SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricksDit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.quote:Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FilmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
FacilitairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je googlet op 'plansters' kom je alleen maar studentchauffeurtopics tegenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Is dat correct Nederlands: Plansters? Of heetten zij: vrouwelijke planners?
is googlet Nederlands?![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:08 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Als je googlet op 'plansters' kom je alleen maar studentchauffeurtopics tegen![]()
![]()
Planneres! Duhquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Is dat correct Nederlands: Plansters? Of heetten zij: vrouwelijke planners?
Ik was trouwens ook gewoon beschikbaar, maar niet eens gebeld.![]()
![]()
Alsof er ene vrouwelijk woord voor planner bestaat, vrouwen maken overal een chaos van in plaats van een strak gepland gebeuren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof er ene vrouwelijk woord voor planner bestaat, vrouwen maken overal een chaos van in plaats van een strak gepland gebeuren![]()
![]()
Vandaar dat ik gister gebeld werd door Casperquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof er ene vrouwelijk woord voor planner bestaat, vrouwen maken overal een chaos van in plaats van een strak gepland gebeuren
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Wauw:
Is het de grote drukte van 2014 bij Easyway ofzo? Ik werk er pas een paar maandjes dus weet niet hoe gebruikelijk deze wanhoop is, maar voor mij is het nieuw.
Ik heb drie ritjes voor maandag dus dat lost weer wat op.![]()
Mijn eerste rit maandag is 5,9km lang
Wel een van de weinige keren dat ik zonder navigatiesysteem zal gaan rijden want die weg van ophaaladres naar afleveradres heb ik al honderden keren privé gereden, in mijn eigen woonplaats namelijk.
Toch leuk om om 07:30 een auto te moeten halen voor een rit van tien minuten![]()
![]()
Ik krijg ook echt veel sms'jes de laatste weken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef RacerDKB het volgende:
Wauw:
[ afbeelding ]
Is het de grote drukte van 2014 bij Easyway ofzo? Ik werk er pas een paar maandjes dus weet niet hoe gebruikelijk deze wanhoop is, maar voor mij is het nieuw.
Ik heb drie ritjes voor maandag dus dat lost weer wat op.![]()
Tweede dag op rij voor EW dat ze aan het overwerken zijn![]()
Werd zonet nog gebeld voor ritten voor maandag
Die mensen die op facebook rond dit tijdstip nog denken dat er ritten voor vandaag zijn mogen wat mij betreft gelijk tegen de muur. Met een beetje gezond verstand begrijp je toch wel dat geen enkele leasemaatschapij, autodepot, garage of huurbedrijf open is.![]()
Mijn ritgegevens voor maandag zijn trouwens wel hét bewijs dat het chaos was bij EW gister en vandaag
M'n tweede rit is volgens de adresgegevens van Nijmegen naar Meerkerk, maar bij de ritomschrijving staat dat ik een auto moet ophalen bij een dealer in Zwolle![]()
Maandagochtend maar even bellen wat nu wel klopt, en wat niet
Wat dat betreft is de TT aardig accuraat op dit moment
Gister inderdaad een 2e rit gekregen waar ik voor 2,5 uur in het OV moest zitten en ook nooit voor 6 uur ging halen. Dus zo maar nog een auto'tje naar schadenet brengen.![]()
Sterfquote:Op zondag 2 november 2014 02:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, Feyenoord glorieus zien winnen van Zwolle in die prachtige Kuip![]()
Jullie waren echt matig trouwens. Hele seizoen hoor je dat Zwolle zo leuk speelt, maar ze zijn de middenlijn niet over gewerst.quote:
En die Lukoki is de slechtste speler die ik ooit gezien heb. Wat was die slecht zeg![]()
![]()
ik denk omdat (bijna) iedereen rond deze tijd zijn tentamens heeft.
ik heb zelf ook maar een dag maar beschikbaar gezet dus als iedereen dat doet raken ze aardig in paniek ja.
grappig dat smsje om 20:30
Zie!![]()
Sowieso bijzonder veel keepersblunders de laatste weken
Kwam na Vitesse - NAC en tijdens de nominaties voor de Gouden Bal deze tegenquote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef trolley het volgende:
Sowieso bijzonder veel keepersblunders de laatste weken
Gelukkig hebben wij eindelijk weer eens een ijzersterke doelman onder de lat staan![]()
![]()
Geen dankquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kwam na Vitesse - NAC en tijdens de nominaties voor de Gouden Bal deze tegen
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben wij eindelijk weer eens een ijzersterke doelman onder de lat staan![]()
![]()
Godver haha!quote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kwam na Vitesse - NAC en tijdens de nominaties voor de Gouden Bal deze tegen
[ afbeelding ]![]()
Ik voel me heel speciaal vandaag, elke keer als ik op m'n telefoon kijk zie ik weer een sms'je van EW binnen komen ☺️![]()
Ik heb ze nog nooit zo zien stressen...quote:Op maandag 3 november 2014 10:26 schreef TommieAH het volgende:
Ik voel me heel speciaal vandaag, elke keer als ik op m'n telefoon kijk zie ik weer een sms'je van EW binnen komen ☺️![]()
![]()
Zou nou gewoon het aantal ritten gemiddeld zijn gestegen of zouden er nou minder hikers zijn?quote:Op maandag 3 november 2014 11:01 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zo zien stressen...![]()
Ik denk zoals ook boven staat dat er veel tentamens zijn en druk met school en zulks.quote:Op maandag 3 november 2014 11:05 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Zou nou gewoon het aantal ritten gemiddeld zijn gestegen of zouden er nou minder hikers zijn?
Ik heb ze ook maar even gebeld en ik ga weer eens een hikerrit uitvoeren: Apeldoorn - Delft. Gegevens komen nog.![]()
Mercedes afgeleverd in Rotterdam en een ritje er achter aan gekregen, een Ibiza ST ophalen in Rotterdam en afleveren in Drachten
Die Mercedes reed echt heerlijkBeste auto tot nu toe
![]()
![]()
Apeldoorn - Delft gaat niet door, maar nu ben ik op weg naar Geldrop om vervolgens naar Arnhem te rijden.
Maar nu moet ik namens de LM een auto bij een autobedrijf ophalen en naar de klant rijden. Maar dan hoef ik zeker ook geen formulier in te vullen? Het gaat om de LM die bij de formulieren als eerste bij de "D" staat.![]()
Meer mensen hier vanochtend bij Everdingen zitten nagelbijten op de A2?
Ga AR ook eens bellen of ze nog wat hebben.![]()
Als het goed is staat er in de ritinformatie welk transportformulier je moet invullen, in dit geval zou dat dan dus die van D zijn. Als dit er niet staat, hoef je ook geen formulier in te vullen. Maar dat heb ik pas één keer gehad, dus ik vrees dat je gewoon een formuliertje moet invullenquote:Op maandag 3 november 2014 13:20 schreef DrSnuggle het volgende:
Apeldoorn - Delft gaat niet door, maar nu ben ik op weg naar Geldrop om vervolgens naar Arnhem te rijden.
Maar nu moet ik namens de LM een auto bij een autobedrijf ophalen en naar de klant rijden. Maar dan hoef ik zeker ook geen formulier in te vullen? Het gaat om de LM die bij de formulieren als eerste bij de "D" staat.
Er staan bij mij twee opties:quote:Op maandag 3 november 2014 13:30 schreef trolley het volgende:
[..]
Als het goed is staat er in de ritinformatie welk transportformulier je moet invullen, in dit geval zou dat dan dus die van D zijn. Als dit er niet staat, hoef je ook geen formulier in te vullen. Maar dat heb ik pas één keer gehad, dus ik vrees dat je gewoon een formuliertje moet invullen
- ophalen bij LM
Je krijgt een formulier mee
- afleveren bij LM
Je vult formulier "D" in
Bij mij geen van beide het geval, maar ik heb formulier "D" geprint, mocht het nodig zijn, dan vul ik die in.
Oh ja, en achteraf km standen e.d. invullen, dat moet ik online doen![]()
De transportinformatie bij die klant klopt niet echt. Ik heb vandaag twee ritjes voor die klant, eentje brengen en eentje halen en bij de ene rit staat informatie over ophalen/brengen die contradict staat tegenover de informatie bij de andere rit.quote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Er staan bij mij twee opties:
- ophalen bij LM
Je krijgt een formulier mee
- afleveren bij LM
Je vult formulier "D" in
Bij mij geen van beide het geval, maar ik heb formulier "D" geprint, mocht het nodig zijn, dan vul ik die in.
Oh ja, en achteraf km standen e.d. invullen, dat moet ik online doen
Van klant naar LM moet je sowieso een formulier en let op dat je rechtsonder leest en daar ook laat tekenen.![]()
Ik zal het bij het ophaaladres even vragen, dat is een autobedrijf. Mocht ik nog twijfelen, dan bel ik EW nog wel![]()
![]()
Vandaag een collega een lift gegeven naar de bushalte P+R te Meerkerk. Dat kwam hem niet verkeerd uit, want het regende en dankzij de lift heeft hij de bus kunnen halen
Mocht het toevallig iemand van hier zijn geweest; dat was ik dus
Zo, vandaag ellendig veel vertraging gehad. Eerst te lui om op te staan, daarna bus gemist in 's-Hertogenbosch, daarna achteraan aangesloten in 8km file op de A2 en nu per bus vanuit Oss naar Eindje vanwege een suïcidale huisvrouw.
Maar niet getreurd
Tilburg - Amsterdam
Amsterdam - Amstelveen
Amsterdam - Breda
Fixen we morgen.
Matige bakken wel morgen![]()
![]()
Morgen hersolliciteren voor een functiewisseling naar PC, de spanning. Route keertje doorgenomen op google maps. Kijken of ik er wat van bak! komt alleen echt totaal niet in breda en zelfs nooit als hiker, dat word dus nog even spannend..
Ach, we zien t morgen wel![]()
![]()
Dat autobedrijf hoort bij de LM.quote:Op maandag 3 november 2014 13:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal het bij het ophaaladres even vragen, dat is een autobedrijf. Mocht ik nog twijfelen, dan bel ik EW nog wel![]()
Ik voel mij echt een beginner in de hikerwereld.quote:ik kwam 500 meter voor dat 'autobedrijf' via google maps erachter dat zij de LM zijn...
![]()
Goeie dag gehad met Grunn - Rotterdam en Rotterdam - Drachten, net thuisMorgen een tentamen en dan hopelijk rest van de week ook nog werken!
![]()
![]()
Haha ja kan ik me voorstellen. Er zijn zoveel bedrijven, onduidelijke ritinfo etc. Zelfs na bijna vier jaar EW zijn dingen me soms nog niet duidelijkquote:Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik voel mij echt een beginner in de hikerwereld.ik kwam 500 meter voor dat 'autobedrijf' via google maps erachter dat zij de LM zijn...
![]()
![]()
Hehequote:Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik voel mij echt een beginner in de hikerwereld.ik kwam 500 meter voor dat 'autobedrijf' via google maps erachter dat zij de LM zijn...
Waar jij bent geweest is de hoofdvestiging en ze hebben ook nog een vestiging/dochteronderneming in Oss. Volgens mij zit het zo?
![]()
Aardig van jequote:Op maandag 3 november 2014 15:52 schreef trolley het volgende:
Vandaag een collega een lift gegeven naar de bushalte P+R te Meerkerk. Dat kwam hem niet verkeerd uit, want het regende en dankzij de lift heeft hij de bus kunnen halen
Mocht het toevallig iemand van hier zijn geweest; dat was ik dusIk rijd ook altijd even op en neer naar de bushalte in Meerkerk voor het geval dat er hikers onderweg zijn van of naar de LM daar
![]()
![]()
Deze verhalen... ik mis het hiken.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Morgen 3 keer een transportformulier invullen.Ook nog eens zo'n uitgebreide: een voor de klant, een voor LM en een voor mij.
![]()
![]()
Ik vraag dan gewoon of ze even kunnen kopiërenquote:Op maandag 3 november 2014 19:16 schreef Exorbitantes het volgende:
Morgen 3 keer een transportformulier invullen.Ook nog eens zo'n uitgebreide: een voor de klant, een voor LM en een voor mij.
![]()
![]()
Huh wat?quote:Op maandag 3 november 2014 19:18 schreef Exorbitantes het volgende:
Vandaag was er btw een baardmannencontrole bij de grote in Almere. Kwam door de keuringWat voor controle door wie uitgevoerd?
![]()
Gestapo controle van EW.quote:Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Huh wat?Wat voor controle door wie uitgevoerd?
Met de maandwissel kun je er donder op zeggen dat er een paar norse mannen die nog net-niet tegen pensioen aanzitten op de grote locaties in o.a. Almere en Breda staan om te kijken of je wel voldoet aan de kledingeisen van EW, en het no-beard-tolerance beleid. Voldoe je hieraan tijdens de bewuste controle, krijg je als 'beloning' en blikje cola en een mars!![]()
Zelf nog nooit meegemaakt overigens. Altijd loop ik die figuren mis op de één of andere manier
Is het eigenlijk toegestaan om altijd een poli te dragen tijdens het hikem? Mijn standaardoutfit is een chino/beige broek met een Ralph Lauren polootje.![]()
Oké wauw, ook nog nooit meegemaakt. Bijzondere praktijken.quote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef trolley het volgende:
[..]
Gestapo controle van EW.
Met de maandwissel kun je er donder op zeggen dat er een paar norse mannen die nog net-niet tegen pensioen aanzitten op de grote locaties in o.a. Almere en Breda staan om te kijken of je wel voldoet aan de kledingeisen van EW, en het no-beard-tolerance beleid. Voldoe je hieraan tijdens de bewuste controle, krijg je als 'beloning' en blikje cola en een mars!![]()
Zelf nog nooit meegemaakt overigens. Altijd loop ik die figuren mis op de één of andere manier
Mocht ik het een keer meemaken dan kunnen ze echter die mars en blikje cola in hun hol douwen, ik hoef niet als een klein kind beloond te worden.![]()
Wat is daar mis mee? Het is niet echt een beloning. EW-meneer maakte gewoon een gezellig praatje, hoe het hiken ging en bood een blikje fris en een reep aan.quote:Op maandag 3 november 2014 19:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oké wauw, ook nog nooit meegemaakt. Bijzondere praktijken.
Mocht ik het een keer meemaken dan kunnen ze echter die mars en blikje cola in hun hol douwen, ik hoef niet als een klein kind beloond te worden.![]()
Ja ga ik ook doen. Maar neem er voor de zekerheid wel 3 mee.quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Ik vraag dan gewoon of ze even kunnen kopiëren![]()
![]()
Morgen bijna 300km in een UP! met 60 pk![]()
Auto's worden steeds minder heb ik het idee.... Hopelijk binnenkort weer wat spectaculairs![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef stripe het volgende:
Auto's worden steeds minder heb ik het idee.... Hopelijk binnenkort weer wat spectaculairs
Morgen laatste tentamen dus vanaf woensdag weer lekker aan 't werk
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Hmm, geen last van. Morgen 200km in een V60quote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef stripe het volgende:
Auto's worden steeds minder heb ik het idee.... Hopelijk binnenkort weer wat spectaculairs![]()
ben paar keer gepakt met een paar anderequote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef trolley het volgende:
[..]
Gestapo controle van EW.
Zelf nog nooit meegemaakt overigens. Altijd loop ik die figuren mis op de één of andere manier![]()
Zie!![]()
Aan de koffie met gebak bij m'n tweede ophaaladresCP is 50 geworden vandaag, en bood me koffie met gebak aan.
Hiker verhalen
Ik heb college van de Mart nu, gekke kerelRegel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Na 1 week zonder stroom & gas heb ik het eindelijk weer![]()
Nog wat leuke auto's oid voorbij gekomen? Wel mooi dat de tentamens in Groningen net rond de maandwisseling zijn, dikke stress weer
![]()
Iemand van ons hier meegereden?Nee, toch niet![]()
Die net bij de grote in breda gezien. Had het kenteken opgevraagd:quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:15 schreef Solidberg het volgende:
Nog wat leuke auto's oid voorbij gekomen? Wel mooi dat de tentamens in Groningen net rond de maandwisseling zijn, dikke stress weer
![]()
[ afbeelding ]
Iemand van ons hier meegereden?![]()
![]()
Beetje late reactie, maar ik weet het ook allemaal niet meer hoor!quote:
Verveling bracht me hier, haha![]()
Ik een gloednieuwe GLA AMG-Linequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:15 schreef Solidberg het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Iemand van ons hier meegereden?Stond 8000 op de teller, moest van Grunn naar Rotterdam
![]()
![]()
Neem aan dat die dingen erg lekker rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ik een gloednieuwe GLA AMG-LineStond 8000 op de teller, moest van Grunn naar Rotterdam
? Heeft dat ding ook zo'n gigantisch dash board met toetsenboord etc?
Nee, toch niet![]()
Vetquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ik een gloednieuwe GLA AMG-LineStond 8000 op de teller, moest van Grunn naar Rotterdam
Toevallig voor 6t?Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Ghehequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:03 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik weet het ook allemaal niet meer hoor!
Verveling bracht me hier, haha
Nog steeds aan het hiken, of heb ik dat destijds gemist dat je gestopt bent?'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:18 schreef trolley het volgende:
[..]
Ghehe
Nog steeds aan het hiken, of heb ik dat destijds gemist dat je gestopt bent?![]()
Wat heb je daar dan gedaan? Ook transporteren van autos?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, hahaNee, toch niet![]()
Ja, als zowel het uurloon als de auto's beter zijn dan bij EW, zou ik het ook wel wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
't Zit er weer op hoor.
Morgen Best - Almere en Amsterdam - Amersfoort naar de bekende LM's.
Oja en morgen BMW rijden. 1-serie wel maar.![]()
Ja, groter dan een iPad zo'n beetjequote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Neem aan dat die dingen erg lekker rijden? Heeft dat ding ook zo'n gigantisch dash board met toetsenboord etc?
Reed heerlijk, mocht 'm bij de vestiging in Groningen laten aftanken dus kon lekker rijden
@Yosander, als je daarmee de vogelklant bedoelt dan ja
Voor morgen overigens nog geen ritjes gekregen dus morgenochtend maar weer hopen op een spoedje, kleine kans dat hij zo gaaf wordt als deze was![]()
![]()
Morgen om kwart over 7 de trein naar Maastricht pakken om een Peugeot Partner naar Groningen terug te rijden![]()
Betere auto's waar je 100m per auto in zit jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha![]()
![]()
Vandaag ook aangenomen als PCben benieuwd!
Overigens waren ze echt 100x zo streng als met de hikersollicitatie, daar mocht je die mercedes aan gort rijden zolang je maar aankwam. Hier was iets te hard optrekken al bijna fataal.![]()
Congrats!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef Calomaris het volgende:
Vandaag ook aangenomen als PCben benieuwd!
Overigens waren ze echt 100x zo streng als met de hikersollicitatie, daar mocht je die mercedes aan gort rijden zolang je maar aankwam. Hier was iets te hard optrekken al bijna fataal.![]()
Trouwens, wat als je als hiker/PC mee wil doen aan 'Movember'? Heb jij dan een probleem, of heeft EW - gezien het doel waar het om draait - er dan gewoon niks over te zeggen?![]()
Pure nieuwsgierigheid hoor, niet dat ik zo'n lelijk snorretje ga laten groeien
Morgen mooi klusje privé, voor een bekende wat spullen ophalen met een bakwagen. Barneveld-Den Haag vvRegel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Als hiker zal het niet zoveel uitmaken. Die lui bij lease's zullen zoveel hikers zien dat ze niet elke gaan inspecteren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef trolley het volgende:
[..]
Congrats!![]()
Trouwens, wat als je als hiker/PC mee wil doen aan 'Movember'? Heb jij dan een probleem, of heeft EW - gezien het doel waar het om draait - er dan gewoon niks over te zeggen?![]()
Pure nieuwsgierigheid hoor, niet dat ik zo'n lelijk snorretje ga laten groeien
Als PC ben je in no time de sjaak denk ik. Toen ik op sollicitatie kwam had ik een hele lichte stoppelbaard (Zaterdag geschoren) en werd hier al op aangesproken. Denk dat klanten ook sneller iets ervan zullen melden tegen easyway.
Mja officieel tja.. denk dat ze het niet wensen. geen idee hoe ze er mee om willen gaan zou ook wel benieuwd zijn met het achterliggende doel![]()
![]()
Ik scheer me gewoon de ochtend dat ik moet werken, dan weet ik zeker dat dat wel goed zit.
Mijn gezichtstattoo van twee traantjes bij mijn rechteroog doen sommige mensen soms wel moeilijk over.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik scheer me gewoon de ochtend dat ik moet werken, dan weet ik zeker dat dat wel goed zit.
Mijn gezichtstattoo van twee traantjes bij mijn rechteroog doen sommige mensen soms wel moeilijk over.![]()
![]()
Ik meld me weer even!
Afgelopen weken in het ziekenhuis gelegen dus niet gewerkt ofcourse. Hopelijk volgende week weer beter genoeg om wat uurtjes te draaien, want als ik zie wat ik anders aan loon gestort krijg...![]()
![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 5 november 2014 10:31 schreef Loxodonta het volgende:
Ik meld me weer even!
Afgelopen weken in het ziekenhuis gelegen dus niet gewerkt ofcourse. Hopelijk volgende week weer beter genoeg om wat uurtjes te draaien, want als ik zie wat ik anders aan loon gestort krijg...![]()
Zouden ze het tolereren als je tijdens PC-intake een oortje van je telefoon in hebt/doet, subtiel aan de linkerkant ofcourse? (Die je de route influistert - dat is anders toch niet te doen zo, zonder GPS).
Netjes, vooruitziend en met beleid rijden geen probleem, maar mentale gemakzucht is toch ff wat anders.![]()
Nee, zullen ze niet waarderen. Gewoon even een uurtje ervoor zitten met Google maps en de route uit je hoofd leren. Kijk ook via Streetview naar kenmerken langs de route.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Rzr101 het volgende:
Zouden ze het tolereren als je tijdens PC-intake een oortje van je telefoon in hebt/doet, subtiel aan de linkerkant ofcourse? (Die je de route influistert - dat is anders toch niet te doen zo, zonder GPS).
Netjes, vooruitziend en met beleid rijden geen probleem, maar mentale gemakzucht is toch ff wat anders.
Verder is het wel lichtelijk onzin aangezien je vrijwel alleen maar met autos met navigatie rijdt, maar dit is net voor die ene die geen navi heeft of zonder navi wil rijden.![]()
Ik zit idd in streetview de hele route virtueel door te "rijden". Is ongeveer n uur, met stad, industrie, snelweg, autoweg, dorp.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nee, zullen ze niet waarderen. Gewoon even een uurtje ervoor zitten met Google maps en de route uit je hoofd leren. Kijk ook via Streetview naar kenmerken langs de route.
Verder is het wel lichtelijk onzin aangezien je vrijwel alleen maar met autos met navigatie rijdt, maar dit is net voor die ene die geen navi heeft of zonder navi wil rijden.
Ik kan goed snappen dat sommige klanten evt. geen navigatie aan willen hebben staan. Maar ja, Sygic op mn telefoon doet het ook als ik die in mn binnenzak heb met spraak via n oortje aan. Hoop alleen dat ik geen fouten maak. Zie het al voor me dat ik op een van de in totaal 5 bestemmingen, opeens een korte blackout heb... Sta je dan, "Ja uhh - nu moesten we naar... even kijken".
![]()
Vaak heb je toch een schermpje tussen de snelheidsmeter en toerenteller? Kan je niet de navigatie instellen, geluid uit en dan het scherm in de middenconsole 'gewoon' op de radio zetten? Dan heb je geen oortje in, is er in de auto geen geluid van de navigatie EN je ziet geen kaart in de middenconsole staan. Alleen een pijltje recht voor je neus.![]()
Morgen Grunn - Zwolle in een Cee'd en Zwolle - Almere in een Fiat 500![]()
De 500 is hoogstwaarschijnlijk/hopelijk gloednieuw, heb alleen chassisnummer gekregen en dat het kenteken nog niet bekend is![]()
![]()
Kan ook recent geïmporteerd zijn. Maar kans op nieuw is groter ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef underground1009 het volgende:
De 500 is hoogstwaarschijnlijk/hopelijk gloednieuw, heb alleen chassisnummer gekregen en dat het kenteken nog niet bekend is![]()
Geen stress, de nadruk ligt op comfortabel rijden en niet op de route. Ja je moet de basis leren, maar de basis zijn vaak maar 3 afslagen die je met een beetje richtingsgevoel al kunt raden. Ze sturen je ook gewoon als je de route niet weet hoor. De basis ligt echt op rustig optrekken, remmen en sturen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Ik zit idd in streetview de hele route virtueel door te "rijden". Is ongeveer n uur, met stad, industrie, snelweg, autoweg, dorp.
Ik kan goed snappen dat sommige klanten evt. geen navigatie aan willen hebben staan. Maar ja, Sygic op mn telefoon doet het ook als ik die in mn binnenzak heb met spraak via n oortje aan. Hoop alleen dat ik geen fouten maak. Zie het al voor me dat ik op een van de in totaal 5 bestemmingen, opeens een korte blackout heb... Sta je dan, "Ja uhh - nu moesten we naar... even kijken".
![]()
Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).quote:Op woensdag 5 november 2014 18:06 schreef Calomaris het volgende:
[..]
Geen stress, de nadruk ligt op comfortabel rijden en niet op de route. Ja je moet de basis leren, maar de basis zijn vaak maar 3 afslagen die je met een beetje richtingsgevoel al kunt raden. Ze sturen je ook gewoon als je de route niet weet hoor. De basis ligt echt op rustig optrekken, remmen en sturen.
Nu nog die automaat onder de knie krijgen, en dan komt het wel goed denk ik![]()
Bij een automaat zit de handrem toch ergens beneden (links, bijna tegen de buitenwand aan?), en verder in zn "D" om te rijden en "P" om stil te zetten - of mis ik nog iets?![]()
Onze roadtrip auto, een Chevy uit 2001, had inderdaad een pedaal helemaal links voor de handrem. In nieuwere automaten ben ik alleen nog maar knopjes tegengekomen (in de buurt van de pook).quote:Op woensdag 5 november 2014 18:13 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).
Nu nog die automaat onder de knie krijgen, en dan komt het wel goed denk ik![]()
Bij een automaat zit de handrem toch ergens beneden (links, bijna tegen de buitenwand aan?), en verder in zn "D" om te rijden en "P" om stil te zetten - of mis ik nog iets?
Morgen een 207 (automaat) Groningen - Woudenberg
P alleen bij parkeren. Als je de mercedes heb is de handrem erop een pedaal linksonder en handrem af een hendel linksboven.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:13 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Oke, goed om te weten! Ik denk dat ik de route wel aardig doorheb (streetview ftw! :p).
Bij een automaat zit de handrem toch ergens beneden (links, bijna tegen de buitenwand aan?), en verder in zn "D" om te rijden en "P" om stil te zetten - of mis ik nog iets?
De rem van die mercedes is trouwens echt enorm gevoelig. Echt heel ligt drukken in het begin. Voorderest vergeet niet over de schouder te kijken op de snelweg, vinden ze wel fijn en twee handen aan het stuur, ook in de bochten. Succes!:)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: