Dus dezelfde hendel (naar beneden voor erop, naar boven voor eraf) of twee verschillende hendels; eentje boven (voor eraf) eentje beneden (voor erop?). Sorry voor de vragen - maar hoop morgen zo soepeltjes mogelijk door de sollicitatie te stromen :pquote:Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef Calomaris het volgende:
[..]
P alleen bij parkeren. Als je de mercedes heb is de handrem erop een pedaal linksonder en handrem af een hendel linksboven.
De rem van die mercedes is trouwens echt enorm gevoelig. Echt heel ligt drukken in het begin. Voorderest vergeet niet over de schouder te kijken op de snelweg, vinden ze wel fijn en twee handen aan het stuur, ook in de bochten. Succes!:)
Kan ook een voetpedaal als "handrem" zijn, Toyota Prius bijvoorbeeld. En volgens mij had ik een Polo met een gewone ouderwetse handrem in het midden. Ik vind zo'n elektronische handrem maar niksquote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Onze roadtrip auto, een Chevy uit 2001, had inderdaad een pedaal helemaal links voor de handrem. In nieuwere automaten ben ik alleen nog maar knopjes tegengekomen (in de buurt van de pook).
Nog nooit automaat gereden overigens of wilde je alleen zeker weten hoe het zit bij die sollicitatie-auto's?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:13 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).
Nu nog die automaat onder de knie krijgen, en dan komt het wel goed denk ik![]()
Bij een automaat zit de handrem toch ergens beneden (links, bijna tegen de buitenwand aan?), en verder in zn "D" om te rijden en "P" om stil te zetten - of mis ik nog iets?
Ja zo'n voetpedaal bedoelde ik inderdaad. Ik vind die elektronische dingen ook niks, weet nooit of die omhoog of omlaag moet en soms gaat die shit automatischquote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan ook een voetpedaal als "handrem" zijn, Toyota Prius bijvoorbeeld. En volgens mij had ik een Polo met een gewone ouderwetse handrem in het midden. Ik vind zo'n elektronische handrem maar niksHet maakt bij sommige merken zo'n vies geluid, ergens vanuit de achterkant van de auto een soort mechanisch aangespannen scheetje.
Oh ja je zei inderdaad pedaal, stom. En ik zit ook altijd flink te kutten met die knopjes. Tegen de derde poging aan is het meestal wel gelukt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja zo'n voetpedaal bedoelde ik inderdaad. Ik vind die elektronische dingen ook niks, weet nooit of die omhoog of omlaag moet en soms gaat die shit automatisch
Het tweede, twee verschillende hendels. Maar zulke dingen gaat het totaal niet om. dit laat hij je gewoon zien. Het gaat erom dat je veilig en rustig door het verkeer kan. Zonder dat degene op de achterbank zn koffie in zn gezicht ligt zegmaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:23 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Dus dezelfde hendel (naar beneden voor erop, naar boven voor eraf) of twee verschillende hendels; eentje boven (voor eraf) eentje beneden (voor erop?). Sorry voor de vragen - maar hoop morgen zo soepeltjes mogelijk door de sollicitatie te stromen :p
Inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh ja je zei inderdaad pedaal, stom. En ik zit ook altijd flink te kutten met die knopjes. Tegen de derde poging aan is het meestal wel gelukt.
Als hij nog nooit automaat heeft gereden kunnen we beter vertellen dat hij zijn linkervoet niet moet gebruiken, anders komt die koffie in de bestuurder zijn nek.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Calomaris het volgende:
[..]
Het tweede, twee verschillende hendels. Maar zulke dingen gaat het totaal niet om. dit laat hij je gewoon zien. Het gaat erom dat je veilig en rustig door het verkeer kan. Zonder dat degene op de achterbank zn koffie in zn gezicht ligt zegmaar.
En joh dat is toch een van de redenen van dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit automaat gereden (als bestuurder dan ._.) Had dit telefonisch ook aangegeven, maar goed. Gassen en remmen is inprinciepe natuurlijk makkelijker dan wanneer je ook moet schakelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit automaat gereden overigens of wilde je alleen zeker weten hoe het zit bij die sollicitatie-auto's?
120 links maar wel rustig, niet volgas optrekken en gassen. Btw alles bij breda is 130 bijna dus je zult ook dat stukje wss 130 ff moeten gassenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:42 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Nog nooit automaat gereden (als bestuurder dan ._.) Had dit telefonisch ook aangegeven, maar goed. Gassen en remmen is inprinciepe natuurlijk makkelijker dan wanneer je ook moet schakelen.
"Rustig en comfortabel" qua rijstijl = 110 op de rechterstrook kachelen, of (indien rustig en comfortabel mogelijk) ook 120 links?
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als hij nog nooit automaat heeft gereden kunnen we beter vertellen dat hij zijn linkervoet niet moet gebruiken, anders komt die koffie in de bestuurder zijn nek.Dit dus, je linkervoet is ingesteld om een pedaal volledig in te trappen waar je rechtervoet subtiel met de pedaaltjes om gaat. Linkervoet bij een automaat dus NIET gebruiken. (Beter te vaak dan te weinig zeggen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder moet je de voet op de rem drukken, auto starten, de pook naar je toe trekken (bij Mercedes moet je dan ook een paar hoekjes om) en dan de voet van de rem en rustig gas geven.
Edit: een klant wil uiteindelijk ook dat je soepel maar vlot door rijdt, ga dus niet onder de max snelheid zitten maar ook niet te hard dat je een boete krijgt. Bij 120km/h houdt ik meestal zo'n 127km/h aan, dan zit je nog aardig veilig.
Een automaat zal ook niet starten zonder dat jij de voetrem intrapt. Is een startbeveiliging. Dus je start de auto met je voet op de normale rem en houdt je voet vast, en schakelt hem in zijn D of R; meeste automaten komen nu vanzelf in beweging op een heel rustig vaartje, dus als zonder dat jij het gas intrapt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:42 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Nog nooit automaat gereden (als bestuurder dan ._.)
Ik zal er op letten links niks te laten doen, thx voor de tip!
Vergeet alle verschillende soorten startmethodes niet...quote:Op woensdag 5 november 2014 19:02 schreef Fiorano het volgende:
En alle verschillende soorten handremmen en achteruitversnellingvergrendelingen per merk opgesomd
Ik was al aan het kijken. Kwam dit tegen: www.wikihow.com/Drive-a-Car-With-an-Automatic-Transmissionquote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een automaat zal ook niet starten zonder dat jij de voetrem intrapt. Is een startbeveiliging. Dus je start de auto met je voet op de normale rem en houdt je voet vast, en schakelt hem in zijn D of R; meeste automaten komen nu vanzelf in beweging op een heel rustig vaartje, dus als zonder dat jij het gas intrapt.
edit: misschien moet er een kort uitlegje over het gebruik van een automaat of een link naar een goede bondige uitleg elders op internet zodat mensen daar naar verwezen kunnen worden? Al vind ik het niet erg om uit te leggen want als ik iets fout zeg kunnen mensen me er ook op corrigeren.
Alleen de A16 en de A59 bij Breda zijn 130. De A27 en de A58 zijn 120 kilometer. Dan heb je ook nog eens de Noordelijke Ringweg waar je 70 mag. En nog een soort van zuidelijke ringweg waar je 50 en op sommige stukken 70 mag.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Calomaris het volgende:
[..]
120 links maar wel rustig, niet volgas optrekken en gassen. Btw alles bij breda is 130 bijna dus je zult ook dat stukje wss 130 ff moeten gassen
Gast waar ik samen mee solliciteerde reed bijvoorbeeld dit hele stuk 80 achter een vrachtwagen bij 130. Werkt niet echt in je voordeel..
Mja ik bedoelde ik eigenlijk alleen snelwegen. en A27 wist ik niet, bedoelde voornamelijk A16. Begreep van de instructeur dat meeste routes om de reden om te zien of je door kan karren over de A16 gaanquote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Drilboor het volgende:
[..]
Alleen de A16 en de A59 bij Breda zijn 130. De A27 en de A58 zijn 120 kilometer. Dan heb je ook nog eens de Noordelijke Ringweg waar je 70 mag. En nog een soort van zuidelijke ringweg waar je 50 en op sommige stukken 70 mag.
En methodes om de launchcontrol te activerenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Vergeet alle verschillende soorten startmethodes niet...
En het volledig deactiveren van ESP/TCS systemenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En methodes om de launchcontrol te activeren
Helaas?! In die bak rijd je echt niet voor je lol hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:14 schreef underground1009 het volgende:
Helaas, m'n tweede ritje, een gloednieuwe Fiat 500 is geannuleerd. Hopen op nog wat anders straks, nu onderweg naar het ophaaladres in Grunn
Ach ja, werk is werkquote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Helaas?! In die bak rijd je echt niet voor je lol hoor.
Ik zit net bij de mac in Zwollequote:Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ach ja, werk is werk't Is niet zo dat ik er iedere week in wil rijden maar het zou de eerste keer zijn en voor een keer lijkt het me wel grappig
Bovendien had ik dat liever gedaan dan wat ik nu doe, in de bus naar het station zitten om alweer af te taaien
De Kia reed beter dan ik verwacht had, net wagentje wel
![]()
Stille hoop dat ik in de trein oid gebelt wordt om in Assen of Grunn of zo nog een autootje op te pikken
Gister ging ik om 7 uur van huis, 12.15 aankomst afhaaladresquote:Op donderdag 6 november 2014 12:00 schreef Amoeba het volgende:
Ga nu ook m'n laatste kar ophalen. 7.20 vertrokken, hoe kunnen er nu al 4 betaalde uren verstreken zijn.
Bij Android kun je een widget instaleren waar je de berichtjes ook volledig kunt lezen zonder dat je het gesprek aantikt. Aande andere kant, boeiend als mensen weten dat ik ze negeerquote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Gister ging ik om 7 uur van huis, 12.15 aankomst afhaaladres
Die nieuwe whatsapp functie trouwens, mijn privacy wat doe je![]()
Werkt alleen als je beide de nieuwe versie hebt. Gewoon niet updaten dusquote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Gister ging ik om 7 uur van huis, 12.15 aankomst afhaaladres
Die nieuwe whatsapp functie trouwens, mijn privacy wat doe je![]()
Zucht, waarschijnlijk gaat er weer hard geschreeuwd worden dat men naar Telegram gaat om vervolgens een week later iedereen weer Whatsapp te zien gebruiken.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Gister ging ik om 7 uur van huis, 12.15 aankomst afhaaladres
Die nieuwe whatsapp functie trouwens, mijn privacy wat doe je![]()
Ik zou het laatste doen, denk ik. Kan die klant z'n wekker ook een minuutje later zettenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:30 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
ontopic: morgen 06:30 bij de klant op de stoep staan...Nu kan ik om 06:15 aanwezig zijn, of om 06:31, voorheen deed ik vaak het laatste maar ik twijfel elke keer.
Die widget heb ik ook inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2014 12:27 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Bij Android kun je een widget instaleren waar je de berichtjes ook volledig kunt lezen zonder dat je het gesprek aantikt. Aande andere kant, boeiend als mensen weten dat ik ze negeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie!
Doordeweeks voornamelijk klantenauto's in de wasstraat gooien en dan voor parkeren en op zaterdagen auto's van de vestiging zelf wassen. Dat laatste is dan wassen en tanken (waarbij het tanken zo'n 10-15 minuten rijden is per keer). Het leuke van dat laatste is dat je vaak demo's onder je kont krijgt en andere dikke wagens. De leuke daarvan zijn bijv. M6 Gran Coupé, M4, X4 (35i), i3 enz.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:22 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Wat heb je daar dan gedaan? Ook transporteren van autos?
McDonalds'squote:Op donderdag 6 november 2014 20:19 schreef Drilboor het volgende:
Morgen oa een wissel naar een klant die midden in het centrum zit van Amsterdam aan een gracht. Iemand ervaring hiermee, de eerste letters zijn Mc en het is volgens mij een groot buitenlands bedrijf.
Je mag toch in Nederland niet rijden in een auto met buitenlands kenteken zonder dat de eigenaar aanwezig is?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
McDonalds's![]()
?
Morgen een Duitse auto (Duits kenteken) naar Schiphol brengen, helaas is het merk niet te achterhalen a.d.h.v. het kenteken
Geen idee?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef jurgenov het volgende:
[..]
Je mag toch in Nederland niet rijden in een auto met buitenlands kenteken zonder dat de eigenaar aanwezig is?
Jawel hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef jurgenov het volgende:
[..]
Je mag toch in Nederland niet rijden in een auto met buitenlands kenteken zonder dat de eigenaar aanwezig is?
Zonder kentekenpapieren doe ik ook wel maar zonder geldige APK zou ik zelf nooit rijden. Of bedoel je APK wel geldig maar geen keuringsrapport in de auto aanwezig?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Panthera. het volgende:
Je mag ook niet rijden zonder APK of kentekenpapieren en hoevaak ik dat niet gedaan heb voor EW...
Vaak staan ex-leaseauto's al even op hun plek en die worden natuurlijk ingepland om vlak voor verlopen van beurten, apk's etc terzijde te gaan. Als ik die dan van A naar B moet rijden als de APK een week of een maand verlopen is, boeiend.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zonder kentekenpapieren doe ik ook wel maar zonder geldige APK zou ik zelf nooit rijden. Of bedoel je APK wel geldig maar geen keuringsrapport in de auto aanwezig?
Bekeuring voor niet APK-gekeurde auto rijden is mij te hoog en als je in een ongeluk terecht komt kan je flink de sjaak zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Vaak staan ex-leaseauto's al even op hun plek en die worden natuurlijk ingepland om vlak voor verlopen van beurten, apk's etc terzijde te gaan. Als ik die dan van A naar B moet rijden als de APK een week of een maand verlopen is, boeiend.
Volgens mij vervalt de boete voor het niet kunnen tonen van het kentekenbewijs vanaf volgend jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Panthera. het volgende:
Je mag ook niet rijden zonder APK of kentekenpapieren en hoevaak ik dat niet gedaan heb voor EW...
Toestemming aan een vragen = zij betalen. Daarom altijd even bellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bekeuring voor niet APK-gekeurde auto rijden is mij te hoog en als je in een ongeluk terecht komt kan je flink de sjaak zijn.
Geen kentekenpapieren bij je hebben is een relatief lage bekeuring of als je charmant bent of een vrolijke agent treft zal ie je misschien wel gewoon op weg laten als je uitlegt wat voor werk je doet en hoe het werkt met die leasemaatschappijen.
Ik verwacht altijd dat de LM dat op zich neemt. Zo niet, helaas. Dat risico neem ik dan maar, ga niet alles lopen uitzoeken voordat ik een rit van een uur rijdt.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bekeuring voor niet APK-gekeurde auto rijden is mij te hoog en als je in een ongeluk terecht komt kan je flink de sjaak zijn.
Geen kentekenpapieren bij je hebben is een relatief lage bekeuring of als je charmant bent of een vrolijke agent treft zal ie je misschien wel gewoon op weg laten als je uitlegt wat voor werk je doet en hoe het werkt met die leasemaatschappijen.
Er zit daar maar weinig qua scholen hé. Ik denk dat het EW weinig uitmaakt. Of je nou dicht bij huis begint en dan 's avonds lang in het OV zit of andersom. Levert evenveel uren op.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef Drilboor het volgende:
Laatste tijd overigens vanuit Breda redelijk vaak in Vlissingen en Goes moeten beginnen, hebben ze daar amper hikers eigenlijk. Morgen gelukkig pas tussen 10:30 en 11:00 in Vlissingen te zijn, vorige week moest ik er al tussen 8:30 en 9:00 zijn.
Reisverzekering boeit niet, want je moet er inderdaad overnachten. Zorgverzekering is ipc Europees, voor de rest is het handiger aansprakelijkheidsverzekering te hebben en mag ik toch aannemen dat Ew voor dat soort gevallen verzekerd is.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Er zit daar maar weinig qua scholen hé. Ik denk dat het EW weinig uitmaakt. Of je nou dicht bij huis begint en dan 's avonds lang in het OV zit of andersom. Levert evenveel uren op.
Ik moet er ook best vaak heen. Heb de laatste tijd ook meer bonnen van de Westerscheldetunnel dan van het tanken. Vorige week nog naar 'Sas van Gent' gemoeten om daar om 9 uur te staan. Kreeg toen zelfs een auto met Belgisch kenteken mee.
Heb over dat Belgisch kenteken toen wel even gebeld, want ik meende me te herinneren dat je daar als Nederlander inderdaad gezeik om kan krijgen. De telefoniste die ik toen aan de lijn kreeg wist er weinig van-en zei dat het wel goed was-, maar was sowieso niet zo goed op de hoogte volgens mij. Toen ik even later vroeg of ik via België mocht rijden omdat dat een uur scheelde in reistijd zou ze het gaan navragen. Heb toen na een half uur maar terug gebeld omdat die tijdswinst zo wel een beetje verloren ging. Toen kreeg ik M*****e aan de lijn en die wist me direct te vertellen dat ik een doorlopende reisverzekering moest hebben. Wist zo niet of ik die had, dus ben toch maar via Nederland gereden. Bleek achteraf dat ik die wel had.
Maar dat spookt dan toch wel weer in m'n hoofd rond. Wat moet ik nou met een doorlopende reisverzekering tijdens het werk voor EW? Die dekt -voor zover ik weet- pas als er het een 'geboekte reis en/of overnachting' is. Als er dan iets gebeurd in België heb ik daar nog niets aan.
Zat ik er toch niet ver naast met m'n denkwijze. Nu kan ik me wel herinneren dat er iemand van hier een auto uit België moest ophalen en daar wel een extra verzekering via EW voor kreeg. Wat moet dat geweest zijn dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:49 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Reisverzekering boeit niet, want je moet er inderdaad overnachten. Zorgverzekering is ipc Europees, voor de rest is het handiger aansprakelijkheidsverzekering te hebben en mag ik toch aannemen dat Ew voor dat soort gevallen verzekerd is.
Toen ik een auto in Duitsland moest brengen vroegen ze of ik een doorlopende reisverzekering had. Toen ik bevestigend antwoordde vertelde EW dat ze dan geen aparte verzekering hoefden af te sluiten. Ik neem aan dat dat om een soort buitenlandverzekering gaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:58 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Zat ik er toch niet ver naast met m'n denkwijze. Nu kan ik me wel herinneren dat er iemand van hier een auto uit België moest ophalen en daar wel een extra verzekering via EW voor kreeg. Wat moet dat geweest zijn dan?
Ik ben ook op weg naar Schiphol, in een Deense Qashqaiquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef underground1009 het volgende:
Spoedje voor AR, voor een bekende verhuurmaatschappij Grunn - Schiphol en Schiphol - Den Haag rijdenAuto's zijn onbekend
Ik ben weer op weg naar huis, de rit Groningen - Schiphol was afgebeld en daarom werd m'n tweede ritje ook geannuleerdquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben ook op weg naar Schiphol, in een Deense Qashqai
Balen! Ik heb toen ik net op Schiphol was nog een spoedje richting Assen gekregen. Dus nu op weg naar Zaandamquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:08 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ik ben weer op weg naar huis, de rit Groningen - Schiphol was afgebeld en daarom werd m'n tweede ritje ook geannuleerd
Ik had net bij mijn Deense auto voor het eerst een transportvergunning mee van het autoverhuurbedrijf. Was alleen niet specifiek voor de auto/ritquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:55 schreef Viezze het volgende:
Ja ik heb dat ook eens gehad. Maar ik geloof niet dat mijn verzekering een eventuele schade gaat uitbetalen terwijl ik voor mijn werkgever in het buitenland zat; dat is de verantwoordelijkheid van de werkgever. Kan nog wel eens een leuke case opleveren als er echt een keer wat gebeurt.
Over het rijden in een auto met een buitenlands kenteken; zo o.a. http://www.belastingdiens(...)f_motor_in_nederland
Het mag dus wel, maar je moet in principe vrijstelling aanvragen. Weet niet of EW dat elke keer doet. Mocht dat niet zo zijn en je wordt staande gehouden, er is iemand van de belastingdienst bij of de politie belt ze even dan kan je een aanslag krijgen voor bpm/mrb. Is ook wel eens gebeurd volgens mij, maar de kans is klein.
Over vies clubje gesproken, een van m'n collega's heeft daarnet in de pauze direct z'n Ziggo-abonnement opgezegdquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:04 schreef DrSnuggle het volgende:
En voor zondag weer een ritje te pakken. Van een stadion van een vies clubje naar Apeldoorn. Wel een fijne 3gt met goeie speakers 😄
Dat soort mensenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Over vies clubje gesproken, een van m'n collega's heeft daarnet in de pauze direct z'n Ziggo-abonnement opgezegd
Haha, dat vind ik dan weer sneu.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Over vies clubje gesproken, een van m'n collega's heeft daarnet in de pauze direct z'n Ziggo-abonnement opgezegd
Correct.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:41 schreef Solidberg het volgende:
Enkel omdat ze Ajax sponsoren? Ik ga juist binnenkort naar Ziggo wisselen omdat ze de enige zijn die mij hier wat sneller dan 10Mb/s internet kan leveren in de stad Groningen
Neem jij dan ook juist de provider/bank etc. die jouw club sponsoren of kijk je enkel of ze rivaliserende sportclubs sponsoren?quote:
Ligt er natuurlijk allemaal maar net aan om wat voor product het gaat. In de wereld der providers is er buiten Ziggo natuurlijk veel meer keuze en dan gaan dit soort argumenten wel meespelen bij mij ja. Als het nou een bedrijf is dat een monopolie op een bepaald gebied heeft dan zou ik me er weer niet zo veel van aantrekken (ervan uitgaande dat ik de geleverde dienst ook echt nodig heb).quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:44 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Neem jij dan ook juist de provider/bank etc. die jouw club sponsoren of kijk je enkel of ze rivaliserende sportclubs sponsoren?
Sowieso die twee totaal verschillende werelden met elkaar verband laten houdenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk allemaal maar net aan om wat voor product het gaat. In de wereld der providers is er buiten Ziggo natuurlijk veel meer keuze en dan gaan dit soort argumenten wel meespelen bij mij ja. Als het nou een bedrijf is dat een monopolie op een bepaald gebied heeft dan zou ik me er weer niet zo veel van aantrekken (ervan uitgaande dat ik de geleverde dienst ook echt nodig heb).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen?
Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.Auw. Laser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor je dat Google Maps niet de snelste route heeft (+4,5 uur)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen?
Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.LulloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ff kort door getrokken of wel een langer stuk te hard?Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen?
Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.Erps-KwerpsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen?
Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.salaris
Zuur!Daar had je heel wat leuke dingen voor kunnen doen voor dat geld
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Eerste keer dat ik bij DUO aan ga kloppen. Komt na de studie wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:03 schreef trolley het volgende:
[..]salaris
Zuur!Daar had je heel wat leuke dingen voor kunnen doen voor dat geld
Gewoon een leeg A4-tje met alleen de volgende gegevens opsturen richting het CJIB:quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik bij DUO aan ga kloppen. Komt na de studie wel.
Ik leen het wel ff van DUO. Voel me goed ziek man.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:10 schreef trolley het volgende:
[..]
Gewoon een leeg A4-tje met alleen de volgende gegevens opsturen richting het CJIB:
• Aanslagnummer van de bekeuring
• Datum van opleggen van de bekeuring
• Kenteken auto motor
• NAW-gegevens eigenaar
• NAW-gegevens bestuurder (wanneer dit nodig is)
Dan gaan er minimaal 12 weken voorbij, eer je de boete uiteindelijk alsnog zult moeten betalen. Maar heb je wel mooi kunnen 'sparen' gedurende die 12 weken! Heb ik - privé - ook eens gedaan met een parkeerboete. Uit mijn hoofd bekeurd halverwege december vorig jaar, uiteindelijk pas hoeven betalen in april dit jaar![]()
Begrijpelijk. Dat is een dure, maar wijze les voor je geweest.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik leen het wel ff van DUO. Voel me goed ziek man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Maandag naar Erps-Kwerps met een hoogwerker. Iemand enig idee hoe ik in Eindhoven ga komen?
Is er een Belgisch equivalent voor 9292 ofzo.Erps-KwerpsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van de zomer daar in de buurt geweest voor Rock Werchter. Probeer in Leuven of Brussel te komen en dan met de trein naar Roosendaal en van daar naar Eindhoven. Denk dat dat comfortabeler is dan met allemaal Belgische bussen gaanVoor in Belgie gebruikte ik wel eens http://www.belgianrail.be/ en http://www.delijn.be/nl/. Pas op, met die websites heb je wel het gevoel weer in 2004 te leven
.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Viezze het volgende:
Bedankt MoebsjeNog een paar keer en de afdracht van 642 miljoen naar de EU is ook geen probleem meer
quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:30 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Stond in die Facebook groep politie controles regio Eindhoven. Heb ik er toch nog een foto van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |