Erg moeilijk. De enige mensen die momenteel interesse in Saab hebben, zijn kenners/liefhebbers. Men koopt niet zomaar een auto van een "failliete" maker. Dus over het algemeen krijg je er niet veel voor, omdat Saab een gigantisch lage waarde heeft nu, en de koper dat zeer waarschijnlijk weet. Ik zou hem lekker oprijden.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:39 schreef Fer het volgende:
Iemand nog tips hoe makkelijk je Saab te verkopen of verhandelen?
Alleen op de roest, rest is nog redelijk goed en voordelig te krijgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:15 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ik ga een Saab turbo 2.0 uit 1984 kopen, een opknapper. Zou iemand mij misschien willen vertellen waar ik op moet letten? Op dit moment heb ik nog geen idee wat voor auto ik moet verwachten kwa staat.
Bedankt voor het lezen.
Ik heb nog wel genoeg roest op mijn andere projectauto'squote:Op zaterdag 13 september 2014 19:39 schreef JohnB52 het volgende:
Ja hoe meer roest, des te minder je ervoor betaald
Dat je ons nog niet eerder gevonden hadquote:
Ik zie zo idd even geen andere merken...quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Zijn wij eigenlijk het enige automerk met een eigen topic? Ja toch? Grappig dat andere auto bezitters niet zo fanatiek zijn eigenlijk.
Nee, had er eigenlijk ook nooit naar gekeken. Zat nog wel eens in het oldtimer topic vanwege mijn W123, maar die is al een tijdje naar de sloop ivm dat wegenbelasting geneuzel. Toen van twee auto's (W123 en een Mazda 626 coupe) terug gegaan naar 1 en dat is een Saab geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je ons nog niet eerder gevonden had
Oh, dat is altijd lekker, als je van onderwerp naar onderwerp verdwaaltquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, en dat Omega topic kwam weer door een verwijzing elders...
Idd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:23 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat is altijd lekker, als je van onderwerp naar onderwerp verdwaalt
Zo uit mijn hoofd is er ook nog een Volvo-topicreeks en een BMW-topicreeks.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Zijn wij eigenlijk het enige automerk met een eigen topic? Ja toch? Grappig dat andere auto bezitters niet zo fanatiek zijn eigenlijk.
Je vergeet je vacuumslangen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd.
Binnenkort weer klussen, olie, filters, remblokken rondom, schijven achter. En dan kan hij er weer 15.000 km tegenaan voor de volgende beurt.
Probleempuntje bij Saab?quote:
Ah, thanks. Een extra link erbij kan nooit kwaad. De WIS cd heb ik al.quote:En check ook dit: http://saab.platonoff.com/
Ik zal eens kijken.quote:Schijven en blokken (en ook de andere spullen) kan je bij neobrothers.co.uk of partsforsaabs.com kopen
Voor aanzienlijk lagere prijzen dan in NL
Ik loop ze wel ff langs, als ze nog goed zijn dan komt dat een volgende keer wel eens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:39 schreef JohnB52 het volgende:
Niet alleen bij Saabs, bij alle merken verdrogen ze.
Alleen bij Saabs lijkt het meer problemen te geven dan bij anderen.
Kosten van vervangen door siliconen: 30 euro.
Heb een T5 blok.quote:Mocht je toruwens een 2.0 turbo hebben, kijk dan even waar de gele olievuldop zit, in t midden of links.
Links is T7 dus dan black sludge controle doen. Maar je zit met je bouwjaar net op t randje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |