abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148952237
Negeren van aanwijzingen van een agent en daardoor ontduiking van alcoholcontrole.
Tante agent stond zo verdekt opgesteld dat ze haast niet te zien was. :') Achtervolgende oom agent vond van niet, ik wel en uiteindelijk (anderhalf jaar later) de rechter ook. B-)

Boete van 180 euro kwijtgescholden en voor 6 euro administratiekosten heb ik het juridische apparaat goed bezig gehouden. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148956911
Een keer omdat we zonder licht gingen wegfietsen en pas tijdens het fietsen onze lichten aan deden :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_148964707
Een keer in mijn eigen woonplaats met 42 te hard binnen bebouwde kom geflitst door een vaste flitspaal.
Dan moet ik het wel uitleggen, niet dat ik overdag met 92 door een woonwijk met spelende kinderen scheurde. Het was namelijk 23:00 savonds, geen kip op de weg, voor mij een kruispunt met 3 banen rechtdoor, 2 rechtsaf, 1 linksaf, 6 banen in totaal dus. En na het kruispunt begon de snelweg, waardoor ik besloot het gas er al op te gooien. Heeul dom natuurlijk, maar niet heel gevaarlijk vind ik.

Ook ooit met een vriend van mij een boete gekregen voor op straat staan met bier in een uitgaansgebied. Wille het niet dat wij toendertijd in het uitgaansgebied woonde en wij voor onze deur stonden te drinken en te roken.
De boete hebben we aangevochten en daarna nooit meer wat van gehoord.
pi_148966107
Niet stom als in onterecht of onzin, meer stom als in dom van mezelf.

Vorige week kom ik mn straat in en kan nergens parkeren. Normaal gooi ik m dan op de stoep van 'zoek t maar uit met je parkeerproblemen hier in de binnenstad' maar nu dacht ik "laat ik eens een goede inwoner zijn, ik parkeer in een vak, hoever ook'. 2 blokken verder had ik een vak gevonden. Auto geparkeerd, naar huis gelopen en gaan slapen, ik was al vrij moe.

Sochtend wakker gebeld aan de deur door 2 agenten. Blijkt dat ik 'm op een invalideparkeerplaats had geparkeerd. Stond geen kruis op de weg, maar wel een bord ter grootte van een bus-abri wat ik compleet gemist heb. Kost gewoon 370,-, voor eventjes niet goed opletten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148966959
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 01:08 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

In een menigte van 20 naar huis fietsen en we gingen door een stoplicht.

Ik was natuurlijk de enige die een boete kreeg voor door rood rijden terwijl het volgens mij niet eens rood was :')
Ik heb dus hetzelfde meegemaakt haha
pi_148967180
Ze doen maar wat joh..
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:59:33 #132
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_148972673
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 00:20 schreef kalinhos het volgende:
Niet stom als in onterecht of onzin, meer stom als in dom van mezelf.

Vorige week kom ik mn straat in en kan nergens parkeren. Normaal gooi ik m dan op de stoep van 'zoek t maar uit met je parkeerproblemen hier in de binnenstad' maar nu dacht ik "laat ik eens een goede inwoner zijn, ik parkeer in een vak, hoever ook'. 2 blokken verder had ik een vak gevonden. Auto geparkeerd, naar huis gelopen en gaan slapen, ik was al vrij moe.

Sochtend wakker gebeld aan de deur door 2 agenten. Blijkt dat ik 'm op een invalideparkeerplaats had geparkeerd. Stond geen kruis op de weg, maar wel een bord ter grootte van een bus-abri wat ik compleet gemist heb. Kost gewoon 370,-, voor eventjes niet goed opletten.
Ik moet ook regelmatig een of twee straten verder parkeren, alleen wist ik een jaar geleden nog niet dat de grens tussen twee vergunningsgebieden één straat verderop ligt. Sinds ik daar een parkeerboete kreeg weet ik dat dus ;)
pi_148972716
Deze week nog, op een laad en los plaats gaan staan voor 10 mins terwijl ik een parkeervergunning heb in die wijk.
90 euro :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 00:20 schreef kalinhos het volgende:
De tering 370?!? Dat doen we ook nooit meer.

Zie trouwens politie opeens erg veel controleren op straat sinds het nieuwe jaar. Bonnetjes quotum moet weer gehaald worden zeker.
pi_148973264
Ik was voor het eerst vanaf Rotterdam naar Amsterdam gegaan alleen voor een date, alles goed gegaan ineens op de weg terug uit de metro gehaald door een Jood, hij draaide ook echt helemaal door.
" Ja voet op de bank, boete!", Ik vroeg hem waarom hij perse om zoiets onbenulligs tripte terwijl er een groep mocro's naast ons red label zat weg te tikken uit plastic bekers en voor volop overlast zorgde?
Hierop werkte hij me hardhandig op de grond, kwam met een alleen spreken wanneer je wat gevraagd wordt opmerking en wou me toen nog meenemen naar het bureau omdat ik geen id bij me had.

Pas toen een collega hem erop attendeerde dat het overdreven was en dat een bekende bellen wel voldoende was zag hij er vanaf. Ik bel dus me moeder op, begint die kneus heel serieus "goedenavond politie Amsterdam, is uw zoon ......, kunt u hem beschrijven qua uiterlijk?
Die bleef dus helemaal dood omdat ze dacht dat ik ergens zwaar gewond/dood gevonden was.
Eikel maakte ook nog een opmerking van wat zie je nou in zo'n iemand tegen die chick met wie ik was. Sindsdien 0,0 respect voor de politie, 25 euro was het overigens.

Andere lullige boetes:
- Zwartrijden, was mijn ovkaart vergeten en kocht dus een 40% korting retourtje omdat ik met een vriend reisde, op de terugweg springt hij het laatste moment uit de trein omdat zijn oom hem belde en in die stad wou afspreken. 1 seconde later een conducteur die precies om mijn kortingskaart vraagt, hij geloofde mijn waargebeurde verhaal niet dus boete.

- onderweg om uit te gaan met een gemixt flesje (voordrinken), ineens uit het niks hele politieteam die met hand op het wapen mij en een vriend staande houden voor een gewapende roofoverval op een meisje, beschrijving kwam overeen. Bleek onzin te zijn en na 20 minuten hadden ze dat eindelijk ook door, wel nog even een boete voor aangebroken flesje alcohol, omdat het kan.

-Wildplassen stomdronken tegen wat achteraf het politiegebouw bleek te zijn, boete overigens nooit ontvangen.

Ook een keer bijna een boete voor seks in het openbaar, op zo'n piknickbankje in een park in leiden laat in de avond, blijkbaar had een buurtbewoner de politie gebeld dus die kwamen ineens de hoek om, zag het net op tijd waarna het niet echt bewezen kon worden. Politie kon er op zich om lachen en zeiden alleen van volgende keer beter een hotel boeken. Had wel de meest lullige geweest denk.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:36:34 #135
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_148974914
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Bibliotheekboetes. Oeverloos. Ik heb hun hele nieuwe vleugel gefinancierd.
Ik ook volgens mij :@ vandaar dat ik eigenlijk nooit meer bij de bieb boeken ga lenen. :') Maar ja de bibliotheek in Venlo is wel mooi geworden door die verbouwing. :P
Hallon!
pi_148976485
Met mijn broer gereisd met OV, hij had een OV-kaart, ik rees met korting mee. Om half 9 de boete gekregen, want voor 9 uur gelde de korting niet.

Op de OV-kaart stond de uitzondering niet, maar wel andere uitzonderingen... logisch!

Dus nieuw kaartje van 40 euro moeten kopen + de boete. In totaal meer dan 100 euro moeten betalen om eventjes naar Utrecht te gaan.
pi_148977554
Een keer wat spullen bij iemand afleveren. Erheen en 10 minuten later via dezelfde weg weer terug.

Bleek er een flitser te staan. Twee keer geflitst met 50 terwijl je er 30 mocht ;(
pi_148978470
Domste was in een betaald parkeren gebied, hier was het altijd tot 21:00u betaald parkeren, nu tot 23:00.
Om 21:15 aankomen en niet betalen, bij terugkomst uiteraard een bekeuring.

Verder, niet echt stom, maar wel een vrij trieste bekeuring.

Tijdje terug, bij familie op bezoek maar die wonen vlak bij de kuip en er was voetbal die middag.
Kwam rond 14:00u aan en om 16:00u was voetbal afgelopen.
Dus echt nergens plek, supporters stonden overal, ook op de stoep en in het gras (hondenuitlaatveldje, lekker al die hondenstront...).
Dichtsbijzijnde vrije plekken waren aan de andere kant van de wijk, niet meer op normale loopafstand.
Uiteindelijk maar ook op de stoep neergezet want er was nergens plek, na het eten rond 18:30u was alles weer wat leger en wilde ik hem op een normale plek zetten.
Maar toen was het al te laat, ze stonden bonnen te schrijven bij de overgebleven auto's op de stoep of in het gras.
Dit zijn echter allemaal auto's van bewoners van deze wijk.

Schijnt regelmatig te gebeuren dat ze dan wachten totdat de meeste supporters weg zijn en dan 's avonds of 's nachts pas, afhankelijk van de tijd waarop het voetbal afloopt, alle auto's van bewoners die nog op de stoep of in het gras staan bekeuren.
Ze zullen nooit tijdens de wedstrijd langskomen als overal auto's van supporters in de weg staan en soms de gewoon de hele wijk onbereikbaar maken.

Buurt heeft ook al meerdere malen handtekening ingezameld en een klacht ingediend, gebeurt helemaal niks mee.

Was iets van ¤60 kwijt
pi_148979153
Wildplassen en een net iets te gladde band.
n1: Na een lange busreis kon ik het niet meer inhouden, hele volksstammen gingen mij voor. Ik had bijna de broek weer dicht of ik hoorde al een zeer rechtvaardige en strenge diesel achter mij draaien. ¤75 toen nog.

De gladde band: ik had toen nog een heel oude 3 serie, helemaal origineel maar toch een magneet voor politie. Na 4 rondjes om mijn auto hadden ze dan toch een bandje gevonden die eigenlijk nog wel kon. Maargoed het zal wel.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  vrijdag 23 januari 2015 @ 19:22:22 #140
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_148987681
Stomme boetes van zowel mijn kant, als de platte pet:

F10,- als ~12 jarig ventje: ik stak schuin een rijksweg over om naar het tegenover gelegen tankstation te gaan om wat snoepgoed te halen. Daarbij fietste ik 5 á 10m tegen het verkeer in op een fietspad. De weg was verder volledig leeg van ander verkeer, op oom agent na die ergens in een klein straatje stond en dat gezien had. "Om je een lesje te leren" :( :')

¤227 door rood licht. Beetje gejaagt omdat ik op tijd terug moest zkjn thuis wegens eens een afspraak, toch snel even een nieuwe elektrische tandenbortel halen vlakbij het stadscentrum. Op een kruispunt met flitspaal waar ik min. 3 keer per maand rij staan 2 lichten, 1 voor linksaf en 1 voor rechtsaf/rechtdoor. Ik moest linksaf, en vertrek met mijn lompe kop als die voor rechtdoor op groen springt, op de kiek uiteraard |:( en dat terwijl ik weet dat ze niet samen opspringen }:|
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 23 januari 2015 @ 19:39:45 #141
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_148988239
Heel vroeger reed ik dagelijks op de A9 bij Amsterdam standaard 140 km/u :9~ (toen mocht je daar nog 120). Daar bleek één van de eerste flitspalen te staan.

Na een paar weken kwam de eerste boete binnen (toen kwam ik er dus pijnlijk achter dat er een flitspaal stond, de volgende dag nog een, en daarna nog een ;( en nog een, de maandag daarop nog een -O- , de dag daarna weer één 8)7 en daarna weer een |:(. De volgende dag ook }:| en de week daarna kwam opnieuw de post :% en de volgende dag lag er weer één op de mat :X

Bij elkaar zo'n vijftien knapen. :(

Dat waren drie weken van mijn leven. :@
pi_148988766
Ik heb tot nu toe maar één boete gehad, dus dat is dan per definitie de stomste. :P

Fietsen zonder licht, op weg naar tentamen. De agenten had ik nog wel van verre al zien staan, maar om gauw om te draaien en ervandoor te fietsen vond ik ook maar zo laf.

Het irritantste vond ik nog wel dat die agenten wel drie keer vroegen "Begrijp je waarom je een boete krijgt? Echt echt?" terwijl ik gewoon zoiets had van oké, ik zit fout, geef me die boete nou maar zodat ik snel met de metro nog op tijd bij het tentamen kan zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2015 19:59:07 ]
  zaterdag 24 januari 2015 @ 20:22:34 #143
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_149020158
Rijden op fietspad met bromfiets. Zag in de verte motorflikken op de kruising staan. Ik denk snel omkeren en toch maar de weg op. Gaf 'ie me aan, dat 'ie het had laten gaan als ik niet was omgekeerd. Gelukkig is er geen bepaling tegen muziek in tijdens het rijden.
Hij wilde me nog ¤170 geven voor 'ondeugdelijke staat van het voertuig', omdat er 3 centimeter van m'n remhendel is afgebroken toen m'n scooter van z'n standaard viel :').

Verder wilde hij bijna meenemen voor een TO. Mijn scooter rijdt max. 50 km/u, maar wegens een technisch mankement haalt 'ie de veertig op het moment als max. Geloofde agent bijna niet, want 'hij is zelf ook jong geweest'. Idioot.

Dus alleen fietspad, ¤90. Nog altijd niet ontvangen en is in november gebeurd.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 21:01:26 #144
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_149021440
Dat was twee weken geleden. Voor het negeren van bord C02, oftewel tegen de verplichte rijrichting inrijden. 147 euro!!!

Het was de nacht van zaterdag op zondag om 2.15u, ik reed in een fucking dorp en er was in de wijde omtrek geen verkeer te zijn. Die eenrichtingsstraat was tijdelijk omdat ze op de doorgaande weg aan het klussen waren. Dat stuk was hooguit 200 meter.

Die hufters hebben dus in een zijstraat staan loeren op iemand die die overtreding maakte en ik kan er nu nog kwaad om worden. :( }:| Ja, wettelijk gezien hebben ze gelijk, maar er was absoluut geen sprake van gevaar of hinder voor anderen.

Het mooie was: die ene agent vroeg waar we vandaan kwamen, ik antwoordde dat dat van een nieuwjaarsreceptie was. Een goede agent laat je dan blazen, deze figuren zonder leven niet. Ik had dus beter kunnen zuipen.

Ook al heeft het waarschijnlijk geen zin, ik ben toch in beroep gegaan.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zaterdag 24 januari 2015 @ 22:14:17 #145
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_149024448
1. Gereden met aanhanger zonder kentekenplaat in 2010 a ¤90,- en ja ik heb een be rijbewijs.
Uiteindelijk bleek de plaat er af gevallen te zijn op de hoek van onze straat.
pi_149025684
Vrachtwagen gereden zonder vrachtwagen rijbewijs op de openbare weg( volgens de boete) Bleek dus dat de oprit tussen het bedrijf en de opslagloods geen oprit was, maar openbare weg tot aan de opslagloods. Het bordje [eigen terrein, verboden toegang] wat aan het begin van de oprit was geplaatst was volgens de agenten ongeldig.

Bezwaar gemaakt, en nooit meer iets van gehoord.
🐱
pi_149026300
Niet stom, maar wel grappig verhaal;

Ooit met 1 voet op de bank in de trein een boete gehad. Was eigenlijk ¤23, maar ik maakte het grapje over dat het maar 1 voet was. Conducteur moest lachen en gaf me een boete van ¤11,50
Lesbosapiens
  zaterdag 24 januari 2015 @ 23:28:04 #148
395200 deadprez
One more rail
pi_149026350
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 23:25 schreef LizzyAdam het volgende:
Niet stom, maar wel grappig verhaal;

Ooit met 1 voet op de bank in de trein een boete gehad. Was eigenlijk ¤23, maar ik maakte het grapje over dat het maar 1 voet was. Conducteur moest lachen en gaf me een boete van ¤11,50
Een conducteur kan dat zomaar even zelf bepalen, ja?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_149026403
Mijn telefoon was leeg. Toen ging ik in de 1e klas zitten om op te laden. Ik had wel netjes een 2e klas ticket gekocht. Kreeg ik een boete. En ik was nog dronken ook. :( dus ik had uiteindelijk een ticket voor 2e klas betaald, voor eerste klas, én daar bovenop nog de boete. Naaiende kutten bij NS! In plaats van dat ze het door de vingers zien omdat het 23.45 was, ik helemaal alleen was, en ik over 15 minuten jarig was ;(
pi_149026713
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Een conducteur kan dat zomaar even zelf bepalen, ja?
Ja, ik zat het me net zelf ook af te vragen. ik weet eigenlijk niet hoe hij dat gedaan heeft, het is een aantal jaar geleden en ik was denk ik een jaar of 15/16. (12/13 jaar geleden dus) ik mocht m direct betalen, dus ik denk dattie het uiteindelijk gewoon in zn eigen zak gestoken heeft?
Lesbosapiens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')