abonnement Unibet Coolblue
pi_144320842
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:41 schreef ems. het volgende:
Denk je? Volgens mij zijn de eventuele claims slechts kattenpis in vergelijking met de verloren opbrengsten van vliegtuigen die aan de grond blijven.

Niet dat het helpt, verder :P
Ik ben bang dat het de druppel is.
  maandag 8 september 2014 @ 20:02:10 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144324936
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_144342484
Vlucht MH17 doorboord door groot aantal objecten

Vlucht MH17 is neergestort nadat het in de lucht met hoge snelheid is doorboord door een groot aantal objecten en vervolgens in de lucht in stukken brak.

De blijkt uit de eerste resultaten (pdf) van het onderzoek door de Onderzoeksraad van Veiligheid naar de vliegramp in Oekraïne. Bij deze ramp kwamen alle 298 inzittenden om.

De op 17 juli van Schiphol vertrokken Boeing 777 van Malaysia Airlines is "tijdens de vlucht in stukken gebroken, vermoedelijk als gevolg van structurele schade aan het toestel veroorzaakt door een groot aantal objecten dat met hoge snelheid het toestel heeft doorboord", zo oordeelt de raad.

Er zijn geen aanwijzingen dat het toestel door een technisch mankement of verkeerd handelen door de bemanning is neergestort.

Uit de gegevens die op de zwarte dozen stonden blijkt dat het vliegtuig tot het moment van de ramp normaal functioneerde. Er is ook geen noodoproep gedaan richting de Oekraïense luchtverkeersleiding.

De grote verspreiding van de brokstukken van het toestel wijst er volgens de raad op dat het toestel in de lucht in stukken is gebroken.

De raad heeft zelf geen brokstukken van de Boeing bestudeerd, maar heeft wel gekeken naar beeldmateriaal. Daaruit blijkt dat een groot aantal objecten het toestel met hoge snelheid van buitenaf heeft doorboord, wat ertoe heeft geleid dat het vliegtuig in stukken uiteen is gevallen.

Luchtdoelraket
Deze onderzoeksresultaten wijzen er sterk op dat het veelbesproken scenario dat de Boeing met een luchtdoelraket uit de lucht is geschoten klopt. Dergelijke raketten exploderen vlak bij het toestel en lanceren daarmee een groot aantal zware balletjes in de richting van het vliegtuig, wat vervolgens wordt doorboord.

De raad verwacht in de komende periode over aanvullend onderzoeksmateriaal te beschikken om daarmee preciezer vast te stellen wat de oorzaak is van het in stukken breken van het vliegtuig. De Onderzoeksraad hoopt het definitieve rapport binnen een jaar te publiceren.

http://www.nu.nl/buitenla(...)aantal-objecten.html
  dinsdag 9 september 2014 @ 11:12:44 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144343350
Hopelijk was de impact zo snel en onverwacht dat niemand langer dan een fractie van een seconde heeft hoeven lijden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_144346778
Kamer hoopt op snel meer duidelijkheid over schuld MH17

Het rapport van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid (OVV) over de ramp met vlucht MH17 is een "eerste stap" om duidelijkheid te verschafffen. Partijen in de Tweede Kamer hopen dat de schuldigen snel bekend zijn en gestraft worden.

Het toestel van Malaysia Airlines is volgens het onderzoek neergestort nadat het in de lucht met hoge snelheid is doorboord door een groot aantal objecten en vervolgens in stukken brak. Daarbij kwamen alle 298 inzittenden om het leven.

Volgens de VVD staat definitief vast dat het om een aanslag gaat, nu de Onderzoeksraad alle "tot vandaag bekende oorzaken van luchtvaartongelukken" uitsluit. Tweede Kamerlid Han ten Broeke: "Waarmee en door wie is nog niet vastgesteld. Nader onderzoek moet dat uitwijzen."

"Het definitieve rapport van de onderzoeksraad, over uiterlijk een jaar, is een belangrijke bouwsteen in de uiteindelijke waarheidsvinding. Voor ons allen, maar in het bijzonder voor de nabestaanden, zal dit een proces worden dat altijd langer duurt dan gewenst."

PvdA-Tweede Kamerlid Michiel Servaes is iets voorzichtiger: "Op basis van dit eerste rapport wordt een aantal opties uitgesloten, maar is het niet mogelijk om tot scherpe conclusies te komen over de precieze toedracht, noch over wie direct en indirect verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor deze vreselijke daad."

Het is volgens hem "evident dat de Onderzoeksraad voor Veiligheid en hun internationale partners onder bijzonder complexe omstandigheden hun werk hebben moeten doen". Ze hadden bovendien geen toegang tot de crashsite.

Dat de raad nog geen harde conclusies kan trekken is volgens Servaes begrijpelijk, "maar vooral voor de nabestaanden zal het niet eenvoudig zijn om het geduld op te brengen voor het vervolgonderzoek en eindrapport. Met hen blijft de PvdA bovenop het onderzoek en op andere informatie over de toedracht van de aanslag zitten, net zo lang tot de onderste steen boven is."

http://www.nu.nl/politiek(...)eid-schuld-mh17.html
pi_144346793
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:12 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk was de impact zo snel en onverwacht dat niemand langer dan een fractie van een seconde heeft hoeven lijden.
Hoop ik ook zo.
pi_144396684
De laatste momenten van MH17

"Verder niets", vraagt de Russische verkeersleider aan zijn Oekraïense collega. "Ja, hij is verdwenen", is het antwoord. Een fragment uit het MH17-onderzoeksrapport, dat de communicatie voor en na het ongeluk letterlijk heeft weergegeven.

De cockpit van vlucht MH17 heeft contact met de Oekraïense vluchtleiding (DNP), die op zijn beurt contact heeft met de verkeersleiding in Rusland, Rostov-control (RST).

13:08 uur

MH17 meldt zich bij DNP: "Malaysia een zeven, vliegniveau 330."

DNP naar MH17: "Malaysia, een zeven, Dnipro Radar, goedemiddag, radarcontact. Malaysia een zeven."

13:19:21 uur

DNP naar RST: "Ja."

RST naar DNP: "Zo. Dnienpr, Rostov een. Kunt u een richting geven voor de Malaysia naar Rostov naar het RND punt, we hebben er drie daar."

DNP: "Naar de Malaysia dat zeventien is?"

RST naar DNP: "Ja, dan sturen we het terug naar TIKNA."

DNP naar RST: "Prima (ok)."

RST naar DNP: "Ja, bedankt."

13:19:49 uur

DNP naar MH17: "Malaysia een zeven, vanwege verkeer rechtstreeks naar punt ROMEO NOVEMBER DELTA."

13:19:56 uur

MH17 naar DNP: "ROMEO NOVEMBER DELTA, MALAYSIA een zeven."

13:20:00 uur

DNP naar MH17: "Malaysia een zeven, en na punt ROMEO NOVEMBER DELTA richting TIKNA."

Het contact met de cockpit wordt verbroken om 13:20:03 uur.

De Oekraïense verkeersleiding zoekt contact, maar dat komt niet meer tot stand:

13:21:10 uur:

DNP naar MH17: "Malaysia een zeven, ontvangt u mij? MALAYSIA een zeven, Dnipro Radar."

13:21:36 uur:

DNP naar MH17: "Malaysia een zeven, Dnipro Radar."

13:22:02 uur:

DNP naar MH17: "Malaysia een zeven, Dnipro Radar."

13:22:05 uur:

RST naar DNP: "Ik luister, Rostov hier."

DNP naar RST: "Rostov, zien jullie de Malaysia door .... door de (radar)respons?"

RST naar DNP: "Nee. Het lijkt erop dat de indicatie uiteenvalt."

DNP naar RST: "Wij krijgen ook geen reactie op onze oproepen."

RST naar DNP: "En geen antwoord op de oproepen, ja?"

DNP naar RST: "Ja. En we kunnen hem nog niet zien. Dus je gaf ze een koerswijziging, zij hebben bevestigd en ..."

RST naar DNP: "En verder niets?"

DNP naar RST: "Ja, hij is verdwenen."

RST naar DNP: "Wacht, ik zal even vragen."

DNP naar RST: "Is er niets te zien op de primaire radar?"

RST naar DNP: "Ja, ja, ja, niets. We zien niets."

DNP naar RST: "Oké dan, we roepen ze nu hier op."

http://nos.nl/artikel/696289-de-laatste-momenten-van-mh17.html
pi_144397247
MH17 crash: Rebels filmed amid wreckage
9 September 2014 Last updated at 16:58 BST

Dutch experts say Malaysia Airlines flight MH17 broke up in mid-air after being hit by "objects" that "pierced the plane at high velocity" in July.

Investigators relied on cockpit data, air traffic control and images for the new report, as the crash site in eastern Ukraine remains too dangerous to access amid fighting between government troops and rebels.

On Tuesday, footage from the crash site showed rebels roaming amongst the wreckage, as Nomia Iqbal reports

http://www.bbc.com/news/w(...)d&utm_medium=twitter
pi_144399438
Russen uiten kritiek op rapport vliegramp

Rusland heeft woensdag forse kritiek geuit op het Nederlandse rapport met eerste bevindingen over de oorzaak van de vliegramp in Oekraïne.

De Russische VN-ambassadeur Vitali Tsjoerkin liet weten dat hij het nauwelijks als internationaal en onafhankelijk beschouwt en dat de bevindingen te vaag zijn.

"Het bevestigt alleen het voor de hand liggende: het vliegtuig is niet uit zichzelf neergestort - het werd neergeschoten", aldus Tsjoerkin. Hij liet aan het Russische persbureau Ria Novosti weten dat het rapport geen melding maakt van de resolutie van de VN-Veiligheidsraad die oproept tot een onafhankelijk en internationaal onderzoek.

Dat Nederlandse experts het onderzoek hebben verricht met medewerking van Oekraïne is volgens Tsjoerkin niet genoeg. "Ik moet concluderen dat een echt internationaal onderzoek niet heeft plaatsgevonden", liet hij weten.

Rapport onderzoeksraad

De Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) presenteerde dinsdag een rapport over de eerste bevindingen over de oorzaak van de vliegramp. Daarin werd geconcludeerd dat de Boeing 777 van Malaysia Airlines waarschijnlijk is doorboord "door een groot aantal objecten".

De onderzoekers van de OVV hebben nog niet op de plaats van de ramp onderzoek kunnen doen door de gevaarlijke situatie daar. De crashsite ligt in het strijdgebied van Oekraïense troepen die vechten tegen Russisch gezinde separatisten.

http://www.nu.nl/buitenla(...)pport-vliegramp.html
pi_144401272
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Russen uiten kritiek op rapport vliegramp

Rusland heeft woensdag forse kritiek geuit op het Nederlandse rapport met eerste bevindingen over de oorzaak van de vliegramp in Oekraïne.

De Russische VN-ambassadeur Vitali Tsjoerkin liet weten dat hij het nauwelijks als internationaal en onafhankelijk beschouwt en dat de bevindingen te vaag zijn.

"Het bevestigt alleen het voor de hand liggende: het vliegtuig is niet uit zichzelf neergestort - het werd neergeschoten", aldus Tsjoerkin. Hij liet aan het Russische persbureau Ria Novosti weten dat het rapport geen melding maakt van de resolutie van de VN-Veiligheidsraad die oproept tot een onafhankelijk en internationaal onderzoek.

Dat Nederlandse experts het onderzoek hebben verricht met medewerking van Oekraïne is volgens Tsjoerkin niet genoeg. "Ik moet concluderen dat een echt internationaal onderzoek niet heeft plaatsgevonden", liet hij weten.

Rapport onderzoeksraad

De Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) presenteerde dinsdag een rapport over de eerste bevindingen over de oorzaak van de vliegramp. Daarin werd geconcludeerd dat de Boeing 777 van Malaysia Airlines waarschijnlijk is doorboord "door een groot aantal objecten".

De onderzoekers van de OVV hebben nog niet op de plaats van de ramp onderzoek kunnen doen door de gevaarlijke situatie daar. De crashsite ligt in het strijdgebied van Oekraïense troepen die vechten tegen Russisch gezinde separatisten.

http://www.nu.nl/buitenla(...)pport-vliegramp.html
Ze hebben daar misschien wel een punt.
Gino ♥
pi_144401914
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ze hebben daar misschien wel een punt.
Ja, dat denk ik wel.
pi_144403162
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ze hebben daar misschien wel een punt.
Nee, het is onzin, het is een internationaal onderzoek, en een onderzoek volgens de richtlijnen van de ICAO.

In mijn ogen alweer zo'n rare actie van Vitali Churkin. In zijn vorige actie insinueerde hij dat Kiev de Air Traffic control gegevens achterhield en eiste hij op hoge poten dat Kiev de tapes moest overhandigen, terwijl die Air traffic control gegevens al weken geleden aan de onderzoeksraad waren overgedragen. Als materiaal voor het internationale onderzoek.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_144406040
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:38 schreef barthol het volgende:

[..]

Nee, het is onzin, het is een internationaal onderzoek, en een onderzoek volgens de richtlijnen van de ICAO.

In mijn ogen alweer zo'n rare actie van Vitali Churkin. In zijn vorige actie insinueerde hij dat Kiev de Air Traffic control gegevens achterhield en eiste hij op hoge poten dat Kiev de tapes moest overhandigen, terwijl die Air traffic control gegevens al weken geleden aan de onderzoeksraad waren overgedragen. Als materiaal voor het internationale onderzoek.
Ik moet het anders zeggen. Uit Russisch oogpunt snap ik best dat hun het niet als een objectief onderzoek zien. Dat zou omgedraaid net zo zijn.
Gino ♥
pi_144410445
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik moet het anders zeggen. Uit Russisch oogpunt snap ik best dat hun het niet als een objectief onderzoek zien. Dat zou omgedraaid net zo zijn.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Dit soort onderzoekinstanties werken altijd objectief, ze zijn gebonden aan wetenschappelijke standaards (daarbij is "hineininterpretieren" een doodzonde), en zijn ook gebonden aan de internationale ICAO richtlijnen. Het onderzoek moet heel gedegen en objectief zijn.
Daarom duren die onderzoeken ook zo lang. En Churkin moet ook niet verwachten dat met dit preliminairy rapport al conclusies worden gepresenteerd. Het is geen eind rapport. Alleen gegevens die al helemaal zeker zijn gesteld worden weergegeven in dit stadium. Met interpretaties en conclusies wordt dan nog heel voorzichtig omgegaan. Dat wat nog in onderzoek is, daarover wordt dan nog in neutrale termen gesproken. (kan de indruk geven van "vaag" houden, maar de goede verstaander weet dat dat zo geformuleerd wordt omdat het onderzoek nog niet is afgerond, en dat een formulering die een mogelijk voorbarige interpretatie kan inhouden nog even wordt vermeden.) Woorden worden op een goudschaaltje gewogen.

Het wantrouwen van Churkin vertelt meer iets over Churkin zelf dan over het onderzoek.
Hij heeft zelf wel wat staaltjes van hineininterpretieren laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door barthol op 11-09-2014 00:50:15 ]
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_144412386
Aangezien dit het BNW topic is, laten we Irene Ceasar eens aan het woord.

De term alu-hoedje doet haar geen eer aan, dit gaat veel en véél verder. :')

Voor wie eens wil lachen....of verbazen, dat iemand zoiets kan bedenken:

http://irenecaesar.wordpr(...)rist-act-in-ukraine/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_144413125
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ze hebben daar misschien wel een punt.
Het is gewoon een spel. Vraagtekens plaatsen bij de officiele lezing en daarmee de aandacht afleiden. De Russen hebben de afgelopen anderhalve maand niets anders gedaan dan verwarring zaaien. En dat is een briljante tactiek, want Moskou slaagt in zijn opzet: alles wijst erop dat de separatisten schuldig zijn, maar doordat de Ruski's herrie blijven maken, wordt de twijfel bij veel westerlingen niet geheel weggenomen. Sterker, veel mensen roepen inmiddels zelfs dat Kiev schuldig is.

Well played, Kremlin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 september 2014 @ 09:39:59 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144413458
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik moet het anders zeggen. Uit Russisch oogpunt snap ik best dat hun het niet als een objectief onderzoek zien. Dat zou omgedraaid net zo zijn.
Klopt, maar het lijkt meer tijdrekken, een volledig onafhankelijk onderzoeksteam trekt hoogstwaarschijnlijk dezelfde conclussie, natuurlijk gaat het weer een aantal weken tot maanden duren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 september 2014 @ 09:43:22 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144413508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:17 schreef Montagui het volgende:
Aangezien dit het BNW topic is, laten we Irene Ceasar eens aan het woord.

De term alu-hoedje doet haar geen eer aan, dit gaat veel en véél verder. :')

Voor wie eens wil lachen....of verbazen, dat iemand zoiets kan bedenken:

http://irenecaesar.wordpr(...)rist-act-in-ukraine/
Inderdaad, let op er staat all Dutch passports had expiration holes in them.
daaronder 2 foto's waarvan 2 paspoorten op tafel met gaten er in daaronder de paspoorten die in het veld lagen zonder gaatjes.. 8)7 _O-

verder kwam ik niet, laat maar :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_144415830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:31 schreef babipangang het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33

Hoewel ik complot-theorieën vaak erg ver gezocht vind, vind ik de theorie in bovenstaande link toch wel erg apart om te lezen. De wereld zit vol met corruptie, dus wellicht dat er een kern van waarheid in zit...
Samenvatting: Het waren de Joden en het is allemaal een groot zionistisch complot. :')

:O
  donderdag 11 september 2014 @ 12:24:42 #170
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144417218
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Inderdaad, let op er staat all Dutch passports had expiration holes in them.
daaronder 2 foto's waarvan 2 paspoorten op tafel met gaten er in daaronder de paspoorten die in het veld lagen zonder gaatjes.. 8)7 _O-

verder kwam ik niet, laat maar :+
Dat is niet waar want dit is een screenshot van een filmpje met zo'n gat

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_144417677
De meeste paspoorten zijn gewoon zonder gaten, dus "all Dutch passports expired" gaat echt niet op.

Ik zie er maar een paar met gaatjes. Is niet zo heel interessant verder.
  donderdag 11 september 2014 @ 13:13:04 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144418492
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is niet waar want dit is een screenshot van een filmpje met zo'n gat

[ afbeelding ]
Maar dat zijn niet ALLE paspoorten toch of wel?
Dat staat er letterlijk, alle paspoorten hebben gaten!
Vraag me uberhaupt af of het een gat is maar goed, daar ging het me niet om.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_144421360
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Inderdaad, let op er staat all Dutch passports had expiration holes in them.
daaronder 2 foto's waarvan 2 paspoorten op tafel met gaten er in daaronder de paspoorten die in het veld lagen zonder gaatjes.. 8)7 _O-

verder kwam ik niet, laat maar :+
Wat ook grappig is, is dat die ene clip uit de videogame weer gebruikt word om aan te tonen dat Kolomoyskyi er achter zit.
"Satellite Shows Kolomoisky Forces Fire on MH17"
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 11 september 2014 @ 16:26:32 #174
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_144424338
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:43 schreef PicoMMP het volgende:
De meeste paspoorten zijn gewoon zonder gaten, dus "all Dutch passports expired" gaat echt niet op.

Ik zie er maar een paar met gaatjes. Is niet zo heel interessant verder.
Natuurlijk wel , zolang je geen dader kan aanwijzen is alles relevant in een lopend onderzoek .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_144424962
Zo'n gat zegt ook niks natuurlijk. Geeft alleen aan dat dát paspoort verlopen is. Kunnen nog wel gewoon actieve VISA's inzitten, of gewoon voor de houder nog een leuk aandenken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')