abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 juni 2014 @ 14:47:06 #51
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_140831599
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wij hadden destijds genoeg mensen die op staande voet ontslagen werden.

Eieren gooien
Geld stelen
Voedsel stelen
Pesten
Te traag werken ...

en ga zo maar door.

Straatverkoop is wel goed. Respect dat je dat hebt gedaan. Dat is echt 1 van de dingen die mij niks lijkt. Ik kan best goed dingen verkopen alleen als ik er zelf ook achter sta :').
Haha tja oke, de ene supermarkt zal anders zijn dan de andere qua discipline. Maar als je je enigszins normaal gedraagt en je werk aardig doet, dan wordt je niet zomaar gekicked. :P

Straatverkoop is lastig inderdaad, maar ben van mezelf verbaal wel sterk dus ik vond het wel leuk. Dat achter dingen kunnen staan ben ik overigens helemaal met je eens! Na 1,5 jaar goede doelen kon ik die onzin echt niet meer verkopen en ben ik gewisseld naar krantenverkoop. Nog moeilijker, maar mensen hadden tenminste echte interesse in je product. :')
Ignorance is bliss
pi_140831730
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:47 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Haha tja oke, de ene supermarkt zal anders zijn dan de andere qua discipline. Maar als je je enigszins normaal gedraagt en je werk aardig doet, dan wordt je niet zomaar gekicked. :P

Straatverkoop is lastig inderdaad, maar ben van mezelf verbaal wel sterk dus ik vond het wel leuk. Dat achter dingen kunnen staan ben ik overigens helemaal met je eens! Na 1,5 jaar goede doelen kon ik die onzin echt niet meer verkopen en ben ik gewisseld naar krantenverkoop. Nog moeilijker, maar mensen hadden tenminste echte interesse in je product. :')
Eens. Al is het moeilijk om wel je doelgroep te vinden.

Qua 'baantjes' heb ik alleen 3 jaar supermarkt en 2 jaar ochtendkrant en 1 jaar folders gedaan. Daarna alleen nog maar financieel gerelateerde banen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 8 juni 2014 @ 15:28:38 #53
47102 Elvi
miemkwien
pi_140832776
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ben je oprecht benieuwd of wil je me daar gewoon zien werken :P
Oprecht benieuwd want ik kom eienlijk nooit in de McDonalds :P
  zondag 8 juni 2014 @ 15:37:09 #54
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_140833045
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens. Al is het moeilijk om wel je doelgroep te vinden.

Qua 'baantjes' heb ik alleen 3 jaar supermarkt en 2 jaar ochtendkrant en 1 jaar folders gedaan. Daarna alleen nog maar financieel gerelateerde banen.
Krantenwijk, ook altijd genieten. :P
Ignorance is bliss
pi_140833547
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oprecht benieuwd want ik kom eienlijk nooit in de McDonalds :P
Ik ook niet. Ben vegetarier :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140859209
Ben daarnet in slaap gevallen. Tig vanalles verzonden. Net schokkend wakker geworden :(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140864469
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 02:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben daarnet in slaap gevallen. Tig vanalles verzonden. Net schokkend wakker geworden :(
Damn guy. Heb je daarna nog kunnen slapen? Misschien handig om een uur voor het slapen niets meer te doen? Schijnt goed te zijn.
pi_140864685
quote:
15s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Damn guy. Heb je daarna nog kunnen slapen? Misschien handig om een uur voor het slapen niets meer te doen? Schijnt goed te zijn.
Ricola "goede nachtrust" naar binnen gewerkt met melatonine en wat stretch oefeningen. Ik heb weer ontzettend veel last van "schokkend/wakker worden" in slaap vallen.

Kreeg vanochtend weer een mailtje met duizend maal excuses etc... En of we je niet ergens anders mee kunnen helpen. Ja dat voelt als of je een inbreker eerst een laptop meegeeft en daarna komt hij terug voor meer.

Ik heb iig ja gezegd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140865007
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ricola "goede nachtrust" naar binnen gewerkt met melatonine en wat stretch oefeningen. Ik heb weer ontzettend veel last van "schokkend/wakker worden" in slaap vallen.

Kreeg vanochtend weer een mailtje met duizend maal excuses etc... En of we je niet ergens anders mee kunnen helpen. Ja dat voelt als of je een inbreker eerst een laptop meegeeft en daarna komt hij terug voor meer.

Ik heb iig ja gezegd.
Had ik ook gezegd. Laat ze maar zien hoeveel het spijt en wat nieuws voor je regelen.
pi_140881398
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]
Kreeg vanochtend weer een mailtje met duizend maal excuses etc... En of we je niet ergens anders mee kunnen helpen. Ja dat voelt als of je een inbreker eerst een laptop meegeeft en daarna komt hij terug voor meer.

Ik heb iig ja gezegd.
Wie weet komt er nog wel iets uit :).

Zou het ook geen idee kunnen zijn om een stad in het buitenland te kiezen die je leuk lijkt, er even te couchsurfen, tijdelijk baantje te vinden en dan tegelijkertijd een goede baan te zoeken? Nu lijkt het alsof je "nieuwe leven" in het teken van je werk wordt gekozen, hoewel een leuke leefomgeving mij meer lijkt bij te dragen tot algeheel welzijn of een gevoel van geluk dan een interessante baan. Maar dat kan een persoonlijke opvatting zijn.

Volop aan het socializen hier btw, al heb ik de indruk dat het soms te veel eenrichtingsverkeer lijkt. En het is ook wel vermoeiend, maar het moment dat ik alleen ben, word ik lamlendig en negatief, dus dat lijkt ook geen oplossing.

En een - redelijk prangende - vraag: ik zou op mijn werk moeten vragen dat ik op een bepaalde dag vroeger dan anders zou mogen vertrekken (niet vroeger dan contractueel mogelijk, nu werk ik gewoon langer, hoewel ik niet per se nog veel werk gedaan moet hebben). Dat is omdat ik overschakel op groepstherapie, maar ik wil überhaupt niet zeggen dat ik in therapie ben. Gewoon zeggen dat ik dat voor privéredenen wil en hopen dat ze het begrijpen? ("Ze" zijn vooral mijn manager/collega en de HR-manager waarmee ik goed kan opschieten)
pi_140881674
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:27 schreef Mange-tout het volgende:
En een - redelijk prangende - vraag: ik zou op mijn werk moeten vragen dat ik op een bepaalde dag vroeger dan anders zou mogen vertrekken (niet vroeger dan contractueel mogelijk, nu werk ik gewoon langer, hoewel ik niet per se nog veel werk gedaan moet hebben). Dat is omdat ik overschakel op groepstherapie, maar ik wil überhaupt niet zeggen dat ik in therapie ben. Gewoon zeggen dat ik dat voor privéredenen wil en hopen dat ze het begrijpen? ("Ze" zijn vooral mijn manager/collega en de HR-manager waarmee ik goed kan opschieten)
Wees direct, wees zakelijk en een beetje hard. Gewoon zeggen dat je dan en dan eerder weg moet ivm prive redenen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140882123
Vinden jullie je verjaardag ook altijd zon kutdag?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 9 juni 2014 @ 19:38:06 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140882154
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:27 schreef Mange-tout het volgende:
En een - redelijk prangende - vraag: ik zou op mijn werk moeten vragen dat ik op een bepaalde dag vroeger dan anders zou mogen vertrekken (niet vroeger dan contractueel mogelijk, nu werk ik gewoon langer, hoewel ik niet per se nog veel werk gedaan moet hebben). Dat is omdat ik overschakel op groepstherapie, maar ik wil überhaupt niet zeggen dat ik in therapie ben. Gewoon zeggen dat ik dat voor privéredenen wil en hopen dat ze het begrijpen? ("Ze" zijn vooral mijn manager/collega en de HR-manager waarmee ik goed kan opschieten)
Ik zou het niet zo hard en zakelijk doen als s_e zegt, zeker niet als je wel goed met die managers kan opschieten.
Wat ik zelf heb gedaan toen ik eerder weg moest van werk door psych afspraken het gewoon netjes gevraagd. "vind je het goed als ik dan en dan wat eerder wegga, iets van zo laat.. ivm privezaken?"
Als ze dan vragen wat het is, kan je zeggen dat je het er liever niet over hebt en dat het prive is, maar dat je het niet kan verplaatsen naar buiten werktijden.
pi_140882934
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zou het niet zo hard en zakelijk doen als s_e zegt, zeker niet als je wel goed met die managers kan opschieten.
Wat ik zelf heb gedaan toen ik eerder weg moest van werk door psych afspraken het gewoon netjes gevraagd. "vind je het goed als ik dan en dan wat eerder wegga, iets van zo laat.. ivm privezaken?"
Als ze dan vragen wat het is, kan je zeggen dat je het er liever niet over hebt en dat het prive is, maar dat je het niet kan verplaatsen naar buiten werktijden.
Ben je dan niet bang dat ze zeggen nee? Ik heb dat wel eens meegemaakt. Veel maken ook gewoon misbruik van je en houden er een goede sociale communicatie op na omdat je dan wat makkelijker bent te beinvloeden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140882954
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:37 schreef Miniem het volgende:
Vinden jullie je verjaardag ook altijd zon kutdag?
Jij bent jarig? Hiep Ho....

Oh wait, ja je hebt gelijk. Kutdagen :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:52:00 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140883145
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ben je dan niet bang dat ze zeggen nee? Ik heb dat wel eens meegemaakt. Veel maken ook gewoon misbruik van je en houden er een goede sociale communicatie op na omdat je dan wat makkelijker bent te beinvloeden.
Ligt geheel aan je werkomgeving. Ik was er absoluut niet bang voor. Het betekende voor mij dat ik 1,5 / 2 uur voor einde werktijd weg moest. Hij zei enkel "ow, ja hoor, gene probleem". En een evt "als er iets is, kan je er altijd wat over kwijt"

Ik heb het gevoel dat jij enorm slechte werkervaring hebt gehad, of het lag aan je branche dat kan ook, dat weet ik niet.

ik heb nog nooit gedacht dat een werkgever mij misbruikt.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:53:09 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140883230
Als ik het in een callcenter ofzo zou zitten, dan is het natuurlijk anders, die zijn strenger op tijd. Maar dan moet je je uren maar ander keertje ihalen. Er is altijd wel een touw aan vast te knopen.

maar je kan het beter eerst vriendelijk brengen, dan gelijk hard en bot. Dat laatste kan je altijd nog doen en bereik je niet altijd meer mee.
pi_140883585
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij bent jarig? Hiep Ho....

Oh wait, ja je hebt gelijk. Kutdagen :)
Nee, deze maand ergens.
Maar ik kijk er nu al naar uit :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_140883657
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wees direct, wees zakelijk en een beetje hard. Gewoon zeggen dat je dan en dan eerder weg moet ivm prive redenen.
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zou het niet zo hard en zakelijk doen als s_e zegt, zeker niet als je wel goed met die managers kan opschieten.
Wat ik zelf heb gedaan toen ik eerder weg moest van werk door psych afspraken het gewoon netjes gevraagd. "vind je het goed als ik dan en dan wat eerder wegga, iets van zo laat.. ivm privezaken?"
Als ze dan vragen wat het is, kan je zeggen dat je het er liever niet over hebt en dat het prive is, maar dat je het niet kan verplaatsen naar buiten werktijden.
Dank jullie beiden voor de tips! Ik denk dat ik het eerder op Cue's manier ga aanpakken aangezien het niet zo'n harde omgeving is en ik geen hard persoon ben. Als ik gewoon een half uur eerder begin, heb ik alsnog een half uur te veel gewerkt op een dag (wat ik vrijwel standaard doe, zodat ik niet te veel op de duur van mijn middagpauze moet letten). Morgen gesprek al maar eens voorbereiden in mijn hoofd/op papier zodat het er vlot uitkomt :).

quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:37 schreef Miniem het volgende:
Vinden jullie je verjaardag ook altijd zon kutdag?
Ja, enorm. Hoewel ik tegenwoordig gewoon zeg dat ik het niet vier (en het minder verwacht wordt dan tijdens je studententijd, waar je dan bijna verplicht wordt om met 30 man te gaan zuipen). Dit jaar had ik cakes gemaakt voor werk en avondles: mensen blij en ik kreeg complimentjes over mijn bakkunsten (die eigenlijk onbestaande zijn). Kreeg al gelijk veel minder vervelende vragen à la "en, ga je het goed vieren?", dus dat kwam wel goed uit.
  maandag 9 juni 2014 @ 20:00:55 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140883862
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:37 schreef Miniem het volgende:
Vinden jullie je verjaardag ook altijd zon kutdag?
Moagh vroeger wel, toen te vaak geconfronteerd dat ik geen vrienden had :') Maar ze zijn ondertussen gewend dat ik het niet vier, dus wordt ook niet verwacht.
  maandag 9 juni 2014 @ 20:06:33 #71
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140884304
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:37 schreef Miniem het volgende:
Vinden jullie je verjaardag ook altijd zon kutdag?
Ja, maar dit jaar viel het mee. Ik leek er zelfs even zin in te hebben. Bij mij is het vooral omdat ik niet houd van verjaardagen op zich. De drukte, het sociaal doen. Wat ik dan altijd doe is naar buiten vluchten om met kindjes te spelen, zodat ik er niet de hele tijd bij hoef te zitten. Want dat trek ik niet. Die kinderen moeten toch vermaakt worden want anders worden ze vervelend.
Verder wil ik niet ouder worden. En word ik gespannen van zelf een feestje organiseren voor vrienden, dus doe ik dat meestal maar niet. Dit jaar doe ik het gelukkig met een vriendin.

Wat maakt het voor jou zo vervelend?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_140884376
Verjaardagen zijn zo fake.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140884433
Ik weet nog wel toen ik klein was mijn tante langskwam om zo'n feestje te maken en elke ouder opbelde om langs te komen. Wat een gedoe :'). Gemaakt, blergh. Koek happen enzo.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140885095
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja, maar dit jaar viel het mee. Ik leek er zelfs even zin in te hebben. Bij mij is het vooral omdat ik niet houd van verjaardagen op zich. De drukte, het sociaal doen. Wat ik dan altijd doe is naar buiten vluchten om met kindjes te spelen, zodat ik er niet de hele tijd bij hoef te zitten. Want dat trek ik niet. Die kinderen moeten toch vermaakt worden want anders worden ze vervelend.
Verder wil ik niet ouder worden. En word ik gespannen van zelf een feestje organiseren voor vrienden, dus doe ik dat meestal maar niet. Dit jaar doe ik het gelukkig met een vriendin.

Wat maakt het voor jou zo vervelend?
1. Weer een jaartje ouder, het leven aan je voorbij zien vliegen terwijl ik hier al jaren "inzit".
2. Geen vrienden of iemand anders hebben waarmee je je verjaardag graag zou mee willen doorbrengen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 9 juni 2014 @ 20:17:59 #75
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140885120
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef Miniem het volgende:

[..]

1. Weer een jaartje ouder, het leven aan je voorbij zien vliegen terwijl ik hier al jaren "inzit".
2. Geen vrienden of iemand anders hebben waarmee je je verjaardag graag zou mee willen doorbrengen.
Met wie vier je het dan? Ouders, familie?
Why are you wearing that stupid man suit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')