abonnement Unibet Coolblue
pi_142710161
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als ik me het goed herinner is het grootste verschil de hoogtemeter op de 21T. In de praktijk heb je daar in NL niet zo veel aan, imo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mwah ik zou dan voor die 20 gaan.
Dus het verschil van de cadence maakt niet echt uit? Anders neem ik wel de goedkope en later wel een Garmin :)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:20:40 #177
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142710191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:18 schreef Zornar het volgende:

[..]

[..]

Dus het verschil van de cadence maakt niet echt uit? Anders neem ik wel de goedkope en later wel een Garmin :)
Zit er geen cadence op de 20?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142710237
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zit er geen cadence op de 20?
De een is volgensmij eentje met speed/cadence sensor en de ander alleen een cadence sensor.

edit: Ik ben overigens een leek hoor, als het onzin is wat ik zeg, vertel het me graag :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Zornar op 25-07-2014 09:29:39 ]
pi_142710248
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een droeftoeter _O-
Hee, dat stuk reed ik gisteren ook nog. Overigens is de QOM niet zo heel sterk daar. ik ken genoeg vrouwen die dat sneller kunnen.
pi_142710366
Nieuw kleding setje gekocht :




Van beide M en L besteld, Body Paint is maatje L geworden. (M kreeg ik niet over m'n bovenbenen heen)
En Entrata is maatje M geworden. (L zat veel te ruim aan voorkant, had misschien zelfs maatje S gepast maar wordt denk dan weer te kort/M was kleinste maat die ze hadden in webshop)
pi_142710439
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:15 schreef Gripper het volgende:

[..]

Mijn gevoel is altijd dat ik boven op de grepen beter kan "rammen". Langdurig hard rijden doe je in de beugels, maar als je echt kracht moet zetten gaat dat lekkerder bovenop de remgrepen.

En de diepte van je zit bepaal je ook niet echt door wel of niet in de beugels te gaan hangen: die vent achter Patroon zit wel in de beugels, maar heeft zn bovenlijf toch hoger.
Klopt wel, ik zit eigenlijk in de beugels even diep als met gebogen armen op het stuur, zoals op foto. Bleek ook uit de bikefit. Tijdens training buig ik niet altijd mijn armen zo ver, maar wel altijd een hoek erin. Die gast direct achter mij staat trouwens op zijn pedalen.

Zoals grip zegt bepaald je rug, buikspieren en flexibiliteit van je bildpieren en hamstrings hoe diep je kunt zitten en ook nog maximaal vermogen kunt leveren.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_142710468
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:30 schreef ddx het volgende:
Nieuw kleding setje gekocht :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Van beide M en L besteld, Body Paint is maatje L geworden. (M kreeg ik niet over m'n bovenbenen heen)
En Entrata is maatje M geworden. (L zat veel te ruim aan voorkant, had misschien zelfs maatje S gepast maar wordt denk dan weer te kort/M was kleinste maat die ze hadden in webshop)
Netjes hoor!
pi_142710481
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:23 schreef Zornar het volgende:

[..]

De een is volgensmij eentje met speed/cadence sensor en de ander alleen een cadence sensor.

edit: Ik ben overigens een leek hoor, als het onzin is wat ik zeg, vertel het me graag :P
Het enige verschil is dat bij die duurdere het maar 1 kastje is die zowel speed als cadans registreert. Die andere doet precies hetzelfde alleen zit het niet in 1 kastje.
pi_142710517
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Die is ook 20 cm groter denk ik.

Ik merk weinig verschil eigenlijk. Wissel het ook af. In de beugels hou ik geen uren vol iig.
Ik fiets eigenlijk alleen afdalingen of sprintjes in de beugel. Voor de rest liever mn handen op de remgrepen.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:38:30 #185
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142710557
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik fiets eigenlijk alleen afdalingen of sprintjes in de beugel. Voor de rest liever mn handen op de remgrepen.
Tijdens koers op kop/er vlak achter in de beugels of als je demarreert. Zegmaar, als je maximaal moet gaan. Zit je in de luwte dan bol ik rustig mee met de handen op het stuur, bidon in m'n hand en een snellejelle in mijn waffel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:39:49 #186
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_142710596
Gister bij mijn ouders in Leiderdorp wezen eten. Daarna, kwart over 8, terug naar Utrecht gaan fietsen. Zo'n 20 kilometer voor aankomst (bij Kockengen) rij ik op de Meentweg. Dit is een ventweg naast de "echte" autoweg. Inmiddels was het zo 22:00//22:15.
Achter me hoor ik het motorgeluid van een auto. Hij stuift me voorbij, waarna ik op een paar centimeter na net niet geraakt word. Ik maak een wegwerpgebaar (waarom moet het zo hard zo vlak langs me?) waarop ik de auto tot mijn verbazing zie stoppen 100 meter voor me.
Terwijl ik hem voorbij rijd gaat plotseling de deur open, en grijpt zijn hand mijn schouder om me met alle macht van de weg af te duwen en ten val te brengen. Dit lukt niet: ik hou mijn fiets overeind terwijl ik de berm inschiet. Terwijl ik mijn fiets afrem en weer de weg opbreng zie ik hem gas geven en doorrijden. Ik prent me zijn nummerbord in.
"Snel naar huis en de politie bellen" denk ik, terwijl ik doorrijd. "Gelukkig is hij weg". Plotseling hoor ik een snel en hard aanzwellend motorgeluid achter me: hij heeft de ventweg afgereden, u-turn gemaakt de autoweg ernaast op, en nog een u-turn de ventweg weer op. Hij komt nu van achter op me afgestoven met wat voelt als 100km/u.
Ik zorg dat ik met mijn fiets midden op de ventweg ga rijden, ipv aan de zijkant. Dit om te voorkomen dat hij me weer voorbij rijdt en me aanvalt. Hij komt echter zo snel zo hard vlak achter me rijden dat het gevoel me bekruipt dat ik hier en nu aan de kant moet, of doodgereden word.
Ik wijk uit naar links, hij haalt me in. Stopt wederom. Ik had natuurlijk ook moeten stoppen, maar rijd vertwijfeld door en kom langszij. Hij stapt uit, en duwt me nu met al zijn kracht de berm in. Ik vlieg door de berm de heg in. Mijn fiets blijft acuut stilstaan, terwijl ik me een soort acrobatensalto midden op de heg tot stilstand kom.
Ik kijk naar wat hij doet: hij stapt weer in en rijdt door. Ik pak mijn fiets uit de heg, en constateer dat er een slag in mijn voorwiel zit. Lopend met de fiets aan mijn hand zie ik een hardloopster me tegemoet komen. Zij heeft alles gezien, wil graag getuigen. Beiden slaan we zijn nummerbord op, en hebben het erover. Terwijl we daar met zijn tweeën staan komt hij voor de derde keer langsgescheurd. Waarschijnlijk om nogmaals te proberen met te pakken te nemen, maar nu hij twee mensen ziet in plaats van een kiest hij eieren voor zijn geld en rijdt toch maar (definitief) door.
Thuis gelijk de politie gebeld. Die nemen het zeer serieus, moet gelijk vandaag langskomen voor aangifte. Hopelijk doen ze wat.

PS: Wel "grappig" om mijn hartslagmetergegevens nu uit te lezen: mijn snelheid dropt naar nul terwijl ik de bosjes in word gelanceerd, maar mijn hartslag spiket naar 200.

Hier gebeurd: http://bit.ly/WGOX1L

[ Bericht 0% gewijzigd door Stoffa op 25-07-2014 09:49:38 ]
pi_142710598
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tijdens koers op kop/er vlak achter in de beugels of als je demarreert. Zegmaar, als je maximaal moet gaan. Zit je in de luwte dan bol ik rustig mee met de handen op het stuur, bidon in m'n hand en een snellejelle in mijn waffel.
In peloton ook beter in de beugels. Kan je veel beter sturen en reageren. Juist voorin rij ik meer bovenop omdat het daar minder dringen is.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_142710642
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:39 schreef Stoffa het volgende:
Gister bij mijn ouders in Leiderdorp wezen eten. Daarna, kwart over 8, terug naar Utrecht gaan fietsen. Zo'n 20 kilometer voor aankomst (bij Kockengen) rij ik op de Meentweg. Dit is een ventweg naast de "echte" autoweg. Inmiddels was het zo 22:00//22:15.
Achter me hoor ik het motorgeluid van een auto, waarna ik op een paar centimeter na net niet geraakt wordt. Hij komt langs me stuiven met enorme snelheid. Ik maak een wegwerpgebaar (waarom moet het zo hard zo vlak langs me?) waarop ik de auto tot mijn verbazing zie stoppen 100 meter voor me.
Terwijl ik hem voorbij rijd gaat plotseling de deur open, en grijpt zijn hand mijn schouder om me met alle macht van de weg af te duwen en ten val te brengen. Dit lukt niet: ik hou mijn fiets overeind terwijl ik de berm inschiet. Terwijl ik mijn fiets afrem en weer de weg opbreng zie ik hem gas geven en doorrijden. Snel onthoud ik zijn nummerbord.
"Snel naar huis en de politie bellen" denk ik, terwijl ik doorrijd. "Gelukkig is hij weg". Plotseling hoor ik een snel en hard aanzwellen motorgeluid achter me: hij heeft de ventweg afgereden, u-turn gemaakt de autoweg ernaast op, en nog een u-turn de ventweg weer op. Hij komt nu van achter op me afgestoven met wat voelt als 100km/u.
Ik zorg dat ik met mijn fiets midden op de ventweg ga rijden, ipv aan de zijkant. Dit om te voorkomen dat hij me weer voorbij rijdt en me aanvalt. Hij komt echter zo snel zo hard vlak achter me te rijden dat het gevoel me bekruipt dat ik hier en nu aan de kant moet, of doodgereden wordt.
Ik wijk uit naar links, hij haalt me in. Stopt wederom. Ik had natuurlijk ook moeten stoppen, maar rijd vertwijfeld door en kom langszij. Hij stapt uit, en duwt me nu met al zijn kracht de berm in. Ik vlieg door de berm de heg in. Mijn fiets blijft acuut stilstaan, terwijl ik me een soort acrobatensalto midden op de heg tot stilstand kom.
Ik kijk naar wat hij doet: hij stapt weer in en rijdt door. Ik pak mijn fiets uit de heg, en constateer dat er een slag in mijn voorwiel zit. Lopend met de fiets aan mijn hand zie ik een hardloopster me tegemoet komen. Zij heeft alles gezien, wil graag getuigen. Beiden slaan we zijn nummerbord op, en hebben het erover. Terwijl we daar met zijn tweeën staan komt hij voor de derde keer langsgescheurd. Waarschijnlijk om nogmaals te proberen met te pakken te nemen, maar nu hij twee mensen ziet in plaats van een kiest hij eieren voor zijn geld en rijdt toch maar (definitief) door.
Thuis gelijk de politie gebeld. Die nemen het zeer serieus, moet gelijk vandaag langskomen voor aangifte. Hopelijk doen ze wat.

PS: Wel "grappig" om mijn hartslagmetergegevens nu uit te lezen: mijn snelheid dropt naar nul terwijl ik de bosjes in word gelanceerd, maar mijn hartslag spiked naar 200.

Hier gebeurd: http://bit.ly/WGOX1L
Jezus.

Verder, alinea's :P
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:43:41 #189
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_142710673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Jezus.

Verder, alinea's :P
Vergeef me stijl en zetfouten Knut, ik ben nog wat "shaken up".
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:43:45 #190
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142710679
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:39 schreef Stoffa het volgende:
Gister bij mijn ouders in Leiderdorp wezen eten. Daarna, kwart over 8, terug naar Utrecht gaan fietsen. Zo'n 20 kilometer voor aankomst (bij Kockengen) rij ik op de Meentweg. Dit is een ventweg naast de "echte" autoweg. Inmiddels was het zo 22:00//22:15.
Achter me hoor ik het motorgeluid van een auto. Hij stuift me voorbij, waarna ik op een paar centimeter na net niet geraakt word. Hij komt langs me stuiven met enorme snelheid. Ik maak een wegwerpgebaar (waarom moet het zo hard zo vlak langs me?) waarop ik de auto tot mijn verbazing zie stoppen 100 meter voor me.
Terwijl ik hem voorbij rijd gaat plotseling de deur open, en grijpt zijn hand mijn schouder om me met alle macht van de weg af te duwen en ten val te brengen. Dit lukt niet: ik hou mijn fiets overeind terwijl ik de berm inschiet. Terwijl ik mijn fiets afrem en weer de weg opbreng zie ik hem gas geven en doorrijden. Ik prent me zijn nummerbord in.
"Snel naar huis en de politie bellen" denk ik, terwijl ik doorrijd. "Gelukkig is hij weg". Plotseling hoor ik een snel en hard aanzwellend motorgeluid achter me: hij heeft de ventweg afgereden, u-turn gemaakt de autoweg ernaast op, en nog een u-turn de ventweg weer op. Hij komt nu van achter op me afgestoven met wat voelt als 100km/u.
Ik zorg dat ik met mijn fiets midden op de ventweg ga rijden, ipv aan de zijkant. Dit om te voorkomen dat hij me weer voorbij rijdt en me aanvalt. Hij komt echter zo snel zo hard vlak achter me rijden dat het gevoel me bekruipt dat ik hier en nu aan de kant moet, of doodgereden word.
Ik wijk uit naar links, hij haalt me in. Stopt wederom. Ik had natuurlijk ook moeten stoppen, maar rijd vertwijfeld door en kom langszij. Hij stapt uit, en duwt me nu met al zijn kracht de berm in. Ik vlieg door de berm de heg in. Mijn fiets blijft acuut stilstaan, terwijl ik me een soort acrobatensalto midden op de heg tot stilstand kom.
Ik kijk naar wat hij doet: hij stapt weer in en rijdt door. Ik pak mijn fiets uit de heg, en constateer dat er een slag in mijn voorwiel zit. Lopend met de fiets aan mijn hand zie ik een hardloopster me tegemoet komen. Zij heeft alles gezien, wil graag getuigen. Beiden slaan we zijn nummerbord op, en hebben het erover. Terwijl we daar met zijn tweeën staan komt hij voor de derde keer langsgescheurd. Waarschijnlijk om nogmaals te proberen met te pakken te nemen, maar nu hij twee mensen ziet in plaats van een kiest hij eieren voor zijn geld en rijdt toch maar (definitief) door.
Thuis gelijk de politie gebeld. Die nemen het zeer serieus, moet gelijk vandaag langskomen voor aangifte. Hopelijk doen ze wat.

PS: Wel "grappig" om mijn hartslagmetergegevens nu uit te lezen: mijn snelheid dropt naar nul terwijl ik de bosjes in word gelanceerd, maar mijn hartslag spiked naar 200.

Hier gebeurd: http://bit.ly/WGOX1L
Pff thriller, wat was dat voor kerel/auto dan? Bizar zeg.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:44:33 #191
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_142710696
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:43 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Pff thriller, wat was dat voor kerel/auto dan? Bizar zeg.
Deze vriendelijke frans: http://www.rdwdata.nl/kenteken/60PDSP
pi_142710699
Wel een verhaal voor de frontpage / geenstijl.
O nee je hebt natuurlijk geen filmpje en de wielrenner was niet fout dit keer.
pi_142710799
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:39 schreef Stoffa het volgende:
..
Bizar. Ik heb wel een keer gehad dat een auto me bewust afsneed en me de berm in kreeg omdat ik op de weg reed i.p.v. op het fietspad dat er slecht bij lag vanwege werkzaamheden. Hij kon er gewoon met gemak langs dus wat zijn punt nu precies was.
pi_142710801
Nog een geluk dat er een hardloopster liep trouwens, het ziet er vrij verlaten uit daar :o
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:50:07 #195
130803 Gripper
Get a grip
pi_142710802
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:39 schreef Stoffa het volgende:
Gister bij mijn ouders in Leiderdorp wezen eten. Daarna, kwart over 8, terug naar Utrecht gaan fietsen. Zo'n 20 kilometer voor aankomst (bij Kockengen) rij ik op de Meentweg. Dit is een ventweg naast de "echte" autoweg. Inmiddels was het zo 22:00//22:15.
Achter me hoor ik het motorgeluid van een auto. Hij stuift me voorbij, waarna ik op een paar centimeter na net niet geraakt word. Hij komt langs me stuiven met enorme snelheid. Ik maak een wegwerpgebaar (waarom moet het zo hard zo vlak langs me?) waarop ik de auto tot mijn verbazing zie stoppen 100 meter voor me.
Terwijl ik hem voorbij rijd gaat plotseling de deur open, en grijpt zijn hand mijn schouder om me met alle macht van de weg af te duwen en ten val te brengen. Dit lukt niet: ik hou mijn fiets overeind terwijl ik de berm inschiet. Terwijl ik mijn fiets afrem en weer de weg opbreng zie ik hem gas geven en doorrijden. Ik prent me zijn nummerbord in.
"Snel naar huis en de politie bellen" denk ik, terwijl ik doorrijd. "Gelukkig is hij weg". Plotseling hoor ik een snel en hard aanzwellend motorgeluid achter me: hij heeft de ventweg afgereden, u-turn gemaakt de autoweg ernaast op, en nog een u-turn de ventweg weer op. Hij komt nu van achter op me afgestoven met wat voelt als 100km/u.
Ik zorg dat ik met mijn fiets midden op de ventweg ga rijden, ipv aan de zijkant. Dit om te voorkomen dat hij me weer voorbij rijdt en me aanvalt. Hij komt echter zo snel zo hard vlak achter me rijden dat het gevoel me bekruipt dat ik hier en nu aan de kant moet, of doodgereden word.
Ik wijk uit naar links, hij haalt me in. Stopt wederom. Ik had natuurlijk ook moeten stoppen, maar rijd vertwijfeld door en kom langszij. Hij stapt uit, en duwt me nu met al zijn kracht de berm in. Ik vlieg door de berm de heg in. Mijn fiets blijft acuut stilstaan, terwijl ik me een soort acrobatensalto midden op de heg tot stilstand kom.
Ik kijk naar wat hij doet: hij stapt weer in en rijdt door. Ik pak mijn fiets uit de heg, en constateer dat er een slag in mijn voorwiel zit. Lopend met de fiets aan mijn hand zie ik een hardloopster me tegemoet komen. Zij heeft alles gezien, wil graag getuigen. Beiden slaan we zijn nummerbord op, en hebben het erover. Terwijl we daar met zijn tweeën staan komt hij voor de derde keer langsgescheurd. Waarschijnlijk om nogmaals te proberen met te pakken te nemen, maar nu hij twee mensen ziet in plaats van een kiest hij eieren voor zijn geld en rijdt toch maar (definitief) door.
Thuis gelijk de politie gebeld. Die nemen het zeer serieus, moet gelijk vandaag langskomen voor aangifte. Hopelijk doen ze wat.

PS: Wel "grappig" om mijn hartslagmetergegevens nu uit te lezen: mijn snelheid dropt naar nul terwijl ik de bosjes in word gelanceerd, maar mijn hartslag spiket naar 200.

Hier gebeurd: http://bit.ly/WGOX1L
Wat een fucking idioot. Je mag nog blij zijn dat je niet in de kreukels ligt..... Maar goed, met getuige erbij en nummerbord geregistreerd wordt ie gewoon gepakt natuurlijk, dat wordt gewoon een celstraf.
p.s. ik verdenk deze user: KLB / Ruzie met recreanten wielrenner, wond in gezicht opgelopen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:51:43 #196
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142710830
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:39 schreef Stoffa het volgende:
Gister bij mijn ouders in Leiderdorp wezen eten. Daarna, kwart over 8, terug naar Utrecht gaan fietsen. Zo'n 20 kilometer voor aankomst (bij Kockengen) rij ik op de Meentweg. Dit is een ventweg naast de "echte" autoweg. Inmiddels was het zo 22:00//22:15.
Achter me hoor ik het motorgeluid van een auto. Hij stuift me voorbij, waarna ik op een paar centimeter na net niet geraakt word. Ik maak een wegwerpgebaar (waarom moet het zo hard zo vlak langs me?) waarop ik de auto tot mijn verbazing zie stoppen 100 meter voor me.
Terwijl ik hem voorbij rijd gaat plotseling de deur open, en grijpt zijn hand mijn schouder om me met alle macht van de weg af te duwen en ten val te brengen. Dit lukt niet: ik hou mijn fiets overeind terwijl ik de berm inschiet. Terwijl ik mijn fiets afrem en weer de weg opbreng zie ik hem gas geven en doorrijden. Ik prent me zijn nummerbord in.
"Snel naar huis en de politie bellen" denk ik, terwijl ik doorrijd. "Gelukkig is hij weg". Plotseling hoor ik een snel en hard aanzwellend motorgeluid achter me: hij heeft de ventweg afgereden, u-turn gemaakt de autoweg ernaast op, en nog een u-turn de ventweg weer op. Hij komt nu van achter op me afgestoven met wat voelt als 100km/u.
Ik zorg dat ik met mijn fiets midden op de ventweg ga rijden, ipv aan de zijkant. Dit om te voorkomen dat hij me weer voorbij rijdt en me aanvalt. Hij komt echter zo snel zo hard vlak achter me rijden dat het gevoel me bekruipt dat ik hier en nu aan de kant moet, of doodgereden word.
Ik wijk uit naar links, hij haalt me in. Stopt wederom. Ik had natuurlijk ook moeten stoppen, maar rijd vertwijfeld door en kom langszij. Hij stapt uit, en duwt me nu met al zijn kracht de berm in. Ik vlieg door de berm de heg in. Mijn fiets blijft acuut stilstaan, terwijl ik me een soort acrobatensalto midden op de heg tot stilstand kom.
Ik kijk naar wat hij doet: hij stapt weer in en rijdt door. Ik pak mijn fiets uit de heg, en constateer dat er een slag in mijn voorwiel zit. Lopend met de fiets aan mijn hand zie ik een hardloopster me tegemoet komen. Zij heeft alles gezien, wil graag getuigen. Beiden slaan we zijn nummerbord op, en hebben het erover. Terwijl we daar met zijn tweeën staan komt hij voor de derde keer langsgescheurd. Waarschijnlijk om nogmaals te proberen met te pakken te nemen, maar nu hij twee mensen ziet in plaats van een kiest hij eieren voor zijn geld en rijdt toch maar (definitief) door.
Thuis gelijk de politie gebeld. Die nemen het zeer serieus, moet gelijk vandaag langskomen voor aangifte. Hopelijk doen ze wat.

PS: Wel "grappig" om mijn hartslagmetergegevens nu uit te lezen: mijn snelheid dropt naar nul terwijl ik de bosjes in word gelanceerd, maar mijn hartslag spiket naar 200.

Hier gebeurd: http://bit.ly/WGOX1L
Wat een verhaal zeg. Geluk dat die hardloopster daar was!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:52:45 #197
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142710852
Wat een mongool.

Sowieso was het wel duidelijk wat hij wilde toen hij stopte. Ik zou dan er ruim omheen sturen of gewoon de andere kant oprijden.

Al met al heb je je netjes gehouden. Hopelijk doen ze er wat mee!

Allemaal goed opletten dus voor kenteken 60-PD-SP / 60 PD SP, een RENAULT - Megane scenic grand 20 16v 99KW kleur: zwart (zwarte Renault Megane scenic grand 20 dus) met daarin een moordlustige idioot.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:52:49 #198
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_142710856
Ja die hardloopster was een geschenk uit de hemel. Zowel omdat je dan een getuige hebt, als dat ik niet weet hoe lang hij anders nog was doorgegaan.

Je wordt je er ook wel pijnlijk van bewust hoe kwetsbaar je bent op zo'n fiets trouwens. Je zit met je voeten vast, en op die SPD-SL pedalen kun je jezelf gewoon niet verdedigen. Beetje klunen, dat is het wel. Erg frustrerend, want ik sta normaliter mijn mannetje wel :(
pi_142710919
Pfff wat een verhaal, ik hoop dat ik zoiets niet ga meemaken. Dapper van hem dat ie dan ook steeds snel weg rijd he....
pi_142710984
Jezus wat een idioot. En zn APK is nog verlopen ook :s)

Zelf niks aan overgehouden gelukkig zo te lezen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')