Denk het niet, eigenlijk...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kan me toch niet geheel onttrekken aan het idee dat dit een goede render is.
Komt omdat het zo'n speelgoedvliegtuigje lijktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kan me toch niet geheel onttrekken aan het idee dat dit een goede render is.
quote:“We are not going to give a timetable or timeline at this stage, but the fact that we are sharing more details here at Farnborough demonstrates we are confident the funding is imminent and the project will make significant steps in the coming few months,” chief executive Maarten Van Eeghen tells Flightglobal.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Fiorano het volgende:
Kan me toch niet geheel onttrekken aan het idee dat dit een goede render is.
Klopt.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Hyperdude het volgende:
ff een piccie
[ afbeelding ]
Auto is een Corvette uit de beginjaren; 1958-60 schat ik. Chopper weet ik niet
Sorry voor formaat.
Zou mooi zijn, helemaal als het een Nederlandse productie wordt, maar ik zie het nog niet zo gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:32 schreef OEM het volgende:
Rekkof laat ook weer wat van zich horen:
http://www.flightglobal.c(...)-to-go-ahead-401444/
Wel de Franse Transavia hquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef OEM het volgende:
Was deze hier al langs gekomen? Een Airbus A320 in Transavia kleuren
hehequote:
quote:
One big familyquote:
[/quote]quote:Vraag me trouwens af waarom Nederland eerst in de business van AF heen ging maar vervolgens met een charter full-business kist terug...
Mosquito XEquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Hyperdude het volgende:
ff een piccie
[ afbeelding ]
Auto is een Corvette uit de beginjaren; 1958-60 schat ik. Chopper weet ik niet
Wat Thetallguy zegt. Frankrijk heeft overigens hetzelfde gedaan: heen met Air France, terug met dezelfde kist als NL, ZS-DJI.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Vraag me trouwens af waarom Nederland eerst in de business van AF heen ging maar vervolgens met een charter full-business kist terug...
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:10 schreef Thetallguy het volgende:
Ik vermoed dat de heenweg eenvoudiger in te boeken is bij een AF. Ruim vantevoren kan je nog eenvoudig de hele business-cabin blocken, hoe dichter bij de vertrekdatum hoe lastiger dit wordt. De terugreis heeft een flexibele datum, dus grote kans dat je niet iedereen bij elkaar in een vlucht kunt onderbrengen. Dan is het wellicht eenvoudiger een broker te bellen die een hele kist chartert
Tuurlijk. Had ik ook kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef OEM het volgende:
Wat Thetallguy zegt. Frankrijk heeft overigens hetzelfde gedaan: heen met Air France, terug met dezelfde kist als NL, ZS-DJI.
quote:
10 punten voor mij!quote:The Mosquito Aviation XE is a single seat homebuilt helicopter.
Brasilia Airport ligt om 1066 meter boven zeeniveau en Rio op maar 6 meter, dus het zal vast effect hebben.quote:Frankrijk vertrok uit Rio en die had geen tankstop nodig, dus blijkbaar is Brasilia hot and high genoeg dat er wel een tankstop nodig is?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- En een near-miss van Beaver met een Whale; en het is niet de A380 :quote:RENTON, Wash., July 16, 2014 /PRNewswire/ -- Boeing (NYSE: BA) rolled out the 5000th Next-Generation 737 this week. The airplane is a Boeing C-40A Clipper, a modified 737-700C, that will serve as a transport aircraft for the U.S. Navy.
(...)
To date, orders stand at 6,804 for Next-Generation 737s and 2,109 for 737 MAXs. Total 737 orders have surpassed 12,000 including Classics and more than 100 orders for military derivatives.
nog niet voorbijgekomen volgens mij. vliegt voor Transavia France, dus voornamelijk naar Orly waarschijnlijk. we zullen hem dus helaas niet veel in Nederland zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef OEM het volgende:
Was deze hier al langs gekomen? Een Airbus A320 in Transavia kleuren
Ga er maar vanuit dat ze (er komen er in totaal 4 in TO-livery) helemaal niet in Nederland te zien zullen zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:23 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
nog niet voorbijgekomen volgens mij. vliegt voor Transavia France, dus voornamelijk naar Orly waarschijnlijk. we zullen hem dus helaas niet veel in Nederland zien.
Maar bij die 2 vliegtuigen kan dan wel worden gezegd dat het lag aan het ontbreken van de groeven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:00 schreef Iemand91 het volgende:
Het ontbreken van deze groeven was geen oorzaak van de crash; dat lag o.a. aan het (uiteindelijk) niet goed werken van de rechter reverse thrust. Bovendien was er sprake van hevige regenval; de dag ervoor waren ook al 2 vliegtuigen van de baan gegaan.
Ik kan weinig vinden over die 2 vliegtuigen, maar bij een was er inderdaad sprake van aquaplaning wat mogelijk voorkomen had kunnen worden d.m.v. die groeven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:16 schreef MaxMark het volgende:
Maar bij die 2 vliegtuigen kan dan wel worden gezegd dat het lag aan het ontbreken van de groeven?
Mwoah, als die piloot op het juiste moment aan de handrem had getrokken had 'ie dat bochtje best kunnen pakken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:39 schreef flipsen het volgende:
Ook weinig uitwijkmogelijkheden daar ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Mwoah, als die piloot op het juiste moment aan de handrem had getrokken had 'ie dat bochtje best kunnen pakken.Need for Speed: So Paulo driftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |