Huis is groot; we hebben allebei een eigen vleugel, dus we zien elkaar niet elke dagquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:50 schreef stinkie het volgende:
Jullie wonen in 1 huis. Praat gewoon met elkaar
Yeah, en hij is nog niet eens afquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
maarrem die CB ziet er ontzettend gaaf uit
Sjiek heuhrrquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als voor de crash denk ik.. Nog niet gereden, is nog niet af heah.. Ben nog aan de cockpit bezig, en er zit nog geen tankprotector op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Dat benne een sjieke brommert. Wil 't ding nog een beetje proper karren?
Ongelofelijk tof.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Dekatria het volgende:
Het reisverslag is dan eindelijk voltooid! Hoop werk zit erin, dus hopelijk is het een beetje boeiend allemaal
Hmja, maar dat maakte het ook weer humor. Die solo doen elke keerquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:44 schreef Nero22 het volgende:
Ongelofelijk tof.
Je had de muziek al uitgekozen voordat je je reis begon?
Mijn handschoenen waren ook nog nat. Viiieeeessz.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef Bozz187 het volgende:
Wat is rijden met andere handschoenen toch vervelend. Mijn normale waren nog zeiknat. Net als mijn jas.
Wasn't mequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij zag ik gister nog een Transalper met van die wanten op de motor.
The fuckquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Zelfs met ruimte voor een passagier....
[ afbeelding ]
Had best goed van pas gekomen vandaagquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Zelfs met ruimte voor een passagier....
[ afbeelding ]
De kapjes voor de spiegelts doen het 'mquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Zelfs met ruimte voor een passagier....
[ afbeelding ]
heb geen regen gezienquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:38 schreef mjan het volgende:
[..]
Had best goed van pas gekomen vandaag
In België ging het goed los. Dappere poging tot ontwijken gedaan, maar uiteindelijk toch aan moeten gelovenquote:
quote:De Ninja H2 is volgens Team Green gebaseerd op de ervaring en vaardigheden van de experts van Kawasakis motorendevisie, gecombineerd met de experts van de luchtvaart, gasturbine en alle andere hightech Kawasaki producten. Kawasaki verwacht grote internationale belangstelling voor het project dat voorlopig suggestief Ninja H2 is gedoopt.
Door het optimaal benutten van de collectieve kracht van het gehele concern, moet de Ninja H2 een geïntegreerde state of the art technologische aanpak representeren. De Ninja H2 kan worden gezien in de geest van legendarische Kawasaki modellen zoals de 750cc Mach IV H2, de 500cc driecilinder H1 en de alles overtreffende 903cc Z1 Super Four. Motoren die aan de basis lagen van Kawasaki s leading performance image.
Het heeft wel iets schattigs over zich idd.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef mjan het volgende:
Maar Nero is zo aandoenlijk met zn mini-ninja
Het zal maar tussen je wielen komen .quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Zelfs met ruimte voor een passagier....
[ afbeelding ]
Wat dan wel? .quote:Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef stinkie het volgende:
Met zo'n ding is dat het minste van je zorgen....
Succes morgenquote:Op maandag 1 september 2014 20:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nog één nachtje slapen en dan AVD, en dan mag ik me mezelf hopelijk ook motorrijder noemen
quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef mjan het volgende:
Maar Nero is zo aandoenlijk met zn mini-ninja
quote:Op maandag 1 september 2014 20:45 schreef stinkie het volgende:
Doen jullie wel een beetje aardig tegen de mini-busa
Ik zei dat ook eerst in het bericht, maar ik heb het maar weggehaald omdat ik dat toch iets té toekomstig vind. Zou wel tof zijn natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoop dat het de eerste waterstofmotorfiets is. Grensverleggend ditdat.
Vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:07 schreef Mgolovic het volgende:
Weet iemand waarom er zo'n groot prijsverschil zit tussen XRV 750 Africa Twins en bijvoorbeeld Transalps? De XRV's zijn vaak een stuk ouder, meer kilometers, maar toch een stuk duurder dan Transalps.
Is dat het enige? Geen betere/betrouwbaardere techniek o.i.d.?quote:
Blok is hetzelfde alleen de cilinderinhoud is anders. en een AT is gewoon een grotere fiets, zwaarder, meer geschikt voor lange afstanden, al denken veel mensen daar anders over. Dekatria is er onderhand heel europa mee doorgekacheldquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:51 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Is dat het enige? Geen betere/betrouwbaardere techniek o.i.d.?
Je zou denken dat als ze kwalitatief gelijkwaardig zouden zijn dat iedereen voor dat geld wel voor een recentere Transalp o.i.d. zou gaan.
Ik zat vast wat rond te kijken (lessen moeten nog starten ) en zou als eerste motor een allroad willen omdat ik ook regelmatig van de verharde weg af zou willen. AT trok me meer, puur op uiterlijk. Zijn beiden geschikt als beginnersmotor?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blok is hetzelfde alleen de cilinderinhoud is anders. en een AT is gewoon een grotere fiets, zwaarder, meer geschikt voor lange afstanden, al denken veel mensen daar anders over. Dekatria is er onderhand heel europa mee doorgekacheld
Alpjes zijn oerbetrouwbaar en heel populair als woon-werk brommert. Geldt trouwens niet helemaal voor de 700's, maja, injectie, elektronische meuk enzo. De oude zijn zo onverwoestbaar als een motor maar kan zijn.
Een AT is ietsje meer geschikt voor het offroad werk, kan dieper doorwaden, heeft meer koppel, grotere tank, is iets hoger.
Ik zou dan een Alp pakken, maar ligt ook een beetje aan je postuur.. als je 1.90 bent zou ik kijken voor een AT. Mag je straks wel meteen zwaar rijden dan ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:42 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik zat vast wat rond te kijken (lessen moeten nog starten ) en zou als eerste motor een allroad willen omdat ik ook regelmatig van de verharde weg af zou willen. AT trok me meer, puur op uiterlijk. Zijn beiden geschikt als beginnersmotor?
Ik ben 1.83, mag meteen zwaar (ben 30).quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou dan een Alp pakken, maar ligt ook een beetje aan je postuur.. als je 1.90 bent zou ik kijken voor een AT. Mag je straks wel meteen zwaar rijden dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |