abonnement Unibet Coolblue
pi_146148250
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146148470
Is dat correct Nederlands: Plansters? Of heetten zij: vrouwelijke planners?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:08:30 #3
414827 Wave103
It's not pop music
pi_146148598
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Is dat correct Nederlands: Plansters? Of heetten zij: vrouwelijke planners?
Als je googlet op 'plansters' kom je alleen maar studentchauffeurtopics tegen :7

is googlet Nederlands?
pi_146148885
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:08 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Als je googlet op 'plansters' kom je alleen maar studentchauffeurtopics tegen :7
:7
pi_146149675
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Is dat correct Nederlands: Plansters? Of heetten zij: vrouwelijke planners?
Planneres! Duh :P

Ik was trouwens ook gewoon beschikbaar, maar niet eens gebeld. :')
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:21:11 #6
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146151442
Alsof er ene vrouwelijk woord voor planner bestaat, vrouwen maken overal een chaos van in plaats van een strak gepland gebeuren :7
pi_146151713
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof er ene vrouwelijk woord voor planner bestaat, vrouwen maken overal een chaos van in plaats van een strak gepland gebeuren :7
:D
pi_146152114
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof er ene vrouwelijk woord voor planner bestaat, vrouwen maken overal een chaos van in plaats van een strak gepland gebeuren :7
Vandaar dat ik gister gebeld werd door Casper _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146157180
Wauw:



Is het de grote drukte van 2014 bij Easyway ofzo? Ik werk er pas een paar maandjes dus weet niet hoe gebruikelijk deze wanhoop is, maar voor mij is het nieuw.

Ik heb drie ritjes voor maandag dus dat lost weer wat op.
pi_146157394
Mijn eerste rit maandag is 5,9km lang _O-

Wel een van de weinige keren dat ik zonder navigatiesysteem zal gaan rijden want die weg van ophaaladres naar afleveradres heb ik al honderden keren privé gereden, in mijn eigen woonplaats namelijk.

Toch leuk om om 07:30 een auto te moeten halen voor een rit van tien minuten :P
pi_146158667
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef RacerDKB het volgende:
Wauw:

[ afbeelding ]

Is het de grote drukte van 2014 bij Easyway ofzo? Ik werk er pas een paar maandjes dus weet niet hoe gebruikelijk deze wanhoop is, maar voor mij is het nieuw.

Ik heb drie ritjes voor maandag dus dat lost weer wat op.
Ik krijg ook echt veel sms'jes de laatste weken.
pi_146163280
Tweede dag op rij voor EW dat ze aan het overwerken zijn -O-

Werd zonet nog gebeld voor ritten voor maandag :o
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:06:27 #13
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_146165897
Want dan denk ik aan Brabant, want daar brand nog licht!

Die lampjes in een kantoor in Breda :D
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_146166290
Die mensen die op facebook rond dit tijdstip nog denken dat er ritten voor vandaag zijn mogen wat mij betreft gelijk tegen de muur. Met een beetje gezond verstand begrijp je toch wel dat geen enkele leasemaatschapij, autodepot, garage of huurbedrijf open is.
pi_146167193
Mijn ritgegevens voor maandag zijn trouwens wel hét bewijs dat het chaos was bij EW gister en vandaag :')

M'n tweede rit is volgens de adresgegevens van Nijmegen naar Meerkerk, maar bij de ritomschrijving staat dat ik een auto moet ophalen bij een dealer in Zwolle 8)7

Maandagochtend maar even bellen wat nu wel klopt, en wat niet :+

Wat dat betreft is de TT aardig accuraat op dit moment :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146180844
Gister inderdaad een 2e rit gekregen waar ik voor 2,5 uur in het OV moest zitten en ook nooit voor 6 uur ging halen. Dus zo maar nog een auto'tje naar schadenet brengen.
pi_146204737
Nog volk in Groningen? :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 2 november 2014 @ 02:38:31 #18
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146206465
Nee, Feyenoord glorieus zien winnen van Zwolle in die prachtige Kuip O+
pi_146206677
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 02:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, Feyenoord glorieus zien winnen van Zwolle in die prachtige Kuip O+
Sterf
  zondag 2 november 2014 @ 03:16:33 #20
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146206913
quote:
8s.gif Op zondag 2 november 2014 02:52 schreef Viezze het volgende:

[..]

Sterf
Jullie waren echt matig trouwens. Hele seizoen hoor je dat Zwolle zo leuk speelt, maar ze zijn de middenlijn niet over gewerst.

En die Lukoki is de slechtste speler die ik ooit gezien heb. Wat was die slecht zeg :')
pi_146206943
Ja je hebt gelijk, ze speelden gewoon niet goed genoeg.
pi_146225052
ik denk omdat (bijna) iedereen rond deze tijd zijn tentamens heeft.
ik heb zelf ook maar een dag maar beschikbaar gezet dus als iedereen dat doet raken ze aardig in paniek ja.

grappig dat smsje om 20:30 _O-
Zie!
  zondag 2 november 2014 @ 20:05:24 #23
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_146226310
Jelle ten Grabbelaar. Bedankt hè! _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_146228314
Sowieso bijzonder veel keepersblunders de laatste weken :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 2 november 2014 @ 21:04:37 #25
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146229367
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef trolley het volgende:
Sowieso bijzonder veel keepersblunders de laatste weken :')
Kwam na Vitesse - NAC en tijdens de nominaties voor de Gouden Bal deze tegen :')



Gelukkig hebben wij eindelijk weer eens een ijzersterke doelman onder de lat staan _O_
  zondag 2 november 2014 @ 21:10:36 #26
414827 Wave103
It's not pop music
pi_146229779
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kwam na Vitesse - NAC en tijdens de nominaties voor de Gouden Bal deze tegen :')

[ afbeelding ]

Gelukkig hebben wij eindelijk weer eens een ijzersterke doelman onder de lat staan _O_
Geen dank :)
pi_146231798
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kwam na Vitesse - NAC en tijdens de nominaties voor de Gouden Bal deze tegen :')

[ afbeelding ]
Godver haha! _O- _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 3 november 2014 @ 07:07:41 #28
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_146242186
#26 || Luciano da Silva
pi_146243251
Mooi spoedje, een Mercedes GLA van Grunn naar Rotterdam voor de vogelklant :)
pi_146245383
Ik voel me heel speciaal vandaag, elke keer als ik op m'n telefoon kijk zie ik weer een sms'je van EW binnen komen ☺️
pi_146246551
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 10:26 schreef TommieAH het volgende:
Ik voel me heel speciaal vandaag, elke keer als ik op m'n telefoon kijk zie ik weer een sms'je van EW binnen komen ☺️
Ik heb ze nog nooit zo zien stressen... :o
pi_146246664
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:01 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb ze nog nooit zo zien stressen... :o
Zou nou gewoon het aantal ritten gemiddeld zijn gestegen of zouden er nou minder hikers zijn?
pi_146248532
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:05 schreef TommieAH het volgende:

[..]

Zou nou gewoon het aantal ritten gemiddeld zijn gestegen of zouden er nou minder hikers zijn?
Ik denk zoals ook boven staat dat er veel tentamens zijn en druk met school en zulks.

Ik heb ze ook maar even gebeld en ik ga weer eens een hikerrit uitvoeren: Apeldoorn - Delft. Gegevens komen nog.
pi_146251018
Mercedes afgeleverd in Rotterdam en een ritje er achter aan gekregen, een Ibiza ST ophalen in Rotterdam en afleveren in Drachten :)

Die Mercedes reed echt heerlijk :D Beste auto tot nu toe :+
pi_146251067
Apeldoorn - Delft gaat niet door, maar nu ben ik op weg naar Geldrop om vervolgens naar Arnhem te rijden.
Maar nu moet ik namens de LM een auto bij een autobedrijf ophalen en naar de klant rijden. Maar dan hoef ik zeker ook geen formulier in te vullen? Het gaat om de LM die bij de formulieren als eerste bij de "D" staat.
pi_146251136
Meer mensen hier vanochtend bij Everdingen zitten nagelbijten op de A2?

Ga AR ook eens bellen of ze nog wat hebben.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146251404
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:20 schreef DrSnuggle het volgende:
Apeldoorn - Delft gaat niet door, maar nu ben ik op weg naar Geldrop om vervolgens naar Arnhem te rijden.
Maar nu moet ik namens de LM een auto bij een autobedrijf ophalen en naar de klant rijden. Maar dan hoef ik zeker ook geen formulier in te vullen? Het gaat om de LM die bij de formulieren als eerste bij de "D" staat.
Als het goed is staat er in de ritinformatie welk transportformulier je moet invullen, in dit geval zou dat dan dus die van D zijn. Als dit er niet staat, hoef je ook geen formulier in te vullen. Maar dat heb ik pas één keer gehad, dus ik vrees dat je gewoon een formuliertje moet invullen :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146251682
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:30 schreef trolley het volgende:

[..]

Als het goed is staat er in de ritinformatie welk transportformulier je moet invullen, in dit geval zou dat dan dus die van D zijn. Als dit er niet staat, hoef je ook geen formulier in te vullen. Maar dat heb ik pas één keer gehad, dus ik vrees dat je gewoon een formuliertje moet invullen :P
Er staan bij mij twee opties:
- ophalen bij LM
Je krijgt een formulier mee
- afleveren bij LM
Je vult formulier "D" in

Bij mij geen van beide het geval, maar ik heb formulier "D" geprint, mocht het nodig zijn, dan vul ik die in.
Oh ja, en achteraf km standen e.d. invullen, dat moet ik online doen
pi_146251836
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Er staan bij mij twee opties:
- ophalen bij LM
Je krijgt een formulier mee
- afleveren bij LM
Je vult formulier "D" in

Bij mij geen van beide het geval, maar ik heb formulier "D" geprint, mocht het nodig zijn, dan vul ik die in.
Oh ja, en achteraf km standen e.d. invullen, dat moet ik online doen
De transportinformatie bij die klant klopt niet echt. Ik heb vandaag twee ritjes voor die klant, eentje brengen en eentje halen en bij de ene rit staat informatie over ophalen/brengen die contradict staat tegenover de informatie bij de andere rit.

Van klant naar LM moet je sowieso een formulier en let op dat je rechtsonder leest en daar ook laat tekenen.
pi_146252075
Ik zal het bij het ophaaladres even vragen, dat is een autobedrijf. Mocht ik nog twijfelen, dan bel ik EW nog wel :)
pi_146256318
Vandaag een collega een lift gegeven naar de bushalte P+R te Meerkerk. Dat kwam hem niet verkeerd uit, want het regende en dankzij de lift heeft hij de bus kunnen halen :)

Mocht het toevallig iemand van hier zijn geweest; dat was ik dus :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146257773
Zo, vandaag ellendig veel vertraging gehad. Eerst te lui om op te staan, daarna bus gemist in 's-Hertogenbosch, daarna achteraan aangesloten in 8km file op de A2 en nu per bus vanuit Oss naar Eindje vanwege een suïcidale huisvrouw.

Maar niet getreurd ^O^

Tilburg - Amsterdam
Amsterdam - Amstelveen
Amsterdam - Breda

Fixen we morgen. *)

Matige bakken wel morgen -O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146258714
Morgen hersolliciteren voor een functiewisseling naar PC, de spanning. Route keertje doorgenomen op google maps. Kijken of ik er wat van bak! komt alleen echt totaal niet in breda en zelfs nooit als hiker, dat word dus nog even spannend..

Ach, we zien t morgen wel :)
pi_146259347
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal het bij het ophaaladres even vragen, dat is een autobedrijf. Mocht ik nog twijfelen, dan bel ik EW nog wel :)
Dat autobedrijf hoort bij de LM.
pi_146261125
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 17:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat autobedrijf hoort bij de LM.
Ik voel mij echt een beginner in de hikerwereld. :') ik kwam 500 meter voor dat 'autobedrijf' via google maps erachter dat zij de LM zijn...
pi_146261300
Morgen twee mooie lange ritten. 's-Hertogenbosch-Beverwijk en Sassenheim-Nijmegen :D
pi_146261587
Goeie dag gehad met Grunn - Rotterdam en Rotterdam - Drachten, net thuis :) Morgen een tentamen en dan hopelijk rest van de week ook nog werken! :D
pi_146261708
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik voel mij echt een beginner in de hikerwereld. :') ik kwam 500 meter voor dat 'autobedrijf' via google maps erachter dat zij de LM zijn...
Haha ja kan ik me voorstellen. Er zijn zoveel bedrijven, onduidelijke ritinfo etc. Zelfs na bijna vier jaar EW zijn dingen me soms nog niet duidelijk :+
pi_146262796
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik voel mij echt een beginner in de hikerwereld. :') ik kwam 500 meter voor dat 'autobedrijf' via google maps erachter dat zij de LM zijn...
Hehe :) Waar jij bent geweest is de hoofdvestiging en ze hebben ook nog een vestiging/dochteronderneming in Oss. Volgens mij zit het zo?
pi_146262929
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 15:52 schreef trolley het volgende:
Vandaag een collega een lift gegeven naar de bushalte P+R te Meerkerk. Dat kwam hem niet verkeerd uit, want het regende en dankzij de lift heeft hij de bus kunnen halen :)

Mocht het toevallig iemand van hier zijn geweest; dat was ik dus :P
Aardig van je :) Ik rijd ook altijd even op en neer naar de bushalte in Meerkerk voor het geval dat er hikers onderweg zijn van of naar de LM daar :)
pi_146264495
Deze verhalen... ik mis het hiken. :'(
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_146264513
Morgen 3 keer een transportformulier invullen. :') Ook nog eens zo'n uitgebreide: een voor de klant, een voor LM en een voor mij. :{
pi_146264611
Vandaag was er btw een baardmannencontrole bij de grote in Almere. Kwam door de keuring :@
  maandag 3 november 2014 @ 19:44:49 #54
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_146266019
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:16 schreef Exorbitantes het volgende:
Morgen 3 keer een transportformulier invullen. :') Ook nog eens zo'n uitgebreide: een voor de klant, een voor LM en een voor mij. :{
Ik vraag dan gewoon of ze even kunnen kopiëren ^O^
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_146266204
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:18 schreef Exorbitantes het volgende:
Vandaag was er btw een baardmannencontrole bij de grote in Almere. Kwam door de keuring :@
Huh wat? :') Wat voor controle door wie uitgevoerd?
pi_146266296
quote:
11s.gif Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Huh wat? :') Wat voor controle door wie uitgevoerd?
Gestapo controle van EW. :')

Met de maandwissel kun je er donder op zeggen dat er een paar norse mannen die nog net-niet tegen pensioen aanzitten op de grote locaties in o.a. Almere en Breda staan om te kijken of je wel voldoet aan de kledingeisen van EW, en het no-beard-tolerance beleid. Voldoe je hieraan tijdens de bewuste controle, krijg je als 'beloning' en blikje cola en een mars! :P

Zelf nog nooit meegemaakt overigens. Altijd loop ik die figuren mis op de één of andere manier :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146266408
Is het eigenlijk toegestaan om altijd een poli te dragen tijdens het hikem? Mijn standaardoutfit is een chino/beige broek met een Ralph Lauren polootje.
pi_146266491
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef trolley het volgende:

[..]

Gestapo controle van EW. :')

Met de maandwissel kun je er donder op zeggen dat er een paar norse mannen die nog net-niet tegen pensioen aanzitten op de grote locaties in o.a. Almere en Breda staan om te kijken of je wel voldoet aan de kledingeisen van EW, en het no-beard-tolerance beleid. Voldoe je hieraan tijdens de bewuste controle, krijg je als 'beloning' en blikje cola en een mars! :P

Zelf nog nooit meegemaakt overigens. Altijd loop ik die figuren mis op de één of andere manier :')
Oké wauw, ook nog nooit meegemaakt. Bijzondere praktijken.

Mocht ik het een keer meemaken dan kunnen ze echter die mars en blikje cola in hun hol douwen, ik hoef niet als een klein kind beloond te worden.
pi_146267822
quote:
15s.gif Op maandag 3 november 2014 19:57 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Oké wauw, ook nog nooit meegemaakt. Bijzondere praktijken.

Mocht ik het een keer meemaken dan kunnen ze echter die mars en blikje cola in hun hol douwen, ik hoef niet als een klein kind beloond te worden.
Wat is daar mis mee? Het is niet echt een beloning. EW-meneer maakte gewoon een gezellig praatje, hoe het hiken ging en bood een blikje fris en een reep aan.
pi_146267847
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef GrumpyCat het volgende:

[..]

Ik vraag dan gewoon of ze even kunnen kopiëren ^O^
Ja ga ik ook doen. Maar neem er voor de zekerheid wel 3 mee. ;)
pi_146269214
Morgen bijna 300km in een UP! met 60 pk |:(
Auto's worden steeds minder heb ik het idee.... Hopelijk binnenkort weer wat spectaculairs
pi_146269319
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef stripe het volgende:
Morgen bijna 300km in een UP! met 60 pk |:(
Auto's worden steeds minder heb ik het idee.... Hopelijk binnenkort weer wat spectaculairs
_O-

Morgen laatste tentamen dus vanaf woensdag weer lekker aan 't werk :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146273137
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef stripe het volgende:
Morgen bijna 300km in een UP! met 60 pk |:(
Auto's worden steeds minder heb ik het idee.... Hopelijk binnenkort weer wat spectaculairs
Hmm, geen last van. Morgen 200km in een V60 :D :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146275518
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef trolley het volgende:

[..]

Gestapo controle van EW. :')

Met de maandwissel kun je er donder op zeggen dat er een paar norse mannen die nog net-niet tegen pensioen aanzitten op de grote locaties in o.a. Almere en Breda staan om te kijken of je wel voldoet aan de kledingeisen van EW, en het no-beard-tolerance beleid. Voldoe je hieraan tijdens de bewuste controle, krijg je als 'beloning' en blikje cola en een mars! :P

Zelf nog nooit meegemaakt overigens. Altijd loop ik die figuren mis op de één of andere manier :')
ben paar keer gepakt met een paar andere _O- _O-
Zie!
pi_146287153
Aan de koffie met gebak bij m'n tweede ophaaladres :D CP is 50 geworden vandaag, en bood me koffie met gebak aan. _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:34:45 #66
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146288001
Hiker verhalen _O_

Ik heb college van de Mart nu, gekke kerel
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146289245
Na 1 week zonder stroom & gas heb ik het eindelijk weer :9
Nog wat leuke auto's oid voorbij gekomen :P? Wel mooi dat de tentamens in Groningen net rond de maandwisseling zijn, dikke stress weer _O-


Iemand van ons hier meegereden?
Nee, toch niet
pi_146290262
Gaat eigenlijk best prima. Overal net steeds vijf minuten te laat. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146292224
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:15 schreef Solidberg het volgende:
Na 1 week zonder stroom & gas heb ik het eindelijk weer :9
Nog wat leuke auto's oid voorbij gekomen :P? Wel mooi dat de tentamens in Groningen net rond de maandwisseling zijn, dikke stress weer _O-

[ afbeelding ]
Iemand van ons hier meegereden?
Die net bij de grote in breda gezien. Had het kenteken opgevraagd:
  dinsdag 4 november 2014 @ 16:03:04 #70
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_146294887
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef trolley het volgende:

[..]

Wat doe jij hier nu ineens weer? :') :P
Beetje late reactie, maar ik weet het ook allemaal niet meer hoor!
Verveling bracht me hier, haha
pi_146296602
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:15 schreef Solidberg het volgende:
Na 1 week zonder stroom & gas heb ik het eindelijk weer :9
Nog wat leuke auto's oid voorbij gekomen :P? Wel mooi dat de tentamens in Groningen net rond de maandwisseling zijn, dikke stress weer _O-

[ afbeelding ]
Iemand van ons hier meegereden?
Ik een gloednieuwe GLA AMG-Line :D Stond 8000 op de teller, moest van Grunn naar Rotterdam :)
pi_146296811
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ik een gloednieuwe GLA AMG-Line :D Stond 8000 op de teller, moest van Grunn naar Rotterdam :)
Neem aan dat die dingen erg lekker rijden :P ? Heeft dat ding ook zo'n gigantisch dash board met toetsenboord etc?
Nee, toch niet
pi_146297378
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ik een gloednieuwe GLA AMG-Line :D Stond 8000 op de teller, moest van Grunn naar Rotterdam :)
Vet _O_
Toevallig voor 6t?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146297534
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:03 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Beetje late reactie, maar ik weet het ook allemaal niet meer hoor!
Verveling bracht me hier, haha
Ghehe :P

Nog steeds aan het hiken, of heb ik dat destijds gemist dat je gestopt bent?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 4 november 2014 @ 17:20:44 #75
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_146297622
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:18 schreef trolley het volgende:

[..]

Ghehe :P

Nog steeds aan het hiken, of heb ik dat destijds gemist dat je gestopt bent?
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
pi_146297671
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
Wat heb je daar dan gedaan? Ook transporteren van autos?
Nee, toch niet
pi_146297706
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
Ja, als zowel het uurloon als de auto's beter zijn dan bij EW, zou ik het ook wel weten :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146298576
't Zit er weer op hoor.

Morgen Best - Almere en Amsterdam - Amersfoort naar de bekende LM's. :)

Oja en morgen BMW rijden. 1-serie wel maar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146298913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Neem aan dat die dingen erg lekker rijden :P ? Heeft dat ding ook zo'n gigantisch dash board met toetsenboord etc?
Ja, groter dan een iPad zo'n beetje :P Reed heerlijk, mocht 'm bij de vestiging in Groningen laten aftanken dus kon lekker rijden :D

@Yosander, als je daarmee de vogelklant bedoelt dan ja :P

Voor morgen overigens nog geen ritjes gekregen dus morgenochtend maar weer hopen op een spoedje, kleine kans dat hij zo gaaf wordt als deze was :+
pi_146298917
Morgen om kwart over 7 de trein naar Maastricht pakken om een Peugeot Partner naar Groningen terug te rijden :P :z
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 4 november 2014 @ 18:58:04 #81
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146301155
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
Betere auto's waar je 100m per auto in zit ja :{w
pi_146313476
Vandaag ook aangenomen als PC :) ben benieuwd!

Overigens waren ze echt 100x zo streng als met de hikersollicitatie, daar mocht je die mercedes aan gort rijden zolang je maar aankwam. Hier was iets te hard optrekken al bijna fataal.
pi_146313967
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef Calomaris het volgende:
Vandaag ook aangenomen als PC :) ben benieuwd!

Overigens waren ze echt 100x zo streng als met de hikersollicitatie, daar mocht je die mercedes aan gort rijden zolang je maar aankwam. Hier was iets te hard optrekken al bijna fataal.
Congrats! *O*

Trouwens, wat als je als hiker/PC mee wil doen aan 'Movember'? Heb jij dan een probleem, of heeft EW - gezien het doel waar het om draait - er dan gewoon niks over te zeggen? :+

Pure nieuwsgierigheid hoor, niet dat ik zo'n lelijk snorretje ga laten groeien :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:51:52 #84
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146316372
Morgen mooi klusje privé, voor een bekende wat spullen ophalen met een bakwagen. Barneveld-Den Haag vv
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146316531
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef trolley het volgende:

[..]

Congrats! *O*

Trouwens, wat als je als hiker/PC mee wil doen aan 'Movember'? Heb jij dan een probleem, of heeft EW - gezien het doel waar het om draait - er dan gewoon niks over te zeggen? :+

Pure nieuwsgierigheid hoor, niet dat ik zo'n lelijk snorretje ga laten groeien :')
Als hiker zal het niet zoveel uitmaken. Die lui bij lease's zullen zoveel hikers zien dat ze niet elke gaan inspecteren.

Als PC ben je in no time de sjaak denk ik. Toen ik op sollicitatie kwam had ik een hele lichte stoppelbaard (Zaterdag geschoren) en werd hier al op aangesproken. Denk dat klanten ook sneller iets ervan zullen melden tegen easyway.

Mja officieel tja.. denk dat ze het niet wensen. geen idee hoe ze er mee om willen gaan zou ook wel benieuwd zijn met het achterliggende doel :)
pi_146316999
Ik scheer me gewoon de ochtend dat ik moet werken, dan weet ik zeker dat dat wel goed zit.

Mijn gezichtstattoo van twee traantjes bij mijn rechteroog doen sommige mensen soms wel moeilijk over.
pi_146319165
quote:
11s.gif Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik scheer me gewoon de ochtend dat ik moet werken, dan weet ik zeker dat dat wel goed zit.

Mijn gezichtstattoo van twee traantjes bij mijn rechteroog doen sommige mensen soms wel moeilijk over.
_O-
pi_146322525
Ik meld me weer even!
Afgelopen weken in het ziekenhuis gelegen dus niet gewerkt ofcourse. Hopelijk volgende week weer beter genoeg om wat uurtjes te draaien, want als ik zie wat ik anders aan loon gestort krijg... :'(
pi_146323132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:31 schreef Loxodonta het volgende:
Ik meld me weer even!
Afgelopen weken in het ziekenhuis gelegen dus niet gewerkt ofcourse. Hopelijk volgende week weer beter genoeg om wat uurtjes te draaien, want als ik zie wat ik anders aan loon gestort krijg... :'(
Beterschap!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146329566
Zouden ze het tolereren als je tijdens PC-intake een oortje van je telefoon in hebt/doet, subtiel aan de linkerkant ofcourse? (Die je de route influistert - dat is anders toch niet te doen zo, zonder GPS :'( ).
Netjes, vooruitziend en met beleid rijden geen probleem, maar mentale gemakzucht is toch ff wat anders.
pi_146330111
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Rzr101 het volgende:
Zouden ze het tolereren als je tijdens PC-intake een oortje van je telefoon in hebt/doet, subtiel aan de linkerkant ofcourse? (Die je de route influistert - dat is anders toch niet te doen zo, zonder GPS :'( ).
Netjes, vooruitziend en met beleid rijden geen probleem, maar mentale gemakzucht is toch ff wat anders.
Nee, zullen ze niet waarderen. Gewoon even een uurtje ervoor zitten met Google maps en de route uit je hoofd leren. Kijk ook via Streetview naar kenmerken langs de route. ;)
Verder is het wel lichtelijk onzin aangezien je vrijwel alleen maar met autos met navigatie rijdt, maar dit is net voor die ene die geen navi heeft of zonder navi wil rijden.
pi_146330269
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nee, zullen ze niet waarderen. Gewoon even een uurtje ervoor zitten met Google maps en de route uit je hoofd leren. Kijk ook via Streetview naar kenmerken langs de route. ;)
Verder is het wel lichtelijk onzin aangezien je vrijwel alleen maar met autos met navigatie rijdt, maar dit is net voor die ene die geen navi heeft of zonder navi wil rijden.
Ik zit idd in streetview de hele route virtueel door te "rijden". Is ongeveer n uur, met stad, industrie, snelweg, autoweg, dorp.
Ik kan goed snappen dat sommige klanten evt. geen navigatie aan willen hebben staan. Maar ja, Sygic op mn telefoon doet het ook als ik die in mn binnenzak heb met spraak via n oortje aan. Hoop alleen dat ik geen fouten maak. Zie het al voor me dat ik op een van de in totaal 5 bestemmingen, opeens een korte blackout heb... Sta je dan, "Ja uhh - nu moesten we naar... even kijken" :{ .
  woensdag 5 november 2014 @ 14:43:14 #93
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146330920
Vaak heb je toch een schermpje tussen de snelheidsmeter en toerenteller? Kan je niet de navigatie instellen, geluid uit en dan het scherm in de middenconsole 'gewoon' op de radio zetten? Dan heb je geen oortje in, is er in de auto geen geluid van de navigatie EN je ziet geen kaart in de middenconsole staan. Alleen een pijltje recht voor je neus.
pi_146331033
Willen sommige klanten ook geen navigatie die op stil staat?
pi_146332042
9 van de 10 keer mag je de navigatie aanzetten en dan geluid uit.
pi_146336261
Morgen Grunn - Zwolle in een Cee'd en Zwolle - Almere in een Fiat 500 :D :+

De 500 is hoogstwaarschijnlijk/hopelijk gloednieuw, heb alleen chassisnummer gekregen en dat het kenteken nog niet bekend is :)
pi_146336460
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef underground1009 het volgende:
De 500 is hoogstwaarschijnlijk/hopelijk gloednieuw, heb alleen chassisnummer gekregen en dat het kenteken nog niet bekend is :)
Kan ook recent geïmporteerd zijn. Maar kans op nieuw is groter ja.
pi_146338428
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Ik zit idd in streetview de hele route virtueel door te "rijden". Is ongeveer n uur, met stad, industrie, snelweg, autoweg, dorp.
Ik kan goed snappen dat sommige klanten evt. geen navigatie aan willen hebben staan. Maar ja, Sygic op mn telefoon doet het ook als ik die in mn binnenzak heb met spraak via n oortje aan. Hoop alleen dat ik geen fouten maak. Zie het al voor me dat ik op een van de in totaal 5 bestemmingen, opeens een korte blackout heb... Sta je dan, "Ja uhh - nu moesten we naar... even kijken" :{ .
Geen stress, de nadruk ligt op comfortabel rijden en niet op de route. Ja je moet de basis leren, maar de basis zijn vaak maar 3 afslagen die je met een beetje richtingsgevoel al kunt raden. Ze sturen je ook gewoon als je de route niet weet hoor. De basis ligt echt op rustig optrekken, remmen en sturen.
pi_146338612
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:06 schreef Calomaris het volgende:

[..]

Geen stress, de nadruk ligt op comfortabel rijden en niet op de route. Ja je moet de basis leren, maar de basis zijn vaak maar 3 afslagen die je met een beetje richtingsgevoel al kunt raden. Ze sturen je ook gewoon als je de route niet weet hoor. De basis ligt echt op rustig optrekken, remmen en sturen.
Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).
Nu nog die automaat onder de knie krijgen, en dan komt het wel goed denk ik :o

Bij een automaat zit de handrem toch ergens beneden (links, bijna tegen de buitenwand aan?), en verder in zn "D" om te rijden en "P" om stil te zetten - of mis ik nog iets?
pi_146338705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:13 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).
Nu nog die automaat onder de knie krijgen, en dan komt het wel goed denk ik :o

Bij een automaat zit de handrem toch ergens beneden (links, bijna tegen de buitenwand aan?), en verder in zn "D" om te rijden en "P" om stil te zetten - of mis ik nog iets?
Onze roadtrip auto, een Chevy uit 2001, had inderdaad een pedaal helemaal links voor de handrem. In nieuwere automaten ben ik alleen nog maar knopjes tegengekomen (in de buurt van de pook).

Morgen een 207 (automaat :P) Groningen - Woudenberg :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146338742
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:13 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).
Nu nog die automaat onder de knie krijgen, en dan komt het wel goed denk ik :o

Bij een automaat zit de handrem toch ergens beneden (links, bijna tegen de buitenwand aan?), en verder in zn "D" om te rijden en "P" om stil te zetten - of mis ik nog iets?
P alleen bij parkeren. Als je de mercedes heb is de handrem erop een pedaal linksonder en handrem af een hendel linksboven.

De rem van die mercedes is trouwens echt enorm gevoelig. Echt heel ligt drukken in het begin. Voorderest vergeet niet over de schouder te kijken op de snelweg, vinden ze wel fijn en twee handen aan het stuur, ook in de bochten. Succes!:)
pi_146338907
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef Calomaris het volgende:

[..]

P alleen bij parkeren. Als je de mercedes heb is de handrem erop een pedaal linksonder en handrem af een hendel linksboven.

De rem van die mercedes is trouwens echt enorm gevoelig. Echt heel ligt drukken in het begin. Voorderest vergeet niet over de schouder te kijken op de snelweg, vinden ze wel fijn en twee handen aan het stuur, ook in de bochten. Succes!:)
Dus dezelfde hendel (naar beneden voor erop, naar boven voor eraf) of twee verschillende hendels; eentje boven (voor eraf) eentje beneden (voor erop?). Sorry voor de vragen - maar hoop morgen zo soepeltjes mogelijk door de sollicitatie te stromen :p
pi_146339098
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef yosander het volgende:

[..]

Onze roadtrip auto, een Chevy uit 2001, had inderdaad een pedaal helemaal links voor de handrem. In nieuwere automaten ben ik alleen nog maar knopjes tegengekomen (in de buurt van de pook).
Kan ook een voetpedaal als "handrem" zijn, Toyota Prius bijvoorbeeld. En volgens mij had ik een Polo met een gewone ouderwetse handrem in het midden. Ik vind zo'n elektronische handrem maar niks :P Het maakt bij sommige merken zo'n vies geluid, ergens vanuit de achterkant van de auto een soort mechanisch aangespannen scheetje.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:13 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).
Nu nog die automaat onder de knie krijgen, en dan komt het wel goed denk ik :o

Bij een automaat zit de handrem toch ergens beneden (links, bijna tegen de buitenwand aan?), en verder in zn "D" om te rijden en "P" om stil te zetten - of mis ik nog iets?
Nog nooit automaat gereden overigens of wilde je alleen zeker weten hoe het zit bij die sollicitatie-auto's?
pi_146339165
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kan ook een voetpedaal als "handrem" zijn, Toyota Prius bijvoorbeeld. En volgens mij had ik een Polo met een gewone ouderwetse handrem in het midden. Ik vind zo'n elektronische handrem maar niks :P Het maakt bij sommige merken zo'n vies geluid, ergens vanuit de achterkant van de auto een soort mechanisch aangespannen scheetje.
Ja zo'n voetpedaal bedoelde ik inderdaad. Ik vind die elektronische dingen ook niks, weet nooit of die omhoog of omlaag moet en soms gaat die shit automatisch :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146339230
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:32 schreef yosander het volgende:

[..]

Ja zo'n voetpedaal bedoelde ik inderdaad. Ik vind die elektronische dingen ook niks, weet nooit of die omhoog of omlaag moet en soms gaat die shit automatisch :')
Oh ja je zei inderdaad pedaal, stom. En ik zit ook altijd flink te kutten met die knopjes. Tegen de derde poging aan is het meestal wel gelukt.
pi_146339312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:23 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Dus dezelfde hendel (naar beneden voor erop, naar boven voor eraf) of twee verschillende hendels; eentje boven (voor eraf) eentje beneden (voor erop?). Sorry voor de vragen - maar hoop morgen zo soepeltjes mogelijk door de sollicitatie te stromen :p
Het tweede, twee verschillende hendels. Maar zulke dingen gaat het totaal niet om. dit laat hij je gewoon zien. Het gaat erom dat je veilig en rustig door het verkeer kan. Zonder dat degene op de achterbank zn koffie in zn gezicht ligt zegmaar.

En joh dat is toch een van de redenen van dit topic :)?
pi_146339397
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Oh ja je zei inderdaad pedaal, stom. En ik zit ook altijd flink te kutten met die knopjes. Tegen de derde poging aan is het meestal wel gelukt.
Inderdaad _O-, geef mij daarom maar gewoon een ouderwetse handrem.
Kun je tenminste ook nog een beetje leuk bochten maken :D

Spoiler: bovenstaand bericht geeft niet de realiteit weer :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146339515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Calomaris het volgende:

[..]

Het tweede, twee verschillende hendels. Maar zulke dingen gaat het totaal niet om. dit laat hij je gewoon zien. Het gaat erom dat je veilig en rustig door het verkeer kan. Zonder dat degene op de achterbank zn koffie in zn gezicht ligt zegmaar.

En joh dat is toch een van de redenen van dit topic :)?
Als hij nog nooit automaat heeft gereden kunnen we beter vertellen dat hij zijn linkervoet niet moet gebruiken, anders komt die koffie in de bestuurder zijn nek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146339545
quote:
11s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

[..]

Nog nooit automaat gereden overigens of wilde je alleen zeker weten hoe het zit bij die sollicitatie-auto's?
Nog nooit automaat gereden (als bestuurder dan ._.) Had dit telefonisch ook aangegeven, maar goed. Gassen en remmen is inprinciepe natuurlijk makkelijker dan wanneer je ook moet schakelen.

"Rustig en comfortabel" qua rijstijl = 110 op de rechterstrook kachelen, of (indien rustig en comfortabel mogelijk) ook 120 links?

Edit @ hierboven: Ohhboy ;') (Zal ik maar vast IJskoffie meenemen dan?) Ik zal er op letten links niks te laten doen, thx voor de tip!
pi_146339675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:42 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Nog nooit automaat gereden (als bestuurder dan ._.) Had dit telefonisch ook aangegeven, maar goed. Gassen en remmen is inprinciepe natuurlijk makkelijker dan wanneer je ook moet schakelen.

"Rustig en comfortabel" qua rijstijl = 110 op de rechterstrook kachelen, of (indien rustig en comfortabel mogelijk) ook 120 links?
120 links maar wel rustig, niet volgas optrekken en gassen. Btw alles bij breda is 130 bijna dus je zult ook dat stukje wss 130 ff moeten gassen ;)

Gast waar ik samen mee solliciteerde reed bijvoorbeeld dit hele stuk 80 achter een vrachtwagen bij 130. Werkt niet echt in je voordeel..
pi_146339773
quote:
11s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Als hij nog nooit automaat heeft gereden kunnen we beter vertellen dat hij zijn linkervoet niet moet gebruiken, anders komt die koffie in de bestuurder zijn nek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, je linkervoet is ingesteld om een pedaal volledig in te trappen waar je rechtervoet subtiel met de pedaaltjes om gaat. Linkervoet bij een automaat dus NIET gebruiken. (Beter te vaak dan te weinig zeggen)

Verder moet je de voet op de rem drukken, auto starten, de pook naar je toe trekken (bij Mercedes moet je dan ook een paar hoekjes om) en dan de voet van de rem en rustig gas geven.

Edit: een klant wil uiteindelijk ook dat je soepel maar vlot door rijdt, ga dus niet onder de max snelheid zitten maar ook niet te hard dat je een boete krijgt. Bij 120km/h houdt ik meestal zo'n 127km/h aan, dan zit je nog aardig veilig.
pi_146339858
Automaat moet je ook iets harder remmen, of iets eerder je eerste keer. Als je rem loslaat, zal de auto ook gaan rollen.
Nee, toch niet
pi_146339870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:42 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Nog nooit automaat gereden (als bestuurder dan ._.)

Ik zal er op letten links niks te laten doen, thx voor de tip!
Een automaat zal ook niet starten zonder dat jij de voetrem intrapt. Is een startbeveiliging. Dus je start de auto met je voet op de normale rem en houdt je voet vast, en schakelt hem in zijn D of R; meeste automaten komen nu vanzelf in beweging op een heel rustig vaartje, dus als zonder dat jij het gas intrapt.

edit: misschien moet er een kort uitlegje in de openingspost over het gebruik van een automaat of een link naar een goede bondige uitleg elders op internet zodat mensen daar naar verwezen kunnen worden? Al vind ik het niet erg om uit te leggen want als ik iets fout zeg kunnen mensen me er ook op corrigeren.

[ Bericht 7% gewijzigd door pfefferkatze op 05-11-2014 19:20:50 ]
  woensdag 5 november 2014 @ 19:02:30 #114
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146340391
En alle verschillende soorten handremmen en achteruitversnellingvergrendelingen per merk opgesomd _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146340466
Handrem niet gebruiken bij automaat. Gewoon de P is voldoende.
Nee.
pi_146340554
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:02 schreef Fiorano het volgende:
En alle verschillende soorten handremmen en achteruitversnellingvergrendelingen per merk opgesomd _O_
Vergeet alle verschillende soorten startmethodes niet... :')
pi_146340556
Het beste is vantevoren in een automaat rijden, je kent vast wel iemand die je een paar rondjes op een industrieterrein laat rijden.

Je krijgt namelijk gegarandeerd een keer dat je linkervoet toch de lucht in gaat om te ontkoppelen. Vooral als je even rijdt en er niet meer op let sluipt zo'n foutje er wel eens in.
pi_146340583
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Een automaat zal ook niet starten zonder dat jij de voetrem intrapt. Is een startbeveiliging. Dus je start de auto met je voet op de normale rem en houdt je voet vast, en schakelt hem in zijn D of R; meeste automaten komen nu vanzelf in beweging op een heel rustig vaartje, dus als zonder dat jij het gas intrapt.

edit: misschien moet er een kort uitlegje over het gebruik van een automaat of een link naar een goede bondige uitleg elders op internet zodat mensen daar naar verwezen kunnen worden? Al vind ik het niet erg om uit te leggen want als ik iets fout zeg kunnen mensen me er ook op corrigeren.
Ik was al aan het kijken. Kwam dit tegen: www.wikihow.com/Drive-a-Car-With-an-Automatic-Transmission
En de MB 500S van hun heeft dus twee hendeltjes, beneden intrappen voor handrem eraf (- en boven) P voor erop?

Edit: Ja, bedacht ik me ook dat dat eigenlijk het handigste is. Helaas is dat praktisch niet echt meer te doen, de sollicitatie is morgen al. Maar ik denk dat het wel moet lukken, ik ken de route - zet mn linkervoet gewoon ver naar achter en dan voorzichtig met die rem omspringen (had in mn eigen VW Vento van 100 jaar oud een lekker sponzige/diepe rem - dus dat beloofd wat).
pi_146340773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Calomaris het volgende:

[..]

120 links maar wel rustig, niet volgas optrekken en gassen. Btw alles bij breda is 130 bijna dus je zult ook dat stukje wss 130 ff moeten gassen ;)

Gast waar ik samen mee solliciteerde reed bijvoorbeeld dit hele stuk 80 achter een vrachtwagen bij 130. Werkt niet echt in je voordeel..
Alleen de A16 en de A59 bij Breda zijn 130. De A27 en de A58 zijn 120 kilometer. Dan heb je ook nog eens de Noordelijke Ringweg waar je 70 mag. En nog een soort van zuidelijke ringweg waar je 50 en op sommige stukken 70 mag.
pi_146340995
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Alleen de A16 en de A59 bij Breda zijn 130. De A27 en de A58 zijn 120 kilometer. Dan heb je ook nog eens de Noordelijke Ringweg waar je 70 mag. En nog een soort van zuidelijke ringweg waar je 50 en op sommige stukken 70 mag.
Mja ik bedoelde ik eigenlijk alleen snelwegen. en A27 wist ik niet, bedoelde voornamelijk A16. Begreep van de instructeur dat meeste routes om de reden om te zien of je door kan karren over de A16 gaan :)
  woensdag 5 november 2014 @ 19:47:48 #121
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146342570
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Vergeet alle verschillende soorten startmethodes niet... :')
En methodes om de launchcontrol te activeren :D
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146342773
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

En methodes om de launchcontrol te activeren :D
En het volledig deactiveren van ESP/TCS systemen
pi_146350190
Rzr101, succes dan. Het zal wel goed komen :) Ze zien volgens mij sowieso wel veel door de vingers omdat de sollicitanten zenuwachtig zijn, en ze anders hun eigen tijd verdaan hebben. Of je moet er echt niks van bakken natuurlijk :X

Morgen trouwens eerst om 9 uur een Postbus van Breda-Oosterhout (aan de telefoon werd mij verteld dat er heel veel hikers naartoe moesten, toevallig iemand van hier :@?)
Daarna ritten rijden voor ABC met een andere hiker.
pi_146358844
Helaas, m'n tweede ritje, een gloednieuwe Fiat 500 is geannuleerd. Hopen op nog wat anders straks, nu onderweg naar het ophaaladres in Grunn :)
pi_146361536
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:14 schreef underground1009 het volgende:
Helaas, m'n tweede ritje, een gloednieuwe Fiat 500 is geannuleerd. Hopen op nog wat anders straks, nu onderweg naar het ophaaladres in Grunn :)
Helaas?! In die bak rijd je echt niet voor je lol hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146361824
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Helaas?! In die bak rijd je echt niet voor je lol hoor.
Ach ja, werk is werk :P 't Is niet zo dat ik er iedere week in wil rijden maar het zou de eerste keer zijn en voor een keer lijkt het me wel grappig :) Bovendien had ik dat liever gedaan dan wat ik nu doe, in de bus naar het station zitten om alweer af te taaien :{ De Kia reed beter dan ik verwacht had, net wagentje wel :)

Stille hoop dat ik in de trein oid gebeld wordt om in Assen of Grunn of zo nog een autootje op te pikken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door underground1009 op 06-11-2014 11:31:31 ]
pi_146361877
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ach ja, werk is werk :P 't Is niet zo dat ik er iedere week in wil rijden maar het zou de eerste keer zijn en voor een keer lijkt het me wel grappig :) Bovendien had ik dat liever gedaan dan wat ik nu doe, in de bus naar het station zitten om alweer af te taaien :{ De Kia reed beter dan ik verwacht had, net wagentje wel :)

Stille hoop dat ik in de trein oid gebelt wordt om in Assen of Grunn of zo nog een autootje op te pikken :D
Ik zit net bij de mac in Zwolle :W :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146362962
Ga nu ook m'n laatste kar ophalen. 7.20 vertrokken, hoe kunnen er nu al 4 betaalde uren verstreken zijn. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146363349
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:00 schreef Amoeba het volgende:
Ga nu ook m'n laatste kar ophalen. 7.20 vertrokken, hoe kunnen er nu al 4 betaalde uren verstreken zijn. :')
Gister ging ik om 7 uur van huis, 12.15 aankomst afhaaladres :')

Die nieuwe whatsapp functie trouwens, mijn privacy wat doe je :'( :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 6 november 2014 @ 12:27:21 #130
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146363802
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef yosander het volgende:

[..]

Gister ging ik om 7 uur van huis, 12.15 aankomst afhaaladres :')

Die nieuwe whatsapp functie trouwens, mijn privacy wat doe je :'( :')
Bij Android kun je een widget instaleren waar je de berichtjes ook volledig kunt lezen zonder dat je het gesprek aantikt. Aande andere kant, boeiend als mensen weten dat ik ze negeer :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146363883
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef yosander het volgende:

[..]

Gister ging ik om 7 uur van huis, 12.15 aankomst afhaaladres :')

Die nieuwe whatsapp functie trouwens, mijn privacy wat doe je :'( :')
Werkt alleen als je beide de nieuwe versie hebt. Gewoon niet updaten dus :7
pi_146363933
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef yosander het volgende:

[..]

Gister ging ik om 7 uur van huis, 12.15 aankomst afhaaladres :')

Die nieuwe whatsapp functie trouwens, mijn privacy wat doe je :'( :')
Zucht, waarschijnlijk gaat er weer hard geschreeuwd worden dat men naar Telegram gaat om vervolgens een week later iedereen weer Whatsapp te zien gebruiken.
Gehuil om niks vind ik, ik dacht zelfs dat twee vinkjes al stond voor een gelezen bericht. Bij iMessage/sms is toch ook al zo dat men kan zien hoe laat je bericht gelezen is?

ontopic: morgen 06:30 bij de klant op de stoep staan... :'( Nu kan ik om 06:15 aanwezig zijn, of om 06:31, voorheen deed ik vaak het laatste maar ik twijfel elke keer.
pi_146364122
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:30 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]
ontopic: morgen 06:30 bij de klant op de stoep staan... :'( Nu kan ik om 06:15 aanwezig zijn, of om 06:31, voorheen deed ik vaak het laatste maar ik twijfel elke keer.
Ik zou het laatste doen, denk ik. Kan die klant z'n wekker ook een minuutje later zetten ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146364864
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:27 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Bij Android kun je een widget instaleren waar je de berichtjes ook volledig kunt lezen zonder dat je het gesprek aantikt. Aande andere kant, boeiend als mensen weten dat ik ze negeer :')
Die widget heb ik ook inderdaad :D

Je kunt nu ook zien hoe laat iemand je bericht heeft gelezen (ook in groepsgesprekken :P)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146365562
Iemand interesse in een setje Google Maps autos?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie!
  donderdag 6 november 2014 @ 14:49:59 #136
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_146368443
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:22 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Wat heb je daar dan gedaan? Ook transporteren van autos?
Doordeweeks voornamelijk klantenauto's in de wasstraat gooien en dan voor parkeren en op zaterdagen auto's van de vestiging zelf wassen. Dat laatste is dan wassen en tanken (waarbij het tanken zo'n 10-15 minuten rijden is per keer). Het leuke van dat laatste is dat je vaak demo's onder je kont krijgt en andere dikke wagens. De leuke daarvan zijn bijv. M6 Gran Coupé, M4, X4 (35i), i3 enz.
pi_146372289
We rollen gewoon door morgen.

Eindje - Zoetermeer
Leiderdorp - Gerwen

Passat en 208.

Negende werkdag op rij. (za/zo uitgezonderd) 8-)

Had nog graag even (met frisse tegenzin :P ) naar Lelystad gedenderd toen de planning belde, maar de tickets voor Interstellar waren al gereserveerd. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146380189
Morgen oa een wissel naar een klant die midden in het centrum zit van Amsterdam aan een gracht. Iemand ervaring hiermee, de eerste letters zijn Mc en het is volgens mij een groot buitenlands bedrijf.
pi_146380287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:19 schreef Drilboor het volgende:
Morgen oa een wissel naar een klant die midden in het centrum zit van Amsterdam aan een gracht. Iemand ervaring hiermee, de eerste letters zijn Mc en het is volgens mij een groot buitenlands bedrijf.
McDonalds's :D :P?

Morgen een Duitse auto (Duits kenteken) naar Schiphol brengen, helaas is het merk niet te achterhalen a.d.h.v. het kenteken ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146380338
Nope, eentje van het andere segment.
pi_146383440
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:21 schreef yosander het volgende:

[..]

McDonalds's :D :P?

Morgen een Duitse auto (Duits kenteken) naar Schiphol brengen, helaas is het merk niet te achterhalen a.d.h.v. het kenteken ;(
Je mag toch in Nederland niet rijden in een auto met buitenlands kenteken zonder dat de eigenaar aanwezig is? :P
pi_146383534
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Je mag toch in Nederland niet rijden in een auto met buitenlands kenteken zonder dat de eigenaar aanwezig is? :P
Geen idee? :P
Rij wel vaker auto's met Duits kenteken
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146383861
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Je mag toch in Nederland niet rijden in een auto met buitenlands kenteken zonder dat de eigenaar aanwezig is? :P
Jawel hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146384125
Je mag ook niet rijden zonder APK of kentekenpapieren en hoevaak ik dat niet gedaan heb voor EW...
pi_146384264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Panthera. het volgende:
Je mag ook niet rijden zonder APK of kentekenpapieren en hoevaak ik dat niet gedaan heb voor EW...
Zonder kentekenpapieren doe ik ook wel maar zonder geldige APK zou ik zelf nooit rijden. Of bedoel je APK wel geldig maar geen keuringsrapport in de auto aanwezig?
pi_146384344
quote:
11s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zonder kentekenpapieren doe ik ook wel maar zonder geldige APK zou ik zelf nooit rijden. Of bedoel je APK wel geldig maar geen keuringsrapport in de auto aanwezig?
Vaak staan ex-leaseauto's al even op hun plek en die worden natuurlijk ingepland om vlak voor verlopen van beurten, apk's etc terzijde te gaan. Als ik die dan van A naar B moet rijden als de APK een week of een maand verlopen is, boeiend.
pi_146384450
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Vaak staan ex-leaseauto's al even op hun plek en die worden natuurlijk ingepland om vlak voor verlopen van beurten, apk's etc terzijde te gaan. Als ik die dan van A naar B moet rijden als de APK een week of een maand verlopen is, boeiend.
Bekeuring voor niet APK-gekeurde auto rijden is mij te hoog en als je in een ongeluk terecht komt kan je flink de sjaak zijn.

Geen kentekenpapieren bij je hebben is een relatief lage bekeuring of als je charmant bent of een vrolijke agent treft zal ie je misschien wel gewoon op weg laten als je uitlegt wat voor werk je doet en hoe het werkt met die leasemaatschappijen.
pi_146384464
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Panthera. het volgende:
Je mag ook niet rijden zonder APK of kentekenpapieren en hoevaak ik dat niet gedaan heb voor EW...
Volgens mij vervalt de boete voor het niet kunnen tonen van het kentekenbewijs vanaf volgend jaar.
pi_146384550
Daarom bel ik voor dit soort zaken ook eerst Easyway.
  donderdag 6 november 2014 @ 22:05:41 #150
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146384560
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bekeuring voor niet APK-gekeurde auto rijden is mij te hoog en als je in een ongeluk terecht komt kan je flink de sjaak zijn.

Geen kentekenpapieren bij je hebben is een relatief lage bekeuring of als je charmant bent of een vrolijke agent treft zal ie je misschien wel gewoon op weg laten als je uitlegt wat voor werk je doet en hoe het werkt met die leasemaatschappijen.
Toestemming aan een vragen = zij betalen. Daarom altijd even bellen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146384596
Laatste tijd overigens vanuit Breda redelijk vaak in Vlissingen en Goes moeten beginnen, hebben ze daar amper hikers eigenlijk. Morgen gelukkig pas tussen 10:30 en 11:00 in Vlissingen te zijn, vorige week moest ik er al tussen 8:30 en 9:00 zijn.
pi_146385088
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bekeuring voor niet APK-gekeurde auto rijden is mij te hoog en als je in een ongeluk terecht komt kan je flink de sjaak zijn.

Geen kentekenpapieren bij je hebben is een relatief lage bekeuring of als je charmant bent of een vrolijke agent treft zal ie je misschien wel gewoon op weg laten als je uitlegt wat voor werk je doet en hoe het werkt met die leasemaatschappijen.
Ik verwacht altijd dat de LM dat op zich neemt. Zo niet, helaas. Dat risico neem ik dan maar, ga niet alles lopen uitzoeken voordat ik een rit van een uur rijdt.
pi_146385846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef Drilboor het volgende:
Laatste tijd overigens vanuit Breda redelijk vaak in Vlissingen en Goes moeten beginnen, hebben ze daar amper hikers eigenlijk. Morgen gelukkig pas tussen 10:30 en 11:00 in Vlissingen te zijn, vorige week moest ik er al tussen 8:30 en 9:00 zijn.
Er zit daar maar weinig qua scholen hé. Ik denk dat het EW weinig uitmaakt. Of je nou dicht bij huis begint en dan 's avonds lang in het OV zit of andersom. Levert evenveel uren op.
Ik moet er ook best vaak heen. Heb de laatste tijd ook meer bonnen van de Westerscheldetunnel dan van het tanken. Vorige week nog naar 'Sas van Gent' gemoeten om daar om 9 uur te staan. Kreeg toen zelfs een auto met Belgisch kenteken mee.

Heb over dat Belgisch kenteken toen wel even gebeld, want ik meende me te herinneren dat je daar als Nederlander inderdaad gezeik om kan krijgen. De telefoniste die ik toen aan de lijn kreeg wist er weinig van-en zei dat het wel goed was-, maar was sowieso niet zo goed op de hoogte volgens mij. Toen ik even later vroeg of ik via België mocht rijden omdat dat een uur scheelde in reistijd zou ze het gaan navragen. Heb toen na een half uur maar terug gebeld omdat die tijdswinst zo wel een beetje verloren ging. Toen kreeg ik M*****e aan de lijn en die wist me direct te vertellen dat ik een doorlopende reisverzekering moest hebben. Wist zo niet of ik die had, dus ben toch maar via Nederland gereden. Bleek achteraf dat ik die wel had.

Maar dat spookt dan toch wel weer in m'n hoofd rond. Wat moet ik nou met een doorlopende reisverzekering tijdens het werk voor EW? Die dekt -voor zover ik weet- pas als er het een 'geboekte reis en/of overnachting' is. Als er dan iets gebeurd in België heb ik daar nog niets aan.
pi_146386080
Je hebt toch Europese zorgverzekering? Maakt toch niks uit dan lijkt me
Nee, toch niet
  donderdag 6 november 2014 @ 22:49:37 #155
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146386518
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Er zit daar maar weinig qua scholen hé. Ik denk dat het EW weinig uitmaakt. Of je nou dicht bij huis begint en dan 's avonds lang in het OV zit of andersom. Levert evenveel uren op.
Ik moet er ook best vaak heen. Heb de laatste tijd ook meer bonnen van de Westerscheldetunnel dan van het tanken. Vorige week nog naar 'Sas van Gent' gemoeten om daar om 9 uur te staan. Kreeg toen zelfs een auto met Belgisch kenteken mee.

Heb over dat Belgisch kenteken toen wel even gebeld, want ik meende me te herinneren dat je daar als Nederlander inderdaad gezeik om kan krijgen. De telefoniste die ik toen aan de lijn kreeg wist er weinig van-en zei dat het wel goed was-, maar was sowieso niet zo goed op de hoogte volgens mij. Toen ik even later vroeg of ik via België mocht rijden omdat dat een uur scheelde in reistijd zou ze het gaan navragen. Heb toen na een half uur maar terug gebeld omdat die tijdswinst zo wel een beetje verloren ging. Toen kreeg ik M*****e aan de lijn en die wist me direct te vertellen dat ik een doorlopende reisverzekering moest hebben. Wist zo niet of ik die had, dus ben toch maar via Nederland gereden. Bleek achteraf dat ik die wel had.

Maar dat spookt dan toch wel weer in m'n hoofd rond. Wat moet ik nou met een doorlopende reisverzekering tijdens het werk voor EW? Die dekt -voor zover ik weet- pas als er het een 'geboekte reis en/of overnachting' is. Als er dan iets gebeurd in België heb ik daar nog niets aan.
Reisverzekering boeit niet, want je moet er inderdaad overnachten. Zorgverzekering is ipc Europees, voor de rest is het handiger aansprakelijkheidsverzekering te hebben en mag ik toch aannemen dat Ew voor dat soort gevallen verzekerd is.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146387022
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:49 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Reisverzekering boeit niet, want je moet er inderdaad overnachten. Zorgverzekering is ipc Europees, voor de rest is het handiger aansprakelijkheidsverzekering te hebben en mag ik toch aannemen dat Ew voor dat soort gevallen verzekerd is.
Zat ik er toch niet ver naast met m'n denkwijze. Nu kan ik me wel herinneren dat er iemand van hier een auto uit België moest ophalen en daar wel een extra verzekering via EW voor kreeg. Wat moet dat geweest zijn dan?
pi_146387741
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:58 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Zat ik er toch niet ver naast met m'n denkwijze. Nu kan ik me wel herinneren dat er iemand van hier een auto uit België moest ophalen en daar wel een extra verzekering via EW voor kreeg. Wat moet dat geweest zijn dan?
Toen ik een auto in Duitsland moest brengen vroegen ze of ik een doorlopende reisverzekering had. Toen ik bevestigend antwoordde vertelde EW dat ze dan geen aparte verzekering hoefden af te sluiten. Ik neem aan dat dat om een soort buitenlandverzekering gaat.
pi_146390690
Ja ik heb dat ook eens gehad. Maar ik geloof niet dat mijn verzekering een eventuele schade gaat uitbetalen terwijl ik voor mijn werkgever in het buitenland zat; dat is de verantwoordelijkheid van de werkgever. Kan nog wel eens een leuke case opleveren als er echt een keer wat gebeurt.

Over het rijden in een auto met een buitenlands kenteken; zo o.a. http://www.belastingdiens(...)f_motor_in_nederland
Het mag dus wel, maar je moet in principe vrijstelling aanvragen. Weet niet of EW dat elke keer doet. Mocht dat niet zo zijn en je wordt staande gehouden, er is iemand van de belastingdienst bij of de politie belt ze even dan kan je een aanslag krijgen voor bpm/mrb. Is ook wel eens gebeurd volgens mij, maar de kans is klein.
pi_146392547
Blij dat ik mijn thermokleding onder mijn pak heb aan gedaan, winter is coming... :'(
pi_146393334
Kut ov, al bijna 1,5 uur achter op schema. EW was niet zo blij haha
pi_146393531
En het spoedritje van FB gepakt. Om 11:00 in Driebergen zijn, nu dus nog een klein uurtje vertoeven op utrecht cs.
pi_146393564
Spoedje voor AR, voor een bekende verhuurmaatschappij Grunn - Schiphol en Schiphol - Den Haag rijden :) Auto's zijn onbekend :P
pi_146393926
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef underground1009 het volgende:
Spoedje voor AR, voor een bekende verhuurmaatschappij Grunn - Schiphol en Schiphol - Den Haag rijden :) Auto's zijn onbekend :P
Ik ben ook op weg naar Schiphol, in een Deense Qashqai :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146394036
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:03 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik ben ook op weg naar Schiphol, in een Deense Qashqai :P
Ik ben weer op weg naar huis, de rit Groningen - Schiphol was afgebeld en daarom werd m'n tweede ritje ook geannuleerd :{
pi_146394727
Gebeld toen ik nog in bed lag, auto binnen 1.5 uur ophalen; spoedje Capelle a/d IJssel - Oldenzaal. Auto onbekend, hopen op iets leuks ^^
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_146396677
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:08 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ik ben weer op weg naar huis, de rit Groningen - Schiphol was afgebeld en daarom werd m'n tweede ritje ook geannuleerd :{
Balen! Ik heb toen ik net op Schiphol was nog een spoedje richting Assen gekregen. Dus nu op weg naar Zaandam :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146396730
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 01:55 schreef Viezze het volgende:
Ja ik heb dat ook eens gehad. Maar ik geloof niet dat mijn verzekering een eventuele schade gaat uitbetalen terwijl ik voor mijn werkgever in het buitenland zat; dat is de verantwoordelijkheid van de werkgever. Kan nog wel eens een leuke case opleveren als er echt een keer wat gebeurt.

Over het rijden in een auto met een buitenlands kenteken; zo o.a. http://www.belastingdiens(...)f_motor_in_nederland
Het mag dus wel, maar je moet in principe vrijstelling aanvragen. Weet niet of EW dat elke keer doet. Mocht dat niet zo zijn en je wordt staande gehouden, er is iemand van de belastingdienst bij of de politie belt ze even dan kan je een aanslag krijgen voor bpm/mrb. Is ook wel eens gebeurd volgens mij, maar de kans is klein.
Ik had net bij mijn Deense auto voor het eerst een transportvergunning mee van het autoverhuurbedrijf. Was alleen niet specifiek voor de auto/rit :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146396927
En voor zondag weer een ritje te pakken. Van een stadion van een vies clubje naar Apeldoorn. Wel een fijne 3gt met goeie speakers 😄
pi_146396982
Spoedje Grunn - Eemnes in een 107 :') Werk is werk...
pi_146398378
Al die verplichte practica zijn niet zo goed voor m'n bankrekening, je krijgt toch niet echt veel ritten als je alleen 's middags beschikbaar bent steeds ;(

Maaar volgende week eindelijk weer twee hele dagen beschikbaar O+
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:00:43 #171
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146398577
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:04 schreef DrSnuggle het volgende:
En voor zondag weer een ritje te pakken. Van een stadion van een vies clubje naar Apeldoorn. Wel een fijne 3gt met goeie speakers 😄
Over vies clubje gesproken, een van m'n collega's heeft daarnet in de pauze direct z'n Ziggo-abonnement opgezegd _O-
pi_146398849
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Over vies clubje gesproken, een van m'n collega's heeft daarnet in de pauze direct z'n Ziggo-abonnement opgezegd _O-
Dat soort mensen :') :N
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146398883
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Over vies clubje gesproken, een van m'n collega's heeft daarnet in de pauze direct z'n Ziggo-abonnement opgezegd _O-
Haha, dat vind ik dan weer sneu. :')
pi_146399576
Treurig :')
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:39:14 #175
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146400041
Ach, als ik er al zou hebben gezeten zou ik de moeite niet nemen, maar voor een nieuw abonnement ga ik inderdaad niet meer bij Ziggo langs.

Net zoals ik destijds niet mijn eerste bankrekening bij de ABN maar bij de Fortis opende.
pi_146400126
Enkel omdat ze Ajax sponsoren? Ik ga juist binnenkort naar Ziggo wisselen omdat ze de enige zijn die mij hier wat sneller dan 10Mb/s internet kan leveren in de stad Groningen 8)7
Nee, toch niet
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:42:11 #177
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146400155
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:41 schreef Solidberg het volgende:
Enkel omdat ze Ajax sponsoren? Ik ga juist binnenkort naar Ziggo wisselen omdat ze de enige zijn die mij hier wat sneller dan 10Mb/s internet kan leveren in de stad Groningen 8)7
Correct.
pi_146400275
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Correct.
Neem jij dan ook juist de provider/bank etc. die jouw club sponsoren of kijk je enkel of ze rivaliserende sportclubs sponsoren?
Nee, toch niet
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:49:06 #179
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146400440
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:44 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Neem jij dan ook juist de provider/bank etc. die jouw club sponsoren of kijk je enkel of ze rivaliserende sportclubs sponsoren?
Ligt er natuurlijk allemaal maar net aan om wat voor product het gaat. In de wereld der providers is er buiten Ziggo natuurlijk veel meer keuze en dan gaan dit soort argumenten wel meespelen bij mij ja. Als het nou een bedrijf is dat een monopolie op een bepaald gebied heeft dan zou ik me er weer niet zo veel van aantrekken (ervan uitgaande dat ik de geleverde dienst ook echt nodig heb).
pi_146401822
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk allemaal maar net aan om wat voor product het gaat. In de wereld der providers is er buiten Ziggo natuurlijk veel meer keuze en dan gaan dit soort argumenten wel meespelen bij mij ja. Als het nou een bedrijf is dat een monopolie op een bepaald gebied heeft dan zou ik me er weer niet zo veel van aantrekken (ervan uitgaande dat ik de geleverde dienst ook echt nodig heb).
Sowieso die twee totaal verschillende werelden met elkaar verband laten houden :')

Tenslotte gaat het nog altijd om m'n eigen portemonnee. Mensen die dat soort dingen niet los van elkaar kunnen zien zijn ergens in 1980 blijven hangen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146403569
Dat soort voetbalpaupers :') :') Je wil zeker ook geen Ajax schoonmaakmiddel en Ajax brandblussers in huis?
pi_146404076
Ergens snap ik best dat als je absoluut niet weet of je voor KPN of voor Ziggo moet kiezen, dat het een doorslaggevend factor is om niet voor het bedrijf te kiezen die hoofdsponsor van je "vijand" is.
pi_146404750
Zo, heb vandaag eindelijk sinds twee maanden weer kunnen werken. Had het zo druk met school...

Was op zich wel een prima dagje vandaag, afgezien van het hondenweer. :')

Ik had vandaag:
Almere - Hoofddorp in een Nissan Pulsar
Hoofddorp - Breda in een Peugeot 508 Hybrid
Breda - Lelystad in een Volvo S60

Het infotainmentsysteem van de 508 was stuk. Dus geen navigatie, geen radio etc. Wel kon ik gedurende de rit genieten (not) van een hele hoge piep die, denk ik werd veroorzaakt door elektromotoren, of accu's. Vooral als je over je schouders keek, hoorde je die kutpiep heel hard.

Voor maandag heb ik ook al werk:
Almere - Amsterdam in een Polo
Hoofddorp - Breda in een, daar is ie weer: Nissan Pulsar, die ik net vandaag daarheen heb gebracht! :)
tot slot maandag Breda - Amsterdam in een Seat Leon.
pi_146407067
Maandag weer een bandenwissel. Makkinga - Bedum met een Caddy uit 2008 :')

Ik hou m'n hart vast. Dit soort auto's van dit bedrijf zijn meestal smerig vieze hokken :r
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:41:01 #185
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_146407613
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen? :')

Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146407709
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen? :')

Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auw. Laser?

Ik hoop voor je dat Google Maps niet de snelste route heeft (+4,5 uur :'))
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:52:59 #187
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146407921
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen? :')

Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullo :')

Ff kort door getrokken of wel een langer stuk te hard?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146408136
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen? :')

Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erps-Kwerps :')
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:03:04 #189
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_146408217
Boschdijk. Ik kwam vanaf de stoplichten met Zoutstraat. Die weg gaat over van enkelbaans naar tweebaans. Ik rijd achter die een Sprinter en zodra die weg overgaat in tweebaans trek ik op om die bus voorbij te gaan.

Werd ter hoogte van de bushalte staande gehouden. :'( Dus echt minimaal. :')

Je mag daar 50 en Moebs reed na correctie 80. Ik had mazzel, op het enige ogenblik dat ik op mijn teller keek gaf die 90 aan. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146408224
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen? :')

Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:W salaris

Zuur! ;( Daar had je heel wat leuke dingen voor kunnen doen voor dat geld :@
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:05:07 #191
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_146408279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:03 schreef trolley het volgende:

[..]

:W salaris

Zuur! ;( Daar had je heel wat leuke dingen voor kunnen doen voor dat geld :@
Eerste keer dat ik bij DUO aan ga kloppen. Komt na de studie wel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146408462
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eerste keer dat ik bij DUO aan ga kloppen. Komt na de studie wel.
Gewoon een leeg A4-tje met alleen de volgende gegevens opsturen richting het CJIB:

• Aanslagnummer van de bekeuring
• Datum van opleggen van de bekeuring
• Kenteken auto motor
• NAW-gegevens eigenaar
• NAW-gegevens bestuurder (wanneer dit nodig is)

Dan gaan er minimaal 12 weken voorbij, eer je de boete uiteindelijk alsnog zult moeten betalen. Maar heb je wel mooi kunnen 'sparen' gedurende die 12 weken! Heb ik - privé - ook eens gedaan met een parkeerboete. Uit mijn hoofd bekeurd halverwege december vorig jaar, uiteindelijk pas hoeven betalen in april dit jaar :') :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:20:24 #193
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_146408764
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Gewoon een leeg A4-tje met alleen de volgende gegevens opsturen richting het CJIB:

• Aanslagnummer van de bekeuring
• Datum van opleggen van de bekeuring
• Kenteken auto motor
• NAW-gegevens eigenaar
• NAW-gegevens bestuurder (wanneer dit nodig is)

Dan gaan er minimaal 12 weken voorbij, eer je de boete uiteindelijk alsnog zult moeten betalen. Maar heb je wel mooi kunnen 'sparen' gedurende die 12 weken! Heb ik - privé - ook eens gedaan met een parkeerboete. Uit mijn hoofd bekeurd halverwege december vorig jaar, uiteindelijk pas hoeven betalen in april dit jaar :') :P
Ik leen het wel ff van DUO. Voel me goed ziek man. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146408902
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik leen het wel ff van DUO. Voel me goed ziek man. :')
Begrijpelijk. Dat is een dure, maar wijze les voor je geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:42:43 #195
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_146409481
Ach iemand moet het begrotingstekort opvullen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146409725
Bedankt Moebsje 8-) Nog een paar keer en de afdracht van 642 miljoen naar de EU is ook geen probleem meer :7
pi_146409836
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen? :')

Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erps-Kwerps :')
Van de zomer daar in de buurt geweest voor Rock Werchter. Probeer in Leuven of Brussel te komen en dan met de trein naar Roosendaal en van daar naar Eindhoven. Denk dat dat comfortabeler is dan met allemaal Belgische bussen gaan :D Voor in Belgie gebruikte ik wel eens http://www.belgianrail.be/ en http://www.delijn.be/nl/. Pas op, met die websites heb je wel het gevoel weer in 2004 te leven :')
.
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:38:07 #198
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146413831
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Viezze het volgende:
Bedankt Moebsje 8-) Nog een paar keer en de afdracht van 642 miljoen naar de EU is ook geen probleem meer :7
_O-
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146424535
Gisteren eerste buitenland ritje gekregen, Buitenpost - Gronau, was maar 300m van de grens af -,-
Met een Touran van 2004, schijnbaar goedkoper om auto 2 uur naar garage in Duitsland te brengen dan in NL te laten reparen.
Nee, toch niet
pi_146425608


Stond in die Facebook groep politie controles regio Eindhoven. Heb ik er toch nog een foto van. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146425854
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 08:30 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]

Stond in die Facebook groep politie controles regio Eindhoven. Heb ik er toch nog een foto van. :')
_O- _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146470644
Op een afrit van een snelweg in de bocht erachter komen dat je eens in een handgeschakeld auto rijdt ipv een automaat. :')
Wel een sterke motor, dat ie ff 50 in de 6e versnelling trekt.
pi_146474661
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Op een afrit van een snelweg in de bocht erachter komen dat je eens in een handgeschakeld auto rijdt ipv een automaat. :')
Wel een sterke motor, dat ie ff 50 in de 6e versnelling trekt.
Hoe kom je er pas zo laat achter :P?

Overigens, in Duitsland kan je ja net nog met 40 door die afritten en opritten van de snelweg. Is ook lekker als je 150+ aan het rijden bent
Nee, toch niet
pi_146474825
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 19:47 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Hoe kom je er pas zo laat achter :P?

Overigens, in Duitsland kan je ja net nog met 40 door die afritten en opritten van de snelweg. Is ook lekker als je 150+ aan het rijden bent
Hij had de muziek keihard staan en ik zat een beetje te dromen. :')
Toen we de bocht door waren en ik weer gas wilde geven, begon die te sputteren.
pi_146474960
Wat voor auto had je dan? Met een beetje 2.0 diesel kan je net nog 50 rijden in 4 max
Nee, toch niet
pi_146475181
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 19:55 schreef Solidberg het volgende:
Wat voor auto had je dan? Met een beetje 2.0 diesel kan je net nog 50 rijden in 4 max
Een bmw 3gt, een apparaat met 2.5l dieselblok
  zondag 9 november 2014 @ 20:26:49 #207
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146476127
Ik ga ook nog maar even aan het werk, 21-10 - 00.20 stadsbusje 1 rijden in Amersfoort.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146481050
morgen terneuzen-drachten in een vw golf :') . drie uur ov naar terneuzen, drie uur rijden naar drachten, vier uur ov terug. Hoe gek het ook klinkt ik heb er wel zin in :Y .
pi_146498571
Zo, Erps-Kwerps weer ver achter me gelaten. Eerste keer dat ik de hele trip echt voorbereid had. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146499447
Welke kleuter heeft die plaatsnaam bedacht dan? :')
pi_146499472
België, nuff said :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146499657
Nog even terugkomende op afgelopen donderdag: Sollicitatie in de MB 500S ging goed (genoeg iig O-) ) :) Station Breda is verbouwd, dus Googlemaps klopt niet meer geheel (brengt je naar de verkeerde zijde), en soms in de bochten iets te snel (koffie ging schuin zegmaar). Verder geen koppeling-reflex-in-een-automaat-noodstop gemaakt - thanks nogmaals voor de tips :+

Vandaag de VOG aangevraagd (die je kon aftrekken van de belasting?) - en dan is het nog even wachten op de login gegevens... *O*
pi_146500861
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:18 schreef Rzr101 het volgende:
Nog even terugkomende op afgelopen donderdag: Sollicitatie in de MB 500S ging goed (genoeg iig O-) ) :) Station Breda is verbouwd, dus Googlemaps klopt niet meer geheel (brengt je naar de verkeerde zijde), en soms in de bochten iets te snel (koffie ging schuin zegmaar). Verder geen koppeling-reflex-in-een-automaat-noodstop gemaakt - thanks nogmaals voor de tips :+

Vandaag de VOG aangevraagd (die je kon aftrekken van de belasting?) - en dan is het nog even wachten op de login gegevens... *O*
Gefeliciteerd!

Je staat echter nog wel achter mij in de wachtrij, ik was dinsdag aangenomen en heb ook nog niet mn inloggegevens ontvangen :{
pi_146503329
Drie ritjes gehad, drie auto's:
- volgetankt
- ingebouwde navigatie
- AUX-ingang voor muziek
- geen schade hoeven noteren

O+

#justhikerthings
pi_146504407
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 17:04 schreef RacerDKB het volgende:
Drie ritjes gehad, drie auto's:
- volgetankt
- ingebouwde navigatie
- AUX-ingang voor muziek
- geen schade hoeven noteren

O+

#justhikerthings
Zo zou elke rit moeten zijn :Y ^O^

Morgen Leeuwarden - Almere en Amsterdam - Groningen in respectievelijk een Insignia en een Megane.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146518556
Werken :')
Niet 300+ paginas lezen voor je studieblok dat volgende week weer begint, 2 dagen na laatste tentamen :')
Nee, toch niet
  maandag 10 november 2014 @ 23:40:03 #217
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146518953
Morgen trouwens naar Rtl Late Night. Lijkt me wel lachen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146528372
Anderhalf uur over in Amsterdam. Ongegeneerd burgers vreten bij de McDonald's :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146531293
Amstelveen - Baarn - Lisserbroek Up/Polo
Voorschoten - Almere met een Lancia Delta

De eerste om 7 uur ophalen :'( In ieder geval wel vroeg thuis dan :P
pi_146536205
Morgen een Alto en een Vito, 4 kutdorpen en eindigen op de Logistiekweg in Oosterhout gg my life is over
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:24:07 #221
414827 Wave103
It's not pop music
pi_146538805
Morgen locatiewerk bij abc... in Nieuwegein, iemand hier ervaring mee? Wel eens bij de grote uit Almere in Nieuwegein gedaan, maar wist niet eens dat het ook bij abc.. kon
pi_146539704
Huurautos schoonmaken tanken, ophalen en wegbrengen in de regio daar.
pi_146542496
hallo allemaal! ik ben flink aan het solliciteren geweest voor bijbaantje als hiker en privéchauffeur. Omdat het me natuurlijk het beste bijbaantje lijkt!
Nu heb ik een optie op een baan als zowel hiker en privéchauffeur, maar welke moet ik nu nemen? ik moet er wel bij zeggen dat ik al afgewezen ben voor een baan als privéchauffeur bij een ander bedrijf, omdat ik te weinig ervaring had in vergelijking met de andere kandidaat (8000km). Maar voor de rest was blijkbaar alles in orde!

Dus, wat is jullie advies of ervaringen als je zou moeten kiezen?

[ Bericht 0% gewijzigd door leander93 op 12-11-2014 00:12:32 (*woordkeuze*) ]
pi_146545026
Ik zou kiezen voor een goede zinsopbouw... :)
pi_146545329
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:19 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zou kiezen voor een goede zinsopbouw... :)
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146547561
Morgen een ritje van Nijmegen naar Meerkerk, naar de locatie aan de Energieweg.

Hoe kom je daar het beste weg richting Utrecht? Stopt daar bij het viaduct van de A27 een bus naar Utrecht?
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:41:28 #227
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_146549704
Sommigen opperen halte Postkantoor in Meerkerk zelf, maar als je richting de MacDonalds loopt naar de snelweg kan je gewoon de QLiner naar Utrecht CS pakken! De tijd qua lopen is bij beide haltes geen verschil..heb ze beiden uitgeprobeerd.
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_146550806
Energieweg is toch gewoon snelweglocatie, dan is p+r a27 gewoon het snelste en meest dichtbij.
pi_146551887
Ik ben morgen ook in Meerkerk, om 11.30. :P
pi_146551972
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:22 schreef jurgenov het volgende:
Ik ben morgen ook in Meerkerk, om 11.30. :P
Als je nou even doortrapt, kunnen we meeten. Ik om 10:45 :P

Edit: @Ordinateur; gewoon richting de MacDonalds lopen inderdaad, dan zie je de bushalte vanzelf. Qua loopafstand zal het verschil nihil zijn met de bushalte postkantoor in Meerkerk 'centrum' alleen voor m'n gevoel ligt die van de snelweg dichterbij. Omdat je de MacDonalds vanaf het afleveradres al kunt zien namelijk :P

Edit edit: Dat is dus inderdaad bij het viaduct van de A27.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146552259
Google maps vertelt mij dat het vanaf de snelweglocatie naar P+R A27 17 minuten lopen is en naar Postkantoor 25 minuten
pi_146552601
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:24 schreef trolley het volgende:

[..]

Als je nou even doortrapt, kunnen we meeten. Ik om 10:45 :P

Edit: @Ordinateur; gewoon richting de MacDonalds lopen inderdaad, dan zie je de bushalte vanzelf. Qua loopafstand zal het verschil nihil zijn met de bushalte postkantoor in Meerkerk 'centrum' alleen voor m'n gevoel ligt die van de snelweg dichterbij. Omdat je de MacDonalds vanaf het afleveradres al kunt zien namelijk :P

Edit edit: Dat is dus inderdaad bij het viaduct van de A27.
Op z'n vroegst kan ik er om 11.15 zijn helaasch ;(
pi_146552925
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:34 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Op z'n vroegst kan ik er om 11.15 zijn helaasch ;(
Pindakaas.

De ellende is dat de 388 richting Utrecht CS maar eens per uur rijdt rond dat tijdstip. Anders had ik onderweg wel ergens koffie kunnen drinken om tijd te rekken. Maar ik geloof niet dat EW het gaat waarderen dat ik om onverklaarbare reden een uur langer over mijn rit heb gedaan :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:45:27 #234
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_146553189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef trolley het volgende:

[..]

Pindakaas.

De ellende is dat de 388 richting Utrecht CS maar eens per uur rijdt rond dat tijdstip. Anders had ik onderweg wel ergens koffie kunnen drinken om tijd te rekken. Maar ik geloof niet dat EW het gaat waarderen dat ik om onverklaarbare reden een uur langer over mijn rit heb gedaan :+
Heb ik wel eens gedaan, uurtje onderweg niks gedaan. Werd later gebeld wat ik gedaan had. Heb toen gezegd dat ik enorme buikpijn kreeg en of ze details wilden. Die hoefden ze niet :+
#26 || Luciano da Silva
pi_146553393
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb ik wel eens gedaan, uurtje onderweg niks gedaan. Werd later gebeld wat ik gedaan had. Heb toen gezegd dat ik enorme buikpijn kreeg en of ze details wilden. Die hoefden ze niet :+
_O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146554280
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb ik wel eens gedaan, uurtje onderweg niks gedaan. Werd later gebeld wat ik gedaan had. Heb toen gezegd dat ik enorme buikpijn kreeg en of ze details wilden. Die hoefden ze niet :+
Maar wij wel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 11 november 2014 @ 22:15:07 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_146554739
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar wij wel.
Over details gesproken. Van de week was het toilet verstopt op werk. Kwam ik natuurlijk pas achter toen ik al klaar was. Nou, ze dreven als kano's door de pot heen :7
#26 || Luciano da Silva
pi_146555001
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef trolley het volgende:

[..]

Pindakaas.

De ellende is dat de 388 richting Utrecht CS maar eens per uur rijdt rond dat tijdstip. Anders had ik onderweg wel ergens koffie kunnen drinken om tijd te rekken. Maar ik geloof niet dat EW het gaat waarderen dat ik om onverklaarbare reden een uur langer over mijn rit heb gedaan :+
Ja dat moet je maar niet doen idd! :+
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:06:58 #239
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_146557671
Was het bij EW ook alweer dat je in de maand dat je jarig bent de hele maand al van die salarisverhoging kan genieten? :D

Of heb ik dat gedroomd :7
pi_146559235
Dank allen voor jullie advies!

Kijk morgen wel gewoon of die bus bij het viaduct gunstig rijdt, dan neem ik mooi die. Die route van Meerkerk naar Utrecht CS met de 181 kan ik ook wel dromen inmiddels.
pi_146561662
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:06 schreef CruisinDen het volgende:
Was het bij EW ook alweer dat je in de maand dat je jarig bent de hele maand al van die salarisverhoging kan genieten? :D

Of heb ik dat gedroomd :7
Dat klopt
pi_146562455
Niet mijn tijdstip dit. Over 15 min de deur uit :(
pi_146566293
Drukte hier bij de bushalte P+R Meerkerk :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146566365
In Breda is het juist verrekte rustig bij de bushalte=p

Net een Audi A3 Sportback met 2.0TFSI mogen afleveren vanuit Rotterdam. Man wat een heerlijke auto, 200 paarden die er erg veel zin in hadden :o
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_146566620
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:06 schreef trolley het volgende:
Drukte hier bij de bushalte P+R Meerkerk :D
Ik zag jullie staan ja, claxonneerde nog!! :D :')
pi_146567014
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:17 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Ik zag jullie staan ja, claxonneerde nog!! :D :')
Held :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146567801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:08 schreef qua111 het volgende:
Net een Audi A3 Sportback
Zo een heb ik morgen ook :+ Een A4 Avant en een A3 Sportback. Niet slecht.
pi_146568032
quote:
6s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zo een heb ik morgen ook :+ Een A4 Avant en een A3 Sportback. Niet slecht.
Ook de 2.0 TFSI variant? Die had ik namelijk nog niet eerder gehad. Als je die hebt, geniet ervan!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_146577169
Echt man wat een kutdag. Vanochtend belde m'n moeder dat m'n neef verongelukt was met z'n Subaru. Hele dag met een wazig hoofd achter het stuur gezeten. 22 jaar, net z'n rijbewijs. Niet te geloven zeg. -O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 12 november 2014 @ 16:47:17 #250
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146577675
quote:
15s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:33 schreef Amoeba het volgende:
Echt man wat een kutdag. Vanochtend belde m'n moeder dat m'n neef verongelukt was met z'n Subaru. Hele dag met een wazig hoofd achter het stuur gezeten. 22 jaar, net z'n rijbewijs. Niet te geloven zeg. -O-
Tering, gelijk einde verhaal dus...Klotuh zeg, succes Moeba!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146577940
quote:
15s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:33 schreef Amoeba het volgende:
Echt man wat een kutdag. Vanochtend belde m'n moeder dat m'n neef verongelukt was met z'n Subaru. Hele dag met een wazig hoofd achter het stuur gezeten. 22 jaar, net z'n rijbewijs. Niet te geloven zeg. -O-
Djezus, dat is heftig klote nieuws om te horen! Gecondoleerd en sterkte vrind!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146578879
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Tering, gelijk einde verhaal dus...Klotuh zeg, succes Moeba!
Op 1Limburg staan wat foto's en een filmpje. Zie je hoe de auto toegetakeld was. Even op 'Veulen ongeluk 1Limburg' zoeken en dan vind je het wel. Hij had de komst van de helicopter niet gehaald is mij verteld.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146579403
http://www.1limburg.nl/do(...)ay?context=section-1 Nogmaals gecondoleerd en sterkte Amoeba.
  woensdag 12 november 2014 @ 17:38:47 #254
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146579690
Kolere, hij heeft hem waarschijnlijk precies beroerd geraakt. Pf, Gecondoleerd man, sterk dat je nog kon werken, meen ik serieus.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146580293
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:38 schreef Fiorano het volgende:
Kolere, hij heeft hem waarschijnlijk precies beroerd geraakt. Pf, Gecondoleerd man, sterk dat je nog kon werken, meen ik serieus.
Ja dat zei ik ook tegen m'n vader. Zure dikke pech dit.

Heel zijn Facebook staat inmiddels vol met lieve berichtjes. Mooi om te zien dat niemand hem dit gunde.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146583561
Shit heftig man, sterkte ermee
pi_146591906
Hoorde het vannacht, vriend van me was als eerste TP (agent).

Heftig ongeval.. Gecondoleerd Amoeba.
Nee.
pi_146592036
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Hoorde het vannacht, vriend van me was als eerste TP (agent).

Heftig ongeval.. Gecondoleerd Amoeba.
Ken jij hem? Jij woont ook daar toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 12 november 2014 @ 22:18:08 #259
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146592213
Gecondoleerd :{
pi_146593927
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ken jij hem? Jij woont ook daar toch?
Ik ken je neef niet persoonlijk, nee. Van naam wel.
Nee.
  woensdag 12 november 2014 @ 23:20:39 #261
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_146595679
Gecondoleerd, Amoeba.

Maareuh, dat is niet met 50 gegaan... :X
#26 || Luciano da Silva
pi_146600192
Flinke klapper en inderdaad vanuit een beroerde hoek, gecondoleerd.
pi_146602692
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef joppie_saus het volgende:
Gecondoleerd, Amoeba.

Maareuh, dat is niet met 50 gegaan... :X
ook niet met 100+. Schade valt imho best mee. Maar gecondoleerd.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_146602993
Gecondoleerd Amoeba :{

Word net m'n bed uitgebeld door EW. En niet voor spoedjes, maar ritten voor morgen. Wel weer een lekker dagje zo;
Amstelveen - Eindhoven - Lisserbroek 208/Alfa Romeo Mito
Leidschendam - Almere Mazda 3

Wel 40 min lopen ofzo ;(
pi_146612869
Morgen weer eens rijden voor EW. Ritje in een A7. Bekende klant, hij heeft dagelijks een chauffeur van EW.
Nee.
pi_146616318
quote:
7s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen weer eens rijden voor EW. Ritje in een A7. Bekende klant, hij heeft dagelijks een chauffeur van EW.
A7 _O_

Morgen het bekende tijdverdrijf in de ochtend, Eindje Airport - Schiphol per Ford Galaxy. Weer drukke dag dus, 's middags college.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146616398
quote:
10s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

A7 _O_

Morgen het bekende tijdverdrijf in de ochtend, Eindje Airport - Schiphol per Ford Galaxy. Weer drukke dag dus, 's middags college.
Twee jaar geleden heb ik eens enkele dagen een persoon met een A7 moeten chauffeuren voor EW. Fijne auto inderdaad.

Die auto was toen net uit, en het model wat ik mee had was +100K ofzo. Mocht hem 's nachts meenemen naar mijn studentenhuis, stond die daar voor de deur.. Niet echt lekker geslapen toen. :')
Nee.
pi_146617732
Heb morgen Groningen - Heinenoord in een Kia Rio met automaat ;(
Achja, iig werk :P
Nee, toch niet
pi_146617806
Gecondoleerd Amoeba, en sterkte bij de uitvaart :{ Ben benieuwd naar de toedracht van het ongeluk.

quote:
7s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen weer eens rijden voor EW. Ritje in een A7. Bekende klant, hij heeft dagelijks een chauffeur van EW.
Zou je niet beter een vaste chauffeur kunnen huren als je er dagelijks eentje nodig hebt? Geen idee wat goedkoper is. Of hij moet het gewoon leuk vinden om te praten met een verscheidenheid aan jongeren :P
pi_146617913
Als je vaste chauffeur hebt moet je er van uit kunnen gaan dat hij dagelijks beschikbaar is, als hij ziek is heb je een probleem. Bij easyway weet je gewoon zeker dat er een chauffeur beschikbaar is.
  donderdag 13 november 2014 @ 17:32:51 #271
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146617931
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef Solidberg het volgende:
Heb morgen Groningen - Heinenoord in een Kia Rio met automaat ;(
Achja, iig werk :P
Nieuwe model Kia Rio is best ok eigenlijk. Alleen of de automaat aan te raden is vraag ik me af :')
pi_146618550
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nieuwe model Kia Rio is best ok eigenlijk. Alleen of de automaat aan te raden is vraag ik me af :')
Heb 1.4 CVVT uit 2012, is dat nog het nieuwe model?
Nee, toch niet
pi_146618781
-

[ Bericht 51% gewijzigd door pfefferkatze op 13-11-2014 18:07:45 ]
pi_146619058
Ik zag vandaag een Suzuki Kizashi rijden, nog nooit van gehoord of gezien. Dacht dat het een nieuw model was maar blijkt al sinds eind 2010 te koop te zijn in Nederland :')

Maar lees nu in een recent artikel dat ie er uit gaat zodra de huidige voorraad op is, omdat dat ding amper verkoopt.

quote:
Het kan goed zijn dat je nog nooit een Kizashi hebt zien rijden in Nederland. Dit jaar zijn er slechts vier op kenteken gezet. Afgelopen jaar waren dat er 13 en het jaar ervoor 35. Ter vergelijk: dit jaar zijn er 10 Ferrari 458's op kenteken gezet en in 2013 waren dat er 15. Hij is behoorlijk exclusief dus. Dat had iets te maken met zijn prijs. De Kizashi kostte minimaal 37.699 euro. Dat wordt nu tijdelijk 29.999 euro
Autovisie

quote:
We houden het er maar even op dat Suzuki met de Kizashi gewoon z’n eigen ding heeft gedaan.

Dat blijkt ook uit de motorkeuze. Die is er namelijk niet. De Kizashi heeft altijd een 2,4-liter grote benzine-viercilinder onder de kap, zonder turbo’s, directe injectie of andere poespas. In deze tijd van downsizing is dat op z’n minst apart te noemen. Grote viercilinders lusten meestal wel een slokje, en bij deze Suzuki is het niet anders. In de korte periode dat we ‘m reden, verbruikten we gemiddeld 1 op 10. En dan deden we nog rustig aan.
TopGear
pi_146636947
Moet zo voor 6t naar Schiphol. Die auto moet ik afleveren in de aankomstpassage, dus die zal wel de parkeergarage in moeten. Iemand enig idee waar ik precies moet zijn?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146638445
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:33 schreef Amoeba het volgende:
Moet zo voor 6t naar Schiphol. Die auto moet ik afleveren in de aankomstpassage, dus die zal wel de parkeergarage in moeten. Iemand enig idee waar ik precies moet zijn?
Er is een ingang voor verhuurautos bij het Hilton. Ingang zit op straatniveau.
Nee.
pi_146639642
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 november 2014 10:00 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Er is een ingang voor verhuurautos bij het Hilton. Ingang zit op straatniveau.
Al gevonden, toch bedankt. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146640279
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:33 schreef Amoeba het volgende:
Moet zo voor 6t naar Schiphol. Die auto moet ik afleveren in de aankomstpassage, dus die zal wel de parkeergarage in moeten. Iemand enig idee waar ik precies moet zijn?
Gewoon naar de 6t 'afdeling' in de parkeergarage rijden? Waar dat oranje hok staat. En dan verwijzen ze je daar wel door naar de balie in Schiphol plaza of handelen daar alles af. Hierheen: http://goo.gl/maps/BJGLP

Oh, al gevonden. Mooi zo :) :)
.
pi_146641403
Goeiemiddag!

Maandag weer een ritje naar Brussel. Ik kom daar om 10u waarschijnlijk al aan en moet tot 2130u wachten. Is het mogelijk om ergens in een goedkoop hotel of hostel daar een kamer voor overdag te boeken? Heeft iemand daar ervaring mee?
pi_146641480
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef RobinhoAjax het volgende:
Goeiemiddag!

Maandag weer een ritje naar Brussel. Ik kom daar om 10u waarschijnlijk al aan en moet tot 2130u wachten. Is het mogelijk om ergens in een goedkoop hotel of hostel daar een kamer voor overdag te boeken? Heeft iemand daar ervaring mee?
Beetje door de stad struinen joh, of een uiltje knappen in de wagen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146641507
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Beetje door de stad struinen joh, of een uiltje knappen in de wagen.
Op een rustige plek is dat nog wel te doen, ff slapen in de auto, maar ik heb het wel eens vaker in een stad geprobeerd, je wordt dan vaak wakker omdat mensen op het raam tikken, of denken dat je dood in de auto ligt.... Het is een mooie stad ja, maar moest er vorige week ook al een hele dag zijn
pi_146641763
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:12 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Op een rustige plek is dat nog wel te doen, ff slapen in de auto, maar ik heb het wel eens vaker in een stad geprobeerd, je wordt dan vaak wakker omdat mensen op het raam tikken, of denken dat je dood in de auto ligt.... Het is een mooie stad ja, maar moest er vorige week ook al een hele dag zijn
http://lmgtfy.com/?q=goedkoop+hostel+brussel+voor+overdag

Luie donder :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146641841
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef RobinhoAjax het volgende:
Goeiemiddag!

Maandag weer een ritje naar Brussel. Ik kom daar om 10u waarschijnlijk al aan en moet tot 2130u wachten. Is het mogelijk om ergens in een goedkoop hotel of hostel daar een kamer voor overdag te boeken? Heeft iemand daar ervaring mee?
Waarom kom je om 10:00 al aan en moet je wachten tot 21:30? :? Moet die wagen weer terug na 21:30?
pi_146641855
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:12 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Op een rustige plek is dat nog wel te doen, ff slapen in de auto, maar ik heb het wel eens vaker in een stad geprobeerd, je wordt dan vaak wakker omdat mensen op het raam tikken, of denken dat je dood in de auto ligt.... Het is een mooie stad ja, maar moest er vorige week ook al een hele dag zijn
Snelweg op -> P.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146641882
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:25 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waarom kom je om 10:00 al aan en moet je wachten tot 21:30? :?
PC allicht? ;)

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Snelweg op -> P.
En dan maar hopen dat er geen idioten zijn die een raampje intikken en jouw auto even komen rippen ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146641979
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:25 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waarom kom je om 10:00 al aan en moet je wachten tot 21:30? :? Moet die wagen weer terug na 21:30?
Ja en de man die erin zit ook
pi_146642024
quote:
Haha ik begrijp je houding, maar als het echt zo simpel was had ik het al gevonden. Check voor de grap maar es de resultaten op Google, zit niks bruikbaars tussen, alleen een pornohotel
pi_146642080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:31 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Haha ik begrijp je houding, maar als het echt zo simpel was had ik het al gevonden. Check voor de grap maar es de resultaten op Google, zit niks bruikbaars tussen, alleen een pornohotel
Het nuttige met het aangename combineren dus! :+ ~O>
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146652854
Meh over 1.5 uur pas thuis. Treinen zijn nogal nare dingen vanavond. :P
  zaterdag 15 november 2014 @ 12:30:21 #290
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146676230
Vannacht rond 3:00 over de A15 van Den Bosch naar Rotterdam. Iemand die weet of ik dan een beetje kan doorgassen of zijn daar veel permanente controles?
pi_146676790
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Vannacht rond 3:00 over de A15 van Den Bosch naar Rotterdam. Iemand die weet of ik dan een beetje kan doorgassen of zijn daar veel permanente controles?
Geen permanente controles, ik ben er nooit geflitst in ieder geval, wel rond Rotterdam beetje op gaan letten uiteraard.

Wel bij de werkzaamheden opletten, daar willen ze nog weleens gaan staan.
  zaterdag 15 november 2014 @ 12:46:52 #292
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146676809
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:46 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Geen permanente controles, ik ben er nooit geflitst in ieder geval, wel rond Rotterdam beetje op gaan letten uiteraard.
Ja, daar weet ik het zelf wel, aangezien die regio thuis is :P
pi_146676836
En het stukje bij de Sluis, ongeveer ter hoogte van Tiel, daar gaat de snelheid een stuk terug, die zou ik wel even aanhouden 😜
  zaterdag 15 november 2014 @ 13:18:35 #294
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146678071
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:47 schreef MuurStraat het volgende:
En het stukje bij de Sluis, ongeveer ter hoogte van Tiel, daar gaat de snelheid een stuk terug, die zou ik wel even aanhouden 😜
Oh, daar kom ik toch niet langs, kom bij knooppunt Deil de A2 op en ga dan richting Rotterdam.

Tussen knooppunten Empel en Deil heb ik trouwens de A2, maar op de A2 is geloof ik overal trajectcontrole is het niet? :')
pi_146678466
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oh, daar kom ik toch niet langs, kom bij knooppunt Deil de A2 op en ga dan richting Rotterdam.

Tussen knooppunten Empel en Deil heb ik trouwens de A2, maar op de A2 is geloof ik overal trajectcontrole is het niet? :')
Nee joh, A'dam - Utrecht is trajectcontrole. Verder volgens mij niet, en op dat stuk sowieso niet. Gas d'r op dus :7
  zaterdag 15 november 2014 @ 13:35:40 #296
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146678570
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee joh, A'dam - Utrecht is trajectcontrole. Verder volgens mij niet, en op dat stuk sowieso niet. Gas d'r op dus :7
Prima :7

Al zal dat gas erop met een 2012 Skoda Octavia 1.6TDI ook wel weer meevallen, maar goed :P
pi_146678855
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oh, daar kom ik toch niet langs, kom bij knooppunt Deil de A2 op en ga dan richting Rotterdam.

Tussen knooppunten Empel en Deil heb ik trouwens de A2, maar op de A2 is geloof ik overal trajectcontrole is het niet? :')
Dat is idd pas later op de A2
pi_146686681
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Vannacht rond 3:00 over de A15 van Den Bosch naar Rotterdam. Iemand die weet of ik dan een beetje kan doorgassen of zijn daar veel permanente controles?
Ga je naar een 90's party ja? :9
  zondag 16 november 2014 @ 14:34:43 #299
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146709617
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:28 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ga je naar een 90's party ja? :9
Zeker :7

Was een mooi feestje hoor :7 ondanks dat ik dus moest rijden en geen bier heb genomen :P

Paul Elstak _O_ _O_
  zondag 16 november 2014 @ 17:32:21 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_146714137
HAVE YOU EVER BEEN MELLOW
#26 || Luciano da Silva
  zondag 16 november 2014 @ 17:32:31 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_146714141
Nou, dicht maar dan.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')