Toch maar een keer proberen (moet toch wat), hoop alleen dat modden een beetje werkt op OSXquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
SC4 was dan ook wel het toppunt van de hele reeks inderdaad. .
Dat was dan ook gewoon slecht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
True . Maar mijn grootste makken met SC(5) was de grootte van de map, dat was zo ontzettend knullig .
[ afbeelding ]
Dus het feit dat je zonder modden 9 van dit soort plots in kan stellen en met modden de volledige 100 vierkante kilometer maakt mij al erg blij en de mod-community krijgt gewoon tools en support dus dat maakt de replayability al helemaal geweldig. oké, mijn hype train is al ietwat langzamer aan het gaan maar zit nog steeds lekker door het landschap te tuffen.
Als je niet te groot wilde worden maakte het niet zo veel uit. Maar verder dan pittoresk moet je niet willen gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon slecht.
Weinig features? Wat verwacht je nog meer van een base city-simulator? Alle extra's komen in de DLC neem ik aan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben eigenlijk alle interesse al verloren. Zeer matige graphics, weinig features (het lijkt wel of ze een halve game releasen), de gameplay lijkt zoveel op SC13 dat ze ook alle slechte dingen daar uit gekopieerd hebben, etcetera.
Ik vond SC13 kut omdat de hele filosofie er achter mij tegen stond en deze game doet eigenlijk precies hetzelfde. Maar dan met nog minder features en matige graphics .
Dat is het punt, die 'extra's' vind ik geen extra's en zouden gewoon in de game moeten zijn. Het lijkt er sterk op dat ze de game gewoon ordinair aan het rushen zijn om mee te liften op de hype.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weinig features? Wat verwacht je nog meer van een base city-simulator? Alle extra's komen in de DLC neem ik aan.
Niks mis met DLC. We zouden nog 2 jaar op dit spel zitten te wachten als ze het echt tot de nok toe moeten vullen met alles wat mensen willen en op dat punt zou hij waarschijnlijk twee keer zoveel kosten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is het punt, die 'extra's' vind ik geen extra's en zouden gewoon in de game moeten zijn. Het lijkt er sterk op dat ze de game gewoon ordinair aan het rushen zijn om mee te liften op de hype.
En DLC, kom op .
Duidelijk dat je nog nooit een game van Paradox hebt gespeeld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is het punt, die 'extra's' vind ik geen extra's en zouden gewoon in de game moeten zijn. Het lijkt er sterk op dat ze de game gewoon ordinair aan het rushen zijn om mee te liften op de hype.
En DLC, kom op .
Jawel. CiM2. Vond het wel aardig maar buggy en al die DLC is gewoon klote. Ook liep het voor geen meter op mijn redelijke pc. Oh en Crusader Kings II, wat een enorm complexe game is maar de DLC daarvoor is echt belachelijk. Je moet 144 euro betalen voor de complete game anders kun je heel veel belangrijke dingen niet doen. Ok, dit is echt wel een niche game (en ik vind het erg leuk) maar toch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nog nooit een game van Paradox hebt gespeeld.
Dat is de filosofie ja. De praktijk wil nog wel eens zo zijn dat er pas na 4x een DLC echt een complete game ligt. Neem bijvoorbeeld Hearts of Iron III.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hele filosofie eromheen is dat ze een fatsoenlijke base-game produceren tegen een fatsoenlijke prijs (wat 28 euro op Steam gewoon is) en vervolgens naderhand extra systemen en mogelijkheden gaan toevoegen voor de geïnteresseerden.
bij zulke systemen laten relatief veel bugs zich ook pas zien doordat men er van alles mee doet buiten de gebane paden, juist omdat je alle kanten op kan. Het hele punt zit in hoe daar mee omgegaan wordt en dat is deels ervaring met de developer, deels afwachten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:31 schreef Euribob het volgende:
Oh, maar verwacht wel bugs bij de release. Duurt bij Paradox altijd een weekje voordat ze dat onder controle hebben.
Dat zit mijn inziens wel goed, Paradox heeft wat dat betreft nogal wat krediet opgebouwd bij haar vorige releases.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:45 schreef n8n het volgende:
[..]
bij zulke systemen laten relatief veel bugs zich ook pas zien doordat men er van alles mee doet buiten de gebane paden, juist omdat je alle kanten op kan. Het hele punt zit in hoe daar mee omgegaan wordt en dat is deels ervaring met de developer, deels afwachten.
Pro-tip, gewoon op reddit een topique/post maken in het goede subforum en je vraagt stellen. Daar komt het perfecte antwoord altijd bovendrijven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 02:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is mijn enige kritiek op Paradox eigenlijk, die berg DLC altijd. Nu maken ze altijd wel DLC die wat toevoegt zoals bij Europa Universalis wat een van mijn favoriete games is. Ik koop alleen altijd graag een compleet spel en zie door al die DLC-bomen het bos niet meer. En dan zit ik dus te zoeken door 30+ DLC naar wat nu eigenlijk de echte expansion packs zijn en geen muziek/unit skins e.d.
En zoals hierboven iemand al met CK2. Ik wil dat spel best graag kopen maar elke keer als ik op die pagina zit te kijken weet ik niet wat ik allemaal moet kopen. En ik weet nooit of zo'n complete pack echt compleet is. Zucht...
Ja, met genoeg zoeken of vragen stellen lukt 't wel maar het gaat om 't gemak voor de consument. Misschien dat het ook aan Steam ligt dat geen aparte categorieën heeft voor DLC maar ze kunnen het op zich ook aangeven in de naam van de DLC zelf, zodat je rustig het lijstje door kunt kijken op zoek naar alle DLC die nuttig is. Net als met de namen van de niet-belangrijke DLC. Soms is het gewoon lastig inschatten. Dan kijk ik meestal naar de individuele prijs van de DLC waarbij de expansion packs meestal een tientje of meer zijn en de skins/muziek een euro. Maar dat werkt dus niet altijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 03:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pro-tip, gewoon op reddit een topique/post maken in het goede subforum en je vraagt stellen. Daar komt het perfecte antwoord altijd bovendrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, terug naar City Skylines. Ik ben nog steeds hyped.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Five in-game custom items:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:03 schreef Binamin het volgende:
Zit er nog een voordeel aan pre-orderen? Behalve dat je 'm dan direct hebt als die uitkomt?
http://www.game-debate.co(...)e=Cities:%20Skylinesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:13 schreef borbit het volgende:
Heb je hier een zware pc voor nodig? Ik heb een vrij standaard kantoor dual core dingetje. Simcity 4 is eigenlijk met openttd het enige spel dat ik speel. Die 2 draaien er prima op. Maar dit ziet er wel weer een stuk mooier uit.
Helaas. Ik heb geen video kaart en maar 2gb ram. CPU is ook ouder denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:45 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.game-debate.co(...)e=Cities:%20Skylines
Core 2 Duo E7600 3.06GHz
Athlon 64 X2 Dual Core 6400+
GeForce GTX 260
Radeon HD 5670 1GB DDR3
4 GB
Win Xp 64
DX 11 (twijfelachtig)
4 GB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |