abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 juni 2014 @ 19:38:16 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_140642023


Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!


AH Plaza


Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Broccolitaartje - Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Teamleider Verkoopklaar Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Gezicht - Mederwerker Verkoopklaas - Zuid-Limburg
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - ex-supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Questionmarks - Teamleider Verkoopklaar
SanderGS - Teamleider Verkoopklaar
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
SLP_ - all-round medewerker
TommieAH - Caissière B
Loll - vulploegleider omgeving Zwolle
Watdoeteenvulploegleider - Lulletje Rozenwater


CAO voor het levensmiddelenbedrijf


In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.


Van het jaar 2014.



9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_140642161
Nog meer winkels met een goede omzet vorige week? Het was echt druk vorige week :D.
pi_140642391
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:41 schreef Wupgup het volgende:
Nog meer winkels met een goede omzet vorige week? Het was echt druk vorige week :D.
Hier sowieso, want 2 supermarkten in de omgeving zijn dicht voor verbouwing. :D

Een plus van 25%.
pi_140642533
Ja wij ook! Wij zijn ook keihard aan het stijgen. Mn ASM vertelde dat we nu gewoon per week in de omzet blijven stijgen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Broccolitaartje op 02-06-2014 21:40:19 ]
pi_140642747
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:46 schreef einschtein het volgende:

[..]

Hier sowieso, want 2 supermarkten in de omgeving zijn dicht voor verbouwing. :D

Een plus van 25%.
Dat helpt ook wel aardig mee :Y. Ik denk dat het WK thema ook wel goed gaat helpen zoals elke keer.
pi_140642820
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:54 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Dat helpt ook wel aardig mee :Y. Ik denk dat het WK thema ook wel goed gaat helpen zoals elke keer.
Enorm. ;) Hier nog geen kinderen bij de ingang gespot.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:03:04 #7
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140643092
Iemand heeft bij ons die banner van "alleen hier ruilen" gewoon buiten op de muur opgehangen. Dat die kutkoters maar fijn buiten blijven met die rotzooi _O-
Flesje bier
pi_140643676
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:03 schreef Gezicht het volgende:
Iemand heeft bij ons die banner van "alleen hier ruilen" gewoon buiten op de muur opgehangen. Dat die kutkoters maar fijn buiten blijven met die rotzooi _O-
:')
Ik ben vandaag nog niet in de winkel geweest, maar ik verwacht eigenlijk niet zoveel kinderen bij onze winkel omdat we niet echt midden in een woonwijk zitten ofzo. We zitten namelijk tussen een bedrijventerein en de rand van de stad in.
pi_140647708
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:03 schreef Gezicht het volgende:
Iemand heeft bij ons die banner van "alleen hier ruilen" gewoon buiten op de muur opgehangen. Dat die kutkoters maar fijn buiten blijven met die rotzooi _O-
Waarom denk je dat er bij ons (drang)hekken staan? :')
pi_140651176



Wat is deze :')

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 22:38:58 ]
pi_140652580
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat is deze :')
Lijkt wel die gast van die chat roulette filmpjes.
  maandag 2 juni 2014 @ 23:54:13 #12
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_140655259
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:50 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ja wij ook! Wij zijn ook keihard aan het stijgen. Mn ASM vertelde dat we nu gewoon per week in de omzet blijven stijgen!
er komt vanzelf wel weer een dip.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:05:01 #13
387249 exelletor
exelleren?
pi_140655689
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Loll het volgende:
er komt vanzelf wel weer een dip.
Bij de gele olifant.
pi_140655830
Wat een tyfus-aanbiedingen weer. :') Waar zijn die 50% kortingen gebleven? Komt door die tyfusjumbo, die de c1000 heeft gesloten. :') Nergens meer fatsoenlijke aambiedingen.
Hoogachtend
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:14:48 #15
387249 exelletor
exelleren?
pi_140656034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat een tyfus-aanbiedingen weer. :') Waar zijn die 50% kortingen gebleven? Komt door die tyfusjumbo, die de c1000 heeft gesloten. :') Nergens meer fatsoenlijke aambiedingen.
Sun en Robijn zijn, zoals altijd uiteraard weer met fatsoenlijke kortingen. Normaal koopt niemand die dingen, dit is ook de reden waarom wasmiddelen pad bij ons zo goed als gespiegeld erbij staat. Unox 1+1 loopt hier trouwens niet zo slecht...
pi_140656205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:14 schreef exelletor het volgende:

[..]

Sun en Robijn zijn, zoals altijd uiteraard weer met fatsoenlijke kortingen. Normaal koopt niemand die dingen, dit is ook de reden waarom wasmiddelen pad bij ons zo goed als gespiegeld erbij staat. Unox 1+1 loopt hier trouwens niet zo slecht...
Wasmiddelen trekken alleen de aandacht van vrouwen. Unox soep is chemische zooi. Dat neem je toch niet serieus?

Voor de rest zie je alleen aanbiedingen van hoogstens 33% korting.
Hoogachtend
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:24:31 #17
387249 exelletor
exelleren?
pi_140656322
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wasmiddelen trekken alleen de aandacht van vrouwen. Unox soep is chemische zooi. Dat neem je toch niet serieus?

Voor de rest zie je alleen aanbiedingen van hoogstens 33% korting.
Nee, ik kan zelf ook wel soep klaarmaken. :') Maar bolletje is ook 1+1 en wijnen zijn ook leuk geprijsd.
pi_140656461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

Nee, ik kan zelf ook wel soep klaarmaken. :') Maar bolletje is ook 1+1 en wijnen zijn ook leuk geprijsd.
Het enige wat ik van bolletje koop, is beschuitjes.

Wijnen zijn niet 50% afgeprijsd. Tevens zijn die wijnen niet te verorberen. Dan maar iets duurdere wijnen bij de slijterij kopen.

Het valt me gewoon erg op dat er geen goede aanbiedingen meer zijn. Dat was vroeger anders. Vroeger zag je drank, frisdrank, kaas, vlees, groente, ijs en chips nog goed in de aanbieding. Nu alleen onnodige zooi. Albert Heijn kan dat toch wel afprijzen als ze zulk goedkoop jeugdpersoneel uitbuiten?
Hoogachtend
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:34:27 #19
387249 exelletor
exelleren?
pi_140656612
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

Wijnen zijn niet 50% afgeprijsd. Tevens zijn die wijnen niet te verorberen. Dan maar iets duurdere wijnen bij de slijterij kopen.
Hardys is 2=1 en partijhandel wijn is ook zoiets(of 50%). Zowel witte Hardys als Lindemans vind ik goed te drinken.
pi_140656760
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:34 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hardys is 2=1 en partijhandel wijn is ook zoiets(of 50%). Zowel witte Hardys als Lindemans vind ik goed te drinken.
Waarschijnlijk is het niet slecht voor de prijs.

Zijn er trouwens klanten die om wijnadvies vragen? Hoe wordt dat opgelost? Kleine kans dat er mensen met verstand van wijnen bij de AH werken. Die SM en ASM zijn cursisten, dus die vallen niet serieus te nemen. Teamleiders zijn wellicht een beetje kenner, maar kleine kans. De uitgebuite jongeren hebben zeker weten geen kennis, want als ze kennis zouden hebben, dan zouden ze ouders hebben die zo rijk zijn en dus voor voedsel en drank zorgen, dat ze het belachelijk vinden om uitgebuit te worden voor zo'n salaris.
Hoogachtend
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:41:44 #21
387249 exelletor
exelleren?
pi_140656789
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarschijnlijk is het niet slecht voor de prijs.

Zijn er trouwens klanten die om wijnadvies vragen? Hoe wordt dat opgelost? Kleine kans dat er mensen met verstand van wijnen bij de AH werken. Die SM en ASM zijn cursisten, dus die vallen niet serieus te nemen. Teamleiders zijn wellicht een beetje kenner, maar kleine kans. De uitgebuite jongeren hebben zeker weten geen kennis, want als ze kennis zouden hebben, dan zouden ze ouders hebben die zo rijk zijn en dus voor voedsel en drank zorgen, dat ze het belachelijk vinden om uitgebuit te worden voor zo'n salaris.
Maar natuurlijk. :')
pi_140656859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef exelletor het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. :')
Hoe los je dat dan op?
Hoogachtend
pi_140656898
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Hoe los je dat dan op?
Verveel je je weer?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:47:13 #24
387249 exelletor
exelleren?
pi_140656907
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hoe los je dat dan op?
90% van de klanten gaan tevreden naar huis met een fles Canei/Mooi Kaap of een andere fles zoete rommel. 5% kun je een leuke wijn uit de bonus aanbieden, voor 3% heb je wijnadvies van iemand die wijn drinkt/hotelschool doet en tegen andere 2% zeg je dat G&G tegenover zit.
pi_140656944
Voor wijnadvies ga je overigens naar de slijterij, niet naar een supermarkt.
pi_140656959
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:46 schreef mujentas het volgende:

[..]

Verveel je je weer?
Dit is niet echt een nuttige bijdrage aan dit topic. Derhalve verzoek ik je vriendelijk, toch dringend voortaan dit soort praktijken achterwege te laten.
Hoogachtend
pi_140656984
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dit is niet echt een nuttige bijdrage aan dit topic. Derhalve verzoek ik je vriendelijk, toch dringend voortaan dit soort praktijken achterwege te laten.
Je getroll is ook niet echt een nuttige bijdrage aan dit topic. Derhalve verzoek ik je vriendelijk, toch dringend voortaan dit soort praktijken achterwege te laten.
pi_140657010
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:47 schreef exelletor het volgende:

[..]

90% van de klanten gaan tevreden naar huis met een fles Canei/Mooi Kaap of een andere fles zoete rommel. 5% kun je een leuke wijn uit de bonus aanbieden, voor 3% heb je wijnadvies van iemand die wijn drinkt/hotelschool doet en tegen andere 2% zeg je dat G&G tegenover zit.
Waarom werkt iemand van de hotelschool niet in de horeca? :') Voor de rest duidelijk.
Hoogachtend
pi_140657083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:50 schreef mujentas het volgende:

[..]

Je getroll is ook niet echt een nuttige bijdrage aan dit topic. Derhalve verzoek ik je vriendelijk, toch dringend voortaan dit soort praktijken achterwege te laten.
Dit was toch echt oprechte interesse en oprecht geklaag over de belachelijke aanbiedingen van tegenwoordig. Je hoeft geen oude koeien uit de sloot te halen. Daarbij komt ook nog dat ik plagiaat op mijn posts niet weet te waarderen. Ik vind dit een schandalige vertoning van je.
Hoogachtend
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:56:26 #30
387249 exelletor
exelleren?
pi_140657106
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom werkt iemand van de hotelschool niet in de horeca? :') Voor de rest duidelijk.
Iedereen werkt op een plek waar die wil werken.
pi_140657138
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dit was toch echt oprechte interesse en oprecht geklaag over de belachelijke aanbiedingen van tegenwoordig. Je hoeft geen oude koeien uit de sloot te halen. Daarbij komt ook nog dat ik plagiaat op mijn posts niet weet te waarderen. Ik vind dit een schandalige vertoning van je.
Als er minder dan 50% korting wordt gegeven, vind je het opeens een belachelijke aanbieding?
pi_140657154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:56 schreef exelletor het volgende:

[..]

Iedereen werkt op een plek waar die wil werken.
Als je de hotelschool doet, dan ben je geïnteresseerd in de horeca. Anders kom je daar echt niet binnen. Het is dan toch veel leuker (en releganter voor je werkervaring) om in de horeca te werken? Voor het salaris hoef je het niet te doen bij de AH.
Hoogachtend
pi_140657180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:58 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als er minder dan 50% korting wordt gegeven, vind je het opeens een belachelijke aanbieding?
Nu vervorm je mijn mening. Ik vind het belachelijk dat de kortingen relatief een stuk minder hoog zijn dan twee jaar geleden.
Hoogachtend
pi_140657209
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Nu vervorm je mijn mening. Ik vind het belachelijk dat de kortingen relatief een stuk minder hoog zijn dan twee jaar geleden.
Noem eens een voorbeeld?

Aanbiedingen zijn nu eenmaal niet altijd hetzelfde, en tijdens de hamsterweken e.d. heb je vaak de betere aanbiedingen.
pi_140657247
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:01 schreef mujentas het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld?

Aanbiedingen zijn nu eenmaal niet altijd hetzelfde, en tijdens de hamsterweken e.d. heb je vaak de betere aanbiedingen.
Een voorbeeld van wat? Aanbiedingen? Ik zei toch al dat vroeger veel vaak 1+1 gratis werd gegeven?
Hoogachtend
pi_140657330
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Een voorbeeld van wat? Aanbiedingen? Ik zei toch al dat vroeger veel vaak 1+1 gratis werd gegeven?
En dat wordt het nog steeds.

Ik vroeg om een voorbeeld omdat je kennelijk het idee hebt dat de aanbiedingen tegenwoordig minder zijn. Dan moet je toch weten welk product je 2 jaar terug met grote korting kocht, en dit tegenwoordig niet meer mogelijk is. Of roep je maar wat, en weet je het eigenlijk niet?
pi_140657404
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:07 schreef mujentas het volgende:

[..]

En dat wordt het nog steeds.

Ik vroeg om een voorbeeld omdat je kennelijk het idee hebt dat de aanbiedingen tegenwoordig minder zijn. Dan moet je toch weten welk product je 2 jaar terug met grote korting kocht, en dit tegenwoordig niet meer mogelijk is. Of roep je maar wat, en weet je het eigenlijk niet?
Oké, neem als voorbeeld Pringles, Magnums, bier durf ik niet met zekerheid te zeggen, laatst nog verse sappen voor ¤1 gehad, nu voor ¤1,30, brood, diepvriesgroente en diepvriespizza en nog veel meer.
Hoogachtend
pi_140657483
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Oké, neem als voorbeeld Pringles, Magnums, bier durf ik niet met zekerheid te zeggen, laatst nog verse sappen voor ¤1 gehad, nu voor ¤1,30, brood, diepvriesgroente en diepvriespizza en nog veel meer.
Sappen waren laatst voor 0,99 cent. Maar zoals ik al zei, je hebt niet continu dezelfde aanbiedingen. De hoogtes van de kortingen variëren.

Diepvriespizza's is wel een goede aanbieding momenteel. 3 big americans voor 4.75.

Pringles zijn meestal met de hamsterweken 1 + 1 gratis. Daarbuiten zijn de kortingen inderdaad wat minder. Zelfde geldt voor de magnums. Volgens mij heb ik ze tijdens de laatste hamsterweken nog gekocht. Aanbieding is dus hetzelfde als 2 jaar terug.

Brood is momenteel ook 1 + 1 gratis. De boulogne geloof ik.
pi_140658699
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Waarom werkt iemand van de hotelschool niet in de horeca? :') Voor de rest duidelijk.
Er zijn voldoende SM's die hotelschool gedaan hebben en na jaren horeca over zijn gestapt naar de detailhandel. Verder hebben de meeste (A)SM's verstand van wijn omdat de meeste lekker eten en drinken belangrijk vinden privé. Er zijn er zelfs die hele wijncursussen hebben gedaan.
Maar de enkeling die advies wil krijgt dat naar behoren.
Verder ga ik niet veel aandacht aan je onzin bijdrages besteden.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140658768
Of de wijzoeker in Appie
pi_140660104
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:34 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik weet dat het veel mensen in dit topic met mijn oneens zullen zijn, maar dit is toch echt hoe AH het wilt hebben. Onze vorige SM(voormalig XL SM) was niet 100% helder meer, maar dit soort dingen was die goed mee bezig. Gewoon aan de schetsen houden, dan trekt de prognose vanzelf weer recht. Op het moment dat wij een nieuwe SM kregen die wel allerlei dingen ging verschuiven/extra presenteren(zo hebben we nu bijvoorbeeld weer een mega Smiths/Lay's display van vier meter breed), zijn onze restanten explosief gestegen en hebben wij standaard 15 rolcontainers aan maandrestanten in het magazijn staan. Goed, op AGF is het wel een beetje anders, omdat je natuurlijk handmatig de bestelling controleert(wie liet er dan die 30 colli mooi binnenkomen?) en die dingen niet zo lang houdbaar zijn, maar ook AGF heeft gewoon een prognose, dus ik snap je SM wel...
Tja ik vind dat je zo niet met mensen omgaat. Natuurlijk moet je je primair richten op de in het hoofdkantoor opgestelde tekeningen en ideeën, maar het mooie van het in dienst hebben van mensen (en geen robots), is dat ze die tekeningen en ideeën die voor het algemeen zijn uitgewerkt op het hoofdkantoor, kunnen optimaliseren in een concreet geval.

Hoe je het ook went of keert : Als je 30 colli snoeptomaatjes binnenkrijgt omdat ze in de bonus zijn de week er op, maar ze zijn niet ingetekend op een actiekop of in die veilingkist, dan is het toch echt verstandig ze op een andere manier te presenteren, want anders kun je aan het eind van de week 30 colli snoeptomaten wegflikkeren.

Moet je alleen al eens nagaan als zoiets door de verkeerde mensen wordt opgevat en toevallig de publiciteit haalt ; Dat Albert Heijn met het grootste gemak 180 emmers snoeptomaten wegflikkert, omdat het nu eenmaal niet was ingetekend op de kop, en dus gewoon de hele week in het magazijn is blijven staan, want ja dat moet nu eenmaal volgens de richtlijnen.

Je moet je personeel natuurlijk nooit gaan behandelen alsof het doofstomme idioten zijn die voor elke stap die ze nemen in de draaiboeken moeten gaan kijken. Helaas wordt dat wel steeds meer de tendens, terwijl ik 2 jaar geleden nog veel meer mijn eigen inbreng kon gebruiken.

Het is nu zelfs zo dat volgens de ''tekeningen'' de broccoli en bloemkool nu net ''de hoek om gaan'' op de stelling, waardoor ze in een dode hoek in de winkel terecht komen. Sinds dien wordt die bloemkool en broccoli (toch 2 ''hoofdgroenten'') amper meer verkocht. Sommige klanten vragen wel waar het nu staat, maar veel klanten denken ook ''He kut, hebben ze dat niet meer'', en kiezen dan maar voor prei ofzo..

Maar dan wel 3 plaatsen voor courgettes inruimen naast de prei :') Maar als je het dan wil veranderen schiet het management in de stress, want nee nee als we toch eens controle krijgen zeg.
pi_140664012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Tja ik vind dat je zo niet met mensen omgaat. Natuurlijk moet je je primair richten op de in het hoofdkantoor opgestelde tekeningen en ideeën, maar het mooie van het in dienst hebben van mensen (en geen robots), is dat ze die tekeningen en ideeën die voor het algemeen zijn uitgewerkt op het hoofdkantoor, kunnen optimaliseren in een concreet geval.

Hoe je het ook went of keert : Als je 30 colli snoeptomaatjes binnenkrijgt omdat ze in de bonus zijn de week er op, maar ze zijn niet ingetekend op een actiekop of in die veilingkist, dan is het toch echt verstandig ze op een andere manier te presenteren, want anders kun je aan het eind van de week 30 colli snoeptomaten wegflikkeren.

Moet je alleen al eens nagaan als zoiets door de verkeerde mensen wordt opgevat en toevallig de publiciteit haalt ; Dat Albert Heijn met het grootste gemak 180 emmers snoeptomaten wegflikkert, omdat het nu eenmaal niet was ingetekend op de kop, en dus gewoon de hele week in het magazijn is blijven staan, want ja dat moet nu eenmaal volgens de richtlijnen.

Je moet je personeel natuurlijk nooit gaan behandelen alsof het doofstomme idioten zijn die voor elke stap die ze nemen in de draaiboeken moeten gaan kijken. Helaas wordt dat wel steeds meer de tendens, terwijl ik 2 jaar geleden nog veel meer mijn eigen inbreng kon gebruiken.

Het is nu zelfs zo dat volgens de ''tekeningen'' de broccoli en bloemkool nu net ''de hoek om gaan'' op de stelling, waardoor ze in een dode hoek in de winkel terecht komen. Sinds dien wordt die bloemkool en broccoli (toch 2 ''hoofdgroenten'') amper meer verkocht. Sommige klanten vragen wel waar het nu staat, maar veel klanten denken ook ''He kut, hebben ze dat niet meer'', en kiezen dan maar voor prei ofzo..

Maar dan wel 3 plaatsen voor courgettes inruimen naast de prei :') Maar als je het dan wil veranderen schiet het management in de stress, want nee nee als we toch eens controle krijgen zeg.
Wil je omzet halen moet je extra dingen doen. Zeker op marge rijke groepen als deli/kaas, brood en agf kan je daarmee veel volume weg zetten.
(A)SM's en TL's die dat niet snappen doen hun werk niet goed. We zijn juist aan het terugkomen van alles moet centraal en geen eigen inzicht. Zorgt een product bij jou in de winkel wekelijks voor veel afboekingen en bijna geen verkoop? Saneren! Vragen klanten naar een bepaald product in jou wijk. toevoegen.

Waarom doen we het niet? Omdat onderhoud van B en C correcties relatief veel werk kost.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140664324
Jouw*
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:24:45 #44
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_140664444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:08 schreef ikbenschipper het volgende:
Waarom doen we het niet? Omdat onderhoud van B en C correcties relatief veel werk kost.
Fout. Omdat het opleiden en in dienst houden van personeel dat ook daadwerkelijk iets moet kunnen, veel te veel geld kost. Iedereen moet vervangbaar zijn want dat is goedkoper. Mensen die in dienst zijn om na te denken zijn ingewikkelder te vervangen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_140666380
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Fout. Omdat het opleiden en in dienst houden van personeel dat ook daadwerkelijk iets moet kunnen, veel te veel geld kost. Iedereen moet vervangbaar zijn want dat is goedkoper. Mensen die in dienst zijn om na te denken zijn ingewikkelder te vervangen.
Hier ben ik het niet mee eens. Schipper heeft het voornamelijk over AGF, Deli/kaas en de bakkerij. Hier werken voor zo ver ik weet in vrijwel elke winkel senior medewerkers die zeker wel lokaal artikelen kunnen toevoegen.

Kijkend naar verkoopklaar heb je wellicht wel een punt.
pi_140687319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:40 schreef SausDip het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet mee eens. Schipper heeft het voornamelijk over AGF, Deli/kaas en de bakkerij. Hier werken voor zo ver ik weet in vrijwel elke winkel senior medewerkers die zeker wel lokaal artikelen kunnen toevoegen.

Kijkend naar verkoopklaar heb je wellicht wel een punt.
Ik heb het over beide.

Op verkoopklaar ondervangen we dat nu met kaartjes uit de lokale marketing webshop. Waarop staat. Dit product is speciaal voor u aan het assortiment toegevoegd.

Ik snap Janneke haar punt ook wel. Maar vind het kort door de bocht daar hebt je SM, asm, TLs en seniors voor.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:41:29 #47
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_140687591
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:35 schreef ikbenschipper het volgende:

Ik snap Janneke haar punt ook wel. Maar vind het kort door de bocht daar hebt je SM, asm, TLs en seniors voor.
Het is kort door de bocht, en bewust. Dat de beleidslijn er is, betekent nog niet dat het 100% gerealiseerd moet of zal worden. Natuurlijk heb je ervaren seniors op brood staan maar als Henk van IC langskomt gaat ie wel controleren of je 100% het bakplan volgt. Doe je dat niet en boek je af dan ben je nat.

Schipper, hoe lang doe je dit werk nu in deze functie? Kun je de rol van een SMM van 10 jaar geleden vergelijken met die van nu? Moet je eens doen, voor de grap. Ja, ook die rol wordt ontdaan van zoveel mogelijk zelfstandigheid en vrijheid.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_140688210
Is het eigenkijk leuk om SM/ASM te zijn? Het lijkt me aardig kut om om de zoveel maanden met andere werknemers te werken.
Hoogachtend
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:56:33 #49
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_140688472
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Is het eigenkijk leuk om SM/ASM te zijn? Het lijkt me aardig kut om om de zoveel maanden met andere werknemers te werken.
Je wordt echt niet "om de zoveel maanden" overgeplaatst hoor :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_140689756
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het is kort door de bocht, en bewust. Dat de beleidslijn er is, betekent nog niet dat het 100% gerealiseerd moet of zal worden. Natuurlijk heb je ervaren seniors op brood staan maar als Henk van IC langskomt gaat ie wel controleren of je 100% het bakplan volgt. Doe je dat niet en boek je af dan ben je nat.

Schipper, hoe lang doe je dit werk nu in deze functie? Kun je de rol van een SMM van 10 jaar geleden vergelijken met die van nu? Moet je eens doen, voor de grap. Ja, ook die rol wordt ontdaan van zoveel mogelijk zelfstandigheid en vrijheid.
Ik werk er lang genoeg voor bij het bedrijf om dat wel te kunnen vergelijken. En ik snap daarom echt je punt dat we dingen hebben veranderd die niet goed zijn.

We worden als organisatie wel steeds meer bewust dat het anders moet en soms wee r terug naar vroeger. Maar het gaat langzaam.

Het is ook maar net hoe je het zelf invult. Zoek de grenzen op om zoveel mogelijk te presteren.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:24:25 #51
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_140689827
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:23 schreef ikbenschipper het volgende:
Zoek de grenzen op om zoveel mogelijk te presteren.
Dat heb ik gedaan, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_140689977
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Jeps I know.
Ik denk wel dat we langzaam terug gaan op sommige punten naar vroeger. Omdat we in de winkel weten wat de klant wil. Op HK is dat veel moeilijker.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140690481
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Je wordt echt niet "om de zoveel maanden" overgeplaatst hoor :')
Ik doelde op het feit dat vrijwel geen contracten worden verlengd onder vullers en kassameisjes.
Hoogachtend
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:37:09 #54
387249 exelletor
exelleren?
pi_140690593
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik doelde op het feit dat vrijwel geen contracten worden verlengd onder vullers en kassameisjes.
Oh ja?
pi_140693190
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik doelde op het feit dat vrijwel geen contracten worden verlengd onder vullers en kassameisjes.
Dat is onzin. Vaste contracten worden bijna niet gegeven, maar het komt erg zelden voor dat er bij ons geen contract wordt verlengd. Dan moet je de boel goed verbruien.
pi_140693654
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 00:30 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat is onzin. Vaste contracten worden bijna niet gegeven, maar het komt erg zelden voor dat er bij ons geen contract wordt verlengd. Dan moet je de boel goed verbruien.
In mijn omgeving heb ik het vaak genoeg meegemaakt dat iemand achttien werd en vervolgens geen contractverlenging kreeg. (Lees: te duur werd)
Hoogachtend
pi_140695918
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

In mijn omgeving heb ik het vaak genoeg meegemaakt dat iemand achttien werd en vervolgens geen contractverlenging kreeg. (Lees: te duur werd)
Als je weinig toegevoegde waarde hebt, dan is dat helaas het gevolg.
pi_140698983
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
In mijn omgeving heb ik het vaak genoeg meegemaakt dat iemand achttien werd en vervolgens geen contractverlenging kreeg. (Lees: te duur werd)
En dat is natuurlijk weer een eenzijdig verhaal. Het is natuurlijk makkelijker om te zeggen dat je te duur bent zodat je alle sympathie krijgt van je omgeving ipv dat je je werk minder goeddoet, je vaak te laat komt of je werktijden vergeet en veel shiften ruilt.
pi_140699728
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 06:47 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als je weinig toegevoegde waarde hebt, dan is dat helaas het gevolg.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:33 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

En dat is natuurlijk weer een eenzijdig verhaal. Het is natuurlijk makkelijker om te zeggen dat je te duur bent zodat je alle sympathie krijgt van je omgeving ipv dat je je werk minder goeddoet, je vaak te laat komt of je werktijden vergeet en veel shiften ruilt.
Ik geloof het eigenlijk wel. De Albert Heijn wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk uit zijn. In die Albert Heijns kom ik echt vrijwel nooit een 18+er tegen die geen senior/(A)SM/teamleider is. Dat zegt dan toch wel wat? Blijkbaar hebben ze keuze genoeg.
Hoogachtend
pi_140705747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:08 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Wil je omzet halen moet je extra dingen doen. Zeker op marge rijke groepen als deli/kaas, brood en agf kan je daarmee veel volume weg zetten.
(A)SM's en TL's die dat niet snappen doen hun werk niet goed. We zijn juist aan het terugkomen van alles moet centraal en geen eigen inzicht. Zorgt een product bij jou in de winkel wekelijks voor veel afboekingen en bijna geen verkoop? Saneren! Vragen klanten naar een bepaald product in jou wijk. toevoegen.

Waarom doen we het niet? Omdat onderhoud van B en C correcties relatief veel werk kost.
Hoe maak ik dat de (a)sm wijs?

Ik heb helemaal geen slechte verstandhouding met hen beiden, en we gaan zelfs regelmatig uit in Amsterdam met een groepje, ik wil niet betweterig gaan doen tegenover de (a)sm, maar ik weet gewoon 100% zeker dat ze het hier inderdaad niet bij het rechte eind hebben.

Een winkel moet je inderdaad zo goed mogelijk aanpassen op de wensen van de wijk/het dorp waar de supermarkt gevestigd is..

Maar de SM is een jaar of 30, de ASM 25, beide vrouwelijk (al zeg ik niet dat dit per se een verschil maakt), maar het zijn beiden echt types die naar AH cursussen gaan, en vervolgens denken dat ze in de winkel exact moeten uitvoeren wat er op de planningen staat, terwijl het vanuit het hoofdkantoor volgens mij veel meer bedoeld is als richtlijnen om zo veel mogelijk eenheid te houden binnen de AH formule.

Dat dit echter niet zo ver doorgedraafd moet worden dat je dan maar gewoon versproducten in het magazijn gaat stallen, ''omdat het nu eenmaal niet ingetekend is'', heeft natuurlijk een negatief effect op een winkel. Ten eerste zijn er dan maar 4 aanbiedingen die voor de klant in het oog springen (alleen datgene dat op de actiekop staat), ten tweede is bijvoorbeeld het schap van de snoeptomaten vaker leeg dan vol, omdat er maar 9 emmers in zo'n vak gaan bij ons, en dit binnen een half uur weer leeg is, waardoor het -gezien de andere werkzaamheden- bijna onmogelijk is om dit bij te houden, waardoor klanten ook nog eens mis grijpen bij een goedlopende actie.

(Net zoals dat er enkele weken terug tijdens die asperge-bonusactie, de hele veilingkist stond ingetekend met asperges)... Ik legde nog uit dat het zonde is om die hele bak vol te knallen met asperges, want dat liep niet zo hard dat je om de paar uur die bak weer bij kunt vullen, en als die asperges 2 dagen in het volle licht ongekoeld in zo'n bak liggen, worden ze bruin en kun je ze weggooien..

Maar nee hoor, die hele bak moest vol, want zo stond het op de tekening :') Geloof dat er in een week wel 20 colli asperges vernietigd zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mister_Bojangles op 04-06-2014 14:45:12 ]
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:17:41 #62
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140706804
Was zojuist in AH Haagdijk Breda, daar hebben ze van die te kleine friesbiljetten ophangen van de oranjehamsters. Is geen gezicht zo :')
Flesje bier
pi_140712909
Vraagje voor de AH experts hier: ik had gister een discussie met m'n vriend naar aanleiding van de aanbieding op snacksauzen. Is de Zaanse een A-merk of niet? Vriend dacht van niet, want goedkoop, ik denk van wel. Verlicht mij :)
pi_140712974
Zaanse valt inderdaad wel onder de aanbieding. Maar of het een A merk is, ik vind van niet.
  woensdag 4 juni 2014 @ 18:30:44 #65
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140713188
Weet het niet zeker maar ik dacht van wel.
Flesje bier
pi_140713383
Ik vind Zaanse ook geen A-merk, maar valt wel onder de aanbieding inderdaad.
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:09:06 #67
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_140724721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vraagje voor de AH experts hier: ik had gister een discussie met m'n vriend naar aanleiding van de aanbieding op snacksauzen. Is de Zaanse een A-merk of niet? Vriend dacht van niet, want goedkoop, ik denk van wel. Verlicht mij :)
eerder een b merk net als gouda's glorie.
BAM dit is 3KB
pi_140726941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Hoe maak ik dat de (a)sm wijs?

Ik heb helemaal geen slechte verstandhouding met hen beiden, en we gaan zelfs regelmatig uit in Amsterdam met een groepje, ik wil niet betweterig gaan doen tegenover de (a)sm, maar ik weet gewoon 100% zeker dat ze het hier inderdaad niet bij het rechte eind hebben.

Een winkel moet je inderdaad zo goed mogelijk aanpassen op de wensen van de wijk/het dorp waar de supermarkt gevestigd is..

Maar de SM is een jaar of 30, de ASM 25, beide vrouwelijk (al zeg ik niet dat dit per se een verschil maakt), maar het zijn beiden echt types die naar AH cursussen gaan, en vervolgens denken dat ze in de winkel exact moeten uitvoeren wat er op de planningen staat, terwijl het vanuit het hoofdkantoor volgens mij veel meer bedoeld is als richtlijnen om zo veel mogelijk eenheid te houden binnen de AH formule.

Dat dit echter niet zo ver doorgedraafd moet worden dat je dan maar gewoon versproducten in het magazijn gaat stallen, ''omdat het nu eenmaal niet ingetekend is'', heeft natuurlijk een negatief effect op een winkel. Ten eerste zijn er dan maar 4 aanbiedingen die voor de klant in het oog springen (alleen datgene dat op de actiekop staat), ten tweede is bijvoorbeeld het schap van de snoeptomaten vaker leeg dan vol, omdat er maar 9 emmers in zo'n vak gaan bij ons, en dit binnen een half uur weer leeg is, waardoor het -gezien de andere werkzaamheden- bijna onmogelijk is om dit bij te houden, waardoor klanten ook nog eens mis grijpen bij een goedlopende actie.

(Net zoals dat er enkele weken terug tijdens die asperge-bonusactie, de hele veilingkist stond ingetekend met asperges)... Ik legde nog uit dat het zonde is om die hele bak vol te knallen met asperges, want dat liep niet zo hard dat je om de paar uur die bak weer bij kunt vullen, en als die asperges 2 dagen in het volle licht ongekoeld in zo'n bak liggen, worden ze bruin en kun je ze weggooien..

Maar nee hoor, die hele bak moest vol, want zo stond het op de tekening :') Geloof dat er in een week wel 20 colli asperges vernietigd zijn.
Schetsen zijn inderdaad een richtlijn. Met de -in mijn mening- toch vaak voorkomende leveringsproblemen moeten dat ook zeker richtlijnen blijven. Als je geen reden hebt om daar van af te kijken: lekker die richtlijnen volgen. Maar soms gebeuren er nou eenmaal dingen waardoor je daar als winkel op moet in spelen.

Als een bancarella vol ligt met gehakt en kipblokjes en op de dinsdag niets wordt geleverd van het gehat, dan laat je die plek toch ook niet open tot er weer levering komt? Juist, die knal je gewoon vol met kipblokjes.
pi_140727361
Nee, dan laat je eerst meenemen in de evaluatie en dan leg je er kipblokjes neer ^O^
pi_140728790
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:55 schreef d4v1d het volgende:
Nee, dan laat je eerst meenemen in de evaluatie en dan leg je er kipblokjes neer ^O^
Ik zal jou laten meenemen.
pi_140731410
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik zal jou laten meenemen.
8.gif
pi_140732357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Hoe maak ik dat de (a)sm wijs?

Ik heb helemaal geen slechte verstandhouding met hen beiden, en we gaan zelfs regelmatig uit in Amsterdam met een groepje, ik wil niet betweterig gaan doen tegenover de (a)sm, maar ik weet gewoon 100% zeker dat ze het hier inderdaad niet bij het rechte eind hebben.

Een winkel moet je inderdaad zo goed mogelijk aanpassen op de wensen van de wijk/het dorp waar de supermarkt gevestigd is..

Maar de SM is een jaar of 30, de ASM 25, beide vrouwelijk (al zeg ik niet dat dit per se een verschil maakt), maar het zijn beiden echt types die naar AH cursussen gaan, en vervolgens denken dat ze in de winkel exact moeten uitvoeren wat er op de planningen staat, terwijl het vanuit het hoofdkantoor volgens mij veel meer bedoeld is als richtlijnen om zo veel mogelijk eenheid te houden binnen de AH formule.

Dat dit echter niet zo ver doorgedraafd moet worden dat je dan maar gewoon versproducten in het magazijn gaat stallen, ''omdat het nu eenmaal niet ingetekend is'', heeft natuurlijk een negatief effect op een winkel. Ten eerste zijn er dan maar 4 aanbiedingen die voor de klant in het oog springen (alleen datgene dat op de actiekop staat), ten tweede is bijvoorbeeld het schap van de snoeptomaten vaker leeg dan vol, omdat er maar 9 emmers in zo'n vak gaan bij ons, en dit binnen een half uur weer leeg is, waardoor het -gezien de andere werkzaamheden- bijna onmogelijk is om dit bij te houden, waardoor klanten ook nog eens mis grijpen bij een goedlopende actie.

(Net zoals dat er enkele weken terug tijdens die asperge-bonusactie, de hele veilingkist stond ingetekend met asperges)... Ik legde nog uit dat het zonde is om die hele bak vol te knallen met asperges, want dat liep niet zo hard dat je om de paar uur die bak weer bij kunt vullen, en als die asperges 2 dagen in het volle licht ongekoeld in zo'n bak liggen, worden ze bruin en kun je ze weggooien..

Maar nee hoor, die hele bak moest vol, want zo stond het op de tekening :') Geloof dat er in een week wel 20 colli asperges vernietigd zijn.
Tja een bekend probleem bij (A)SM 's die van buiten de organisatie komen.

De instuwing van snoeptomaten (veiling 2) en asperges (veiling 1) was vorige week op basis van secondplacing. De schetsen hadden deze alleen bij veilingkisten (fout op HK gemaakt)
Daarom hadden jullie dus veel.

Hoe je ze om krijgt is misschien door deze fout van HK te delen met ze hopelijk snappen ze dan dat het boekje niet heilig is.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140736604
Of ik vandaag even 3 uur (pin)kassa wil draaien omdat een caissière ziek is.
En ze komen mensen tekort bij VA.
Liever niet, maar ja ik kan het geld goed gebruiken. :P
pi_140737004
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Donald250 het volgende:
Of ik vandaag even 3 uur (pin)kassa wil draaien omdat een caissière ziek is.
En ze komen mensen tekort bij VA.
Liever niet, maar ja ik kan het geld goed gebruiken. :P
Werk je al in Rotterdam?
pi_140737099
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:06 schreef mujentas het volgende:

[..]

Werk je al in Rotterdam?
Nee, bij het filiaal waar ik gesprek had geven ze 3-9 uurs contracten p/w uit en hier heb ik sowieso 12. (Nu dus 15 deze week)
pi_140737787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Donald250 het volgende:
Of ik vandaag even 3 uur (pin)kassa wil draaien omdat een caissière ziek is.
En ze komen mensen tekort bij VA.
Liever niet, maar ja ik kan het geld goed gebruiken. :P
Hier ook bij gebel of ik vanavond kan komen

Maaltijd iesz graties zelfs terwijl ik er geen recht op heb eigenlijk *O*
pi_140739196
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hier ook bij gebel of ik vanavond kan komen

Maaltijd iesz graties zelfs terwijl ik er geen recht op heb eigenlijk *O*
:D Nice!
pi_140741465
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vraagje voor de AH experts hier: ik had gister een discussie met m'n vriend naar aanleiding van de aanbieding op snacksauzen. Is de Zaanse een A-merk of niet? Vriend dacht van niet, want goedkoop, ik denk van wel. Verlicht mij :)
Onder A-merk vallen volgens mij alle merken behalve ah huismerk en ah basic. Binnen het ssc in ieder geval zo (zaanse hoeve is bv ook een a-merk terwijl iedereen het als c-merk, want de goedkoopste, ziet)

A-merk staat dus ook wel voor. . Ander-merk dan het eigen merk.
pi_140744329
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Donald250 het volgende:
Of ik vandaag even 3 uur (pin)kassa wil draaien omdat een caissière ziek is.
En ze komen mensen tekort bij VA.
Liever niet, maar ja ik kan het geld goed gebruiken. :P
Ging het niet van je uitkering af?
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:11:12 #80
375927 Halldor
like a boss
pi_140744786
quote:
Ahold schrapt 210 banen op hoofdkantoor

Ahold schrapt 210 banen op het hoofdkantoor in Zaandam. Hierdoor moeten 130 huidige medewerkers naar een andere baan uitzien, waarbij gedwongen ontslag niet wordt uitgesloten.
Ahold schrapt 210 banen op hoofdkantoor
Foto: ANP
De rest van de banen verdwijnen via natuurlijk verloop en het niet invullen van vacatures. Dat maakte het supermarktconcern donderdag bekend.
De medewerkers van Ahold in Zaandam zijn donderdagochtend op de hoogte gebracht van de plannen. Die worden nu uitgewerkt. De reorganisatie moet over een jaar zijn afgerond, meldt een woordvoerder.
Op het hoofdkantoor werken 1500 mensen. Wereldwijd heeft het concern 220 duizend mensen in dienst.
De reorganisatie is onderdeel van een in januari aangekondigde stroomlijning van de Europese organisatie. Hierdoor moet Ahold zich beter kunnen concentreren op het belangrijkste merk op het continent, Albert Heijn.

Bron: http://www.nu.nl/economie(...)en-hoofdkantoor.html
14% minder personeel op HK, als dat maar goed gaat.
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:13:52 #81
425609 Reviews4all
Fan van technologie
pi_140744877
Moet je bij het ondertekenen van je contract een passpoort meenemen of is een ID-kaart ook goed?
Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:23:50 #82
375927 Halldor
like a boss
pi_140745211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef Reviews4all het volgende:
Moet je bij het ondertekenen van je contract een passpoort meenemen of is een ID-kaart ook goed?
ID-kaart is voldoende. Ze zullen hem kopiëren voor in je dossier.
pi_140745455
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef Reviews4all het volgende:
Moet je bij het ondertekenen van je contract een passpoort meenemen of is een ID-kaart ook goed?
Vergeet je geboortebewijs, je kentekenbewijs (als je die hebt en natuurlijk) en een verklaring omrent goed gedrag niet *)

:')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2014 14:32:24 ]
pi_140748516
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hier ook bij gebel of ik vanavond kan komen

Maaltijd iesz graties zelfs terwijl ik er geen recht op heb eigenlijk *O*
Netjes. :P
pi_140750326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef Reviews4all het volgende:
Moet je bij het ondertekenen van je contract een passpoort meenemen of is een ID-kaart ook goed?
Een passpoort is niet verplicht om te hebben, dus die kunnen ze niet eisen.
pi_140754380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:56 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ging het niet van je uitkering af?
Zolang ik onder de grens van ¤300,- per maand blijf niet. :)
pi_140759947
De colli aantallen van vlees morgen :') bbq alarm :{

Ik ben wel benieuwd hoeveel ferry binnen krijgt als XL

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2014 21:56:55 ]
pi_140805759
Zo maar eens de drukte in, eens kijken tot hoe lang het duurt met dit weer.
pi_140818299
Wat een kutdag :(
pi_140818330
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef d4v1d het volgende:
Wat een kutdag :(
Why?
pi_140818473
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Why?
Pagina 148 uit mijn dagboek: ( :') )

Nou goed, om 2 uur kwam ik daar aan. Stonden tweeënhalve restanten kar. Die gaan wegvullen. Kwam de wagen pas om fucking 4 uur, normaal komt die tussen 1 en 2 :'). Maargoed, die ook gaan wegvullen. bijna 400 colli wat normaal hoogstens 280 is. Om 5 uur eindigt normaal de shift en gingen er dus een heleboel mensen weg.. (Laat die dan pas om 4 uur komen zodat ze niet om 5 uur alweer weg hoeven. Maargoed :') ) Stond ik dus met 3 of 4 karren zuivel in m'n eentje :'). Ondertussen 3 keer moeten uitrukken met de zamboni omdat er opeens een pak melk die al op de restanten kar stond lek ging en er wat wijn viel :').

Ohja, en het was warm :r
pi_140818776
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Pagina 148 uit mijn dagboek: ( :') )

Nou goed, om 2 uur kwam ik daar aan. Stonden tweeënhalve restanten kar. Die gaan wegvullen. Kwam de wagen pas om fucking 4 uur, normaal komt die tussen 1 en 2 :'). Maargoed, die ook gaan wegvullen. bijna 400 colli wat normaal hoogstens 280 is. Om 5 uur eindigt normaal de shift en gingen er dus een heleboel mensen weg.. (Laat die dan pas om 4 uur komen zodat ze niet om 5 uur alweer weg hoeven. Maargoed :') ) Stond ik dus met 3 of 4 karren zuivel in m'n eentje :'). Ondertussen 3 keer moeten uitrukken met de zamboni omdat er opeens een pak melk die al op de restanten kar stond lek ging en er wat wijn viel :').

Ohja, en het was warm :r
Vanmiddag was het nog 367. Het wordt steeds meer :')
pi_140818962
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef mujentas het volgende:

[..]

Vanmiddag was het nog 367. Het wordt steeds meer :')
Ik zei bijna 400. :6

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 23:07:37 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:16:33 #94
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_140819182
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Pagina 148 uit mijn dagboek: ( :') )

Nou goed, om 2 uur kwam ik daar aan. Stonden tweeënhalve restanten kar. Die gaan wegvullen. Kwam de wagen pas om fucking 4 uur, normaal komt die tussen 1 en 2 :'). Maargoed, die ook gaan wegvullen. bijna 400 colli wat normaal hoogstens 280 is. Om 5 uur eindigt normaal de shift en gingen er dus een heleboel mensen weg.. (Laat die dan pas om 4 uur komen zodat ze niet om 5 uur alweer weg hoeven. Maargoed :') ) Stond ik dus met 3 of 4 karren zuivel in m'n eentje :'). Ondertussen 3 keer moeten uitrukken met de zamboni omdat er opeens een pak melk die al op de restanten kar stond lek ging en er wat wijn viel :').

Ohja, en het was warm :r
Wat een geweldig leven heb jij toch
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_140819344
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wat een geweldig leven heb jij toch
Ja he. 8-)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 23:22:50 ]
pi_140819696
Bijna net zo geweldig ah leven als ik. :)
pi_140819991
Dit topic is echt dood.
Hoogachtend
pi_140820017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Dit topic is echt dood.
Is bijna allemaal verhuist naar WhatsApp. ;)
  zondag 8 juni 2014 @ 00:21:09 #99
387249 exelletor
exelleren?
pi_140820730
Het is veel gezelliger zonder al die domme Jumbo medewerkers. :Y
pi_140821331
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:21 schreef exelletor het volgende:
Het is veel gezelliger zonder al die domme Jumbo medewerkers. :Y
Wie werkt er bij de jumbo?

Nederland heeft geen fatsoenlijke supermarkten meer, dus ik kom nooit meer in de supermarkt.
Hoogachtend
pi_140821345
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:49 schreef einschtein het volgende:

[..]

Is bijna allemaal verhuist naar WhatsApp. ;)
Mensen die je via FOK! kent op WhatsApp hebben is wel triest.
Hoogachtend
pi_140822123
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Mensen die je via FOK! kent op WhatsApp hebben is wel triest.
Daar kunnen we echter alles zeggen, daar leest de concurrentie niet mee.
  zondag 8 juni 2014 @ 01:27:13 #103
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_140822177
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Mensen die je via FOK! kent op WhatsApp hebben is wel triest.
jemig ga een leven zoeken.
BAM dit is 3KB
pi_140823620
Zo werd ik vanavond om 23:15 door een oud collega geapped of ik nog een klein drankje kwam doen in één of andere nieuwe kroeg. Twijfel twijfel, een vriend van me was net weg gegaan en eigenlijk lustte ik nog wel een drankje. Dus ben ik uiteindelijk maar die kant op gegaan.

Was er dus echt super gezellig (te zien aan de tijd die het nu is:)). Klein maar gezellig.
Lief dagboek, ik ga slapen, na een stoute avond ;)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140825017
quote:
13s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef d4v1d het volgende:
De colli aantallen van vlees morgen :') bbq alarm :{

Ik ben wel benieuwd hoeveel ferry binnen krijgt als XL
.

Geen idee, ik heb drie dagen weekend. Ik hoor dinsdag wel hoe het gelopen is.
pi_140825359
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Wie werkt er bij de jumbo?

Nederland heeft geen fatsoenlijke supermarkten meer, dus ik kom nooit meer in de supermarkt.
Dat je van de voedselbank leeft, heeft waarschijnlijk een andere reden dan dat Nederland geen fatsoenlijke supermarkten meer heeft :')
pi_140825826
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:02 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat je van de voedselbank leeft, heeft waarschijnlijk een andere reden dan dat Nederland geen fatsoenlijke supermarkten meer heeft :')
En dat rijmt.
pi_140825845
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Wie werkt er bij de jumbo?

Nederland heeft geen fatsoenlijke supermarkten meer, dus ik kom nooit meer in de supermarkt.
Mensen die denken dat ze AH medewerkers hebben door te zeggen dat ze naar de jumbo gaan :')

Ik kom er zelf ook regelmatig. Gister nog as we speak.
pi_140825996
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Mensen die denken dat ze AH medewerkers hebben door te zeggen dat ze naar de jumbo gaan :')

Ik kom er zelf ook regelmatig. Gister nog as we speak.
AH is niet 'de supermarkt.' Ik zei dat ik on geen supermarkt meer kom.
Hoogachtend
  zondag 8 juni 2014 @ 10:53:41 #110
387249 exelletor
exelleren?
pi_140826088
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
AH is niet 'de supermarkt.' Ik zei dat ik on geen supermarkt meer kom.
Jij haalt al je boodschappen bij de "ambachtelijke" slager/bakker/groenteboer om de hoek? Yeah, right.
pi_140826298
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:53 schreef exelletor het volgende:

[..]

Jij haalt al je boodschappen bij de "ambachtelijke" slager/bakker/groenteboer om de hoek? Yeah, right.
Ik denk eerder dat zijn moedertje voor de boodschappen zorgt :)
pi_140834001
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

AH is niet 'de supermarkt.' Ik zei dat ik on geen supermarkt meer kom.
Waar doe jij dan je boodschappen? :) Of maak je alle mixen, qua kruiden e.d. ook zelf?

Fruit en vlees weet ik nog wel vervangende winkels voor, doh. Maar qua kruiden en pakketten, Honih enzo, kom ik toch weer bij een supermarkt uit.
pi_140835139
Mensen, ik snap er echt niets meer van.

Mijn filiaal draait zo ongelooflijk slecht. Alle mensen uit deze woonplaats (ouders/familie komt er ook vandaan) klagen, en heel veel mensen wijken al uit naar Jumbo/AH's in de omgeving...

Het is ook gewoon een klote winkel, want ik doe er zelf ook wel eens boodschappen, en je moet eigenlijk altijd afwijken van wat je van plan was te gaan eten die avond, want je grijpt altijd wel naast bepaalde ingrediënten.

Zelf werk ik maar één dag per week, maar ik zie wel dat de manier waarop deze winkel wordt geleid gewoon simpelweg niet kan. Maakt de naam van AH kapot, je staat ook gewoon voor lul met zo'n winkel..

Gisteren was ik dus aan het werk, warmste dag van het jaar (tot nu toe), maar er waren geen aardbeien, geen komkommers, geen bananen, bijna alle sla was op, bijna alle paprikas/tomaten waren op, en alsof dat nog niet erg genoeg was; Er was geen BBQ vlees.

De SM is een vrij jonge vrouw, die voornamelijk bezig is met haar mobiele telefoon en echt alleen aanwezig lijkt te zijn om te socializen met de medewerkers die zij graag mag. Beetje popi jopie doen, vooral niet te veel op de winkelvloer komen, en als er ook maar iemand leuks pauze aan het houden is gaat ze zelf ook in de kantine zitten..

Allemaal leuk en aardig, maar hoe kan het dat zoiets gewoon mogelijk is? Albert Heijn moet toch niet willen dat hun winkels er zo bij liggen en zo worden geleid?
pi_140837177
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:02 schreef einschtein het volgende:

[..]

Waar doe jij dan je boodschappen? :) Of maak je alle mixen, qua kruiden e.d. ook zelf?

Fruit en vlees weet ik nog wel vervangende winkels voor, doh. Maar qua kruiden en pakketten, Honih enzo, kom ik toch weer bij een supermarkt uit.
Ik laat mijn ouders de boodschappen doen.
Hoogachtend
pi_140837229


[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2014 17:53:12 ]
pi_140838133
Al die reacties op de FB pagina over het statiegeld.
Allemaal kopiërende "kuddedieren". :')
pi_140838172
quote:
11s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Die mensen moeten zich echt vervelend :{...
pi_140838457
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik laat mijn ouders de boodschappen doen.
Net of dat jij thuis iets te vertellen hebt :')
pi_140840614
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:36 schreef Badger. het volgende:
Mensen, ik snap er echt niets meer van.

Mijn filiaal draait zo ongelooflijk slecht. Alle mensen uit deze woonplaats (ouders/familie komt er ook vandaan) klagen, en heel veel mensen wijken al uit naar Jumbo/AH's in de omgeving...

Het is ook gewoon een klote winkel, want ik doe er zelf ook wel eens boodschappen, en je moet eigenlijk altijd afwijken van wat je van plan was te gaan eten die avond, want je grijpt altijd wel naast bepaalde ingrediënten.

Zelf werk ik maar één dag per week, maar ik zie wel dat de manier waarop deze winkel wordt geleid gewoon simpelweg niet kan. Maakt de naam van AH kapot, je staat ook gewoon voor lul met zo'n winkel..

Gisteren was ik dus aan het werk, warmste dag van het jaar (tot nu toe), maar er waren geen aardbeien, geen komkommers, geen bananen, bijna alle sla was op, bijna alle paprikas/tomaten waren op, en alsof dat nog niet erg genoeg was; Er was geen BBQ vlees.

De SM is een vrij jonge vrouw, die voornamelijk bezig is met haar mobiele telefoon en echt alleen aanwezig lijkt te zijn om te socializen met de medewerkers die zij graag mag. Beetje popi jopie doen, vooral niet te veel op de winkelvloer komen, en als er ook maar iemand leuks pauze aan het houden is gaat ze zelf ook in de kantine zitten..

Allemaal leuk en aardig, maar hoe kan het dat zoiets gewoon mogelijk is? Albert Heijn moet toch niet willen dat hun winkels er zo bij liggen en zo worden geleid?
Als de resultaten okay zijn en de klachten niet bij het OM komen, dan komen ze er nooit achter en heeft de SM geen reden om ook maar iets te veranderen.
  zondag 8 juni 2014 @ 20:54:00 #120
387249 exelletor
exelleren?
pi_140843229
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:36 schreef Badger. het volgende:
Mensen, ik snap er echt niets meer van.

Mijn filiaal draait zo ongelooflijk slecht. Alle mensen uit deze woonplaats (ouders/familie komt er ook vandaan) klagen, en heel veel mensen wijken al uit naar Jumbo/AH's in de omgeving...

Het is ook gewoon een klote winkel, want ik doe er zelf ook wel eens boodschappen, en je moet eigenlijk altijd afwijken van wat je van plan was te gaan eten die avond, want je grijpt altijd wel naast bepaalde ingrediënten.

Zelf werk ik maar één dag per week, maar ik zie wel dat de manier waarop deze winkel wordt geleid gewoon simpelweg niet kan. Maakt de naam van AH kapot, je staat ook gewoon voor lul met zo'n winkel..

Gisteren was ik dus aan het werk, warmste dag van het jaar (tot nu toe), maar er waren geen aardbeien, geen komkommers, geen bananen, bijna alle sla was op, bijna alle paprikas/tomaten waren op, en alsof dat nog niet erg genoeg was; Er was geen BBQ vlees.

De SM is een vrij jonge vrouw, die voornamelijk bezig is met haar mobiele telefoon en echt alleen aanwezig lijkt te zijn om te socializen met de medewerkers die zij graag mag. Beetje popi jopie doen, vooral niet te veel op de winkelvloer komen, en als er ook maar iemand leuks pauze aan het houden is gaat ze zelf ook in de kantine zitten..

Allemaal leuk en aardig, maar hoe kan het dat zoiets gewoon mogelijk is? Albert Heijn moet toch niet willen dat hun winkels er zo bij liggen en zo worden geleid?
Ik dacht eerst dat jij bij mij in het filiaal werkt. Toen las ik over de jonge vrouw als SM, nee, die hebben wij niet. ;(
pi_140844543
Komt OM niet eens in de zoveel tijd langs dan?
pi_140852477
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Komt OM niet eens in de zoveel tijd langs dan?
Jawel, maar als alles dan op en top in orde is. Merken zij het ook niet. ;)

De winkel wordt meestal is meestal gespiegeld als de OM langs komt. Vind ik zelf nogal achterbaks, maar okay.
  zondag 8 juni 2014 @ 23:53:22 #123
387249 exelletor
exelleren?
pi_140854068
Hier deden wij vroeger de weekrestanten voordat de OM kwam. :D Voor de rest van de zooi en tegenwoordig - geen uren. _O_
pi_140854785
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:51 schreef einschtein het volgende:

[..]

Als de resultaten okay zijn en de klachten niet bij het OM komen, dan komen ze er nooit achter en heeft de SM geen reden om ook maar iets te veranderen.
De winkel draait al onder plan qua omzet zolang zij er zit... Lijkt me niet bepaald een goed resultaat.

En natuurlijk heeft een SM wel reden om iets te veranderen als iedereen in de omgeving je winkel belachelijk loopt te maken, wat is dat nou voor loonslaaf instelling.
pi_140857753
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 00:06 schreef Badger. het volgende:

[..]

De winkel draait al onder plan qua omzet zolang zij er zit... Lijkt me niet bepaald een goed resultaat.

En natuurlijk heeft een SM wel reden om iets te veranderen als iedereen in de omgeving je winkel belachelijk loopt te maken, wat is dat nou voor loonslaaf instelling.
Als je als SM geen waarde hecht aan de mening van hen die om je heen lopen. Als SM zul je hoe dan ook naar je OM moeten luisteren. Da's nou eenmaal je baas.
pi_140858477
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:42 schreef mujentas het volgende:

[..]

Net of dat jij thuis iets te vertellen hebt :')
Vroeger deed ik zelf nog wel eens een boodschap, maar dat doe ik niet meer. Vandaar dit dus.
Hoogachtend
pi_140858510
Als jullie trouwens allemaal een foto van jullie knapste kassameisje van de winkel sturen, dan selecteer ik het knapste kassameisje van alle FOK! AH filialen.
Hoogachtend
pi_140861306
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Als jullie trouwens allemaal een foto van jullie knapste kassameisje van de winkel sturen, dan selecteer ik het knapste kassameisje van alle FOK! AH filialen.
Mijn inzending is toch wel Gerrie:



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2014 07:36:09 ]
pi_140862192
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 01:28 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Vroeger deed ik zelf nog wel eens een boodschap, maar dat doe ik niet meer. Vandaar dit dus.
Jij mocht vroeger naar de supermarkt om producten te halen die je moeder vergeten was? :')
pi_140862216
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 09:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Jij mocht vroeger naar de supermarkt om producten te halen die je moeder vergeten was? :')
En dan stiekem een zakje chips voor jezelf meenemen en hopen dat je moeder het niet merkt.

:')
  maandag 9 juni 2014 @ 16:56:44 #131
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_140875360
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:54 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat jij bij mij in het filiaal werkt. Toen las ik over de jonge vrouw als SM, nee, die hebben wij niet. ;(
:{w Ik ben het niet :6
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_140893941
Wtf , ik sta bij de koeling voor voorverpakte kaaswaren, zie ik ineens een klant(vrouwlijk ofc) een schap leeghalen midden in de koeling en het dan FOFI terugzetten :') Toen ik haar erop aansprak rende ze ineens de winkel uit :X
Bleek de halve koeling ineens FOFI gevuld te zijn 8)7 was weer uur extra werk om alles uit tezoeken
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_140895791
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef ikweetnietwat het volgende:
Wtf , ik sta bij de koeling voor voorverpakte kaaswaren, zie ik ineens een klant(vrouwlijk ofc) een schap leeghalen midden in de koeling en het dan FOFI terugzetten :') Toen ik haar erop aansprak rende ze ineens de winkel uit :X
Bleek de halve koeling ineens FOFI gevuld te zijn 8)7 was weer uur extra werk om alles uit tezoeken
FOFI :')
pi_140896036
Wat fijn zo'n levering in de avond die 90 minuten te laat is. Daar sta je dan met 30 man ;(
pi_140896978
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef Wupgup het volgende:
Wat fijn zo'n levering in de avond die 90 minuten te laat is. Daar sta je dan met 30 man ;(
Iets harder werken dan :{w
pi_140918290
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

FOFI :')
_O- :')
pi_140919683
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef ikweetnietwat het volgende:
Wtf , ik sta bij de koeling voor voorverpakte kaaswaren, zie ik ineens een klant(vrouwlijk ofc) een schap leeghalen midden in de koeling en het dan FOFI terugzetten :') Toen ik haar erop aansprak rende ze ineens de winkel uit :X
Bleek de halve koeling ineens FOFI gevuld te zijn 8)7 was weer uur extra werk om alles uit tezoeken
Is FOFI het tegenovergestelde van FIFO bij jou ofzo? want als je FIFO bedoelt, is dat toch echt extreem chill dat iemand opeens alles op code gaat zetten?
pi_140920016
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef ikweetnietwat het volgende:
Wtf , ik sta bij de koeling voor voorverpakte kaaswaren, zie ik ineens een klant(vrouwlijk ofc) een schap leeghalen midden in de koeling en het dan FOFI terugzetten :') Toen ik haar erop aansprak rende ze ineens de winkel uit :X
Bleek de halve koeling ineens FOFI gevuld te zijn 8)7 was weer uur extra werk om alles uit tezoeken
LIFO bedoel je, last in first out.
pi_140920107
Dat deed ik vroeger weleens. Vakkenvuller helemaal geïrriteerd haha. Echt fantastisch.
Hoogachtend
pi_140920610
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef ikweetnietwat het volgende:
Toen ik haar erop aansprak rende ze ineens de winkel uit :X
Had haar dan vastgepakt en gevraagd naar de motieven etc. Was veel spannerder geweest om te lezen nu.
pi_140923731
Nog 2 daagjes werken. :Y
pi_140923968
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:00 schreef einschtein het volgende:
Nog 2 daagjes werken. :Y
En dan maandag starten in Rotterdam? :D
Ben je inmiddels al verhuisd?
pi_140925491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Dat deed ik vroeger weleens. Vakkenvuller helemaal geïrriteerd haha. Echt fantastisch.
Ah, vandaar dat je niet meer in de supermarkt mag komen. Je moeder werd boos ^O^
pi_140932395
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:06 schreef Donald250 het volgende:

[..]

En dan maandag starten in Rotterdam? :D
Ben je inmiddels al verhuisd?
Jup! :D

Morgen gaat de laatste doos heen, mijn belangrijkste spul staat er al. :D
pi_140933070
quote:
Een volledig mislukte gelukte poging het nieuws te halen met een onzinnig beeldschoon dansje.
pi_140933320
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef jffry101 het volgende:

[..]

Een volledig mislukte gelukte poging het nieuws te halen met een onzinnig beeldschoon dansje.
_O-
Hoe verzin je het Jeffrey. :P
pi_140935537
Iets met autisme inspiratie, waardoor mijn brein aan veel betere andere dingen denkt.
pi_140935641
quote:
Ook geen hond die er naar kijkt. _O-
pi_140939669
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:07 schreef Remcaw het volgende:

[..]

LIFO bedoel je, last in first out.
Dit :p
Ben te lui om nieuwe afkortingen te maken
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_140951955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:50 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

Dit :p
Ben te lui om nieuwe afkortingen te maken
Dat is een welbekende afkorting
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:55:13 #152
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_140954966
Ligt Plaza eruit ofzo?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_140955123
NIet alleen plaza
Het hele netwerk in alle ah's en dc's schijnt. er rijden al vanaf 11 uur geen vrachtwagens meer heb ik vernomen (via onofficiele kanalen, plaza etc. werkt natuurlijk niet)
pi_140956657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:00 schreef SausDip het volgende:
NIet alleen plaza
Het hele netwerk in alle ah's en dc's schijnt. er rijden al vanaf 11 uur geen vrachtwagens meer heb ik vernomen (via onofficiele kanalen, plaza etc. werkt natuurlijk niet)
heb ik ook gehoord idd.
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:53:49 #155
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_140956736
Handig
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_140956805
ik werk in dc tilburg vanaf 9.45 lag alles plat
pi_140957302
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:55 schreef amp25 het volgende:
ik werk in dc tilburg vanaf 9.45 lag alles plat
Is het inmiddels al opgelost?
pi_140957595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:10 schreef Patrickk het volgende:

[..]

Is het inmiddels al opgelost?
om half 2 toen ik ging nog niet
pi_140957611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:19 schreef amp25 het volgende:

[..]

om half 2 toen ik ging nog niet
pff zwaar klote. Hoop dat de versvracht nog wel komt, want met dit weer geen vers is niet te doen
pi_140957791
Hier werkt plaza weer.
pi_140957838
Houdbaar onderweg met vier uur vertraging.
pi_140958321
Toen ik wegging om 14.00 ook nog geen vracht geleverd, storing bij de kassa's en beltegoed kon niet worden verkocht.
Ben benieuwd of het opgelost gaat worden en wanneer.
pi_140960171
Alle middag en avond ritten geannuleerd volgens de distrifood site, maar hier staat nu toch een wagen te lossen?
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:37:14 #164
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_140960227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef Ferry_76 het volgende:
Alle middag en avond ritten geannuleerd volgens de distrifood site, maar hier staat nu toch een wagen te lossen?
quote:
Leveringen

Door de storing leveren we vandaag een groot deel van de orders niet uit. We kunnen op dit moment helaas geen winkelspecifieke informatie geven. We begrijpen dat dit lastig is voor winkels maar er is nog een grote hoeveelheid data die eerst verwerkt moet worden om inzicht te krijgen.

De middag- en avond leveringen voor stroom 1, 2, 3 en 9 zijn (groten)deels doorgehaald.
Restanten van de doorgehaalde stromen zullen vandaag of morgen nageleverd worden.
De order van vandaag van Bloemen, Kaas en Non-food assortiment (transitostromen) wordt ook vandaag of morgen nageleverd.
De diepvries- en broodleveringen zijn door dit probleem niet geraakt.
Waarschijnlijk mikken ze heel blok 4 en 5 eruit, maar wordt er van 3 nog het een en ander beleverd. Door het transitoverschil was er natuurlijk op het LDC en LVC al eea gepickt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  User die overal opduikt 2022 woensdag 11 juni 2014 @ 17:41:37 #165
186611 Haags
pi_140960371
Wat een zooitje vandaag.
Zonder wrijving geen glans
pi_140961265
wordt morgen een hel op het dc :( :(
pi_140961319
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef Ferry_76 het volgende:
Alle middag en avond ritten geannuleerd volgens de distrifood site, maar hier staat nu toch een wagen te lossen?
Wat geloof je een niet-AH site dan ook?

Hier komt vers met een vertraging van 2,5u oid. Dan is het maar de vraag hoeveel er binnenkomt.
pi_140969685
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:12 schreef einschtein het volgende:

Wat geloof je een niet-AH site dan ook?
Wél de site die ruim drie weken geleden al precies wist te melden welke WK aktie AH had. ;)

En van AH hoorden of lazen we überhaupt al niets (Jeej Plaza!) dus dan maar via andere bronnen.
pi_140969937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef Ferry_76 het volgende:
Alle middag en avond ritten geannuleerd volgens de distrifood site, maar hier staat nu toch een wagen te lossen?
Maar dat zal wel een incomplete levering zijn geweest.

De chauffeur die hier 10 containers (van de 40-50) kwam brengen zei dat alles wat al klaar gezet was wordt uitgeleverd. Er kan/kon niks nieuws worden gedaan.

Toen ik net bij pakbonnen keek zag ik ook alleen het LVC. Niks van het RDC.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2014 22:08:13 ]
pi_140970018
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:55 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar dat zal wel een incomplete levering zijn geweest.

De chauffeur die hier 10 containers (van de 40-50) kwam brengen zij dat alles wat al klaar gezet was wordt uitgeleverd. Er kan/kon niks nieuws worden gedaan.

Toen ik net bij pakbonnen keek zag ik ook alleen het LVC. Niks van het RDC.
Dat zal morgen best veel extra werk opleveren :Y
pi_140970539
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Dat zal morgen best veel extra werk opleveren :Y
:'(

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2014 22:07:47 ]
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:15:10 #172
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_140970895
Zo, dat was me wel weer een dagje. Volgens laatste bericht zouden wij geen vracht meer ontvangen. Dus ik sluit om 21:00 uur de voordeur en wat komt daar aanrijden; juist de vrachtwagen. 4 containers LVC. Dus maar even langer gebleven en die nog even weggevuld.

Ik maak me zorgen over morgen. Voorraadstand is nog niet rechtgetrokken en het OBM verloopt over 16 minuten :X. Vrees dus dat we morgenavond te weinig handel krijgen en vrijdag tijdens Nederland-Spanje een flinke berg. Wordt leuk om een extra vulploeg te regelen -O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_140971232
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:
Zo, dat was me wel weer een dagje. Volgens laatste bericht zouden wij geen vracht meer ontvangen. Dus ik sluit om 21:00 uur de voordeur en wat komt daar aanrijden; juist de vrachtwagen. 4 containers LVC. Dus maar even langer gebleven en die nog even weggevuld.

Ik maak me zorgen over morgen. Voorraadstand is nog niet rechtgetrokken en het OBM verloopt over 16 minuten :X. Vrees dus dat we morgenavond te weinig handel krijgen en vrijdag tijdens Nederland-Spanje een flinke berg. Wordt leuk om een extra vulploeg te regelen -O-
Rt Schuimpjes. ^O^ Maar goed, normaal is onze donderdag avond levering een stuk groter dan levering van vrijdag avond, dus ben benieuwd. :)
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:22:27 #174
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_140971246
Volgens de laatste mail (20.25 uur) betreffende de systeemstoringen zou plaza weer bereikbaar moeten zijn? Hmmm zeker alleen in de winkels, want inloggen.... Ho maar
(3rd party not responding).... :'(
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_140971266
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:
Zo, dat was me wel weer een dagje. Volgens laatste bericht zouden wij geen vracht meer ontvangen. Dus ik sluit om 21:00 uur de voordeur en wat komt daar aanrijden; juist de vrachtwagen. 4 containers LVC. Dus maar even langer gebleven en die nog even weggevuld.

Ik maak me zorgen over morgen. Voorraadstand is nog niet rechtgetrokken en het OBM verloopt over 16 minuten :X. Vrees dus dat we morgenavond te weinig handel krijgen en vrijdag tijdens Nederland-Spanje een flinke berg. Wordt leuk om een extra vulploeg te regelen -O-
Mja, fvos is natuurlijk apart van de replenishment systemen, dus wellicht dat die systemen het wel juist oppakken.
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:23:51 #176
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_140971312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef mujentas het volgende:

[..]

Mja, fvos is natuurlijk apart van de replenishment systemen, dus wellicht dat die systemen het wel juist oppakken.
Ik ben benieuwd. Toen ik rond 22:00 uur wegging stond de teller nog op 1000 colli
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_140971344
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef joey_k het volgende:
Volgens de laatste mail (20.25 uur) betreffende de systeemstoringen zou plaza weer bereikbaar moeten zijn? Hmmm zeker alleen in de winkels, want inloggen.... Ho maar
(3rd party not responding).... :'(
Ik kan gewoon inloggen.

Een extra ploeg zou een uitdaging worden vrijdag ;( .
pi_140971392
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Toen ik rond 22:00 uur wegging stond de teller nog op 1000 colli
Het zou natuurlijk ook kunnen dat het pas vannacht of morgen wordt rechtgetrokken met een 0-eab
pi_140971414
Daar is de DC melding alweer met een te groot volume, 7 hele containers in de deellevering.
pi_140971526
Hier was vandaag niks binnen gekomen(op diepvries en brood dan). Gezien het feit dat er bij de houdbaar initieel zou moeten zitten, ben ik echt benieuwd naar morgen. :Y
pi_140971630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef exelletor het volgende:
Hier was vandaag niks binnen gekomen(op diepvries en brood dan). Gezien het feit dat er bij de houdbaar initieel zou moeten zitten, ben ik echt benieuwd naar morgen. :Y
Ach dan is het nog op tijd, zondag was de wagen met de helft van de actievulling 90 minuten te laat...
pi_140971668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef exelletor het volgende:
Hier was vandaag niks binnen gekomen(op diepvries en brood dan). Gezien het feit dat er bij de houdbaar initieel zou moeten zitten, ben ik echt benieuwd naar morgen. :Y
Die krijg je heus wel :+
pi_140971722
kudt plaza.
pi_140971756
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:30 schreef Wupgup het volgende:
Ach dan is het nog op tijd, zondag was de wagen met de helft van de actievulling 90 minuten te laat...
LDC(en een klein deel van rdc) krijgen we zaterdag avond. :)
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:30 schreef mujentas het volgende:
Die krijg je heus wel :+
I know, maar meer dat ik benieuwd ben naar het aantal containers. :Y
pi_140971784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef exelletor het volgende:

[..]

LDC(en een klein deel van rdc) krijgen we zaterdag avond. :)

[..]

I know, maar meer dat ik benieuwd ben naar het aantal containers. :Y
450
pi_140971785
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:30 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die krijg je heus wel :+
_O-
pi_140971842
Ik ben vooral bang voor vers hier :P HB hebben we in de ochtend gehad gelukkig 2 á 3 uurtjes voor de storing begon. Dus dat kan volgensmij alleen maar meevallen dat we iets minder krijgen omdat het systeem nog niet helemaal lekker werkt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2014 22:34:11 ]
pi_140972007
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben vooral bang voor vers hier :P HB hebben we in de ochtend gehad gelukkig 2 á 3 uurtjes voor de storing begon. Dus dat kan volgensmij alleen maar meevallen dat we iets minder krijgen omdat het systeem nog niet helemaal lekker werkt
De halve vers afdeling is hier leeg. :')
pi_140972089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef exelletor het volgende:

[..]

De halve vers afdeling is hier leeg. :')
Ik dacht dat jij vrij had :?
pi_140972125
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef mujentas het volgende:
Ik dacht dat jij vrij had :?
Ze hebben niet voor niks whatsapp uitgevonden. ;)
pi_140972296
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:38 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ze hebben niet voor niks whatsapp uitgevonden. ;)
Ah, hebben ze het daar voor uitgevonden ^O^
pi_140972306
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:41 schreef mujentas het volgende:
Ah, hebben ze het daar voor uitgevonden ^O^
:') ~O>
pi_140972336
Niet door de AH dan, want ICT en AH dat gaat niet samen...
pi_140972400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:42 schreef Wupgup het volgende:
Niet door de AH dan, want ICT en AH dat gaat niet samen...
Dat mag duidelijk zijn. :')
pi_140972455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:48 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Wél de site die ruim drie weken geleden al precies wist te melden welke WK aktie AH had. ;)

En van AH hoorden of lazen we überhaupt al niets (Jeej Plaza!) dus dan maar via andere bronnen.
Klopt, maar met dit soort belangrijke dingen ga ik echt niet uit van wat er op een sites van derden staat.
pi_140972522
Wij krijgen alleen LVC, 2 containers. :D En het andere filiaal had er 3. En dat was de hele vrachtwagen.

Oh ja, en retouren konden ook niet mee want de bon die die vent bij zich had klopte niet. Heuhh.
pi_140972596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef einschtein het volgende:

[..]

Klopt, maar met dit soort belangrijke dingen ga ik echt niet uit van wat er op een sites van derden staat.
Info via een AH woordvoerder: http://www.distrifood.nl/(...)or-storing-1539903W/
pi_140972738
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:46 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Info via een AH woordvoerder: http://www.distrifood.nl/(...)or-storing-1539903W/
Dat is wat anders, dat is info van een woordvoerder. :P

Ik kan die pagina niet lezen, moet me registreren. Ja, dikke doei.
pi_140972768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:49 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat is wat anders, dat is info van een woordvoerder. :P

Ik kan die pagina niet lezen, moet me registreren. Ja, dikke doei.
openen in incognita modus ^O^
pi_140972901
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

openen in incognita modus ^O^
Zelfs dan doet ie het niet. Incognito-modus is puur voor cookies/geschiedenis e.d., ik denk dat Distrifood op IP oid gaat.
pi_140972910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:49 schreef einschtein het volgende:

Dat is wat anders, dat is info van een woordvoerder. :P

Ik kan die pagina niet lezen, moet me registreren. Ja, dikke doei.
quote:
ZAANDAM – Verschillende winkels van Albert Heijn kampen donderdagochtend met lege schappen. Oorzaak is een interne systeemstoring bij de marktleider.

Lege schappen bij AH door storing
Dat bevestigt AH-woordvoerder Dagna Hoogkamer tegen Distrifood. Oorzaak is een verbindingsprobleem tussen datacenters, waardoor de systemen niet goed met elkaar communiceren. 'Door de storing is het onvermijdelijk dat klanten hier morgenvroeg hinder van ondervinden. Grosso modo missen we een halve uitleverdag. We bieden onze klanten onze oprechte excuses aan.'

Chaos
Hoogkamer zegt dat Albert Heijn vandaag de middag- en avondleveringen schrapt om chaos te voorkomen. 'We weten uit ervaring dat dit het beste is. Hierdoor kunnen we morgen met een schone lei beginnen. Het mag duidelijk zijn dat we de getroffen winkels extra zullen beleveren.' De storing heeft volgens Hoogkamer ook gevolgen voor de bestellingen via ah.nl.
En registreren is gratis, bovendien krijg je dan elke week de digitale versie van de Distrifood in je mailbox.
pi_140972927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:51 schreef einschtein het volgende:

[..]

Zelfs dan doet ie het niet. Incognito-modus is puur voor cookies/geschiedenis e.d., ik denk dat Distrifood op IP oid gaat.
Nou hier werekt het wel dan :') Zonder incognita modus werkt die niet.
pi_140972959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:51 schreef einschtein het volgende:
ik denk dat Distrifood op IP oid gaat.
Cookies. :)
pi_140973002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:51 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

[..]

En registreren is gratis, bovendien krijg je dan elke week de digitale versie van de Distrifood in je mailbox.
Dus zoals het er staat, komt de 'oude levering' niet meer, maar wordt de officiele levering van morgen gewoon bijgescherpt. Hm, tenminste zo vat ik 'extra zullen beleveren' op.
pi_140973025
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:52 schreef exelletor het volgende:

[..]

Cookies. :)
Raar, Incognito-modus zou geen cookies moeten opslaan.

Anyway, offtopic enzo.
pi_140974999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef amp25 het volgende:
wordt morgen een hel op het dc :( :(
Ben jij nou gewoon orderpicker of heb je een leidende functie?
pi_140979134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dus zoals het er staat, komt de 'oude levering' niet meer, maar wordt de officiele levering van morgen gewoon bijgescherpt. Hm, tenminste zo vat ik 'extra zullen beleveren' op.
Inderdaad, deze info had ik ook in deze taal ook graag via de officielere kanalen gehad.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  donderdag 12 juni 2014 @ 10:27:21 #208
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_140983047
Zo doen ze het altijd. Je kan de machine die het DC is niet laten stoppen of anders laten lopen. Wat klaar is wordt vervoerd (al zijn het maar 2 containers in een trailer) en wat niet klaar is komt bij het volgende bestelmoment.

Wanneer je in dat proces afwijkingen gaat invoeren, wordt de chaos alleen maar groter.

Dat is bij elke DC-storing de werkwijze, dus ik snap best dat ze daar geen bericht over de wereld insturen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_140986767
Ligt alles er weer uit? Plaza en AH site doen het niet meer.
pi_140987055
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 12:43 schreef remcosw het volgende:
Ligt alles er weer uit? Plaza en AH site doen het niet meer.
Hier doet plaza het gewoon.
pi_140987141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 12:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hier doet plaza het gewoon.
Idd, was van korte duur blijkbaar.
pi_140991178
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 10:27 schreef NJ het volgende:
Zo doen ze het altijd. Je kan de machine die het DC is niet laten stoppen of anders laten lopen. Wat klaar is wordt vervoerd (al zijn het maar 2 containers in een trailer) en wat niet klaar is komt bij het volgende bestelmoment.

Wanneer je in dat proces afwijkingen gaat invoeren, wordt de chaos alleen maar groter.

Dat is bij elke DC-storing de werkwijze, dus ik snap best dat ze daar geen bericht over de wereld insturen.
Ik ben er nu vanuit gegaan op basis van ervaring dat het zo was.

Vergeet niet dat we in de winkels veel verloop hebben ook op MT niveau dus is deze info voor veel teamleiders bijvoorbeeld nieuw.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140992002
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Als je de hotelschool doet, dan ben je geïnteresseerd in de horeca. Anders kom je daar echt niet binnen. Het is dan toch veel leuker (en releganter voor je werkervaring) om in de horeca te werken? Voor het salaris hoef je het niet te doen bij de AH.
Blikverbreding kan geen kwaad. Bovendien werken veel mensen niet in een beroep waar ze voor opgeleid zijn/worden
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:07 schreef mujentas het volgende:

[..]

En dat wordt het nog steeds.

Ik vroeg om een voorbeeld omdat je kennelijk het idee hebt dat de aanbiedingen tegenwoordig minder zijn. Dan moet je toch weten welk product je 2 jaar terug met grote korting kocht, en dit tegenwoordig niet meer mogelijk is. Of roep je maar wat, en weet je het eigenlijk niet?
De joker-actie is uitgekleed, dat is wel jammer maar niet onoverkomelijk.
.
pi_140992148
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik zal jou laten meenemen.
Door Indiaanpiet? Gaan ze nog naar Spanje of is er gelijk een andere thuisland voor Sinterklaas en Pieterbaas uitgekozen?
pi_140996228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef Teslynd het volgende:

De joker-actie is uitgekleed, dat is wel jammer maar niet onoverkomelijk.
.
:?

De jokeractie was volgens mij gewoon goed? Algemene sticker voor 10% korting en merk specifieke stickers voor de wat betere kortingen zoals 50%. Bijvoorbeeld Nivea 50%.

Wat was er uitgekleed aan?
pi_140997090
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:31 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ben jij nou gewoon orderpicker of heb je een leidende functie?
orderpicker was da dat doe ik soms meestal ander dingen heftrucken ,goederen controlen ,vrachtautos laden ,lamballen :P
pi_140997097
Ik vind meer de hamsters uitgekleed eigenlijk :') Maarja iedereen vindt hamstertjes lief dus waarom ook niet.

Gister een klant aan mijn kassa gehad die kwam met een leeg zakje. 'Ik heb dit gehad van je collega, maar hij is leeg (was wel open). Ik vond het maar weird, maargoed een nieuwe gegeven. Even later een moeder met haar kind aan mijn kassa die eventjes fijn elke keer hardop zodat ik het kon horen herhaalde dat ze niet genoeg boodschappen had voor een hamster. ' Nee ik heb niet genoeg!' en 'Ik zal het even optellen. Dat is 1 euro, dat 3 euro, dat 2 euro dat is dan 6 euro en dat kost 1 euro. Nee, ik heb niet genoeg!' :')

Op zo'n manier krijgen je ook echt niks van me hoor :')
pi_140997114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:06 schreef amp25 het volgende:

[..]

orderpicker was da dat doe ik soms meestal ander dingen heftrucken ,goederen controlen ,vrachtautos laden ,lamballen :P
lamballen? Met al die verhalen die je van de vakbonden hoort kan ik me niet voorstellen dat ze dat toestaan :')
pi_140997167
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

lamballen? Met al die verhalen die je van de vakbonden hoort kan ik me niet voorstellen dat ze dat toestaan :')
het meeste ordepicken wordt toch door polen alemaal gedaan *)
pi_140997288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:09 schreef amp25 het volgende:

[..]

het meeste ordepicken wordt toch door polen alemaal gedaan *)

Jij bent te duur? :7
pi_141002053
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef jffry101 het volgende:

[..]

Een volledig mislukte gelukte poging het nieuws te halen met een onzinnig beeldschoon dansje.
Beetje saai wel, valt waarschijnlijk helemaal niet op.

Het is niet zo dat het stil is in de winkel met opeens een uitbarsting van muziek en een dansgroepje waar je als vanzelf naartoe getrokken wordt. Het oogt ook helemaal niet als cheerleaders. Ze hadden daarvoor met oranje slingers moeten wapperen of zo.

Je ziet zo extra goed, dat de werkschorten doodsaai zijn.
pi_141002123
Whahahahahahaha check de reacties op de Jumbo FB wat betreft die juichpakken. Priceless :P
pi_141002466
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Whahahahahahaha check de reacties op de Jumbo FB wat betreft die juichpakken. Priceless :P
https://www.facebook.com/(...)63&type=1&permPage=1

;(
  donderdag 12 juni 2014 @ 20:43:38 #225
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_141002686
quote:
Ga me toch een breuk lachen als ik er morgen zo een in de klas heb zitten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_141002902
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 17:36 schreef mujentas het volgende:

[..]

:?

De jokeractie was volgens mij gewoon goed? Algemene sticker voor 10% korting en merk specifieke stickers voor de wat betere kortingen zoals 50%. Bijvoorbeeld Nivea 50%.

Wat was er uitgekleed aan?
De joker-stickers waren vroeger voor het hele assortiment. Dus iedereen had er altijd wat aan, ongeacht welke merken/produkten je kopen wou.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind meer de hamsters uitgekleed eigenlijk :') Maarja iedereen vindt hamstertjes lief dus waarom ook niet.

Gister een klant aan mijn kassa gehad die kwam met een leeg zakje. 'Ik heb dit gehad van je collega, maar hij is leeg (was wel open). Ik vond het maar weird, maargoed een nieuwe gegeven. Even later een moeder met haar kind aan mijn kassa die eventjes fijn elke keer hardop zodat ik het kon horen herhaalde dat ze niet genoeg boodschappen had voor een hamster. ' Nee ik heb niet genoeg!' en 'Ik zal het even optellen. Dat is 1 euro, dat 3 euro, dat 2 euro dat is dan 6 euro en dat kost 1 euro. Nee, ik heb niet genoeg!' :')

Op zo'n manier krijgen je ook echt niks van me hoor :')
Is ook niet nodig. Je koopt in zo'n geval gewoon iets wat aantikt op voorraad, zoals biotex.
pi_141002905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ga me toch een breuk lachen als ik er morgen zo een in de klas heb zitten.
Dan zou ik ook niet meer serieus voor de klas kunnen staan als ik leraar zou zijn :')
pi_141002950
Het zijn toch allemaal een aparte slag mensen met zo'n pak. Tokkies genaamd *O*
pi_141009611
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

lamballen? Met al die verhalen die je van de vakbonden hoort kan ik me niet voorstellen dat ze dat toestaan :')
Ach dat gebeurd overal. :P Hoort er bij.
pi_141014808
Jullie overdrijven. Het enige wat mal is aan die pakken is de naam juichpak. Gewoon oranje trainingspakken. Er zijn wel gekkere dessins.
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:59:37 #231
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_141015378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Teslynd het volgende:
Jullie overdrijven. Het enige wat mal is aan die pakken is de naam juichpak. Gewoon oranje trainingspakken. Er zijn wel gekkere dessins.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_141017262
quote:

d4v1d, zit jij nou de Fok! regels te overtreden?
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_141017294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 00:52 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
d4v1d, zit jij nou de Fok! regels te overtreden?
:')
pi_141070220
Ik stond gisteren bij de kassa, bleek de streepjescode van een bakje vega-prut het niet te doen. Jong kassameisje (nieuw?) riep een baliemedewerkster (stonden 2 dames van middelbare leeftijd bij de counter te praten/ouwehoeren) erbij, die keek eens naar het bakje en vroeg aan het meisje of ze wist hoe duur het was.
Die had zoiets van, uhhh :? Nee? Dame van middelbare leeftijd keek mij aan, weet jij het? Uhhh :? Nee?
''Geef zo maar mee.'' En ze liep weer terug naar haar collega bij de counter om vrolijk verder te kletsen en niets doen.

Ik had echt even een wtf?!-moment daar.
pi_141070291
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik stond gisteren bij de kassa, bleek de streepjescode van een bakje vega-prut het niet te doen. Jong kassameisje (nieuw?) riep een baliemedewerkster (stonden 2 dames van middelbare leeftijd bij de counter te praten/ouwehoeren) erbij, die keek eens naar het bakje en vroeg aan het meisje of ze wist hoe duur het was.
Die had zoiets van, uhhh :? Nee? Dame van middelbare leeftijd keek mij aan, weet jij het? Uhhh :? Nee?
''Geef zo maar mee.'' En ze liep weer terug naar haar collega bij de counter om vrolijk verder te kletsen en niets doen.

Ik had echt even een wtf?!-moment daar.
Gebeurd wel vaker, heb ik ook wel eens gedaan. Als ik weet dat het te lang gaat duren voordat de goeie streepjescode er wel is.

Maar ik kan me voorstellen dat het wat raar leek, dit deed ze ook gewoon puur omdat ze geen idee wat ze moest doen volgens mij. :P
pi_141070374
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:34 schreef einschtein het volgende:

[..]

Gebeurd wel vaker, heb ik ook wel eens gedaan. Als ik weet dat het te lang gaat duren voordat de goeie streepjescode er wel is.

Maar ik kan me voorstellen dat het wat raar leek, dit deed ze ook gewoon puur omdat ze geen idee wat ze moest doen volgens mij. :P
Het was helemaal niet zo druk.. Je loopt toch even gauw naar achteren om een vervangend product op te halen?
Ik heb zelf als caissière gewerkt, wij deden dat ook gewoon. Je gaat toch niet zomaar gratis spullen weggeven? :?

Die dames komen bij de C1000 weg, ik neem aan dat ze al ruim 30 jaar ervaring hebben in de detailhandel.. Beetje vreemde bedoeling zo.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:39:00 #237
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_141070427
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Je gaat toch niet zomaar gratis spullen weggeven?
Prima klantenbinding. Als het te lang duurt niet de klant de dupe laten worden van jouw problemen, maar het meegeven en dan iemand anders het op z'n gemak laten oplossen.

Klant blij, cassiere geen stress, de rij achter die klant loopt ook lekker door, iedereen ziet dat AH het snel oplost in het voordeel van de klant. En wat heeft het je gekost? 2 euro ofzo?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_141070496
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:39 schreef NJ het volgende:

[..]

Prima klantenbinding. Als het te lang duurt niet de klant de dupe laten worden van jouw problemen, maar het meegeven en dan iemand anders het op z'n gemak laten oplossen.

Klant blij, cassiere geen stress, de rij achter die klant loopt ook lekker door, iedereen ziet dat AH het snel oplost in het voordeel van de klant. En wat heeft het je gekost? 2 euro ofzo?
:@
Op mij kwam het héél raar over, vooral omdat mevrouw daarna vrolijk verder ging met niets doen.

Ik ben gewend om netjes even een vervangend product te halen, mét tempo, om bovenstaande zaken ook op orde te houden. Maar goed, ik werkte dan ook bij de klantvriendelijkste supermarktketen van NL. En nee, dat was niet de Jumbo :+
pi_141070498
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het was helemaal niet zo druk.. Je loopt toch even gauw naar achteren om een vervangend product op te halen?
Ik heb zelf als caissière gewerkt, wij deden dat ook gewoon. Je gaat toch niet zomaar gratis spullen weggeven? :?

Die dames komen bij de C1000 weg, ik neem aan dat ze al ruim 30 jaar ervaring hebben in de detailhandel.. Beetje vreemde bedoeling zo.
Wat ze had moeten doen is de betreffende afdeling bellen, wat in dit geval AGF had moeten zijn. Als caissiere nooit achter de kassa weg gaan, hoewel 1 van de anderen wel even naar het vak had kunnen lopen.

Maar goed, het is opgelost. En iedereen blij. ;) Moet alleen niet te vaak gebeuren.
pi_141070517
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:41 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat ze had moeten doen is de betreffende afdeling bellen, wat in dit geval AGF had moeten zijn. Als caissiere nooit achter de kassa weg gaan, hoewel 1 van de anderen wel even naar het vak had kunnen lopen.

Maar goed, het is opgelost. En iedereen blij. ;) Moet alleen niet te vaak gebeuren.
Ik belde dan ook even een collega inderdaad, of riep ook de countermedewerker ;) Ik liep zelf ook niet achter de kassa weg hoor.
pi_141070551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik belde dan ook even een collega inderdaad, of riep ook de countermedewerker ;) Ik liep zelf ook niet achter de kassa weg hoor.
Oke. :)
pi_141071334
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:34 schreef einschtein het volgende:
Gebeurd wel vaker, heb ik ook wel eens gedaan. Als ik weet dat het te lang gaat duren voordat de goeie streepjescode er wel is.

Maar ik kan me voorstellen dat het wat raar leek, dit deed ze ook gewoon puur omdat ze geen idee wat ze moest doen volgens mij. :P
Wanneer het druk is, doe ik altijd een bedrag schatten, daar een beetje onder zitten(zodat de klant iig niet te veel betaalt) en doe een voorstel. Pakje vlees zou ik voor 1.50 wegdoen bijvoorbeeld. T-correcties die niet gedaan zijn doe ik altijd met niet scanbaar, anders ben je zo vijf minuten verder...
pi_141072969
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:41 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat ze had moeten doen is de betreffende afdeling bellen, wat in dit geval AGF had moeten zijn. Als caissiere nooit achter de kassa weg gaan, hoewel 1 van de anderen wel even naar het vak had kunnen lopen.

Maar goed, het is opgelost. En iedereen blij. ;) Moet alleen niet te vaak gebeuren.
Er was een tijd dat de artikelen in de bak met kortingsstickers al uit het systeem waren. Dan moest je telkens iemand aanklampen om te vragen wat het kostte en die ging dat in het magazijn o.i.d. navragen. Kon lang duren.
pi_141073072
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:41 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:@
Op mij kwam het héél raar over, vooral omdat mevrouw daarna vrolijk verder ging met niets doen.

Ik ben gewend om netjes even een vervangend product te halen, mét tempo, om bovenstaande zaken ook op orde te houden. Maar goed, ik werkte dan ook bij de klantvriendelijkste supermarktketen van NL. En nee, dat was niet de Jumbo :+
Ik vind dat ook raar. Perfecte klantenbinding zoals iemand hierboven riep vind ik dit niet. Ik vind dit eerder geen aandacht voor de klant hebben en het snel willen afhandelen want kletsen met collega is natuurlijk leuker dan door de winkel te hobbelen op zoek naar de streepjescode.

Dames gaven duidelijk geen goed voorbeeld aan jonge caissiere.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:20:31 #245
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_141073119
Het systeem is sowieso achterhaald. Alle artikelen die in het assortiment zitten van AH moeten gewoon scanbaar zijn aan de kassa.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_141073146
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Het systeem is sowieso achterhaald. Alle artikelen die in het assortiment zitten van AH moeten gewoon scanbaar zijn aan de kassa.
Maar dat is niet het geval. Van de week kon je zelfs geen ham/kaas croissants aanslaan...
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:23:29 #247
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_141073190
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar dat is niet het geval. Van de week kon je zelfs geen ham/kaas croissants aanslaan...
Nee helaas is dat niet het geval. Maar er zijn mijn inziens wel scenario's waarin je een klant het product gratis meegeeft. Als de producent een onjuiste streepjescode afdrukt en je moet gaan koppelen met je wel even bezig (3 tot 4 minuten - wil je de klant daar op laten wachten?)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_141073283
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee helaas is dat niet het geval. Maar er zijn mijn inziens wel scenario's waarin je een klant het product gratis meegeeft. Als de producent een onjuiste streepjescode afdrukt en je moet gaan koppelen met je wel even bezig (3 tot 4 minuten - wil je de klant daar op laten wachten?)
Tuurlijk. Ik heb de klant ook weleens gratis rode pepertjes meegegeven. Maar niet zonder dat ik eerst geprobeerd had om zelf achter de code te komen. Lukte niet, niemand nam de telefoon op, megadruk. Dus dan kan je het wel gratis meegeven ja.

Maar in het geval van poes (dames kletste, het was niet druk) had er makkelijk even naar de code gekeken kunnen worden.
  maandag 16 juni 2014 @ 09:32:16 #249
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_141142905
Zaterdag helpen bij het inruimen van een nieuw filiaal in Genk.
Flesje bier
pi_141144539
Hello :)

Is er ergens een plek waar je een klacht over je winkel / werkomstandigheden kan neerleggen? En dan bedoel ik ergens extern, dus niet bij de (A)sm ?

Bij onze winkel is het momenteel een grote rotzooi, er is geen tijd om pauze te houden, etc...
  maandag 16 juni 2014 @ 11:01:22 #251
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_141144711
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Badger. het volgende:
Hello :)

Is er ergens een plek waar je een klacht over je winkel / werkomstandigheden kan neerleggen? En dan bedoel ik ergens extern, dus niet bij de (A)sm ?

Bij onze winkel is het momenteel een grote rotzooi, er is geen tijd om pauze te houden, etc...
Hoofdkantoor?
Vakbond?

Overigens doen wij bij producten die we niet kunnen vinden gewoon altijd een schatting maken en die voorstellen. Zal gemiddeld rond de 2 euro liggen, vinden ze meestal wel prima, tenzij het dat duidelijk niet waard is :9.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:07:28 #252
387249 exelletor
exelleren?
pi_141144883
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Badger. het volgende:
Hello :)

Is er ergens een plek waar je een klacht over je winkel / werkomstandigheden kan neerleggen? En dan bedoel ik ergens extern, dus niet bij de (A)sm ?

Bij onze winkel is het momenteel een grote rotzooi, er is geen tijd om pauze te houden, etc...
https://www.aholdsignaallijn.nl/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141145833
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Badger. het volgende:
Hello :)

Is er ergens een plek waar je een klacht over je winkel / werkomstandigheden kan neerleggen? En dan bedoel ik ergens extern, dus niet bij de (A)sm ?

Bij onze winkel is het momenteel een grote rotzooi, er is geen tijd om pauze te houden, etc...
Die pauze heb je gewoon recht op dus je loopt maar lekker naar de kantine en gaat ff zitten. Al helemaal als het een onbetaalde pauze is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 11:45:36 ]
pi_141146587
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Badger. het volgende:
Hello :)

Is er ergens een plek waar je een klacht over je winkel / werkomstandigheden kan neerleggen? En dan bedoel ik ergens extern, dus niet bij de (A)sm ?

Bij onze winkel is het momenteel een grote rotzooi, er is geen tijd om pauze te houden, etc...
Je hebt hoe dan ook recht op pauze, wanneer het wordt opgenomen is meestal even handig plannen met de dienstdoende TL.

Voor klachten kun je contact opnemen met de Ahold Signaallijn. Voor info: https://www.aholdsignaallijn.nl.

Tip: probeer het eerst zonder de signaallijn op te lossen. Scheelt een hoop. ;) Sowieso even aangeven richting je TL/MT dat met knelpunten die jou opvallen tijdens het werk. Het is namelijk erg vervelend als een winkel een melding van de signaallijn voor hun kiezen krijgt als niemand serieus beklacht heeft gedaan tegen hun zelf.
pi_141147655
Als je bij een franchiser werkt heeft het weinig zin om de signaallijn te bellen.

Overigens weet het mt heus wel wat er aan de hand is, zij zijn natuurlijk ook niet achterlijk.
pi_141150192
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:39 schreef mujentas het volgende:
Als je bij een franchiser werkt heeft het weinig zin om de signaallijn te bellen.

Overigens weet het mt heus wel wat er aan de hand is, zij zijn natuurlijk ook niet achterlijk.
Maar als meneer Badger. in de winkel lief en aardig blijft zeggen 'haha, oke, nee, sla mijn pauze wel even over, geen probleem!', dan is zo'n melding voor het MT onverwachts.

Iets met onverwachts. En MT hoeft er niet van op de hoogte te zijn, de dienstdoende TL's misschien.
pi_141159465
Bij ons op de afdeling geldt eigenlijk ook altijd dat je alleen een kwartiertje doorbetaalde pauze kan opnemen als de drukte dat toelaat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 juni 2014 @ 18:08:24 #258
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_141159834
Tja, dat is ook een manier om je OPWU te halen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_141160663
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
Tja, dat is ook een manier om je OPWU te halen.
Want de omzet gaat opeens omhoog als je niet je kwartiertje pauze neemt?

edit: oh wacht :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 18:24:17 ]
pi_141181015
Koffiepauzes moet ik ook eens gaan nemen :P
De microfoon heeft gesproken.
pi_141211001
Ik werk nu een jaar bij de AH, ik had een halfjaar contract maar zou in februari verlopen. maar heb er niks over gehoord en werk nu nog steeds
pi_141211126
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:07 schreef AdamMaher het volgende:
Ik werk nu een jaar bij de AH, ik had een halfjaar contract maar zou in februari verlopen. maar heb er niks over gehoord en werk nu nog steeds
Wat is je filiaal nummer?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2014 19:10:05 ]
pi_141211360
Dat weet ik niet precies, maar is mijn contract verlengd of zijn ze het vergeten en wat als dat zo is?
pi_141212846
Dan zal die wel verlengd zijn, ze kunnen je niet vergeten want dan kunnen ze je ook niet meer inplannen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:34:47 #265
387249 exelletor
exelleren?
pi_141212865
Mijn contract loopt ook binnenkort af, terwijl ik van verlenging nog niks heb vernomen. Sta de laatste tijd wel heel chagrijnig en ongemotiveerd in de winkel, moet de laatste tijd echt inhouden om het niet erger te laten worden.
pi_141213063
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:07 schreef AdamMaher het volgende:
Ik werk nu een jaar bij de AH, ik had een halfjaar contract maar zou in februari verlopen. maar heb er niks over gehoord en werk nu nog steeds
Dan is die gewoon verlengd. Je zou nog even navraag kunnen doen met wat voor periode je contract is verlengd.
pi_141213168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:13 schreef AdamMaher het volgende:
Dat weet ik niet precies, maar is mijn contract verlengd of zijn ze het vergeten en wat als dat zo is?
Je filiaalnummer staat naast je naam op plaza, graag doorgeven, dankuwel
pi_141215148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:13 schreef AdamMaher het volgende:
Dat weet ik niet precies, maar is mijn contract verlengd of zijn ze het vergeten en wat als dat zo is?
Je hebt de afgelopen maanden toch ook gewoon betaald gekregen?
Zou dan raar zijn als die niet was verlengd. :9
pi_141242836
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:10 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Je hebt de afgelopen maanden toch ook gewoon betaald gekregen?
Zou dan raar zijn als die niet was verlengd. :9
Is ie de afgelopen tijd gewoon voor niets aan t werk geweest :D
  woensdag 18 juni 2014 @ 23:35:58 #270
427504 Samsang
Boventitel!
pi_141271807
Had er vandaag een grapjas geen zak in de kartonpers gedaan :')
pi_141282736
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:35 schreef Samsang het volgende:
Had er vandaag een grapjas geen zak in de kartonpers gedaan :')
"Vergeten" zeker :')
pi_141293832
Is er ergens een lijstje welke filialen (en dan met name Rotterdam en omgeving) franchise zijn en welke niet?
Kleiweg weet ik al, maar daar willen ze geen Wajongeren aannemen werd er gezegd toen ik belde. :')
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:21:31 #273
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_141294214
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef Donald250 het volgende:
Is er ergens een lijstje welke filialen (en dan met name Rotterdam en omgeving) franchise zijn en welke niet?
Kleiweg weet ik al, maar daar willen ze geen Wajongeren aannemen werd er gezegd toen ik belde. :')
Als je de winkelzoeker op de AH-site gebruikt kun je, als je met je muis over het filiaaladres gaat, het filiaalnummer onderin je beeld zien (in de web-link). Als het begint met een 8 is het een franchiser.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_141295217
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef Donald250 het volgende:
Is er ergens een lijstje welke filialen (en dan met name Rotterdam en omgeving) franchise zijn en welke niet?
Kleiweg weet ik al, maar daar willen ze geen Wajongeren aannemen werd er gezegd toen ik belde. :')
Heb je het al bij de gele olifant en andere zaken geprobeerd?
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:52:51 #275
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_141295304
De gele olifant neemt je niet aan als je nog bij de blauwe jongens werkt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_141295414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef Donald250 het volgende:
Is er ergens een lijstje welke filialen (en dan met name Rotterdam en omgeving) franchise zijn en welke niet?
Kleiweg weet ik al, maar daar willen ze geen Wajongeren aannemen werd er gezegd toen ik belde. :')
Volgens de administratie (©Schuimpjes) zijn er geen andere franchisers dan Kleiweg. Al gekeken naar dorpen/steden om Rotterdam heen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 18:59:06 ]
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:06:05 #277
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_141295835
De AH To Go's op CS en Alexander zijn technisch gezien ook franchise.
Van de wijkwinkels is Kleiweg inderdaad de enige franchiser, maar je hebt nog wel keus in Schiedam (8771), Maassluis (8625+8654), Rhoon (8541) en Spijkenisse (8649). En nog een paar Koornneef-winkels in de Westlandse dorpen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_141296059
Alexander? Iemand riep?
pi_141296697
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
De gele olifant neemt je niet aan als je nog bij de blauwe jongens werkt.
Heb het ook nog niet geprobeerd hoor!
Maar nu doet het UWV weer moeilijk dat ik niet in mijn eigen regio werk.
Vind ik grote onzin, want er zijn mensen zonder, maar ook mét uitkering die in een andere regio werken.
pi_141296745
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
De AH To Go's op CS en Alexander zijn technisch gezien ook franchise.
Van de wijkwinkels is Kleiweg inderdaad de enige franchiser, maar je hebt nog wel keus in Schiedam (8771), Maassluis (8625+8654), Rhoon (8541) en Spijkenisse (8649). En nog een paar Koornneef-winkels in de Westlandse dorpen.
Dank!
pi_141296786
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:24 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Heb het ook nog niet geprobeerd hoor!
Maar nu doet het UWV weer moeilijk dat ik niet in mijn eigen regio werk.
Vind ik grote onzin, want er zijn mensen zonder, maar ook mét uitkering die in een andere regio werken.
UWV :')
pi_141296836
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:56 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Volgens de administratie (©Schuimpjes) zijn er geen andere franchisers dan Kleiweg. Al gekeken naar dorpen/steden om Rotterdam heen?
Ja en ga maandag ook proberen de WWM filialen te bellen, misschien hebben hun nog wel plek voor een Wajongere, je weet het nooit.
Alleen UWV verplicht me nu minstens 24 uur, dus de kans dat het gaat lukken is eerder 0 %.
Ze moeten juist blij zijn dat ik nu 12 uur per week heb, al dan niet in deze regio.
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:27:38 #283
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_141296845
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:24 schreef Donald250 het volgende:
Maar nu doet het UWV weer moeilijk dat ik niet in mijn eigen regio werk.
Daar word je toch ook gek van, van die gasten. Wanneer dringt het nou eens tot hun botte harsens door dat al die regeltjes van hun bedoeld zijn als middel en niet als doel op zich?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_141296852
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

UWV :')
Dit dus. :')
pi_141296917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Daar word je toch ook gek van, van die gasten. Wanneer dringt het nou eens tot hun botte harsens door dat al die regeltjes van hun bedoeld zijn als middel en niet als doel op zich?
Ja, het is toch belachelijk.
Werd gebeld dat ik ontslag zou moeten nemen en moet gaan werken in mijn eigen regio.
Alsof ander werk zo makkelijk te vinden is, ik zoek al jaren en nu na de verhuizing ook in deze regio, maar het aanbod is er gewoon niet.
Ze zijn gek daar. :')
pi_141296950
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:27 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Ja en ga maandag ook proberen de WWM filialen te bellen, misschien hebben hun nog wel plek voor een Wajongere, je weet het nooit.
Alleen UWV verplicht me nu minstens 24 uur, dus de kans dat het gaat lukken is eerder 0 %.
Ze moeten juist blij zijn dat ik nu 12 uur per week heb, al dan niet in deze regio.
Las ik in de laatste Ahà niet dat appie 2 keer zoveel wajongers aan het werk wil helpen?
pi_141297106
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:29 schreef mujentas het volgende:

[..]

Las ik in de laatste Ahà niet dat appie 2 keer zoveel wajongers aan het werk wil helpen?
Ja, volgens mij wel ja en er was ook iets met de staatssecretaris ofzo die langs was geweest bij een winkel zag ik op Plaza.
Maar als AH je maar 12 wil / kan bieden en UWV verplicht je tot minimaal 24, ja dan lijkt het wel alsof ze je liever werkloos thuis zien zitten dan dat je überhaupt iets uitvoert. :')
pi_141297609
Koorneef zou je idd kunnen proberen, maar ze zijn wel redelijk kieskeurig als het om personeel aankomt. Maar je lijkt me geen gekke jongen als ik jouw berichten zo lees. :D En Den Haag zelf heeft natuurlijk ook zat franchisers. Schipluiden is ook een franchiser(dan moet je wel een tweede fiets hebben).
pi_141297722
Koorneef staat erom bekent veel in personeel te investeren, dus je kunt het altijd proberen.
pi_141297766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:43 schreef mujentas het volgende:
Koorneef staat erom bekent veel in personeel te investeren, dus je kunt het altijd proberen.
Yup, is ook wat ik van heb gehoord. :Y Overigens zou ik daar, denk ik, niet aangenomen worden. :X
pi_141297959
Mmm, dank voor de tip! Toch eens vragen aan UWV of ze mij nou verplichten echt in Rotterdam te werken of dat ik ook naar plaatsen in de omgeving mag kijken.
Toen ze me belden zei die vent echt, je mag alleen in je eigen woonplaats werken en als het echt niet anders kan in de regio.
Maar het is toch belachelijk, ik heb het nu zo naar mijn zin en dan zit ik straks weer werkloos thuis?
Dacht het niet dat ik het erbij ging laten.
Maar ja wat kan je doen hé.
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:50:42 #292
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_141298123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef Donald250 het volgende:
Mmm, dank voor de tip! Toch eens vragen aan UWV of ze mij nou verplichten echt in Rotterdam te werken of dat ik ook naar plaatsen in de omgeving mag kijken.
Toen ze me belden zei die vent echt, je mag alleen in je eigen woonplaats werken en als het echt niet anders kan in de regio.
Maar het is toch belachelijk, ik heb het nu zo naar mijn zin en dan zit ik straks weer werkloos thuis?
Dacht het niet dat ik het erbij ging laten.
Maar ja wat kan je doen hé.
Heb je gevraagd waarom dat was?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_141298391
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:50 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Heb je gevraagd waarom dat was?
Ja.
Omdat de arbeidsdeskundige bij de locatie in Rotterdam werkt en ze anders de lijntjes niet kort kunnen houden. :?
Mijn jobcoach en zelfs mijn manager zijn bereid voor een gesprek hier naar toe te komen, mocht dat nodig zijn, maar hij keurt het allemaal af. :(
pi_141300387
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:24 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Heb het ook nog niet geprobeerd hoor!
Maar nu doet het UWV weer moeilijk dat ik niet in mijn eigen regio werk.
Vind ik grote onzin, want er zijn mensen zonder, maar ook mét uitkering die in een andere regio werken.
Waarom zou je per se in je eigen regio moeten werken? :')

edit: of ik lees de reactie boven me :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 20:35:28 ]
pi_141308846
Hoi!
Deze vraag hoort hier misschien niet thuis, maar hier zijn zoveel AH medewerkers actief dat ik het hier maar vraag!

Ik ben mijn bonuskaart kwijt, die waarmee je personeelskorting krijgt..
Hoe kom ik aan een nieuwe? :o

Iemand die mij kan helpen?
pi_141308961
Je asm.
pi_141309002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:44 schreef koosjekaasje het volgende:
Hoi!
Deze vraag hoort hier misschien niet thuis, maar hier zijn zoveel AH medewerkers actief dat ik het hier maar vraag!

Ik ben mijn bonuskaart kwijt, die waarmee je personeelskorting krijgt..
Hoe kom ik aan een nieuwe? :o

Iemand die mij kan helpen?
Inloggen op plaza vanaf een winkelcomputer.

Tabje persoonlijke -> Mijn Regelingen -> Medewerkersvoordeel -> MVP algemeen.

Dan bij hulpmiddel het aanvraagformulier openen en deze invullen ^O^

Of je asm/teamleider als je niet zelf op een winkelcomputer kan

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 22:47:42 ]
pi_141309106
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Inloggen op plaza vanaf een winkelcomputer.

Tabje persoonlijke -> Mijn Regelingen -> Medewerkersvoordeel -> MVP algemeen.

Dan bij hulpmiddel het aanvraagformulier openen en deze invullen ^O^

Of je asm/teamleider als je niet zelf op een winkelcomputer kan
Dankjewel!!
pi_141309188
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Inloggen op plaza vanaf een winkelcomputer.

Tabje persoonlijke -> Mijn Regelingen -> Medewerkersvoordeel -> MVP algemeen.

Dan bij hulpmiddel het aanvraagformulier openen en deze invullen ^O^

Of je asm/teamleider als je niet zelf op een winkelcomputer kan
Dit kan trouwens ook gewoon op je computer thuis.. dan kun je ook gewoon inloggen in plaza
pi_141309258
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:50 schreef koosjekaasje het volgende:

[..]

Dit kan trouwens ook gewoon op je computer thuis.. dan kun je ook gewoon inloggen in plaza
Klopt, plaza werkt. Maar het aanvraagformulier staat op winkelweb, dat werkt alleen intern. :P
pi_141309334
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:51 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Klopt, plaza werkt. Maar het aanvraagformulier staat op winkelweb, dat werkt alleen intern. :P
aah okee! dan doe ik het op het werk morgen haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')