Het heeft wel iets schattigs over zich idd.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef mjan het volgende:
Maar Nero is zo aandoenlijk met zn mini-ninja
Het zal maar tussen je wielen komen .quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Zelfs met ruimte voor een passagier....
[ afbeelding ]
Wat dan wel? .quote:Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef stinkie het volgende:
Met zo'n ding is dat het minste van je zorgen....
Succes morgenquote:Op maandag 1 september 2014 20:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nog één nachtje slapen en dan AVD, en dan mag ik me mezelf hopelijk ook motorrijder noemen
quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef mjan het volgende:
Maar Nero is zo aandoenlijk met zn mini-ninja
quote:Op maandag 1 september 2014 20:45 schreef stinkie het volgende:
Doen jullie wel een beetje aardig tegen de mini-busa
Ik zei dat ook eerst in het bericht, maar ik heb het maar weggehaald omdat ik dat toch iets té toekomstig vind. Zou wel tof zijn natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoop dat het de eerste waterstofmotorfiets is. Grensverleggend ditdat.
Vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:07 schreef Mgolovic het volgende:
Weet iemand waarom er zo'n groot prijsverschil zit tussen XRV 750 Africa Twins en bijvoorbeeld Transalps? De XRV's zijn vaak een stuk ouder, meer kilometers, maar toch een stuk duurder dan Transalps.
Is dat het enige? Geen betere/betrouwbaardere techniek o.i.d.?quote:
Blok is hetzelfde alleen de cilinderinhoud is anders. en een AT is gewoon een grotere fiets, zwaarder, meer geschikt voor lange afstanden, al denken veel mensen daar anders over. Dekatria is er onderhand heel europa mee doorgekacheldquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:51 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Is dat het enige? Geen betere/betrouwbaardere techniek o.i.d.?
Je zou denken dat als ze kwalitatief gelijkwaardig zouden zijn dat iedereen voor dat geld wel voor een recentere Transalp o.i.d. zou gaan.
Ik zat vast wat rond te kijken (lessen moeten nog starten ) en zou als eerste motor een allroad willen omdat ik ook regelmatig van de verharde weg af zou willen. AT trok me meer, puur op uiterlijk. Zijn beiden geschikt als beginnersmotor?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blok is hetzelfde alleen de cilinderinhoud is anders. en een AT is gewoon een grotere fiets, zwaarder, meer geschikt voor lange afstanden, al denken veel mensen daar anders over. Dekatria is er onderhand heel europa mee doorgekacheld
Alpjes zijn oerbetrouwbaar en heel populair als woon-werk brommert. Geldt trouwens niet helemaal voor de 700's, maja, injectie, elektronische meuk enzo. De oude zijn zo onverwoestbaar als een motor maar kan zijn.
Een AT is ietsje meer geschikt voor het offroad werk, kan dieper doorwaden, heeft meer koppel, grotere tank, is iets hoger.
Ik zou dan een Alp pakken, maar ligt ook een beetje aan je postuur.. als je 1.90 bent zou ik kijken voor een AT. Mag je straks wel meteen zwaar rijden dan ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:42 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik zat vast wat rond te kijken (lessen moeten nog starten ) en zou als eerste motor een allroad willen omdat ik ook regelmatig van de verharde weg af zou willen. AT trok me meer, puur op uiterlijk. Zijn beiden geschikt als beginnersmotor?
Ik ben 1.83, mag meteen zwaar (ben 30).quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou dan een Alp pakken, maar ligt ook een beetje aan je postuur.. als je 1.90 bent zou ik kijken voor een AT. Mag je straks wel meteen zwaar rijden dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |