw gewoon deel uitmaakt van het park waarin het nieuwe stadion zal liggen, ik ken weinig atletiekpistes waar bomen staan :+.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_150861314
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat ronde ding ernaast zal het atletiekstadion zijn? En ik dacht dat het nieuwe stadion op de plek van het huidige KB stadion zou komen te staan.
Die ronde 'ufo' ernaast is een nieuw sport- en trainingscentrum. Althans dat zegt men in dit animatiefilmpje over het stadion.
pi_150901010
Club Brugge sprokkelt aardig wat puntjes voor België voor de Uefa ranking.

Morgen de Finale van de Beker van België

Club Brugge - RSC Anderlecht
pi_150904379
Hup Brugge.

Anderlecht :r
U MAD?
  zondag 22 maart 2015 @ 18:34:34 #59
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150919833
Nou, daar gaan we eindelijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 18:39:47 #60
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150920044
Het begint actief!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 18:41:37 #61
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_150920105
nog te zien op tv?
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  zondag 22 maart 2015 @ 18:44:01 #62
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150920204
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:41 schreef Mkr het volgende:
nog te zien op tv?
Ja, Sporza.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 18:44:18 #63
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150920221
:G
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 18:44:30 #64
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150920229
Wat een goal _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 18:44:44 #65
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150920241
1-0 voor Club Brugge _O_

KOEKOEK
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 18:45:00 #66
842 Zorro
Z
pi_150920254
En de goal
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_150920265
Schitterende goal :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 22 maart 2015 @ 18:48:44 #68
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150920423
Hands!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 19:04:36 #69
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150920993
Beide ploegen zijn straks in de 2e helft helemaal op :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 19:07:47 #70
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150921103
Ze heten ook allemaal Proximus.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 19:11:03 #71
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150921221
Hij overstrekt zijn been ofzo.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 19:12:33 #72
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150921271
Boli Bolingoli

Wat een naam :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 19:14:47 #73
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150921336
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
Boli Bolingoli

Wat een naam :D
_O-
  zondag 22 maart 2015 @ 19:22:13 #74
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_150921584
Boskamp met zn ' dinges' telkens
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  zondag 22 maart 2015 @ 19:23:45 #75
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150921640
Bossie _O_
pi_150921680
Wat is Anderlecht slecht zeg(neutrale kijker overigens). Lekker goaltje van De Sutter wel!
  zondag 22 maart 2015 @ 19:29:26 #77
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150921799
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef Wicky15 het volgende:
Bossie _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150922065
Anderlecht speelt in het roze.. dat zou bij Feyenoord nooit worden getolereerd. Ooit had Kappa een roze uitshirt bedacht.. dat werd geen succes
  zondag 22 maart 2015 @ 19:39:33 #79
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150922086
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Anderlecht speelt in het roze.. dat zou bij Feyenoord nooit worden getolereerd. Ooit had Kappa een roze uitshirt bedacht.. dat werd geen succes
Ik vind het ook geen gezicht. Net zoals roze voetbalschoenen :r
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 19:42:18 #80
842 Zorro
Z
pi_150922173
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Anderlecht speelt in het roze.. dat zou bij Feyenoord nooit worden getolereerd. Ooit had Kappa een roze uitshirt bedacht.. dat werd geen succes
Palermo vindt het best.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 22 maart 2015 @ 19:47:04 #81
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150922320
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:42 schreef Zorro het volgende:

[..]

Palermo vindt het best.
Bij Palermo vind ik het dan wel weer mooi. Geen idee waarom :P
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 19:49:10 #82
842 Zorro
Z
pi_150922396
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:47 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Bij Palermo vind ik het dan wel weer mooi. Geen idee waarom :P
Italianen he. Dat is toch op een of andere manier anders.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 22 maart 2015 @ 19:52:36 #83
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150922487
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:49 schreef Zorro het volgende:

[..]

Italianen he. Dat is toch op een of andere manier anders.
Zou zomaar eens kunnen :P
  zondag 22 maart 2015 @ 20:00:09 #84
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150922746
Ik vond de eerste helft leuker.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 20:03:55 #85
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150922899
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond de eerste helft leuker.
Tweede helft valt behoorlijk tegen.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:09:18 #86
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150923132
Anderlecht moet nu toch wel scoren als ze nog wat willen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150923205
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
Anderlecht moet nu toch wel scoren als ze nog wat willen.
Als ze willen winnen, moeten ze er sowieso eentje meer maken dan de tegenstander.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:18:39 #88
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150923577
Ryan _O_
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 20:19:24 #89
842 Zorro
Z
pi_150923610
Verlengen *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_150923615
Verlenging :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:19:38 #91
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150923621
1-1 Mitrovic.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:19:41 #92
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150923622
Ja _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150923623
Jaaaaaa!!
pi_150923624
godver..
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 20:20:19 #95
842 Zorro
Z
pi_150923654
Voor Brugge jammer, voor Preudhomme _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_150923695
Boskamp gaat nu naar huis?
sig verwijderd door FA
  zondag 22 maart 2015 @ 20:22:44 #97
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150923767
*O* *O*
pi_150923770
Knotsgek
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150923773
:( :P
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 20:22:53 #100
842 Zorro
Z
pi_150923775
Voor Brugge mooi, voor Preudhomme jammer.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 22 maart 2015 @ 20:22:54 #101
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_150923776
Brugge toch :D.
sig verwijderd door FA
  zondag 22 maart 2015 @ 20:22:59 #102
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150923780
Mooi man.
pi_150923782
Haha lekker
pi_150923790
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:22 schreef Zorro het volgende:
Voor Brugge mooi, voor Preudhomme jammer.
_O-
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150923798
Tumultueus .
  zondag 22 maart 2015 @ 20:23:17 #106
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150923801
Boskamp ook blij.
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 20:23:57 #107
842 Zorro
Z
pi_150923831
Aardig doelpuntje wel weer.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_150923834
Die Refaelov is een goeie.. zou ik wel bij Feyenoord willen zien ondanks zijn afkomst
pi_150923872
Die mocht er nog wel in.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:25:05 #110
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150923880
FT 2-1
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 20:25:08 #111
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150923884
FT

[ Bericht 0% gewijzigd door Wicky15 op 22-03-2015 20:25:13 ]
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 20:25:52 #112
842 Zorro
Z
pi_150923927
Zo, naar Sport1 nu :9
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 22 maart 2015 @ 20:26:34 #113
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150923970
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:25 schreef Zorro het volgende:
Zo, naar Sport1 nu :9
Sky Sports 5 :9
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150924016
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:26 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Sky Sports 5 :9
Daar heb je geen El Sierd.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:31:22 #115
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150924274
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Daar heb je geen El Sierd.
Maar wel een gratis full HD stream.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 22 maart 2015 @ 20:37:34 #116
378489 Zhero
Koekoek!
pi_150924710
AD die denkt dat het een gewone competitiewedstrijd is :')

  zondag 22 maart 2015 @ 20:50:19 #117
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150925600
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:37 schreef Zhero het volgende:
AD die denkt dat het een gewone competitiewedstrijd is :')

[ afbeelding ]
Tering. Wat slecht :')
pi_150928868
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:37 schreef Zhero het volgende:
AD die denkt dat het een gewone competitiewedstrijd is :')

[ afbeelding ]
Hoe zou de krant het aanpakken moesten we verlengingen spelen ? :')
pi_150943644
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Anderlecht speelt in het roze.. dat zou bij Feyenoord nooit worden getolereerd. Ooit had Kappa een roze uitshirt bedacht.. dat werd geen succes
Vind het best mooi, net als bij Palermo. Violet is mooier zoals Austria Wien, Fiorentina en normaal gesproken het paars-wit van Anderlecht.
pi_150943649
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:37 schreef Zhero het volgende:
AD die denkt dat het een gewone competitiewedstrijd is :')

[ afbeelding ]
:').
pi_151029301
[img]http://pewe.zenfolio.com/img/s2/v52/p524413121-4.jpg[/url]

[img]http://pewe.zenfolio.com/img/s7/v155/p89299642-4.jpg[/url]


De hoofdtribune van Antwerp is gerenoveerd! Mooi mooi!
pi_151029322





Mooi mooi!
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:23:52 #123
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151029994
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:07 schreef xodox het volgende:
[img]http://pewe.zenfolio.com/img/s2/v52/p524413121-4.jpg[/url]

[img]http://pewe.zenfolio.com/img/s7/v155/p89299642-4.jpg[/url]

De hoofdtribune van Antwerp is gerenoveerd! Mooi mooi!
En ondertussen kunnen ze het failliet er aanvragen ...

quote:
Antwerp heeft MIRAKEL nodig

Leek Patrick Decuyper een maand geleden op weg om voetbalclub Antwerp te redden, dan zit de geplande overname van de tweedeklasser nu helemaal op een dood spoor. Erger zelfs: nu ex-voorzitter Eddy Wauters zijn akkoord met Decuyper weer intrekt, heeft de oudste club van het land binnen zes dagen een mirakel nodig. De club moet minstens 1,5 miljoen euro vinden om op 1 april alsnog een licentie te halen. Lukt dat niet, dan lijkt het faillissement onafwendbaar.

Vandaag precies een maand geleden noemde Patrick Decuyper (ex-CEO van Zulte Waregem) zichzelf op de regionale zender ATV al 'de nieuwe sterke man op Antwerp'. De West-Vlaamse zakenman had net het aandelenpakket van de NV RAFCManagement (de groep Verhaegen-Hofmans) overgenomen voor 1 symbolische euro. Bovendien zwaaide hij met een akkoord met ex-voorzitter Eddy Wauters om twee derde van diens schuldvordering (5,2 miljoen euro, red.) te laten vallen. Wauters ging akkoord met het voorstel, onder opschortende voorwaarde dat ook de andere vier grote schuldeisers van Antwerp bereid waren om hetzelfde te doen. Moeilijkste klant op dat vlak was de familie Mintjens, ook eigenaar van de Bosuilgronden. Maar, zo sprak Patrick Decuyper eind februari: "Aangezien de familie Mintjens Antwerp-minded is, verwacht ik dat er ook met hen snel een akkoord uit de bus zal komen."

Argwaan

Als Decuyper zich aan één ding zwaar heeft mispakt, dan is het wel aan de halstarrigheid van die familie Mintjens. Die stelde zich heel sceptisch op ten opzichte van de plannen van Decuyper. Zeker omdat hij nu al een maand lang niet wil zeggen wie zijn investeerders nu precies zijn. "Niet nodig", zo vindt Decuyper nog steeds. Maar het leidde wel tot steeds meer argwaan aan de onderhandelingstafel. Zo erg zelfs dat de familie Mintjens zich niet kon vinden in het voorstel om twee derde van hun schuld te laten vallen. Een schuldbevriezing was voor hen wel een optie, maar daar ging Patrick Decuyper dan weer niet mee akkoord, omdat die optie geen deel uitmaakte van zijn overnameplan.

Terwijl Antwerp en Decuyper de voorbije dagen nog verschillende pogingen ondernamen om de familie Mintjens alsnog te overtuigen, legde ex-voorzitter Eddy Wauters gisteren een bom onder de overnameplannen door het akkoord dat hij had met Decuyper op te blazen. Daarmee is het voor de kandidaat-overnemer opnieuw naar af. Bovendien is dit bijzonder slecht nieuws met het oog op de licentie. Nadat Antwerp eergisteren een negatief advies ontving van de licentiecommissie, heeft het stamnummer 1 nog tijd tot 31 maart om de nodige financiële middelen (minstens 1,5 miljoen euro) te zoeken om het voortbestaan van de club te garanderen. Lukt dat niet, dan kan Antwerp fluiten naar zijn licentie en degradeert het in het beste geval naar derde of vierde klasse. Maar een reëler scenario is dat de stekker helemaal uit het stopcontact wordt getrokken op de Bosuil. Het stamnummer 1 stevent dan af op een faillissement.

Gedoemd tot mislukking

Zes luttele dagen. Zoveel tijd rest de Great Old nog om een nieuwe geldschieter te vinden. Meer dan ooit zal er nu gekeken worden naar Act as One, de organisatie die ijvert voor supportersparticipatie bij Antwerp. Al lijkt hun missie vooral gedoemd tot mislukking, als je weet dat Act as One er een half jaar over deed om 250.000 euro in te zamelen bij de supporters. Binnen een week hebben ze het vierdubbele nodig: 1 miljoen. Dat bedrag zou dan verdubbeld worden door een investeerder, waarna het totaal van 2 miljoen euro zou gebruikt worden om Antwerp te redden van de ondergang. Slaagt Act as One erin om de volgende zes dagen 750.000 euro bijeen te scharrelen? Of duikt er enkele uren voor het verstrijken van de licentiedeadline alsnog een nieuwe geldschieter op in Deurne-Noord? Op de Bosuil hoopt iedereen vurig op een zoveelste mirakel, maar zelfs de trouwste supporter beseft stilaan dat Antwerp zonder investeerders op sterven na dood is.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151030806
Stekker eruit trekken lijkt me het beste. Moest misschien al 10 jaar geleden gebeurd zijn.

Verder lijkt me een verhuis van Westerlo (Herman Wijnants is al véél langer dan vandaag voorstander van een fusie*) naar den Bosuil een reëele optie. Antwerp United ofzoiets. Met het beleid van Westerlo en het potentieel van de stad Antwerpen moet je daar toch een Play Off 1 club uit de grond kunnen stampen zeker!

Op den Beerschot is het nog een jaartje of 2-3 wachten!


* Wijnants verkoos eerst andere Kempische clubs als Lierse of Geel maar die bedankten vriendelijk
pi_151040238
Laat Westerlo verder spelen in hun gezellige kuipje ! Stop met kleine, gezellige clubs te laten kapot maken door de megalomane Antwerpenaars. Eerst Germinal Ekeren en nu Westerlo zeker ??
pi_151071882
quote:
Laat Westerlo verder spelen in hun gezellige kuipje ! Stop met kleine, gezellige clubs te laten kapot maken door de megalomane Antwerpenaars. Eerst Germinal Ekeren en nu Westerlo zeker ??
Ik denk in het belang van het Belgisch voetbal hé. Met KV Mechelen dat al financieel kerngezond is en op het punt staat te vernieuwen, Beerschot Wilrijk dat enorm leeft en een nieuw op te richten fusieclub tussen Antwerp, Lierse en Westerlo (Antwerpen United) kan het Antwerps voetbal eindelijk uit het slop geraken.

Ondertussen bij Club Brugge na de eerste dag vrije verkoop zijn de wedstrijden tegen Standard, Anderlecht, Gent en Kortrijk reeds uitverkocht. Enkel tegen Charleroi nog zo'n 50 tickets te koop. (wel aan 55 euro, lol)

Met een nieuw stadion kon tegen Gent & Anderlecht & Kortrijk (indien kampioenswedstrijd) zeker de 40.000+ gehaald worden.
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:25:10 #127
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151077616
Waarom is een Belgische wedstrijd bezoeken zo duur? OH Leuven denkt al evenveel te kunnen vragen als Ajax...
pi_151132933
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:25 schreef FritzWepper het volgende:
Waarom is een Belgische wedstrijd bezoeken zo duur? OH Leuven denkt al evenveel te kunnen vragen als Ajax...
Hangt ook af waar je precies in het stadion zit. Bij Club Brugge zijn de goedkoopste tickets 18 euro
pi_151133076
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:41 schreef xodox het volgende:
Stekker eruit trekken lijkt me het beste. Moest misschien al 10 jaar geleden gebeurd zijn.

Verder lijkt me een verhuis van Westerlo (Herman Wijnants is al véél langer dan vandaag voorstander van een fusie*) naar den Bosuil een reëele optie. Antwerp United ofzoiets. Met het beleid van Westerlo en het potentieel van de stad Antwerpen moet je daar toch een Play Off 1 club uit de grond kunnen stampen zeker!

Op den Beerschot is het nog een jaartje of 2-3 wachten!

* Wijnants verkoos eerst andere Kempische clubs als Lierse of Geel maar die bedankten vriendelijk
Toch dikke Bullshit. Net alsof Club Brugge in Tweede klasse zou zitten maar Brugge moet een topclub hebben in Play off 1. Dus laat Club Brugge maar fuseren met Kortrijk/Zulte-Waregem of KV Oostende
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 maart 2015 @ 19:57:26 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151133177
Is fc Antwerp tegenwoordig Antwerpen United? Ik zat Donderdag in de cinnepolis en zag een reclame voorbij komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151493016
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is fc Antwerp tegenwoordig Antwerpen United? Ik zat Donderdag in de cinnepolis en zag een reclame voorbij komen.
dat denk ik niet. Antwerp krijgt geen licentie en degradeert samen met Eendracht Aalst, White Star Brussel, AFC Tubeke ,Seraing United , KVW Zaventem, RAEC Bergen en Racing Mechelen naar derde klasse .
pi_151569210
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

dat denk ik niet. Antwerp krijgt geen licentie en degradeert samen met Eendracht Aalst, White Star Brussel, AFC Tubeke ,Seraing United , KVW Zaventem, RAEC Bergen en Racing Mechelen naar derde klasse .
Antwerp en de rest degraderen nog niet, buiten racing mechelen die het zelf wilden.
Al die ploegen moeten eerst nog via het BAS gaan en als het BAS het dossier afkeurt zakken die ploegen pas.

Volgend jaar in 3de klasse kan het wel eens een mooi jaar worden!!!
Beerschot, Berchem, cappelen, racing mechelen, Rupel boom en antwerp in 1 groep, dat zou schitterend zijn!! Abonnement verleng ik alvast!
pi_151572655
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 01:51 schreef samuel94 het volgende:

[..]

Antwerp en de rest degraderen nog niet, buiten racing mechelen die het zelf wilden.
Al die ploegen moeten eerst nog via het BAS gaan en als het BAS het dossier afkeurt zakken die ploegen pas.

Volgend jaar in 3de klasse kan het wel eens een mooi jaar worden!!!
Beerschot, Berchem, cappelen, racing mechelen, Rupel boom en antwerp in 1 groep, dat zou schitterend zijn!! Abonnement verleng ik alvast!
Hoogdagen voor het Antwerps voetbal !
pi_151577801
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 01:51 schreef samuel94 het volgende:

[..]

Antwerp en de rest degraderen nog niet, buiten racing mechelen die het zelf wilden.
Al die ploegen moeten eerst nog via het BAS gaan en als het BAS het dossier afkeurt zakken die ploegen pas.

Volgend jaar in 3de klasse kan het wel eens een mooi jaar worden!!!
Beerschot, Berchem, cappelen, racing mechelen, Rupel boom en antwerp in 1 groep, dat zou schitterend zijn!! Abonnement verleng ik alvast!
Denk dat ze selectief Beerschot in de West reeks (A reeks) gaan plaatsen en Antwerp in de oost reeks (b-reeks)
pi_151577878
Hebben ze de play-offs in Belgie voor degradatie nu weer aangepast.

Eerder begon de nummer 15 toch al met 3 punten, toch? Nu hebben zowel Lierse als Cercle pas 3 punten? Cercle hoort toch op 6 te staan?
U MAD?
pi_151579014
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze de play-offs in Belgie voor degradatie nu weer aangepast.

Eerder begon de nummer 15 toch al met 3 punten, toch? Nu hebben zowel Lierse als Cercle pas 3 punten? Cercle hoort toch op 6 te staan?
Cercle Stond 15e en Lierse 16e

Eerste match won Lierse . beiden ploegen staan gelijk omdat cercle 3 punten bonus krijgt omdat ze 15de zijn geëindigd

nu heeft cercle gewonnen en staan ze normaal met 6 pts
pi_151625795
CLUB BRUGGE 2 34
KAA GENT 2 32
ANDERLECHT 2 32
STANDARD 2 30
KV KORTRIJK 2 29
SPORTING CHARLEROI 2 28

Speeldag 1

05/04 20:00 KAA GENT 2 - 0 KV KORTRIJK
06/04 14:30 CLUB BRUGGE 2 - 1 STANDARD
06/04 18:00 ANDERLECHT 1 - 0 SPORTING CHARLEROI

Speeldag 2

11/04 18:00 KV KORTRIJK 2 - 0 CLUB BRUGGE
11/04 20:30 SPORTING CHARLEROI 2 - 1 KAA GENT
12/04 18:00 STANDARD 3 - 1 ANDERLECHT

Speeldag 3

17/04 20:30 STANDARD - KAA GENT
19/04 18:00 CLUB BRUGGE - ANDERLECHT
19/04 20:30 KV KORTRIJK - CHARLEROI

Spannend is het wel! Hoop dat Standard, Club Brugge en Charleroi weten te winnen. Maar eerst wacht Dnipro, met 3 geblesseerde verdedigers (Meunier, Duarte, Engels) en Denswil niet speelgerechtigd. Dat wordt dus wellicht een verdediging met De fauw - Mechele - Simons/Silva - De Bock. Vrolijk word je daar niet van.
pi_151628294
Wat een zooi die play-offs :')
Wanneer begrijpt men in België eens dat men van die onzin af moet.
Ook die play-offs om te promoveren, dat dubbele programma. Dat hebben ze in Nederland logischerwijs 12 jaar geleden ofzo al afgeschaft.
U MAD?
pi_151629236
Heb niets tegen play offs, maar de puntendeling is natuurlijk zwaar klote

Heb je even een vormdip, gooi je je hele seizoen weg.

Maar een competitie zoals in Nederland, daar pas ik ook voor. Zijn er niet genoeg interessante clubs voor hier.

Dus ofwel:

- Competitie met 10 clubs en we spelen 4x tegen elkaar (36 wedstrijden) zoals in de Oostenrijkse en Zwitserse competitie

- Competitie met 12 clubs, waarbij de top 8 (ZONDER puntendeling) daarna nog eens tegen elkaar opnemen (36 wedstrijden) en de laatste 4 spelen dan tegen de top 4 van tweede klasse voor promotie/degradatie (36 wedstrijden)
pi_151629772
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef xodox het volgende:
Heb niets tegen play offs, maar de puntendeling is natuurlijk zwaar klote

Heb je even een vormdip, gooi je je hele seizoen weg.

Maar een competitie zoals in Nederland, daar pas ik ook voor. Zijn er niet genoeg interessante clubs voor hier.

Dus ofwel:

- Competitie met 10 clubs en we spelen 4x tegen elkaar (36 wedstrijden) zoals in de Oostenrijkse en Zwitserse competitie

- Competitie met 12 clubs, waarbij de top 8 (ZONDER puntendeling) daarna nog eens tegen elkaar opnemen (36 wedstrijden) en de laatste 4 spelen dan tegen de top 4 van tweede klasse voor promotie/degradatie (36 wedstrijden)
Dat laatste zouden ze in België moeten doen. Tweede klasse ook 12 tot 14 teams.
Nu is het één zooitje daar, echt verschrikkelijk.
U MAD?
pi_151630363
Eerlijk gezegd denk ik dat de Belgische competitie op dit moment sterker is dan de Nederlandse.
pi_151637992
quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat de Belgische competitie op dit moment sterker is dan de Nederlandse.
Ik zie geen Ajax en PSV rondlopen in België hoor. De rest (Feyenoord, Vitesse, AZ, Heerenveen) ben ik niet van onder de indruk en moeten Brugge, Gent, Anderlecht, Standard niet voor onder doen.

En voor de wijsneuzen die zeggen dat Feyenoord 0-3 won tegen Standard

Dit was toen hun opstelling: OPSTELLING STANDARD LUIK - Kawashima, Ciman, Stam, Fiore, Andrade; Faty, Louis, Mujangi Bia, Ono, Watt; Lumanza

En dit was ze gisteren: Voici la composition d'équipe: Thuram, Milec, Teixeira, Scholz, Van Damme, Carcela, Enoh, Trebel, Mujangi Bia, De Camargo, Ezekiel. #staand

Komt daarbij dat het toen crisis was, in een leeg stadion speelden en reeds uitgeschakeld waren.

Winnen ze vrijdag thuis tegen Gent, zijn ze even hard titelkandidaat als de rest imo !
pi_151638494
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:18 schreef xodox het volgende:
Winnen ze vrijdag thuis tegen Gent, zijn ze even hard titelkandidaat als de rest imo !
En dat is juist zo sneu. Je kan als het ware de laatste 6 wedstrijden je spelers rust geven als je al veilig bent voor de Play-Offs. Vervolgens stel je je sterkste elftal weer op en maak je nog kans ook.
U MAD?
pi_151713748
quote:
Michel Preud'homme begon met het lijstje van de afwezigen voor donderdag voor te lezen.

"Engels, Duarte, Meunier, Bolingoli, Brodic, Gedoz en Storm zijn geblesseerd. Denswil en Claudemir zijn niet speelgerechtigd."

Ook achter de naam van Vazquez staat een vraagteken? "Hij heeft een keelontsteking en had gisteren veel koorts. Vandaag heeft hij weer een beetje meegetraind. Hopelijk evolueert het gunstig, zodat hij aan de aftrap kan komen."

"Door al die afwezigen wordt het niet moeilijk voor mij om een ploeg op te stellen. Maar we zullen toch een goeie ploeg aan de aftrap brengen."

"Het is wel vervelend dat ik minder ruimte heb om mee te spelen. In Europa heeft de bank al vaak het verschil gemaakt. Dat is ook waarom we op drie fronten hebben kunnen meedoen."
Veel geblesseerden en ondanks het belangrijk tweeluik Anderlecht thuis / Gent uit dat er aan komt , vol voor onze kansen gaan !!

-----------------Ryan
--De fauw--Mechele--Simons--De Bock
-----------Vormer--Silva
-Izquierdo----Vazquez-----Refaelov
-------------De Sutter


Oulare & Dierckx kunnen gebracht worden na 60-65 minuten bij gelijkspel of achterstand !! De andere bankzitters zijn quasi allemaal jonge jongetjes die nog amper een officiële wedstrijd gespeeld hebben.
pi_151773878
Zondag verliezen tegen Anderlecht en de titel is voorbij want gaan winnen in Gent nadat je donderdagavond in Oekraïne nog volop aan de bak moet ,, vergeet dat maar !!
pi_151817637
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:34 schreef xodox het volgende:
Zondag verliezen tegen Anderlecht en de titel is voorbij want gaan winnen in Gent nadat je donderdagavond in Oekraïne nog volop aan de bak moet ,, vergeet dat maar !!
Met het huidige vorm van Anderlecht zie ik ze niets rapen in Brugge
pi_151825060
Eerste klasse moet terug naar 14 ploegen en Tweede klasse met 10 ploegen:

Eerste klasse:

Eerste zes op het einde van het seizoen spelen ZONDEr punten deling. tegen elkaar dus 10 extra wedstrijden

nummer 7,9,11,13 Spelen in Groep A play off 2. met punten deling.
Nummer 8,,10,12,14 Spelen Groep B plfay off 2 met punten deling.

De twee groepswinnaars spelen tegen elkaar voor PO2 winst
De twee laatsten in de groep spelen tegen elkaar in strijd voor degradatie (de winnaar van de twee laatsten in po2 speelt tegen nummer 2 voor promotie/degradtie van tweede klasse. De verliezer degradeert rechtstreeks

------------------

In Tweede klasse spelen ze 4 keer tegen elkaar (36 wedstrijden)

Kampioen gaat naar eerste. de tweede speelt wedstrijd tegen de winnaar van po2 tussen de laatsten
pi_151923556
Kan iemand me vertellen of er volgende week zondag al om de PO's gebalt gaat worden 1e / 2e klasse? 2e klasse is na komend weekend klaar, programma van volgende week is echter nog niet bekend.
Ben benieuwd of er 3 mei gevoetbald gaat worden.
U MAD?
  woensdag 22 april 2015 @ 18:18:00 #149
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151932428
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2015 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me vertellen of er volgende week zondag al om de PO's gebalt gaat worden 1e / 2e klasse? 2e klasse is na komend weekend klaar, programma van volgende week is echter nog niet bekend.
Ben benieuwd of er 3 mei gevoetbald gaat worden.
De laatste speeldag in PO 3 is pas op 1 mei. De eindronde tussen de winnaar van PO 3 en de tweedeklassers begint op 7 mei.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151933173
Dus volgende week is er niets ;(
U MAD?
  woensdag 22 april 2015 @ 22:44:26 #151
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151942609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Dus volgende week is er niets ;(
In 2de klasse niet ... PO I , II en eventueel nog III (als Lierse zondag niet wint) , spelen wel natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151942820
Wellicht dat ik dan maar eens een 3e klasse wedstrijd ga bezoeken.
Iemand tips in de buurt van Limburg? Voor zondag 3 mei dus :P
U MAD?
pi_151964496
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Wellicht dat ik dan maar eens een 3e klasse wedstrijd ga bezoeken.
Iemand tips in de buurt van Limburg? Voor zondag 3 mei dus :P
Je gaat geen mooi voetbal zien in Derde Klasse...

Hasselt - Berchem mss?
pi_151966942
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Je gaat geen mooi voetbal zien in Derde Klasse...

Hasselt - Berchem mss?
Hasselt ben ik al eens geweest.
Ik ga niet voor het mooie voetbal. Ik ga voor de locatie, de beleving.
U MAD?
pi_152029860

Na 10 jaar 2de klasse is dit mogelijk de laatste wedstrijd van Antwerp in 2de klasse. Er werd geen licentie voor 2de klasse verkregen en ze zakken dus naar 3de klasse. Het beroep wordt maandag afgehandeld, de uitspraak volgt wellicht enkele dagen later.

Antwerp - Beerschot zou wel mooi kunnen zijn in 3de klasse volgend seizoen, maar tegelijkertijd ook triest. Zo'n wedstrijd hoort natuurlijk in 1ste gespeeld te worden.
pi_152030120
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 00:23 schreef xodox het volgende:

Na 10 jaar 2de klasse is dit mogelijk de laatste wedstrijd van Antwerp in 2de klasse. Er werd geen licentie voor 2de klasse verkregen en ze zakken dus naar 3de klasse. Het beroep wordt maandag afgehandeld, de uitspraak volgt wellicht enkele dagen later.

Antwerp - Beerschot zou wel mooi kunnen zijn in 3de klasse volgend seizoen, maar tegelijkertijd ook triest. Zo'n wedstrijd hoort natuurlijk in 1ste gespeeld te worden.
2de Klasse dringend hervormen.Als het kan volgend seizoen al. Iedereen zonder Licentie eruit samen met de sportief zwaksten tot er 10 ploegen overschieten. Die ploegen 4 keer tegen elkaar laten spelen. De kampioen naar eerste klasse. Nummer 2 , 3 en 4 naar de eindronde met de winnaar van PO3 in eerste
pi_152030537
quote:
2de Klasse dringend hervormen.Als het kan volgend seizoen al. Iedereen zonder Licentie eruit samen met de sportief zwaksten tot er 10 ploegen overschieten. Die ploegen 4 keer tegen elkaar laten spelen. De kampioen naar eerste klasse. Nummer 2 , 3 en 4 naar de eindronde met de winnaar van PO3 in eerste
1ste klasse moet ook gewoon naar 10 clubs en 4x tegen elkaar

1ste rechtstreeks CL
2de 3de voorronde CL
3de 3de voorronde EL
4de 2de voorronde EL
5de
6de
7de
8ste
9de eindronde met 2de, 3de, 4de
10de degraeert rechtstreeks


Dan was de eindstand dit jaar geweest

Club Brugge
KAA Gent
Anderlecht
Standard
Kortrijk
Charleroi
KRC Genk
Lokeren
KV Mechelen
KV Oostende
pi_152030773
Vreemde spandoeken bij Charleroi - Standard vandaag ook

« Ultras islamistes, les seuls à décapiter, c’est vous »
(Het enige om te onthoofden zijn Islamistische Ultras)

« T’ai la syphilis, je suis sans-papiers, je suis UI96 »
(Standard Ultras zijn illegalen met syfilis)

« Standard, Sankt Pauli, Hapoel, Den Bosch : la consanguinité nous rapprochent »
(Standard, Sankt Pauli, Hapoel, Den Bosch : inteelt verbindt ons)
pi_152033967
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 01:28 schreef xodox het volgende:
Vreemde spandoeken bij Charleroi - Standard vandaag ook

« Ultras islamistes, les seuls à décapiter, c’est vous »
(Het enige om te onthoofden zijn Islamistische Ultras)

« T’ai la syphilis, je suis sans-papiers, je suis UI96 »
(Standard Ultras zijn illegalen met syfilis)

« Standard, Sankt Pauli, Hapoel, Den Bosch : la consanguinité nous rapprochent »
(Standard, Sankt Pauli, Hapoel, Den Bosch : inteelt verbindt ons)
:').!!!!!
U MAD?
  zondag 26 april 2015 @ 11:13:30 #160
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152034299
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 00:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

2de Klasse dringend hervormen.Als het kan volgend seizoen al. Iedereen zonder Licentie eruit samen met de sportief zwaksten tot er 10 ploegen overschieten. Die ploegen 4 keer tegen elkaar laten spelen. De kampioen naar eerste klasse. Nummer 2 , 3 en 4 naar de eindronde met de winnaar van PO3 in eerste
Ondertussen is dat al beslist hoor. Volgend jaar is er in principe een 2de klasse met 8 clubs die 4x tegen elkaar spelen en 1 stijger naar eerste ...

Het enige wat dat nog onderuit kan halen is het feit dat het BAS toch licenties aan Antwerp en co zou toekennen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152034379
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 11:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ondertussen is dat al beslist hoor. Volgend jaar is er in principe een 2de klasse met 8 clubs die 4x tegen elkaar spelen en 1 stijger naar eerste ...

Het enige wat dat nog onderuit kan halen is het feit dat het BAS toch licenties aan Antwerp en co zou toekennen ...
Als BAS beetje logisch nadenkt...
  zondag 26 april 2015 @ 11:30:54 #162
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152034562
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 11:18 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Als BAS beetje logisch nadenkt...
Tjah ... Moeskroen vreesde trouwens ook dat het BAS logisch zou nadenken, want die zijn naar de Burgerlijke Rechtbank gestapt om die hele zaak op de lange baan te schuiven ... (dinsdag kunnen ze daar trouwens voor uit de kbvb gezet worden als die logisch nadenken)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152037271
Vermits Antwerp, Aalst, seraing, Tubeke en WS Brussel geen licentie kregen

en Racing Mechelen, Zaventem en Bergen niet eens een licentie aanvroegen (en laatsgenoemde zelfs failliet is)

en STVV kampioen gespeeld is en Cercle wellicht zal zakken

Krijg je dan een volgende competitie:

Cercle Brugge
Lommel
Eupen
Leuven
Virton
Roeselare
Geel
Heist

Neen, zieliger wordt het niet.
  zondag 26 april 2015 @ 18:03:58 #164
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152046600
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:17 schreef xodox het volgende:
Vermits Antwerp, Aalst, seraing, Tubeke en WS Brussel geen licentie kregen

en Racing Mechelen, Zaventem en Bergen niet eens een licentie aanvroegen (en laatsgenoemde zelfs failliet is)

en STVV kampioen gespeeld is en Cercle wellicht zal zakken

Krijg je dan een volgende competitie:

Cercle Brugge
Lommel
Eupen
Leuven
Virton
Roeselare
Geel
Heist

Neen, zieliger wordt het niet.
Goh, 6 van die 8 ploegen zijn toch voormalige eersteklassers ? In feite is dat zelfs qua spreiding ideaal, op Cercle na liggen al die ploegen netjes in een stad waar niet meteen nog een 1ste klasser in de buurt speelt.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152047004
Is dit serieus?

Dus we krijgen een 1e klasse met 16 teams en een Tweede Klasse met 8 teams :')

Waar zijn die Belgen mee bezig _O- :')
U MAD?
  zondag 26 april 2015 @ 19:18:51 #166
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152048753
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit serieus?

Dus we krijgen een 1e klasse met 16 teams en een Tweede Klasse met 8 teams :')

Waar zijn die Belgen mee bezig _O- :')
24 profploegen.

Iedereen weet ook wel dat dit een tussenstap is die de "G5" neemt om te eindigen op 12 in 1ste en 12 in 2de , maar daar is momenteel veruit geen meerderheid voor te vinden ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 27 april 2015 @ 13:15:48 #167
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152068792
En gisteren kon Lierse met de nodige scheidsrechterlijke hulp de laatste match van PO III winnen waardoor Cercle Brugge naar 2de zakt. (was op de "grote 5" en Lokeren na de ploeg die al het langste in de eerste klasse speelde)

In de eindronde krijgen we dus Lierse, Leuven, Eupen en Lommel.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152071735
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit serieus?

Dus we krijgen een 1e klasse met 16 teams en een Tweede Klasse met 8 teams :')

Waar zijn die Belgen mee bezig _O- :')
4x per jaar krakers als Roeselare-Virton. Het wordt stil op straat.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152071765
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:17 schreef xodox het volgende:
Vermits Antwerp, Aalst, seraing, Tubeke en WS Brussel geen licentie kregen

en Racing Mechelen, Zaventem en Bergen niet eens een licentie aanvroegen (en laatsgenoemde zelfs failliet is)

en STVV kampioen gespeeld is en Cercle wellicht zal zakken

Krijg je dan een volgende competitie:

Cercle Brugge
Lommel
Eupen
Leuven
Virton
Roeselare
Geel
Heist

Neen, zieliger wordt het niet.
Is Virton de enige Waalse ploeg?
pi_152071907
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 14:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

4x per jaar krakers als Roeselare-Virton. Het wordt stil op straat.
God god god. Wat een treurnis.
U MAD?
pi_152076718
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 13:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En gisteren kon Lierse met de nodige scheidsrechterlijke hulp de laatste match van PO III winnen waardoor Cercle Brugge naar 2de zakt. (was op de "grote 5" en Lokeren na de ploeg die al het langste in de eerste klasse speelde)

In de eindronde krijgen we dus Lierse, Leuven, Eupen en Lommel.
Zolang Esperanza er nog niet is: Go Lommel!
BFF met GGMM
pi_152084969
Wel een heerlijke poule trouwens.....
Maar die competitie van volgend seizoen, ik kan het gewoon niet geloven. Heel het Belgische voetbal verkracht.
U MAD?
pi_152087443
quote:
Is Virton de enige Waalse ploeg?
Eupen ligt ook in Wallonië. Maar dat zijn wel Duitstaligen.

Maar normaal gaat dat pas in na volgend seizoen.

In ieder geval maakt dit allemaal deel uit van de Belgische ziekte

Hoe kan je nu een competitie serieus nemen die:
- na 30 speeldagen de punten halveert van de top 6
- na 30 speeldagen nummer 15&16 nog 5 keer tegen elkaar moeten spelen
- in tweede klasse 8 clubs heeft

Ondertussen is quasi iedereen het erover eens dat er maar plaats is voor max 24 profclubs. Ik zou zelfs verder durven gaan en het bij 20 profclubs houden.

Je pakt de top 10 van dit seizoen voor de A reeks en legt een minimumbudget vast van 8 à 9 miljoen euro.

1. Club Brugge (kampioen - rechtstreeks CL)
2. AA Gent (vice kampioen - 3de voorronde CL)
3. RSC Anderlecht (Rechtstreeks Europa League want Club Brugge is bekerwinnaar)
4. Standard Luik (3de voorronde EL)
5. KV Kortrijk (2de voorronde EL)
6. Sporting Charleroi
7. KRC Genk
8. Lokeren
9. KV Mechelen (eindronde met nr 2,3,4 van B reeks)
10. KV Oostende (degradeert rechtstreeks)

Voor de B reeks leg je een minimumbudget van rond de 3 miljoen euro vast. Nummer 11-16 van eerste klasse, aangevuld met clubs uit lagere reeksen die aan de strenge voorwaarden omtrent stadioninfrastructuur, financiën en dergelijke kunnen voldoen.

1. Westerlo (promoveert rechtstreeks)
2. Zulte Waregem (eindronde)
3. Moeskroen (eindronde)
4. Waasland Beveren (eindronde)
5. Cercle Brugge
6. Lierse
7. STVV
8. OH Leuven
9. Beerschot Wilrijk
10. Lommel? Eupen? Antwerp? RWDM? Club Luik? Union? Geen idee wie kan voldoen... (enkel degradatie mogelijk indien een amateurclub kampioen speelt en wil en kan voldoen aan de voorwaarden)

Zo zou ik het doen in ieder geval...
pi_152088685
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2015 18:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zolang Esperanza er nog niet is: Go Lommel!
Wat bedoel je met ' Zolang Esperanza er nog niet is '. Esperanza Neerpelt?
U MAD?
pi_152089758
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 april 2015 08:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat bedoel je met ' Zolang Esperanza er nog niet is '. Esperanza Neerpelt?
Yep, die zijn 2e geworden in de poule met Beerschot dacht ik.
BFF met GGMM
pi_152100776
BFF met GGMM
pi_152142067
[/quote]Speeldag 1
Club Brugge 2 - 1 Standard
02' 0-1 Adrien Trebel
44' 1-1 Lior Refaelov (pen)
67' 1-2 Lior Refaelov (pen)

Speeldag 2
KV Kortrijk 2 - 0 Club Brugge
03' 1-0 Stijn De Smet
18' 2-0 Brecht Capon

Speeldag 3
Club Brugge 2 - 1 Anderlecht
26' 0-1 Aleksandar Mitrovic
74' 1-1 Obbi Oulare
86' 2-1 Ruud Vormer

Speeldag 4
KAA Gent 2 - 2 Club Brugge
12' 1-0 Danijel Milicevic
43' 2-0 Danijel Milicevic
76' 2-1 Oscar Duarte
87' 2-2 Claudemir

Speeldag 5
Club Brugge 3 - 1 Sporting Charleroi
24' 0-1 Kalifa Coulibaly
51' 1-1 José Izquierdo
65' 2-1 José Izquierdo
93' 3-1 Tuur Dierckx[/quote]


Is geen toeval meer hé, 5x achter staan en toch een 10/15 uit de brand slepen.



Morgen relaxed kijken naar AA Gent - Anderlecht, een gelijkspel en er ontstaat een eerste kloofje.
  donderdag 30 april 2015 @ 10:08:00 #178
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152145527
Als ik zag hoe gisteren de arbitrage in de 2de helft schandalig elke fase in het voordeel van Club floot en zelfs 2 doodschoppen totaal onbestraft liep , dan is dat inderdaad niet toevallig ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152156772
2 doodschoppen? Heb gisteren niet gezien. Ref had gisteren geen aandeel in de Brugse zege. Tegen Standard en Anderlecht was natuurlijk een ander verhaal!
pi_152159071
AA Gent - Anderlecht begint over een uurtje.
pi_152159094
Hup Gent
U MAD?
pi_152159131


Iemand die weet hoe Kabasele het doet? Bij De Graafschap maakte hij een prima indruk.
pi_152159304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand die weet hoe Kabasele het doet? Bij De Graafschap maakte hij een prima indruk.
Selectievulling. Iseka komt er ook aan.

Moses Daddy. _O_
  donderdag 30 april 2015 @ 19:33:46 #184
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_152159356
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Selectievulling. Iseka komt er ook aan.

Moses Daddy. _O_
:D Die volg ik nog op Facebook
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_152159514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:33 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

:D Die volg ik nog op Facebook
Hij antwoordt ook nog altijd als je wat vraagt, aardige jongen. Vorig jaar begon ie nog wel eens random tegen mij te praten, vroeg ie hoe het met Ajax ging.
  donderdag 30 april 2015 @ 19:47:34 #186
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_152159740
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hij antwoordt ook nog altijd als je wat vraagt, aardige jongen. Vorig jaar begon ie nog wel eens random tegen mij te praten, vroeg ie hoe het met Ajax ging.
Zeker een aardige jongen, het gaat ook allemaal wel lekker met hem volgens mij.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_152162693
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:17 schreef xodox het volgende:
Vermits Antwerp, Aalst, seraing, Tubeke en WS Brussel geen licentie kregen

en Racing Mechelen, Zaventem en Bergen niet eens een licentie aanvroegen (en laatsgenoemde zelfs failliet is)

en STVV kampioen gespeeld is en Cercle wellicht zal zakken

Krijg je dan een volgende competitie:

Cercle Brugge
Lommel
Eupen
Leuven
Virton
Roeselare
Geel
Heist

Neen, zieliger wordt het niet.
Je moet de kampioenen van 3de klasse er bij rekenen he

Koksijde en nog een ploeg
pi_152162836
pi_152162966
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:17 schreef xodox het volgende:
Vermits Antwerp, Aalst, seraing, Tubeke en WS Brussel geen licentie kregen

en Racing Mechelen, Zaventem en Bergen niet eens een licentie aanvroegen (en laatsgenoemde zelfs failliet is)

en STVV kampioen gespeeld is en Cercle wellicht zal zakken

Krijg je dan een volgende competitie:

Cercle Brugge
Lommel
Eupen
Leuven
Virton
Roeselare
Geel
Heist

Neen, zieliger wordt het niet.
Cercle Brugge(Laatste uit JPL)
Lommel
Eupen
Leuven
Virton
Roeselare
Geel
Heist
Coxyde (Kampioen derde klasse)
Union (Normaal was het Capellen maar Cappelen vroeg geen licentie aan)
pi_152164388
Die Tielemans is wel een toppertje he.
U MAD?
pi_152168979
quote:
Cercle Brugge(Laatste uit JPL)
Lommel
Eupen
Leuven
Virton
Roeselare
Geel
Heist
Coxyde (Kampioen derde klasse)
Union (Normaal was het Capellen maar Cappelen vroeg geen licentie aan)
Neen.

Ten eerste, is er gestemd dat er 24 profclubs zullen zijn. 16 in eerste klasse, 8 in tweede klasse.
Ten tweede, gaat dit pas in vanaf het seizoen 2016-17 en niet vanaf volgend seizoen.
Ten derde, ik heb er mijn twijfels bij dat men een club als KFCO Beerschot Wilrijk, een club met eerste klasse aanhang en eerste klasse infrastructuur, gaat dumpen in een amateurreeks, terwijl men van een dorpsclub als Virton of Heist een professionele voetbalclub zal maken. Vergeet bv ook Antwerp niet, ik verwacht nog altijd dat die in beroep hun licentie zullen halen voor 2de klasse.
pi_152169030
Anderlecht 0 op 9 in uitwedstrijden in Standard, Brugge en Gent. Zo goed als over dus voor de titel. Heerlijk dat ze nu voor Gent moeten supporteren, terwijl Gent hen net een uur geleden uit de titelrace heeft geshot!
pi_152169180
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:56 schreef xodox het volgende:

[..]

Neen.

Ten eerste, is er gestemd dat er 24 profclubs zullen zijn. 16 in eerste klasse, 8 in tweede klasse.
Ten tweede, gaat dit pas in vanaf het seizoen 2016-17 en niet vanaf volgend seizoen.
Ten derde, ik heb er mijn twijfels bij dat men een club als KFCO Beerschot Wilrijk, een club met eerste klasse aanhang en eerste klasse infrastructuur, gaat dumpen in een amateurreeks, terwijl men van een dorpsclub als Virton of Heist een professionele voetbalclub zal maken. Vergeet bv ook Antwerp niet, ik verwacht nog altijd dat die in beroep hun licentie zullen halen voor 2de klasse.
Wat met Coxyde dan? Ze zijn kampioen in 3de Klasse en volgens de regels mogen ze naar Tweede klasse gaan. Ook hebben ze de licentie voor tweede klasse binnen. In derde klasse B is het een heel ander verhaal. Capellen is kampioen maar hebben geen licentie voor tweede klasse aangevraagd. Dan moet je richting Union gaan die tweede of derde staat.
pi_152169217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:58 schreef xodox het volgende:
Anderlecht 0 op 9 in uitwedstrijden in Standard, Brugge en Gent. Zo goed als over dus voor de titel. Heerlijk dat ze nu voor Gent moeten supporteren, terwijl Gent hen net een uur geleden uit de titelrace heeft geshot!
Dat weet ik nog zo niet. Nu moet Anderlecht THUIS nog tegen Standard, club en Gent spelen. en maar op verplaatsing naar Charleroi en Kortrijk
pi_152169700
quote:
Wat met Coxyde dan? Ze zijn kampioen in 3de Klasse en volgens de regels mogen ze naar Tweede klasse gaan. Ook hebben ze de licentie voor tweede klasse binnen. In derde klasse B is het een heel ander verhaal. Capellen is kampioen maar hebben geen licentie voor tweede klasse aangevraagd. Dan moet je richting Union gaan die tweede of derde staat.
Coxyde zal volgend seizoen gewoon in 2de spelen om daarna wellicht verplicht te degraderen door de inkrimping naar de zogenaamde "Superliga"
Zelfde met Union wellicht. Enfin, we zien wel zeker. In dit land kan alles.


quote:
Dat weet ik nog zo niet. Nu moet Anderlecht THUIS nog tegen Standard, club en Gent spelen. en maar op verplaatsing naar Charleroi en Kortrijk
Daar pakt Anderlecht nooit 15/15 tegen. In de gewone competitie verloren ze thuis van Standard en Gent en speelden ze gelijk tegen Club Brugge. Ze verloren op Charleroi (wat trouwens hun zwarte beest is) en tegen Kortrijk wonnen ze 2-3. Een 4 op 15 dus en nu zouden ze even 15 op 15 daar tegen pakken?

Nope, het is over en uit voor Anderlecht. En zondag zal Charleroi in een uitverkocht Mambourg hen de genadeslag toedienen !
pi_152169894
Jammer van Anderlecht.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:00:10 #197
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152172773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:27 schreef xodox het volgende:

[..]

Coxyde zal volgend seizoen gewoon in 2de spelen om daarna wellicht verplicht te degraderen door de inkrimping naar de zogenaamde "Superliga"
Zelfde met Union wellicht. Enfin, we zien wel zeker. In dit land kan alles.

[..]

Daar pakt Anderlecht nooit 15/15 tegen. In de gewone competitie verloren ze thuis van Standard en Gent en speelden ze gelijk tegen Club Brugge. Ze verloren op Charleroi (wat trouwens hun zwarte beest is) en tegen Kortrijk wonnen ze 2-3. Een 4 op 15 dus en nu zouden ze even 15 op 15 daar tegen pakken?

Nope, het is over en uit voor Anderlecht. En zondag zal Charleroi in een uitverkocht Mambourg hen de genadeslag toedienen !
Van Union hoop ik toch dat ze erbij gaan komen. Dat is feitelijk de enige van de oude Brusselse clubs die is blijven overleven ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:10:24 #198
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152172907
Op zich gun ik het Gent wel, maar ik vind dat zo'n "groot in België" ploeg, eentje die in de CL echt zou vernederd worden
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:59:58 #199
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152173690
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op zich gun ik het Gent wel, maar ik vind dat zo'n "groot in België" ploeg, eentje die in de CL echt zou vernederd worden
Hangt er vanaf of ze die ploeg kunnen houden, want op zich is dat wel een heel erg sterk blok dat daar staat. Weinig uitschieters in de kern, maar wel heel erg goed op elkaar ingespeeld.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152174826
quote:
Deze play-offs zijn de beste van alle edities tot nu toe

We zijn nu halfweg. De balans is dat het spannend is. Dat is elk jaar zo. Maar ik vind wel dat deze play-offs kwalitatief veruit de beste zijn van alle edities die we al gehad hebben. Oké, er zijn zeker mindere tot slechte wedstrijden bij, maar heel veel goeie ook. Of delen van wedstrijden. Anders dan andere jaren staan de ploegen niet stijf van de stress en spanning en zitten wedstrijden niet in een wurggreep met veel overtredingen.

Ik heb vooral heel veel écht goed voetbal gezien. Gent is natuurlijk een absolute aanwinst: altijd positief in zijn aanpak. Ik had het al over het niveau van Anderlecht, Club Brugge met zijn comebacks en KV Kortrijk en Charleroi die hun rol met verve vervullen. Kijk, dat zijn allemaal positieve dingen die van deze play-offs een aantrekkelijk spektakel maken. Alleen Standard is de dieperik ingetuimeld. De Rouches krijgen nog één kans om er iets van te maken, zaterdag tegen Club Brugge. Maar voor de rest, moet ik zeggen, is het genieten.
1 Club Brugge 5 41
2 KAA Gent 5 39
3 RSC Anderlecht 5 35
4 KV Kortrijk 5 33
5 Sporting Charleroi 5 32
6 Standard 5 30

02.05.2015 18:00 Standard ... - ... Club Brugge
03.05.2015 14:30 KV Kortrijk ... - ... KAA Gent
03.05.2015 18:00 Sporting Charleroi ... - ... RSC Anderlecht

Op papier heeft Brugge misschien de lastigste verplaatsing dit weekend, maar Standard is tot nu toe het zwakke broertje van de play offs met 3/15 waaronder 3/6 thuis. Kortrijk 7/9 en Charleroi 6/6 thuis. Tijd voor een kloofje te slaan dit weekend.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 03:24:39 #201
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152201032


't opmerkelijke is dat Werner op Ryan na wellicht de beste doelman in de 1ste klasse was dit seizoen ... (en dat in het verleden eigenlijk ook al was)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152223597
Die Werner inderdaad, goede doelman, en één van de weinige bij Cercle die dit jaar wel op niveau was. Aan hem zal het zeker niet gelegen hebben. Is er nu 30 en aangezien Kujovic ermee stopt en Dioudis vertrekt zou die van mij zeker een jaartje of 3 als tweede keeper mogen fungeren bij Club.


KV Mechelen nam vandaag in schoonheid afscheid van hun oude, historische staantribune. Welkom in de beschaafde wereld, Malinwa!

  zondag 3 mei 2015 @ 08:15:37 #203
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152227717
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 00:39 schreef xodox het volgende:
Die Werner inderdaad, goede doelman, en één van de weinige bij Cercle die dit jaar wel op niveau was. Aan hem zal het zeker niet gelegen hebben. Is er nu 30 en aangezien Kujovic ermee stopt en Dioudis vertrekt zou die van mij zeker een jaartje of 3 als tweede keeper mogen fungeren bij Club.

KV Mechelen nam vandaag in schoonheid afscheid van hun oude, historische staantribune. Welkom in de beschaafde wereld, Malinwa!

Werner als 2de keeper ? Die gast moet ergens tekenen waar hij altijd gaat spelen. Bij een subtopper. Of zelfs bij Standard ofzo ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152228469
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 00:39 schreef xodox het volgende:
Die Werner inderdaad, goede doelman, en één van de weinige bij Cercle die dit jaar wel op niveau was. Aan hem zal het zeker niet gelegen hebben. Is er nu 30 en aangezien Kujovic ermee stopt en Dioudis vertrekt zou die van mij zeker een jaartje of 3 als tweede keeper mogen fungeren bij Club.


KV Mechelen nam vandaag in schoonheid afscheid van hun oude, historische staantribune. Welkom in de beschaafde wereld, Malinwa!

Gaat die tribune weg ;( ?????
Zonde. Wanneer beginnen ze met de sloop en bouw dan? En wat voor gedrocht komt er voor in de plaats?
U MAD?
pi_152229364
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 00:39 schreef xodox het volgende:


KV Mechelen nam vandaag in schoonheid afscheid van hun oude, historische staantribune. Welkom in de beschaafde wereld, Malinwa!

In de beschaafde wereld ? Leve dergelijke historische staantribunes ! De ziel vh voetbal !
  zondag 3 mei 2015 @ 20:14:27 #206
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152242848
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:28 schreef BramKVO het volgende:

[..]

In de beschaafde wereld ? Leve dergelijke historische staantribunes ! De ziel vh voetbal !
Wacht maar ... het dieptepunt zal nog bereikt worden als Union St Gillis zijn als historisch monument beschermde tribune zal moeten afbreken om nog een licentie te halen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152307471
Antwerp heeft het weer geflikt en speelt volgend Jaar in Tweede Klas

Ik hoop echt geen AA Gent kampioen want dat wordt een kleine ramp volgend jaar in de CL. Wat moet een ploeg zoals AA Gent in de uefa Champions League doen...
pi_152310416
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Antwerp heeft het weer geflikt en speelt volgend Jaar in Tweede Klas

Ik hoop echt geen AA Gent kampioen want dat wordt een kleine ramp volgend jaar in de CL. Wat moet een ploeg zoals AA Gent in de uefa Champions League doen...
Zit er dik in..
Preudhomme krijgt zo nog een Twente dejavu. De beker winnen,uitgeschakeld worden in de kwartfinale van de Europaleague en op de laatste dag de titel verspelen.
En trouwens,of Gent,Brugge of Anderlecht nou in de CL speelt..veel punten zullen ze niet gaan halen.
pi_152310663
[url]Gaat die tribune weg ;( ?????
Zonde. Wanneer beginnen ze met de sloop en bouw dan? En wat voor gedrocht komt er voor in de plaats?[/url]

Het wordt inderdaad een gedrocht...



Dit worden de 2 nieuwe tribunes, de andere 2 worden daarna gerenoveerd...

Spuuglelijk helaas, maar het zal wel zorgen voor een capaciteit van 18.500, budget en toeschouwersaantallen kunnen wat omhoog, bij Europees voetbal kan dat in eigen stadion (staanplaatsen kunnen omgevormd worden) dus al bij al wel een belangrijke stap voor KV Mechelen van de middenmoot naar de subtop

In ieder geval beter zoiets dan bv Twente waar ze op een faillissement afstevenen...
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:06:11 #210
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152310765
Leuk voor Antwerp dat de licentie behouden blijft.

Wat voor 2e klasse blijft er over, andere licentiegevallen al bekend? Hadden ze in de 3e divisie niet tegen Beerschot moeten spelen? Jammer dat die derby dan niet doorgaat.
pi_152310865
quote:
Antwerp heeft het weer geflikt en speelt volgend Jaar in Tweede Klas
Dit was erg belangrijk voor Antwerp dat nu wellicht met Patrick Decuyper (en zijn geldschieter achter hem) de komende jaren niet meer in de problemen zal komen.

Nu nog Beerschot Wilrijk volgend jaar kampioen spelen (zal wellicht wel gebeuren) en daarna de derby!

pi_152311397
quote:
Hadden ze in de 3e divisie niet tegen Beerschot moeten spelen? Jammer dat die derby dan niet doorgaat.
Het is beter zo, nu maakt Antwerp een grote kans dat ze volgend jaar bij de 24 professionele clubs zullen horen. Nu Beerschot Wilrijk nog kampioen spelen volgend jaar in 3de klasse (ze hebben nu al een budget om top 5 te spelen in 2de klasse) en daarna krijg je de derby zelf 4x per jaar.
pi_152312976
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:04 schreef xodox het volgende:
[url]Gaat die tribune weg ;( ?????
Zonde. Wanneer beginnen ze met de sloop en bouw dan? En wat voor gedrocht komt er voor in de plaats?[/url]

Het wordt inderdaad een gedrocht...

[ afbeelding ]

Dit worden de 2 nieuwe tribunes, de andere 2 worden daarna gerenoveerd...

Spuuglelijk helaas, maar het zal wel zorgen voor een capaciteit van 18.500, budget en toeschouwersaantallen kunnen wat omhoog, bij Europees voetbal kan dat in eigen stadion (staanplaatsen kunnen omgevormd worden) dus al bij al wel een belangrijke stap voor KV Mechelen van de middenmoot naar de subtop

In ieder geval beter zoiets dan bv Twente waar ze op een faillissement afstevenen...
Godver, is de tribune achter de goal ook gesloopt? Die kleine?
Dat was ook een fantastisch ding.
U MAD?
pi_152315313
quote:
Godver, is de tribune achter de goal ook gesloopt? Die kleine?
Dat was ook een fantastisch ding.


Deze zal uiteindelijk tegen de grond gaan achter de goal. (weet niet of je die bedoelt)
pi_152315495
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef xodox het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze zal uiteindelijk tegen de grond gaan achter de goal. (weet niet of je die bedoelt)
Ja die waar je onder door kon lopen. Mooi.
Hadden ze niet een beetje de Engelse stijl kunnen aanhouden..
U MAD?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:27:18 #216
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152317228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Antwerp heeft het weer geflikt en speelt volgend Jaar in Tweede Klas

Ik hoop echt geen AA Gent kampioen want dat wordt een kleine ramp volgend jaar in de CL. Wat moet een ploeg zoals AA Gent in de uefa Champions League doen...
Mwah , Gent zie ik wel in staat om die ploeg samen te houden. En die ploeg is toch niet zwakker dan Club of Anderlecht dit jaar ? Zelfs integendeel , ze hebben een veel bredere kern dan die ploegen dus zouden wel eens meer mogelijkheden Europees kunnen hebben ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152324911
quote:
Antwerp mag Decuyper danken: dit bedrag investeerde de zakenman al



Antwerp FC heeft gisterenavond de licentie verkregen via het BAS. En dat heeft de oudste club van het land vooral te danken aan Patrick Decuyper. De voormalige sterke man van Zulte Waregem investeerde ondertussen al een slordige acht miljoen euro op de Bosuil.

Het zag er eventjes slecht uit voor Antwerp FC, maar the Great Old mag ook volgend seizoen aantreden in tweede klasse. En daar heeft één man voor gezorgd: Patrick Decuyper.

De voormalige sterke man van Zulte Waregem vatte enkele maanden geleden het plan op om het stamnummer één te laten herleven, maar hij wellicht niet op zo'n tegenstand gerekend.

"Ik heb me vooral moeten bezighouden met extrasportieve problemen", vertelt hij in Gazet van Antwerpen. "Maar vanaf nu kan ik me eindelijk focussen op de wederopstanding van deze prachtige club."

Decuyper - of beter gezegd: de investeerders van de zakenman - moest de voorbije dagen overigens nog eens drie miljoen ophoesten om het BAS te overtuigen. Ondertussen heeft hij al zo'n acht miljoen euro in the Great Old gepompt.

http://www.voetbalkrant.c(...)zakenman-al#reacties
Het mag duidelijk zijn... zonder deze man was er geen sprake meer van Antwerp. En wat ik gehoord heb, zijn die investeerders niet van de minsten en willen ze met Antwerp zo snel mogelijk terug naar eerste klasse. Wat een verrijking zou dat zijn. In plaats van één busje uit Moeskroen terug gekke Antwerp hoolies. _O_
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:07:07 #218
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152342631
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:04 schreef xodox het volgende:
[url]Gaat die tribune weg ;( ?????
Zonde. Wanneer beginnen ze met de sloop en bouw dan? En wat voor gedrocht komt er voor in de plaats?[/url]

Het wordt inderdaad een gedrocht...

[ afbeelding ]

Dit worden de 2 nieuwe tribunes, de andere 2 worden daarna gerenoveerd...

Spuuglelijk helaas, maar het zal wel zorgen voor een capaciteit van 18.500, budget en toeschouwersaantallen kunnen wat omhoog, bij Europees voetbal kan dat in eigen stadion (staanplaatsen kunnen omgevormd worden) dus al bij al wel een belangrijke stap voor KV Mechelen van de middenmoot naar de subtop

In ieder geval beter zoiets dan bv Twente waar ze op een faillissement afstevenen...
Ik ben er niet rouwig om hoor> Gedaan met plassen in plastic dakgoten, werd eens tijd :7
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_152347559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:07 schreef misteriks het volgende:

[..]

Ik ben er niet rouwig om hoor> Gedaan met plassen in plastic dakgoten, werd eens tijd :7
Pissen bij Eupen _O_
U MAD?
pi_152375628
quote:
Beerschot-Wilrijk stapt naar rechtbank

Beerschot-Wilrijk zal de Belgische voetbalbond dagvaarden als de hervorming van de lagere afdelingen niet wordt herbekeken. Volgend seizoen zou een overgangsjaar worden, waarbij Beerschot-Wilrijk zelfs àls het opnieuw kampioen speelt niet naar tweede klasse promoveert. Maar neemt dat de Kielse club niet. Het wil zo snel mogelijk hogerop, en zal daar ook voor naar de rechtbank stappen.

http://atv.be/nieuws/2015(...)htbank/#.VUuPtPntmkp
Beerschot-Wilrijk legt bom onder de competitiehervorming. _O_

Ben er op zich niet een afscheiding betaald en onbetaald voetbal maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat als Beerschot Wilrijk kampioen wordt en ze voldoen aan alle voorwaarden, dat ze er niet bij mogen horen.
pi_152400859
Ze kunnen misschien nog eens een tweedeklasser opslorpen dan.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:35:14 #222
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152409154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:19 schreef xodox het volgende:

[..]

Beerschot-Wilrijk legt bom onder de competitiehervorming. _O_

Ben er op zich niet een afscheiding betaald en onbetaald voetbal maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat als Beerschot Wilrijk kampioen wordt en ze voldoen aan alle voorwaarden, dat ze er niet bij mogen horen.
Je bent voor de afscheiding, maar niet als het niet in je kraam past ?

Ofwel ben je voor het principe dat gelijk welke ploeg die aan alle voorwaarden voldoet moet kunnen promoveren , en dan ben je voor het huidig systeem. Ofwel kies je voor een afscheiding tussen prof en amateurvoetbal en dan is de consequentie daarvan dat je ploegen zult hebben die niet kunnen promoveren inderdaad ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152446574
quote:
Je bent voor de afscheiding, maar niet als het niet in je kraam past ?

Ofwel ben je voor het principe dat gelijk welke ploeg die aan alle voorwaarden voldoet moet kunnen promoveren , en dan ben je voor het huidig systeem. Ofwel kies je voor een afscheiding tussen prof en amateurvoetbal en dan is de consequentie daarvan dat je ploegen zult hebben die niet kunnen promoveren inderdaad ...
Ik ben voor een afscheiding maar kan het niet de bedoeling zijn dat we de deur definitief op slot doen voor traditieclubs als Beerschot, Union, Club Luik, Berchem... en dat om dorpsclubjes als Eupen of Tubeke te gaan beschermen die noch de aanhang noch de infrastructuur hebben voor eerste klasse maar het alleen kunnen redden dankzij geld van Koreaanse of Qatarese investeerders. Daar pas ik voor.

Wanneer we 20 of 24 profclubs kiezen, zijn er 3 grote peilers:
- Aanhang
- Infrastructuur
- Financiële gezondheid

Bij Beerschot Wilrijk zijn deze alle drie positief
  zondag 10 mei 2015 @ 02:07:39 #224
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152450507
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:48 schreef xodox het volgende:

[..]

Ik ben voor een afscheiding maar kan het niet de bedoeling zijn dat we de deur definitief op slot doen voor traditieclubs als Beerschot, Union, Club Luik, Berchem... en dat om dorpsclubjes als Eupen of Tubeke te gaan beschermen die noch de aanhang noch de infrastructuur hebben voor eerste klasse maar het alleen kunnen redden dankzij geld van Koreaanse of Qatarese investeerders. Daar pas ik voor.

Wanneer we 20 of 24 profclubs kiezen, zijn er 3 grote peilers:
- Aanhang
- Infrastructuur
- Financiële gezondheid

Bij Beerschot Wilrijk zijn deze alle drie positief
Lees ik daar financiële gezondheid en Beerschot in één en dezelfde zin ? :D _O-
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 10 mei 2015 @ 22:15:54 #225
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152473197
Anderlecht - Club Brugge werd 3-1
... De strijd voor de titel ligt weer helemaal open ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152475556
Anderlecht gaat het weer flikken. Standard kan hen het nog lastig maken volgende week (al 9/9 gepakt tegen Anderlecht dit seizoen) maar uit Kortrijk en thuis Gent, neen, dat geven ze niet meer weg.
pi_152477539
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Anderlecht - Club Brugge werd 3-1
... De strijd voor de titel ligt weer helemaal open ...
Ik zei het al voor het begin van PO1 tegen mijn Brugse collega's. Hun reactie: Alles best, zo lang het Gent maar niet wordt. Die hebben niks te zoeken in de CL en maken van België het lachertje in Europa.

Ik dacht altijd dat Club vs Anderlecht de grote clash was, nu blijkt er tussen Club en Gent nog veel meer haat en nijd te bestaan...
BFF met GGMM
pi_152478647
Ah, ze (Gentenaars) lopen vooral gefrustreerd dat een provinciestadje als Brugge meer fans en meer historie heeft dan hun eigen club. Die daar bovenop ook nog eens veel fans in hun regio heeft.

Het is mij inderdaad opgevallen dat de Gentenaars na 2 jaren Play Off 2 opnieuw van onder hun steen gekropen zijn om hun gif kwijt te kunnen op sociale media tegenover blauw zwart.

Ik zeg niet dat we beste vriendjes moeten worden, maar we zouden imo beter de handen in elkaar slaan om samen te knokken (sportief dan) tegen de Brusselse hegemonie. Elkaar gaan "bestrijden" gaat daar geen verandering in brengen.

Ik kan je toch verzekeren dat de meeste Club fans nog steeds Anderlecht als dé rivaal zien. Het feit dat er na elk Brugs doelpunt "Al wie niet springt is een Jood" en niet "Al wie niet springt is Buffalo" weerklinkt, bewijs dat.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:29:03 #229
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152487884
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef xodox het volgende:
Anderlecht gaat het weer flikken. Standard kan hen het nog lastig maken volgende week (al 9/9 gepakt tegen Anderlecht dit seizoen) maar uit Kortrijk en thuis Gent, neen, dat geven ze niet meer weg.
Gent heeft aan een 7/9 genoeg om kampioen te zijn. Anderlecht is bij 9/9 zeker. En Club moet opeens hopen op puntenverlies van de andere 2 ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152491337
Brugge moet gewoon zelf winnen tegen Gent en hopen dat Anderlecht punten laat liggen tegen Standard. Dan staat het eerste en heeft het alles in eigen handen 2 matchen voor het einde.

Winnen zowel Brugge als Anderlecht, kan het mathematisch ook nog, maar dan zal Anderlecht het niet meer weg geven tegen Kortrijk en Gent.

En eerlijk gezegd, als je in 7 play off 1 matchen 7 keer op achterstand komt en nog geen enkele keer 2 keer op rij gewonnen hebt, waarom zou je nu dan 3 keer op rij winnen? Dat zijn alles behalve kampioenen statistieken.
pi_152530518
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 00:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zei het al voor het begin van PO1 tegen mijn Brugse collega's. Hun reactie: Alles best, zo lang het Gent maar niet wordt. Die hebben niks te zoeken in de CL en maken van België het lachertje in Europa.

Ik dacht altijd dat Club vs Anderlecht de grote clash was, nu blijkt er tussen Club en Gent nog veel meer haat en nijd te bestaan...
Rivaltiteid vooral tussen volgende clubs:

Anderlecht - Club Brugge
Anderlecht - Standard
Club Brugge - Gent

Dan heb je nog derby rivaliteit :

Standard - Genk
Standard - Charleroi ( Waalse el clasico)
Club Brugge - Cercle (al is dat meer teiter gedrag ipv echt rivaliteit
Kortrijk - Zulte Wargem
Mechelen - Lierse
Lokeren- Beveren
Gent-Lokeren???
Beerchot wilrijk-Antwerp (een van de bekendste in de lagere reeksen)

Iemand die wedstrijden wil toevoegen
pi_152682359
Helemaal niets in Brugge....
pi_152682443
Klote voor Brugge zeg. Krijg je met zo'n zaad play-off systeem.
Zou helemaal treurig zijn als Anderlecht kampioen wordt _O-
U MAD?
pi_152682910
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
Klote voor Brugge zeg. Krijg je met zo'n zaad play-off systeem.
Zou helemaal treurig zijn als Anderlecht kampioen wordt _O-
Nu ben ik 100% voor AA Gent, Liever Gent dan Anderlecht.
pi_152682924
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Nu ben ik 100% voor AA Gent, Liever Gent dan Anderlecht.
Jep.
U MAD?
pi_152688786
AA Gent wellicht volgend jaar de Champions league in....
pi_152689093
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Helemaal niets in Brugge....
Vooralsnog hebben zij als enigen juist wel iets met de beker...
BFF met GGMM
pi_152689119
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vooralsnog hebben zij als enigen juist wel iets met de beker...
Natuurlijk maar in mijn ogen is dat maar een troostprijs.
pi_152700221
Enorm gefaald tijdens de play offs, Club Brugge

- 8 keer van de 8 wedstrijden op achterstand gekomen.
- Meest tegendoelpunten (14) op Kortrijk na
- Samen met Kortrijk de enige met een negatief doelsaldo

Dan verdien je het niet...

Nu hoop ik wel dat Club 3de eindigt en niet 2de, want om CL te bereiken moet je al tegen 2 toppers stunten (= quasi onmogelijk) terwijl een 3de plaats (dankzij bekerwinst) meteen EL groepsfase oplevert.
pi_152700375
En toch... ik denk dat Anderlecht het nog gaat flikken...
BFF met GGMM
pi_152701611
Voor Club Brugge gaat volgend seizoen een overgangsseizoen worden, vrees ik.

Dat 6 en 8 miljoen euro verlies van de voorbije 2 jaar gaat moeten worden weggewerkt. Dat betekent dus spelers verkopen door het missen van de CL, waar ze toch op gerekend hadden denk ik.

Ryan, Meunier (slechts 50% eigendom), Duarte zullen wel vertrekken
Vazquez mag van mij ook weg. De beste voetballer, maar de helft van de tijd geblesseerd, kan je niet op bouwen.
Ik zou ook Gedoz Of Izquierdo weg doen. (niet omdat ze slecht zijn, maar om schulden aan te zuiveren. Op een Twente scenario zit ik echt niet te wachten er moet geld vrijkomen om andere posities te bezetten)
Op Castillo rekenen ze denk ik niet meer
Simons zal wellicht stoppen en de aankoopoptie op Silva werd niet gelicht

Kaminski en Castagne lijken me betaalbare opties voor Ryan en Meunier te vervangen. Al is dat uiteraard niet dezelfde kwaliteit.
Duarte moet niet vervangen worden, gewoon VDBuijs een rijtje opschuiven.
Voor Vazquez denk ik aan Vanaken, die al langer flirt met Club. (wel maximum 4 miljoen voor betalen)

Dan kom ik op voor de kern voor volgend seizoen uit op

-------------------------------Kaminski(Bruzesse)
--Castagne(De fauw)--Mechele(VDBuijs)--Engels(Denswil)--De Bock(Bolingoli)
------------------------X(X)-----------Vormer(Claudemir)
---------------------------Vanaken(Coopman)
-Refaelov(Storm)---------------------------------------Izquierdo(Dierckx)
--------------------------De Sutter(Oulare)

Lijkt me toch nog altijd voldoende om voor plaats 3-4 te gaan en de groepsfase van de EL te overleven, al is het de vraag of het bestuur het aandurft en of de supporters het zullen accepteren. Ik denk van wel. Er weer poen tegen aan gooien om verder de schulden in te gaan, lijkt me ook niet wenselijk.
pi_152702691
Mezelf nog even vlug corrigeren. Refaelov kunnen we ook nog wel verpatsen voor 2,5-3 miljoen en ondertussen Libbrecht als back up gebruiken op linksback. Bolingoli schuift een rijtje omhoog.

-------------------------------Kaminski(Bruzesse)
--Castagne(De fauw)--Mechele(VDBuijs)--Engels(Denswil)--De Bock(Libbrecht)
------------------------X(X)-----------Vormer(Claudemir)
---------------------------Vanaken(Coopman)
-Izquierdo(Dierckx)----------------------------------Storm(Bolingoli)
--------------------------De Sutter(Oulare)

Toch 16 Belgen van de 20.

Op X dan een speler huren (met aankooptie) of ergens een vrije speler aantrekken. Of mocht er nog iets mogelijk zijn, kan je de geldbuidel toch nog opentrekken. Zo zou ik het doen è.
pi_152702737
Zo kan je enerzijds financieel schoon schip maken, maar hou je het toch plezant voor de supporters het komende seizoen door voornamelijk (jonge) Belgen de kans te geven.

De bedoeling is dan wel om het jaar erop alle sterkhouders te houden, eventueel op 1 of 2 posities de kern nog te versterken, en wie weet kan je het jaar erop terug meedoen voor de titel zonder schulden te maken.
  Forum Admin / PR maandag 18 mei 2015 @ 03:09:59 #244
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_152702749
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 02:39 schreef xodox het volgende:
Mezelf nog even vlug corrigeren. Refaelov kunnen we ook nog wel verpatsen voor 2,5-3 miljoen en ondertussen Libbrecht als back up gebruiken op linksback. Bolingoli schuift een rijtje omhoog.

-------------------------------Kaminski(Bruzesse)
--Castagne(De fauw)--Mechele(VDBuijs)--Engels(Denswil)--De Bock(Libbrecht)
------------------------X(X)-----------Vormer(Claudemir)
---------------------------Vanaken(Coopman)
-Izquierdo(Dierckx)----------------------------------Storm(Bolingoli)
--------------------------De Sutter(Oulare)

Toch 16 Belgen van de 20.

Op X dan een speler huren (met aankooptie) of ergens een vrije speler aantrekken. Of mocht er nog iets mogelijk zijn, kan je de geldbuidel toch nog opentrekken. Zo zou ik het doen è.
Claudemir zit op de bank? :{ :{
pi_152704173
Gisteravond even een stukje gezien van Anderlecht vs Luik(Standard) en enige wat mij opviel was dat grote Anderlecht TIFO spandoek. Zag er leuk uit. :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2015 08:52:06 ]
pi_152705830
quote:
Claudemir zit op de bank? :{ :{
Preud'homme geeft de voorkeur aan Vormer, inderdaad.

Maar als Belgische topclub zit je al snel aan zo'n 50-55 matchen (dit jaar zelfs 63: 40 competitie, 16 europees, 7 beker) dus dan heb je ook wel ook wat kwaliteiten op de bank nodig.
pi_152718478
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:43 schreef xodox het volgende:
Voor Club Brugge gaat volgend seizoen een overgangsseizoen worden, vrees ik.

Dat 6 en 8 miljoen euro verlies van de voorbije 2 jaar gaat moeten worden weggewerkt. Dat betekent dus spelers verkopen door het missen van de CL, waar ze toch op gerekend hadden denk ik.

Ryan, Meunier (slechts 50% eigendom), Duarte zullen wel vertrekken
Vazquez mag van mij ook weg. De beste voetballer, maar de helft van de tijd geblesseerd, kan je niet op bouwen.
Ik zou ook Gedoz Of Izquierdo weg doen. (niet omdat ze slecht zijn, maar om schulden aan te zuiveren. Op een Twente scenario zit ik echt niet te wachten er moet geld vrijkomen om andere posities te bezetten)
Op Castillo rekenen ze denk ik niet meer
Simons zal wellicht stoppen en de aankoopoptie op Silva werd niet gelicht

Kaminski en Castagne lijken me betaalbare opties voor Ryan en Meunier te vervangen. Al is dat uiteraard niet dezelfde kwaliteit.
Duarte moet niet vervangen worden, gewoon VDBuijs een rijtje opschuiven.
Voor Vazquez denk ik aan Vanaken, die al langer flirt met Club. (wel maximum 4 miljoen voor betalen)

Dan kom ik op voor de kern voor volgend seizoen uit op

-------------------------------Kaminski(Bruzesse)
--Castagne(De fauw)--Mechele(VDBuijs)--Engels(Denswil)--De Bock(Bolingoli)
------------------------X(X)-----------Vormer(Claudemir)
---------------------------Vanaken(Coopman)
-Refaelov(Storm)---------------------------------------Izquierdo(Dierckx)
--------------------------De Sutter(Oulare)

Lijkt me toch nog altijd voldoende om voor plaats 3-4 te gaan en de groepsfase van de EL te overleven, al is het de vraag of het bestuur het aandurft en of de supporters het zullen accepteren. Ik denk van wel. Er weer poen tegen aan gooien om verder de schulden in te gaan, lijkt me ook niet wenselijk.
Hoe je het draait of keert. Club Brugge hoort gemiddeld 1 op 3 jaar kampioen te spelen. ALs je die ambitie niet kan waarmaken dan wordt je gedegradeerd tot subtopper. Kan je in het rijtje: Lokeren, Zulte Waregem ...
  maandag 18 mei 2015 @ 17:31:47 #248
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152718658
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:43 schreef xodox het volgende:
Voor Club Brugge gaat volgend seizoen een overgangsseizoen worden, vrees ik.

Een overgangsseizoen ? Dit seizoen was het eerste in 10 jaar dat nog eens echt voor de titel werd meegestreden. En nog was het noppes. Wat wordt de ambitie van een overgangsseizoen dan ? De finale van PO II halen ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 18 mei 2015 @ 18:08:54 #249
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152719814
Het gaat nooit gebeuren, maar voor mij mogen ze die play-offs lang en breed afschaffen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_152723897
quote:
Hoe je het draait of keert. Club Brugge hoort gemiddeld 1 op 3 jaar kampioen te spelen. ALs je die ambitie niet kan waarmaken dan wordt je gedegradeerd tot subtopper. Kan je in het rijtje: Lokeren, Zulte Waregem ...
Eerder in het rijtje Standard, Genk en Gent...

Zulte Waregem heeft de laatste 5 jaar slechts 2 keer de top 5 gehaald. Lokeren zelfs maar 1 keer. Club Brugge altijd.

Er is de laatste jaren maar één echte topclub (= die elk jaar meestrijd voor de titel) in België momenteel en dat is Anderlecht.

quote:
Een overgangsseizoen ? Dit seizoen was het eerste in 10 jaar dat nog eens echt voor de titel werd meegestreden. En nog was het noppes. Wat wordt de ambitie van een overgangsseizoen dan ? De finale van PO II halen ?
Ik bedoel daarmee een seizoen waarmee (op voorhand) niet de titel wordt geambieerd... De voorbije 10 jaar was de ambitie altijd kampioen
worden en dat is nooit gebeurd. Dan is het misschien tijd om (even) de ambities wat bij te stellen.

quote:
Het gaat nooit gebeuren, maar voor mij mogen ze die play-offs lang en breed afschaffen.
Dat zal inderdaad nooit gebeuren want dat betekent toch een paar miljoen euro per jaar minder budget. Dat moet van mij zeker niet worden afgeschaft, alleen de puntendeling is een lachertje (maar enkel Brugge en Anderlecht willen die afschaffen) en van mij mogen er gerust ook 2 extra clubs in play off 1. Dan moet de reguliere competitie natuurlijk wel verkleind worden van 16 naar 12.
pi_152832317
Het gaat bijna beginnen *O*
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:28:40 #252
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_152839398
AA Gent kampioen!
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_152839504
Heerlijk dit _O_

Asare _O_
Kums _O_
U MAD?
pi_152839520
Iemand beelden/foto's?
U MAD?
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:31:43 #255
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_152839578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand beelden/foto's?
Hoe bedoel je? Ik zit via een stream te kijken haha.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  donderdag 21 mei 2015 @ 23:04:57 #256
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152841297
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152841587
De gefrustreerde Brugge-supporters en hun debiele reacties zijn de hoofdreden waarom ik het geweldig vind dat Gent kampioen speelt. Het was nog mooier geweest als het tegen die gefrustreerde bende was, maar dit is ook mooi natuurlijk. :)
pi_152842420
Belgisch voetbal :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 23:41:22 #259
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152842458
Dit zag ik niet aankomen

Netto bedankt
RED ONS HENNIEGOD
pi_152843499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 23:12 schreef Brecht35 het volgende:
De gefrustreerde Brugge-supporters en hun debiele reacties zijn de hoofdreden waarom ik het geweldig vind dat Gent kampioen speelt. Het was nog mooier geweest als het tegen die gefrustreerde bende was, maar dit is ook mooi natuurlijk. :)
Die play-offs in België zijn je reinste sportieve bedrog.. Brugge had kampioen moeten worden. Echt een bizar achterlijk systeem..eerst 30 wedstrijden voor de kat zijn kut lopen ballen en als je dan toevallig in vorm bent tijdens de play-offs word je zomaar kampioen.. Belgen :N
pi_152843553
[url]De gefrustreerde Brugge-supporters en hun debiele reacties zijn de hoofdreden waarom ik het geweldig vind dat Gent kampioen speelt. Het was nog mooier geweest als het tegen die gefrustreerde bende was, maar dit is ook mooi natuurlijk. :)[/url]

Gefrustreerd? We hebben net ons best seizoen in 10 jaar achter de rug. Bekerwinst, Europese kwartfinale en wellicht vice kampioen. Ik denk dat elke Club supporter tekent om dit huzarenstukje te herhalen volgend jaar.

Verder zijn de meeste ook gewoon blij dat de titel eens niet naar Anderlecht gaat. Komt de spanning van het Belgisch voetbal ten goede.

U komt me toch iets gefrustreerder over dan de gemiddelde Club fan, voor welke club u ook moge zijn.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 00:39:23 #262
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152843679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:30 schreef xodox het volgende:
[url]De gefrustreerde Brugge-supporters en hun debiele reacties zijn de hoofdreden waarom ik het geweldig vind dat Gent kampioen speelt. Het was nog mooier geweest als het tegen die gefrustreerde bende was, maar dit is ook mooi natuurlijk. :)[/url]

Gefrustreerd? We hebben net ons best seizoen in 10 jaar achter de rug. Bekerwinst, Europese kwartfinale en wellicht vice kampioen. Ik denk dat elke Club supporter tekent om dit huzarenstukje te herhalen volgend jaar.

Verder zijn de meeste ook gewoon blij dat de titel eens niet naar Anderlecht gaat. Komt de spanning van het Belgisch voetbal ten goede.

U komt me toch iets gefrustreerder over dan de gemiddelde Club fan, voor welke club u ook moge zijn.
_O-
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152843731
quote:
Die play-offs in België zijn je reinste sportieve bedrog.. Brugge had kampioen moeten worden. Echt een bizar achterlijk systeem..eerst 30 wedstrijden voor de kat zijn kut lopen ballen en als je dan toevallig in vorm bent tijdens de play-offs word je zomaar kampioen.. Belgen :N
Even terzijde... Zelfs zonder puntendeling stond AA Gent nu ook op kop hoor.

Niet de play offs maar vooral vermoeidheid hebben Club genekt. Met 63 wedstrijden het meeste van heel Europa. En de daarbij horende blessures... Geen Engels en Gedoz in de play offs gezien, Meunier slechts één wedstrijd, Vazquez amper 3 (en dat terugkomende na een blessure dus nog niet topfit). Daar had Gent toch wat minder last van.
pi_152843756
quote:
_O-
Niet waar dan volgens jou, Joost?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 00:51:20 #265
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152843847
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:44 schreef xodox het volgende:

[..]

Niet waar dan volgens jou, Joost?
Het mag dan nog het beste seizoen in 10 jaar zijn, maar mij maak je niet wijs dat er ook maar één clubfan voor een herhaling daarvan volgend jaar tekent ... Het enige wat ze echt wilden hebben ze wéér niet gehaald.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 00:52:49 #266
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152843874
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:42 schreef xodox het volgende:

[..]

Even terzijde... Zelfs zonder puntendeling stond AA Gent nu ook op kop hoor.

Niet de play offs maar vooral vermoeidheid hebben Club genekt. Met 63 wedstrijden het meeste van heel Europa. En de daarbij horende blessures... Geen Engels en Gedoz in de play offs gezien, Meunier slechts één wedstrijd, Vazquez amper 3 (en dat terugkomende na een blessure dus nog niet topfit). Daar had Gent toch wat minder last van.
Gent had dit jaar toch ook veel blessures, miste rond de winter zelfs zowat een compleet a-elftal , miste lang hun spelverdeler Kums, miste op een cruciaal moment in de playoffs ook nog topschutter Depoitre ...

Alleen hebben ze daar een kern van 29 spelers samengesteld die héél héél erg dicht tegen elkaar aanleunden waardoor je dat verschil nauwelijks op het veld zag ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152843986
quote:
Het mag dan nog het beste seizoen in 10 jaar zijn, maar mij maak je niet wijs dat er ook maar één clubfan voor een herhaling daarvan volgend jaar tekent ... Het enige wat ze echt wilden hebben ze wéér niet gehaald.
Dan zal ik wel de enige zijn zeker? Oké, een titel vieren is leuk en de allermooiste prijs, maar het mag ook geen obsessie zijn. Brugge is (volgens mij) nog altijd geen Anderlecht waar een niet-kampioenschap een mislukt seizoen betekent.


quote:
Gent had dit jaar toch ook veel blessures, miste rond de winter zelfs zowat een compleet a-elftal , miste lang hun spelverdeler Kums, miste op een cruciaal moment in de playoffs ook nog topschutter Depoitre ...

Alleen hebben ze daar een kern van 29 spelers samengesteld die héél héél erg dicht tegen elkaar aanleunden waardoor je dat verschil nauwelijks op het veld zag ...
Oke, dat wist ik niet van Gent in de competitie.
pi_152844040
Nu maar hopen dat Leuven het haalt zondag en niet Eupen, zit ik echt niet op te wachten!
pi_152844123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 01:01 schreef xodox het volgende:

[..]

Dan zal ik wel de enige zijn zeker? Oké, een titel vieren is leuk en de allermooiste prijs, maar het mag ook geen obsessie zijn. Brugge is (volgens mij) nog altijd geen Anderlecht waar een niet-kampioenschap een mislukt seizoen betekent.

Ik ben niet eens een Belg maar weet wel bijna zeker dat je het mis hebt en dat de Brugge-fans ongelofelijk de pest in hebben omdat ze dit seizoen per se kampioen wilden worden.. daar hebben ze afgelopen seizoen ook veel investeringen voor gedaan qua transfers.
pi_152844234
quote:
Ik ben niet eens een Belg maar weet wel bijna zeker dat je het mis hebt en dat de Brugge-fans ongelofelijk de pest in hebben omdat ze dit seizoen per se kampioen wilden worden.. daar hebben ze afgelopen seizoen ook veel investeringen voor gedaan qua transfers.
Deze kern lijkt me idd samengesteld om kampioen te worden. Het bestuur heeft de wil (niet de must) om de titel uitgesproken. De media gaat hier natuurlijk duchtig in mee en neemt het volk mee.

Ik laat mij er al lang niet meer door vangen. Misschien relativeer ik het voetbal te veel, maar ik ga na een seizoen vicekampioen (ga ik toch van uit), bekerwinnaar en kwartfinale Europees echt niet gefrustreerd of verdrietig rondlopen.

Het verlies tegen Gent afgelopen zondag was even slikken en pijnlijk, de dag erna ook nog, maar ik denk/hoop dat zondag tijdens de laatste thuismatch toch vooral die ontgoocheling plaats gaat maken voor fierheid.
pi_152845364
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 01:01 schreef xodox het volgende:

[..]

Dan zal ik wel de enige zijn zeker? Oké, een titel vieren is leuk en de allermooiste prijs, maar het mag ook geen obsessie zijn. Brugge is (volgens mij) nog altijd geen Anderlecht waar een niet-kampioenschap een mislukt seizoen betekent.

[..]

Oke, dat wist ik niet van Gent in de competitie.
Wij hebben met Twente onder Preud'homme precies hetzelfde meegemaakt (enige verschil dan dat we het jaar ervoor wél kampioen werden)
Die verloren kampioenswedstrijd tegen Ajax doet me nog steeds pijn.
Natuurlijk was het een topjaar met bekerwinst en kwartfinale Euopaleague maar toch..

Moet wel zeggen dat het nu toch wel anders voelt na al die bagger bij ons :(
pi_152846087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 01:05 schreef xodox het volgende:
Nu maar hopen dat Leuven het haalt zondag en niet Eupen, zit ik echt niet op te wachten!
Eupen heb je lekkere broodjes worst en keuze uit super lekkere sauzen ! Plus een pisgoot.
U MAD?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 09:45:51 #273
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152846996
Het werd eens tijd voor Gent. Na 30 jaar met ambities uiteindelijk eens die titel gepakt.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_152847499
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die play-offs in België zijn je reinste sportieve bedrog.. Brugge had kampioen moeten worden. Echt een bizar achterlijk systeem..eerst 30 wedstrijden voor de kat zijn kut lopen ballen en als je dan toevallig in vorm bent tijdens de play-offs word je zomaar kampioen.. Belgen :N
Oh, maar dat ontken ik niet. Brugge was de beste ploeg tot de PO's begonnen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:30 schreef xodox het volgende:
[url]De gefrustreerde Brugge-supporters en hun debiele reacties zijn de hoofdreden waarom ik het geweldig vind dat Gent kampioen speelt. Het was nog mooier geweest als het tegen die gefrustreerde bende was, maar dit is ook mooi natuurlijk. :)[/url]

Gefrustreerd? We hebben net ons best seizoen in 10 jaar achter de rug. Bekerwinst, Europese kwartfinale en wellicht vice kampioen. Ik denk dat elke Club supporter tekent om dit huzarenstukje te herhalen volgend jaar.

Verder zijn de meeste ook gewoon blij dat de titel eens niet naar Anderlecht gaat. Komt de spanning van het Belgisch voetbal ten goede.

U komt me toch iets gefrustreerder over dan de gemiddelde Club fan, voor welke club u ook moge zijn.
Het zal je dan ook plezieren dat ik voor geen enkele Belgische club supporter. Mijn ploegje heeft de Spaanse titel binnen en kan er nog 2 prijzen aan toevoegen. Erg gefrustreerd ben ik niet(was ik wel vorig jaar).
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:42 schreef xodox het volgende:

[..]

Even terzijde... Zelfs zonder puntendeling stond AA Gent nu ook op kop hoor.

Niet de play offs maar vooral vermoeidheid hebben Club genekt. Met 63 wedstrijden het meeste van heel Europa. En de daarbij horende blessures... Geen Engels en Gedoz in de play offs gezien, Meunier slechts één wedstrijd, Vazquez amper 3 (en dat terugkomende na een blessure dus nog niet topfit). Daar had Gent toch wat minder last van.
Het aantal wedstrijden is echt zo'n dom excuus, sorry. Messi heeft 54 wedstrijden in de benen...Waarmee ik wil zeggen: clubs van over heel Europa spelen een aantal wedstrijden dat in de buurt ligt van Club Brugge en het is niet omdat Barcelona z'n kern veel kwalitatiever is dat ze vaak roteren. Want dat doen ze amper...(Een middenveld met Sergi Roberto, Rafinha en Xavi neemt natuurlijk niemand serieus...).
  vrijdag 22 mei 2015 @ 10:55:18 #275
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_152848438
Toch best verrassend als je die selecties zo ziet. Gent heeft dan wel dat nieuwe stadion maar Brugge en Anderlecht hebben puur kwalitatief gezien toch een veel betere selectie?

Heerlijk dat Gent het dan alsnog flikt. Hoe zit het trouwens met die Nielsen? Die was vorig jaar echt matig bij NEC en ik meende dat die knakker nog best veel had gekost. Is die eigenlijk gewoon gehuurd? :o
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_152848817
Had Jan Mulder het toch goed, die riep voor de play offs al dat Gent het zou worden.
BFF met GGMM
pi_152848870
Overigens mijn Club - collega baalt nu van de 2e plaats. Wil liever 3e worden omdat je dan tenminste nog een rechtstreeks ticket voor EL hebt. Met vCL heb je eigenlijk niks, behalve veel onzekerheid over spelers die alleen willen blijven/komen als je CL haalt.
BFF met GGMM
pi_152849214
Ik werd eigenlijk ook liever 3de. Heel erg vreemd dat Anderlecht een 0-2 voorsprong gaat weggeven op Kortrijk. Je zou nog denken dat ze het express doen.

met een 3de plaats had je een vrij rustig seizoensbegin en nu moet je al meteen weer aan de bak. Maar om nu tegen Kortrijk express te gaan verliezen moeten we ook niet doen. Bovendien eindigt Kortrijk liever 6de dan 5de want die hebben echt geen zin om nog een week langer te voetballen. En ook niet om volgend seizoen extra vroeg te beginnen met de voorbereiding. Dus die gaan zich zondag gewoon laten verliezen.

Overigens is Club reekshoofd in de derde voorronde en zijn de mogelijke tegenstanders Sparta Praag, rapid Wien, Young Boys Bern, panathinaikos en fenerbache. Moet wel te doen zijn die eerste 4 en dan ben je ook al meteen zeker van EL poules en heb je nog een kansje op CL.
pi_152849374
quote:
Toch best verrassend als je die selecties zo ziet. Gent heeft dan wel dat nieuwe stadion maar Brugge en Anderlecht hebben puur kwalitatief gezien toch een veel betere selectie?

Heerlijk dat Gent het dan alsnog flikt. Hoe zit het trouwens met die Nielsen? Die was vorig jaar echt matig bij NEC en ik meende dat die knakker nog best veel had gekost. Is die eigenlijk gewoon gehuurd? :o
Die Nielsen is gehuurd met aankoopoptie volgens mij. Geen idee of ze die gaan lichten.

Brugge heeft idd meer talent dan Gent en Anderlecht het meeste. Had voor het seizoen in ieder geval geen euro gegeven voor een titel voor Gent.
pi_152849718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:28 schreef xodox het volgende:
Ik werd eigenlijk ook liever 3de. Heel erg vreemd dat Anderlecht een 0-2 voorsprong gaat weggeven op Kortrijk. Je zou nog denken dat ze het express doen.

met een 3de plaats had je een vrij rustig seizoensbegin en nu moet je al meteen weer aan de bak. Maar om nu tegen Kortrijk express te gaan verliezen moeten we ook niet doen. Bovendien eindigt Kortrijk liever 6de dan 5de want die hebben echt geen zin om nog een week langer te voetballen. En ook niet om volgend seizoen extra vroeg te beginnen met de voorbereiding. Dus die gaan zich zondag gewoon laten verliezen.

Overigens is Club reekshoofd in de derde voorronde en zijn de mogelijke tegenstanders Sparta Praag, rapid Wien, Young Boys Bern, panathinaikos en fenerbache. Moet wel te doen zijn die eerste 4 en dan ben je ook al meteen zeker van EL poules en heb je nog een kansje op CL.
Kortrijk mag waarschijnlijk toch Europa niet in. Zie niet in waarom zij nog moeite zouden doen inderdaad. Het is jammer voor Brugge dat een aardig seizoen zo in mineur eindigt.
BFF met GGMM
pi_152849996
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:55 schreef Keano het volgende:
Toch best verrassend als je die selecties zo ziet. Gent heeft dan wel dat nieuwe stadion maar Brugge en Anderlecht hebben puur kwalitatief gezien toch een veel betere selectie?

Heerlijk dat Gent het dan alsnog flikt. Hoe zit het trouwens met die Nielsen? Die was vorig jaar echt matig bij NEC en ik meende dat die knakker nog best veel had gekost. Is die eigenlijk gewoon gehuurd? :o
Rots in de branding, zeker in de PO's. De aankoopoptie wordt waarschijnlijk niet gelicht, jammer.
pi_152850452
quote:
Kortrijk mag waarschijnlijk toch Europa niet in. Zie niet in waarom zij nog moeite zouden doen inderdaad. Het is jammer voor Brugge dat een aardig seizoen zo in mineur eindigt.
Weet ik nog zo niet. Net even het prijzengeld erop na geslagen en als Club de 3de voorronde overleeft en eruit gaan in de 4de voorronde, krijg je zelfs al 3 miljoen euro.

3de voorronde spelen = 400.000 euro
eliminatie 4de voorronde = 3.000.000 euro
EL groepsfase = 2.400.000 euro (startpremie)
3x winst = 1.080.000 euro
2x gelijk = 240.000 euro
1x verlies = 0 euro
kwalificatie bonus 2de plaats = 250.000 euro
Uitschakeling in de 1/16de finale = 500.000 euro

Een realistische prognose denk ik en hiermee heb je al 7,87 miljoen euro binnen.
pi_152852058
Profvoetballer van het jaar

1. Victor Vazquez (Club Brugge) 569 punten
2. Lior Refaelov (Club Brugge) 244 punten
3. Neeskens Kebano (Charleroi) 203 punten
4. Laurent Depoître (AA Gent) 182 punten
5. Aleksander Mitrovic (Anderlecht) 166 punten
6. Dennis Praet (Anderlecht) 140 punten
7. Mehdi Carcela (Standard) 132 punten
8. Olivier Deschacht (Anderlecht) 131 punten
9. Chancel Mbemba (Anderlecht) 95 punten
10. Steven Defour (Anderlecht) 86 punten
11. Danijel Milicevic (AA Gent) 83 punten
12. Mathew Ryan (Club Brugge) 82 punten
13. Moses Simon (AA Gent) 76 punten
14. Teddy Chevalier (KV Kortrijk) 56 punten
15. Youri Tielemans (Anderlecht) 53 punten

Beste keeper gaat ook naar Brugge (Ryan), beste trainer (Preud'homme) en beste jongere Tielemans (Anderlecht)
pi_152854939
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:14 schreef xodox het volgende:
Profvoetballer van het jaar

2. Lior Refaelov (Club Brugge) 244 punten

Dit vind ik een goede speler.. paar keer in actie gezien dit seizoen en toen dacht ik.. wou dat hij bij Feyenoord rondliep. Zulke spelers zou Feyenoord ook kunnen halen zou je denken.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:06:46 #285
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152855411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit vind ik een goede speler.. paar keer in actie gezien dit seizoen en toen dacht ik.. wou dat hij bij Feyenoord rondliep. Zulke spelers zou Feyenoord ook kunnen halen zou je denken.
Wel erg wisselvallig. Die heeft ook wedstrijden gespeeld dit seizoen waarbij je alleen aan de opstelling zag dat hij erbij was.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152855543
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit vind ik een goede speler.. paar keer in actie gezien dit seizoen en toen dacht ik.. wou dat hij bij Feyenoord rondliep. Zulke spelers zou Feyenoord ook kunnen halen zou je denken.
Ik heb die vorig seizoen een paar keer zien spelen en toen was het echt niet beter dan wij nu hebben. Dit seizoen was hij duidelijk beter. :Y
BFF met GGMM
pi_152855705
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb die vorig seizoen een paar keer zien spelen en toen was het echt niet beter dan wij nu hebben. Dit seizoen was hij duidelijk beter. :Y
Heb hem voornamelijk gezien in de EL..scoorde een paar mooie doelpunten.. hij heeft wel een mooie stijl. Maar goed, mensen die hem vaker zien spelen kunnen er beter over oordelen natuurlijk.
pi_152855779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb hem voornamelijk gezien in de EL..scoorde een paar mooie doelpunten.. hij heeft wel een mooie stijl. Maar goed, mensen die hem vaker zien spelen kunnen er beter over oordelen natuurlijk.
Vazquez was de grote uitblinker dit seizoen, helaas voor Brugge bleek hij van glas.
BFF met GGMM
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:05:00 #289
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152857271
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vazquez was de grote uitblinker dit seizoen, helaas voor Brugge bleek hij van glas.
Dat wisten ze al op het moment dat ze hem kochten. Anders had hij daar niet gespeeld.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152857333
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit vind ik een goede speler.. paar keer in actie gezien dit seizoen en toen dacht ik.. wou dat hij bij Feyenoord rondliep. Zulke spelers zou Feyenoord ook kunnen halen zou je denken.
Eredivisie is sportief en financieel amper een stap hogerop dus ik zou het maar uit je gedachten zetten.
pi_152857420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:07 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Eredivisie is sportief en financieel amper een stap hogerop dus ik zou het maar uit je gedachten zetten.
Ik bedoelde dat Feyenoord dit soort spelers ook best kan halen als ze nog niet bekend zijn.. Club heeft hem opgehaald in Israel. Dat soort transfers hebben wij nooit. Nu is hij natuurlijk onhaalbaar ja
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:21:23 #292
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152857689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat Feyenoord dit soort spelers ook best kan halen als ze nog niet bekend zijn.. Club heeft hem opgehaald in Israel. Dat soort transfers hebben wij nooit. Nu is hij natuurlijk onhaalbaar ja
Wat moet je dan van zo'n Moses Simon zeggen. Onvoorstelbaar dat Gent die zomaar uit het niets uit Israël kon plukken zonder dat die iemand anders opgevallen was.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:25:51 #293
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152857776
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Wat moet je dan van zo'n Moses Simon zeggen. Onvoorstelbaar dat Gent die zomaar uit het niets uit Israël kon plukken zonder dat die iemand anders opgevallen was.
Bedankt Marc Overmars
RED ONS HENNIEGOD
pi_152857802
Moses Simon is door de mand gevallen in mijn ogen. De laatste paar wedstrijden is hij echt niet goed genoeg, zijn trukendoos is redelijk beperkt en dat is de laatste paar weken wel gebleken.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:27:38 #295
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152857812
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:27 schreef Brecht35 het volgende:
Moses Simon is door de mand gevallen in mijn ogen. De laatste paar wedstrijden is hij echt niet goed genoeg, zijn trukendoos is redelijk beperkt en dat is de laatste paar weken wel gebleken.
Gisteren was hij toch wel weer beslissend hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152858082
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Gisteren was hij toch wel weer beslissend hoor ...
Wat ik van de radio heb meegekregen was het ondanks en niet dankzij Simon. Er gaat veel dreiging van hem uit, maar het is erg ongecontroleerd.
BFF met GGMM
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:04:14 #297
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152858720
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat ik van de radio heb meegekregen was het ondanks en niet dankzij Simon. Er gaat veel dreiging van hem uit, maar het is erg ongecontroleerd.
De 2-0 werd toch gemaakt na een mooie actie met penaltyfout op hem hoor.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_152858824
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De 2-0 werd toch gemaakt na een mooie actie met penaltyfout op hem hoor.
Tja, ik had er geen beeld bij natuurlijk. De commentatoren op de radio waren vooral lyrisch over de pass in de ruimte op hem.
BFF met GGMM
pi_152863716
AA Gent volgend seizoen dus CL....
pi_152871246
En Diaby naar Brugge... pijlsnelle, kleine, technische spits. Perfect complementair met Oulare denk ik. Castillo of De Sutter vertrekt dus. Liefst De Sutter want is wat hetzelfde type als Oulare. Ofwel ze alle vier houden en ons recordje breken!
  maandag 25 mei 2015 @ 01:36:39 #301
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_152936253
Onwaarschijnlijke beelden in Gent ... 125.000 toeschouwers stonden vandaag de kampioenenploeg op te wachten die op bootjes over de leie door de stad vaarden ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')