Ah, had niet door dat het ook al in Europa was, ik wist wel dat ze in de oosterlijk gelegen landen al langer geen reclame meer mochten maken en ze daarom met de creatieve slogans kwamen voor sommige races. Het Be on Edge-logo was dan nog wel de mooiste imoquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld de Jordan uit 2004 op Silverstone.
Was dat jaar nog niet overal, maar het is niet voor niets dat de tabakssponsoren vrijwel uit de sport zijn verdwenen, want hun naam en later ook hun logo mocht niet meer zichtbaar zijn. Het ging zelfs zover dat Ferrari de livery van de auto aan moest passen omdat het nog te veel op Marlboro leek
Het werd langzaam maar zeker ingeperkt, maar zo te zien zou het nog bij enkele races per jaar mogen als een team het zou willenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, had niet door dat het ook al in Europa was, ik wist wel dat ze in de oosterlijk gelegen landen al langer geen reclame meer mochten maken en ze daarom met de creatieve slogans kwamen voor sommige races. Het Be on Edge-slogan was dan nog wel de mooiste imo
Bedrijven als Sony, Emirates, Hyundai/KIA, Adidas, Coca Cola, McDonalds, Visa en Budweiser doen dat in ieder geval welquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:16 schreef sasquatsch het volgende:
Misschien willen ze niet geassocieerd worden met een schimmige, niet transparante organisatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Microsoft logo staat nu op de Lotusquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij afvraag, is waarom bedrijven als Google, Microsoft, IBM, Sisco etc etc nooit echt in de sport hebben gezeten. Misschien wel de bekendse ict firma is Computer Associates bij McLaren en ergens klein een Microsoft logotje bij ik meen Williams in de 00's... maar waar is de rest?
Enige wat nog een beetje wil zijn fabrikanten van printers en scanners, maar dan houdt het snel op.
Waar zijn de Gamebedrijven ? Fabrikanten van 3D Printers ? Tabletgiganten (oké ForceIndia heeft Medion)... ?
En wat zijn de andere branches die wegblijven ?
McDonalds, KFC, Burgerking etc etc
Malt/radler biertjes ? Grolsch, amstel, Bittburger
Autoaccesoires ? Autostyle, Abt, AMG, Brezan
Opticiens & designers van brillen? Pearle, Specsavers, Oakly, D&G
En z kan je nog wel even doorgaan De grote merken is echt niet alleen maar rookwaren en drank. Maar blijkbaar zitten die merken liever in het tennis, hockey of hippie sport.
Toff! Een of andere manier gun ik ze het wel. Heb ook een bijdrage gedaan, nu wachten op de rewardquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
Caterham F1 Team @CaterhamF1 35 sec.35 seconden geleden
We are delighted to announce that we will be racing in Abu Dhabi next week thanks to the support of the fans. THANK YOU #RefuelCaterhamF1
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
Caterham F1 Team @CaterhamF1 35 sec.35 seconden geleden
We are delighted to announce that we will be racing in Abu Dhabi next week thanks to the support of the fans. THANK YOU #RefuelCaterhamF1
Ik zal je even helpen:quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij afvraag, is waarom bedrijven als Google, Microsoft, IBM, Sisco etc etc nooit echt in de sport hebben gezeten. Misschien wel de bekendse ict firma is Computer Associates bij McLaren en ergens klein een Microsoft logotje bij ik meen Williams in de 00's... maar waar is de rest?
Enige wat nog een beetje wil zijn fabrikanten van printers en scanners, maar dan houdt het snel op.
Waar zijn de Gamebedrijven ? Fabrikanten van 3D Printers ? Tabletgiganten (oké ForceIndia heeft Medion)... ?
En wat zijn de andere branches die wegblijven ?
En z kan je nog wel even doorgaan De grote merken is echt niet alleen maar rookwaren en drank. Maar blijkbaar zitten die merken liever in het tennis, hockey of hippie sport.
Voor hem zijn 70-ers natuurlijk de jeugd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:29 schreef Fiorano het volgende:
Als die oude randdebiel nou eens een uitdaging ziet in het bereiken van de jeugd zou de F1 ook een wat leuker vooruitzicht hebben. Over 10/20 jaar zijn al die 70+'ers om gedonderd, geeft niemand meer een kloot om F1 en is de hele sport naar de donder omdat het niet meer interessant is voor adverteerders om er te adverteren.
Zien is niet belangrijk, het gaat erom hoe het klinkt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef Fiorano het volgende:
En de 1e foto's van de Mclaren-Honda:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk niets op te zien, behalve dat er "Honda" op de engine covers staat.
Zijn derde vrouw is nu 37, dus ergens vind hij de jeugd toch wel leuk denk ik zo..quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor hem zijn 70-ers natuurlijk de jeugd.
Bernie beslist dat niet. Dat doet CVC .quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:35 schreef twiFight het volgende:
Als Bernie na de race in AD overlijdt omdat hij overreden wordt door een Rolex vrachtwagen, dan zie ik daar de ironie wel van in.
Maar goed, al het gezeur op Bernie opzij zettende, ik denk niet dat zijn opvolger zo heel veel anders wordt. Daar lijkt Bernie mij veel te geslepen voor. Die zorgt wel voor een opvolger uit hetzelfde laken een pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |