abonnement Unibet Coolblue
pi_143869155
*O* Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp. :)

:? Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

*) Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw :Y Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

:{w Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen. • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg. • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun ^O^

Aantal bekende biseksuelen

:Y) Nog wat linkjes

Bi Infosite
Wikipedia over biseksualiteit
Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

Osdorp posse over wannabi's:
quote:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Bi Yourself code termen
Thee drinken - beffen (als in, ik ga bij een leuke meid langs, even thee drinken)

Koffie drinken - pijpen (als in, ik ga bij een leuke jongen langs, even koffie drinken)

Kutbrommer - vibrator bij voorkeur roze en van Tally, maar andere variaties zijn ook mogelijk

meeting en wanneer is er weer de mogelijkheid om de BI'ers IRL te spotten en misschien wel een kopje thee of koffie te scoren?

De OP vind je hier

Ok, go!
Resistance is futile.
pi_143869188
Ik voel een gezapig topic aankomen.
Resistance is futile.
pi_143869836
Ik ben vanuit de fleece onder mn dekbed gekropen

Echte dekenhopper <3

Tot morgen :)
pi_143871575
Ik lig weer even wakker, niet meer overgegeven gelukkig. Om 9u gaat de wekker weer voor therapie.

Mijn ouders maken me trouwens dood als ze dr achter komen dat ik heb geblowd..
pi_143876544
Zo net therapie gehad, was wel goed opzich, hebben het over helpende gedachte en helpend gedrag gehad, nu nog deze week proberen het in de praktijk toe te passen. Verder weer het voornemen niks van contact met het meisje op te nemen. Wat moeilijk ga worden maar ik heb besloten niet meer te blowen, dus dat gaan we sowieso niet doen.
pi_143877180
Welkom terug

Moeten wij je maar een beetje meer bezig houden hier anders? ;P
pi_143886636
Haha komt goed, ik vermaak me wel, ben zelfs aan het koken nu, het eerste fatsoenlijke wat ik in 4 dagen eet.
pi_143886846
Toppie!

Bij mij schoot het er begin van de week weer behoorlijk bij in...nu weer gezonder bezig :)

Wat maak je?
pi_143888453
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef Vivie het volgende:
Toppie!

Bij mij schoot het er begin van de week weer behoorlijk bij in...nu weer gezonder bezig :)

Wat maak je?
Heb kip, roerbakgroenten en eiermie met een woksausje gegeten, was goed te doen.

Straks nog even wandelen met mijn begeleider, hebben we dat ook weer gehad (ik woon begeleid, je hebt allemaal je eigen appartement, maar er is ook een gezamelijk appartement en er is begeleiding die af en toe langskomt om te praten)
pi_143888717
Yum...ik moet nog beginnen ;)

Ik ben bekend met begeleid wonen, vind je het wat? Meestal hebben ze wel richtlijnen qua gebruik wiet/joints hmm
pi_143888926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef Vivie het volgende:
Yum...ik moet nog beginnen ;)

Ik ben bekend met begeleid wonen, vind je het wat? Meestal hebben ze wel richtlijnen qua gebruik wiet/joints hmm
Ik vind het wel goed zo, ze hebben ook mijn oxazepam in beheer zodat ik geen overdosis kan nemen enzo, wietgebruik mag volgens mij gewoon, ik weet het eigenlijk niet, maargoed ben toch niet van plan nog te blowen dus dat zit wel goed :9
pi_143889002
overigens hebben het meisje en ik het gister helemaal niet meer over die 7 euro die ik nog krijg gehad, ik weet niet wie het hier zei maar inderdaad die krijg ik niet meer terug :+
pi_143894434
Ik zal zo maar eens richting bed gaan, vanochtend vanaf 5u wakker gelegen..
pi_143894908
Slaap lekker voor straks :)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:12:26 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143913612
:W

Hoe gaat het hier?

Met mij wel oké, alleen last van kniepijn door rijles, dus ik denk dat ik iets verkeerd doe. :o En ik heb de fout gemaakt om de comments te lezen bij een artikel over vaccins... Ik heb een achtergrond in de biologie dus ik weet dat 99% van de kritiek op vaccins echt nergens op gebaseerd is (of op dingen die al lang ontkracht zijn of al jaren/decennia niet meer zo zijn), maar als ik dan al die reacties lees waar mensen doen alsof vaccins de As van het Kwaad zijn, haalt dat het bloed onder mijn nagels vandaan. :')

Ik kan me daar dan echt helemaal sappig over maken, te erg gewoon. :')

OT: fleecedekens. O+ Ik ben ook een koukleum dus het liefst heb ik de hele dag dikke vesten aan en een dekentje om me heen. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_143916657
Yay, nog een koukekleun met fleecedeken voorliefde! Kom er bij, lekker op de bank met zn 3tjes nu :P

Dat eerste stuk is herkenbaar al gaat dat bij mij vaak om LGBT gerelateerd onderwerpen...de koppigheid, onwetendheid van mensen.....kan ik me ontzettend over opwinden en verdrietig om worden. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder (en klein beetje wijzer lol) ben het 9 van de 10 keer gewoon laten gaan...ga er niet op reageren want kansloos

Nu ik dat trouwens weet....ik laat me nooit vaccineren tegen griep want ik ben alleen wat verkouden af en toe. Erg om dat zo te laten of kunnen sommigen best zonder?
pi_143918240
Hoi O+
pi_143918288
Hai hai, how is Ms Pizza doing?
pi_143918321
Het gaat redelijk, kom net m'n bed uit. :@

Zometeen m'n badkamer maar even poetsen, heb ik iets te doen.
pi_143918455
Uhmm, ja werd wel eens tijd dan ^^

Niet uitgluiden in de badkamer tijdens het soppen he? :p
pi_143920632
Haha heb het mooi bekeken, heb pasta staan koken terwijl de begeleiding de badkamer heeft staan poetsen :+
pi_143921126
Lol, nou dat heb je weer knap voor elkaar ;)

Ben je weer een beetje tot rust gekomen wat betreft ex gf?
pi_143921267
Ja redelijk, ik merk wel dat ik het moeilijk vind d'r niet te appen, maar ik hou vol!
pi_143922021
Hehe, ik heb het ook 'zwaar' gehad de afgelopen weken met denken aan iemand maar snap dat het voor jou soms een tikje erger is

Pasta gelukt?
pi_143922096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:52 schreef Vivie het volgende:
Hehe, ik heb het ook 'zwaar' gehad de afgelopen weken met denken aan iemand maar snap dat het voor jou soms een tikje erger is

Pasta gelukt?
Is ze al terug van vakantie?

Pasta was goed gelukt ja :)
pi_143922298
Weet ik niet precies..'eind augustus' zij ze. Mijn 'vakantie'(oppas voor jonge katten is niet altijd even leuk haha) is morgen over, dan ga/mag ik weer naar mn huisje ^^

Mooi, ik heb ook honger! Ik ga even wat simpels maken ;)
pi_143924582
Dan zul je vast gauw wat van d'r horen hoop ik!

Ik heb zometeen bewonersvergadering tot 9u, ik ben voorlopig dus even zoet,
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:10:34 #28
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143925398
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Vivie het volgende:
Yay, nog een koukekleun met fleecedeken voorliefde! Kom er bij, lekker op de bank met zn 3tjes nu :P

Dat eerste stuk is herkenbaar al gaat dat bij mij vaak om LGBT gerelateerd onderwerpen...de koppigheid, onwetendheid van mensen.....kan ik me ontzettend over opwinden en verdrietig om worden. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder (en klein beetje wijzer lol) ben het 9 van de 10 keer gewoon laten gaan...ga er niet op reageren want kansloos

Nu ik dat trouwens weet....ik laat me nooit vaccineren tegen griep want ik ben alleen wat verkouden af en toe. Erg om dat zo te laten of kunnen sommigen best zonder?
Echt hè... Ik ook inderdaad met LGBT dingen vaak. Ik reageer niet vaak op het internet daarover, maar stiekem kan ik me er inderdaad nogal over opwinden, dus ik snap je helemaal. :P

Nee, griepvaccin is alleen aan te bevelen als je bij een risicogroep hoort. Ik had het puur over vaccins voor kinderen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha heb het mooi bekeken, heb pasta staan koken terwijl de begeleiding de badkamer heeft staan poetsen :+
Beter. :7 Goed zo dat je wat gezonder eet, Pizza! :) En nu volhouden wat betreft je ex inderdaad.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_143930116
Ik voel me wat down, net vergadering gehad, veel prikkels.

Ik heb de neiging d'r te appen met de vraag te blowen (ook al zei ik dat ik het niet meer zou doen) maar ik doe het niet!
pi_143932271
Goed zo, volhouden...ga desnoods een pizaatje in de oven stoppen als je die in vriezer hebt liggen _O-

Nog even door chatten en dan ben ik wel klaar met deze dag denk ik..redelijk gaar
pi_143934371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Vivie het volgende:
Yay, nog een koukekleun met fleecedeken voorliefde! Kom er bij, lekker op de bank met zn 3tjes nu :P

Dat eerste stuk is herkenbaar al gaat dat bij mij vaak om LGBT gerelateerd onderwerpen...de koppigheid, onwetendheid van mensen.....kan ik me ontzettend over opwinden en verdrietig om worden. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder (en klein beetje wijzer lol) ben het 9 van de 10 keer gewoon laten gaan...ga er niet op reageren want kansloos

Nu ik dat trouwens weet....ik laat me nooit vaccineren tegen griep want ik ben alleen wat verkouden af en toe. Erg om dat zo te laten of kunnen sommigen best zonder?
Ik werd daar vroeger ook woedend om. Maar na een paar jaar werd ik er wat harder in, nu heb ik schijt.

Trouwens, ik denk wel dat je als transgender met veel meer vooroordelen te maken hebt.. Jammer.. Ik denk dat geen enkele hetero zich echt in kan leven, al zijn er veel tolerante mensen. Mijn vriend snapt het niet echt. Hij is tolerant maar stiekem hoopt hij nog steeds op een trio. Moet ik niet aan denken, bah.
Resistance is futile.
pi_143934393
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha heb het mooi bekeken, heb pasta staan koken terwijl de begeleiding de badkamer heeft staan poetsen :+
_O- ^O^
Resistance is futile.
pi_143934843
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik werd daar vroeger ook woedend om. Maar na een paar jaar werd ik er wat harder in, nu heb ik schijt.

Trouwens, ik denk wel dat je als transgender met veel meer vooroordelen te maken hebt.. Jammer.. Ik denk dat geen enkele hetero zich echt in kan leven, al zijn er veel tolerante mensen. Mijn vriend snapt het niet echt. Hij is tolerant maar stiekem hoopt hij nog steeds op een trio. Moet ik niet aan denken, bah.
Je bedoelt 'cisgender' ipv hetero? Eerste heeft met gender te maken, tweede met geaardheid :)
Hmm...stiekem hoopt hij op een trio...met wie/wat precies? Ik heb wel een idee maar ik wel even kijken of ik het goed heb ;)
pi_143935182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef Vivie het volgende:

[..]

Je bedoelt 'cisgender' ipv hetero? Eerste heeft met gender te maken, tweede met geaardheid :)
Hmm...stiekem hoopt hij op een trio...met wie/wat precies? Ik heb wel een idee maar ik wel even kijken of ik het goed heb ;)
Hij hoopt op een vrouw erbij natuurlijk :+ . En ik bedoel hetero's, ik ken er veel maar geen een snapt het helemaal.
Resistance is futile.
pi_143935352
AAh ok, gewoon de 'droom' van elke hetero jongen zeg maar haha...tjaa, ik zou -als ik ooit een trio zou hebben, wat niet echt aanemelijk is op dit moment- dan liever een leuke jongen erbij hebben
Zelf ben ik ook wel eens benaderd door een koppel die specifiek op zoek waren naar iemand met mijn achtergrond. Daar heb ik snel voor bedankt :+
.
Ik vind het persoonlijk niet erg als mensen er niet veel van begrijpen, genoeg dingen die ik ook niet begrijp. Zolang mensen respectabel met iemand omgaan die anders is wil ik wel uitleggen dat onze verschillen lang niet zo groot zijn en we meer op elkaar lijken dan je soms denkt
pi_143950516
Goedemiddag! :D
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:21:51 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143952053
oke wow hier hoor ik ook
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:22:13 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143952072
ohnee wacht hier komen alleen bi vrouwen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143952463
Nee hoor, er kwamen hier eerst ook mannen, nu iets minder.

Welkom dus
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:35:45 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143952551
thanks ;).
Anyway omdat ik bi ben heof ik dat pas te vertellen als ik een relatie met een man krijg.. die kans acht ik klein want ben nog nooit verliefd geweest op een man maar wel heb ik met hetzelfde geslacht sex gehad. Maargoed als je dus in je vriendengroep of op je werk vertelt dat je bi bent dan schrikt dat bij mannen toch af, want dan denken ze gelijk 'maar wil ie iets van mij...' hoe ga je daarmee om?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143953849
Welkom maanvis ^^

Je schrikt zowieso mensen af als je verteld dat je een iets andere geaardheid hebt...hokjesdenken, bekrompenheid en stereotype ideeen hebben mensen al snel. Ik denk dat er voor uitkomen dat je bi bent meer een issue is voor mensen dan lesbisch/gay omdat mensen twijfelen aan je authenticiteit/loyaliteit. Totaal onzinnig zoals wij zelf weten maar als je mensen het wil/moet vertellen zou ik wel proberen een beetje een beeld te schetsen van hoe dat nou werkelijk is voordat ze een heleboel gaan zitten invullen
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:35:28 #42
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143954570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:54 schreef Vivie het volgende:
AAh ok, gewoon de 'droom' van elke hetero jongen zeg maar haha...tjaa, ik zou -als ik ooit een trio zou hebben, wat niet echt aanemelijk is op dit moment- dan liever een leuke jongen erbij hebben
Zelf ben ik ook wel eens benaderd door een koppel die specifiek op zoek waren naar iemand met mijn achtergrond. Daar heb ik snel voor bedankt :+
.
Ik vind het persoonlijk niet erg als mensen er niet veel van begrijpen, genoeg dingen die ik ook niet begrijp. Zolang mensen respectabel met iemand omgaan die anders is wil ik wel uitleggen dat onze verschillen lang niet zo groot zijn en we meer op elkaar lijken dan je soms denkt

Goede instelling! :) Want inderdaad, als transgender zul je waarschijnlijk nog veel meer vragen e.d. krijgen. Ik betrapte mezelf daar ook op toen een transgender persoon naar mijn school kwam om daarover te vertellen. Alhoewel ik vooral praktische vragen en verwonderingen had. Van die dingen waar je als cisgender persoon niet bij stilstaat, zoals bijvoorbeeld speciaal op maat gemaakte kleren wanneer je als vrouw (MTF) een stuk langere armen hebt als de gemiddelde vrouw.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:35 schreef Maanvis het volgende:
thanks ;).
Anyway omdat ik bi ben heof ik dat pas te vertellen als ik een relatie met een man krijg.. die kans acht ik klein want ben nog nooit verliefd geweest op een man maar wel heb ik met hetzelfde geslacht sex gehad. Maargoed als je dus in je vriendengroep of op je werk vertelt dat je bi bent dan schrikt dat bij mannen toch af, want dan denken ze gelijk 'maar wil ie iets van mij...' hoe ga je daarmee om?
Nooit verliefd geweest op een man maar je identificeert jezelf wel als bi? Prima natuurlijk, maar als man (ooit) seks hebben met een man hoeft je niet meteen bi of homo te maken hè. :)

Omdat ik zelf ook bang ben voor negatieve reacties, vertel ik het meestal gewoon niet. :P Ik heb een vriend, dus dat scheelt. Soms ben ik wel bang dat mensen aan mijn gedrag merken dat ik ook op vrouwen val. Ook twijfel ik soms om het wel te vertellen, maar meestal wacht ik daar pas mee als ik vrij zeker weet dat iemand er niet negatief op reageert. Je bent immers niet verplicht om het te vertellen. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:36:48 #43
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143954612
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hij hoopt op een vrouw erbij natuurlijk :+ . En ik bedoel hetero's, ik ken er veel maar geen een snapt het helemaal.
Soms kom ik iemand tegen die het wel (bijna) helemaal lijkt te snappen, maar zoveel begrip als bij een ander biseksueel persoon is inderdaad vrijwel onmogelijk. Daarom hulde voor dit topic. :7
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:50:03 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143955019
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef Muisraket het volgende:

Nooit verliefd geweest op een man maar je identificeert jezelf wel als bi? Prima natuurlijk, maar als man (ooit) seks hebben met een man hoeft je niet meteen bi of homo te maken hè. :)
Als het een langdurige sexrelatie is wel toch ;). Het liep bij hem zelfs zover op dat ik er irritant van werd dat het niet verder ging maar hij wel telkens om mijn komst bleef vragen.

quote:
Omdat ik zelf ook bang ben voor negatieve reacties, vertel ik het meestal gewoon niet. :P Ik heb een vriend, dus dat scheelt. Soms ben ik wel bang dat mensen aan mijn gedrag merken dat ik ook op vrouwen val. Ook twijfel ik soms om het wel te vertellen, maar meestal wacht ik daar pas mee als ik vrij zeker weet dat iemand er niet negatief op reageert. Je bent immers niet verplicht om het te vertellen. ;)
nee dat klopt, maar toen ik het vertelde voelde het wel heel bevrijdend.. aan de andere kant leverde dat in mijn vriendengroep bij een homo in m'n vriendengroep meteen een awkward paar keer sex op ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:53:54 #45
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143955139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als het een langdurige sexrelatie is wel toch ;). Het liep bij hem zelfs zover op dat ik er irritant van werd dat het niet verder ging maar hij wel telkens om mijn komst bleef vragen.
Hoe bedoel je dat je er irritant van werd dat het niet verder ging? Maar los daarvan: iedereen mag zich identificeren zoals hij/zij wil. Ik was gewoon verbaasd, dat is alles. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Maanvis het volgende:
nee dat klopt, maar toen ik het vertelde voelde het wel heel bevrijdend.. aan de andere kant leverde dat in mijn vriendengroep bij een homo in m'n vriendengroep meteen een awkward paar keer sex op ;).
Hoezo awkward paar keer seks? Ik heb echt moeite om je te volgen, sorry. Het voelt zeker bevrijdend als mensen het accepteren. Als ze je aankijken alsof ze water zien branden, heel ongemakkelijk worden of vervolgens niets meer van zich laten horen, is het een ander verhaal. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:04:23 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143955465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:53 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat je er irritant van werd dat het niet verder ging? Maar los daarvan: iedereen mag zich identificeren zoals hij/zij wil. Ik was gewoon verbaasd, dat is alles. :)
nou (blijkbaar) heb ik als ik een paar maanden sex met iemand heb gehad op een gegeven moment de behoefte om het naar een volgend level te tillen of de sexrelatie te verbreken ;).

quote:
Hoezo awkward paar keer seks?
Sex met vrienden is awkward ;). Omdat er dan altijd een spanning is als je samen thuis zit.

quote:
Ik heb echt moeite om je te volgen, sorry. Het voelt zeker bevrijdend als mensen het accepteren. Als ze je aankijken alsof ze water zien branden, heel ongemakkelijk worden of vervolgens niets meer van zich laten horen, is het een ander verhaal. :P
dat is nog niet gebeurd :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143955948
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef Maanvis het volgende:
nou (blijkbaar) heb ik als ik een paar maanden sex met iemand heb gehad op een gegeven moment de behoefte om het naar een volgend level te tillen of de sexrelatie te verbreken .
Van tevoren duidelijk naar elkaar zijn wat je wil/niet wil op lange termijn? Ik zou ook meer gaan voelen denk ik (al ben ik meer van de sex tijdens relatie, niet ervoor) , zie mezelf niet als 'forever fuckmaatje'

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Sex met vrienden is awkward . Omdat er dan altijd een spanning is als je samen thuis zit.
Niet doen dus ;)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:17:17 #48
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143955960
Oh, dit topic had ik gemist. :W allemaal!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143955982
Hellow, Lord Vetinari, welkom :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:18:29 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143956005
Dank. Ik lees de eerste post en mis nogal wat achtergronden, merk ik. Maar dat komt vanzelf.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143956153
Gewoon terug naar de vorige editie :P
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:24:53 #52
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143956246
Ja, daar ben ik dan weer te lui voor.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143956375
Muisraket wil vast een mooie en uitgebreide samenvatting voor je maken :P
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:29:17 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143956417
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:17 schreef Vivie het volgende:

[..]

Van tevoren duidelijk naar elkaar zijn wat je wil/niet wil op lange termijn? Ik zou ook meer gaan voelen denk ik (al ben ik meer van de sex tijdens relatie, niet ervoor) , zie mezelf niet als 'forever fuckmaatje'
Da's de koe in de kont kijken ;). Dat wist ik toen nog niet dat ik dat zo moest doen en dat ik me zo ging voelen ;).
quote:
Niet doen dus ;)
hij is heel dwingerig als ie geil is haha :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143956455
Je bent een beetje een excuustruus nu Maanvis :D
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:36:04 #56
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143956630
Tjonge. Nu zie ik duidelijk dat ik achtergrond mis. Intrigerend postje, Maanvis. :D
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:28:43 #57
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143961886
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nou (blijkbaar) heb ik als ik een paar maanden sex met iemand heb gehad op een gegeven moment de behoefte om het naar een volgend level te tillen of de sexrelatie te verbreken ;).

[..]

Sex met vrienden is awkward ;). Omdat er dan altijd een spanning is als je samen thuis zit.

[..]

dat is nog niet gebeurd :).
Dus je vond/vindt hem wel leuk, neem ik aan?
Seks met vrienden lijkt me inderdaad awkward als het niet 100% duidelijk is voor beide partijen dat het alleen om de seks gaat en niet om liefde.
Maar fijn dat dat nog niet gebeurd is. :) Bij mij wel, of in ieder geval ook deels daardoor. Daarom ben ik ook wat voorzichtiger geworden denk ik.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:36:43 #58
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143962091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tjonge. Nu zie ik duidelijk dat ik achtergrond mis. Intrigerend postje, Maanvis. :D
Wat mis je precies? :P Ik zal proberen een achtergrond te maken, voor zover dat lukt. :o

Maanvis: nog niet verliefd geweest op een man, wel seksrelatie(s?). Vroeg zich het volgende af: "Maargoed als je dus in je vriendengroep of op je werk vertelt dat je bi bent dan schrikt dat bij mannen toch af, want dan denken ze gelijk 'maar wil ie iets van mij...' hoe ga je daarmee om?"
Pizza: lief O+, maar heeft de neiging om alles te doen voor exen terwijl die haar niet altijd eerlijk behandelen.
Moeraskat: aanstaande moeder. O+
Seven., Vivie en Muisraket: fleecedekenfanaten die zich helemaal kunnen opwinden over LGBT onderwerpen en zo. Muisraket en Seven. hebben een relatie, Vivie. heeft een date gehad met een 'likeminded' Bi meid, die nu op vakantie is.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:39:28 #59
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143962194
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:36 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wat mis je precies? :P Ik zal proberen een achtergrond te maken, voor zover dat lukt. :o

Maanvis: nog niet verliefd geweest op een man, wel seksrelatie(s?). Vroeg zich het volgende af: "Maargoed als je dus in je vriendengroep of op je werk vertelt dat je bi bent dan schrikt dat bij mannen toch af, want dan denken ze gelijk 'maar wil ie iets van mij...' hoe ga je daarmee om?"
Pizza: lief O+, maar heeft de neiging om alles te doen voor exen terwijl die haar niet altijd eerlijk behandelen.
Moeraskat: aanstaande moeder. O+
Seven., Vivie en Muisraket: fleecedekenfanaten die zich helemaal kunnen opwinden over LGBT onderwerpen en zo. Muisraket en Seven. hebben een relatie, Vivie. heeft een date gehad met een 'likeminded' Bi meid, die nu op vakantie is.
Aha. Dat is een begin. Ik zal kijken of ik het nu beter kan volgen 😊
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143962277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:36 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wat mis je precies? :P Ik zal proberen een achtergrond te maken, voor zover dat lukt. :o

Maanvis: nog niet verliefd geweest op een man, wel seksrelatie(s?). Vroeg zich het volgende af: "Maargoed als je dus in je vriendengroep of op je werk vertelt dat je bi bent dan schrikt dat bij mannen toch af, want dan denken ze gelijk 'maar wil ie iets van mij...' hoe ga je daarmee om?"
Pizza: lief O+, maar heeft de neiging om alles te doen voor exen terwijl die haar niet altijd eerlijk behandelen.
Moeraskat: aanstaande moeder. O+
Seven., Vivie en Muisraket: fleecedekenfanaten die zich helemaal kunnen opwinden over LGBT onderwerpen en zo. Muisraket en Seven. hebben een relatie, Vivie. heeft een date gehad met een 'likeminded' Bi meid, die nu op vakantie is.
Top! 10/10
pi_143962414
Ze is trouwens terug van vakantie las ik, stuurde me een berichtje via OKC. Ze had mijn smsje -wat ze lief vond- tussendoor gelezen maar wil tijdens vakantie even helemaal zonder contact thuisfront op stap dus daarom nu pas reactie . Snap het wel hoor, relaxen is soms al lastig
pi_143964587
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef Vivie het volgende:
Ze is trouwens terug van vakantie las ik, stuurde me een berichtje via OKC. Ze had mijn smsje -wat ze lief vond- tussendoor gelezen maar wil tijdens vakantie even helemaal zonder contact thuisfront op stap dus daarom nu pas reactie . Snap het wel hoor, relaxen is soms al lastig
Zie je dat ze een goede reden had, en wat leuk dat ze het lief vond!

Ik lig in bed nu, mijn hoofd zit bij het meisje en bij mijn vorige ex, de ware, die ik vandaag weer op Facebook zag. Slapen lijkt me nu even de beste oplossing. Geen contact zoeken met een van beide is lastig nu.
pi_143964681
Je maakt het jezelf niet makkelijk nee...even focussen op wat anders, desnoods nieuwe contacten?
pi_143965349
Ik maak het mezelf nogal gauw lastig haha.

Slapen is een goede optie mits ik niet de hele tijd ga liggen malen over de dames.
pi_143966229
Heerlijk als het koud is en ik lekker ver onder mn dekbed kan kruipen! 😊
pi_143966950
Ik moet zo nog de kou in..al is kou 29 Augustus een betrekkelijke term :P
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:45:16 #67
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143978240
Nieuwelingen!! ^O^

Hoi. En welkom.

Voor mij is iemand bi als diegene zichzelf als biseksueel beschouwt. Vandaag de dag heeft iedereen zo zijn eigen definities. Ik vind trouwens 'niet hetero' nog het beste omschrijven wat mijn geaardheid inhoudt. Ik val op mannen, vrouwen, homo's (erg vervelend soms), lesbo's, transgender, ouder, jonger en zelfs hetero's :+. Er zijn maar weinig dingen off limits voor een relatie voor mij, en die off limits dingen liggen eerder in karaktertrekken en dat soort zaken.
Resistance is futile.
pi_143982128
Honger honger
Zo even boodschappen doen, chocomousse voor vanavond iig op het lijstje :9~
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:21:35 #69
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143982210
Goeiemorgen. Ik ga eens lekker niks doen vandaag.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143982362
Heel goed plan!
pi_143982516
Ik doe mee Lord!

Ik lig nog lekker in mn bed nu, nog even proberen wat te slapen. 😃
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:30:02 #72
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143984486
Het regent. Mooi weer om in bed te blijven.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143988958
Dat is precies waar ik me nog steeds bevindt. Ik zal er zo maar eens uitkomen
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:17:16 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143991213
okay, ik heb het gisteren dus ook aan mijn ouders verteld :). ze zijn daarin wel een beetje onwetend.. ze zien het nog als zwart wit of je valt op mannen of je valt op vrouwen, dus ze denken eigenlijk 'als je bi bent dan word je waarschijnlijk homo'.. maargoed. Of ik nou met een meisje of met een jongen thuis kom ze vinden het goed, en dat is wel relaxed om te weten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143991412
Pizza....uit je bed verdorie! Het is 3 uur :{ :+

Goed nieuws Maan, nu kun je los! Hahaha
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:29:04 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143991631
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:23 schreef Vivie het volgende:

Goed nieuws Maan, nu kun je los! Hahaha
ja voel me iig vrijer in het leven staand ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143991888
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:17 schreef Maanvis het volgende:
okay, ik heb het gisteren dus ook aan mijn ouders verteld :). ze zijn daarin wel een beetje onwetend.. ze zien het nog als zwart wit of je valt op mannen of je valt op vrouwen, dus ze denken eigenlijk 'als je bi bent dan word je waarschijnlijk homo'.. maargoed. Of ik nou met een meisje of met een jongen thuis kom ze vinden het goed, en dat is wel relaxed om te weten.
^O^
pi_143991904
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:23 schreef Vivie het volgende:
Pizza....uit je bed verdorie! Het is 3 uur :{ :+

Goed nieuws Maan, nu kun je los! Hahaha
Kom ik uit m'n bed, stap ik op de fiets om boodschappen te gaan doen gaat het vet hard regenen, ik zal nog is m'n bed uit komen.... :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2014 16:36:31 ]
pi_143991912
Hallo..
Ik lees hier even wat rond..
pi_143991944
Welkom, lees ze ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kom ik uit m'n bed, stap ik op de fiets om boodschappen te gaan doen gaat het vet hard regenen, ik zal nog is m'n bed uit komen....
Het heeft zo moeten zijn denk ik dan ...je bent nu iig wel wakker ;)
pi_143991982
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:37 schreef Vivie het volgende:
Welkom, lees ze ;)

[..]

Het heeft zo moeten zijn denk ik dan ...je bent nu iig wel wakker ;)
Ja en hoe :9
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:40:20 #82
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143992016
Waardeloos, zo'n regendag. Zeker als je op de camping zit.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143992044
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waardeloos, zo'n regendag. Zeker als je op de camping zit.
Dan al helemaal ja! Gelukkig zit ik lekker in m'n appartementje en niet op een camping :9
pi_143992047
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:39 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja en hoe :9
Tijd voor warme douche lijkt me ^^

Ik ga even kijken wat ik vanavond nou verder nog wil doen...niks spannends iig :p
pi_143992080
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:41 schreef Vivie het volgende:

[..]

Tijd voor warme douche lijkt me ^^

Ik ga even kijken wat ik vanavond nou verder nog wil doen...niks spannends iig :p
Nah geen zin, ben net weer een beetje droog.

Same here, niks spannend, ex is gister op stap geweest las ik via FB.
Beetje rot vind ik het wel, dat ze wel met anderen afspreekt maar niet met mij..
pi_143992178
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:42 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nah geen zin, ben net weer een beetje droog.

Same here, niks spannend, ex is gister op stap geweest las ik via FB.
Beetje rot vind ik het wel, dat ze wel met anderen afspreekt maar niet met mij..
Facebook is een goede manier om je rot te voelen...geen nieuws is saai en al het leuke nieuws is meestal van een ander, die staan te glunderen op een foto :P

En toch kijk ik wel een aantal keer per dag...
pi_143992203
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Vivie het volgende:

[..]

Facebook is een goede manier om je rot te voelen...geen nieuws is saai en al het leuke nieuws is meestal van een ander, die staan te glunderen op een foto :P

En toch kijk ik wel een aantal keer per dag...
Haha klopt.

Ik ga het ook rustig houden vanavond, mag toch geen contact met d'r opnemen dusja..
pi_143992287
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha klopt.

Ik ga het ook rustig houden vanavond, mag toch geen contact met d'r opnemen dusja..
Ohw dat mag niet? Van jezelf of heeft de begleiding er even genoeg van?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:49:15 #89
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143992328
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:41 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Dan al helemaal ja! Gelukkig zit ik lekker in m'n appartementje en niet op een camping :9
Maar ik wel. Stacaravan dan wel, maar toch. Zat liever buiten.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143992335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:48 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ohw dat mag niet? Van jezelf of heeft de begleiding er even genoeg van?
Heb met de psychologe afgesproken dat ik geen contact met d'r opneem.
Begeleiding vind dat overigens een goed idee.
pi_143992346
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Maar ik wel. Stacaravan dan wel, maar toch. Zat liever buiten.
Ach, je had ook in een tent kunnen zitten, maar hoe dan nog, gewoon kut
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:50:08 #92
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143992366
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:49 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ach, je had ook in een tent kunnen zitten, maar hoe dan nog, gewoon kut
Valt wel mee. Dankzij de buurvrouw heb ik wifi.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143992386
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Valt wel mee. Dankzij de buurvrouw heb ik wifi.
Altijd handig, buurvrouwen ^O^
pi_143992396
Ja dat vinden we allemaal wel denk ik ;)
pi_143992414
Het is wel lastig, ik wil gewoon bij d'r zijn....
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:51:39 #96
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143992428
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Altijd handig, buurvrouwen ^O^
Sommige zeer zeker. Zeker als ze alleen en eenzaam zijn en op zoek naar warmte ;)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143992459
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sommige zeer zeker. Zeker als ze alleen en eenzaam zijn en op zoek naar warmte ;)
Dat zijn de beste die er zijn ;)
pi_143992471
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
Het is wel lastig, ik wil gewoon bij d'r zijn....
Ik heb er trouwens geen kut aan om bij d'r te zijn maargoed.
pi_143992494
Nou de foute gedachten borrelen al op zie ik....ik ga maar wat lezen ofzo :P
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:53:39 #100
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143992495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Dat zijn de beste die er zijn ;)
Helaas voldoet geen enkele van mijn buurvrouwen, hier of thuis, aan die omschrijving. :'(
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143992525
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef Vivie het volgende:
Nou de foute gedachten borrelen al op zie ik....ik ga maar wat lezen ofzo :P
Haha ik wil internetshoppen maar m'n moeder is m'n bewindvoerder geworden dus ik kan helaas niet meer internetbankieren :'(
pi_143992535
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Helaas voldoet geen enkele van mijn buurvrouwen, hier of thuis, aan die omschrijving. :'(
Dat is dan weer een beetje jammer. Hier bij mij ook niet helaas
pi_143992551
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik heb er trouwens geen kut aan om bij d'r te zijn maargoed.
Nee..maar je krijgt wel een knuf van me. Je kunt het wel, gewoon af en toe doorbijten en ECHT leuke dingen doen of bedenken, niet nostalgisch dagdromen
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:55:39 #104
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143992578
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:54 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Dat is dan weer een beetje jammer. Hier bij mij ook niet helaas
Misschien is er ergens een verhuurcentrale voor eenzame buurvrouwen. Huren we er gewoon een :D
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143992601
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Misschien is er ergens een verhuurcentrale voor eenzame buurvrouwen. Huren we er gewoon een :D
Goed idee! :D
pi_143992610
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:55 schreef Vivie het volgende:

[..]

Nee..maar je krijgt wel een knuf van me. Je kunt het wel, gewoon af en toe doorbijten en ECHT leuke dingen doen of bedenken, niet nostalgisch dagdromen
:*
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:58:41 #107
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143992647
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Goed idee! :D
En omdat jij het bent: my treat. :)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143992682
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En omdat jij het bent: my treat. :)
*O* :*
pi_143992706
Ik heb honger, nog een halfuurtje wachten..
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:03:11 #110
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143992742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb honger, nog een halfuurtje wachten..
Ik ook, maar ik moet voor de buurvrouw de iMac updaten.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143993033
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik moet voor de buurvrouw de iMac updaten.
Moet ook gebeuren he ;)
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:23:04 #112
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143993258
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:14 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Moet ook gebeuren he ;)
Helaas is ze zelf weg en heb ik haar accountwachtwoord niet. En dat heb je bij Apple bij alles nodig.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143994872
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Helaas is ze zelf weg en heb ik haar accountwachtwoord niet. En dat heb je bij Apple bij alles nodig.
Haha dat is een beetje onhandig dan.

Ik heb net gegeten, nu maar even bedenken wat ik vanavond ga doen :)
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:34:04 #114
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143995298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:21 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha dat is een beetje onhandig dan.

Ik heb net gegeten, nu maar even bedenken wat ik vanavond ga doen :)
Legpuzzelen is altijd leuk en ontspannend. Zoek een leuke, dus geen domme stadsgezichten en bloemen en zo. Jan van Haasteren puzzels zijn heel leuk.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143995386
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Legpuzzelen is altijd leuk en ontspannend. Zoek een leuke, dus geen domme stadsgezichten en bloemen en zo. Jan van Haasteren puzzels zijn heel leuk.
Moest hem even google-en maar die puzzels ken ik! Heb hier nog een wasgij puzzel liggen, misschien dat ik daar eens aan begin, heel misschien ga ik even bij een vriendin langs.
pi_143996315
Pff ik mis m'n ex (niet de slechte, maar de ware), kwam d'r net op FB tegen, ze heeft een nieuwe profielfoto, uiteraard heb ik die geliked, ze ziet er nog steeds goed uit.

Voel me wat down nu, weet niet of het daardoor komt.
pi_143996750
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Pff ik mis m'n ex (niet de slechte, maar de ware), kwam d'r net op FB tegen, ze heeft een nieuwe profielfoto, uiteraard heb ik die geliked, ze ziet er nog steeds goed uit.

Voel me wat down nu, weet niet of het daardoor komt.
Verlangen naar en misschien de leuke herinneringen?

Ik word ook een beetje down als ik denk aan potentieel leuke date/relatie

Zoek het op in mate, anders wordt je 'lovedrunk' ;)
pi_143997278
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:19 schreef Vivie het volgende:

[..]

Verlangen naar en misschien de leuke herinneringen?

Ik word ook een beetje down als ik denk aan potentieel leuke date/relatie

Zoek het op in mate, anders wordt je 'lovedrunk' ;)
Inderdaad verlangen naar en de leuke herinneringen.

Nu maar even in het gezamelijk appartement koffie drinken voor wat afleiding en dan maar slapen.
pi_143997355
Half 8 pas...en toch wel toe aan een slaapje toe moet ik zeggen :)

Ik zeg 'Nee!' tegen mn bed nu lol
pi_143997438
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:40 schreef Vivie het volgende:
Half 8 pas...en toch wel toe aan een slaapje toe moet ik zeggen :)

Ik zeg 'Nee!' tegen mn bed nu lol
Hoe kan je nou Nee tegen je bed zeggen, dat lukt mij nou nooit!
pi_143997508
Omdat ik niet niet de halve nacht wakker wil liggen....ik probeer er nog een beetje normale dagstructuur in te houden :P

Ook niet goed voor je energie denk ik
pi_143997533
Ik had er vroeger geen moeite mee om wanneer ik maar wou even een tukkie te doen maar ik merk het nu gewoon een stuk meer
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:08:03 #123
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144000208
De iMac perikelen bij de buurvrouw gaan vervolgd worden, komende week.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144000749
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:45 schreef Vivie het volgende:
Omdat ik niet niet de halve nacht wakker wil liggen....ik probeer er nog een beetje normale dagstructuur in te houden :P

Ook niet goed voor je energie denk ik
Ja oke, dat probeer ik ook maar dat lukt niet helemaal.
Laatste tijd ben ik vaak vroeg wakker helaas.

Ik kom net terug van de koffie, was wel gezellig, nu is wel 'n mooie tijd om wat quality time met m'n bedje te gaan doorbrengen.
pi_144002418
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja oke, dat probeer ik ook maar dat lukt niet helemaal.
Laatste tijd ben ik vaak vroeg wakker helaas.

Ik kom net terug van de koffie, was wel gezellig, nu is wel 'n mooie tijd om wat quality time met m'n bedje te gaan doorbrengen.
Ja ik wordt nu ook vaak vroeg wakker op vervelende tijdstippen maar dat is gerelateerd aan mn hormonen

Leuk dat het gezellig was. Ga maar lekker slaapie doen, nu mag je <3
pi_144019745
En weer uit de veren, ben al naar de sportschool geweest (om informatie te vragen dan wel, niet om te sporten) en gedoucht en alles.
pi_144019758
Vanavond bij een vriendin langs, nu maar even niksen.
pi_144021183
Wat zijn jullie wilde zondag plannen? :D
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:46:45 #129
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144022397
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:02 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ja ik wordt nu ook vaak vroeg wakker op vervelende tijdstippen maar dat is gerelateerd aan mn hormonen

Leuk dat het gezellig was. Ga maar lekker slaapie doen, nu mag je <3
Hoe ver ben je eigenlijk in het fysieke proces?
Resistance is futile.
pi_144025151
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe ver ben je eigenlijk in het fysieke proces?
Hmm, moeilijk te zeggen...sommige dingen zijn duidelijk, sommige minder/frustrerend. Wil je iets specifieks weten?
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:12:11 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144025359
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:07 schreef Vivie het volgende:

[..]

Hmm, moeilijk te zeggen...sommige dingen zijn duidelijk, sommige minder/frustrerend. Wil je iets specifieks weten?
Ik meen te weten dat jij hormonen krijgt, hoe lang is dat al? Is dat voor de rest van je leven?
Resistance is futile.
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:12:32 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144025372
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat zijn jullie wilde zondag plannen? :D
Vivie ondervragen. :7
Resistance is futile.
pi_144025606
4,5 maand nu, vrouwelijke hormonen en anti-androgen (mannelijk hormoon). De vrouwelijke hormonen zal ik waarschijnlijk blijven moeten nemen, de anti-androgen na verwijderen testes niet meer. Exacte details kun je beter opzoeken als je dat interessant vind ;)
pi_144025624
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vivie ondervragen. :7
Rofl
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:36:23 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144026409
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:16 schreef Vivie het volgende:
4,5 maand nu, vrouwelijke hormonen en anti-androgen (mannelijk hormoon). De vrouwelijke hormonen zal ik waarschijnlijk blijven moeten nemen, de anti-androgen na verwijderen testes niet meer. Exacte details kun je beter opzoeken als je dat interessant vind ;)
Ik zat op youtube te kijken naar mensen die zichzelf regelmatig opnemen tijdens het proces, tof om te zien!
Resistance is futile.
pi_144027836
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zat op youtube te kijken naar mensen die zichzelf regelmatig opnemen tijdens het proces, tof om te zien!
Ik neem af en toe fotos maar geen imposante filmpjes bij mij hoor :p
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:02:31 #137
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144032075
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zat op youtube te kijken naar mensen die zichzelf regelmatig opnemen tijdens het proces, tof om te zien!
Ik heb het meegemaakt met een stiefzus, die nu stiefbroer is :)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144032737
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb het meegemaakt met een stiefzus, die nu stiefbroer is :)
Beetje lekker ding geworden? :9 Ook foute vragen moeten beantwoord worden ^^
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:20:38 #139
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144032776
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef Vivie het volgende:

[..]

Beetje lekker ding geworden? :9 Ook foute vragen moeten beantwoord worden ^^
Niet mijn smaak.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144032873
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Niet mijn smaak.
Aah, ja dan is het moeilijk oordelen ;)

Ik ben de hele dag al een beetje onrustig, brr, zondagen -.-
pi_144042533
Ik ben verdrietig, weet niet precies hoe het komt, maar weet wel dat ik nu een arm om me heen mis😞
pi_144043096
*e-hug* voor je Pizza. Ik heb ook een matige dag, vooral fysiek wat frustraties

Even was ophangen
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:18:44 #143
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144043241
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben verdrietig, weet niet precies hoe het komt, maar weet wel dat ik nu een arm om me heen mis😞
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:59:23 #144
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_144045490
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef Vivie het volgende:
Ze is trouwens terug van vakantie las ik, stuurde me een berichtje via OKC. Ze had mijn smsje -wat ze lief vond- tussendoor gelezen maar wil tijdens vakantie even helemaal zonder contact thuisfront op stap dus daarom nu pas reactie . Snap het wel hoor, relaxen is soms al lastig
Inderdaad, snap ik ook wel. Goed afgelopen dus! :)
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 01:45 schreef Seven. het volgende:
Nieuwelingen!! ^O^

Hoi. En welkom.

Voor mij is iemand bi als diegene zichzelf als biseksueel beschouwt. Vandaag de dag heeft iedereen zo zijn eigen definities. Ik vind trouwens 'niet hetero' nog het beste omschrijven wat mijn geaardheid inhoudt. Ik val op mannen, vrouwen, homo's (erg vervelend soms), lesbo's, transgender, ouder, jonger en zelfs hetero's :+. Er zijn maar weinig dingen off limits voor een relatie voor mij, en die off limits dingen liggen eerder in karaktertrekken en dat soort zaken.
Ik vind ook dat als iemand zichzelf als biseksueel beschouwt, diegene bi is. Heel soms gaat mijn eigen opvatting daar tegenin ('biseksueel gaat niet alleen over seks, maar ook over verliefdheid en relaties'), maar dat is bullshit, want wie ben ik om (lang) over iemand anders' geaardheid te gaan zeuren? Lijkt me dat diegene dat zelf het beste weet. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:17 schreef Maanvis het volgende:
okay, ik heb het gisteren dus ook aan mijn ouders verteld :). ze zijn daarin wel een beetje onwetend.. ze zien het nog als zwart wit of je valt op mannen of je valt op vrouwen, dus ze denken eigenlijk 'als je bi bent dan word je waarschijnlijk homo'.. maargoed. Of ik nou met een meisje of met een jongen thuis kom ze vinden het goed, en dat is wel relaxed om te weten.
Dapper Maanvis! :) Fijn dat ze het in ieder geval geen probleem vinden als je met een jongen thuis zou komen. Wel jammer natuurlijk dat ze het zo zwart-wit zien, maar dat zal hopelijk wel beter worden in de toekomst.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:03:39 #145
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_144045705
@Pizza: Goed zo van de sportschool en ik ben het inderdaad eens met je begeleiders en zo dat het goed is om geen contact met je exen op te nemen. Ik snap dat het echt heel erg rot is en super pijn doet (vooral als je haar als de ware ziet), maar het is wel het beste. En hoewel het nu waarschijnlijk onmogelijk lijkt, kan het goed dat je er over een tijd achter komt dat zij helemaal niet de ware was en dat een ander meisje veel leuker is. :) (Been there, done that. Man wat was ik vroeger vaak verliefd. :'))

@Lord_Vetinari: Balen van dat druilerige weer op de camping. Hoe lang blijf je daar nog, als ik vragen mag?

@Vivie: goede adviezen! :) En inderdaad facebook... Zo stom, ik weet dat ik me dan vaak niet beter ga voelen, maar toch ga ik steeds weer kijken bij mensen waarvan ik weet dat ik het niet moet doen.

@Nieuwelingen: welkom! :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:04:04 #146
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_144045727
Leuk dat dit topic wat beter loopt trouwens!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_144045944
Je had wat inhaalwerk te doen zo te zien :P

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef Muisraket het volgende:
Inderdaad, snap ik ook wel. Goed afgelopen dus!
Ja dat was goed om te weten. Verder geen contact meer gehad, ik zie het wel...ga proberen er wat minder aandacht aan te besteden (blijkbaar doet zij dat ook dus waarom niet he? :P)
Merk dat ik me begin te irriteren als ik er teveel aan ga zitten denken "Ga even wat anders doen...dit is tijdverspilling"

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Muisraket het volgende:
@Vivie: goede adviezen! En inderdaad facebook... Zo stom, ik weet dat ik me dan vaak niet beter ga voelen, maar toch ga ik steeds weer kijken bij mensen waarvan ik weet dat ik het niet moet doen.
Wat zijn dat voor mensen...ex-en, familie? ^^
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:19:20 #148
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_144046473
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Vivie het volgende:
Je had wat inhaalwerk te doen zo te zien :P

[..]

Ja dat was goed om te weten. Verder geen contact meer gehad, ik zie het wel...ga proberen er wat minder aandacht aan te besteden (blijkbaar doet zij dat ook dus waarom niet he? :P)
Merk dat ik me begin te irriteren als ik er teveel aan ga zitten denken "Ga even wat anders doen...dit is tijdverspilling"

[..]

Wat zijn dat voor mensen...ex-en, familie? ^^
Ja, altijd als ik niet achter FOK! zit. De meeste mensen lezen niet terug, maar ik meestal wel, wat soms echt een irritante eigenschap is. En waardoor ik vaak hele lange posts heb. :P Ik zou inderdaad proberen er niet continu aan te denken, maar bedenk dat initiatief soms wel degelijk gewaardeerd wordt hè. :)

Pfoe, eerlijk gezegd vooral mensen die dan één bepaalde goede eigenschap hebben die ik niet heb. En dan zie ik bijvoorbeeld weer een foto van iemand die weer naar 3034840 feestjes is geweest, terwijl ik ook wel naar feestjes ga, maar wel iets minder dan ik zou willen. Met mijn gebrekkige sociale vaardigheden is dat echter nog flink lastig. Op de een of andere manier kan ik met best wat mensen kennissen worden en een beetje small talk houden, maar valt het daarna dood.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:27:58 #149
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_144046930
Familie en exen sowieso niet, want de posts van mijn moeder vind ik niet zo boeiend en exen heb ik niet, dus dat wordt lastig. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:28:21 #150
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144046945
@muisraket. Ik ben weer thuis. Maar omdat het mooi weer wordt en ik toch tussen banen in hang (hoop ik) ga ik woensdag een paar dagen terug om de klusjes te doen die ik had willen doen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144047035
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef Muisraket het volgende:
De meeste mensen lezen niet terug, maar ik meestal wel, wat soms echt een irritante eigenschap is
Bij mij werkt dat door in een soort obsessieve drang om hele whatsapp gesprekken of bv die date berichtjes soms terug te lezen -.-

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef Muisraket het volgende:
Ik zou inderdaad proberen er niet continu aan te denken, maar bedenk dat initiatief soms wel degelijk gewaardeerd wordt hè.
Ik heb in laatste berichtje ook voorgesteld om te appen als ze dat leuk vind. Ik heb genoeg initiatief getoond en het is wel duidelijk dat ik haar mag lijkt me. Daar houd het mee op, geen zin in 1 richtings verkeer voor mn gevoel: wil niet desperate overkomen en als het er is mag iemand ook wel interesse in mij tonen.
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef Muisraket het volgende:
Met mijn gebrekkige sociale vaardigheden is dat echter nog flink lastig. Op de een of andere manier kan ik met best wat mensen kennissen worden en een beetje small talk houden, maar valt het daarna dood.
Ja ik heb soms het gevoel dat ik veel beter ben in contacten maken dan onderhouden. Mensen denken altijd dat ik hartstikke sociaal, apart en leuk ben als ze me ontmoeten, dat maakt me dan weer onzeker want ik vind mezelf soms vrij saai, onhandig etc

Denk dat dit trouwens bij ons allebei wel meevalt, meer zelfbeeld
pi_144047158
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef Muisraket het volgende:
Familie en exen sowieso niet, want de posts van mijn moeder vind ik niet zo boeiend en exen heb ik niet, dus dat wordt lastig. :P
Ik heb 1 ex maar die lijkt verdwenen van de aardbodem lijkt het...al schrok ik wel even toen ik op OKc een profiel zag waar ik twijfelde of het die persoon is/was. Denk/hoop het niet trouwens :P
  maandag 1 september 2014 @ 00:08:17 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144048883
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja, altijd als ik niet achter FOK! zit. De meeste mensen lezen niet terug, maar ik meestal wel, wat soms echt een irritante eigenschap is. En waardoor ik vaak hele lange posts heb. :P Ik zou inderdaad proberen er niet continu aan te denken, maar bedenk dat initiatief soms wel degelijk gewaardeerd wordt hè. :)

Pfoe, eerlijk gezegd vooral mensen die dan één bepaalde goede eigenschap hebben die ik niet heb. En dan zie ik bijvoorbeeld weer een foto van iemand die weer naar 3034840 feestjes is geweest, terwijl ik ook wel naar feestjes ga, maar wel iets minder dan ik zou willen. Met mijn gebrekkige sociale vaardigheden is dat echter nog flink lastig. Op de een of andere manier kan ik met best wat mensen kennissen worden en een beetje small talk houden, maar valt het daarna dood.
Ik heb dat met mensen die constant lijken te reizen. Ik noem het facebook jaloezie ;) . Zo heb ik een Belgische vriendin, Sarah. Sarah is intelligent, reist vrijwel constant, super super SUPER mooi, leuke vriend (Amerikaan) die ze op een van haar reizen heeft ontmoet, ze is bijzonder vriendelijk zonder ooit een deurmat te zijn. En iedere keer als ik haar foto's like, dan denk ik 'was ik maar zo'.
Resistance is futile.
  maandag 1 september 2014 @ 00:12:02 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_144049035
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 00:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb dat met mensen die constant lijken te reizen. Ik noem het facebook jaloezie ;) . Zo heb ik een Belgische vriendin, Sarah. Sarah is intelligent, reist vrijwel constant, super super SUPER mooi, leuke vriend (Amerikaan) die ze op een van haar reizen heeft ontmoet, ze is bijzonder vriendelijk zonder ooit een deurmat te zijn. En iedere keer als ik haar foto's like, dan denk ik 'was ik maar zo'.
zij kijkt waarschijnlijk ook zo naar jou 'was ik maar tevreden met een stabiel leven zonder constant afleiding te hoeven zoeken'.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 1 september 2014 @ 00:21:45 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144049366
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zij kijkt waarschijnlijk ook zo naar jou 'was ik maar tevreden met een stabiel leven zonder constant afleiding te hoeven zoeken'.
Heh, misschien wel. Je zou denken dat je er een keer overheen groeit, ik ben inmiddels 31 :') .
Resistance is futile.
  maandag 1 september 2014 @ 00:43:28 #156
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_144050017
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 00:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heh, misschien wel. Je zou denken dat je er een keer overheen groeit, ik ben inmiddels 31 :') .
ik denk dat vrouwen die zo zijn hun hele leven zo zullen blijven... da's ook denk ik waarom ik maar op zo weinig vrouwen val qua karakter.. ik moet iemand eerst serieus kunnen nemen om er een relatie mee te beginnen.. van die jaloeziespelletjes neem ik gewoon niet serieus ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_144054431
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 00:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heh, misschien wel. Je zou denken dat je er een keer overheen groeit, ik ben inmiddels 31 :') .
30 en ook nog behoorlijk jaloers/onzeker kwam ik de afgelopen maand weer eens achter |:( Echt soms om dingen....ik relativeer het wel maar toch. Tijd om wat meer dingen te doen op MIJN manier, super reislustig/avontuurlijk zoals anderen soms zijn ben ik toch niet, is ook niet het walhalla
  maandag 1 september 2014 @ 11:43:38 #158
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144056216
Wat is dat uwv toch een kneuzenkermis. Kost je twee uur, incl reistijd, voor een zinloze bijeenkomst.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144056444
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat is dat uwv toch een kneuzenkermis. Kost je twee uur, incl reistijd, voor een zinloze bijeenkomst.
Heb er niets aan toe te voegen ^^
  maandag 1 september 2014 @ 13:56:06 #160
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144060548
Twee uur, waarin ik mijn bi zijn verder had kunnen ontdekken (om gauw weer on topic te gaan) ;)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144062097
Hoe had je dat dan in gedachten? :9
  maandag 1 september 2014 @ 15:50:51 #162
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144064721
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:37 schreef Vivie het volgende:
Hoe had je dat dan in gedachten? :9
Och, ik kreeg vanochtend een aanbod voor een trio. Helaas ging dat plaatsvinden op dezelfde tijd als ik bij het uwv moest zijn. 8)7
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144066797
quote:
9s.gif Op maandag 1 september 2014 15:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Och, ik kreeg vanochtend een aanbod voor een trio. Helaas ging dat plaatsvinden op dezelfde tijd als ik bij het uwv moest zijn. 8)7
_O-

Had je er wel zin in ? ^^
  maandag 1 september 2014 @ 16:45:07 #164
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144066853
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:43 schreef Vivie het volgende:

[..]

_O-

Had je er wel zin in ? ^^
Het zou mijn eerste geweest zijn :'(
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144067322
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het zou mijn eerste geweest zijn :'(
Ahwww. Ook je eerste evt ervaring met jongen of stond dit gewoon nog op je 'probeer lijstje'?
  maandag 1 september 2014 @ 18:37:25 #166
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_144070241
Op de rest reageer ik straks, maar even eerst één ding:

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik denk dat vrouwen die zo zijn hun hele leven zo zullen blijven... da's ook denk ik waarom ik maar op zo weinig vrouwen val qua karakter.. ik moet iemand eerst serieus kunnen nemen om er een relatie mee te beginnen.. van die jaloeziespelletjes neem ik gewoon niet serieus ;).
Jaloeziespelletjes? Ten eerste ben ik in een relatie juist alles behalve jaloers en speel ik geen spelletjes. Daarnaast gun ik het die mensen ten zeerste en het is ook niet alsof het mijn leven beheerst. Het lijkt me vrij normaal dat je sommige eigenschappen van anderen graag wil hebben. Ik vind het eerder raar als iemand dat níet zou willen (al is het maar een klein beetje), omdat ik juist niet tegen mensen kan die denken dat ze perfect zijn en/of alleen maar de slechte eigenschappen van andere mensen zien.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 1 september 2014 @ 18:47:08 #167
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144070569
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:57 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ahwww. Ook je eerste evt ervaring met jongen of stond dit gewoon nog op je 'probeer lijstje'?
Nee, wel mijn eerste trio.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144070871
Balen dat het niet door is gegaan lord!

Ik lig ondertussen al de hele dag in mn bed te niksen, beetje na aan het denken, zal er straks toch maar is uitkomen.
pi_144070981
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
Balen dat het niet door is gegaan lord!

Ik lig ondertussen al de hele dag in mn bed te niksen, beetje na aan het denken, zal er straks toch maar is uitkomen.
Hoop dat je dan een beetje kan slapen vannacht...als je dat van plan bent
pi_144071000
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Twee uur, waarin ik mijn bi zijn verder had kunnen ontdekken (om gauw weer on topic te gaan) ;)
Heb jij het nog nooit met een jonge of meisje gedaan??
pi_144071011
Dat ben ik wel van plan ja, maar heb weinig hoop dat het gaat lukken.
pi_144071087
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dat ben ik wel van plan ja, maar heb weinig hoop dat het gaat lukken.
Daar heb je wel een beetje zelf voor gezorgd he? ;)

Je kunt iig wel direct avondeten gaan maken haha
  maandag 1 september 2014 @ 19:05:13 #173
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144071301
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Heb jij het nog nooit met een jonge of meisje gedaan??
Wat snap je niet aan het woordje 'verder'?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144071335
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het woordje 'verder'?
Waaraan twijfel je nog dan?
pi_144071414
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:00 schreef Vivie het volgende:

[..]

Daar heb je wel een beetje zelf voor gezorgd he? ;)

Je kunt iig wel direct avondeten gaan maken haha
Haha klopt.

Avond eten heb ik om 16:15 al gehad, toen even een halfuurtje mn bed uit geweest. Nu lig ik op de bank met mn dekbed. Wachten tot het half 9 is en greys anatomy begint
  maandag 1 september 2014 @ 19:08:13 #176
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144071435
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waaraan twijfel je nog dan?
.... |:(
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144071494
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

.... |:(
???
pi_144071603
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha klopt.

Avond eten heb ik om 16:15 al gehad, toen e
Ok, het valt dus wel een beetje mee...anders gaan we ons zorgen maken he meid? :P Grey's Anatomy nooit aan toe gekomen maar staat ook mijn lange lijst van "Wil ik nog zien!"
pi_144082806
Haha komt goed.

Ik lig weer in bed, 2 oxazepammetjes op dus hoop toch te kunnen slapen zometeen 💤
pi_144083338
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk, van een paar weet ik het

Ik ben 21
  maandag 1 september 2014 @ 23:02:50 #181
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144083729
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:53 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk, van een paar weet ik het

Ik ben 21
Nee, ik ben veel ouder dan dat.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144084263
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, ik ben veel ouder dan dat.
40+ ?

Brrr het is maar frisjes trouwens 😛
  maandag 1 september 2014 @ 23:14:56 #183
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144084325
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:13 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

40+ ?

Brrr het is maar frisjes trouwens 😛
Yep, 40+. En frisjes? Nou, hier niet. Heerlijk.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144084412
Ouder dan 21 :D
pi_144084441
50+ ?

Ik vind het toch maar koud in mn bed, gelukkig heb ik een lekker dekbed waar ik onder kan kruipen
pi_144084470
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef Vivie het volgende:
Ouder dan 21 :D
Nu voel ik me een jonkie hier haha
  maandag 1 september 2014 @ 23:22:49 #187
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144084667
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
50+ ?

Ik vind het toch maar koud in mn bed, gelukkig heb ik een lekker dekbed waar ik onder kan kruipen
Nee, geen 50+. Oud genoeg om beter te weten, jong genoeg om me er niks van aan te trekken.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144084716
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, geen 50+. Oud genoeg om beter te weten, jong genoeg om me er niks van aan te trekken.
Haha dat is het beste 😉
  maandag 1 september 2014 @ 23:33:36 #189
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144085198
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha dat is het beste 😉
Ik ben beschikbaar voor bruiloften en Bar Mitzwa's. :D
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 1 september 2014 @ 23:34:00 #190
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144085218
En duo's en trio's ;)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144085309
Ik heb opeens zin in Quatro Stagionni , bedankt Vetinari ^^
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nu voel ik me een jonkie hier haha
Geniet er van ...genoeg tijd voor nieuwe liefdes :P Ik mag wel eens op gaan schieten met mn 30 (zo vreselijk oud lol)
pi_144086326
Dan word het maar eens tijd dat die nieuwe liefdes tevoorschijn komen! 😝
pi_144087535
Eens...waar blijven ze!?

Ik ga iig nu slapen, tot morgen :)
  dinsdag 2 september 2014 @ 11:27:37 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_144093095
Eindelijk heb ike en plek waar ik deze quote/cartoon kan posten :).

Bron: http://zenpencils.com/com(...)ho-mind-dont-matter/
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_144094228
Leuk ^^
pi_144108471
Net bij oma gegeten. Eindelijk weer eens gezond gegeten. Nu maar even douchen dan hoeft dat morgenvroeg niet als ik naar therapie ga.

Jullie nog plannen voor vanavond?
pi_144109456
Grr heb helemaal geen zin om te douchen, maar dat heb ik morgenvroeg ook niet dus zal mezelf dadelijk dwingen het toch vanavond nog te doen
pi_144110013
Dwing jezelf! :P

Ik ben echt meer van de ochtend douche...vaak niet lekker als ik de dag moet beginnen na een een sweaty night, wil gewoon frisjes naar buiten :)
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:14:35 #199
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144112073
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
Net bij oma gegeten. Eindelijk weer eens gezond gegeten. Nu maar even douchen dan hoeft dat morgenvroeg niet als ik naar therapie ga.

Jullie nog plannen voor vanavond?
Naar de dierenarts geweest met de nieuwe kittens voor controle. Allebei erg vooruit gegaan qua gewicht en hoe ze zich gedragen. En dat in twee weken. Niet slekt!

Morgen naar mijn minnares. Ook niet slekt!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144112692
Niet slekt!

Ik vandaag wat vroeger naar bed, dat is mijn plan

Nog wat opruimen en uurtje lezen denk ik
pi_144113071
Zeker niet slekt.

Ik lig al in bed, douche morgenvroeg wel, ben moe en heb het koud
pi_144113182
Ik heb het ook vaak koud..combinatie slechte isolatie huis, koukleun en slechte doorbloeding denk ik
pi_144113328
Ik heb vooral koude voeten,kan er uren door wakker liggen. Helaas is mijn kersenpitkussen stuk, moet nog altijd een nieuwe halen
pi_144114056
Kersen pitten...is dat voor je voeten of je hoofd? Vraag me af hoe dat slaapt :P
pi_144114261
Kan allebei, ik gebruik het altijd om op mn voeten te leggen zodat ik in slaap kan vallen, moet zeggen dan ik hem wel echt mis :'(
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:07:11 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144114337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kan allebei, ik gebruik het altijd om op mn voeten te leggen zodat ik in slaap kan vallen, moet zeggen dan ik hem wel echt mis :'(
Is een klein electrisch dekentje niks? Een vriendin van mij heeft dat. Onder het laken op het matras aan het voeteneind leggen en een kwartiertje voor je naar bed gaat aanzetten. Wordt dat deel van het bed warm en je voeten ook.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144131653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Is een klein electrisch dekentje niks? Een vriendin van mij heeft dat. Onder het laken op het matras aan het voeteneind leggen en een kwartiertje voor je naar bed gaat aanzetten. Wordt dat deel van het bed warm en je voeten ook.
Is een goed idee, ook al ben ik altijd bang dat die dingen in de fik vliegen. Zodra ik wat geld heb maar eens op zoek gaan.

Verder slecht nieuws hier ; ik word opgenomen.
Hoe wat wanneer wie enzo is nog niet bekend, maar kom net bij de therapeute en de psychiater vandaan, die geven me nog 2 gesprekken samen met m'n moeder en mijn huidige woonvorm over een vrijwillige opname, komt daar niks uit dan gaan ze RM inschakelen (rechtelijke machtiging, oftewel, gedwongen opname)
pi_144131698
Heb mn moeder net gesproken, die is vet boos, die wil geen opname, ze gaat nu allerlei telefoontjes plegen.
  woensdag 3 september 2014 @ 12:29:06 #209
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144131852
Volgens mij kan dat alleen als je een gevaar voor de samenleving bent.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144132146
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volgens mij kan dat alleen als je een gevaar voor de samenleving bent.
Ik weet het niet precies, dat is een IBS, (in bewaring stelling) die had ik vorige x bijna.

Ze willen een opname omdat ik depressief ben en suïcidale gedachten heb.

Maar m'n moeder staat gelukkig achter me.
pi_144135295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Is een goed idee, ook al ben ik altijd bang dat die dingen in de fik vliegen. Zodra ik wat geld heb maar eens op zoek gaan.

Verder slecht nieuws hier ; ik word opgenomen.
Hoe wat wanneer wie enzo is nog niet bekend, maar kom net bij de therapeute en de psychiater vandaan, die geven me nog 2 gesprekken samen met m'n moeder en mijn huidige woonvorm over een vrijwillige opname, komt daar niks uit dan gaan ze RM inschakelen (rechtelijke machtiging, oftewel, gedwongen opname)
Jeetje, daar moet ik toch wel even van slikken, poe

Ik snap ook wel dat het niet héél erg goed gaat met je, geeft je zelf ook vaak genoeg aan hier maar blijkbaar gaat het te slecht vinden ze. Hoe zie je dat zelf eigenlijk? Wat heb je nodig?

Goed dat je steun moeder hebt
pi_144143316
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:29 schreef Vivie het volgende:

[..]

Jeetje, daar moet ik toch wel even van slikken, poe

Ik snap ook wel dat het niet héél erg goed gaat met je, geeft je zelf ook vaak genoeg aan hier maar blijkbaar gaat het te slecht vinden ze. Hoe zie je dat zelf eigenlijk? Wat heb je nodig?

Goed dat je steun moeder hebt
ja dat moest ik dus ook.

ik weet niet precies wat ik nodig heb, maar weet wel dat ik een opname niet zie zitten, vorige x dat ik een opname heb gehad verslechterde de situatie alleen maar.

ben idd wel blij met de steun van m'n moeder, hoop dat ze het tegen kan houden.
pi_144149826
Ik ben weer iets of wat gekalmeerd, zometeen maar proberen te slapen, hopen dat het lukt
pi_144153037
En ik lig in bed, eindelijk eens geen ijsblok voeten!
pi_144155330
Ik besprinkel je nu even denkbeeldig met 'sweet dreams'

Hoop dat je morgen lekker wakker wordt en wat van je dag kan maken :)
  woensdag 3 september 2014 @ 23:38:23 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144155739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Is een goed idee, ook al ben ik altijd bang dat die dingen in de fik vliegen. Zodra ik wat geld heb maar eens op zoek gaan.

Verder slecht nieuws hier ; ik word opgenomen.
Hoe wat wanneer wie enzo is nog niet bekend, maar kom net bij de therapeute en de psychiater vandaan, die geven me nog 2 gesprekken samen met m'n moeder en mijn huidige woonvorm over een vrijwillige opname, komt daar niks uit dan gaan ze RM inschakelen (rechtelijke machtiging, oftewel, gedwongen opname)
:*

Dat is klote nieuws. Denk je zelf dat dit een goed plan is?

:*
Resistance is futile.
  woensdag 3 september 2014 @ 23:39:36 #217
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144155790
Oh, nee dus. Wat verslechterde vorige keer?
Resistance is futile.
pi_144160535
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:39 schreef Seven. het volgende:
Oh, nee dus. Wat verslechterde vorige keer?
Ik voelde me nog eenzamer en de suïcidale gedachtes verergerde. Ik was toen 13. Het zal nu zeker wel anders zijn maar toch vind ik het geen goed plan.

Maar zoals het er nu uitziet ga ik dus hoe dan ook opgenomen worden.
pi_144162022
Kun je daar nog internetten (met wat privacy)? We willen je niet kwijt, al snap ik dat je er zelf misschien ook niet zo op zit te wachten
pi_144164969
Ik hoop dat ik m'n telefoon mag bij houden, dan kan ik via m'n telefoon toch nog op fok met jullie O+
pi_144165847
Toppie, kun je ons op de hoogte houden van alles daar ;)

En hopelijk snel weer verbetering zodat je naar huis kan (je huidige plekje wordt vergeven of?)
pi_144170594
Ik ben nog niet weg,duurt waarschijnlijk nog wel paar weken :)

Ik hoop dat ik daarna terug naar mn appartement kan maar dat weet ik niet
pi_144175374
Kan deze 'beslissing' nog ongedaan worden gemaakt? Apart dat je nu voor een voldongen feit staat en je over een paar weken opgenomen wordt
pi_144181086
Heel misschien, heb volgende week gesprek met mijn moeder, de psychologe, de psychiater, en mijn woonbegeleiding.

Net een gesprek met m'n moeder gehad, zo eentje die je liever niet hebt. Was wel heel lief, ze zei dat als ik echt dood wilde en het leven als een hel zag ze me niet zouden tegenhouden, uit liefde. Verder zei ze dat het niet uitmaakte dat ik op meisjes viel enzo.

Ben er wel moe van nu.
pi_144183780
Poeh. Wel lief en raakt mij ook wel als ik dat lees

*knufie*
  donderdag 4 september 2014 @ 23:11:54 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144187336
*hug*
Resistance is futile.
pi_144204080
Free hugs voor iedereen!
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:30:49 #228
433912 Zaadcontainer
Slikken of stikken!
pi_144204568
*fuck*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:01:56 #229
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144205526
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:30 schreef Zaadcontainer het volgende:
*fuck*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is it a free one? ;)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144207673
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:30 schreef Zaadcontainer het volgende:
*fuck*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat je een kapot koffieapparaat ging laten zien ofzo :')
pi_144212024
Hoi :*
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:23:06 #232
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144212065
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi :*
:W
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144212651
Nog wilde vrijdagavond plannen hier?
pi_144215464
Ik moet me inhhouden om het meisje niet te appen om te vragen of we gaan blowen of film kijken ofzo.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:37:09 #235
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144215715
Geen wilde plannen. Zit in mijn eentje op de camping, snif snif.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:31:58 #236
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144221340
Hoi. Ik moet morgen werken dus beetje aanlummelen in bed tot het tijjd is om te gaan slapen maar half 10 is me te gortig om op 1 oor te gaan liggen.
Resistance is futile.
pi_144222569
Ik lig net in bed, het meisje niet geappt :)

Succes met werken morgen!

Slaap lekker allemaal 😘
pi_144223041
Beetje aan het chatten hier en op OKc. Nee niet met die 1e date, dat lijkt een beetje weg te ebben
pi_144223113
He jammer, ze laat niks meer van zich weten? Jij hebt in ieder geval genoeg pogingen tot contact gedaan.
pi_144223205
Nou ja....we hebben een aantal berichtjes over een weer nog gedaan maar het is op mijn iniatief. Mijn voorstel om te appen heeft ze niet op gereageerd dus ik weet niet, voel me een beetje vriendelijk afgewimpeld, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt
pi_144223319
Ik vind het een leuke meid maar goed, het is niet het einde als het dus gewoon verwaterd nu en ik langzaam andere contacten oppak

Laat het maar even in het midden :)
pi_144223539
Het is inderdaad niet het einde, genoeg andere mensen/dingen om je op te focussen :)
pi_144223756
Ja voornamelijk mezelf :)

Ben je nog wat aan het rondhangen/geen zin in bed?
pi_144224019
Lig in bed maar het lukt nog niet om in slaap te vallen, zometeen mn telefoon maar wegleggen en kijken of het dan lukt. Heb een beetje buikpijn ook.

Woensdag ochtend trouwens weer gesprek met de psychologe, mijn moeder en woonbegeleiding over hoe nu verder, hoop dat eruit gaat komen dat een opname toch niet de oplossing is.
pi_144224212
Ik had vanacht een nachtmerrie joh, er werden allemaal mensen vermoord op rare manieren, ik hoop dat ik dadelijk wel een beetje fatsoenlijk droom
pi_144224232
Ik ga duimen voor je... al helpt het 1%!

Ik ga ook maar eens richting bedje, morgen naar A'dam voor verjaardag oma
pi_144224274
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik had vanacht een nachtmerrie joh, er werden allemaal mensen vermoord op rare manieren, ik hoop dat ik dadelijk wel een beetje fatsoenlijk droom
Naja...in principe zijn ze vermoord dus... misschien is het nu wel heel sereen :X
pi_144224390
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef Vivie het volgende:
Ik ga duimen voor je... al helpt het 1%!

Ik ga ook maar eens richting bedje, morgen naar A'dam voor verjaardag oma
Thanks! :*

Gefeliciteerd en veel plezier!
pi_144224445
Slaap lekker :)
pi_144238617
Ik heb goed geslapen,

Goedemiddag O+
pi_144250944
Ik lig weer in bed, Kga zo proberen te slapen ook al heb ik dat vanmiddag ook al gedaan. Zou niet weten wat ik anders zou moeten doen..
pi_144250988
Is/was het leuk bij je oma Vivie?
pi_144253619
Net terug, was gezellig :) Oma herkent me helaas niet meer omdat ze al een aantal jaar last van dementie heeft en ze gaat steeds verder achteruit. Pijnlijk maar vind het iig goed dat ik geweest ben en ook andere familie weer eens gezien heb

Ga met kerst weer ;)

Hoe is jouw dag?
  zondag 7 september 2014 @ 00:31:27 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144260582
Ik ga morgen shoppen. DKNY, here I come!!

*O*

Ik heb deze op het oog:


Ik koop 1 of 2 keer per jaar iets duurs als ik zeker weet dat ik het minstens 10 jaar draag. Hoewel, ik koop 'm bij de outlet en volgens mij 50 pond in plaats van 170 pond. Koop ik er twee of 3 >:) .

Negeer mij als ik tegen het eind van de maand klaag dat ik blut ben. :P
Resistance is futile.
  zondag 7 september 2014 @ 00:32:41 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144260658
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:22 schreef Vivie het volgende:
Net terug, was gezellig :) Oma herkent me helaas niet meer omdat ze al een aantal jaar last van dementie heeft en ze gaat steeds verder achteruit. Pijnlijk maar vind het iig goed dat ik geweest ben en ook andere familie weer eens gezien heb

Ga met kerst weer ;)

Hoe is jouw dag?
Mijn oma was ook dement maar ze herkende ons nog wel. Bijna 2 jaar geleden is ze overleden. Nog steeds wel verdrietig om soms. Ze was een schatje O+.
Resistance is futile.
  zondag 7 september 2014 @ 02:25:24 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_144263384
mijn opa's en oma's zijn al erg lang dood.. mijn opa 13 jaar geleden terwijl die gewoon 94 was :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_144265286
quote:
2s.gif Op zondag 7 september 2014 00:31 schreef Seven. het volgende:
Ik ga morgen shoppen. DKNY, here I come!!

*O*

Ik heb deze op het oog:


Ik koop 1 of 2 keer per jaar iets duurs als ik zeker weet dat ik het minstens 10 jaar draag. Hoewel, ik koop 'm bij de outlet en volgens mij 50 pond in plaats van 170 pond. Koop ik er twee of 3 >:) .

Negeer mij als ik tegen het eind van de maand klaag dat ik blut ben. :P
Leuk! Cardigans zijn ook een van mn favorieten...leuk combineren...deze bookmark ik even :)
  zondag 7 september 2014 @ 14:01:22 #258
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144270391
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 02:25 schreef Maanvis het volgende:
mijn opa's en oma's zijn al erg lang dood.. mijn opa 13 jaar geleden terwijl die gewoon 94 was :)
Mijn opa is al dood sinds 1967, 57 jaar... Mijn oma sinds 1973...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144278530
Lekker geshopt Seven? :)
pi_144285292
Ik lig alweer in mn bed,vanochtend paard gereden, de rest van de dag een beetje geslapen.

Nu maar weer slapen, ben moe. 💤
pi_144285580
Ik ben trouwens wel een beetje zenuwachtig voor mn gesprek woensdag, zou willen dat het nu al woensdag was..
pi_144288570
Ik merk dat ik lig te piekeren over de opname, niet handig. Ik ben bang en zenuwachtig ervoor
pi_144288621
En ik spam dit topic lekker kansloos in mn eentje vol :')
pi_144290706
Hey Pizza...niet gaan spammen he :P

Heb je een lijstje voor woensdag gemaakt?

Ik heb echt geen zak gedaan vandaag behalve opstaan, eten, browsen/gamen en beetje half-sexy voor de spiegel lopen poseren lol :')
  zondag 7 september 2014 @ 22:38:05 #265
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144294713
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:38 schreef Vivie het volgende:
Hey Pizza...niet gaan spammen he :P

Heb je een lijstje voor woensdag gemaakt?

Ik heb echt geen zak gedaan vandaag behalve opstaan, eten, browsen/gamen en beetje half-sexy voor de spiegel lopen poseren lol :')
Volgende keer moet je dan maar half sexy voor de webcam gaan poseren. Hebben wij er ook nog lol van :P
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144294828
Ja en ik niet meer van mn privacy :')
  zondag 7 september 2014 @ 22:43:49 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144295066
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 09:53 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ik koop 1 of 2 keer per jaar iets duurs als ik zeker weet dat ik het minstens 10 jaar draag. Hoewel, ik koop 'm bij de outlet en volgens mij 50 pond in plaats van 170 pond. Koop ik er twee of 3 >:) .

Negeer mij als ik tegen het eind van de maand klaag dat ik blut ben. :P
Leuk! Cardigans zijn ook een van mn favorieten...leuk combineren...deze bookmark ik even :)
[/quote]

Ik heb er 2 gekocht, inclusief een zo'n knoopring en een DKNY broek op de kop getikt voor 20 pond.
Ik snap niet dat ik outlet shoppen nog niet eerder ontdekt heb :') . Godver zeg, wat goed. Ook even bij Dior geneusd, leuk jurkje voor 3800 pond. :P .

Hoe dan ook, deze cozies zijn wel echt super. Ik heb een licht roze en camel. Morgen eigenlijk te warm voor een vest :( .
Resistance is futile.
  zondag 7 september 2014 @ 22:44:34 #268
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144295109
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Lekker geshopt Seven? :)
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Superblij met mijn aankopen.
Resistance is futile.
  zondag 7 september 2014 @ 22:45:40 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144295178
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik merk dat ik lig te piekeren over de opname, niet handig. Ik ben bang en zenuwachtig ervoor
:* kalm aan :*
Resistance is futile.
pi_144295425
quote:
2s.gif Op zondag 7 september 2014 22:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Leuk! Cardigans zijn ook een van mn favorieten...leuk combineren...deze bookmark ik even :)
Ik heb er 2 gekocht, inclusief een zo'n knoopring en een DKNY broek op de kop getikt voor 20 pond.
Ik snap niet dat ik outlet shoppen nog niet eerder ontdekt heb :') . Godver zeg, wat goed. Ook even bij Dior geneusd, leuk jurkje voor 3800 pond. :P .

Hoe dan ook, deze cozies zijn wel echt super. Ik heb een licht roze en camel. Morgen eigenlijk te warm voor een vest :( .
[/quote]

Ik ben jeeeeeellyy! :9

Geniet ze :)
pi_144295484
Zit weer te kloten met quotes, sorry iedereen :p
  maandag 8 september 2014 @ 00:08:59 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144298831
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:51 schreef Vivie het volgende:
Zit weer te kloten met quotes, sorry iedereen :p
Ik begon met kloten dus het is je vergeven :* .
Resistance is futile.
pi_144299020
quote:
6s.gif Op maandag 8 september 2014 00:08 schreef Seven. het volgende:
egon met kloten dus het is je vergeven
Je redt me uit de brand <3
  maandag 8 september 2014 @ 07:40:57 #274
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144302826
Goeiemorgen. Vandaag fijn de eerste dag van een tweedaagse sollicitatietraining. Twee dagen van negen tot vijf. Waarom duurt zoiets zestien(!) uur?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 8 september 2014 @ 12:00:16 #275
433912 Zaadcontainer
Slikken of stikken!
pi_144307217
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 07:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goeiemorgen. Vandaag fijn de eerste dag van een tweedaagse sollicitatietraining. Twee dagen van negen tot vijf. Waarom duurt zoiets zestien(!) uur?
Werkdagen van 8 uur zijn best gangbaar. Doe het vermenigvuldigen met twee en je komt op een getal van 16. Ongeveer hoor, zo uit mijn hoofd.
pi_144309224
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 12:00 schreef Zaadcontainer het volgende:

[..]

Werkdagen van 8 uur zijn best gangbaar. Doe het vermenigvuldigen met twee en je komt op een getal van 16. Ongeveer hoor, zo uit mijn hoofd.
Goed zo!
pi_144311618
Succes Lord, hopelijk val je niet in slaap!

Ik maak me zorgen en ben nerveus voor woensdag.
  maandag 8 september 2014 @ 17:52:13 #278
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144318955
Goed voorbeeld van de leidster: stond op de verkeerde locatie. Dus kwam een uur te laat.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144321212
Nou lekker dan 😛
pi_144321550
Effe eten maken :9

Dag goed doorgekomen Pizza en Vetinari?
pi_144322007
Redelijk. Zit nog veel met mijn hoofd vol zorgen, straks voor ik ga slapen nog 2 oxazepam pakken zodat ik niet weer heel de nacht lig te piekeren.
pi_144322022
Smakelijk btw!
pi_144322117
Dank je

Ja, wordt spannend voor je, nu maar hopen dat het positiever uitvalt dan je misschien denkt
  maandag 8 september 2014 @ 19:13:04 #284
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144322159
Ja hoor. Beetje boring....
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144322333
Dat hoop ik ook maar ben er bang voor dat het niet zo zal zijn helaas. Maargoed nu zit er niets anders op dan afwachten tot het woensdag is.
pi_144327111
Nu maar even lekker greys anatomy kijken voor de afleiding. Daarna lekker slapen.
pi_144330278
Slaap lekker alvast :)
pi_144330574
Thanks. Lig net in mn bedje, heb helaas de hik, zodra die over is lekker slapen 💤
pi_144340188
Zo,ik heb goed geslapen, lang leve de oxazepam.

Nu nog even proberen wat verder te slapen, rond 11 uur zal ik er maar uitkomen
pi_144354188
Brrr, wat waren deze druiven zuur zeg :X

Nog gelukt er uit te komen? ;)
pi_144364043
Haha om 1 uur pas 😜

Lig nu in bed, Morgenvroeg gesprek, heb Maar weer even oxazepam genomen zodat ik een beetje slaap
pi_144365197
Succes alvast morgen

Ik ga kijken of ik van mn verkoudheid af kom morgen, heb een groepsgesprek ergens in de avond

Wil geen mensen aansteken :9 ;)
pi_144365581
Dankje, nu proberen in slaap te vallen, beetje moeilijk want ben misselijk

Haha snap dat je niemand aan wilt steken, beterschap!
pi_144365890
Thnx , ik ga het zeker overleven ;)
pi_144366890
Daar hopen we wel op ja :)
pi_144393815
Gesprek gehad, niet echt meer duidelijkheid over wel of geen opname.
pi_144395139
Zo, net een pizza naar binnen gewerkt, maandag ook al. Morgen maar wat gezonds maken.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:33:33 #298
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_144395630
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gesprek gehad, niet echt meer duidelijkheid over wel of geen opname.
Dat is positiever danverwacht, toch?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_144396286
Wat een verveling....hier nog iets te beleven? Of alleen maar zieken? Beterschap allemaal!
pi_144397506
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is positiever danverwacht, toch?
Dat wel.
pi_144397522
nieuw topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')