abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2015 @ 00:10:20 #151
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_149027602
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 23:42 schreef LizzyAdam het volgende:

[..]

Ja, ik zat het me net zelf ook af te vragen. ik weet eigenlijk niet hoe hij dat gedaan heeft, het is een aantal jaar geleden en ik was denk ik een jaar of 15/16. (12/13 jaar geleden dus) ik mocht m direct betalen, dus ik denk dattie het uiteindelijk gewoon in zn eigen zak gestoken heeft?
Direct betalen, jij hebt zijn lunch betaald ;)
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 00:18:17 #152
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_149027830
quote:
15s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:04 schreef Adfundum het volgende:
Niet handsfree bellen voor het politiebureau terwijl ik een afspraak aan het maken was voor de inbouw van een carkit.
:') _O- _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 00:20:52 #153
Belg
pi_149027894
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Fietsen zonder licht op het platteland om middernacht. De politie kwam mij tegemoet en vroegen mij 'ga je lopen', ik 'nee, het is met de fiets al een half uur, met lopen kom ik morgenochtend pas aan', dus schreven ze gelijk een boete uit. Het ging om een bedrag van een paar tientjes.
10 minuten lopen tot de politie weg is en dan weer fietsen....
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 00:35:42 #154
Belg
pi_149028338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef _Loki het volgende:
M'n eerste en enige boete was omdat ik in België 84 reed waar ik 80 mocht. Min de 3 km correctie was dat dus wel 1 hele kilometer per uur te hard :') kostte me 90 euro dacht ik.
onzin, in België moet je of wel 30-50-70-90 of 120. 80 kennen we niet in België. De boete bedraagt maar max 60 euro voor zulk klein verschil...
pi_149028346
Oh ja, en mijn broer heeft een keer een boete gehad voor onnodig toeteren, maar aangezien wij beide toeterden, hebben we de boete gesplitst.

Wij hadden namelijk meegedaan aan de Carbagerun, en mijn broer had een flinke auto omgebouwd tot rijdende koe, inclusief twee koehoornen op het dak. De dag voordat mijn broer de auto naar de sloop zou brengen, zouden we nog even bij mijn andere broer langs gaan. Onderweg kwamen we een motormuis op het fietspad tegen, en wij dachten: "die motormuis hoort daar niet, wij moeten hem attenderen dat ie op de weg moet gaan rijden", dus hebben wij beide de twee koehoornen staan loeien. Wij lachen, gieren, brullen natuurlijk, totdat we erachter kwamen dat meneer muis onderdeel was van een politiefuik, en we werden opgewacht door een agentje die midden op de rijbaan stond.
"Wat is de rede van het onnodig toeteren", zei hij met de meest serieuze stem, terwijl wij beiden met een :') :') stonden.
Boete was iets van60 eurp
  zondag 25 januari 2015 @ 21:14:55 #156
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_149055145
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:39 schreef Grietje-tit het volgende:
Heel vroeger reed ik dagelijks op de A9 bij Amsterdam standaard 140 km/u :9~ (toen mocht je daar nog 120). Daar bleek één van de eerste flitspalen te staan.

Na een paar weken kwam de eerste boete binnen (toen kwam ik er dus pijnlijk achter dat er een flitspaal stond, de volgende dag nog een, en daarna nog een ;( en nog een, de maandag daarop nog een -O- , de dag daarna weer één 8)7 en daarna weer een |:(. De volgende dag ook }:| en de week daarna kwam opnieuw de post :% en de volgende dag lag er weer één op de mat :X

Bij elkaar zo'n vijftien knapen. :(

Dat waren drie weken van mijn leven. :@
Oef hoeveel heeft dat uiteindelijk gekost?
BAM dit is 3KB
  zondag 25 januari 2015 @ 22:08:52 #157
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_149057174
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 21:14 schreef Loll het volgende:

[..]

Oef hoeveel heeft dat uiteindelijk gekost?
Dan moet ik even goed nadenken.
Het was in 1986, met een Ford Sierra, ik schat dat het bij elkaar tegen de 1000 gulden aan liep toen.
  zondag 25 januari 2015 @ 22:09:16 #158
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_149057191
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:08 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Dan moet ik even goed nadenken.
Het was in 1986, met een (splinternieuwe) Ford Sierra, ik schat dat het bij elkaar tegen de 1000 gulden aan liep toen.
pi_149057248
Vermogensrendementsheffing die ik in 2016 mag gaan betalen omdat ik goed gespaard heb ;(
  zondag 25 januari 2015 @ 22:12:38 #160
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_149057325
Boete voor geen fietslicht, wilde net afstappen voor mijn eigen huis
pi_149057402
Achteruit rijden op de snelweg. Is al even geleden, maar was volgens mij 230 euro boete.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_149057848
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:14 schreef Chinless het volgende:
Achteruit rijden op de snelweg. Is al even geleden, maar was volgens mij 230 euro boete.
* Vraag zich af in welke situatie het logisch zou zijn om achteruit te rijden op een snelweg *
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_149058028
''Vroeger'' toen we nog treinkaartjes hadden; pinpas die geblokkeerd was (te veel geld opgenomen op 1 dag) waardoor ik geen kaartje kon kopen. Ik had ook geen kleingeld.
Toch ingestapt en de conducteur opgezocht, die vond ik pas toen we al reden. Hij vond het prima dat ik m'n kaartje later betaalde, maar dan wel samen met een boete van ¤35,- }:|

Verder alleen een boete gehad voor het fietsen in een winkelstraat en voor het niet kopen van een parkeerkaartje. Beiden terecht overigens.
pi_149058081
Oh en mijn HALT-straf :')

Cosmeticaspullen gekregen van twee trutjes toen ik 16 was. Bleek te zijn gestolen en ik was dus schuldig aan heling. Ik kreeg zelfs een uur meer taakstraf omdat die andere twee een jaar jonger waren :') 8)7
pi_149077162
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

onzin, in België moet je of wel 30-50-70-90 of 120. 80 kennen we niet in België. De boete bedraagt maar max 60 euro voor zulk klein verschil...
Het was zeker 80, het was rondom Antwerpen dus misschien een stuk waar aan de weg gewerkt werd of iets. Boete was ook zeker meer dan 60, misschien omdat het een NL kenteken was.
pi_149200118
¤50-, voor baldadigheid op openbare weg.
Ik frisbee'de een LP plaat over een kerk met Koninginnedag :N
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:58:07 #167
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149200550
Inhalen over verdrijvingsvlak. Om de een of andere reden stond een auto stil op de weg, er begon een kleine file te ontstaan dus mensen besloten langs de auto te rijden, Ik was ongeveer nummer 10 in de rij en ik werd aangehouden.
130 euro betalen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149207019
Stom, maar tegelijkertijd grappig. Ik fietste namelijk door rood licht heen en aan de andere kant stond direct een agent. Grappig omdat ik toen nog kinderkorting kreeg en het dus 13 euro kostte :')

Kost vandaag de dag 90 euro, en ik moet ook bekennen dat ik het eigenlijk nooit meer doe.
pi_149207072
Voor zover ik het mezelf allemaal nog kan herinneren was elke boete wel terecht.
pi_149207202
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:14 schreef Chinless het volgende:
Ben je wel helemaal lekker?
Bier en tieten!!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 18:55:32 #171
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_149216423
iets van 45 euro ofzo voor 10 km te hard

valt dus reuze mee als je bijna altijd standaard 20 km te hard rijd :+
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_149227394
Ik was op scoutingkamp als leiding, en we gingen een kleine hike (tocht) lopen van de Kralingse plas terug naar Capelle a/d IJssel. Wij de kinderen in auto's droppen, 2 van de 3 auto's gingen weer terug maar die van mij moest daar blijven staan omdat ik met ze mee liep. Ik zou hem 's avonds wel weer gaan halen.
Dus ik daar parkeren, blijkt dat je alleen met chipknip kunt betalen (wtf, wie gebruikt dat nog? Was 2013) en via je mobiel kon het ook, maar dan had je van tevoren wat moeten installeren en ik had geen mobiel internet. Om me heen begonnen de kinderen inmiddels ongeduldig te worden, dus uiteindelijk maar gewoon gaan lopen en de boete die we zeker wel zouden krijgen maar voor lief genomen.

Die avond teruggegaan en het was super druk en allemaal auto's die in de berm geparkeerd stonden enzo. :@ Voelde me wel een beetje schuldig. Boete was ¤66,-.

Verder heb ik meestal mazzel gehad, ik ben al twee keer aangesproken door agenten (1 keer omdat een koplamp niet werkte, andere keer omdat ik een aanhanger zonder kenteken trok) en beide keren geen boete gehad :7
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:42:02 #173
286575 Roces18
Chef de party
pi_149232524
tering dit topic laat maar weer eens zien dat agenten vuile bonnenschrijvers zijn die niets te doen hebben met hun leven
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_149232728
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:49 schreef frumslegnulk het volgende:
Verder heb ik meestal mazzel gehad, ik ben al twee keer aangesproken door agenten (1 keer omdat een koplamp niet werkte, andere keer omdat ik een aanhanger zonder kenteken trok) en beide keren geen boete gehad :7
Komt waarschijnlijk omdat je de agenten op een redelijke manier te woord stond. Dat leert de ervaring wel, mensen die gelijk gaan staan schreeuwen en janken krijgen sowieso de bon, als je een beetje meelult en het boetekleed aantrekt zijn ze veel eerder geneigd je te laten gaan.

Zoals ik bij een algehele verkeerscontrole met mijn einddemper die compleet los was :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:54:17 #175
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_149232786
Vroeger in de metro eens vertraging gehad vanwege stroomuitval en een half uur stil gestaan in rotterdam zuid. Toen ik vervolgens aan kwam op het station bleek mijn uurnetkaartje (die oldskool dingen waar je een uur mee kon reizen) 5 minuten over tijd te zijn. Gewoon een boete gekregen van die vieze controleurs natuurlijk. Ik zag ze ook van 300 meter afstand staan en had makkelijk kunnen omkeren en een halte verder kunnen uitstappen als ik me had beseft dat ik fout zat. Vervolgens een bezwaarbrief geschreven maar daar kom je nergens mee.

Ook wel eens gehad dat ze een straat waar ik jarenlang elke zondag gratis parkeerde uit het niets betaald parkeren hadden gemaakt. Geen bord neergezet met een waarschuwing of een notitie daarvan. Loop ik terug zie ik ruim 100 auto's op een rij met een bonnetje onder de ruitenwisser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')