abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:16:12 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143741371
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:18:16 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143741420
Sorry, was niet de bedoeling om topic te sluiten.

Weet niet maa af en toe een drankje is helemaal niet erg. Je moet ook blijven genieten van het leven hoor.

Wart goed van jou Isa!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143741497
Vandaag zeker met een drankje :Y
pi_143743760
Ik vind alcohol in de meeste gevallen iets makkelijks om te laten staan, dus dan laat ik het liever staan. maar soms hoort een wijntje er gewoon bij. O+
pi_143744696
BE, wat goed zeg!

En ik drink weinig, maar als ik zin heb pak ik ook wel een wijntje. Eerder kreeg ik dan wel vaak zo'n vreetkick van chips, dus misschien binnenkort eens kijken of dat nog zo is..

Vanmorgen lekker wezen sporten. en voor volgende week heb ik een afspraak staan voor een nieuw schema.

Ik had gisteren wel te weinig gedronken, vanmorgen zomaar een kilo zwaarder. Alleen besef ik mij nu tijdens het typen dat ik na het sporten vanmorgen nog bijna niets weer gedronken heb. :@
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:35:23 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_143750950
Loop in de Efteling en heb weliswaar broodjes met kipkerrie als lunch gehad (zelf meegebracht), maar ook een heerlijke meegebrachte maaltijdsalade als diner. Nu wel buikpijn en rotgevoel. Geen idee waar het van komt. Heb geen lactose binnengekregen volgens mij... Hoe dan ook: nog even naar fata morgana, aquanura en de tweede keer Ravelijn en dan naar huis. Lekker slapen en hopen dat het morgen beter is :{
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_143752909
Drankjes :9

Vandaag duo halve marathon gedaan. Ik ben gesloopt. Mijn benen haten mij :o
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:21:46 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143754963
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Drankjes :9

Vandaag duo halve marathon gedaan. Ik ben gesloopt. Mijn benen haten mij :o
Ik heb je per ongeluk gerapporteerd bij de modjes :')

Maar wat ik eigenlijk wilde doen: _O_ _O_
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143757151
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Drankjes :9

Vandaag duo halve marathon gedaan. Ik ben gesloopt. Mijn benen haten mij :o
Wow, wat goed!

Hier (na bijna drie weken verplichte rust om te genezen na auto-ongeluk) nog steeds hetzelfde gewicht. Dat valt me best mee. :)
pi_143758937
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Drankjes :9

Vandaag duo halve marathon gedaan. Ik ben gesloopt. Mijn benen haten mij :o
_O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_143764487
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik heb je per ongeluk gerapporteerd bij de modjes :')

Maar wat ik eigenlijk wilde doen: _O_ _O_
Vinden ze vast niet erg ;)
Maar bedankt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Wow, wat goed!

Hier (na bijna drie weken verplichte rust om te genezen na auto-ongeluk) nog steeds hetzelfde gewicht. Dat valt me best mee. :)
Fijn dat je gewicht zo lekker stabiel is.

quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

_O_
Dank haha

Misschien is het voor mensen wat die kunnen hardlopen en fietsen en eens een langere route willen doen. Enige wat je nodig hebt is een maatje die ook kan hardlopen en fietsen. Wij hebben de Vormrunners duomarathon in Putten gedaan en de natuur was daar echt prachtig. Mooie route leuke stops tussendoor en absoluut niet competitief.

Lijf voelt ondertussen alweer beter. Nog beetje stijf. Nu even niet hardlopen en dan woensdag weer de Beekloop. Had er niet helemaal bij stilgestaan dat die zo dicht bij elkaar lagen bij het inschrijven haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143805589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Drankjes :9

Vandaag duo halve marathon gedaan. Ik ben gesloopt. Mijn benen haten mij :o
Damn! Held :D
pi_143805645
Ik kom ook weer even posten. Paar weken niet kunnen sporten en wel gewoon snacken, biertjes en wijntjes enzo... 1,5 a 2 kg erbij :@ Zal wel deels vocht zijn, want wel veel beweging gehad.
De vakantie is voorbij, er zijn geen slechte dingen meer in huis en ik mag weer gaan sporten! Dus het gewicht moet weer omlaag.

Lijstje
O: muesli met yoghurt
L: andijviestamp met worst
D: 2 bth met ham en zuivelspread
T: druiven
T: ?
pi_143805665
Goedemorgen! c_/

Lijstje voor vandaag:

O: Havermout
L: Drie volkoren boterhammen met kaas en een gekookt ei
T: Appel
D: Varkenskarbonade, courgette, rijst (dat is wat ik in huis heb iig, nog even kijken hoe ik het opleuk met kruiden of zo)
pi_143805782
Thinkpink, wat goed zeg! En het klinkt wel heel leuk. Kun je dat met een gewone fiets doen of heb je een racefiets nodig?

Ruby, fijn dat je gewicht stabiel is gebleven. mag ik vragen wat er gebeurt is qua ongeluk, of wil je het daar liever niet over hebben?

Ik was na donderdag zwaarder, maar vanmorgen zat ik nog maar 2 ons boven het laagste gewicht van dit jaar. Ik merk dat ik de afgelopen dagen wat begon te twijfelen of ik het allemaal wel kon, en daar ook wat naar begon te eten. Dit gewicht geeft hopelijk even weer het zetje in de rug om het weer goed te herpakken. Niet dat er al echt iets heel erg mis was qua eten de afgelopen dagen, maar het kan netter.

Het is hier heerlijk weer nu zo te zien, dus ik denk dat ik zo nog even een stukje ga lopen met de kinderen. Heb ik mijn beweging van vandaag ook weer gehad.
pi_143806016
Weer een goed weekend achter de rug. O+ Zaterdag 's middags een paar uurtjes langs een festival gegaan. Niets gegeten of gedronken daar, gewoon thuis gezonde opties genomen. Op tijd terug om langs mijn moeder te gaan en voor haar te koken.

En gisterenavond was er in de stad ook wat muziek. Voordat ik weg ging een grote kom soep gegeten, met twee boterhammen. En daar heb ik het netjes bij cola light gehouden. O+ Jett Rebel was tof. O+

Volgende week dinsdag heb ik een tof bloggers dinertje bij een onwijs leuk restaurant. Dus mijn bedoeling is om tot die tijd in ieder geval geen uitzonderingen te maken, zodat ik daar in ieder geval gewoon kan genieten.
pi_143806388
Ik kan hier vast ook wel terecht voor ander advies.
Ik ben woensdag jarig en ik werk dan gewoon. Op kantoor wil ik natuurlijk trakteren, maar het zijn allemaal best wel een beetje lastpakken wat betreft eten. Ze lunchen allemaal steevast met drie boterhammen met kaas, een krentenbol en een glaasje melk. Niets mis mee, maar ik weet gewoon dat ik niet met iets avontuurlijks moet komen. Ik heb met mijn sandwichspread en hummus al een verschuiving gemaakt in het lunch-beeld van het bedrijf :P En dat ik geen melk drink was helemaal gek.

Ik heb een keer zandkoekjes met Earl Grey thee voor ze gebakken en die vond ik na het werk bijna onaangetast terug.

Wat is nu een goede traktatie waar iedereen gelukkig van word? In mijn repertoire :
- Koffietaart
- Appeltaart met spijs
- Cake met peer, bitterkoekjes en amaretto.
- Pecan-taart met stroperige caramel. Gegarandeerde kiezenbreker.

En dan ook nog even mijn lijstje voor vandaag :

O : Banaan, hennepzaad en soya yoghurt
L : Drie boterhammen, twee met sandwichspread, 1 met smeerkaas.
T : Kopje left over stoofpot van afgelopen zaterdag. Alleen maar groentes en een beetje bouillon maar hij is zooo lekker.
D : Dumplings/ Won Ton soep. Dumplings gevuld met vega tonijn, gember en bosui. Soep word denk ik bouillon met paksoy, edamame en andere veggies.
T : kopje thee met een stukje tony chocolonely. De reep is gewoon nog niet op, hij heeft het weekend doorstaan :D
pi_143806730
Brownies. Alles met chocolade snappen ze wel.
pi_143806886
Appeltaart lijkt me ook een goeie Hollandse binnenkomer :Y

Ik haal altijd goedkope euroshopper koeken. Vind ik zelf vies dus er er niet van maar de collega's vreten ze allemaal op. :P .
Kwak
pi_143807062
Appel notentaart :9
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143807388
Zelfgebakken appeltaart is altijd wel een succes, toch? Of anders misschien een gewone cake, zonder bitterkoekjes, amaretto en dat soort exotische rariteiten. :)

En Laiveneertiekje, een aanrijding met een auto. Niks wat niet gaat genezen hoor, maar ik moet voorlopig heel rustig aan doen, en ik mag absoluut niet sporten. Dus ik hang veel op de bank met kranten en boeken en thee. En speculaasjes.
pi_143807518
Morning :W
De scholen zijn weer begonnen *O* dus ik mag weer overblijfjuf gaan spelen.
Eindelijk weer iets van ritme.

Vanmiddag ga ik weer 30 Day Shred van Jillian doen.
Heb toch het idee dat het meer resultaat geeft dan Ripped (wat ik misschien daarna dan weer ga doen maar wil even een kickstart).
En vanavond weer de eerste buikdanstraining.
pi_143808214
Ruby, dan heb je ook een flinke klap gemaakt dus. Ik heb bijna 4 jaar geleden een auto ongeluk gehad, maar kwam er wonder boven wonder met alleen veel spierpijn en rugklachten af. Mijn rug is nog wel een hele tijd een zwakke plek gebleven, pas het afgelopen jaar is dat voor mijn gevoel over.

Zo, ik heb ruim een uur gewandeld, laat de regen nu maar komen. :P
pi_143808385
Spannend.. morgen op introductiekamp met school. (haha, dit klinkt zo 'jong').

Veel sportkleren en blarenpleisters mee waren de dingen die op het papier stonden dus ik heb wel een idee wat we gaan doen. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Patoshik op 25-08-2014 11:48:06 ]
pi_143808994
Ik ben ook weer terug! :)
Volgens mij heb ik wel redelijk goed gegeten (op marshmallows en bananen met hagelslag in t kampvuur en nog wat meer chocola na dan).
Ben benieuwd wat mn weegschaal morgen gaat aangeven :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')