Dat voordeel heb jij dan weer inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk altijd direct naar Walt Disney Plantsoen. Zo voorkom ik natuurlijk andere hikers of enig sociaal contact.
AR heeft ergens in downloads of in het studentenhandboek ook een plaatje staan, als het goed is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1,83m hoog, dus ik denk dat het wel past![]()
dan rest mij nog een vraag, in welke 'loods' moet ie? Want ik zit lekker op Streetview te kijken, waar ik alleen een soort van parkeergarage zie
ik kom er nu ook achter dat er instructies voor de LM in Breukelen zijn, had me een hoop gerommel gescheeldquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
AR heeft ergens in downloads of in het studentenhandboek ook een plaatje staan, als het goed is.
Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terugquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kom er nu ook achter dat er instructies voor de LM in Breukelen zijn, had me een hoop gerommel gescheeld
Instructies voor Almere kan ik echter niet vinden
hartelijk bedanktquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terug
Ik zou zweren dat dat hok blauw is ipv witquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terug
Ik dacht wit. Was er vorige week nog, maar kom er eigenlijk nooit dus ben niet 100% zekerquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat dat hok blauw is ipv witOf ze hebben het de afgelopen maand geverfd.
Zag op het lijstje bij de balie dat er iets van 20 bij waren gekomen en 10 weggegaan, om 11 uur, dus denk het wel jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:47 schreef Viezze het volgende:
Stond het er nog steeds / weer zo vol? Maandag was het behoorlijk druk.
Waar in Schiedam? Kan je misschien naar me zwaaien op kantoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Viezze het volgende:
Ritje Zwolle-Schiedam morgen. Had op meer gehoopt maar goed.
Dudequote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Drilboor het volgende:
zullen we anders in plaats van te karten gewoon met zijn allen naar Partytreff Dorsten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |