abonnement Unibet Coolblue
pi_146949899
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:31 schreef AnnaNiem het volgende:
En er zijn ook een aantal karakters die uit verteld zijn. Je zou toch verwachten dat ze met de flexcontracten makkelijk af kunnen van deze karakters. Maar een karakter stopt meestal pas als de acteur opzegt. Geef dan mensen een vast contract als je ze te aardig vindt om te ontslaan ipv de flexwet te misbruiken en onlogische verklaringen te vinden voor 3 maanden afwezigheid. Wat dat betreft geeft de komst van Thijs, Vincent, Anna en Sacha weer wat ruimte voor nieuwe liefdes en intriges. Alleen waarom ze dan in een week het hele dorp moeten kennen... bouw het gewoon rustig op.
Vincent vind ik van alle nieuwkomers het beste karakter _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 24 november 2014 @ 11:30:17 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146950015
Wat is de toegevoegde waarde van die Thijs eigenlijk,
Die heb ik nog niks zien doen,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 24 november 2014 @ 11:32:03 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_146950074
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Anna begint me behoorlijk op mijn zenuwen te werken, bemoeit zich overal mee :r
Zeer irritant mormel idd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_146950137
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van die Thijs eigenlijk,
Die heb ik nog niks zien doen,
De mooiboy uithangen ofzo :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_146950166
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
Weer zo'n leuk interview met een (welbekende) schrijver van deze serie:

[..]

Nu klooien ze sowieso maar wat aan. Man, en dan nog beweren dat het zo fantastisch is :')
Hoe krijgt ie het zijn strot uit :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 24 november 2014 @ 11:36:12 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146950197
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 11:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

De mooiboy uithangen ofzo :')
Ze proberen het ook niet echt, Die kerel hing maar een beetje rond Lorena en de Veltman verhaallijn maar doet daarin zelf niks. En er moet nu een zusje komen om hem boeiend te maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146950353
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:31 schreef AnnaNiem het volgende:
En er zijn ook een aantal karakters die uit verteld zijn. Je zou toch verwachten dat ze met de flexcontracten makkelijk af kunnen van deze karakters. Maar een karakter stopt meestal pas als de acteur opzegt. Geef dan mensen een vast contract als je ze te aardig vindt om te ontslaan ipv de flexwet te misbruiken en onlogische verklaringen te vinden voor 3 maanden afwezigheid. Wat dat betreft geeft de komst van Thijs, Vincent, Anna en Sacha weer wat ruimte voor nieuwe liefdes en intriges. Alleen waarom ze dan in een week het hele dorp moeten kennen... bouw het gewoon rustig op.
Het ligt toch vooral aan de eentonigheid van het schrijversteam dat karakters "klaar" zijn. Natuurlijk, karakters als Bing en Sjors zijn echt over en klaar. Maar de nieuwe karakters die je noemt zullen zich nooit meer en beter kunnen ontwikkelen als ze alleen maar worden ingezet op de zoveelste eentonige love story. Ik kan de komende verhaallijn van Noud en Sacha al uittekenen:

- Bij de eerste ontmoeting zijn de twee op slag verliefd op elkaar
- Een stoorzender (in dit geval vriendje Daryl) zorgt ervoor dat de twee niet meteen bij elkaar komen
- Dit heeft het gevolg dat het een paar maanden duurt eer de twee elkaar ein-de-lijk de liefde verklaren en bij elkaar komen
- De prachtige liefde tussen de twee duurt hooguit een jaar voordat er dankzij een nieuwe stoorzender (vreemdgaan, een leugen, meningsverschil, nieuwe liefde) een onvermijdelijke breuk komt tussen de twee en dit verhaaltje binnen de kortste keren opnieuw wordt vertelt

Als ze nu eens afstappen van dit telenovella-format en het weer ombouwen tot een soap met veelzijdige verhaallijnen kan het nog wel wat worden met die nieuwe karakters. Nu zijn ze gedoemd om te mislukken.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 24 november 2014 @ 11:44:02 #83
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_146950418
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:36 schreef PicoMMP het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het was een geweldige aflevering. De shortie van vanavond is er eerlijk gezegd nog niks bij die alles maar voor een klein deel laat zien. De aflevering van vanavond is echt _O_ _O_

En Ludo _O_ _O_ _O_
pi_146950510
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het ligt toch vooral aan de eentonigheid van het schrijversteam dat karakters "klaar" zijn. Natuurlijk, karakters als Bing en Sjors zijn echt over en klaar. Maar de nieuwe karakters die je noemt zullen zich nooit meer en beter kunnen ontwikkelen als ze alleen maar worden ingezet op de zoveelste eentonige love story. Ik kan de komende verhaallijn van Noud en Sacha al uittekenen:

- Bij de eerste ontmoeting zijn de twee op slag verliefd op elkaar
- Een stoorzender (in dit geval vriendje Daryl) zorgt ervoor dat de twee niet meteen bij elkaar komen
- Dit heeft het gevolg dat het een paar maanden duurt eer de twee elkaar ein-de-lijk de liefde verklaren en bij elkaar komen
- De prachtige liefde tussen de twee duurt hooguit een jaar voordat er dankzij een nieuwe stoorzender (vreemdgaan, een leugen, meningsverschil, nieuwe liefde) een onvermijdelijke breuk komt tussen de twee en dit verhaaltje binnen de kortste keren opnieuw wordt vertelt

Als ze nu eens afstappen van dit telenovella-format en het weer ombouwen tot een soap met veelzijdige verhaallijnen kan het nog wel wat worden met die nieuwe karakters. Nu zijn ze gedoemd om te mislukken.
Dit, het lijkt ook alleen maar of ze liefdesverhaallijnen altijd weer kapot maken met vreemdgaan of een nieuwe kaper/kaapster op de kust. Je kunt toch ook gewoon een stel gezellig bij elkaar laten blijven, laten trouwen en kinderen laten krijgen zonder gezeik. Bij die karakters zoek je de uitdaging dan weer in andere dingen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 24 november 2014 @ 11:50:50 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146950592
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het ligt toch vooral aan de eentonigheid van het schrijversteam dat karakters "klaar" zijn. Natuurlijk, karakters als Bing en Sjors zijn echt over en klaar. Maar de nieuwe karakters die je noemt zullen zich nooit meer en beter kunnen ontwikkelen als ze alleen maar worden ingezet op de zoveelste eentonige love story. Ik kan de komende verhaallijn van Noud en Sacha al uittekenen:

- Bij de eerste ontmoeting zijn de twee op slag verliefd op elkaar
- Een stoorzender (in dit geval vriendje Daryl) zorgt ervoor dat de twee niet meteen bij elkaar komen
- Dit heeft het gevolg dat het een paar maanden duurt eer de twee elkaar ein-de-lijk de liefde verklaren en bij elkaar komen
- De prachtige liefde tussen de twee duurt hooguit een jaar voordat er dankzij een nieuwe stoorzender (vreemdgaan, een leugen, meningsverschil, nieuwe liefde) een onvermijdelijke breuk komt tussen de twee en dit verhaaltje binnen de kortste keren opnieuw wordt vertelt

Als ze nu eens afstappen van dit telenovella-format en het weer ombouwen tot een soap met veelzijdige verhaallijnen kan het nog wel wat worden met die nieuwe karakters. Nu zijn ze gedoemd om te mislukken.
Net als Tim en Sjors, Opeens vinden die elkaar leuk vervolgens is Tim vermist voor een halfjaar is die eindelijk terug duikt Sjors gelijk op Bing.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 24 november 2014 @ 11:57:16 #86
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146950746
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:44 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Ja, het was een geweldige aflevering. De shortie van vanavond is er eerlijk gezegd nog niks bij die alles maar voor een klein deel laat zien. De aflevering van vanavond is echt _O_ _O_

En Ludo _O_ _O_ _O_
Ook echt zin in vanavond. _O_ _O_ _O_

Dat gedoe met die Anna sla ik over.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 24 november 2014 @ 12:18:25 #87
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146951265
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 11:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

De mooiboy uithangen ofzo :')
Thijs is de nieuwe mooiboy ter vervanging van Danny (Jan Kooijman) en Mike (Louis Talpe). Geen geintje.
pi_146952078
Ik hoop echt zo dat als de verhaallijn met Nick en Ludo klaar is, het weer spannend wordt met een andere verhaallijn...

quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker _O_
Alleen jammer van die muziek. Op zich klinkt het niet eens zo heel slecht, alleen is het 1) een liedje, en 2) wordt het door Servies weer afgesloten met een geluidseffectje. Ronald Schilperoort had hier echt een mooie tune onder gezet, dat weet ik zeker.
Iedereen die ook maar een beetje film en series kijkt weet dat goede muziek echt heel belangrijk is voor het toevoegen van sfeer en emoties bij de kijkers. Ik snap echt niet dat ze daarop hebben bezuinigd. :(
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_146952080
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit, het lijkt ook alleen maar of ze liefdesverhaallijnen altijd weer kapot maken met vreemdgaan of een nieuwe kaper/kaapster op de kust. Je kunt toch ook gewoon een stel gezellig bij elkaar laten blijven, laten trouwen en kinderen laten krijgen zonder gezeik. Bij die karakters zoek je de uitdaging dan weer in andere dingen.
Precies, maar dat laatste schijnen de schrijvers niet te snappen. Er is zoveel meer wat je kunt vertellen met een liefdeskoppel dan relatieproblemen, vreemdgaan en scheidingen. Nu schetsen de schrijvers het beeld dat een relatie vanaf het begin al is gedoemd om te mislukken.

quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Net als Tim en Sjors, Opeens vinden die elkaar leuk vervolgens is Tim vermist voor een halfjaar is die eindelijk terug duikt Sjors gelijk op Bing.
Dat nam ik ook als voorbeeld voor de opsomming. Maar het belachelijke laatste huwelijk van Ludo en Janine is ook een perfect voorbeeld voor de werkwijze van deze schrijvers.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146952186
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 12:18 schreef James1988 het volgende:

[..]

Thijs is de nieuwe mooiboy ter vervanging van Danny (Jan Kooijman) en Mike (Louis Talpe). Geen geintje.
Hij haalt het voor mij bij lange na niet bij die 2 :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146952200
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Net als Tim en Sjors, Opeens vinden die elkaar leuk vervolgens is Tim vermist voor een halfjaar is die eindelijk terug duikt Sjors gelijk op Bing.
Maxime en Anton was ook zo potsierlijk out of the blue, in die lift _O- hadden daarvoor misschien een scene samen gehad _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 24 november 2014 @ 12:59:45 #92
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146952236
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hij haalt het voor mij bij lange na niet bij die 2 :D
Eens.
pi_146952251
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik hoop echt zo dat als de verhaallijn met Nick en Ludo klaar is, het weer spannend wordt met een andere verhaallijn...
Ik hoop er nog meer op dat ze ooit eens meerdere spannende verhaallijnen naast elkaar worden geschreven. Zo'n Sacha had middels een heel andere verhaallijn geïntroduceerd kunnen worden dan zo'n slap liefdeslijntje.

quote:
[..]

Iedereen die ook maar een beetje film en series kijkt weet dat goede muziek echt heel belangrijk is voor het toevoegen van sfeer en emoties bij de kijkers. Ik snap echt niet dat ze daarop hebben bezuinigd. :(
Nou ja, gezien de kwaliteit van de verhaallijnen in de afgelopen jaren is ook duidelijk bezuinigd op een paar goede schrijvers. Maar wel een of andere vage scriptdokter uit Amerika halen voor een onzinmethode :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146952372
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik hoop er nog meer op dat ze ooit eens meerdere spannende verhaallijnen naast elkaar worden geschreven. Zo'n Sacha had middels een heel andere verhaallijn geïntroduceerd kunnen worden dan zo'n slap liefdeslijntje.

[..]

Nou ja, gezien de kwaliteit van de verhaallijnen in de afgelopen jaren is ook duidelijk bezuinigd op een paar goede schrijvers. Maar wel een of andere vage scriptdokter uit Amerika halen voor een onzinmethode :')
Ze zijn ook zo goedgelovig inderdaad. :') Maar zo lang er voortdurend één spannende verhaallijn tussen zit ben ik tevreden. Het is beter dan wat we eerst hadden. Maar goed, het kan inderdaad nog stukken beter. Al de andere "verhaallijnen" zijn zo slap als een dweil. Als Doedel en Prinses Stampvoetje er niet beiden voor de flexwet uit moesten was het goed mogelijk dat Ludo nu niets meer te doen had dan een incidenteel spelletje schaak met Anton.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 24 november 2014 @ 13:17:24 #95
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146952601
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iedereen die ook maar een beetje film en series kijkt weet dat goede muziek echt heel belangrijk is voor het toevoegen van sfeer en emoties bij de kijkers. Ik snap echt niet dat ze daarop hebben bezuinigd. :(
Gezien al het servies dat inmiddels gesneuveld is, kun je jezelf afvragen of ze uiteindelijk niet duurder uit zijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146952614
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Gezien al het servies dat inmiddels gesneuveld is, kun je jezelf afvragen of ze uiteindelijk niet duurder uit zijn.
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_146952637
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Gezien al het servies dat inmiddels gesneuveld is, kun je jezelf afvragen of ze uiteindelijk niet duurder uit zijn.
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146952665
Nu Nick terug is, ga ik misschien weer kijken...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_146952708
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Gezien al het servies dat inmiddels gesneuveld is, kun je jezelf afvragen of ze uiteindelijk niet duurder uit zijn.
Gelukkig heeft Frons nog enkele gloednieuwe pannen gekocht. Elke keer dat Ludo last van zijn hoofd krijgt, heeft hij weer een goed excuus om daarop te timmeren.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 24 november 2014 @ 13:24:24 #100
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146952799
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Frons nog enkele gloednieuwe pannen gekocht. Elke keer dat Ludo last van zijn hoofd krijgt, heeft hij weer een goed excuus om daarop te timmeren.
Ah, dus zo laten ze Ludo's hoofdpijn overtuigend overkomen. En ik maar denken dat Erik de Vogel goed kan acteren.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')