abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 november 2014 @ 13:55:14 #26
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146644636
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Hier bijvoorbeeld de Jordan uit 2004 op Silverstone.

Was dat jaar nog niet overal, maar het is niet voor niets dat de tabakssponsoren vrijwel uit de sport zijn verdwenen, want hun naam en later ook hun logo mocht niet meer zichtbaar zijn. Het ging zelfs zover dat Ferrari de livery van de auto aan moest passen omdat het nog te veel op Marlboro leek
Ah, had niet door dat het ook al in Europa was, ik wist wel dat ze in de oosterlijk gelegen landen al langer geen reclame meer mochten maken en ze daarom met de creatieve slogans kwamen voor sommige races. Het Be on Edge-logo was dan nog wel de mooiste imo :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 14-11-2014 14:03:06 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 november 2014 @ 14:01:28 #27
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146644885
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ah, had niet door dat het ook al in Europa was, ik wist wel dat ze in de oosterlijk gelegen landen al langer geen reclame meer mochten maken en ze daarom met de creatieve slogans kwamen voor sommige races. Het Be on Edge-slogan was dan nog wel de mooiste imo :P
Het werd langzaam maar zeker ingeperkt, maar zo te zien zou het nog bij enkele races per jaar mogen als een team het zou willen
http://en.wikipedia.org/w(...)mula_One_auto_racing
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 14 november 2014 @ 14:10:32 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146645236
http://cdebdesign.blogspot.co.uk/ :)

(ja weet het, is een repost ;) )

[ Bericht 18% gewijzigd door nils7 op 14-11-2014 14:33:52 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_146645357
Wat ik mij afvraag, is waarom bedrijven als Google, Microsoft, IBM, Sisco etc etc nooit echt in de sport hebben gezeten. Misschien wel de bekendse ict firma is Computer Associates bij McLaren en ergens klein een Microsoft logotje bij ik meen Williams in de 00's... maar waar is de rest?
Enige wat nog een beetje wil zijn fabrikanten van printers en scanners, maar dan houdt het snel op.

Waar zijn de Gamebedrijven ? Fabrikanten van 3D Printers ? Tabletgiganten (oké ForceIndia heeft Medion)... ?

En wat zijn de andere branches die wegblijven ?
McDonalds, KFC, Burgerking etc etc
Malt/radler biertjes ? Grolsch, amstel, Bittburger
Autoaccesoires ? Autostyle, Abt, AMG, Brezan
Opticiens & designers van brillen? Pearle, Specsavers, Oakly, D&G

En z kan je nog wel even doorgaan :') De grote merken is echt niet alleen maar rookwaren en drank. Maar blijkbaar zitten die merken liever in het tennis, hockey of hippie sport.
pi_146645431
Misschien willen ze niet geassocieerd worden met een schimmige, niet transparante organisatie?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 november 2014 @ 14:19:30 #31
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146645579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 14:16 schreef sasquatsch het volgende:
Misschien willen ze niet geassocieerd worden met een schimmige, niet transparante organisatie?
Bedrijven als Sony, Emirates, Hyundai/KIA, Adidas, Coca Cola, McDonalds, Visa en Budweiser doen dat in ieder geval wel :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 14 november 2014 @ 14:25:47 #32
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146645814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij afvraag, is waarom bedrijven als Google, Microsoft, IBM, Sisco etc etc nooit echt in de sport hebben gezeten. Misschien wel de bekendse ict firma is Computer Associates bij McLaren en ergens klein een Microsoft logotje bij ik meen Williams in de 00's... maar waar is de rest?
Enige wat nog een beetje wil zijn fabrikanten van printers en scanners, maar dan houdt het snel op.

Waar zijn de Gamebedrijven ? Fabrikanten van 3D Printers ? Tabletgiganten (oké ForceIndia heeft Medion)... ?

En wat zijn de andere branches die wegblijven ?
McDonalds, KFC, Burgerking etc etc
Malt/radler biertjes ? Grolsch, amstel, Bittburger
Autoaccesoires ? Autostyle, Abt, AMG, Brezan
Opticiens & designers van brillen? Pearle, Specsavers, Oakly, D&G

En z kan je nog wel even doorgaan :') De grote merken is echt niet alleen maar rookwaren en drank. Maar blijkbaar zitten die merken liever in het tennis, hockey of hippie sport.
Microsoft logo staat nu op de Lotus ;)
Oakley zit volgens mij bij Ferrari
AMG staat natuurlijk op de Mercedes
Bedrijf waarvoor ik nu werk stond vroeger op de helmen van Ralf en Juan-Pablo... ze sponsoren nu met een Joint Venture met Microsoft ook Lotus (Avanade).
En we hebben SAP op de McLaren.



Vergeet niet dat er wel een hoop bedrijven partner zijn.

Volgens mij is F1 de tweede sport mondiaal gezien.
Maar voor 1 miljoen in de Jupiler League ben je gewoon klasse sponsor en bij de F1 krijg je een klein stickertje.
Daarnaast gaat t natuurlijk slechter bij alle bedrijven (crisis) dus zullen bedrijven eerder goedkopere middelen gebruiken voor naamsbekendheid.
Of willen zich er niet mee associëren als team sponsor kan je fans van andere teams uitsluiten.
Werkt niet bij mij maar andere mensen denken zo wel.
Vaak denk ik wel van "oke het bedrijf sponsort in de F1 dus het zal wel een gerenommeerd bedrijf zijn of als ik bij die sponsor iets koopt weet ik dat een F1 team daarvan ergens ietsjes profiteert"

[ Bericht 6% gewijzigd door nils7 op 14-11-2014 14:36:12 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 14 november 2014 @ 14:26:11 #33
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146645833
Microsoft sponsort Lotus wel, maar in ieder geval qua logo's is dat heel klein. Maar je hebt een punt. Genoeg fabrikanten wiens doelgroep prima aansluit bij F1. Ik vind het raar dat (relatief) zoveel financiele instellingen zichtbaar zijn, daar dat mij nou niet echt lijkt als een sector die veel te winnen heeft bij het publiek.

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146646254
Caterham heeft nog kleine 500.000 pond nodig om bij de laatste GP te kunnen zijn.

Daar hebben ze nog 10 uur voor.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 14 november 2014 @ 14:45:25 #35
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_146646558
Vroeger... Lost Boys :Y En Chello natuurlijk
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 14 november 2014 @ 15:12:17 #36
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_146647581
Caterham F1 Team ‏@CaterhamF1 35 sec.35 seconden geleden

We are delighted to announce that we will be racing in Abu Dhabi next week thanks to the support of the fans. THANK YOU #RefuelCaterhamF1
* I intend to live forever, so far so good! *
  vrijdag 14 november 2014 @ 15:23:53 #37
178444 DenS
Crientj <3
pi_146647992
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
Caterham F1 Team ‏@CaterhamF1 35 sec.35 seconden geleden

We are delighted to announce that we will be racing in Abu Dhabi next week thanks to the support of the fans. THANK YOU #RefuelCaterhamF1
Toff! Een of andere manier gun ik ze het wel. Heb ook een bijdrage gedaan, nu wachten op de reward :D
  vrijdag 14 november 2014 @ 15:46:06 #38
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146648734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
Caterham F1 Team ‏@CaterhamF1 35 sec.35 seconden geleden

We are delighted to announce that we will be racing in Abu Dhabi next week thanks to the support of the fans. THANK YOU #RefuelCaterhamF1
_O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 14 november 2014 @ 15:51:59 #39
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146648956
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij afvraag, is waarom bedrijven als Google, Microsoft, IBM, Sisco etc etc nooit echt in de sport hebben gezeten. Misschien wel de bekendse ict firma is Computer Associates bij McLaren en ergens klein een Microsoft logotje bij ik meen Williams in de 00's... maar waar is de rest?
Enige wat nog een beetje wil zijn fabrikanten van printers en scanners, maar dan houdt het snel op.

Waar zijn de Gamebedrijven ? Fabrikanten van 3D Printers ? Tabletgiganten (oké ForceIndia heeft Medion)... ?

En wat zijn de andere branches die wegblijven ?


En z kan je nog wel even doorgaan :') De grote merken is echt niet alleen maar rookwaren en drank. Maar blijkbaar zitten die merken liever in het tennis, hockey of hippie sport.
Ik zal je even helpen:

Google, Microsoft, IBM, Sisco --> Google adverteert sowieso niet tot vrij weinig, behoort niet tot een bedrijfsvisie. Microsoft doet nog een beetje bij Lotus. IBM is klein geworden, doen alleen nog specifieke B2B producten. Sisco is te klein

Fabrikanten van 3D printers ed. stoppen hun geld veel liever in de ontwikkelingen van hun producten. Gamebedrijven zijn over het algemeen zelf bijna failliet, en die paar groten die er nog zijn investeren voornamelijk veel in hun zelf. Tablet/Telefoon giganten sponsoren vaak voetbal/OS zoals bv Samsung en HTC, hebben dus al een behoorlijk uitgave post.

McDonalds, KFC, Burgerking etc etc --> Adverteren vooral in Amerika, Indycars bv zie je wel meer sponsoring qua vreten
Malt/radler biertjes ? Grolsch, amstel, Bittburger --> Bier is vooral erg landelijk georienteerd, daar is de F1 te wereld groot voor. Het heeft voor Amstel met Radler geen enkele zin om Marussia te gaan sponsoren bv.
Autoaccesoires ? Autostyle, Abt, AMG, Brezan //: AMG is naam gever van MercedesGP tegenwoordig dacht ik. Abt zit in de DTM met een eigen team wat geld vreet. Brezane en Autostyle staan zwaar onder druk en hebben nooit zulke marketingbudgetten.
Opticiens & designers van brillen? Pearle, Specsavers, Oakly, D&G --> boren en kleinere west-europese markt aan en zijn vaak al personal sponsor van sport personalities wat ook veel interresanter aangezien die hun brillen iniedergeval kunnen dragen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 14 november 2014 @ 18:04:52 #40
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146653953
En de 1e foto's van de Mclaren-Honda:





Eigenlijk niets op te zien, behalve dat er "Honda" op de engine covers staat.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146654978
Max over 3 jaar bij Honda als nr1 _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146655787
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:29 schreef Fiorano het volgende:

Als die oude randdebiel nou eens een uitdaging ziet in het bereiken van de jeugd zou de F1 ook een wat leuker vooruitzicht hebben. Over 10/20 jaar zijn al die 70+'ers om gedonderd, geeft niemand meer een kloot om F1 en is de hele sport naar de donder omdat het niet meer interessant is voor adverteerders om er te adverteren.
Voor hem zijn 70-ers natuurlijk de jeugd. :P
in a crowd you lose humanity
pi_146656113
Tja Bernie,

Hoeveel waarde heeft een Rolex nog, als niemand er weet wat het het is. Of waarom zou je een Ferrari kopen, als niemand weer weet wat dat zwarte steigerende paard is.
.
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:15:56 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146656280
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef Fiorano het volgende:
En de 1e foto's van de Mclaren-Honda:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eigenlijk niets op te zien, behalve dat er "Honda" op de engine covers staat.
Zien is niet belangrijk, het gaat erom hoe het klinkt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_146656446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Voor hem zijn 70-ers natuurlijk de jeugd. :P
Zijn derde vrouw is nu 37, dus ergens vind hij de jeugd toch wel leuk denk ik zo.. :P
pi_146671535
Het jonge publiek wordt ook oud, als ze een maal fan zijn geworden dan kunnen ze dat natuurlijk ook voor de rest van hun leven blijven. Maarja, Bernie denkt alleen op korte termijn want tegen de tijd dat dat jonge publiek is opgegroeid tot vermogende volwassen is Bernie al lang dood natuurlijk
  zaterdag 15 november 2014 @ 14:35:36 #48
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146680259
Als Bernie na de race in AD overlijdt omdat hij overreden wordt door een Rolex vrachtwagen, dan zie ik daar de ironie wel van in.

Maar goed, al het gezeur op Bernie opzij zettende, ik denk niet dat zijn opvolger zo heel veel anders wordt. Daar lijkt Bernie mij veel te geslepen voor. Die zorgt wel voor een opvolger uit hetzelfde laken een pak.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146690563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:35 schreef twiFight het volgende:
Als Bernie na de race in AD overlijdt omdat hij overreden wordt door een Rolex vrachtwagen, dan zie ik daar de ironie wel van in.

Maar goed, al het gezeur op Bernie opzij zettende, ik denk niet dat zijn opvolger zo heel veel anders wordt. Daar lijkt Bernie mij veel te geslepen voor. Die zorgt wel voor een opvolger uit hetzelfde laken een pak.
Bernie beslist dat niet. Dat doet CVC .
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:33:30 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146692569
http://www.autosport.com/(...)0?source=mostpopular

Ik hoop dat hij weer de middelvinger opsteekt naar het hele circus ^O^.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')