Ik heb dus hetzelfde meegemaakt hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
In een menigte van 20 naar huis fietsen en we gingen door een stoplicht.
Ik was natuurlijk de enige die een boete kreeg voor door rood rijden terwijl het volgens mij niet eens rood was
Ik moet ook regelmatig een of twee straten verder parkeren, alleen wist ik een jaar geleden nog niet dat de grens tussen twee vergunningsgebieden één straat verderop ligt. Sinds ik daar een parkeerboete kreeg weet ik dat dusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:20 schreef kalinhos het volgende:
Niet stom als in onterecht of onzin, meer stom als in dom van mezelf.
Vorige week kom ik mn straat in en kan nergens parkeren. Normaal gooi ik m dan op de stoep van 'zoek t maar uit met je parkeerproblemen hier in de binnenstad' maar nu dacht ik "laat ik eens een goede inwoner zijn, ik parkeer in een vak, hoever ook'. 2 blokken verder had ik een vak gevonden. Auto geparkeerd, naar huis gelopen en gaan slapen, ik was al vrij moe.
Sochtend wakker gebeld aan de deur door 2 agenten. Blijkt dat ik 'm op een invalideparkeerplaats had geparkeerd. Stond geen kruis op de weg, maar wel een bord ter grootte van een bus-abri wat ik compleet gemist heb. Kost gewoon 370,-, voor eventjes niet goed opletten.
De tering 370?!? Dat doen we ook nooit meer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:20 schreef kalinhos het volgende:
Sochtend wakker gebeld aan de deur door 2 agenten. Blijkt dat ik 'm op een invalideparkeerplaats had geparkeerd. Stond geen kruis op de weg, maar wel een bord ter grootte van een bus-abri wat ik compleet gemist heb. Kost gewoon 370,-, voor eventjes niet goed opletten.
Ik ook volgens mijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Bibliotheekboetes. Oeverloos. Ik heb hun hele nieuwe vleugel gefinancierd.
Een conducteur kan dat zomaar even zelf bepalen, ja?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:25 schreef LizzyAdam het volgende:
Niet stom, maar wel grappig verhaal;
Ooit met 1 voet op de bank in de trein een boete gehad. Was eigenlijk ¤23, maar ik maakte het grapje over dat het maar 1 voet was. Conducteur moest lachen en gaf me een boete van ¤11,50
Ja, ik zat het me net zelf ook af te vragen. ik weet eigenlijk niet hoe hij dat gedaan heeft, het is een aantal jaar geleden en ik was denk ik een jaar of 15/16. (12/13 jaar geleden dus) ik mocht m direct betalen, dus ik denk dattie het uiteindelijk gewoon in zn eigen zak gestoken heeft?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een conducteur kan dat zomaar even zelf bepalen, ja?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |