En het staat er nog wel in een grote blauwe banner bovenquote:Op donderdag 13 november 2014 06:44 schreef Meike26 het volgende:
*Ow lekker wakker, titel was al aangepast naar volgende nummer, ik dacht dat ik deeltje 157 gesloten had..![]()
quote:McLaren has revealed that its interim Honda test car will appear at Silverstone tomorrow, on a day that has been earmarked for filming.
Eric Boullier revealed some time ago that the interim MP4-29 would be given the ‘H’ designation.
The team said via Twitter: “Getting set for Silverstone tomorrow for a filming day. We’ll be parading the interim Honda-engined MP4-29H/1X1 & 2 classic McLaren-Hondas.”
The team is obviously now on course to run the car at the Abu Dhabi test on the Tuesday and Wednesday after the Grand Prix, although it remains to be seen who might drive there.
overschat kereltje zonder talentquote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef Fer het volgende:
Magnussen in de wachtkamer zetten er zijn toch geen andere teams die hem wegkapen.
Ehhhh dat geluidquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:36 schreef nils7 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-versus-mini-cooper/
Held van de dag!quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:36 schreef nils7 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-versus-mini-cooper/
geinigquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:36 schreef nils7 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-versus-mini-cooper/
quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:36 schreef nils7 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-versus-mini-cooper/
quote:Nadat lobbyisten de tabaksreclame al effectief uit de koningsklasse verdreven, wordt er nu werk gemaakt om de resterende uitspattingen van alcoholreclame uit te bannen. Er zijn momenteel nog drie teams die drank promoten: Williams (Martini), Force India (Smirnoff), en McLaren (Johnnie Walker). Maar als het aan de European Alcohol Policy Alliance (Eurocare) ligt, mogen deze teams op zoek gaan naar een nieuwe sponsor.
Deze club, die namens 57 organisaties uit 25 landen zegt te spreken, maakt zich grote zorgen over de toenemende mate van alcoholreclame in de F1. Omdat alcohol en autorijden niet samengaat willen ze dat de FIA het verbiedt. Bovendien zijn er al EU-richtlijnen waarin staat dat marketinguitingen omtrent alcohol niet in verband mogen worden gebracht met autorijden, aldus Eurocare in een open brief aan FIA-president Jean Todt.
Red Bull heeft ook Alcohol reclame erop staan (niet dat zij er iets van zullen merken maar goed)quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog meer teams in de problemen?:
http://www.autoblog.nl/ni(...)e-1-71953#post-71953
[..]
Energiedrankjes zijn ook niet meer onomstreden..quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:05 schreef nils7 het volgende:
Red Bull heeft ook Alcohol reclame erop staan (niet dat zij er iets van zullen merken maar goed)
quote:Bernie Ecclestone vindt dat de Formule 1 zich niet op jonge fans moet richten. Volgens de Brit zijn jongeren commercieel namelijk totaal niet interessant. De Formule 1-baas heeft liever dat mannen van zeventig naar de races in de hoogste autosportklasse kijken. "Die hebben tenminste genoeg te besteden."
"Jongeren zien het merk Rolex, maar gaan ze er ook één kopen? Ze kunnen het zich niet veroorloven", zegt Ecclestone in communicatieblad Campaign Asia-Pacific. "Of neem een sponsor als UBS; de jeugd heeft helemaal geen interesse in bankieren. Ze hebben niet eens genoeg geld om een bankrekening te kunnen openen. Dat is hoe ik erover denk. Ik heb geen idee waarom je je op die zogenaamde 'jonge generatie' zou willen richten. Waarom zou je dat willen doen? Wil je ze iets verkopen? De meesten hebben geen cent te makken. Ik richt me liever op mannen van zeventig die cash genoeg hebben. Ik zie er het nut niet van in om jongeren te bereiken. Die kopen toch niets. Als je je graag op een jong publiek wil richten, ga je maar bij Disney adverteren."
Ecclestone blijkt ook weinig met social media te hebben. "Ik heb geen interesse in Twitter, Facebook en al dat soort nonsens", zegt de onlangs 84 jaar geworden Ecclestone. "Ik heb geprobeerd om erachter te komen wat daar nou zo interessant aan is, maar ik ben er waarschijnlijk te ouderwets voor. Ik zie er totaal geen waarde in. Ik heb ook geen idee wat de jeugd van tegenwoordig bezighoudt. Wat willen ze nou eigenlijk?"
Daar hen heb ik overgewichtquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:20 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Energiedrankjes zijn ook niet meer onomstreden..
Die kerel die in die Arrows rijdt natuurlijk, tussen de mini;squote:Op vrijdag 14 november 2014 11:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wie, die F1 coureur of de Mini rijder ?
En zo wordt de sport helemaal naar de tering geholpen. Mag toch hopen dat de FIA hier niet gevoelig voor is. Dat soort bedrijven zijn nog kaptiaal krachtig en zien de meerwaarde van adverteren op F1 nog in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog meer teams in de problemen?:
http://www.autoblog.nl/ni(...)e-1-71953#post-71953
[..]
Als die oude randdebiel nou eens een uitdaging ziet in het bereiken van de jeugd zou de F1 ook een wat leuker vooruitzicht hebben. Over 10/20 jaar zijn al die 70+'ers om gedonderd, geeft niemand meer een kloot om F1 en is de hele sport naar de donder omdat het niet meer interessant is voor adverteerders om er te adverteren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Bernie weer eens aan het raaskallen: http://www.gpupdate.net/n(...)iets-aan-jonge-fans/
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Gaat niet helpen. Tabaksreclame mag ook in Europa, Australië, etc niet meerquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:37 schreef Rossdale het volgende:
De races uit het midden oosten weghalen, zodat er weer tabakreclame op de auto's kan. Op die manier krijg je kapitaalkrachtige sponsors wel terug. Maarja dat is meer geld voor de teams en minder euro's voor Bernie natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat niet helpen. Tabaksreclame mag ook in Europa, Australië, etc niet meer
Hier bijvoorbeeld de Jordan uit 2004 op Silverstone.quote:
Ah, had niet door dat het ook al in Europa was, ik wist wel dat ze in de oosterlijk gelegen landen al langer geen reclame meer mochten maken en ze daarom met de creatieve slogans kwamen voor sommige races. Het Be on Edge-logo was dan nog wel de mooiste imoquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld de Jordan uit 2004 op Silverstone.
Was dat jaar nog niet overal, maar het is niet voor niets dat de tabakssponsoren vrijwel uit de sport zijn verdwenen, want hun naam en later ook hun logo mocht niet meer zichtbaar zijn. Het ging zelfs zover dat Ferrari de livery van de auto aan moest passen omdat het nog te veel op Marlboro leek
Het werd langzaam maar zeker ingeperkt, maar zo te zien zou het nog bij enkele races per jaar mogen als een team het zou willenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, had niet door dat het ook al in Europa was, ik wist wel dat ze in de oosterlijk gelegen landen al langer geen reclame meer mochten maken en ze daarom met de creatieve slogans kwamen voor sommige races. Het Be on Edge-slogan was dan nog wel de mooiste imo
Bedrijven als Sony, Emirates, Hyundai/KIA, Adidas, Coca Cola, McDonalds, Visa en Budweiser doen dat in ieder geval welquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:16 schreef sasquatsch het volgende:
Misschien willen ze niet geassocieerd worden met een schimmige, niet transparante organisatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Microsoft logo staat nu op de Lotusquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij afvraag, is waarom bedrijven als Google, Microsoft, IBM, Sisco etc etc nooit echt in de sport hebben gezeten. Misschien wel de bekendse ict firma is Computer Associates bij McLaren en ergens klein een Microsoft logotje bij ik meen Williams in de 00's... maar waar is de rest?
Enige wat nog een beetje wil zijn fabrikanten van printers en scanners, maar dan houdt het snel op.
Waar zijn de Gamebedrijven ? Fabrikanten van 3D Printers ? Tabletgiganten (oké ForceIndia heeft Medion)... ?
En wat zijn de andere branches die wegblijven ?
McDonalds, KFC, Burgerking etc etc
Malt/radler biertjes ? Grolsch, amstel, Bittburger
Autoaccesoires ? Autostyle, Abt, AMG, Brezan
Opticiens & designers van brillen? Pearle, Specsavers, Oakly, D&G
En z kan je nog wel even doorgaanDe grote merken is echt niet alleen maar rookwaren en drank. Maar blijkbaar zitten die merken liever in het tennis, hockey of hippie sport.
Toff! Een of andere manier gun ik ze het wel. Heb ook een bijdrage gedaan, nu wachten op de rewardquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
Caterham F1 Team @CaterhamF1 35 sec.35 seconden geleden
We are delighted to announce that we will be racing in Abu Dhabi next week thanks to the support of the fans. THANK YOU #RefuelCaterhamF1
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
Caterham F1 Team @CaterhamF1 35 sec.35 seconden geleden
We are delighted to announce that we will be racing in Abu Dhabi next week thanks to the support of the fans. THANK YOU #RefuelCaterhamF1
Ik zal je even helpen:quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij afvraag, is waarom bedrijven als Google, Microsoft, IBM, Sisco etc etc nooit echt in de sport hebben gezeten. Misschien wel de bekendse ict firma is Computer Associates bij McLaren en ergens klein een Microsoft logotje bij ik meen Williams in de 00's... maar waar is de rest?
Enige wat nog een beetje wil zijn fabrikanten van printers en scanners, maar dan houdt het snel op.
Waar zijn de Gamebedrijven ? Fabrikanten van 3D Printers ? Tabletgiganten (oké ForceIndia heeft Medion)... ?
En wat zijn de andere branches die wegblijven ?
En z kan je nog wel even doorgaanDe grote merken is echt niet alleen maar rookwaren en drank. Maar blijkbaar zitten die merken liever in het tennis, hockey of hippie sport.
Voor hem zijn 70-ers natuurlijk de jeugd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:29 schreef Fiorano het volgende:
Als die oude randdebiel nou eens een uitdaging ziet in het bereiken van de jeugd zou de F1 ook een wat leuker vooruitzicht hebben. Over 10/20 jaar zijn al die 70+'ers om gedonderd, geeft niemand meer een kloot om F1 en is de hele sport naar de donder omdat het niet meer interessant is voor adverteerders om er te adverteren.
Zien is niet belangrijk, het gaat erom hoe het klinkt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef Fiorano het volgende:
En de 1e foto's van de Mclaren-Honda:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk niets op te zien, behalve dat er "Honda" op de engine covers staat.
Zijn derde vrouw is nu 37, dus ergens vind hij de jeugd toch wel leuk denk ik zo..quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor hem zijn 70-ers natuurlijk de jeugd.
Bernie beslist dat niet. Dat doet CVC .quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:35 schreef twiFight het volgende:
Als Bernie na de race in AD overlijdt omdat hij overreden wordt door een Rolex vrachtwagen, dan zie ik daar de ironie wel van in.
Maar goed, al het gezeur op Bernie opzij zettende, ik denk niet dat zijn opvolger zo heel veel anders wordt. Daar lijkt Bernie mij veel te geslepen voor. Die zorgt wel voor een opvolger uit hetzelfde laken een pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |