abonnement Unibet Coolblue
pi_148596288




Eén ruimte.
Eén gast.
Eén interviewer.
En met een beetje mazzel een goed gesprek.

Vanaf vrijdag 28 november 2014 wekelijks om ca. 20.25 uur op NPO 3

Gastheer: Theo Maassen

In totaal acht afleveringen ontvangt Theo Maassen onder andere de volgende gasten: rapper Typhoon, Islamitisch prediker Abdul-Jabbar van de Ven, topondernemer Olcay Gulsen, Iceman Wim Hof, acteur Jeroen van Koningsbrugge, zanger Frans Bauer, schrijfster Myrthe van der Meer, oud-advocaat Bram Moszkowicz.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 08:44:12 ]
pi_148601075
Het blijft een mooi programma. Helaas vergeet ik het wel altijd waardoor ik er alleen af en toe middenin val tijdens het zappen.
  maandag 12 januari 2015 @ 16:24:30 #3
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148608728
Is Bram al geweest? Ik heb maar een klein stukje met Bauer gezien. Lang niet genoeg om permanente hersenbeschadiging op te lopen maar ook niet te kort om te beseffen dat Theo door een hel gegaan moest zijn. Waar kletsten ze over: Brabant, 'lekker gewoon gebleven', dat wijf van hem (Mariska?) en zijn relatie met de fans?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148608865
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:24 schreef Morendo het volgende:
Is Bram al geweest? Ik heb maar een klein stukje met Bauer gezien. Lang niet genoeg om permanente hersenbeschadiging op te lopen maar ook niet te kort om te beseffen dat Theo door een hel gegaan moest zijn. Waar kletsten ze over: Brabant, 'lekker gewoon gebleven', dat wijf van hem (Mariska?) en zijn relatie met de fans?
En aardbeienjam!
Maar op het programma staan alleen nog Moskovitsch en Van Koningsbrugge, toch?
  maandag 12 januari 2015 @ 16:30:47 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148608885
a.s. vrijdag Van Koningsbrugge en daarna volgende week als afsluiter Mosko.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 januari 2015 @ 16:31:52 #6
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148608919
quote:
7s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef Stofje het volgende:

[..]

En aardbeienjam!
Maar op het programma staan alleen nog Moskovitsch en Van Koningsbrugge, toch?
Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148608969
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg. :')
Het programma werd geheel in stijl afgesloten zeg maar. Heb deze aflevering alsnog even helemaal gekeken en tja... Nee, er kwam niet erg veel uit Franske.
pi_148609062
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen... :? of een schreeuwerige show maken.

Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.

Mensen zijn zoals ze zijn, daar verander je weinig meer aan.

En het is net zó dom en leeghoofdig om te blaten over andere mensen.

Wat je zegt, ben jezelf (8>
pi_148609729
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen... :? of een schreeuwerige show maken.

Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.

Mensen zijn zoals ze zijn, daar verander je weinig meer aan.

En het is net zó dom en leeghoofdig om te blaten over andere mensen.

Wat je zegt, ben jezelf (8>
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 12 januari 2015 @ 17:02:53 #10
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148609824
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:

Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.

Mensen zijn zoals ze zijn, daar verander je weinig meer aan.

En het is net zó dom en leeghoofdig om te blaten over andere mensen.

Wat je zegt, ben jezelf (8>
Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148609925
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen... :? of een schreeuwerige show maken.

Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.

Mensen zijn zoals ze zijn, daar verander je weinig meer aan.

En het is net zó dom en leeghoofdig om te blaten over andere mensen.

Wat je zegt, ben jezelf (8>
Ok. We kunnen dit forum wel opdoeken.. :D
pi_148610524
Ik vind niet dat hier nu hele beledigende dingen over Frans staan. Er wordt niet gescholden, maar inhoudelijk ingegaan op het programma. Vorige week was een bijzonder diepgaande uitzending, deze is gewoon enigszins oppervlakkig. Nog altijd respect voor Frans hoor, het lijkt me een hele aardige kerel.
pi_148610818
Ik vond Theo eigenlijk interessanter dan Frans, deze uitzending. De 'bekentenis' dat hij dat liedje van Frans (Heel mijn leven) echt heel mooi vindt - ik had dat niet zo achter hem gezocht.

En ook die somberheid van Theo. Iedereen heeft wel eens een kutdag, maar dat is toch nog van een andere orde dan denken 'als ik nu dood zou gaan, zou het wel best zijn'.
pi_148613691
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen... :? of een schreeuwerige show maken.

Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.

Mensen zijn zoals ze zijn, daar verander je weinig meer aan.

En het is net zó dom en leeghoofdig om te blaten over andere mensen.

Wat je zegt, ben jezelf (8>
Nou ja, volgens mij is Frans een hele goeie, gezellig, ongecompliceerde vent. In het dagelijks leven is het vast een stuk makkelijker om Frans als goede vriend te hebben dan Myrthe van vorige week. Alleen levert dat dus op TV geen hele boeiende gesprekken op.
pi_148615020
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.
_O_ _O-
  vrijdag 16 januari 2015 @ 23:42:30 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148765287
Vanavond stukken beter dan vorige week.
Je kon wel merken dat Theo en Jeroen elkaar redelijk goed kennen en goed op elkaar ingespeeld waren.
Moest wel lachen om de scene met de batjes en die ui. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 januari 2015 @ 23:51:39 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148765572
Verheug me nu al op die van volgende week met Moszkowicz.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_148840053
Wat weinig reacties op Van Koningsbrugge. Vond het ook een leuke uitzending, ben Van Koningsbrugge ook zeker meer gaan waarderen. Vooral z'n zelfkennis vond ik mooi.
pi_148840642
Ik heb het gezien, maar ik vond er weinig aan. Ik vond het altijd al een vrij irritante, blije eikel en dat is helaas niet veranderd. Volgens mij was het vooral een dagje lekker geinen met Theo, want die vond het allemaal ook wel leuk en gezellig.

En die zelfkennis...mwah. Het werd allemaal zo koel en zakelijk verteld, zonder een spoortje van emotie. Soms zelfs opschepperig. Dat klopt op zich wel met het dragen van een masker en het niet toelaten van anderen, maar ik werd er niet door geraakt. Het voelde nergens echt oprecht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 januari 2015 @ 14:55:22 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_148840745
zoals met alles bij Van Koningsbrugge heb ik het idee dat hij een rol speelt.

En dat hij niet kan slapen daar snap ik ook wel, ben altijd verrast hoe makkelijk veel gasten daar slapen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_148840784
Gisteren even teruggekeken. Wat een eng wijf was dat zeg! Bah!
Wie is nu de volgende? Fransje Bauer, zijn allemaal herhalingen ofnie??
blablablabla
  maandag 19 januari 2015 @ 14:58:36 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148840893
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef rubbereend het volgende:
zoals met alles bij Van Koningsbrugge heb ik het idee dat hij een rol speelt.
Had ik precies hetzelfde. Maar nu heb ik ook wel een fikse antipathie voor die man. Ik vind 'm continu een typetje spelen en dat typetje komt me de neus uit. Jammer, want met Draadstaal kon ik 'm zo nu en dan best waarderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148841190
Ik weet nu wel waarom ik zelden complimenten krijg. Dat komt natuurlijk omdat mensen veronderstellen dat ik zelf ook wel weet hoe enorm goed ik ben. :7
  maandag 19 januari 2015 @ 15:10:27 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148841386
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef Elan het volgende:
Gisteren even teruggekeken. Wat een eng wijf was dat zeg! Bah!
Wie is nu de volgende? Fransje Bauer, zijn allemaal herhalingen ofnie??
Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_148841905
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.
Keek vorige week via Uitzendinggemist app die met Myrthe terug en die is blijkbaar van 2 januari al.
Loop weer eens hopeloos achter de feiten aan -O-
blablablabla
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:59:33 #26
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_148876967
Vond van Koningsbrugge maar saai.
opgezegd@fok.nl
pi_148895933
Maassen en Van Koningsbrugge mogen elkaar. Dat levert niet per se spraakmakende televisie op. Ze waren aardig voor elkaar, weinig spanningsveld.

Ondanks dat wel een leuke aflevering. Van Koningsbrugge is een creatief persoon. Hij vertelde veel over zichzelf, er werd gelachen, maar het bleef oppervlakkig/emotieloos.
pi_148896650
Het is vaak zo flauw geknipt. Waarom moeten we 5 minuten kijken naar dat hij hoest omdat hij zich verslikt? Omdat hij dan tranen in zijn ogen krijgt? Wat een onzin.
  woensdag 21 januari 2015 @ 00:56:07 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148896956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is vaak zo flauw geknipt. Waarom moeten we 5 minuten kijken naar dat hij hoest omdat hij zich verslikt? Omdat hij dan tranen in zijn ogen krijgt? Wat een onzin.
Dat is inderdaad wel waar. Soms teveel blijven hangen op momentjes bij gebrek aan echt spannende TV.
Hoop dat Bram volgende uitzending wel wat spanning oplevert.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_148990276
Brammetje Horlepiep nu, hij bekent :Y

http://www.npo.nl/live/npo-3
pi_148990486
Eerste 20 minuten gemist helaas, maar ik kijk. Lijkt me een topshow. :)
★★★
pi_148990638
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste 20 minuten gemist helaas, maar ik kijk. Lijkt me een topshow. :)
Slapjes nog, de oorlog hebben we gelukkig gehad.
pi_148990781
Is Brammetje flink verkouden?
pi_148990943
Oi, wat tikt hij met zijn ogen. Was me nog nooit opgevallen.
pi_148990998
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Oi, wat tikt hij met zijn ogen. Was me nog nooit opgevallen.
Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.
★★★
pi_148991161
Mooie is dat je vooral veel ijverige stagiaires hebt van een hoog niveau die de dossiers doorspitten voor hem, kost niks, maar hij schrijft die uren wel op!
pi_148991340
Het eindigde ook slap, niks nieuws van Bram geleerd. Jammer!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 23:32:24 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148996886
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Oi, wat tikt hij met zijn ogen. Was me nog nooit opgevallen.
Doet ie altijd. 1 van z'n zenuwtrekken, maar verder is ie vol van zelfvertrouwen... ;)

Verder weinig nieuws gezien of gehoord en vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 januari 2015 @ 21:06:47 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_149021668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:

vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.

Mijn god :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149029629
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Verder weinig nieuws gezien of gehoord en vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.
Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt zijn de azijnpissers er als de kippen bij om je kop er af te hakken. Mooi moment vond ik dat hij zei, gezien wat er mogelijk was leefde ik nog zeer bescheiden, met een Aston Martin, een BMW 7 en nog enkele andere wagens :D

Maar ik gun het hem. Veel andere advocaten hadden de zaken niet zo kunnen afronden zoals hij dat deed. Ik denk dat ze hem (deels) onterecht hebben geschrapt.
Wat er speelt tussen hem en zijn broers zou ik alleen niet via de media zo op tafel leggen, maargoed.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_149030259
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:19 schreef W00fer het volgende:
Veel andere advocaten hadden de zaken niet zo kunnen afronden zoals hij dat deed.
Waarom denk je dat?
pi_149030487
quote:
5s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_149030568
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.
Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?
pi_149030598
quote:
5s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:01 schreef k_man het volgende:

[..]

Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).

Vind het bijvoorbeeld opmerkelijk wat Nico Meijering nu doet in dat passageproces. Trekt ook een grote mond open tegen het OM, maar hij krijgt niet de kritiek die Bram wel kreeg.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_149030773
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:02 schreef W00fer het volgende:
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).
Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?

Ik krijg een beetje het idee dat je geneigd bent te denken dat Bram het goed gedaan heeft, omdat je 'm sympathiek vindt. In plaats van andersom.

quote:
Vind het bijvoorbeeld opmerkelijk wat Nico Meijering nu doet in dat passageproces. Trekt ook een grote mond open tegen het OM, maar hij krijgt niet de kritiek die Bram wel kreeg.
Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2015 02:13:38 ]
pi_149030958
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?

Ik krijg een beetje het idee dat je geneigd bent te denken dat Bram het goed gedaan heeft, omdat je 'm sympathiek vindt. In plaats van andersom.

[..]

Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?
De afwezigheid van kritiek wil niet zeggen dat iemand het beter doet. Het is toch niet zo dat als iemand veel aandacht krijgt, hij het goed of slecht doet? Causaal verband is er niet.
Bram is gewoon een makkelijk doelwit om op te zeiken geweest. En ja, deels omdat ik hem sympathiek vind, maar ik vind Theo Hiddema nog veel sympathieker.

Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen. Dat is ook het verhaal dat omdat hij in Boulevard zit, Eva Jinek had, enz dat gunnen mensen hem niet, vinden dat hij teveel pocht, en dan krijg je dat gezeik. Men gaat dat vergelijken met zijn pleitcapaciteiten. Voor mij staat dat er los van.

Overigens zijn de negatievelingen gemakkelijk te weerleggen. Dat deed Bram ook prima door te vertellen dat de 2 journalisten die zijn broers interviewden met aantoonbare onjuistheden kwamen. Laat zien dat hij er over nagedacht heeft. Die bias vanuit de pers om iemand kapot te schrijven hekel ik. Heeft niks te maken met of het Bram is, of Flip Fluitketel.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 25 januari 2015 @ 03:05:19 #47
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149031856
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.
Ja, het viel mij ook altijd op. Een dwangmatige tic misschien.

Vorige week met Jeroen van Koningsbrugge viel me tegen, ik had een verhaal over zijn jeugd verwacht (met zijn moeder die alcoholist was en hij die haar moest verzorgen) maar het lijkt erop dat zijn moeder niet zo blij was met zijn interview in het magazine Jan waarin hij dat vertelde. Ik heb hem ook eens ergens gehoord over dat hij ooit ontvoerd is door aliens - in alle ernst - en had daar ook wel iets over willen horen. Matig.

Met Moszkowicz (uit mijn hoofd!) vond ik Theo erg goed. Hij vroeg vaak precies wat ik dacht, of merkte dat op. Ik denk altijd dat ik geen mensenkennis heb of het niet toelaat maar Bram was voorspelbaar voor me. Ik vond het ook wel grappig dat hij een woord expres Duits uitsprak (iets met 'berufs'). Heel voorspelbaar weer en natuurlijk kwam antisemitisme ook weer even aan bod.
pi_149032500
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
Zoals wie dan bijvoorbeeld?
pi_149032623
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?
  zondag 25 januari 2015 @ 08:56:06 #50
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_149032750
Theo had toch een keer een grove grap over hem en Eva Jinek gemaakt, iets met een hakenkruis. Maar niets over gezegd.
opgezegd@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')