Als mij dit zou overkomen zou de beste man verder fietsen met een afdruk van mijn vuist op zijn oog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef JenHermes het volgende:
Uit het niets pakt deze man mijn stuur vast, tuft mij met speeksel in mijn gezicht en schreeuwt of ik niet uit kan kijken. Vervolgens gooit meneer een pakje vloeibaar voedsel tegen mijn gezicht en gaat met een rode nek weer verder.
Op zijn minst ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Astasha het volgende:
[..]
Als mij dit zou overkomen zou de beste man verder fietsen met een afdruk van mijn vuist op zijn oog.
Lastig fietsen met die fiets in zijn reet!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Astasha het volgende:
[..]
Als mij dit zou overkomen zou de beste man verder fietsen met een afdruk van mijn vuist op zijn oog.
Omstanders probeerde de man nog af te stoppen maar hij reed gewoon door zonder af te remmen. Uit veiligheidsoverweging hebben ze hem moeten laten gaan. Als dit was gebeurd terwijl ik in mijn auto had gezeten, was ik wel even achter hem aan gegaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Astasha het volgende:
[..]
Dan nog even een paar keer goed op zijn hoofd schoppen als hij op de grond ligt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Astasha het volgende:
[..]
Hoe had dit kunnen gebeuren als jij in je auto had gezeten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Omstanders probeerde de man nog af te stoppen maar hij reed gewoon door zonder af te remmen. Uit veiligheidsoverweging hebben ze hem moeten laten gaan. Als dit was gebeurd terwijl ik in mijn auto had gezeten, was ik wel even achter hem aan gegaan
Ongetwijfeld had hij dan gevonden dat ik te breed stond waardoor hij er niet gelijk langs kon, had waarschijnlijk tegen het raam geslagen en wellicht een koplamp kapot getrapt uit frustratie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe had dit kunnen gebeuren als jij in je auto had gezeten?
En dan had jij vol gas over hem heen gereden, omgekeerd en weer over hem heen gereden en daarna nog wat schoppen op zijn hoofd gegeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ongetwijfeld had hij dan gevonden dat ik te breed stond waardoor hij er niet gelijk langs kon, had waarschijnlijk tegen het raam geslagen en wellicht een koplamp kapot getrapt uit frustratie.
Heb jij iets met kopschoppen ofzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:37 schreef zaktak het volgende:
[..]
En dan had jij vol gas over hem heen gereden, omgekeerd en weer over hem heen gereden en daarna nog wat schoppen op zijn hoofd gegeven.
Man ga toch wielrennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |