Het valt me nu pas op dat door die blauwe strook en de reflectie van dat ding de wagen een hele toffe kleur lijkt te hebben. Veel sjieker dan dat glimmend zilver imoquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef Fiorano het volgende:
En de 1e foto's van de Mclaren-Honda:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk niets op te zien, behalve dat er "Honda" op de engine covers staat.
Ze moeten wel. Ze mogen maar vier rijders per seizoen inzetten dus moet er minimaal een coureur rijden die al gereden heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.autosport.com/(...)0?source=mostpopular
Ik hoop dat hij weer de middelvinger opsteekt naar het hele circus .
Lijkt me stug dat zij dat enorm hebben verbeterd tov van de huidige motoren, ik hoop wel dat qua vermogen aan Mercedes kan tippen hoewel McLaren dit jaar me die motor eigenlijk schandalig slecht heeft gepresteerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zien is niet belangrijk, het gaat erom hoe het klinkt.
Valt de laatste races wel mee. Begin van het jaar was minder .quote:Op zondag 16 november 2014 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat zij dat enorm hebben verbeterd tov van de huidige motoren, ik hoop wel dat qua vermogen aan Mercedes kan tippen hoewel McLaren dit jaar me die motor eigenlijk schandalig slecht heeft gepresteerd.
Ja het is wat beter maar zij hadden gewoon races moeten kunnen winnen, ik hoop dat ze dat volgend jaar wel lukt of iig dat Mercedes wat serieuzere concurrentie krijgt van welk team dan ook.quote:Op zondag 16 november 2014 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt de laatste races wel mee. Begin van het jaar was minder .
Koabayashi en Lotterer dan samen, of een van die twee en dan een nieuwe dus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze moeten wel. Ze mogen maar vier rijders per seizoen inzetten dus moet er minimaal een coureur rijden die al gereden heeft.
Ericsson is al weg en de vraag is of Kobaysshi wil rijden. Dus blijft alleen Lotterer over.
Lotterer wil niet, Roberto Mehri claimt een stoeltje te hebben.quote:Op zondag 16 november 2014 13:28 schreef Funzel het volgende:
[..]
Koabayashi en Lotterer dan samen, of een van die twee en dan een nieuwe dus.
quote:17 november 2014 – Kamui Kobayashi is één van de twee coureurs die volgende week zal racen voor Caterham in de seizoensfinale in Abu Dhabi. Dat heeft het team uit Leafield zondagavond bevestigd.
En ik had het ook niet gehoopt, daar weten ze het ook echt niet volgens mij.quote:Op maandag 17 november 2014 11:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kobayashi aan de start, dat had ik niet verwacht.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zien is niet belangrijk, het gaat erom hoe het klinkt.
http://www.formula1.com/news/headlines/2014/11/16635.htmlquote:Formula Renault 3.5 champion Carlos Sainz Jr will join Daniel Ricciardo in Red Bull's line-up for the final Formula One test of 2014 in Abu Dhabi.
Sainz, who won seven times en route to becoming the youngest champion in FR3.5 history this year, will drive on the first day of the two-day test, which will be held on the Yas Marina circuit on November 25-26.
It will be the Spaniard's second test for Red Bull, following his appearance in last year's young driver session at Silverstone, when he completed 35 laps in the RB9. He also drove for Toro Rosso in the same test, and more recently completed a demonstration run in the Red Bull RB8 as a reward for leading the FR3.5 championship at the halfway point of the season.
Toro Rosso team principal Franz Tost said recently that Sainz was one of four drivers in contention for a 2015 race seat with the team, alongside rookie Max Verstappen.
Meanwhile, McLaren have announced that they will part company with long-term test and reserve driver Gary Paffett at the end of the season. The split coincides with McLaren moving from Mercedes to Honda power for 2015, as Paffett remains part of the German manufacturer's factory DTM programme
Is dat met het geluiddodende ERS systeem of zonder?quote:Op maandag 17 november 2014 16:25 schreef Fiorano het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
En:
Carlos Sainz Jr. zal voor Red Bull tin Abu Dhabi gaan testen gaan rijden.
[..]
http://www.formula1.com/news/headlines/2014/11/16635.html
als dat de oplossing is kun je goeiedag zeggen tegen dat zogezegde "pinnacle of motorsport". Die FW16 mag tegenwoordig dan wel "eenvoudig" zijn, maar was in zijn tijd evengoed een complexe wagen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef nils7 het volgende:
Ben t met 'm eens:
http://m.autosport.com/news/report.php/id/116805
Ik neem aan met, omdat de uitlaatgassen de turbo aandrijven, die onder andere de MGU-H oplaadt.quote:Op maandag 17 november 2014 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat met het geluiddodende ERS systeem of zonder?
Opzich wel, 70 miljoen pond in 1996 staan ongeveer gelijk aan 150 miljoen euro nu en dat budget hebben ze nu ook schijnt (https://infogr.am/team-f1-2014-budget-and-employees).quote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef nils7 het volgende:
Ben t met 'm eens:
http://m.autosport.com/news/report.php/id/116805
Alleen moet Marussia betalen voor de motoren en hoefde Benetton dat niet. Dat scheelt zo'n 30 miljoen euro,quote:Op maandag 17 november 2014 21:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Opzich wel, 70 miljoen pond in 1996 staan ongeveer gelijk aan 150 miljoen euro nu en dat budget hebben ze nu ook schijnt (https://infogr.am/team-f1-2014-budget-and-employees).
Toen werden ze kampioen, nu staan ze 3e en realistisch gezien misschien 5e of zelfs 6e. McLaren en Ferrari hebben de plank misgeslagen en de Mercedesmotor doet natuurlijk ook veel dus dit jaar is misschien niet helemaal representatief.
Maar als dit klopt: http://www.grandprix.com/ns/ns00047.html dan was het Benneton die in 1995 won met een budget van 43.3 miljoen dollar. Dat is nu 66 miljoen dollar / 53 miljoen euro. Zelfs Marussia had meer budget.
Maar dat gaat nu nooit meer lukken, of de CVC moet meer geld weggeven of ze moeten er een complete specserie van maken en dan heb je geen F1 meer.
Gehoopt wel. Ik gun het Kobayashi altijd wel. Ik ben wel heel benieuwd wie met een superlicentie die laatste race gaat rijden voor Caterham.quote:Op maandag 17 november 2014 15:36 schreef Marks het volgende:
[..]
En ik had het ook niet gehoopt, daar weten ze het ook echt niet volgens mij.
Gerucht dat Max Chilton gaat rijden wordt steeds sterker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Gehoopt wel. Ik gun het Kobayashi altijd wel. Ik ben wel heel benieuwd wie met een superlicentie die laatste race gaat rijden voor Caterham.
Plus dat er meer races zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen moet Marussia betalen voor de motoren en hoefde Benetton dat niet. Dat scheelt zo'n 30 miljoen euro,
Fijn dan, als(!) het Buttons laatste race zou zijn heeft ie ook geen mooi Au revoir kunnen zeggentwitter:McLarenF1 twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 19:31:01 Guys, we know you're awaiting news on our driver line-up. We'll announce after Dec 1 – you'll hear it here first. All eyes now on Abu Dhabi. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |