abonnement Unibet Coolblue
pi_149094425
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149094572
wat een kut formulier zeg dat 100 punten ding
Zie!
pi_149095974
:')
pi_149096298
Wat dat betreft was het huren van een auto in Amerika echt chill. Het enige wat die lui interesseerde waren krassen groter dan een dollar biljet en deuken groter dan een golfbal :')
pi_149105351
Hij moest gewassen worden hij een vaste wasstraat, waarvoor eerst een mannetje hem met een spons moest voorwassen. Enfin, 10 min wachten op de vorige klant, 15 min voorwassen, 5 minuten wassen. Toch weer een half uur extra.

En een spoedje erachteraan, Zwolle-Breda:Mazda cx-5
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:55:03 #6
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149107654
Twoppa voor het eerst in m'n HBO schoolleven heb ik alle punten die ik kan verzamelen verzameld *O*

Nu nog even afstuderen en dan ben ik er helemaal klaar mee.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149108095
Gefeliciteerd *O* Voor mij geldt hetzelfde, 16 februari beginnen met afstuderen dus dan ook :W voor EW ;(
pi_149108282
mensen,

sinds kort heb ik een eenmanszaak als privechauffeur. de zaken lopen goed dus ik moet gaan uitbreiden, echter het kost onnodig veel moeite om zelf een werkgever-werknemercontract te gaan opstellen. dus bij dezen bied ik 5 hele euro's aan voor degene die mij even zijn ingescand contract kan doorsturen, liefst direct aanpasbaar dus in Word ofzo. AR/EW is beide goed.

groeten
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:29:45 #9
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149108740
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:14 schreef zjwaffelaer het volgende:
mensen,

sinds kort heb ik een eenmanszaak als privechauffeur. de zaken lopen goed dus ik moet gaan uitbreiden, echter het kost onnodig veel moeite om zelf een werkgever-werknemercontract te gaan opstellen. dus bij dezen bied ik 5 hele euro's aan voor degene die mij even zijn ingescand contract kan doorsturen, liefst direct aanpasbaar dus in Word ofzo. AR/EW is beide goed.

groeten
Wat is je KVK nummer? Voor de nieuwsgierigheid. Begin volgende week als ZZP'er dus dan wil ik je wel doorsturen. Gewoon factuurtje weet je wel.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149109374
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:14 schreef zjwaffelaer het volgende:
mensen,

sinds kort heb ik een eenmanszaak als privechauffeur. de zaken lopen goed dus ik moet gaan uitbreiden, echter het kost onnodig veel moeite om zelf een werkgever-werknemercontract te gaan opstellen. dus bij dezen bied ik 5 hele euro's aan voor degene die mij even zijn ingescand contract kan doorsturen, liefst direct aanpasbaar dus in Word ofzo. AR/EW is beide goed.

groeten
Welke scanner zet automatisch een document om naar tekst in Word :P

Maar kan je niet beter van de lokale rechtenfaculteit iemand inhuren of dat als project aan een student geven?
Nee, toch niet
pi_149109421
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Welke scanner zet automatisch een document om naar tekst in Word :P

Maar kan je niet beter van de lokale rechtenfaculteit iemand inhuren of dat als project aan een student geven?
heb inmiddels al een oud contract gekregen van iemand voor niks. dus bedankt maar het is niet meer nodig. mocht iemand overigens nog werk zoeken in regio zuid-limburg, stuur me even een PM. vereiste is wel: masterstudent of afgestudeerde master.

groet
pi_149109723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:48 schreef zjwaffelaer het volgende:

[..]

heb inmiddels al een oud contract gekregen van iemand voor niks. dus bedankt maar het is niet meer nodig. mocht iemand overigens nog werk zoeken in regio zuid-limburg, stuur me even een PM. vereiste is wel: masterstudent of afgestudeerde master.

groet
Waarom zo'n hoog vereiste als ik vragen mag?
pi_149109840
je moet toch iets hebben als bedrijfsfilosofie he.. ik ergerde me mateloos eraan dat ik 7 jaar lang gestudeerd heb, bakken met geld over de balk heb gesmeten om mijn MSc. te halen en vervolgens nergens een baan kon vinden. ik heb bijna een jaar gesolliciteerd op vrijwel alles wat ook maar enigszins acceptabel was als baan, in NL, duitsland, zwitserland, en engeland, en overal was het diep kut.
Toen, om maar iets te doen te hebben, heb ik een privechauffeurbedrijfje opgezet. de filosofie is dus dat ik werkloze masters in dienst krijg (mocht het ooit echt zo groot worden wat ik betwijfel) die dan via het netwerk wat ze opbouwen door te chauffeuren, misschien wel ergens aan de bak kunnen komen.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:06:46 #14
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149109977
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef zjwaffelaer het volgende:
je moet toch iets hebben als bedrijfsfilosofie he.. ik ergerde me mateloos eraan dat ik 7 jaar lang gestudeerd heb, bakken met geld over de balk heb gesmeten om mijn MSc. te halen en vervolgens nergens een baan kon vinden. ik heb bijna een jaar gesolliciteerd op vrijwel alles wat ook maar enigszins acceptabel was als baan, in NL, duitsland, zwitserland, en engeland, en overal was het diep kut.
Toen, om maar iets te doen te hebben, heb ik een privechauffeurbedrijfje opgezet. de filosofie is dus dat ik werkloze masters in dienst krijg (mocht het ooit echt zo groot worden wat ik betwijfel) die dan via het netwerk wat ze opbouwen door te chauffeuren, misschien wel ergens aan de bak kunnen komen.
Opzich vind ik het idee wel tof! Heb je een website ?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149110118
In ieder geval geen eisen over baardgroei :7
pi_149110140
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:11 schreef Viezze het volgende:
In ieder geval geen eisen over baardgroei :7
hehehe, van de baas mocht het
pi_149110911
Nog mensen werk voor morgen? :p ben niet gebeld :( stond op Facebook dat t druk zou worden haha
pi_149111042
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:43 schreef Drowzz het volgende:
Nog mensen werk voor morgen? :p ben niet gebeld :( stond op Facebook dat t druk zou worden haha
Nope, regio Amsterdam is stil. Als dat op facebook stond zouden ze nog wel eens heel laat pas kunnen bellen :P
pi_149111114
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:49 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Nope, regio Amsterdam is stil. Als dat op facebook stond zouden ze nog wel eens heel laat pas kunnen bellen :P
Stond er vorige week ja haha, verwachtte drukte... Misschien valt t toch mee :) we zullen zien of ze nog bellen
pi_149114479
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:49 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Nope, regio Amsterdam is stil. Als dat op facebook stond zouden ze nog wel eens heel laat pas kunnen bellen :P
This!!! Ook regio Amsterdam en krijg normaal altijd werk als ik beschikbaar zou zijn. Ben nu de hele week beschikbaar en heb nog geen een belletje gekregen :@
أنا مغربي
pi_149116574
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:41 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

This!!! Ook regio Amsterdam en krijg normaal altijd werk als ik beschikbaar zou zijn. Ben nu de hele week beschikbaar en heb nog geen een belletje gekregen :@
Niet heel goed voor m'n geld dit :'( Hopen op een spoedje dan maar
pi_149125522
Ritje Veenendaal Amsterdam morgen in een Renault Mégane. Ik reken het goed.
  woensdag 28 januari 2015 @ 00:09:01 #24
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_149126135
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef zjwaffelaer het volgende:
je moet toch iets hebben als bedrijfsfilosofie he.. ik ergerde me mateloos eraan dat ik 7 jaar lang gestudeerd heb, bakken met geld over de balk heb gesmeten om mijn MSc. te halen en vervolgens nergens een baan kon vinden. ik heb bijna een jaar gesolliciteerd op vrijwel alles wat ook maar enigszins acceptabel was als baan, in NL, duitsland, zwitserland, en engeland, en overal was het diep kut.
Toen, om maar iets te doen te hebben, heb ik een privechauffeurbedrijfje opgezet. de filosofie is dus dat ik werkloze masters in dienst krijg (mocht het ooit echt zo groot worden wat ik betwijfel) die dan via het netwerk wat ze opbouwen door te chauffeuren, misschien wel ergens aan de bak kunnen komen.
Jezus man, schreef je die sollicitatiebrieven ook zo slecht? Ik zou, om te beginnen, even beginnen met hoofdletters.
Die masterstudenten van tegenwoordig :') :') :') :') :') :')

Wat voor opleiding heb je gedaan trouwens?
pi_149126602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 00:09 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Jezus man, schreef je die sollicitatiebrieven ook zo slecht? Ik zou, om te beginnen, even beginnen met hoofdletters.
Die masterstudenten van tegenwoordig :') :') :') :') :') :')

Wat voor opleiding heb je gedaan trouwens?
hehe, leuk. ik wist niet dat dit fok-forum zo serieus werd genomen dat gelet moet worden op spelling etc ;)

Ik heb Biomedische Wetenschappen gestudeerd met een master in Molecular Life Sciences.
pi_149126719
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 00:28 schreef zjwaffelaer het volgende:

[..]

hehe, leuk. ik wist niet dat dit fok-forum zo serieus werd genomen dat gelet moet worden op spelling etc ;)

Ik heb Biomedische Wetenschappen gestudeerd met een master in Molecular Life Sciences.
Moet zeggen dat je website wel prima design heeft, maar het inconsistente taalgebruik maakt niet een super professionele indruk :P
Nee, toch niet
pi_149127827
quote:
Je naam komt me bekend voor.. Werkte je hiervoor wel bij EW oid?

Verder wel interesse op 2 punten na; bachelor student uit Noord Limburg..
Nee.
pi_149130065
Heeft er trouwens al iemand gereserveerd ofzo voor het karten?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149130475
Nee, dat doe ik tegen die tijd, als alle afhakers zo'n beetje hebben afgehaakt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149131672
Spoedje Almere-Amsterdam. Opel Astra :')

Volgens mij had iemand gewoon geen zin om die rit te doen ipv ziek haha
pi_149140039
Ik was nog niet thuis van m'n laatste tentamen of de planning had alweer 2 ritjes voor me _O_
Morgen Groningen - Rotterdam en Rotterdam - Amersfoort :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 28 januari 2015 @ 15:37:26 #32
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149140412
Regio Amsterdam is idd deze week Regio Flevoland, Noord-Holland&Zuid-Holland in één. Wat een kutweer vandaag trouwens. Wel een mooie Volvo S60 naar Almere gereden. <3

Ik ben echt als de dood dat ik een van jullie tegen kom bij de grote A in Almere of ook maar ergens anders. :') Vlucht daar altijd snel weg, haha. Straks kom je thuis van Almere en sta je hier omschreven als een autist met oortjes... Nachtmerrie.
pi_149140503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:37 schreef SoftTee het volgende:
Regio Amsterdam is idd deze week Regio Flevoland, Noord-Holland&Zuid-Holland in één. Wat een kutweer vandaag trouwens. Wel een mooie Volvo S60 naar Almere gereden. <3

Ik ben echt als de dood dat ik een van jullie tegen kom bij de grote A in Almere of ook maar ergens anders. :') Vlucht daar altijd snel weg, haha. Straks kom je thuis van Almere en sta je hier omschreven als een autist met oortjes... Nachtmerrie.
Als je nou gewoon wat terug zegt in plaats van weg vlucht, gebeurt dat je sowieso niet natuurlijk. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_149140586
Wilt niet dat mensen haar als een oortjes autist zien, gedraagt zich als een oortjes autist...
pi_149140745
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:37 schreef SoftTee het volgende:
Regio Amsterdam is idd deze week Regio Flevoland, Noord-Holland&Zuid-Holland in één. Wat een kutweer vandaag trouwens. Wel een mooie Volvo S60 naar Almere gereden. <3

Ik ben echt als de dood dat ik een van jullie tegen kom bij de grote A in Almere of ook maar ergens anders. :') Vlucht daar altijd snel weg, haha. Straks kom je thuis van Almere en sta je hier omschreven als een autist met oortjes... Nachtmerrie.
Ja want collega's tegenkomen is ook eng natuurlijk :') stel je voor dat ze tegen je beginnen te praten :o
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149140804
#vrouwenlogica :|W
Your opinion of me is none of my business.
pi_149140927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:37 schreef SoftTee het volgende:
Regio Amsterdam is idd deze week Regio Flevoland, Noord-Holland&Zuid-Holland in één. Wat een kutweer vandaag trouwens. Wel een mooie Volvo S60 naar Almere gereden. <3

Ik ben echt als de dood dat ik een van jullie tegen kom bij de grote A in Almere of ook maar ergens anders. :') Vlucht daar altijd snel weg, haha. Straks kom je thuis van Almere en sta je hier omschreven als een autist met oortjes... Nachtmerrie.
Als je er rond 11 was zag ik je lopen. Zei geen hoi want had echt megaveel haast om die auto op te halen (rende met m'n oortjes in zo voorbij) :o

Ik had trouwens een nieuwe planner aan de telefoon vandaag. Of gewoon iemand die ik nog nooit had gesproken :P
pi_149140986
over de grote A in Almere gesproken, ik moet daar morgen heen met een bestelbusje, maar ik las hier dat ze erg strikt zijn met de regels. Ik begrijp uit de mail dat ik die buiten de loods moet zetten? En zijn er nog andere zaken waar ik zeker op moet letten bij hen?
pi_149140999
Welk busje?
pi_149141046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef Viezze het volgende:
Welk busje?
het is een Caddy :)
pi_149141072
Dat past met gemak man, in de mail staat dat de hoogte 1.90m is.
pi_149141087
Met gemak zou ik niet zeggen, maar het past inderdaad :P

Wel even opletten of er geen imperiaal op het dak zit.
pi_149141128
quote:
7s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:53 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Als je er rond 11 was zag ik je lopen. Zei geen hoi want had echt megaveel haast om die auto op te halen (rende met m'n oortjes in zo voorbij) :o

Ik had trouwens een nieuwe planner aan de telefoon vandaag. Of gewoon iemand die ik nog nooit had gesproken :P
Autist, maak kennis met autist. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_149141158
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:58 schreef Drilboor het volgende:
Dat past met gemak man, in de mail staat dat de hoogte 1.90m is.
staat niet in mijn mail, daar staat alleen geen busjes dus vandaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:58 schreef Viezze het volgende:
Met gemak zou ik niet zeggen, maar het past inderdaad :P

Wel even opletten of er geen imperiaal op het dak zit.
oke dank jullie :) Verder zijn chino's in orde? Nette schoenen doe ik sowieso wel aan.
pi_149141183
Ja joh

Of je moet die specifieke omschrijving hebben dat je een pantalon aan moet, maar dan hoef je waarschijnlijk niet naar Almere
pi_149141396
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Autist, maak kennis met autist. _O-
SoftTee wil jij met mij in een rijtje in Meerkerk naar de bus lopen? :D

Grapje zo autistisch ben ik niet :@
pi_149141420
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:07 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

SoftTee wil jij met mij in een rijtje in Meerkerk naar de bus lopen? :D

Grapje zo autistisch ben ik niet :@
_O_ Wordt nog wat, die kartmeeting.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:12:57 #48
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149141552
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
over de grote A in Almere gesproken, ik moet daar morgen heen met een bestelbusje, maar ik las hier dat ze erg strikt zijn met de regels. Ik begrijp uit de mail dat ik die buiten de loods moet zetten? En zijn er nog andere zaken waar ik zeker op moet letten bij hen?
Het busje past, of het busje past niet. Bij twijfel even checken of daar navragen. Zo lastig is het niet. :D
pi_149141626
Je vergeet de derde optie, namelijk het passend maken
pi_149141636
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:12 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Het busje past, of het busje past niet. Bij twijfel even checken of daar navragen. Zo lastig is het niet. :D
1,83m hoog, dus ik denk dat het wel past :+
dan rest mij nog een vraag, in welke 'loods' moet ie? Want ik zit lekker op Streetview te kijken, waar ik alleen een soort van parkeergarage zie :P
pi_149141688
Werk je bij EW of AR? Bij EW zit er namelijk een hele mooie tekening bij.
pi_149141773
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:17 schreef Viezze het volgende:
Werk je bij EW of AR? Bij EW zit er namelijk een hele mooie tekening bij.
AR dus, had wel zo'n hendig sjieke tekening willen hebben :{
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:20:11 #53
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149141798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

1,83m hoog, dus ik denk dat het wel past :+
dan rest mij nog een vraag, in welke 'loods' moet ie? Want ik zit lekker op Streetview te kijken, waar ik alleen een soort van parkeergarage zie :P
Er staat in je ritinfo toch een mapje? Die volgen.

Je moet 't hek door en dan zie je 3 loodsdeuren. Eerst 2 hele grote, daarna 1 kleine. Die kleine moet je in, auto gewoon in de rij parkeren. Is niet zo lastig. :P

Als je het 1x gedaan hebt zal je het met me eens zijn dat een auto hierheen brengen 't makkelijkste is van allemaal, geen gedoe met schade opnemen, (meestal) geen gedoe met super strikte tijden, alles gaat snel, alles makkelijk enzo.


Voor EW dan. :D
pi_149141841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Er staat in je ritinfo toch een mapje? Die volgen.

Je moet 't hek door en dan zie je 3 loodsdeuren. Eerst 2 hele grote, daarna 1 kleine. Die kleine moet je in, auto gewoon in de rij parkeren. Is niet zo lastig. :P

Als je het 1x gedaan hebt zal je het met me eens zijn dat een auto hierheen brengen 't makkelijkste is van allemaal, geen gedoe met schade opnemen, (meestal) geen gedoe met super strikte tijden, alles gaat snel, alles makkelijk enzo.

Voor EW dan. :D
Je vergeet de bushalte op steenworp afstand waar met enige regelmaat bussen richting Almere Centrum gaan _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149141860
Ja heerlijke locatie ^O^

Sinds de Hanzelijn wel minder lucratief helaas :+
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:23:03 #56
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149141889
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef trolley het volgende:

[..]

Je vergeet de bushalte op steenworp afstand waar met enige regelmaat bussen richting Almere Centrum gaan _O_
Of je maakt een grapje, of ik ben al tientallen keren voor niks doorgelopen naar een andere bushalte. :')
pi_149141890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Er staat in je ritinfo toch een mapje? Die volgen.

Je moet 't hek door en dan zie je 3 loodsdeuren. Eerst 2 hele grote, daarna 1 kleine. Die kleine moet je in, auto gewoon in de rij parkeren. Is niet zo lastig. :P

Als je het 1x gedaan hebt zal je het met me eens zijn dat een auto hierheen brengen 't makkelijkste is van allemaal, geen gedoe met schade opnemen, (meestal) geen gedoe met super strikte tijden, alles gaat snel, alles makkelijk enzo.

Voor EW dan. :D
ah ik zie het nu denk ik, het hek bij de fietsenstalling neem ik aan. Dan moet het wel lukken denk ik. :+ Bedankt jongens ^O^
pi_149141913
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O_ Wordt nog wat, die kartmeeting.
Tijdens het karten kan er toch niet gepraat worden en daarna: oortjes weer in en met gierende banden naar huis. Vergeet iedereen z'n noise-cancelling headphone niet?
pi_149141980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Of je maakt een grapje, of ik ben al tientallen keren voor niks doorgelopen naar een andere bushalte. :')
Ik vrees het laatste voor jou dan :+

Lijn 10 richting Almere Buiten/Parkwijk komt om de 15 - 20 minuten bij Veluwsekant, als je die neemt kun je overstappen bij de halte waar jij denk ik altijd naar toe loopt, Walt Disney Plantsoen. En vanaf die halte gaat er om de 10 minuten minimaal een bus richting Centrum.

Ja, ik ben lui en neem dus heel vaak deze combi :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:28:05 #60
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149142022
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:26 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik vrees het laatste voor jou dan :+

Lijn 10 richting Almere Buiten/Parkwijk komt om de 15 - 20 minuten bij Veluwsekant, als je die neemt kun je overstappen bij de halte waar jij denk ik altijd naar toe loopt, Walt Disney Plantsoen. En vanaf die halte gaat er om de 10 minuten minimaal een bus richting Centrum.

Ja, ik ben lui en neem dus heel vaak deze combi :')
Ik loop eigenlijk altijd direct naar Walt Disney Plantsoen. Zo voorkom ik natuurlijk andere hikers of enig sociaal contact. :+
pi_149142100
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Ik loop eigenlijk altijd direct naar Walt Disney Plantsoen. Zo voorkom ik natuurlijk andere hikers of enig sociaal contact. :+
Dat voordeel heb jij dan weer inderdaad :P

Maar lopen naar WDP doe ik alleen als het niet regent, niet koud is, of juist niet heel warm is. Kortom, bijna nooit dus :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149142107
Ik ben nog nooit naar het Walt Disney Plantsoen gelopen en dat was ik ook zeer zeker niet van plan
pi_149142322
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

1,83m hoog, dus ik denk dat het wel past :+
dan rest mij nog een vraag, in welke 'loods' moet ie? Want ik zit lekker op Streetview te kijken, waar ik alleen een soort van parkeergarage zie :P
AR heeft ergens in downloads of in het studentenhandboek ook een plaatje staan, als het goed is. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:39:47 #64
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149142324
Ik ging altijd naar Walt Disney Plantsoen. Zo ver was dat nou ook weer niet en elke 6 minuten een bus is geniaal.
pi_149142449
Ik plan meestal zo dat ik vlak voor de vertrektijd van de 156 aankom in Almere. Win-win :7
pi_149142774
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

AR heeft ergens in downloads of in het studentenhandboek ook een plaatje staan, als het goed is. ;)
ik kom er nu ook achter dat er instructies voor de LM in Breukelen zijn, had me een hoop gerommel gescheeld _O-
Instructies voor Almere kan ik echter niet vinden :{
pi_149142980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik kom er nu ook achter dat er instructies voor de LM in Breukelen zijn, had me een hoop gerommel gescheeld _O-
Instructies voor Almere kan ik echter niet vinden :{
Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terug :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149143022
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef yosander het volgende:

[..]

Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terug :P
hartelijk bedankt _O_ ik kom er wel uit zo :)
pi_149143023
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef yosander het volgende:

[..]

Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terug :P
Ik zou zweren dat dat hok blauw is ipv wit :P Of ze hebben het de afgelopen maand geverfd.
pi_149143085
Ritje Zwolle-Schiedam morgen. Had op meer gehoopt maar goed.
pi_149143147
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik zou zweren dat dat hok blauw is ipv wit :P Of ze hebben het de afgelopen maand geverfd.
Ik dacht wit. Was er vorige week nog, maar kom er eigenlijk nooit dus ben niet 100% zeker :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149143378
Vandaag nog spoedje wieuwerd Hertogenbosch gehad... Een of ander industrieterrein in Hertogenbosch, 15 minuten door de regen naar de bushalte, sta je daar te wachten begint t toch te hagelen... Dus nu zeik nat in de IC naar Utrecht :')
pi_149144137
Ik was net nog in Almere. Volgens mij is ie blauw, maar begin toch wel hard te twijfelen :')

Het is in ieder geval de laatste deur waar de auto in moet en de eerste deur waar het hok staat, maar je kan binnendoor lopen.
pi_149144155
Stond het er nog steeds / weer zo vol? Maandag was het behoorlijk druk.
pi_149144438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:47 schreef Viezze het volgende:
Stond het er nog steeds / weer zo vol? Maandag was het behoorlijk druk.
Zag op het lijstje bij de balie dat er iets van 20 bij waren gekomen en 10 weggegaan, om 11 uur, dus denk het wel ja :P

Ben verder alleen in het hok geweest.
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:13:38 #76
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149144867
@Schaapje, nee dan was ik het niet :D Was toen nog in Capellen, waar een veels te modebewuste hiker de deur voor me open hield.. Hahah. Het was in A rond 2 uur wel echt bomvol, maar toen waren ze lekker pauze aan het houden.

De eerste keer in Almere vond ik echt doodeng, zoveel informatie op die ritinfo. Blijkt het echt de makkelijkste van allemaal te zijn. :')
pi_149147026
Als je dat al veel vindt moet je de klantinfo van A in Breda er eens bij pakken :')
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:49:30 #78
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149148198
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Viezze het volgende:
Ritje Zwolle-Schiedam morgen. Had op meer gehoopt maar goed.
Waar in Schiedam? Kan je misschien naar me zwaaien op kantoor :7
pi_149149368
Haha zou mooi zijn :+ 's Gravenlandseweg
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:19:32 #80
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149149481
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:16 schreef Viezze het volgende:
Haha zou mooi zijn :+ 's Gravenlandseweg
Meen je? DM het bedrijf eens? :D

Ik werk in een zijstraat van de 's Gravelandseweg :D
pi_149149699
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Drilboor het volgende:

zullen we anders in plaats van te karten gewoon met zijn allen naar Partytreff Dorsten gaan? :9
Dude :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149149805
_O-
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:28:03 #83
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149149868
_O-
pi_149149900
quote:
16s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dude :r
Donder een eind op man, we kunnen ook allemaal human nature jassen gaan passen in Den Bosch.
pi_149150146
Haha _O-
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149150209
Hehe, vrijdag eindelijk weer werk.. Ff snel meepikken nog voor januari :o Betreft locatiewerk bij alph.... in almere, iemand ervaring hier? :@
أنا مغربي
pi_149151605
Ik heb me morgen toch een parel van een dag te pakken. Onze enige mannelijke planner heeft me gebeld voor:
Roosendaal-Roermond: Nissan Navara, afleveren om 10.00
Oss-Groede: VW polo, ophalen om 14.00
pi_149152086
Laat ik voorop stellen dat het echt een prachtige bijbaan is. Daarentegen erger ik me wel aan het feit dat je afhankelijk bent van de hoeveelheid beschikbare werk, daardoor indirect de hele dag zit te wachten op een telefoontje.

Nu snap ik dat dat zo nu en dan kan voorkomen, met name buiten de maandwissel. Maar het feit dat ze eerst op FB zetten: Flinke drukte, wees beschikbaar!!!einz en dan vervolgens van de 4 beschikbare dagen voor maar 1 dag bellen vind ik zeer ergerlijk.

Buiten dat: prachtig werk
pi_149152090
Dat is toch gewoon haalbaar?
pi_149152807
Vandaag heel wat hikers tegengekomen tijdens m'n rit. Eerst kwam ik iemand tegen in Veenendaal die eenzelfde type auto ook naar dezelfde locatie in Amsterdam moest brengen. Kwam ik alleen pas in Amsterdam achter bij de bushalte. Daar op locatie twee hikers van easyway tegengekomen. Eentje had z'n eerste dag, was in pak gegaan ZONDER jas. Hij zo: "Ja, je moet toch netjes zijn." Ik zeg, gozer, je mag echt wel een jas aan. Man man man.. Ook weer zo'n mooie EW tas had tie bij zich :P. Blijven mooie dingen.

Die andere gast van EW had op locatie in Amsterdam de instructies niet helemaal begrepen. Die ging het hek door en daar moet je dan altijd ff wachten. Maar hij had begrepen dat hij maar meteen naar de slagboom moest rijden. Stond tie daar 5 min. te wachten. Kwam er eindelijk iemand aan van de receptie: "Wtf ben je aan t doen?" Hahaha, schijnt dat je daar een rood pasje moet halen om daarmee naar binnen te gaan. Wat een gedoe ook allemaal.

Daar eenmaal op het terrein moest ik de auto afleveren bij zo'n kantoortje. Hoorde ik zo'n medewerker daar helemaal flippen tegen iemand die daar al stond: "MENEER, IK KAN U TOCH NIET ZOMAAR EEN AUTO MEEGEVEN ZONDER CONTACTPERSOON OF IETS. WE HEBBEN HET HIER WEL OVER AUTO'S HÈ! WAT DENKT U WEL NIET?!

*potato*
pi_149153116
Hahah nou sinds ik bij EW werk lijkt een auto wel een pen ofzo. Krijg ze toch wel erg makkelijk mee meestal.

Ook altijd wel mooi als ze er eentje kwijt zijn en dan na het bellen van verschillende vestigingen erachter komt dat ze hem toch moeten hebben, waarna die ergens in een hoekje staat :P
pi_149153301
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:17 schreef Drilboor het volgende:
Dat is toch gewoon haalbaar?
Zeker haalbaar, ook niet een parel omdat ik moet haasten. Ze verwachten sneeuw, maar daar zal ik met die Navara geen last van hebben. Dan 2 uur lang maar ergens koffie drinken voor die volgende auto naar Groede moet. Vanaf goede is de aanbevolen OV verbinding bus-veerpont-trein-bus naar huis.

Heb nog nooit in een veerpont gezeten :)
pi_149153377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:43 schreef Schaapje96 het volgende:
Hahah nou sinds ik bij EW werk lijkt een auto wel een pen ofzo. Krijg ze toch wel erg makkelijk mee meestal.

Ook altijd wel mooi als ze er eentje kwijt zijn en dan na het bellen van verschillende vestigingen erachter komt dat ze hem toch moeten hebben, waarna die ergens in een hoekje staat :P
Of als je bij een dealer binnen loopt dat ze al gelijk zeggen: "Aah je komt voor de Clio", met de papieren en sleutels in de aanslag. Vaak krijg je auto's mee alsof het pakjes kauwgom zijn. :P
pi_149154602
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:50 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Of als je bij een dealer binnen loopt dat ze al gelijk zeggen: "Aah je komt voor de Clio", met de papieren en sleutels in de aanslag. Vaak krijg je auto's mee alsof het pakjes kauwgom zijn. :P
Ja dat is vaak ook mijn ervaring. Hier was eigenlijk alles anders. Van het binnen komen tot het afgeven toe.
pi_149155851
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef OMGitsSander het volgende:
Vandaag heel wat hikers tegengekomen tijdens m'n rit. Eerst kwam ik iemand tegen in Veenendaal die eenzelfde type auto ook naar dezelfde locatie in Amsterdam moest brengen. Kwam ik alleen pas in Amsterdam achter bij de bushalte. Daar op locatie twee hikers van easyway tegengekomen. Eentje had z'n eerste dag, was in pak gegaan ZONDER jas. Hij zo: "Ja, je moet toch netjes zijn." Ik zeg, gozer, je mag echt wel een jas aan. Man man man.. Ook weer zo'n mooie EW tas had tie bij zich :P. Blijven mooie dingen.

Die andere gast van EW had op locatie in Amsterdam de instructies niet helemaal begrepen. Die ging het hek door en daar moet je dan altijd ff wachten. Maar hij had begrepen dat hij maar meteen naar de slagboom moest rijden. Stond tie daar 5 min. te wachten. Kwam er eindelijk iemand aan van de receptie: "Wtf ben je aan t doen?" Hahaha, schijnt dat je daar een rood pasje moet halen om daarmee naar binnen te gaan. Wat een gedoe ook allemaal.

Daar eenmaal op het terrein moest ik de auto afleveren bij zo'n kantoortje. Hoorde ik zo'n medewerker daar helemaal flippen tegen iemand die daar al stond: "MENEER, IK KAN U TOCH NIET ZOMAAR EEN AUTO MEEGEVEN ZONDER CONTACTPERSOON OF IETS. WE HEBBEN HET HIER WEL OVER AUTO'S HÈ! WAT DENKT U WEL NIET?!

*potato*
malta :') mooie herinneringen aan
pi_149156859
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleem :') OV is wel kut.

@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
pi_149157348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleem :') OV is wel kut.

@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
Wij laten in de taxi ook altijd de auto's gewoon erin. Geen enkel probleem bij de duitse merken. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149157442
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleem :') OV is wel kut.

@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
Ja als je kan begrijpend lezen is niks moeilijk, alleen toen ik terug liep begon het vol te hagelen. Ik was zeiknat toen ik bij de bushalte aankwam en de verwarming in die bus stond ook nog eens niet aan.
pi_149157476
@Marco: Waarom ik er zo op tegen was, was omdat die auto al twee keer eerder direct op slot ging toen ik twee stappen zette. Maar dat kwam dus omdat de sleutels te ver van de auto verwijderd waren.

@hierboven. Begrijpend lezen was niet van toepassing, want er stond bij mij niks bij :') maar alsnog was het niet bijster ingewikkeld
pi_149158783
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wij laten in de taxi ook altijd de auto's gewoon erin. Geen enkel probleem bij de duitse merken. ;)
Dat is niet altijd waar. Ik heb een keer een Touareg opgehaald waarbij ik de deur dicht gooide terwijl de sleutel in het contact zat. *KLIK*

Ik kon wel door de grond zakken op dat moment.
pi_149158913
Was jij toevallig de aanleiding voor dat mailtje destijds? :+

Iets specifieker, was dit voorval rond 5 maart 2012? :P
pi_149159036
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Viezze het volgende:
@Marco: Waarom ik er zo op tegen was, was omdat die auto al twee keer eerder direct op slot ging toen ik twee stappen zette. Maar dat kwam dus omdat de sleutels te ver van de auto verwijderd waren.

@hierboven. Begrijpend lezen was niet van toepassing, want er stond bij mij niks bij :') maar alsnog was het niet bijster ingewikkeld
ik doelde eigenlijk op het feit dat er iemand 5 minuten voor de hefbomen stond voordat er een medewerker aan hem vroeg wat hij hier kwam doen. In jouw situatie is het inderdaad hun eigen probleem mocht de auto op slot gaan.
pi_149159266
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleem :') OV is wel kut.

@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
Vooral schoonmaken? -O- Yep, dat wordt een kutdag..
أنا مغربي
pi_149159790
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:59 schreef Viezze het volgende:
Was jij toevallig de aanleiding voor dat mailtje destijds? :+

Iets specifieker, was dit voorval rond 5 maart 2012? :P
Dit gebeurde me in Wieuwerd, dat weten ze bij EW niet :P
pi_149160132
Zelfs bij Duitse auto's gewoon op slot hoor zelfs een keer gehad dat een Polo stationair op slot ging toen ik even de deur Had dichtgegooid. Gelukkig reserve sleutel tough >:O
Zie!
pi_149160397
quote:
4s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:50 schreef johnson555 het volgende:
Zelfs bij Duitse auto's gewoon op slot hoor zelfs een keer gehad dat een Polo stationair op slot ging toen ik even de deur Had dichtgegooid. Gelukkig reserve sleutel tough >:O
Dit is inderdaad de reden dat ik standaard de reservesleutel in m'n binnenzak hou :Y
pi_149161671
Heeft er trouwens iemand de 13e nog een taxi nodig? zoals het er nu op lijkt ga ik gewoon naar de meet en kom ik vanaf Uithuizen of Delfzijl. Kan dus best in Groningen, Leeuwarden of verder ri. Utrecht iemand oppikken, heb nog 2 zitplekken over.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149161690
Succes allemaal vandaag, ik ben (gelukkig) niet gebeld dus ik blijf lekker binnen. :D
pi_149161869
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:34 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Dit gebeurde me in Wieuwerd, dat weten ze bij EW niet :P
Nu 2x geweest in wieuwerd haha, aardige lui daar :p
  donderdag 29 januari 2015 @ 08:18:06 #110
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149161884
CUPFIGHTERS!!!!



#26 || Luciano da Silva
pi_149162058
quote:
Gefeliciteerd! Het gaat ook zo geweldig goed met Vitesse... :'(
pi_149162212
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:11 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Vooral schoonmaken? -O- Yep, dat wordt een kutdag..
Hangt er heel erg vanaf hoe druk het is. Ik had toen een "slechte" dag volgens een van die gasten daar, maar heb misschien 4-5 auto's schoongemaakt en verder gereden. Hij zei dat je normaliter 1-2 auto's schoonmaakt. Echt prima werk hoor wat mij betreft, beter dan hiken vind ik.
pi_149162265
In Groningen geen vlokje sneeuw *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 29 januari 2015 @ 08:58:01 #114
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149162301
Gefeliciteerd joppie_saus...

Nog iemand die op de A2 vast staat trouwens?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149163713
Wauw nu al werk voor morgen :+
Zie!
pi_149163813
Morgen werk ik ook de hele dag, maar dan in de administratie van mijn moeders praktijk. Tegen tien euro per uur, dus ik klaag niet. :P Behalve dan over het uur reistijd. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_149164010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:58 schreef Fiorano het volgende:
Gefeliciteerd joppie_saus...

Nog iemand die op de A2 vast staat trouwens?
Twee ritten gedaan en geen snelweg gezien.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:52:53 #118
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149164419
quote:
Jullie gaan er straks gewoon af tegen Excelsior :7
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:53:33 #119
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149164437
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jullie gaan er straks gewoon af tegen Excelsior :7
_O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149164627
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:55 schreef yosander het volgende:
In Groningen geen vlokje sneeuw *O*
Eindje ook niet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149164932
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:55 schreef yosander het volgende:
In Groningen geen vlokje sneeuw *O*
Niet juichwaardig.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:26:40 #122
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149165281
Wat schrijven jullie eigenlijk in de emailtjes naar de tinfo met je transportformulier? Ik schreef eerst altijd een normale email. Vind het nu een beetje veel moeite en typ alleen het onderwerp :')
pi_149167151
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:55 schreef yosander het volgende:
In Groningen geen vlokje sneeuw *O*
Nu wel :D
pi_149167416
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:30 schreef ManScat het volgende:

[..]

Nu wel :D
Onderweg ook sneeuw tegenkomen, maar nu droog en zonder file in Rotterdam :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149167646
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:26 schreef SoftTee het volgende:
Wat schrijven jullie eigenlijk in de emailtjes naar de tinfo met je transportformulier? Ik schreef eerst altijd een normale email. Vind het nu een beetje veel moeite en typ alleen het onderwerp :')
Zie bijlage :D
Zie!
pi_149167831
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:41 schreef yosander het volgende:

[..]

Onderweg ook sneeuw tegenkomen, maar nu droog en zonder file in Rotterdam :P
Rotterdam :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149167985
Morgenavond met andere EW chauffeurs een rit vanaf Harderwijk, bij klantnaam staat een andere chauffeursdienst...? :|
Ik vermoed dat die chauffeursdienst niet genoeg chauffeurs konden regelen en daarom EW om hulp heeft gevraagd.
pi_149168469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:30 schreef ManScat het volgende:

[..]

Nu wel :D
Waar dan?
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 29 januari 2015 @ 13:20:41 #129
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149168495
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Rotterdam :')
Rotterdam _O_ O+
Geen sneeuw _O_ O+
pi_149168521
Morgen sowieso niet werken. Tentamen om 3 uur :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149168726
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Rotterdam :')
Niks te klagen hier, zit mooi tegenover CS op de 26e verdieping espresso te drinken :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149169877
Ik zit net in mn ritinfo te kijken en zie dat ik de rit heb gekregen van een andere man dan Cxxxxx namelijk Jxx. Sinds wanneer zitten er zoveel mannen op kantoor :o
pi_149170686
quote:
9s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waar dan?
Vanochtend even kort een paar keer, binnenstad-noord.
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:48:55 #134
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149171119
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef kweenie1 het volgende:
Ik zit net in mn ritinfo te kijken en zie dat ik de rit heb gekregen van een andere man dan Cxxxxx namelijk Jxx. Sinds wanneer zitten er zoveel mannen op kantoor :o
Jxx is nieuw inderdaad, chille gast verder. Zat er net bij toen ik moest solliciteren.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_149173912
Morgen voor het eerst sinds een tijdje weer werken :) Mooie auto's, leuke plekken, goeie dag hopelijk :P
We beginnen met een Seat Leon van Grunn naar Didam, waarna ik naar de vogelverhuur in Duiven mag voor een Golf BM naar Overdinkel. Veel in de buurt van Duitsland dus morgen :P
pi_149175090
Nog niet gebeld voor morgen :{
pi_149175156
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:53 schreef jevl het volgende:
Nog niet gebeld voor morgen :{
same :{ maar wel mail dat t morgen ook druk zou zijn .... Haha
pi_149175167
Voor degene die zei dat A in Almere het makkelijkste afleveradres is, je had gelijk *O* wel erg druk daar.
pi_149175305
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:55 schreef Drowzz het volgende:

[..]

same :{ maar wel mail dat t morgen ook druk zou zijn .... Haha
Vooral dat dus ja.. ;(
pi_149175548
Voor morgen een identiek ritje aan gisteren: Veenendaal - Amsterdam in een Renault Mégane. Daarna Amsterdam - Delfgauw in een Renault Master. Dan nog 2.5 uur terug naar huis OV-en. Ik vind mooi.
pi_149175552
@ Dimitri

ik kan nog niet reageren op je berichtjes omdat ik pas net nieuw op FOK zit. mail me anders eventjes.
  donderdag 29 januari 2015 @ 17:15:26 #142
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_149175744
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:55 schreef Drowzz het volgende:

[..]

same :{ maar wel mail dat t morgen ook druk zou zijn .... Haha
Wat een gekut inderdaad, normaal wordt ik bij de maandwissel platgespamd via telefoon, sms en mail, en nu, terwijl ik eergister de hele dag kon, vandaag de hele dag kon, en morgen de ochtend, hoor ik helemaal niets. Stelletje lutsers |:(
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_149175900
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:15 schreef mpc007 het volgende:

[..]

Wat een gekut inderdaad, normaal wordt ik bij de maandwissel platgespamd via telefoon, sms en mail, en nu, terwijl ik eergister de hele dag kon, vandaag de hele dag kon, en morgen de ochtend, hoor ik helemaal niets. Stelletje lutsers |:(
Zelfde ja, gister om 12 toch nog gebeld voor spoedje, maar alsnog haha
  donderdag 29 januari 2015 @ 17:24:54 #144
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_149175980
Blijft toch echt grootste nadeel van dit werk. Ik heb twee werkgevers, EW en een huiswerkinstituut waar ik middagen van 15-18:30 kan maken. Elke keer is het weer afweging om te kiezen voor gegarandeerd 3.5 uur werken, of misschien 8 uur bij EW. Deze week heb ik dus mooi verkeerd gekozen, twee volle dagen EW had me >150 euro opgeleverd, nu krijg ik helemaal niks. Had ik m'n andere werk ingepland (moet altijd wk van tevoren) had ik in ieder geval nog 60 gehad..
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_149177311
Wow, complete chaos op de weg. 😳
pi_149178473
Ik heb dinsdag gewerkt, ben nu nog bezig en heb ook al ritjes voor morgen staan. Vorige week vrijdag zelfs nog gebeld voor maandag, alleen lag m'n telefoon toen aan de lader. Toen heb ik hem maar op niet beschikbaar gezet ivm tentamen van woensdag.

Uiteindelijk dus 3 out of 3 :+
pi_149179453
MOrgen 3 ritten waarvan ik twee de formulieren mag achterlaten en een hoef ik geen een formulier in te vullen, wel apart overigens >:O
Zie!
  donderdag 29 januari 2015 @ 20:11:04 #148
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_149180688
Ach, misschien is het wel gewoon mijn regio waar op dit moment niets te doen is (Leiden)..
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_149182083
Ik heb morgen

Eindhoven - Leiden (moet nog ff vlug iets oppikken in Rosmalen dus dat komt goed uit _O_ )
Zoeterwoude - Utreg
Utreg - AMERSFEURT

Prima auto's ook. Gloednieuwe Clio, Megane en Focus. Hopen dat die Focus niet te schraal maar voor die 10 minuten is dat ook niet zo belangrijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149182361
Wat mij de laatste tijd is opgevallen, is dat nieuwe kleine auto's (als in bijvoorbeeld de Corsa van vandaag) vrij "luxe" opties hebben, zoals een volledig scherm (evt inclusief navigatie), dode hoek bescherming, achteruitrijcamera etc, maar verdomme geen cruise control :')
  donderdag 29 januari 2015 @ 20:49:04 #151
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149183061
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:38 schreef Viezze het volgende:
Wat mij de laatste tijd is opgevallen, is dat nieuwe kleine auto's (als in bijvoorbeeld de Corsa van vandaag) vrij "luxe" opties hebben, zoals een volledig scherm (evt inclusief navigatie), dode hoek bescherming, achteruitrijcamera etc, maar verdomme geen cruise control :')
Uit mijn hikertijd was het altijd zo dat de de schraalste auto's , 1.2 TSI's enzo, vaak vol zaten met allerlei opties. Zoals stoerverwarming,cruise,xenon en dakramen enzo...

En dat wat dikkere gemotoriseerde versie's vaak heel kaal waren ;) .
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149183203
Wil trouwens ergens een nieuwe autoradio op de kop tikken. Is die maat universeel en kan je op alle radio's een subwoofer aansluiten?

Wil goffetomme weer muziek luisteren in de auto. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149183354
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:49 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Uit mijn hikertijd was het altijd zo dat de de schraalste auto's , 1.2 TSI's enzo, vaak vol zaten met allerlei opties. Zoals stoerverwarming,cruise,xenon en dakramen enzo...

En dat wat dikkere gemotoriseerde versie's vaak heel kaal waren ;) .
Een 120d zonder cruise :') Dan snap je de wereld echt niet
  donderdag 29 januari 2015 @ 21:00:42 #154
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149183782
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Een 120d zonder cruise :') Dan snap je de wereld echt niet
Überhaupt een diesel zonder cruise...
Ik vind dat echt een noodzakelijkheid bij ritten langer dan een uur....
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149183925
Dan kun je beter een Golf GTD uit de pool halen zoals ik laatst had ^O^ Cool als je dat als bedrijf in de pool hebt en dan ook nog iemand vindt die hem wil rijden :+
  donderdag 29 januari 2015 @ 21:04:20 #156
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149184020
GTDje is ook wel lekker...

Alleen jammer dat het een Golf is :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149184136
Fuck CC
Zie!
pi_149184192
Dat vind ik met een GTD niet zo erg meer :+
  donderdag 29 januari 2015 @ 21:13:42 #159
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149184856
quote:
10s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:05 schreef johnson555 het volgende:
Fuck CC
Nein , beste optie ooit.... Gewoon in kleermakerzit in je stoel en gang....

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:06 schreef Viezze het volgende:
Dat vind ik met een GTD niet zo erg meer :+
Lijkt zo op de Golf van de buurman met een R-line pakketje :)
En aandrijving aan de verkeerde wieltjes... Ik vind RWD beter gebalanceerd en comfortabeler...
Stuitert je voortrein niet zo :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149185008
Ja RWD past zo'n auto wel beter. En die buurman trek je er wel finaal uit.
  donderdag 29 januari 2015 @ 21:23:04 #161
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149185630
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:49 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Uit mijn hikertijd was het altijd zo dat de de schraalste auto's , 1.2 TSI's enzo, vaak vol zaten met allerlei opties. Zoals stoerverwarming,cruise,xenon en dakramen enzo...

En dat wat dikkere gemotoriseerde versie's vaak heel kaal waren ;) .
Tja, het is het een of het ander met een beperkt leasebudget :P

Ik denk dat ik dan ook voor de full-options zou gaan overigens.
  donderdag 29 januari 2015 @ 23:03:35 #162
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_149193619
Toch nog iets voor morgenochtend, Seat Leon (helaas de 1.6 TDI) van Den Haag naar Utrecht :)
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_149193880
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:02 schreef Viezze het volgende:
Dan kun je beter een Golf GTD uit de pool halen zoals ik laatst had ^O^ Cool als je dat als bedrijf in de pool hebt en dan ook nog iemand vindt die hem wil rijden :+
Ik heb deze zomer bij de pool gewerkt bij dat bedrijf, en ze hebben nog meer leuke auto's in de pool hoor. A7, Audi TT, Alfa Romeo Guillieta met 235pk, 530I, 3-serie active hybride.
pi_149194245
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Ik heb deze zomer bij de pool gewerkt bij dat bedrijf, en ze hebben nog meer leuke auto's in de pool hoor. A7, Audi TT, Alfa Romeo Guillieta met 235pk, 530I, 3-serie active hybride.
Ja maar ik bedoelde meer specifiek het bedrijf waarvan de pool is (want voor zover hebben bedrijven een pool van zoveel auto's en beheert A uit Breda dit voor ze).

Alsnog cool dat er bedrijven zijn met die auto's in de pool :+
pi_149195306
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef mpc007 het volgende:
Toch nog iets voor morgenochtend, Seat Leon (helaas de 1.6 TDI) van Den Haag naar Utrecht :)
Helaas? Had er vandaag en vind 'm wel prima. Beter dan de 1.2 TSI Golf die ik daarna had :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 29 januari 2015 @ 23:59:23 #166
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_149196724
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 23:29 schreef yosander het volgende:

[..]

Helaas? Had er vandaag en vind 'm wel prima. Beter dan de 1.2 TSI Golf die ik daarna had :P
Dat waarschijnlijk. En op zich weet ik inmiddels wel dat hij niet heel traag aanvoelt. Maar toch veel liever een 1.8 TSI / 2.0 TDI met DSG :D
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_149196774
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef mpc007 het volgende:

[..]

Dat waarschijnlijk. En op zich weet ik inmiddels wel dat hij niet heel traag aanvoelt. Maar toch veel liever een 1.8 TSI / 2.0 TDI met DSG :D
DSG _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149198933
Lange PC rit vandaag
De Bilt-Apeldoorn-Heerenveen en weer terug
pi_149199621
En we zitten weer in de bus naar de grote in Breda, met een mooi laagje sneeuw overal :+
pi_149200687
Bussen in Groningen :') Zie eerst lijn 12 voor m'n neus weg rijden, en vervolgens komt 73 gewoon niet opdagen :{ Zou die "maar" 21 minuten te laat komen :') Gelukkig had ik wat marge in m'n schema vandaag, maar erg top is het allemaal niet :(
pi_149200777
Wat doen jullie eigenlijk op zo'n moment? Aangezien reistijd in de woonplaats niet vergoed wordt, word je hier eigenlijk dubbel genaaid.
pi_149201018
Ik werk bij AR en daar wordt dit gelukkig wel gewoon betaald, alleen het eerste halfuur is voor jezelf :)
  vrijdag 30 januari 2015 @ 09:44:31 #173
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149201443
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef Viezze het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk op zo'n moment? Aangezien reistijd in de woonplaats niet vergoed wordt, word je hier eigenlijk dubbel genaaid.
In eigen woonplaats beginnen was voor mij standaard de fiets pakken. Al woon ik in Vlaardingen en veel langer dan 20 minuten hoef je daar niet te fietsen binnen de stad.
pi_149201707
Dan moet je aan het einde van de dag weer je fiets ophalen..
pi_149201828
Fietsen doe ik eigenlijk alleen bij wisselritjes van onze vrienden aan de Wismarweg. Anders mis ik standaard de bus terug op een paar minuten. :P
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:47:25 #176
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149202949
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 09:10 schreef Viezze het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk op zo'n moment? Aangezien reistijd in de woonplaats niet vergoed wordt, word je hier eigenlijk dubbel genaaid.
Jawel toch? Wat EW mij vertelde is dat je betaald krijgt van het eerste tot het laatste station.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_149203128
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:47 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Jawel toch? Wat EW mij vertelde is dat je betaald krijgt van het eerste tot het laatste station.
Behalve als je dus in bijv Groningen woont en in Groningen moet ophalen. Dan tikt de klok pas vanaf het ophaaladres.

Of als je in een groot dorp woont maar wel zonder officieel trein/busstation, dan geldt het ook pas vanaf het eerste 'officiële' tein/busstation :')

Dat heb ik dus. Kost me iedere werkdag een uur 'eigen tijd'.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149203254
Het is natuurlijk niet heel raar, omdat je normaliter de reistijd naar je werk ook niet wordt vergoed. Alleen is het vrij zuur dat je voor EW soms op onmogelijke locaties moet zijn wat onverhoopt toch veel tijd kost :')
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:57:49 #179
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149203260
Lekker.. Eerste rit meteen een A5 :') _O_
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_149203367
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:53 schreef trolley het volgende:

[..]

Behalve als je dus in bijv Groningen woont en in Groningen moet ophalen. Dan tikt de klok pas vanaf het ophaaladres.

Of als je in een groot dorp woont maar wel zonder officieel trein/busstation, dan geldt het ook pas vanaf het eerste 'officiële' tein/busstation :')

Dat heb ik dus. Kost me iedere werkdag een uur 'eigen tijd'.
Woon je zeker in Drachten? Haha
pi_149203415
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:57 schreef gazhims3lv het volgende:
Lekker.. Eerste rit meteen een A5 :') _O_
Verwacht vooral niet te veel van je hierop volgende ritten :')

@Hierboven, busstation van Drachten telt niet mee? :{
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:05:49 #182
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149203511
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

Verwacht vooral niet te veel van je hierop volgende ritten :')

@Hierboven, busstation van Drachten telt niet mee? :{
Snap het ook wel, eerste rit meteen in een dikke bak zodat je lekker veel op 'beschikbaar' klikt :')

Tweede rit is in een Citroën Jumpy :')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_149203529
Ze kijken niet naar de auto's, daar hebben ze helemaal geen tijd voor :P
pi_149203649
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:01 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Woon je zeker in Drachten? Haha
Gelukkig niet zeg. Daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden. :N Tevens heeft Drachten wel een officieel busstation; van Knobelsdorffplein.

Joure über allesch _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149203667
Als je in Friesland woont verdien je het natuurlijk gewoon om genaaid te worden
pi_149205215
Zo, Seatje afgeleverd in Didam :) Gloedjenieuw, zo'n 20km op de teller, en afgeleverd bij een collega van AR die wel nu aan het afstuderen is en dus waarschijnlijk niet meer gaat werken :P Ook zonder te vragen een lift gekregen naar het station :D
Nu op naar Duiven, waar ik een uurtje stuk mag slaan om vervolgens voor de vogelverhuurder een golf Bluemotion naar (zo goed als) Duitsland te brengen :P
pi_149205425
Hiken op zijn fijnst. :)

Auto afleveren op priveadres, kopje koffie drinken en afgezet worden op centraal station. :D Nu naar de grote in Almere, waar iedereen altijd met zijn verkeerde been uit bed is gestapt. :')
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:39:19 #188
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149206072
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 09:58 schreef Viezze het volgende:
Dan moet je aan het einde van de dag weer je fiets ophalen..
Dat is een klein nadeel ja, maar het scheelde 's ochtends best veel tijd. Vanaf mijn huis waren de meest voorkomende ophaaladressen in Vlaardingen vrij lastig met het OV te bereiken, dat ging 's middags vanaf een treinstation een stuk makkelijker.
pi_149206117
Zoo,sinds 2 maanden ook maar weer eens werken vandaag. Voor het eerst een lift gekregen in Meerkerk van een opa'tje :D
pi_149206256
ritjes voor maandag zijn weer binnen. Kwart over zes van huis :{ .

Waalwijk- Ede in een audi a4 avant.
Leusden-Purmerend in een peugeot 208

:')
pi_149206481
Altijd fijn, beginnen in Waalwijk :')

Na aanleiding van GC / Stomste boete die jij ooit heb gehad? ben ik benieuwd wie er hier wel eens een bekeuring voor een rit van EW/AR heeft gekregen? Ik zal beginnen met mijn 33 euro, gecorrigeerd 55 waar je 50 mag :')

[ Bericht 60% gewijzigd door Viezze op 30-01-2015 13:22:48 ]
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:30:50 #192
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149207605
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:41 schreef S-RS het volgende:
Zoo,sinds 2 maanden ook maar weer eens werken vandaag. Voor het eerst een lift gekregen in Meerkerk van een opa'tje :D
Moet maandag ook naar Meerkerk.. Half uur lopen naar bushalte toch?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_149207619
Ik heb er voor EW nog niet een binnen. Maar prive ben ik bang dat er binnekort eentje binnenkomt.Ik heb nogal de slechte gewoonte om altijd oranje mee te nemen bij een verkeerslicht. Nou heb ik dat laatst ook gedaan echter was dit bij een verkeerslicht waar flitspalen staan, en volgens mij was ik net wel of net niet geflitst.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:34:43 #194
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149207712
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:52 schreef Viezze het volgende:
Altijd fijn, beginnen in Waalwijk :')

Na aanleiding van GC / Stomste boete die jij ooit heb gehad? ben ik benieuwd wie er hier wel eens een bekeuring voor een rit van EW/AR heeft gekregen? Ik zal beginnen met mijn 33 euro, gecorrigeerd 55 waar je 50 mag :')
Ja 30 te hard over de Boschdijk met de motor. :')

Maandag een CLS220 SB uit '14. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149207746
Voor EW/AR, niet je stomme gedrag in je eigen tijd
pi_149207751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:31 schreef Drilboor het volgende:
Ik heb er voor EW nog niet een binnen. Maar prive ben ik bang dat er binnekort eentje binnenkomt.Ik heb nogal de slechte gewoonte om altijd oranje mee te nemen bij een verkeerslicht. Nou heb ik dat laatst ook gedaan echter was dit bij een verkeerslicht waar flitspalen staan, en volgens mij was ik net wel of net niet geflitst.
Jij hebt een Audi total loss gereden. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149207771
Heb ik wat gemist? :+
pi_149207790
Neehee die was niet total loss, moest alleen een beetje uitgedeukt en opnieuw gespoten worden.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:40:32 #199
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149207867
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:36 schreef Viezze het volgende:
Voor EW/AR, niet je stomme gedrag in je eigen tijd
Ik rijd niet structureel te hard voor AR dus krijg nooit bekeuringen. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:40:46 #200
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149207875
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jij hebt een Audi total loss gereden. :')
Vergeet de Volvo niet.
pi_149207909
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik rijd niet structureel te hard voor AR dus krijg nooit bekeuringen. :)
Ik ook niet, daarom was het extra zuur :')
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:41:59 #202
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149207914
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jij hebt een Audi total loss gereden. :')
En jij een Opel Corsa. En ik een Zafira en een Astra. En nu geen oude koeien uit de doofpot halen. Dat was ook geeneens de vraag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149207923
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En jij een Opel Corsa. En ik een Zafira en een Astra. En nu geen oude koeien uit de doofpot halen. Dat was ook geeneens de vraag.
Leuk gevonden contaminatie wel
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:43:09 #204
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149207954
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:42 schreef Viezze het volgende:

[..]

Leuk gevonden contaminatie wel
Dank. *) Een van mijn veelgebezigde hobbies. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149208024
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En jij een Opel Corsa. En ik een Zafira en een Astra. En nu geen oude koeien uit de doofpot halen. Dat was ook geeneens de vraag.
Ik heb ooit, twee maanden na het halen van mijn rijbewijs, de corsa van mijn ouders tegen een boom geparkeerd ja. Nieuwe voorbumper en goed als nieuw, sindsdien geen schade gereden en geen boetes geharkt. Nu jij weer. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:48:53 #206
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149208133
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb ooit, twee maanden na het halen van mijn rijbewijs, de corsa van mijn ouders tegen een boom geparkeerd ja. Nieuwe voorbumper en goed als nieuw, sindsdien geen schade gereden en geen boetes geharkt. Nu jij weer. *O*
Je moet niet zo hoog van de toren blazen dat hij een Audi heeft gesloopt. De eerste keer dat ik jou zag rijden had je mij bijna aangereden dus ksh.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 14:06:00 #207
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149208691
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:52 schreef Viezze het volgende:
Altijd fijn, beginnen in Waalwijk :')

Na aanleiding van GC / Stomste boete die jij ooit heb gehad? ben ik benieuwd wie er hier wel eens een bekeuring voor een rit van EW/AR heeft gekregen? Ik zal beginnen met mijn 33 euro, gecorrigeerd 55 waar je 50 mag :')
90 waar je 80 mag, ik geloof dat het 77 euro was...

En dat met een automaat en cruisecontrol... :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149209032
132 waar je 130 mocht, 25 euro afgetikt. Gevaar op de weg, ik zal het nooit meer doen.
pi_149209284
Voor EW nog geen enkele boete gekregen :7

Privé dan wel weer een lullige parkeerboete kunnen aftikken.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149210084
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:52 schreef Viezze het volgende:
Altijd fijn, beginnen in Waalwijk :')

Na aanleiding van GC / Stomste boete die jij ooit heb gehad? ben ik benieuwd wie er hier wel eens een bekeuring voor een rit van EW/AR heeft gekregen? Ik zal beginnen met mijn 33 euro, gecorrigeerd 55 waar je 50 mag :')
53 waar je 50 mag, 27 euro. Met een open bakwagen met kraan :')
Heb de foto's er zelfs van _O-

Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 14:56:57 #211
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149210269
_O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 14:58:25 #212
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_149210315
Ik ben weer terug in de EU, even mooie vrouwtjes kijken in Oslo voordat ik het laatste stukje naar Amsterdam vlieg. Voor maandag alvast een ritje Amersfoort - Düsseldorf - Brussel - Amersfoort te pakken.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:01:07 #213
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149210400
Ritje noemt ie dat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:13:53 #214
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149210902
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

Verwacht vooral niet te veel van je hierop volgende ritten :')

@Hierboven, busstation van Drachten telt niet mee? :{
Mijn eerst rit was een Q7 :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149212107
weer onderweg voor een avondritje, hopelijk met een fijne 4wd door de sneeuw banjeren.

Wie is er zo op Utrecht CS, ik ga daar even een hapje eten en wachten op de volgende trein.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:54:24 #216
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149212179
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ben weer terug in de EU, even mooie vrouwtjes kijken in Oslo voordat ik het laatste stukje naar Amsterdam vlieg. Voor maandag alvast een ritje Amersfoort - Düsseldorf - Brussel - Amersfoort te pakken.
Nou, dan kan ik je teleurstellen. Ik ben vorig jaar (zomer 2013) in Noorwegen, Zweden en Denemarken op vakantie geweest en zoveel mooie vrouwtjes waren er nou ook weer niet :D en in Oslo moest je bij de mac rond de 10 euro aftikken voor een kleine patat met hamburger en kleine cola :')

Verder wel toffe stad overigens!
pi_149212449
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nou, dan kan ik je teleurstellen. Ik ben vorig jaar (zomer 2013) in Noorwegen, Zweden en Denemarken op vakantie geweest en zoveel mooie vrouwtjes waren er nou ook weer niet :D en in Oslo moest je bij de mac rond de 10 euro aftikken voor een kleine patat friet met hamburger en kleine cola :')

Verder wel toffe stad overigens!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:05:10 #218
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149212506
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:03 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Goed punt, die slappe troep van de Mac is de naam patat niet waard.
pi_149212787
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Goed punt, die slappe troep van de Mac is de naam patat niet waard.
Tandenstokers zijn 't :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149213113
Voor maandag wel echt de beste ritten ooit gekregen :') Om 8 uur bij onze vrienden in Grunn een Peugeot Partner ophalen, die naar Tynaarlo brengen, een rit van twintig minuten; dan drie kwartier OV :') terug naar die vrienden voor een Seat die in de binnenstad van Grunn afgeleverd moet worden :') Moet dus wel om half 8 de bus al hebben, maar het totale werk waar ik vol loon over krijg is een halfuur :( Hopen dus dat ik er nog wat achteraan krijg want dit is toch wel erg weinig :P
pi_149213707
Dagje zit erop, Almere-Amsterdam ov'en en ik kan me bed weer even in <3. Locatiewerk @ Al..bet was heel chill, was eigenlijk gewoon vervoer terug voor collega's nadat ze een auto hadden gebracht :')
أنا مغربي
pi_149214012
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:49 schreef A_Valbuena het volgende:
Dagje zit erop, Almere-Amsterdam ov'en en ik kan me bed weer even in <3. Locatiewerk @ Al..bet was heel chill, was eigenlijk gewoon vervoer terug voor collega's nadat ze een auto hadden gebracht :')
Ik vind dat altijd wel de beste dagen locatiewerk. Beetje in je auto zitten internetten terwijl je "collega's" hun auto afgooien en dan weer terug rijden. Vrijwel geen papieren in je handen, niks in de kou staan en meestal wel een degelijke auto(dus geen afgeragde crafters of uitgerookte up).
pi_149214268
Welke eenzame fokke liep naar die snelweghalte bij Meerkerk?
Zie!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:13:55 #224
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_149214360
Leon van vandaag had erg fijne leren sportstoelen :D

Wel een heel drama overigens; ik had de sleutels in person bij een werknemer op het bedrijf zelf afgeleverd (huurauto), dus ik ging er vanuit dat ik 06 nr voor bevestiging niet meer hoefde te bellen. Was bijna een uur te vroeg nog. Bleek dat die meneer helemaal niet degene was waarvoor de auto was, en de mevrouw die hem wel moest hebben verontrust naar de huurmij. heeft gebeld, want hij zou nog niet afgeleverd zijn. Ik had vanmiddag college, maar toen afgelopen was had ik 10 gemiste oproepen van EW.. Dachten dat ik er mee naar Syrië gereden was volgens mij, of hem in met de sneeuw in de sloot gereden had :/

Uiteindelijk kwamen ze er onderling zelf achter dat er toch echt iemand was van het bedrijf die de sleutels en formulieren had (lekker interne communicatie daar :3 ) en bleek alles helemaal prima.

-1 voor dat bedrijf, -10 voor de man die zich voordeed als de ontvanger van de huurauto (en dus ook degene van het 06 nummer)
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:16:06 #225
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_149214393
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:26 schreef underground1009 het volgende:
Voor maandag wel echt de beste ritten ooit gekregen :') Om 8 uur bij onze vrienden in Grunn een Peugeot Partner ophalen, die naar Tynaarlo brengen, een rit van twintig minuten; dan drie kwartier OV :') terug naar die vrienden voor een Seat die in de binnenstad van Grunn afgeleverd moet worden :') Moet dus wel om half 8 de bus al hebben, maar het totale werk waar ik vol loon over krijg is een halfuur :( Hopen dus dat ik er nog wat achteraan krijg want dit is toch wel erg weinig :P
Je krijgt toch ook vol loon over je OV tijd? Of zit je niet bij EW?
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_149214449
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef mpc007 het volgende:

[..]

Je krijgt toch ook vol loon over je OV tijd? Of zit je niet bij EW?
Nee, AR :) Ik krijg in principe "vol" loon over alle uren, alleen worden over de uren dat je daadwerkelijk in de auto bent nog reserveringen gerekend, die voorheen over alle uren werden gerekend. Vandaar dat ik de OV-uren niet als vol bestempelde :)
pi_149214791
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ben weer terug in de EU, even mooie vrouwtjes kijken in Oslo voordat ik het laatste stukje naar Amsterdam vlieg. Voor maandag alvast een ritje Amersfoort - Düsseldorf - Brussel - Amersfoort te pakken.
Vrouwen in Oslo vielen een beetje tegen, maar die in Stockholm... :D :9

En Moebje, jij was zelf degene die dat verhaal hier breed aan het uitmeten was toen, en Drilboor kan heus wel tegen een stootje. :*
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:36:15 #228
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149214824
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vrouwen in Oslo vielen een beetje tegen, maar die in Stockholm... :D :9

En Moebje, jij was zelf degene die dat verhaal hier breed aan het uitmeten was toen, en Drilboor kan heus wel tegen een stootje. :*
Vrouwen in Stockholm waren op z'n hoogst matig vergeleken met vrouwen in _O_ Riga _O_
Sowieso een ontzettende bazenstad, Riga.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:49:17 #229
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149215103
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vrouwen in Oslo vielen een beetje tegen, maar die in Stockholm... :D :9

En Moebje, jij was zelf degene die dat verhaal hier breed aan het uitmeten was toen, en Drilboor kan heus wel tegen een stootje. :*
Dat heb ik niet gedaan. Ik zei alleen iets in de trend wie er een Audi had gemold zonder namen te noemen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149215449
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vrouwen in Stockholm waren op z'n hoogst matig vergeleken met vrouwen in _O_ Riga _O_
Sowieso een ontzettende bazenstad, Riga.
Vertaling: in Stockholm zie je slanke, prachtige vrouwen en in Riga zie je chubby, goed gevormde vrouwen. Het is maar wat je prefereert natuurlijk. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_149215527
Sowieso gaat er niets boven de vrouwen uit Sint-Petersburg :9~ Al komt Reykjavik wel in de buurt.

Anyway, tentamens achter de rug, dus hopen op werk volgende week.
pi_149215575
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:07 schreef ManScat het volgende:
Sowieso gaat er niets boven de vrouwen uit Sint-Petersburg :9~ Al komt Reykjavik wel in de buurt.

Anyway, tentamens achter de rug, dus hopen op werk volgende week.
Ik heb nog nooit een mooiere vrouw gezien dan die ene in Stockholm. O+ Daar kon ik me prima een hele dag vermaken met het uitzicht. :D
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 18:53:23 #233
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149216376
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:07 schreef ManScat het volgende:
Sowieso gaat er niets boven de vrouwen uit Sint-Petersburg :9~ Al komt Reykjavik wel in de buurt.

Anyway, tentamens achter de rug, dus hopen op werk volgende week.
Reykjavik of Sint Petersburg staan deze zomer in de planning. Reykjavik in combinatie met een nader te bepalen stad/steden in Canada en Sint Petersburg in combinatie met Moskou en wellicht ook Kiev. Alleen ik kan niet kiezen tussen die 2 opties :'( FML
  vrijdag 30 januari 2015 @ 18:54:32 #234
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149216402
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vertaling: in Stockholm zie je slanke, prachtige vrouwen en in Riga zie je chubby, goed gevormde vrouwen. Het is maar wat je prefereert natuurlijk. :P
Vertaling: in Stockholm zie je vrouwen die je kan uitklappen en waar je vervolgens je strijk op kan doen, in Riga zie je lekkere wijven.
pi_149216461
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:16 schreef Panthera. het volgende:
132 waar je 130 mocht, 25 euro afgetikt. Gevaar op de weg, ik zal het nooit meer doen.
Huh ze bekeuren toch pas vanaf 134 gecorrigeerd?

Ah, ongecorrigeerd vanaf 136 bij 130, 128 bij 120 en 108 bij 100. Weer wat geleerd.
pi_149216573
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:57 schreef Viezze het volgende:

[..]

Huh ze bekeuren toch pas vanaf 134 gecorrigeerd?
Nee, begint bij 131. Want 130 is veilig maar een km harder is levensgevaarlijk :Y is een politiek dingetje, CDA wilde alleen hogere maximumsnelheid als het zo streng wordt nageleefd.

Ze hebben mij gemeten op volgens mij 137, vervolgens correctie eraf (die correctie is overigens wel degelijk noodzakelijk, pas was er weer ergens meetapparatuur gevonden die een paar km/h te streng rekende).
pi_149217137
Verdomme :') VVD was destijds nog tegen deze belachelijke regel maar ze hebben het schijnbaar niet tegen kunnen houden.
pi_149217204
beter gewoon adviessnelheid 130 km ja toch
Zie!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:22:23 #239
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149217247
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:20 schreef johnson555 het volgende:
beter gewoon adviessnelheid 130 km ja toch
Gewoon minimum snelheid van 130. Mph.
pi_149217278
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:20 schreef johnson555 het volgende:
beter gewoon adviessnelheid 130 km ja toch
Hoe graag ik dit ook zou willen, het is beter als we dit niet in Nederland krijgen met die zondagsrijders hier :')
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:31:20 #241
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149217484
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:18 schreef Viezze het volgende:
Verdomme :') VVD was destijds nog tegen deze belachelijke regel maar ze hebben het schijnbaar niet tegen kunnen houden.
Waarom is die regel belachelijk? Als je niet gaat bekeuren vanaf 131 maak dan de maximumsnelheid 130+X tot je wel gaat bekeuren.

Niemand verplicht je om 130 te rijden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:23 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hoe graag ik dit ook zou willen, het is beter als we dit niet in Nederland krijgen met die zondagsrijders hier :')
Eigenlijk alleen tijdens de ochtendspits en avondspits zit ik me dood te ergeren. Snel van rijstrook wisselen (lees: 'm ertussen gooien zonder richting), 100 rijden op de linkerbaan want dat is tof, ditdat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149217561
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom is die regel belachelijk? Als je niet gaat bekeuren vanaf 131 maak dan de maximumsnelheid 130+X tot je wel gaat bekeuren.

Niemand verplicht je om 130 te rijden.
Gewoon vanaf 140 beginnen en dan wat meteen met wat hogere bedragen beginnen.
pi_149217672
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom is die regel belachelijk? Als je niet gaat bekeuren vanaf 131 maak dan de maximumsnelheid 130+X tot je wel gaat bekeuren.

Niemand verplicht je om 130 te rijden.

Omdat er in Nederland al sinds jaar en dag de eerste paar km/h overschrijdingen geseponeerd. Als je met je volle verstand de snelheid naar 130 verhoogd vind ik dat je die regelgeving daar ook voor moet laten gelden, en niet ineens krampachtig zegt dat het gevaarlijk is. Hierdoor krijg je dus boetes vanaf 1 km/h te hard, dat is toch belachelijk? Of wil je dat ze ook gaan flitsen zodra het verkeerslicht op rood staat? Want daar bekeuren ze ook pas 1 seconde nadat hij op rood springt.

Je argument is waardeloos trouwens.
pi_149221489
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Reykjavik of Sint Petersburg staan deze zomer in de planning. Reykjavik in combinatie met een nader te bepalen stad/steden in Canada en Sint Petersburg in combinatie met Moskou en wellicht ook Kiev. Alleen ik kan niet kiezen tussen die 2 opties :'( FML
Lastige keuze inderdaad :P

Wat vind je leuker? Echt een citytrip? (Dan is Sint-Petersburg beter, Reykjavik is niet heel erg groot namelijk). Of natuur? Vanuit Reykjavik kun je legio excursies boeken naar o.a. de Golden Circle.

Beiden zijn in ieder geval supervet om heen te gaan :D

Edit: Stuur gerust een DM als er wat meer over wil weten ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door ManScat op 30-01-2015 21:37:05 ]
pi_149221541
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Reykjavik of Sint Petersburg staan deze zomer in de planning. Reykjavik in combinatie met een nader te bepalen stad/steden in Canada en Sint Petersburg in combinatie met Moskou en wellicht ook Kiev. Alleen ik kan niet kiezen tussen die 2 opties :'( FML
ik zit ook nog te twijfelen. Misschien dat IJ ook wel op de gok een stuk Noorwegen in rij. Zag net wat foto's van Trondheim en dat ziet er toch best tof uit
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 30 januari 2015 @ 21:39:43 #246
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149221929
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:37 schreef Viezze het volgende:

[..]

Omdat er in Nederland al sinds jaar en dag de eerste paar km/h overschrijdingen geseponeerd. Als je met je volle verstand de snelheid naar 130 verhoogd vind ik dat je die regelgeving daar ook voor moet laten gelden, en niet ineens krampachtig zegt dat het gevaarlijk is. Hierdoor krijg je dus boetes vanaf 1 km/h te hard, dat is toch belachelijk? Of wil je dat ze ook gaan flitsen zodra het verkeerslicht op rood staat? Want daar bekeuren ze ook pas 1 seconde nadat hij op rood springt.

Je argument is waardeloos trouwens.
Ik vind sowieso het hele argument voor een maximumsnelheid een dooddoener, in Duitsland werkt het ook prima, en die kwestie zoals dat verzekeringstechnisch is opgelost is een goede zaak.

Als je een maximumsnelheid van X handhaaft moet je ook vanaf X+1 beginnen te bekeuren. Niemand verplicht je om 130 te rijden, dus als je da per ongeluk 135 rijdt en je wordt geflitst, kutleven voor jou maar ik lig er niet wakker van.

Dat rechtvaardigt nog steeds niet de absurde boetebedragen, want dat gaat nergens over. Zie hier mijn mening. Uiteraard hoef je het daar niet mee eens te zijn. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149222312
ik was trouwens serieus, ik zag iemand van A in Meerkerk naar de snelweghalte lopen met zn EW-tas, wie o wie was deze zielige ziel die er daar pas achterkwam dat de halte er niet meer was en toen helemaal de andere kant op moest lopen _O- _O- _O-
Zie!
pi_149222999
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:51 schreef johnson555 het volgende:
ik was trouwens serieus, ik zag iemand van A in Meerkerk naar de snelweghalte lopen met zn EW-tas, wie o wie was deze zielige ziel die er daar pas achterkwam dat de halte er niet meer was en toen helemaal de andere kant op moest lopen _O- _O- _O-
De kans is groter dat het niet iemand van hier is dan wel natuurlijk.

En als het wél iemand van hier zou zijn, ik had m'n mond ook gehouden :') _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:10:10 #249
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149223059
Ik ging met m'n EW tas idd naar de snelweg waar mijn ride al op mij stond te wachten voor een enkeltje Eindhoven. Met je pauperbus. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:12:19 #250
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149223142
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:10 schreef Amoeba het volgende:
Ik ging met m'n EW tas idd naar de snelweg waar mijn ride al op mij stond te wachten voor een enkeltje Eindhoven. Met je pauperbus. :')
Goed verhaal, hiker.
pi_149225186
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:10 schreef Amoeba het volgende:
6,5 miljoen betalen voor een speler die al weken uit vorm is, en net twee keer een leuke wedstrijd heeft gespeeld bij sc Heerenveen :')

Strik eromheen en weg ermee! :W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 30 januari 2015 @ 23:17:38 #252
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149225230
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:15 schreef trolley het volgende:

[..]

6,5 miljoen betalen voor een speler die al weken uit vorm is, en net twee keer een leuke wedstrijd heeft gespeeld bij sc Heerenveen :')

Strik eromheen en weg ermee! :W
Ik las het ook net. :')

Vrees dat PSV makkelijk eerste gaat worden. Mjah, ze hebben al hun goede spelers gehouden beide transfer windows.

Hopelijk laten ze het zwaar afweten maar Ajax speelt ook zwaar kut, en daar gaat Sinkgraven niets aan kunnen doen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149225337
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik las het ook net. :')

Vrees dat PSV makkelijk eerste gaat worden. Mjah, ze hebben al hun goede spelers gehouden beide transfer windows.

Hopelijk laten ze het zwaar afweten maar Ajax speelt ook zwaar kut, en daar gaat Sinkgraven niets aan kunnen doen. :')
Ik denk ook dat PSV dit jaar de titel gaat pakken ja, van Ajax hebben ze weinig te vrezen op dit moment. En dan Sinkgraven kopen :') De enige speler die nog wél naar de hoofdstad wil komen kennelijk, dit is gewoon een paniekaankoop :')

Nee, ik vrees voor jullie dat dit een gevalletje 'Sulejmani' gaat worden. Heeft 'ie overigens helemaal aan zichzelf te danken dan.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149229889
Jammer dat het gisteravond zo een slecht weer was, ik moest de klant rijden in een Audi A7 3.0 biturbo, bij elke dotje gas voelde je de wielen al grip verliezen. :D
Overigens stonden 3 chauffeurs buiten het cafe in de kou te wachten, daar moet er wel eentje tussen zitten van Fok!, hoe krap het ook binnen was, ik ga niet een uur buiten in de kou wachten. :')
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:21:50 #255
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149230350
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jullie gaan er straks gewoon af tegen Excelsior :7
HA! Dat zou wat zijn. Huldiging van Excelsior op de Coolsingel. Kan me de laatste keer van Feyenoord niet meer herinneren! :6

Maar nee, wij winnen 'gewoon' thuis van Excelsior, in de finale PEC en dan is die beker binnen. Geen stress.
#26 || Luciano da Silva
pi_149230464
Denken dat je wint van PEC :')

Als wij Twente verslaan is de beker binnen :7
pi_149232346
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 08:02 schreef DrSnuggle het volgende:
Jammer dat het gisteravond zo een slecht weer was, ik moest de klant rijden in een Audi A7 3.0 biturbo, bij elke dotje gas voelde je de wielen al grip verliezen. :D
Overigens stonden 3 chauffeurs buiten het cafe in de kou te wachten, daar moet er wel eentje tussen zitten van Fok!, hoe krap het ook binnen was, ik ga niet een uur buiten in de kou wachten. :')
Wat een auto he _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149232854
Hopelijk kan ik maandag mijn bibliotheekpracticum een beetje handig inplannen (niet op woensdag), anders ben ik volgende week geen enkele hele dag vrij om te werken. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_149233101
Ik ben nu al twee periodes maandag en woensdag de hele dag vrij.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149233345
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:07 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben nu al twee periodes maandag en woensdag de hele dag vrij.
Ik heb straks alleen op donderdag college, maar deze week moet ik twee keer naar de fysio, werk ik een dag in de praktijk van mijn moeder en heb ik dus een bibliotheekpracticum, dus met Wat pech heb ik geen enkele hele dag vrij dan.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149233596
De vrouwen op het vliegveld in Oslo waren prima om aan te zien. Ik moest helaas wel 94 nkr betalen voor een biertje, dat is iets van 11 euro geloof ik :')
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:43:15 #262
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149233945
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:21 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

HA! Dat zou wat zijn. Huldiging van Excelsior op de Coolsingel. Kan me de laatste keer van Feyenoord niet meer herinneren! :6

Maar nee, wij winnen 'gewoon' thuis van Excelsior, in de finale PEC en dan is die beker binnen. Geen stress.
2008 nog een beker gepakt :7

Heeft die FC daaro eigenlijk überhaupt wel eens prijzen gewonnen of houdt dat bij een periodetitel in de Toto Divisie wel weer op?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:44:17 #263
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149233971
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:31 schreef Viezze het volgende:
Denken dat je wint van PEC :')

Als wij Twente verslaan is de beker binnen :7
Eitje. :7
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:44:37 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149233977
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

2008 nog een beker gepakt :7

Heeft die FC daaro eigenlijk überhaupt wel eens prijzen gewonnen of houdt dat bij een periodetitel in de Toto Divisie wel weer op?
Kampioenschappen zelfs in de Eerste Divisie :7
#26 || Luciano da Silva
pi_149234700
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:44 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Eitje. :7
Dat dacht Ajax ook vorig jaar
pi_149235159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:30 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Moet maandag ook naar Meerkerk.. Half uur lopen naar bushalte toch?
Blommendaal of postkantoor is 20 minuten ongeveer, die pak ik altijd. Ik vind het altijd wel lekker om even een stukje te lopen, alleen irritant als het regend :)
pi_149236712
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef trolley het volgende:

[..]

De kans is groter dat het niet iemand van hier is dan wel natuurlijk.

En als het wél iemand van hier zou zijn, ik had m'n mond ook gehouden :') _O-
ik reed op de snelweg ernaast dus kon sowieso niks zeggen :P
Zie!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 15:11:02 #268
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149237333
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 13:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat dacht Ajax ook vorig jaar
Eerlijk hè? Bekerwinst of niet boeit me geen flikker. Die Kuip, daar wil ik zijn voor alleen al de finale. Complete gekte, voorpret, 300 bussen, hoop, vrees, de atmosfeer, het idee alleen al bezorgt me kippenvel.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 31 januari 2015 @ 16:31:08 #269
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149239239
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef ManScat het volgende:

[..]

Lastige keuze inderdaad :P

Wat vind je leuker? Echt een citytrip? (Dan is Sint-Petersburg beter, Reykjavik is niet heel erg groot namelijk). Of natuur? Vanuit Reykjavik kun je legio excursies boeken naar o.a. de Golden Circle.

Beiden zijn in ieder geval supervet om heen te gaan :D

Edit: Stuur gerust een DM als er wat meer over wil weten ;)
PM verstuurd :)
pi_149241569
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

PM verstuurd :)
En terug ;)
pi_149242089
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Eerlijk hè? Bekerwinst of niet boeit me geen flikker. Die Kuip, daar wil ik zijn voor alleen al de finale. Complete gekte, voorpret, 300 bussen, hoop, vrees, de atmosfeer, het idee alleen al bezorgt me kippenvel.
Ja dat is zeker mooi. Ben afgelopen jaar niet mee geweest, maar de gekte is gewoon mooi. Als je dan vervolgens met de beker terug komt
Is dat een leuk extraatje.
pi_149243125
Wanneer wordt er eigenlijk een nieuw topic aangemaakt? :p zie t nu meestal maar wat uit de lucht vallen
pi_149243154
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:36 schreef Drowzz het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk een nieuw topic aangemaakt? :p zie t nu meestal maar wat uit de lucht vallen
Als deze vol is? :P Onderaan de pagina, bij het reageervak, staat tegen het einde wel hoeveel posts er nog in het topic passen. In mijn layout is de eerste post op pagina 13 de laatste.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149243164
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:36 schreef Drowzz het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk een nieuw topic aangemaakt? :p zie t nu meestal maar wat uit de lucht vallen
Daarover hebben wij intern een discussie en stemmen daarover uiteindelijk. Gewoon geduld hebben ;)

Godverdomme 8.gif
Nee, toch niet
  zaterdag 31 januari 2015 @ 19:39:58 #275
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149243208
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Eerlijk hè? Bekerwinst of niet boeit me geen flikker. Die Kuip, daar wil ik zijn voor alleen al de finale. Complete gekte, voorpret, 300 bussen, hoop, vrees, de atmosfeer, het idee alleen al bezorgt me kippenvel.
Ik ben in 2002 bij de UEFA-cup finale geweest. Was toen een jochie van 12, dus niet eens alles in alle hevigheid meegekregen, maar man man man wat was dat mooi. Nog steeds pink ik een traantje weg als ik eraan terug denk of er beelden van bekijk.
pi_149243326
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:36 schreef Drowzz het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk een nieuw topic aangemaakt? :p zie t nu meestal maar wat uit de lucht vallen
Na 301 posts. En de ongeschreven regel is dat degene die de laatste post heeft, het nieuwe deel mag openen en dus een nieuwe TT (topictitel) mag bedenken.

Dus nog een paar te gaan ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149243334
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als deze vol is? :P Onderaan de pagina, bij het reageervak, staat tegen het einde wel hoeveel posts er nog in het topic passen. In mijn layout is de eerste post op pagina 13 de laatste.
BeN altijd op mobiel via chrome dus zie dat niet staan haha
pi_149243348
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Na 301 posts. En de ongeschreven regel is dat degene die de laatste post heeft, het nieuwe deel mag openen en dus een nieuwe TT (topictitel) mag bedenken.

Dus nog een paar te gaan ;)
aah dit is post 278 :p
pi_149243383
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:43 schreef Drowzz het volgende:

[..]

BeN altijd op mobiel via chrome dus zie dat niet staan haha
Mobiel via Chrome staat het er ook gewoon hoor, zo Fok ik ook. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_149243395
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:38 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Daarover hebben wij intern een discussie en stemmen daarover uiteindelijk. Gewoon geduld hebben ;)

Godverdomme [ afbeelding ]
Sorry! :X
Your opinion of me is none of my business.
pi_149243407
Niet op minimaal 24" en Full HD FOK!ken :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149243714
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:47 schreef yosander het volgende:
Niet op minimaal 24" en Full HD FOK!ken :')
5" full hd :}
pi_149244888
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:47 schreef yosander het volgende:
Niet op minimaal 24" en Full HD FOK!ken :')
Ik heb 3 schermen van 24" :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:36:35 #284
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149245277
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb 3 schermen van 24" :')
Gekocht van je Wajong zeker :')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_149245343
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:36 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Gekocht van je Wajong zeker :')
Niet zo'n stoere babbel jij.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149245376
Over gratis geld gesproken, ik krijg dik 400 euro terug van de blauwe enveloppen en die ga ik in een 48" televisie steken mkay. Onder voorbehoud dat ik me kan gedragen op de weg, anders draag ik ze af aan Leeuwarden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149250891
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:40 schreef Amoeba het volgende:
Over gratis geld gesproken, ik krijg dik 400 euro terug van de blauwe enveloppen en die ga ik in een 48" televisie steken mkay. Onder voorbehoud dat ik me kan gedragen op de weg, anders draag ik ze af aan Leeuwarden.
400euro maar? _O- Volgens de voorlopige aangifte krijg ik genoeg terug om zowel mijn motorrijbewijs en pak + helm etc te kunnen betalen. :6
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149251023
Ik krijg 591 euro. 8-) Maar je krijgt bericht voor 1 juli, dus dat zal wel achterlijk lang duren voor dat er is. En ik heb net 360 euro in rekeningen aan gemeentelijke belastingen binnen gekregen. ;(
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 23:43:15 #289
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149251578
Ik snap geen reet van die shit terwijl ik Bedrijfseconomie gestudeerd heb :')

Ik wacht altijd tot de ingevulde aangifte er is, dan ros ik een paar keer op Volgende en dan vind ik het weer ok. Geen flauw idee wat ik terug krijg dus :P
pi_149252113
Wanneer krijg je uberhaupt geld van hen? Alleen als er op je salaris belasting is ingehouden omdat je boven de grens verdiende, of nog meer dingen?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_149252225
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:06 schreef qua111 het volgende:
Wanneer krijg je uberhaupt geld van hen? Alleen als er op je salaris belasting is ingehouden omdat je boven de grens verdiende, of nog meer dingen?
Je krijgt belasting terug als je dat betaald hebt terwijl je te weinig verdiend hebt om belasting te hoeven betalen. De meeste studenten met een bijbaan krijgen alles terug (het gehele bedrag achter loonbelasting of loonheffing op je jaaropgaaf). Als je wel belasting moet betalen omdat je teveel verdiend hebt, moet je soms nog bijbetalen. Dan kan je wel weer posten aftrekken, zoals studiekosten.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 1 februari 2015 @ 00:46:12 #292
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149252795
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:18 schreef Marco001 het volgende:

[..]

400euro maar? _O- Volgens de voorlopige aangifte krijg ik genoeg terug om zowel mijn motorrijbewijs en pak + helm etc te kunnen betalen. :6
Gelukkig studeer ik nog fulltime en mag ik een jaaropgave van bijna 8k bruto koesteren. Er zijn studenten die bijna 8k bij DUO moeten lenen. Je kunt een voltijdbaan niet vergelijken met een bijbaan man.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:22 schreef Sarasi het volgende:
Ik krijg 591 euro. 8-) Maar je krijgt bericht voor 1 juli, dus dat zal wel achterlijk lang duren voor dat er is. En ik heb net 360 euro in rekeningen aan gemeentelijke belastingen binnen gekregen. ;(
Voor de Shell zonder loonheffing gewerkt zeker? Dan krijg je wel veel terug ja. :P

quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:06 schreef qua111 het volgende:
Wanneer krijg je uberhaupt geld van hen? Alleen als er op je salaris belasting is ingehouden omdat je boven de grens verdiende, of nog meer dingen?
Je mag ong. 10k belastingvrij per jaar verdienen. De meeste studenten zitten daar inderdaad ruim onder. Van je belastbaar inkomen (ofwel bruto inkomen) mag je nog zaken aftrekken, daar hoef je dan in ieder geval geen inkomstenbelasting over te bepalen. Stel dat je net zoveel verdient dat je in een hogere box terecht komt en je mag daar 10.000 aan aftrekposten vanaf halen, dan kan je dat makkelijk een paar duizend euro schelen.

Je betaalt in ieder geval per maand een voorlopige indicatie van je inkomstenbelasting (soort van voorschot), achteraf berekenen ze wat je daadwerkelijk hadden moeten betalen. Het verschil krijg je dan terug of moet je bijbetalen. Daarom geldt ook bij AR/EW dat als je meer dan X verdient per week/maand ze pas loonbelasting inhouden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149253037
Één maand bij Shell zonder loonheffingskorting, één maand bij AR zonder loonheffingskorting. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 1 februari 2015 @ 01:06:39 #294
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149253129
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 01:01 schreef Sarasi het volgende:
Één maand bij Shell zonder loonheffingskorting, één maand bij AR zonder loonheffingskorting. ;)
Ik had zoveel leuke dingen kunnen doen als ik die auto's niet gemold had en die bekeuringen niet had gekregen. :'( bijna 750 euro dat.

Niet te spreken over jouw spaarvarken uiteraard. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149253173
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 01:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had zoveel leuke dingen kunnen doen als ik die auto's niet gemold had en die bekeuringen niet had gekregen. :'( bijna 750 euro dat.

Niet te spreken over jouw spaarvarken uiteraard. :')
Ben ik wel overheen inmiddels. Ben sindsdien verhuisd, heb een ultieme vakantie gehad en ben begonnen met mijn motorrijbewijs. Terwijl het varken een jaar geleden is. Dus ik heb niet echt iets te klagen eigenlijk, hoewel het zonde blijft natuurlijk.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 1 februari 2015 @ 01:09:51 #296
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149253183
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 01:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ben ik wel overheen inmiddels. Ben sindsdien verhuisd, heb een ultieme vakantie gehad en ben begonnen met mijn motorrijbewijs. Terwijl het varken een jaar geleden is. Dus ik heb niet echt iets te klagen eigenlijk, hoewel het zonde blijft natuurlijk.
Ik kan over 10 jaar nog wel denken dat met 80 km/u over de Boschdijk in Eindhoven vliegen geen slim idee was. :')

Ik heb dit jaar sowieso twee ultieme duikvakanties in Hurghada gehad. _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149253231
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 01:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kan over 10 jaar nog wel denken dat met 80 km/u over de Boschdijk in Eindhoven vliegen geen slim idee was. :')

Ik heb dit jaar sowieso twee ultieme duikvakanties in Hurghada gehad. _O_
Ach. Ik ga niet opeens iedereen wantrouwen omdat er een keer 800 euro van me is gejat. Dan heb ik liever dat het me nog een keer gebeurt, maar dat ik wel gewoon blijf geloven dat de meeste mensen gewoon eerlijke, nette figuren zijn. Het was toen super kut, maar inmiddels boeit het me niet meer zo eigenlijk. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_149255552
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:22 schreef Sarasi het volgende:
Ik krijg 591 euro. 8-) Maar je krijgt bericht voor 1 juli, dus dat zal wel achterlijk lang duren voor dat er is. En ik heb net 360 euro in rekeningen aan gemeentelijke belastingen binnen gekregen. ;(
Het is waarschijnlijk mogelijk om dat kwijt te laten schelden, ik heb dat toen ook een keer met zo'n bedrag gedaan
Kijk hier even: http://www.rijksoverheid.(...)jke-belastingen.html

Wat ik ook nog weet is dat ze heel makkelijk zijn bij studenten en dat ze het zo kwijtschelden. Het nadeel is dat je je hele financiele situatie moet bijeenzoeken en opsturen.
pi_149255977
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 01:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had zoveel leuke dingen kunnen doen als ik die auto's niet gemold had en die bekeuringen niet had gekregen. :'( bijna 750 euro dat.

Niet te spreken over jouw spaarvarken uiteraard. :')
auto's gemold?
  zondag 1 februari 2015 @ 09:57:37 #300
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149256176
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 09:42 schreef stripe het volgende:

[..]

auto's gemold?
Schaafplek en een bumper gemold.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 1 februari 2015 @ 10:03:15 #301
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149256266
Fipo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')