abonnement Unibet Coolblue
pi_146692790
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef Fiorano het volgende:
En de 1e foto's van de Mclaren-Honda:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eigenlijk niets op te zien, behalve dat er "Honda" op de engine covers staat.
Het valt me nu pas op dat door die blauwe strook en de reflectie van dat ding de wagen een hele toffe kleur lijkt te hebben. Veel sjieker dan dat glimmend zilver imo :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146696600
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.autosport.com/(...)0?source=mostpopular

Ik hoop dat hij weer de middelvinger opsteekt naar het hele circus ^O^.
Ze moeten wel. Ze mogen maar vier rijders per seizoen inzetten dus moet er minimaal een coureur rijden die al gereden heeft.
Ericsson is al weg en de vraag is of Kobaysshi wil rijden. Dus blijft alleen Lotterer over.


En nog meer Caterham nieuws: Tony Fernandez heeft bijna alle medewerkers van 1MRT ontslagen, terwijl ze nog 7 weken salaris tegoed hebben. Mogelijke rechtszaken volgen, zowel tegen Fernandez als de curator.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 16 november 2014 @ 09:42:32 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146704513
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zien is niet belangrijk, het gaat erom hoe het klinkt.
Lijkt me stug dat zij dat enorm hebben verbeterd tov van de huidige motoren, ik hoop wel dat qua vermogen aan Mercedes kan tippen hoewel McLaren dit jaar me die motor eigenlijk schandalig slecht heeft gepresteerd.
pi_146705176
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lijkt me stug dat zij dat enorm hebben verbeterd tov van de huidige motoren, ik hoop wel dat qua vermogen aan Mercedes kan tippen hoewel McLaren dit jaar me die motor eigenlijk schandalig slecht heeft gepresteerd.
Valt de laatste races wel mee. Begin van het jaar was minder .
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 16 november 2014 @ 10:54:26 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146705334
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 10:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Valt de laatste races wel mee. Begin van het jaar was minder .
Ja het is wat beter maar zij hadden gewoon races moeten kunnen winnen, ik hoop dat ze dat volgend jaar wel lukt of iig dat Mercedes wat serieuzere concurrentie krijgt van welk team dan ook.
pi_146707926
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:21 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ze moeten wel. Ze mogen maar vier rijders per seizoen inzetten dus moet er minimaal een coureur rijden die al gereden heeft.
Ericsson is al weg en de vraag is of Kobaysshi wil rijden. Dus blijft alleen Lotterer over.

Koabayashi en Lotterer dan samen, of een van die twee en dan een nieuwe dus.
  zondag 16 november 2014 @ 19:19:53 #57
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146718439
Ik vraag me toch af in hoeverre de deal van McLaren met Honda hun effectiviteit dit jaar geschaad heeft. E.e.a. zal ongetwijfeld vastliggen in contracten, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat Mercedes niet het achterste van de tong wilde laten zien, wetende dat McLaren het jaar erop met diezelfde kennis naar Honda zou gaan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146724237
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:28 schreef Funzel het volgende:

[..]

Koabayashi en Lotterer dan samen, of een van die twee en dan een nieuwe dus.
Lotterer wil niet, Roberto Mehri claimt een stoeltje te hebben.
pi_146731443
..En Kobayashi is ondertussen door Caterham bevestigd: http://www.gpupdate.net/n(...)terham-in-abu-dhabi/

quote:
17 november 2014 – Kamui Kobayashi is één van de twee coureurs die volgende week zal racen voor Caterham in de seizoensfinale in Abu Dhabi. Dat heeft het team uit Leafield zondagavond bevestigd.
pi_146737838
Robin Frijns rijdt niet voor Caterham, want geen geld.
pi_146737853
Kobayashi aan de start, dat had ik niet verwacht.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 17 november 2014 @ 12:55:02 #62
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146739447
Gary Paffet neemt afscheid van Mclaren aangezien hij gerelateerd is aan Mercedes.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146743873
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kobayashi aan de start, dat had ik niet verwacht.
En ik had het ook niet gehoopt, daar weten ze het ook echt niet volgens mij.
  maandag 17 november 2014 @ 16:25:27 #64
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146745550
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zien is niet belangrijk, het gaat erom hoe het klinkt.

U vraagt, wij draaien

En:

Carlos Sainz Jr. zal voor Red Bull tin Abu Dhabi gaan testen gaan rijden.

quote:
Formula Renault 3.5 champion Carlos Sainz Jr will join Daniel Ricciardo in Red Bull's line-up for the final Formula One test of 2014 in Abu Dhabi.

Sainz, who won seven times en route to becoming the youngest champion in FR3.5 history this year, will drive on the first day of the two-day test, which will be held on the Yas Marina circuit on November 25-26.

It will be the Spaniard's second test for Red Bull, following his appearance in last year's young driver session at Silverstone, when he completed 35 laps in the RB9. He also drove for Toro Rosso in the same test, and more recently completed a demonstration run in the Red Bull RB8 as a reward for leading the FR3.5 championship at the halfway point of the season.

Toro Rosso team principal Franz Tost said recently that Sainz was one of four drivers in contention for a 2015 race seat with the team, alongside rookie Max Verstappen.

Meanwhile, McLaren have announced that they will part company with long-term test and reserve driver Gary Paffett at the end of the season. The split coincides with McLaren moving from Mercedes to Honda power for 2015, as Paffett remains part of the German manufacturer's factory DTM programme
http://www.formula1.com/news/headlines/2014/11/16635.html
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 17 november 2014 @ 19:54:23 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146752599
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 16:25 schreef Fiorano het volgende:

[..]


U vraagt, wij draaien

En:

Carlos Sainz Jr. zal voor Red Bull tin Abu Dhabi gaan testen gaan rijden.

[..]

http://www.formula1.com/news/headlines/2014/11/16635.html
Is dat met het geluiddodende ERS systeem of zonder?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 17 november 2014 @ 19:57:04 #66
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146752702
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 17 november 2014 @ 20:18:46 #67
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146753443
quote:
als dat de oplossing is kun je goeiedag zeggen tegen dat zogezegde "pinnacle of motorsport". Die FW16 mag tegenwoordig dan wel "eenvoudig" zijn, maar was in zijn tijd evengoed een complexe wagen.
Zijn vergelijking loopt daar mank, wat dat betreft ben ik het ook niet eens met zijn stelling.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146754587
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2014 19:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is dat met het geluiddodende ERS systeem of zonder?
Ik neem aan met, omdat de uitlaatgassen de turbo aandrijven, die onder andere de MGU-H oplaadt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146755265
quote:
Opzich wel, 70 miljoen pond in 1996 staan ongeveer gelijk aan 150 miljoen euro nu en dat budget hebben ze nu ook schijnt (https://infogr.am/team-f1-2014-budget-and-employees).

Toen werden ze kampioen, nu staan ze 3e en realistisch gezien misschien 5e of zelfs 6e. McLaren en Ferrari hebben de plank misgeslagen en de Mercedesmotor doet natuurlijk ook veel dus dit jaar is misschien niet helemaal representatief.

Maar als dit klopt: http://www.grandprix.com/ns/ns00047.html dan was het Benneton die in 1995 won met een budget van 43.3 miljoen dollar. Dat is nu 66 miljoen dollar / 53 miljoen euro. Zelfs Marussia had meer budget.

Maar dat gaat nu nooit meer lukken, of de CVC moet meer geld weggeven of ze moeten er een complete specserie van maken en dan heb je geen F1 meer.
pi_146756305
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:01 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Opzich wel, 70 miljoen pond in 1996 staan ongeveer gelijk aan 150 miljoen euro nu en dat budget hebben ze nu ook schijnt (https://infogr.am/team-f1-2014-budget-and-employees).

Toen werden ze kampioen, nu staan ze 3e en realistisch gezien misschien 5e of zelfs 6e. McLaren en Ferrari hebben de plank misgeslagen en de Mercedesmotor doet natuurlijk ook veel dus dit jaar is misschien niet helemaal representatief.

Maar als dit klopt: http://www.grandprix.com/ns/ns00047.html dan was het Benneton die in 1995 won met een budget van 43.3 miljoen dollar. Dat is nu 66 miljoen dollar / 53 miljoen euro. Zelfs Marussia had meer budget.

Maar dat gaat nu nooit meer lukken, of de CVC moet meer geld weggeven of ze moeten er een complete specserie van maken en dan heb je geen F1 meer.
Alleen moet Marussia betalen voor de motoren en hoefde Benetton dat niet. Dat scheelt zo'n 30 miljoen euro,
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 17 november 2014 @ 22:36:21 #71
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146759527
Ik ben het best eens dat zo'n voorvleugel er belachelijk uitziet en dat is ook niet wat ik als fan wil. Maar ik wil wel als fan dat de teams hun uiterste best doen zo snel mogelijk te gaan binnen de regels die er zijn (en die waar mogelijk naar hun eigen hand te zetten). Als 17 vinnen aan de zijkant van de vleugel beter werken dan 16 dan moeten ze dat gewoon doen. Mits ze dat het geld waard vinden. Een ander team zal er voor kiezen om het bij 16 te laten en meer geld in het terugbrengen van het gewicht te steken, om maar een voorbeeld te noemen. Ik vind het verschil in budgetten soms om te huilen, maar het moment waarop je innovatie stopt houdt de F1 op te bestaan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146770754
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 15:36 schreef Marks het volgende:

[..]

En ik had het ook niet gehoopt, daar weten ze het ook echt niet volgens mij.
Gehoopt wel. Ik gun het Kobayashi altijd wel. Ik ben wel heel benieuwd wie met een superlicentie die laatste race gaat rijden voor Caterham.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_146771124
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Gehoopt wel. Ik gun het Kobayashi altijd wel. Ik ben wel heel benieuwd wie met een superlicentie die laatste race gaat rijden voor Caterham.
Gerucht dat Max Chilton gaat rijden wordt steeds sterker.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146773921
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen moet Marussia betalen voor de motoren en hoefde Benetton dat niet. Dat scheelt zo'n 30 miljoen euro,
Plus dat er meer races zijn.

En verder weg.
  dinsdag 18 november 2014 @ 19:54:54 #75
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146784032
McLarenF1 twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 19:31:01 Guys, we know you're awaiting news on our driver line-up. We'll announce after Dec 1 – you'll hear it here first. All eyes now on Abu Dhabi. reageer retweet
Fijn dan, als(!) het Buttons laatste race zou zijn heeft ie ook geen mooi Au revoir kunnen zeggen :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')