abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 januari 2015 @ 16:02:21 #126
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148358945
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:01 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt ja. Ik ga wel gewoon voor optie 2. Anders blijf ik aan de gang, en 3/4/5 etc. dagen per week 44 min... dikke doei.

Thanks
2 is fitline begrijp ik?

If so, welcome. Als je maar niet het squatrack hele middag bezet houdt :+ :) ;)
pi_148359568
quote:
12s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

2 is fitline begrijp ik?

If so, welcome. Als je maar niet het squatrack hele middag bezet houdt :+ :) ;)
Fitline inderdaad. Zal eerder de chest apparatuur worden, gezien dat bij mij bovengemiddeld slecht gaat.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:21:36 #128
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148359621
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:19 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Fitline inderdaad. Zal eerder de chest apparatuur worden, gezien dat bij mij bovengemiddeld slecht gaat.
Gaan we een keer samen benchen en dumble benchen / chest dag doen oke?

Ik doe niks met de appartuur behalve de legg press legg curl legg extention en cable rack :@

Ah ja en de latt pull down
  maandag 5 januari 2015 @ 16:21:42 #129
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_148359624
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:53 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Moet inderdaad gebeuren. Geen idee, het is een forum enzo. Forum - "a meeting or medium where ideas and views on a particular issue can be exchanged."

[..]

Niet bij powerlifting (IPF). Staat nergens in de regels dat het gecontroleerd hoeft, zolang de handen de bar maar niet verlaten. http://www.powerlifting-i(...)_in_back_section.pdf
Dat klopt. Je moet de bar onder controle hebben met de handen totdat je de grond raakt. Niet zoals lillebridge hem loslaat voordat de bar de grond raakt. Tijdens meets houdt hij ze ook vast met de handen tot het gewicht stil ligt op de grond.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:55:36 #130
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_148360657
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:21 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat klopt. Je moet de bar onder controle hebben met de handen totdat je de grond raakt. Niet zoals lillebridge hem loslaat voordat de bar de grond raakt. Tijdens meets houdt hij ze ook vast met de handen tot het gewicht stil ligt op de grond.
Lillebridge smijt de bar altijd op de vloer. :')



[ Bericht 24% gewijzigd door Snakey op 05-01-2015 17:02:20 ]
  maandag 5 januari 2015 @ 18:39:39 #131
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148363400
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:08 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Nice, ben benieuwd naar je ervaring. Ben nog niet van plan om een belt te halen, maar mocht ik er een halen dan is het zo'n leverbelt.
Zit me goed die belt.
Door de hoogte (10cm). goeie ondersteuning rondom, en in 1 klik vast en los vlak voor en na een setje.
Rondom gelijke druk op je core

Nadeel misschien is dat de riem dik is 1cm, en dan aan de rand een beetje onprettig voelt als hij niet hoog genoeg zit en je onderin je lift zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 05-01-2015 18:48:30 ]
  maandag 5 januari 2015 @ 18:52:11 #132
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_148363850
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Lillebridge smijt de bar altijd op de vloer. :')

In training ja. Vandaar het gedeelte tijdens meets:

Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 5 januari 2015 @ 19:24:45 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 6 januari 2015 @ 00:00:58 #134
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_148377391
Volgens Skype ben je jarig Yuri. Gefeliciteerd *O*
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 00:03:26 #135
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_148377464
Ben ik trouwens de enige die er een teringhekel aan heeft als de bench scheef staat? Op de een of andere manier kunnen mijn hersenen daar niet mee omgaan en ga ik scheef benchen omdat de bar hoe dan ook parallel moet zijn aan de lijnen van het plafond :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 00:14:20 #136
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_148377784
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die er een teringhekel aan heeft als de bench scheef staat? Op de een of andere manier kunnen mijn hersenen daar niet mee omgaan en ga ik scheef benchen omdat de bar hoe dan ook parallel moet zijn aan de lijnen van het plafond :')
Dat is het laatste waar ik me zorgen over maak. Net nog floor presses gedaan kijkend naar een TL-buis terwijl ik niet parallel lig aan de gipsplaten van het plafond. (poverty gym) :s)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_148377993
Zo, na circa 2-3 weken rehabben zijn mijn adductoren weer zo goed als gerepareerd, en dat betekent weer beginnen met echt trainen. Voelde goed vandaag. _O_ 2015 is gonna be a good year.

quote:
6s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef star_gazer het volgende:
Volgens Skype ben je jarig Yuri. Gefeliciteerd *O*
_O- Thanks man. O+

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die er een teringhekel aan heeft als de bench scheef staat? Op de een of andere manier kunnen mijn hersenen daar niet mee omgaan en ga ik scheef benchen omdat de bar hoe dan ook parallel moet zijn aan de lijnen van het plafond :')
iknowdatfeelbrah

Als die bij ons scheef ligt, dan rack je scheef uit, waardoor je setup ook niet geheel recht is. Heel vervelend.
If not now, then when.
pi_148378014
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Lightweight het volgende:
Sportschool dilemma

Optie 1: 22 min (heen), 22 min (terug) rijden

Voordelen: Sportschool met een geweldig deadlift platform waar 4 mensen op kunnen, een oly platform en 3 of 4 squatracks waar ook benches in mogen staan. Mag DLs laten vallen waar nodig. Gecontroleerd en voorzichtig terugleggen kan ook, maar daar heb ik weinig aan. Wil all-out kunnen gaan zonder bullshit. Wil geen energie verspillen aan controlled descent, wat ik nu (thuis) wel doe.
Nadelen: Kapot lange reistijd om dat 2,3,4 keer per week te doen ad 44 min per dag. Bijna niets kwa accessoires mogelijk. Beetje vreemde crossfit figuren.

Optie 2: 4 min (heen), 4 min (terug) rijden

Voordelen: Amper reistijd. Veel meer apparaten waar ik gewoon netjes alle oefeningen kan doen zonder problemen en een beetje kan bodybuilden naast het powerliften.
Nadelen: Deadliften zal wel lukken, maar niet op een 'all out' manier. Kan het niet goed uitleggen, maar awareness over het voorzichtig terugleggen fucked me hele vorm gewoon.

Zou bijna naar allebei willen gaan, 1 of 2x per week naar de eerste, maar ligt helaas buiten het budget. :D

Op deze manier deadliften zou ideaal zijn, maar niet elke gym laat dat toe:



Bedenk je dat ik elke dag een halfuur heen en een halfuur terug fiets naar een fitforfree met 1 squadrek en 2 benchpresses. Mischien verzacht dat de pijn als je voor de eerste keuze gaat ;) .

Mijn (EDIT: incline) dumbellpress gaat de laatste tijd echt heel slecht, kon 1,5 maand terug 38 kg dumbells, tegenwoordig lukt met moeite 32 :'( . Mischien doordat ik al tijdje verkouden ben. Was ook gestopt met pwo unstoppable (schijnt epo in te zitten). Kon er niet vanaf blijven toen half potje door de gootsteen gespoeld ( :') ) na een training, was gewoon ongezond armen werden 2x zo groot. Is het normaal dat je zo'n terugval kent na het stoppen met zulks pwo? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door bombmannl op 06-01-2015 00:33:17 ]
  dinsdag 6 januari 2015 @ 02:14:10 #139
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_148379455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:14 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat is het laatste waar ik me zorgen over maak. Net nog floor presses gedaan kijkend naar een TL-buis terwijl ik niet parallel lig aan de gipsplaten van het plafond. (poverty gym) :s)
Zorgen maken is een groot woord, maar het is een beetje een brainfuck.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:57:15 #140
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148382060
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:23 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Bedenk je dat ik elke dag een halfuur heen en een halfuur terug fiets naar een fitforfree met 1 squadrek en 2 benchpresses. Mischien verzacht dat de pijn als je voor de eerste keuze gaat ;) .

Mijn (EDIT: incline) dumbellpress gaat de laatste tijd echt heel slecht, kon 1,5 maand terug 38 kg dumbells, tegenwoordig lukt met moeite 32 :'( . Mischien doordat ik al tijdje verkouden ben. Was ook gestopt met pwo unstoppable (schijnt epo in te zitten). Kon er niet vanaf blijven toen half potje door de gootsteen gespoeld ( :') ) na een training, was gewoon ongezond armen werden 2x zo groot. Is het normaal dat je zo'n terugval kent na het stoppen met zulks pwo? :?
:')

Gym ook kapot gemaakt soms?

Deticated noemt het EPO-DROL TM. Leuk naampje om bro-mongolen in de gym en op het internet er over te laten praten, en een stukje placebo te triggeren

Is gewoon Rhodiola. Is Roze wortel. Ondersteund een beetje je gemoedstoestand ( als je er in geloofd vooral)
Maakt echt je armen niet 0,2x dikker

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 06-01-2015 10:03:06 ]
pi_148382989
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:23 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Bedenk je dat ik elke dag een halfuur heen en een halfuur terug fiets naar een fitforfree met 1 squadrek en 2 benchpresses. Mischien verzacht dat de pijn als je voor de eerste keuze gaat ;) .
Wow. Is er echt geen betere gym dichter bij je in de buurt?
quote:
Mijn (EDIT: incline) dumbellpress gaat de laatste tijd echt heel slecht, kon 1,5 maand terug 38 kg dumbells, tegenwoordig lukt met moeite 32 :'( . Mischien doordat ik al tijdje verkouden ben. Was ook gestopt met pwo unstoppable (schijnt epo in te zitten). Kon er niet vanaf blijven toen half potje door de gootsteen gespoeld ( :') ) na een training, was gewoon ongezond armen werden 2x zo groot. Is het normaal dat je zo'n terugval kent na het stoppen met zulks pwo? :?
Placebo-effect.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 6 januari 2015 @ 10:46:08 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_148383019
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:57 schreef RaymondK het volgende:

[..]

:')

Gym ook kapot gemaakt soms?

Deticated noemt het EPO-DROL TM. Leuk naampje om bro-mongolen in de gym en op het internet er over te laten praten, en een stukje placebo te triggeren

Is gewoon Rhodiola. Is Roze wortel. Ondersteund een beetje je gemoedstoestand ( als je er in geloofd vooral)
Maakt echt je armen niet 0,2x dikker
Unstoppable is onlangs op de verboden lijst gezet omdat er twee dopinggeduide stoffen inzitten, nor-DMAA en higenamine: http://www.eigenkracht.nl(...)able+%28Dedicated%29. Het is dus wel iets meer dan een placebo-effect.
pi_148383119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Unstoppable is onlangs op de verboden lijst gezet omdat er twee dopinggeduide stoffen inzitten, nor-DMAA en higenamine: http://www.eigenkracht.nl(...)able+%28Dedicated%29. Het is dus wel iets meer dan een placebo-effect.
Serieus punt dus. 1x raden wie die zooi nog wel verkoopt en wie niet.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_148383165
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:57 schreef RaymondK het volgende:

[..]

:')

Gym ook kapot gemaakt soms?

Deticated noemt het EPO-DROL TM. Leuk naampje om bro-mongolen in de gym en op het internet er over te laten praten, en een stukje placebo te triggeren

Is gewoon Rhodiola. Is Roze wortel. Ondersteund een beetje je gemoedstoestand ( als je er in geloofd vooral)
Maakt echt je armen niet 0,2x dikker
Oke duidelijk, maar op internet lees ik dat epodrol in unstoppable tig maal meer (tot wel 1000x) salidroside bevat dan normale Rhodiola, waardoor epodrol ook wel natuurlijke epo wordt genoemd. Redbloodcell stimulator.

Of zeg ik nu iets heel doms? :?

En t is niet heel gek dat mensen epodrol associeren met epo. Maar natuurlijk had ik daar dieper onderzoek naar moeten doen :Y

Vind sws dat er maar weinig onafhankelijke info te vinden is over al die stoffen. Doen ze slim. :r
  dinsdag 6 januari 2015 @ 10:56:40 #145
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_148383218
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:54 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Oke duidelijk, maar op internet lees ik dat epodrol in unstoppable tig maal meer (tot wel 1000x) salidroside bevat dan normale Rhodiola, waardoor epodrol ook wel natuurlijke epo wordt genoemd. Redbloodcell stimulator.

Of zeg ik nu iets heel doms? :?

En t is niet heel gek dat mensen epodrol associeren met epo. Maar natuurlijk had ik daar dieper onderzoek naar moeten doen :Y

Vind sws dat er maar weinig onafhankelijke info te vinden is over al die stoffen. Doen ze slim. :r
Van die hoeveelheid wist ik niet idd.

Die higere red bloodcel count doen wel meer supplementen. De vitamine stack Animal pak van universal ook bijv. Hoor je niemand over. -O-

Zal idd. Wel een reden voor dat verbod zijn dou.

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 06-01-2015 11:10:37 ]
pi_148383403
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:44 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wow. Is er echt geen betere gym dichter bij je in de buurt?

[..]

Placebo-effect.
Jawel maar die zijn me iets te prijzig (niet veel geld als student).


Na wat extra research te hebben gedaan is het toch wel logisch dat er zo'n terugval ontstaat als je met zo'n extreme pwo stopt. Overigens zal er ook wel een deel van de terugval bestaan uit placebo-effect, dat geloof ik best :Y .
pi_148383706
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:07 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Jawel maar die zijn me iets te prijzig (niet veel geld als student).

Na wat extra research te hebben gedaan is het toch wel logisch dat er zo'n terugval ontstaat als je met zo'n extreme pwo stopt. Overigens zal er ook wel een deel van de terugval bestaan uit placebo-effect, dat geloof ik best :Y .
Kun je dan niet bij een universiteitsgym trainen? Die zijn vaak goed en goedkoop.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_148386883
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:22 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Kun je dan niet bij een universiteitsgym trainen? Die zijn vaak goed en goedkoop.
Zou kunnen maar dan moet ik eerst in utrecht gaan wonen. En fietsen vind ik niet zo erg. Alleen s'winters is het vervelend.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 13:53:15 #149
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_148387898
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die er een teringhekel aan heeft als de bench scheef staat? Op de een of andere manier kunnen mijn hersenen daar niet mee omgaan en ga ik scheef benchen omdat de bar hoe dan ook parallel moet zijn aan de lijnen van het plafond :')
Of niet precies haaks op de muur ofzo. Ja fucked up voor m'n concentratie is dat. Kleine autist die ik ben :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_148388887
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die er een teringhekel aan heeft als de bench scheef staat? Op de een of andere manier kunnen mijn hersenen daar niet mee omgaan en ga ik scheef benchen omdat de bar hoe dan ook parallel moet zijn aan de lijnen van het plafond :')
+1 herkenbaar.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')