Hoe kom jij aan dat indrukwekkende percentage?quote:Op maandag 1 september 2014 11:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe ver ligt oekraine van America ? Wat hebben die daar te zoeken ? voedsel geven aan mensen die uitgemoord worden en ingesloten door het oekrainse leger is ook helpen . Het deel dat bij Rusland wilt horen met 93% stemmen . In wat voor wereld leven wij dat we afgeslacht mogen worden als onze stem niet goed uitpakt bij politieke belangen
93% was denk ik de voorlopige uitslag toen nog niet alle stemmen waren geteld .quote:Op maandag 1 september 2014 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan dat indrukwekkende percentage?
Allereerst gaat het momenteel om Oost-Oekraine. Daarnaast vraag ik mij af hoeveel waarde moet worden gehecht aan die uitslag. Kreeg nou niet echt het idee dat de mensen de mogelijkheid kregen om tegen te stemmen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:19 schreef Summers het volgende:
[..]
93% was denk ik de voorlopige uitslag toen nog niet alle stemmen waren geteld .
http://static.nieuws.vtm.(...)m-kiest-voor-rusland
http://english.pravda.ru/(...)upol-0/#.VARtIte-7zpquote:Six NATO officers blocked in militia-controlled Mariupol
Six NATO officers were blocked in the city of Mariupol, surrounded by militia forces of the People's Republic of Donetsk, the press service of the republic said.
"The exact place of their location is unknown due to strict secrecy. But the fact remains that they can not leave from Mariupol. All units and special divisions of the junta have left the city, leaving separated groups of "Dnepr" and "Azov" battalions.
"A NATO information group arrived in Kiev from Estonia in March 2014 (16 officers of NATO cyber center). The group launched active anti-Russian activities. In July, 6 officers of the NATO cyber center set up a point for conducting information warfare against Russia. The main point is located in Kiev, in the building of the Council of National Security and Defense. It is NATO officers, who determine the news agenda for the punitive troops of the Kiev junta," political analyst Igor Panarin told Pravda.Ru.
Nee die 40% hebben ondertussen een gewelddadige staatsgreep gepleegd omdat ze niet bij NL willen horen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:22 schreef ems. het volgende:
En als 60% van de belgen bij Nederland willen horen moeten wij België dus ook maar annexeren? Of is militaire interventie pas bij 80% of meer geoorloofd?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
http://time.com/3254363/m(...)-marketing-disaster/
ik vind het zorgwekkender hoe ons land MH17 behandeld en ons bedriegd met Eurogeile Timmerfrans.quote:
Je moet niburu dan ook niet serieus nemen...quote:Op woensdag 3 september 2014 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik vind het zorgwekkender hoe ons land MH17 behandeld en ons bedriegd met Eurogeile Timmerfrans.
www.niburu.co/index.php?o(...)binnenland&Itemid=22
http://www.niburu.co/inde(...)binnenland&Itemid=22
Walgelijk hoe corrupt en ziek ons kabinet is.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je moet niburu dan ook niet serieus nemen...
Leg anders uit waarom je dit bericht serieus neemt. Welke redenen en kriteria hanteer je?quote:
Ik denk-and correct me if I'm wrong, Lambiekje-dat Lambiekje bedoelt dat voor Frans Timmermans MH17 opportuun is geweest om te komen waar hij nu is .quote:Op woensdag 3 september 2014 10:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Leg anders uit waarom je dit bericht serieus neemt. Welke redenen en kriteria hanteer je?
Corruptie, misleiding en bedrog. Whats new voor onze regering.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
Nederlandse missie sprak nooit met Oekraïense bergingswerkers MH17
De Oekraïense commandant die de eerste vijf dagen leiding gaf aan de berging van slachtoffers van rampvlucht MH17 heeft nooit gesproken met de Nederlandse experts van de repatriëringsmissie. RTL Nieuws sprak onder meer met kolonel Alexei Migrin, die zegt de leider van de bergingsoperatie te zijn geweest. Direct na de ramp stuurde hij gedurende vijf dagen reddingswerkers, mijnwerkers en vrijwilligers aan die naar lichamen zochten. De Nederlanders zijn volgens Migrin zelf gaan zoeken zonder dat ze informatie hadden over de Oekraïense zoekactie.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ergingswerkers-mh17/
Je moet Niburu dan ook niet serieus (zeg met ongeveer een kilo zout) nemen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
MH17 : Meer sporen richting Israël
Niemand in mainstream land lijkt het vreemd te vinden dat persbureau Reuters een foto heeft genomen net voor vertrek van de later neergehaalde Malaysia Airlines vlucht MH17 op Schiphol.
Die foto vormt het begin van een spoor dat steeds duidelijker richting Israël lijkt te gaan.
Iedere willekeurige dag vertrekken er honderden vliegtuigen vanaf Schiphol. Deze worden uiteraard veelvuldig gefotografeerd door de passagiers die er in vliegen, vliegtuigspotters langs de baan en door professionele fotografen wanneer daar een reden voor is.
Dus, wat zijn de kansen dat een professionele fotograaf een foto neemt van vlucht M17, net voor vertrek? Heel klein want op dat moment heeft MH17 geen enkele nieuwswaarde en is het niet meer dan één van die honderden vertrekkende vliegtuigen.
Toch heeft persbureau Reuters de volgende dag een dergelijke foto in bezit.
“De foto is namelijk aan Reuters geleverd door de Israëlier Yaron Mofaz die zegt deze foto die middag te hebben genomen op Schiphol. Yaron Mofaz heeft dezelfde achternaam als Shaul Mofaz, de huidige oppositieleider en vroegere Minister van Defensie in Israël. Er doen berichten de ronde dat Yaron zijn zoon is, maar wij hebben daar (nog) geen bevestiging van kunnen vinden.”
Iemand die verder onderzoek gedaan heeft naar deze Yaron Mofaz is Christopher Bollyn, dezelfde man die het bedrijf G.A. Telesis heeft betrapt op fraude met persberichten.
G.A. Telesis is een bedrijf uit het Amerikaanse Florida en heeft in 2013 het identieke zustervliegtuig van de eerder dit jaar verdwenen Boeing 777 van Maylasia Airlines, vlucht MH370, gekocht. Na dit toestel een tijdlang in Frankrijk te hebben geparkeerd, werd het eind vorig jaar overgevlogen naar Israël en verdween in een hangar in Tel Aviv.
Er werd in die tijd geen enkele verklaring voor gegeven en nadat Bollyn dit had ontdekt heeft hij diverse keren contact opgenomen met G.A. Telesis om te vragen wat de reden was dat dit vliegtuig naar Tel Aviv was gegaan.
Later komt Bollyn erachter dat ze ergens dit jaar achteraf een persbericht hebben toe- en in de tijdslijn tussengevoegd op hun website, gedateerd op 4 oktober 2013. Met daarin dat het toestel was verkocht aan een Israëlisch bedrijf om gesloopt te worden. Dit verhaal staat, met bewijs, in het eerder door ons geschreven artikel.
Kortom, G.A. Telesis heeft gefraudeerd met persberichten om zo met een aannemelijke verklaring te kunnen komen waarom dit toestel naar Tel Aviv was verhuisd. Het verklaart dus niets want het betreft hier een aantoonbare leugen.
Christopher Bollyn vond het verhaal van de Reuters foto ook vreemd klinken en besloot te proberen uit zoeken wie Yoran Mofaz nu eigenlijk is.
Bollyn begon met bellen naar Reuters in Amsterdam en Londen. Via Peter Biggs in het Londense kantoor kreeg hij te horen dat Yoran Mofaz die bewuste foto inderdaad had genomen en dat dit ook zijn werkelijke naam was.
Ondanks dat er mensen waren die later bevestigden dat Yaron Mofaz de zoon was van de vroegere Minister van Defensie Shaul Mofaz, blijkt dit niet het geval te zijn. Wel is hij volgens Bollyn waarschijnlijk familie van de man, misschien een neef of iets dergelijks. Deze Mofaz familie heeft echter wel een bijzondere staat van dienst.
Een deel van de Mofaz familie runt namelijk een zeer succesvol bedrijf in New York, Pentagon 2000 genaamd. Het is een software bedrijf, gespecialiseerd in programma’s voor de luchtvaart en defensie.
“Pentagon 2000 Software provides industry specific solutions catering to the Aerospace, Defense, Electronics, Power Systems, Metals -- Raw Materials Trading, Automotive and Heavy Duty Parts.”
Grote klanten van Pentagon 2000 zijn onder andere Boeing en de Amerikaanse luchtmacht.
Op 23 juli 2014, precies een week na het neerhalen van vlucht MH17, wordt er in Ierland een dochteronderneming opgezet van Pentagon 2000 onder de naam Pentagon 2000 Software Erp Limited.
De directie van deze onderneming wordt gevormd door de leidinggevenden in New York, Gabriel Mofaz en niemand minder dan Yoran Mofaz. Volgens de gegevens van de kamer van koophandel in Ierland woont Yoran Mofaz in Ramat Hasharon in Israël, dezelfde woonplaats die staat vermeld op de Facebookpagina van Yoran Mofaz. Als leeftijd wordt vermeldt: tussen de 35 en 40 zoals die ook past bij Yoran als je zo zijn Facebook bekijkt en zijn vrienden.
Vervolgens probeert Bollyn in contact te komen met de directie in New York en uiteindelijk lukt het hem om Yossi Mofaz aan de lijn te krijgen. Volgens Bollyn wordt Yossi aardig nerveus als hij directe vragen stelt zoals of hij familie is van Shaul Mofaz en of hun Yoran Mofaz dezelfde is als degene die voor Reuters die foto heeft genomen in Amsterdam.
Hij ontkent beide, maar vraagt verschillende keren hoe Bollyn aan al die informatie komt. Het is in ieder geval een gesprek waarin Yossi niet erg op zijn gemak schijnt te zijn.
Wanneer Bollyn verder vraagt naar de activiteiten van hun onderneming en met welke bedrijven ze samenwerken, komt daar iets heel verrassends uit tevoorschijn. Yossi bevestigt dat Pentagon 2000 samenwerkt met G.A. Telesis.
We hebben een onlogische foto genomen op Schiphol door Yoran Mofaz, van ongeveer dezelfde leeftijd en woonachtig in dezelfde plaats in Israël. Hij wordt precies een week later directeur van een softwarebedrijf dat werkt voor de luchtvaart en de Amerikaanse Defensie, die ook nog zaken doen met G.A. Telesis die op hun beurt een identiek zustervliegtuig van de verdwenen vlucht MH370 leveren aan een bedrijf uit Tel Aviv en hierover bovendien liegen.
Via Israël komen we dan weer terecht bij de Zionisten en de op één na rijkste man in de Oekraïne, Igor Kolomoisky. De man die er een compleet privéleger op na houdt in de Oekraïne, die toevallig ook een aantal luchtvaartondernemingen bezit en die toevallig ook nog gouverneur is van de regio Dnepropetrovsk.
En wat wil het toeval?
“MH17 was in the air traffic control region of Dnepropetrovsk when it was shot down.”
----------------------------------------------------------------
WOW wat een verhaal.
nee. je moet NOS, Telegraaf e.d. dan ook niet serieus (zeg met ongeveer een 1000 kilo zout) nemen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je moet Niburu dan ook niet serieus (zeg met ongeveer een kilo zout) nemen.
Telegraaf zeker jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee. je moet NOS, Telegraaf e.d. dan ook niet serieus (zeg met ongeveer een 1000 kilo zout) nemen.
Scroll scroll scroll, maar wacht even Niburu gebruikt die sites JUIST als bron!!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee. je moet NOS, Telegraaf e.d. dan ook niet serieus (zeg met ongeveer een 1000 kilo zout) nemen.
Oepsquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Scroll scroll scroll, maar wacht even Niburu gebruikt die sites JUIST als bron!!!
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50
[ afbeelding ]
Ander stukje dat wel, maar vond wel grappig dat NIBURU het zelf als bron gebruikt, is ook wel simpel hoe ze dat doen, denk dat ik maar ga werken voor niburu, heb wel grote DUIM!quote:
"pretty conclusive"quote:In view of this, Prime Minister Datuk Seri Najib Tun Razak said the teams were keen to re-enter the crash site in eastern Ukraine before the winter season.
“As you know, we are doing our level best. We do have the intelligence reports as to what happened to flight MH17 and the report turned out to be pretty conclusive.
“What we do next is to assemble physical evidence, evidence that can be brought to court when the time comes so that it can be proven beyond any doubt that the plane had been shot down by heavy missile and this has to be proven in the court of law,” he said.
- See more at: http://www.themalaymailon(...)sthash.c3Mm1KqN.dpuf
Komt zo te lezen vooral door de taalbarrière!quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:14 schreef yvonne het volgende:
RTL heeft al een stevig dossier over deze zaak, als je dit zo leest gaat er best wel wat fout..
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ht-slachtoffers-mh17
Ik ben bang dat het de druppel is.quote:Op maandag 8 september 2014 18:41 schreef ems. het volgende:
Denk je? Volgens mij zijn de eventuele claims slechts kattenpis in vergelijking met de verloren opbrengsten van vliegtuigen die aan de grond blijven.
Niet dat het helpt, verder
Hoop ik ook zo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:12 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk was de impact zo snel en onverwacht dat niemand langer dan een fractie van een seconde heeft hoeven lijden.
Ze hebben daar misschien wel een punt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Russen uiten kritiek op rapport vliegramp
Rusland heeft woensdag forse kritiek geuit op het Nederlandse rapport met eerste bevindingen over de oorzaak van de vliegramp in Oekraïne.
De Russische VN-ambassadeur Vitali Tsjoerkin liet weten dat hij het nauwelijks als internationaal en onafhankelijk beschouwt en dat de bevindingen te vaag zijn.
"Het bevestigt alleen het voor de hand liggende: het vliegtuig is niet uit zichzelf neergestort - het werd neergeschoten", aldus Tsjoerkin. Hij liet aan het Russische persbureau Ria Novosti weten dat het rapport geen melding maakt van de resolutie van de VN-Veiligheidsraad die oproept tot een onafhankelijk en internationaal onderzoek.
Dat Nederlandse experts het onderzoek hebben verricht met medewerking van Oekraïne is volgens Tsjoerkin niet genoeg. "Ik moet concluderen dat een echt internationaal onderzoek niet heeft plaatsgevonden", liet hij weten.
Rapport onderzoeksraad
De Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) presenteerde dinsdag een rapport over de eerste bevindingen over de oorzaak van de vliegramp. Daarin werd geconcludeerd dat de Boeing 777 van Malaysia Airlines waarschijnlijk is doorboord "door een groot aantal objecten".
De onderzoekers van de OVV hebben nog niet op de plaats van de ramp onderzoek kunnen doen door de gevaarlijke situatie daar. De crashsite ligt in het strijdgebied van Oekraïense troepen die vechten tegen Russisch gezinde separatisten.
http://www.nu.nl/buitenla(...)pport-vliegramp.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |