Direct betalen, jij hebt zijn lunch betaaldquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:42 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Ja, ik zat het me net zelf ook af te vragen. ik weet eigenlijk niet hoe hij dat gedaan heeft, het is een aantal jaar geleden en ik was denk ik een jaar of 15/16. (12/13 jaar geleden dus) ik mocht m direct betalen, dus ik denk dattie het uiteindelijk gewoon in zn eigen zak gestoken heeft?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:04 schreef Adfundum het volgende:
Niet handsfree bellen voor het politiebureau terwijl ik een afspraak aan het maken was voor de inbouw van een carkit.
10 minuten lopen tot de politie weg is en dan weer fietsen....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Fietsen zonder licht op het platteland om middernacht. De politie kwam mij tegemoet en vroegen mij 'ga je lopen', ik 'nee, het is met de fiets al een half uur, met lopen kom ik morgenochtend pas aan', dus schreven ze gelijk een boete uit. Het ging om een bedrag van een paar tientjes.
onzin, in België moet je of wel 30-50-70-90 of 120. 80 kennen we niet in België. De boete bedraagt maar max 60 euro voor zulk klein verschil...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef _Loki het volgende:
M'n eerste en enige boete was omdat ik in België 84 reed waar ik 80 mocht. Min de 3 km correctie was dat dus wel 1 hele kilometer per uur te hardkostte me 90 euro dacht ik.
Oef hoeveel heeft dat uiteindelijk gekost?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:39 schreef Grietje-tit het volgende:
Heel vroeger reed ik dagelijks op de A9 bij Amsterdam standaard 140 km/u(toen mocht je daar nog 120). Daar bleek één van de eerste flitspalen te staan.
Na een paar weken kwam de eerste boete binnen (toen kwam ik er dus pijnlijk achter dat er een flitspaal stond, de volgende dag nog een, en daarna nog eenen nog een, de maandag daarop nog een
, de dag daarna weer één
en daarna weer een
. De volgende dag ook
en de week daarna kwam opnieuw de post
en de volgende dag lag er weer één op de mat
![]()
Bij elkaar zo'n vijftien knapen.![]()
Dat waren drie weken van mijn leven.
Dan moet ik even goed nadenken.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:14 schreef Loll het volgende:
[..]
Oef hoeveel heeft dat uiteindelijk gekost?
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:08 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Dan moet ik even goed nadenken.
Het was in 1986, met een (splinternieuwe) Ford Sierra, ik schat dat het bij elkaar tegen de 1000 gulden aan liep toen.
* Vraag zich af in welke situatie het logisch zou zijn om achteruit te rijden op een snelweg *quote:Op zondag 25 januari 2015 22:14 schreef Chinless het volgende:
Achteruit rijden op de snelweg. Is al even geleden, maar was volgens mij 230 euro boete.
Het was zeker 80, het was rondom Antwerpen dus misschien een stuk waar aan de weg gewerkt werd of iets. Boete was ook zeker meer dan 60, misschien omdat het een NL kenteken was.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
onzin, in België moet je of wel 30-50-70-90 of 120. 80 kennen we niet in België. De boete bedraagt maar max 60 euro voor zulk klein verschil...
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:14 schreef Chinless het volgende:
Achteruit rijden op de snelweg. Is al even geleden, maar was volgens mij 230 euro boete.
Komt waarschijnlijk omdat je de agenten op een redelijke manier te woord stond. Dat leert de ervaring wel, mensen die gelijk gaan staan schreeuwen en janken krijgen sowieso de bon, als je een beetje meelult en het boetekleed aantrekt zijn ze veel eerder geneigd je te laten gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:49 schreef frumslegnulk het volgende:
Verder heb ik meestal mazzel gehad, ik ben al twee keer aangesproken door agenten (1 keer omdat een koplamp niet werkte, andere keer omdat ik een aanhanger zonder kenteken trok) en beide keren geen boete gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |