abonnement Unibet Coolblue
pi_138467767
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Droomvrouwtje
Eind 2008 pil de prullenbak in, tot eind 2009 pilloos geweest, daarna aan pil ivm bruiloft. Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen. 11 oktober start met decapeptyl en start van 1e ivf poging. 1e poging, 1 embryo goed genoeg voor terugplaatsing, helaas niet zwanger. Vertraging door cyste. 2e ivf poging start begin aug 2013. 1 terugplaatsing en 2 cryos. Sept 2013 terugplaatsing mislukt, nu pauze en volgende ronde cryo tp

dobbey
Dobbey, 33 jaar en sinds september 2011 bezig met de kinderwens. 26-6-2013 na een mega rollercoaster van 1,5 jaar eindelijk te horen gekregen dat ik in de vervroegde overgang zit en dus onvruchtbaar ben zodat we voor ons een onzekere periode konden afsluiten. Vanaf 5 september starten met eiceldonor traject. Goed keuring in december. In januari 2014 word er gestart met eiceldonatie

Frummeltje86
In december 2010 gestopt met de pil, sindsdien een erg onregelmatige cyclus tussen de 30 en 55 dagen. In maart 2013 om een doorverwijzing gevraagd naar de fertiliteitsarts, waar met een echo PCOS werd geconstateerd. Zwemmers van manlief en mijn hormoonwaarden zijn in orde, dus nu starten met Clomid voor 6 pogingen om een eisprong op te wekken.

Arja
Ik ben 35 jaar en 5 jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Ik ben sindsdien maar 2 keer ongesteld geweest. Een keer met hulp van pillen, chlomid en nog een andere. De tweede keer werd ik spontaan ongesteld, dit is intussen 2 jaar geleden.

Vele onderzoeken volgden. Het werd duidelijk dat ik bijna geen vrouwelijke hormonen aanmaak, dat stukje lijkt platgelegd te zijn in mijn hersenen, waardoor mijn lichaam in een soort nep-overgang zit.

Op 19 juli 2013 ben ik gestart met een behandeling met een LHRH-pomp. Omdat mijn hypothalamus geen GnRH ( gonadoreline) aan mijn bloed afgeeft, neemt de pomp dit over. Ik krijg elke 90 minuten een beetje GnRH binnen. Dit stimuleert de hypofyse om FSH en LH zelf weer aan te gaan maken en uiteindelijk oestradiol. Op die manier hoop ik weer een cyclus te krijgen en 'gewoon'' zwanger te worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door _NIKKI_ op 03-04-2014 13:59:55 ]
pi_138467806
Rinn, wil je al uit de OP of wil je de echo nog even afwachten?
  donderdag 3 april 2014 @ 12:59:32 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_138468000
Whoei Rinn! Wat een tof nieuws! *O*
En nu broeden maar! O+
  donderdag 3 april 2014 @ 13:16:59 #4
384078 Rinn
wanna panda
pi_138468482
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties :)

Nikki, haal maar uit de OP hoor. Als het toch nodig blijkt te zijn kan ik er altijd weer terug in (maar aan die optie wil ik niet denken ;) ) Wil het liefst de gedachte aan de voorgeschiedenis ff ver weg stoppen om nu extra te kunnen genieten. Klinkt misschien stom.. maar zo voelt dat op dit moment.

[ Bericht 17% gewijzigd door Rinn op 03-04-2014 13:25:03 ]
  donderdag 3 april 2014 @ 13:21:29 #5
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_138468587
Rinn super!!!! Gefeliciteerd!
  donderdag 3 april 2014 @ 13:29:22 #6
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138468832
Rinn, wat een supergoed nieuws. Ben heel blij voor je, zo onverwachts!

---

Ik zie inderdaad weinig kansen meer op natuurlijke bevruchting bij ons. Mijn zus is nu uiteindelijk na een paar pogingen met IUI zwanger geraakt, dus ergens vestig ik mijn hoop daar nu heel erg op. En ook vrienden die in IUI-traject zaten, verwachten inmiddels een tweeling. Misschien is het verkeerde hoop, maar ergens denk ik wel dat het hiermee gaat lukken.
pi_138469568
Rinn, wat een goed nieuws en wat een bijzonder verhaal! Gefeliciteerd!
volgens mij ken ik jou ook nog uit het wohts topic ergens in 2011 toch? Of uit dit topic begin 2012?
pi_138469627
Rinn gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138469698
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:16 schreef Rinn het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties :)

Nikki, haal maar uit de OP hoor. Als het toch nodig blijkt te zijn kan ik er altijd weer terug in (maar aan die optie wil ik niet denken ;) ) Wil het liefst de gedachte aan de voorgeschiedenis ff ver weg stoppen om nu extra te kunnen genieten. Klinkt misschien stom.. maar zo voelt dat op dit moment.
Gefixt. Altijd fijn als de OP hier korter wordt. :Y
pi_138469876
Rinn van harte *O*
  donderdag 3 april 2014 @ 14:28:54 #11
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138470425
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:29 schreef Frummeltje86 het volgende:
Rinn, wat een supergoed nieuws. Ben heel blij voor je, zo onverwachts!

---

Ik zie inderdaad weinig kansen meer op natuurlijke bevruchting bij ons. Mijn zus is nu uiteindelijk na een paar pogingen met IUI zwanger geraakt, dus ergens vestig ik mijn hoop daar nu heel erg op. En ook vrienden die in IUI-traject zaten, verwachten inmiddels een tweeling. Misschien is het verkeerde hoop, maar ergens denk ik wel dat het hiermee gaat lukken.
Maar als je weinig kans ziet in een natuurlijke bevruchting, dan is IUI volgens mij niet het traject waar je dan in zou moeten gaan. IUI houdt in dat ze sperma in je baarmoeder brengen na de eisprong. Het verschil met seks op de klok is dat de sterkste zaadjes worden gebruikt en het al in je baarmoeder is, daarna moet alsnog zelf de bevruchting plaats vinden. Als de bevruchting het probleem zou zijn zou ik eerder voor ivf/icsi gaan.
Be happy with the little things in life
pi_138470546
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Maar als je weinig kans ziet in een natuurlijke bevruchting, dan is IUI volgens mij niet het traject waar je dan in zou moeten gaan. IUI houdt in dat ze sperma in je baarmoeder brengen na de eisprong. Het verschil met seks op de klok is dat de sterkste zaadjes worden gebruikt en het al in je baarmoeder is, daarna moet alsnog zelf de bevruchting plaats vinden. Als de bevruchting het probleem zou zijn zou ik eerder voor ivf/icsi gaan.
Maar dat jij zelf weinig kans ziet heeft niet zoveel invloed op wat een behandelaar gaat doen? En zeker niet welk traject er gevolgd moet worden als het gaat om wat de verzekeraar gaat vergoeden. Als er gewoon voldoende zaadcellen zijn en er gewoon een cyclus is, dan is er voor een behandelaar niet echt een reden om meteen ivf te doen.
Je doet het nu voorkomen alsof je echt kan zeggen, nou sla de iui maar over hoor, ik wil gewoon even een ivf traject doen. Zo werkt het niet en dat weten we toch allemaal?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:15:19 #13
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138471657
Dat weet ik ook wel dat het niet zo werkt. Maar behandeling gaat ook in overleg samen met behandelaar, dus het is ook maar wat de behandelaar er in ziet. Maar ik bedoelde meer op het feit van natuurlijke bevruchting, dat proces blijft hetzelfde bij IUI. Niet dat je dan maar zo even moet vragen voor ivf/icsi. En ik stel niet dat de kans klein is he. Frummeltje zeg zelf dat ze weinig kansen ziet in een natuurlijke bevruchting. En als dat het probleem is kom je met IUI ook niet ver lijkt mij.
Be happy with the little things in life
pi_138471822
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:15 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dat weet ik ook wel dat het niet zo werkt. Maar behandeling gaat ook in overleg samen met behandelaar, dus het is ook maar wat de behandelaar er in ziet. Maar ik bedoelde meer op het feit van natuurlijke bevruchting, dat proces blijft hetzelfde bij IUI. Niet dat je dan maar zo even moet vragen voor ivf/icsi. En ik stel niet dat de kans klein is he. Frummeltje zeg zelf dat ze weinig kansen ziet in een natuurlijke bevruchting. En als dat het probleem is kom je met IUI ook niet ver lijkt mij.
Ik snap je ook wel.
Maar het ivf traject kom je gewoon niet zo 1-2-3 in. En met iui raken er ook echt genoeg vrouwen wel zwanger. En ivf wil ook niet zeggen dat je dan wel zwanger wordt, want wie zegt dat het bij de bevruchting zit en niet bij de innesteling. ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:26:44 #15
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138471946
Is ook weer zo, je lijf moet het maar oppakken. Dat is wat het ziekenhuis laatst nog zei: ze zijn ver, maar hoe en waar het dan is zit na een bevruchting?? Daar hebben ze geen controle op. Het is ook maar goed dat je niet 1-2-3 het ivf/icsi traject in kan. Genoeg voorbeelden dat al dan niet icm hormonen een IUI traject succesvol is.
Be happy with the little things in life
pi_138472110
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
Is ook weer zo, je lijf moet het maar oppakken. Dat is wat het ziekenhuis laatst nog zei: ze zijn ver, maar hoe en waar het dan is zit na een bevruchting?? Daar hebben ze geen controle op. Het is ook maar goed dat je niet 1-2-3 het ivf/icsi traject in kan. Genoeg voorbeelden dat al dan niet icm hormonen een IUI traject succesvol is.
Ja dat. Voordat ik zwanger werd van Jen had ik 2 verse embryo's en 5 cryo's van perfecte kwaliteit terug…
En toch, bevruchting was goed, deling ging goed en toch geeft het geen garantie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:48:54 #17
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138472592
Nee en dat is juist het k*u*t-ste aan dit traject. Geen garanties, het is maar afwachten of het lot je gegund is
Be happy with the little things in life
  donderdag 3 april 2014 @ 19:20:07 #18
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138479439
Ik bedoelde dat je nog zelf aan de slag moet met natuurlijke bevruchting ;) uiteraard is de bevruchting met IUI nog steeds natuurlijk, maar het voelt wat plastischer. Vanaf volgende maand starten we daarmee. Ben juist blij dat we deze optie nog hebben voordat eventueel ivf ter sprake komt. Altijd diep respect voor de dames die dat ondergaan...
pi_138480163
Morgen weer echo, ben benieuwd, want heb geen oppas voor Lola dus die gaat mee....
Twijfel alleen heel erg wat te doen, ze hebben in het ziekenhuis een kinderopvang, maar als ik Lola naar het kdv breng is het al een drama als ik wegga. Dat is wel we redelijk snel over, maar dit zijn onbekende voor haar dus geen idee of dat dan ook zo zal zijn. Ander optie is dat ze mee naar binnen gaat, maar dan weet ik niet hoe ze zal reageren als ik de echo krijg. Misschien maar meenemen en haar koekje bewaren voor als ik de echo krijg
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138480394
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:40 schreef klumsy het volgende:
Morgen weer echo, ben benieuwd, want heb geen oppas voor Lola dus die gaat mee....
Twijfel alleen heel erg wat te doen, ze hebben in het ziekenhuis een kinderopvang, maar als ik Lola naar het kdv breng is het al een drama als ik wegga. Dat is wel we redelijk snel over, maar dit zijn onbekende voor haar dus geen idee of dat dan ook zo zal zijn. Ander optie is dat ze mee naar binnen gaat, maar dan weet ik niet hoe ze zal reageren als ik de echo krijg. Misschien maar meenemen en haar koekje bewaren voor als ik de echo krijg
Hoe krampachtiger jij doet hoe meer je dat overbrengt. Gewoon meenemen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138480681
Ja denk dat ik dat ook doe, gaat het echt niet dan weet ik dat voor een eventuele volgende keer...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138480726
Kan ze vast wennen, want als ik zwanger ben moet ik wekelijks naar het zkh voor echo en injectie, dan kan ik ook niet elke keer oppas regelen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138481245
Rinn gefeliciteerd *O*
  donderdag 3 april 2014 @ 20:20:21 #24
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_138481843
Rinn gefeliciteerd!

Frummel, jammer jou hier nog te zien :*

Klumsy, ik neem Draakje ook mee in de buggy. Doen ze totaal niet moeilijk over bij ons.

Hier geen nieuws. Nog niet ongesteld dus volgende week bellen voor Primolut en Clomid 100.
Eerst maandag aan m'n dwarse verstandskies geholpen worden :'(.
pi_138481854
Gewoon meenemen Klums! En volgens mij zag ik vorige keer zo'n kinderding naast de "receptie" (waar je moet melden) staan, misschien mag je die effe mee naar binnen nemen, kan ze daar mee spelen terwijl jij je echo krijgt.
pi_138482309
Ja klopt Lijn, M had het erover dat tussen die 2 speeldingen aan de muur een stopcontact zit en is dus ergens anders heengegaan met Lola omdat ze haar vingers er steeds in wilde steken :X Ik zal er morgen eens op letten en of ze beveiligd zijn, anders ga ik wel even vragen wie dat zo bedacht heeft
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138482663
Oh :o dat meen je niet?!?! Nou in dat geval zie ik het als je plicht om ze te verplaatsen naar in de kamer ;)
pi_138487960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:52 schreef klumsy het volgende:
Kan ze vast wennen, want als ik zwanger ben moet ik wekelijks naar het zkh voor echo en injectie, dan kan ik ook niet elke keer oppas regelen
Waarom moet je dat als je zwanger bent?
pi_138488172
Cervixlengte meting en progesteron injecties ivm vroeggeboorte van onze eerste zwangerschap. Bij Lola heb ik dat ook gehad, ze weten niet wat de oorzaak geweest is bij de vroeggeboorte van Roan en Senna dus ook niet of het geholpen heeft, maar baat het niet dan schaad het niet is het idee :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 3 april 2014 @ 22:46:01 #30
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138489088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:20 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik bedoelde dat je nog zelf aan de slag moet met natuurlijke bevruchting ;) uiteraard is de bevruchting met IUI nog steeds natuurlijk, maar het voelt wat plastischer. Vanaf volgende maand starten we daarmee. Ben juist blij dat we deze optie nog hebben voordat eventueel ivf ter sprake komt. Altijd diep respect voor de dames die dat ondergaan...
Ah oke, dan had ik het verkeerd begrepen. Ik hoop en duim dat dit het zetje is wat je nodig hebt :*

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:40 schreef klumsy het volgende:
Morgen weer echo, ben benieuwd, want heb geen oppas voor Lola dus die gaat mee....
Twijfel alleen heel erg wat te doen, ze hebben in het ziekenhuis een kinderopvang, maar als ik Lola naar het kdv breng is het al een drama als ik wegga. Dat is wel we redelijk snel over, maar dit zijn onbekende voor haar dus geen idee of dat dan ook zo zal zijn. Ander optie is dat ze mee naar binnen gaat, maar dan weet ik niet hoe ze zal reageren als ik de echo krijg. Misschien maar meenemen en haar koekje bewaren voor als ik de echo krijg
Wat tico zegt, gewoon meenemen, eventueel in de buggie boekje en koekje erbij. Als jij daar lekker relaxt bij blijft zal dat allemaal vast los lopen :*
Be happy with the little things in life
pi_138489103
Klums ik nam L vaak mee naar echo's en dan liet ik haar in de kinderwagen. Als we dan de echo ruimte binnen gingen gat ik haar een pakje drinken/flesje en daarmee hield ze het dan wel uit tot ik klaar was. Werkte voor ons goed. Succes in ieder geval.

Frummel ik hoop dat IUI voor jullie gewoon werkt en dat IVF niet nodig is. :*
  vrijdag 4 april 2014 @ 07:18:56 #32
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138495371
Succes bij de echo, klumsy. Hopelijk is er inmiddels toch wat aan het groeien. :*
pi_138495588
Dankje, moet om 10 uur :) maar verwacht er weinig van, dus het zal wel ophogen worden :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:49:06 #34
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_138496064
Succes Klumsy!
  vrijdag 4 april 2014 @ 10:00:03 #35
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138497394
Oh Rinn ik zit hier met tranen in mijn ogen te lezen O+ Wat super tof gefeliciteerd! Hopelijk blijft alles goed gaan.

Remco ook nog gefeliciteerd en hoop ook voor jullie dat dit allemaal goed blijft gaan.

En de rest van de dames: hou vol :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_138499579
Zoals verwacht niks te zien, dus ophogen....

Maar wat ben ik blij met m'n arts O+ ik zou dinsdag terug moeten komen,
Maar ik werk op dinsdag en woensdag, dus het liefst ga ik die dagen niet...
Dus ik gaf dat aan, zegt ze: Joh dan kom je toch lekker maandag bij de assistent! Is er dan nog niks te zien,
dan kom je vrijdag gewoon weer bij mij :)
Heerlijk iemand die meedenkt ipv roept, protocol is protocol, dus je moet dinsdag komen
( als dinsdag echt nodig zou zijn geweest had ik ook zeker wel wat geregeld, maar zoals zij al aangaf zijn dat richtlijnen en is het niet erg als het een dagje eerder is )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:38:19 #37
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138499746
Fijn dat ze zo meedenkt en dat je nu ook kan ophogen.
Be happy with the little things in life
pi_138499812
Ja zeker fijn :)
En als er vrijdag nog niks te zien is weer ophogen.

Wel frappant dat er nog iemand in de wachtkamer zat die totaal niet met dokter V. Overweg kan en dacht dat het aan haar lag....
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138503699
Fijn Klums dat je weer gewoon met K mocht... die ander is gewoon een hork.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:16:02 #40
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138510089
Fijn dat ze zo goed meedenken, Klums! En op zich jammer van het ophogen, maar dat had je al verwacht...

Ik moet zelf ook zeggen dat ze in mijn ziekenhuis ook erg flexibel zijn. Sowieso zeven dagen per week beschikbaar voor echo's en dergelijke. Volgens mij is dat niet overal, of wel?
pi_138511005
Nee bij ons niet, of nouja als het niet anders kan omdat ze bang zijn dat ze je eisprong missen dan wel in het weekend, maar eigenlijk proberen ze er altijd omheen te plannen.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138511461
Bij mij proberen ze ook om het weekend heen te plannen.
En sowieso alleen 's ochtends. Erg irritant, heb hierdoor al veel vergaderingen moeten missen.
pi_138514869
Bij ons is het ook alleen in de ochtend... Best lastig soms!

Ow en stopcontact heb ik ook even ter sprake gebracht, ze wist niet of hij beveiligd was en is het gaan vragen. Niet dus, maar er stond geen stroom op. Ze hebben gelijk gebouwen beheer gebeld en er komt een afdekplaatje op :) het was nog niemand opgevallen dus ze waren blij dat ik ze er op wees
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:52:45 #44
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_138526815
Rinn, wat een super fijn nieuws... wat een wonder, wat bijzonder! Geniet van je zwangerschap! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:09:02 #45
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138535081
Ja ze vermijden het liefst ook het weekend met echo's, maar maken er geen probleem van. Echo's hier in de ochtend ook, vind ik zelf juist handig omdat ik dan niet op en neer hoef vanuit mijn werk. De iui vindt plaats vanaf half tien, omdat je pas vanaf acht uur bij het lab terecht kunt. Dat is dan minder praktisch maar is gelukkig maar een keer per maand. :)
pi_138537970
Zo, ik zit weer op het wachtbankje. Nog meer mensen met mij?

Dobbey, hoe is het met jou?
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:29:08 #47
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138539070
Succes Arja. Ik wacht inderdaad ook momenteel... :*
  zondag 6 april 2014 @ 14:50:02 #48
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138570085
Ik leef nog..... Heb vrijdag een tik gekregen van nieuw babynieuws uit de kameradengroep van mijn man en dat hakte er weer hard in. Wat wel lief is, is dat we, wederom, weer als eerste ingelicht zijn ^O^ We zijn ook super blij voor ze maar gevoelsmatig klopt het ff niet.... Wij woonden als eerste samen, zijn als eerste getrouwd, hadden het als eerste over kinderen en iedereen van de kameraden had ook echt verwacht dat wij de eersten zouden zijn... De realiteit is dat iedereen ons voorbij gaat en wij nog steeds met lege handen staan }:|


Gelukkig hadden we ook goed nieuws gekregen en dus konden we ff fijn met zijn 4-en ouwehoeren over de toekomst en met een beetje geluk volg ik haar volgende maand.

15 april hebben we een afspraak bij de verpleegkundige. Als ik mijn berekeningen goed heb en de donor "mijn" schema moet aanhouden dan start ze 18 april met de deca, 21 april met de Menopur/Puregon of wat dan ook en dan zou ze rond 5 mei de punctie hebben en dan heb ik rond 8 mei de terugplaatsing *)
pi_138572314
Frummel, succes op het wachtbankje. Wanneer is je nod?

Dobbey, heel herkenbaar, dat gevoel dat het niet klopt.
Ik ben ook blij voor iedereen die zwanger wordt en dat graag wil, maar ook moeilijk om blij te zijn voor wat je eigenlijk zelf graag had willen hebben. En al veel langer.

Maar ja. Het is al bijna mei. En als het dan lukt is het helemaal niet erg dat je een paar maandjes later bent.
Maar wisten we het maar zeker, he. Dat het lukt en ons ook gegund is.
  zondag 6 april 2014 @ 16:19:16 #50
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138574337
Ja die onzekerheid is echt fucked up! Hier in de tuin gebeurt iets heel raars.... Ik ben absoluut niet bijgelovig maar had vanmorgen echt zoiets van WTF! :o

Wij hebben, toen we de pil aan de kant gemikt hebben, een appelboompje gepland in de tuin, nu 4 jaar terug. De afgelopen jaren zat er geen bloemetje, blaadje of wat dan ook aan laat staan appels }:|
Kijk ik vanmorgen naar buiten staat dat hele ding in bloei :o

Het eerste wat ik eruit gooide was WTF! Kiek dan een boom met voorspellende gaven :D
pi_138582762
Oh dobbey, wat een mooie metafoor! Ik houd ervan.
pi_138601856
Mogguh!

Dobbey, ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft je boom :D

Hier zaterdag de laatste Puregon prik gezet, ik vond het prikken meevallen en de bijwerkingen zijn echt veel minder dan bij die stomme Clomid :6

Morgen controle, ik ben benieuwd :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138604174
Bij mijn zijn de bijwerkingen met prikken ook veel minder dan met Clomid :)

hier helaas ( maar wel veeracht ) nog niks te zien, dus vrijdag terug komen en dan eventueel ophogen :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138634024
Op welke cyclusdag is jouw eerste controle Klums? Want ik vind het apart dat je vrijdag bent geweest en nu deze vrijdag weer moet. Duurt je cyclus zo lang of snap ik het niet?

Ik heb btw. Goed last van mijn last, zal me benieuwen hoe het staat met de follikels ):O
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:23:49 #55
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138639625
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef _aurum_ het volgende:
Op welke cyclusdag is jouw eerste controle Klums? Want ik vind het apart dat je vrijdag bent geweest en nu deze vrijdag weer moet. Duurt je cyclus zo lang of snap ik het niet?

Ik heb btw. Goed last van mijn last, zal me benieuwen hoe het staat met de follikels ):O
Goed last van je last ja :? :D Succes met je controle

Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij jou zit Klumsy, ik mocht echt geen week tussen de controle's laten zitten ivm eventuele overstimulatie :X
pi_138641746
Ik heb er ook geen week tussen hoor, tussen het ophogen zit een week :)
Echo's zijn om de 4-5 dagen to er wat te zien is dan kan het ook ineens elke of om de dag worden :)
Ik ben nu gisteren geweest en dan vrijdag weer, als er dan niks te zien is ophogen en waarschijnlijk maandag weer terug
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138643426
meweheeh, ik was er weer lekker bij gisteraaf :+

Nah, geweest, ik heb 1 follikel van 17mm, morgenaaf de Pregnyl zetten en dan vrijdag de IUI. Slijmvliesdikte was iets van 8mm, dat was ook netjes :Y

Schijnbaar ben ik te vroeg gestopt met prikken, ik had tot gisteraaf door moeten gaan (aan 1 kant denk ik ammehoela, als ik door had gegaan dan dan had ik een of meerdere follikels gehad van >20 mm en had ik op dag 11 van mijn cyclus al op gemogen voor de IUI)

Ik vind het wel goed zo :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138643712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:17 schreef _aurum_ het volgende:
meweheeh, ik was er weer lekker bij gisteraaf :+

Nah, geweest, ik heb 1 follikel van 17mm, morgenaaf de Pregnyl zetten en dan vrijdag de IUI. Slijmvliesdikte was iets van 8mm, dat was ook netjes :Y

Schijnbaar ben ik te vroeg gestopt met prikken, ik had tot gisteraaf door moeten gaan (aan 1 kant denk ik ammehoela, als ik door had gegaan dan dan had ik een of meerdere follikels gehad van >20 mm en had ik op dag 11 van mijn cyclus al op gemogen voor de IUI)

Ik vind het wel goed zo :)
Wat goed Aurum, dat de Puregon aanslaat en je snel een IUI hebt.

Hoe gaat dat eigenlijk met IUI? Wanneer moet je man dan zijn aandeel inleveren?
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:02:18 #59
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138644927
Ah ok Klumsy, duidelijk! Dank voor je uitleg ^O^

Het stond er zo grappig Aurum dat ik het niet kon laten om te reageren, sorry :+
Thumbs up voor de goede echo en de duimen draaien voor de aankomende 2 weken ^O^
pi_138646057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:26 schreef Arja het volgende:

[..]

Wat goed Aurum, dat de Puregon aanslaat en je snel een IUI hebt.

Hoe gaat dat eigenlijk met IUI? Wanneer moet je man dan zijn aandeel inleveren?
De clomid sloeg ook goed aan, maar daar had ik aanzienlijk meer last van de bijwerkingen.

Lief levert vrijdagmorgen zijn "aandeel" in en in de middag is de IUI. Je staat eigenlijk met 30 mins weer buiten :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138648587
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

De clomid sloeg ook goed aan, maar daar had ik aanzienlijk meer last van de bijwerkingen.

Lief levert vrijdagmorgen zijn "aandeel" in en in de middag is de IUI. Je staat eigenlijk met 30 mins weer buiten :Y
Ik ga denk ik na onze reis ook maar eens met de gyn bespreken hoe lang we het nog gaan proberen zonder IUI. Het is nu al de 7e ronde en ik word er niet jonger op.

Hoe belastend is een IUI voor jou en je vriend?
pi_138650289
Hoe oud ben je nu Arja?

Hoe belastend het is vind ik een lastige om te beantwoorden. Als ik naar mezelf kijk dan zeg ik dat het wel meevalt. Of ik moe ben of niet bepaalt wel flink hoe ik erin sta. Vorig jaar voor vakantie was de koek aardig op, maar ik kan me voorstellen dat iedereen dat heeft, dat zal niet IUI specifiek zijn.

Ik moet zeggen dat ik rondes met Clomid zwaarder vond dan met de puregon, de bijwerkingen van Clomid zijn zwaarder. Ik werd er ongeduldiger van (en ik heb al niet veel geduld :') ) met als gevolg dat ik mijn man om niks aan het schreeuwen was :X (liefste man van de hele wereld heb ik dat hij begreep dat het door de klote hormonen kwam ) en ik werd droevig van de Clomid…terwijl ik eigenlijk altijd een blij persoon ben.

De IUI ingreep vind ik meevallen, ik ben ondertussen wel gewend aan het gerommel en gepoer down under :') Het lastige stuk voor ons is altijd het plannen, dag 10 controle en als het meezit: dag 11 t/m 13 de terugplaatsing. Ik houd rond die periode zo veel mogelijk mijn agenda leeg en probeer de werk afspraken eromheen te plannen. De ingreep zelf duurt max een half uur.

Maar, ik regel dit allemaal zonder dat mijn werkgever dit weet, niemand op werk weet het. Dat is ook een keuze die ik gemaakt heb, dus dat geeft bij mij soms wat extra stress/geregel.

Wat we wel doen om het "leuk" te houden is dat wij bepalen wanneer we een IUI ronde doen, voor het zkh is het lopende band werk en als het aan hen ligt dan kunnen we van de ene cyclus doorrollen naar de andere, maar wij kiezen ervoor om het 1 maand op, minimaal 1 maand af te doen.

Ik zou het leuk vinden als we een kindje/kindjes kunnen krijgen, maar als het niet lukt dan houdt mijn wereld niet op met draaien ofzo. Als de IUI niet lukt dan weet ik ook niet of ik IVF wil doen. Dat vind ik op dit moment echt een hele grote drempel.

De wachtdagen vind ik wel altijd spannend, net zoals als ik weer eens overtijd ben....om vervolgens gewoon weer ongesteld te worden :')

[ Bericht 2% gewijzigd door _aurum_ op 08-04-2014 14:41:39 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138651565
Dank voor je antwoord.

Ik ben intussen 36.

Het gerommel en gepoer downunder ben ik ook wel gewend. Net als die gruwelijke wachtdagen (nu dus, 5 dagen na de ovitrelle). En het plannen inderdaad en de combinatie met werk.

Het is alleen zo weinig romantisch allemaal lijkt me, een IUI, of heb jij dat niet zo?
Al moet ik zeggen dat die verplichte seks-dagen rondom mijn eisprong ook niet meer zo leuk en romantisch zijn :')

Ik vraag me meer af hoe het voor B. zou zijn. Tot nu toe ben ik vooral degene die de offers moet brengen.
Als hij straks op een bepaalde tijd naar het ziekenhuis moet om zijn aandeel te leveren. Het lijkt me zo koud en klinisch. En ik weet ook niet goed hoe hij dat moet combineren met zijn werk. Hij werkt in ploegendienst en er wordt wel op hem gerekend daar.

Jouw vriend moet vrijdagochtend naar het ziekenhuis. Moet dat dan ook om een bepaalde tijd, of zit daar wel een range in, bv tusen 9 en 11?
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:13:53 #64
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_138651783
Niet echt bijgelezen hier,we zitten allebei in de lappenmand nu. Maar ronde 2 is begonnen hier. Na overleg toch weer aan de Clomid 50, ze willen het risico op een meerling echt zo klein mogelijk houden en ik blijk met de 50-variant toch binnen de gestelde tijd een eisprong gehad te hebben.
Maandag weer de eerste echo en dan zien we wel weer verder.
pi_138654213
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef dobbey het volgende:
Ja die onzekerheid is echt fucked up! Hier in de tuin gebeurt iets heel raars.... Ik ben absoluut niet bijgelovig maar had vanmorgen echt zoiets van WTF! :o

Wij hebben, toen we de pil aan de kant gemikt hebben, een appelboompje gepland in de tuin, nu 4 jaar terug. De afgelopen jaren zat er geen bloemetje, blaadje of wat dan ook aan laat staan appels }:|
Kijk ik vanmorgen naar buiten staat dat hele ding in bloei :o

Het eerste wat ik eruit gooide was WTF! Kiek dan een boom met voorspellende gaven :D
Ik kreeg kippenvel toen ik dit las. O+ Ik hoop zo voor jullie dat dit gewoon een teken is. :*
pi_138663987
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef Arja het volgende:
Dank voor je antwoord.

Ik ben intussen 36.

Het gerommel en gepoer downunder ben ik ook wel gewend. Net als die gruwelijke wachtdagen (nu dus, 5 dagen na de ovitrelle). En het plannen inderdaad en de combinatie met werk.

Het is alleen zo weinig romantisch allemaal lijkt me, een IUI, of heb jij dat niet zo?
Al moet ik zeggen dat die verplichte seks-dagen rondom mijn eisprong ook niet meer zo leuk en romantisch zijn :')

Ik vraag me meer af hoe het voor B. zou zijn. Tot nu toe ben ik vooral degene die de offers moet brengen.
Als hij straks op een bepaalde tijd naar het ziekenhuis moet om zijn aandeel te leveren. Het lijkt me zo koud en klinisch. En ik weet ook niet goed hoe hij dat moet combineren met zijn werk. Hij werkt in ploegendienst en er wordt wel op hem gerekend daar.

Jouw vriend moet vrijdagochtend naar het ziekenhuis. Moet dat dan ook om een bepaalde tijd, of zit daar wel een range in, bv tusen 9 en 11?
Romantiek is voor ons het raam uit gegaan op het moment dat het zkh traject begon. Vandaar ook de maand-en dat we er niet actief mee zijn. Dat houdt het leuk :Y

Lief gaat voor het werk naar zkh om het af te leveren. Volgens mij tussen 0800 en 0830 moet het afgeleverd worden.

En wij kunnen er nog wel om lachen *insert foute grappen* er is 1 ronde geweest dat mijn lief er even klaar mee was en baalde. Dat moet je ook kunnen accepteren :)
:) :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 9 april 2014 @ 07:53:08 #67
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_138679809
ik geloof dat ik net 2 streepjes geplast heb :o

ik kan er geen goede foto van maken maar het is echt een best duidelijk streepje!!
gisteren was ik nog heel erg chagrijnig omdat ik buikpijn had en dacht het zal wel snel doorbreken en heb vanochtend test gedaan eigenlijk om te bewijzen dat dat ook zo zou zijn, komt er ineens nog een streepje bij!!!!

oh en dobbey ik had ook een teken. In mijn spotify lijst met 606 liedjes die ik altijd random afspeel, kwam eerst het liedje met naam die we voor een meisje hebben bedacht en daarna een liedje met de naam voor een jongen. Dus wie weet ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 07:54:43 #68
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138679820
*O* jaaaaaaa snoenk *O* gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
  woensdag 9 april 2014 @ 07:57:12 #69
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_138679839
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:53 schreef snoenk het volgende:
2 streepjes
Gefeli! Als het goed is wordt het streepje elke dag duidelijker.
Hier zijn er iets van 15 strips doorheen gegaan, met twee tegelijk om "het zeker te weten" :X
censuur :O
  woensdag 9 april 2014 @ 08:06:07 #70
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_138679911
dit ziet er toch wel uit als een 2de streepje?
  woensdag 9 april 2014 @ 08:12:44 #71
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138679990
*O* *O* Snoenk *O* *O* Ik ben benieuwd of onze boom gelijk gaat krijgen eind mei :D
  woensdag 9 april 2014 @ 08:13:14 #72
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_138679994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:06 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ] dit ziet er toch wel uit als een 2de streepje?
Zeker :Y! Gefeliciteerd *O*
pi_138680523
wat tof Snoenk! yay! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 9 april 2014 @ 08:58:49 #74
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_138680611
Gefeliciteerd snoenk!!!!
  woensdag 9 april 2014 @ 09:18:55 #75
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_138680908
Wat gaaf! Gefeliciteerd! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_138680939
Snoenk!!!!! *O* Dat is er een (of eigenlijk twee) hoor!!! Gefeliciteerd!!!!
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 09:24:32 #77
5428 crew  miss_sly
pi_138681020
Snoenk *O* wat goed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 9 april 2014 @ 09:28:27 #78
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138681081
Gefeliciteerd! *O*
pi_138681207
Snoenk *O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Skoap op 09-04-2014 14:56:33 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_138681617
Snoek wat super *O*
Een heel mooi begin van een streepjesregen! Dus hoop dat er een hoop dames gaan volgen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138681880
Top!! Gefeliciteerd Snoenk!! *O*
  woensdag 9 april 2014 @ 10:22:35 #82
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_138682315
Gefeliciteerd Snoenk! *O*
A grand adventure has begun.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:08:17 #83
384078 Rinn
wanna panda
pi_138683561
Waaawww! Gefeliciteerd!! *O*
pi_138683752
Woehoe! Wat fijn dat de testen het toch doen ;) *O* Gefeliciteerd!
  woensdag 9 april 2014 @ 11:18:00 #85
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138683903
Ja duidelijk 2 streepjes! *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 9 april 2014 @ 11:43:06 #86
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_138684683
Dank jullie wel allemaal!! *O*

Ik hoop dat deze maand streepjesregen is en dat er nog vele volgen!
  woensdag 9 april 2014 @ 12:46:35 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_138686262
Snoenk, gefeliciteerd!! *O*
disclaimer
pi_138686405
Gefeliciteerd snoenk!! *O*!
  woensdag 9 april 2014 @ 13:09:38 #89
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138686992
*O* snoenk dat zijn duidelijke streepjes *O*
Be happy with the little things in life
pi_138688325
Ohhh Snoenk, kippenvel!! Gefeliciteerd meid! *O* *O* *O*
pi_138688810
Jaaaa... snoenk gefeliciteerd! *O* Zie je, nu schrijf ik je naam goed! :Y
Streepjesregen daalt u a.u.b. maar verder neer.

Waarom ik zo afwezig ben hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:07:50 #92
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138688860
Jeetje Kahlie jullie krijgen het ook voor de kiezen zeg :X Veel succes en sterkte de aan komende tijd :*
pi_138688902
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef dobbey het volgende:
Jeetje Kahlie jullie krijgen het ook voor de kiezen zeg :X Veel succes en sterkte de aan komende tijd :*
Dank je wel :* Ik ga hier gewoon nog meer streepjesregen eisen net zoals ik bij Snoenk gedaan heb, want ik wil leuke verhalen lezen als tegengewicht van al die **** :) Mijn duimen draaien de komende twee weken lustig door... laten we hopen dat jij ook leuker nieuws post hier.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:33:04 #94
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_138689545
Dat is heftig kahlie. Veel sterkte :*
pi_138689617
Kahlie :* Wat een klote periode voor je schoonfamilie. Sterkte!
pi_138690041
Sterkte Kahlie :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 9 april 2014 @ 15:12:53 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_138690944
snoenk! Geweldig! Van harte gefeliciteerd!

Kahlie, wat een rottijd zeg! Sterkte in deze moeilijke tijd
pi_138691614
Snoenk geweldig *O*

Kahlie. Sterkte :*
  woensdag 9 april 2014 @ 16:57:17 #99
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138694595
Snoenk! Wat super om te lezen *O*

Hier vandaag }) dus we gaan nu definitief starten met iui. Op naar de eerste echo aanstaande vrijdag.
  woensdag 9 april 2014 @ 16:57:49 #100
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138694608
Kahlie sterkte :*
  woensdag 9 april 2014 @ 18:34:30 #101
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138697571
Jeetje kahlie, heftig zeg. Heel veel sterkte :*
Be happy with the little things in life
pi_138704195
Jaaaaa snoenk, feli!

Streepjesregen, ik houd ervan!
pi_138704366
Kahlie wat heftig. :*
  donderdag 10 april 2014 @ 08:49:15 #104
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138717155
Frummel succes ^O^

Ik heb hier een raar onbestemd gevoel :? Een beetje een combinatie van zenuwachtigheid, blijheid en een oh help waar ben ik aan begonnen :') :@ Het zal vast komen doordat het eind in zicht is maar hoe dichter we naar de dinsdag schuiven hoe harder de bibbers komen :{

We zijn de afgelopen jaren zo geleefd, beslissingen binnen no time gemaakt omdat we geen andere keus hadden en straks vind ik het allemaal misschien helemaal niet zo leuk :@ zijn we wel geschikt om ouders te zijn, zijn we er wel klaar voor etc.... |:(


(En ja we zijn er klaar voor en ik weet zeker dat het allemaal goed komt maar toch...... kinder koudwater vrees of zo denk ik :o )
pi_138720177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:06 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ] dit ziet er toch wel uit als een 2de streepje?
gefeliciteerd!!!

ik moest lachen om de liedjes hihi
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138726598
Dames, heel erg bedankt voor jullie lieve steunbetuigingen. Hij is gisterenavond om 11 uur overleden.

Frummeltje86 veel suc6! *O*

Dobbey dat zijn normale koudwatervreesgedachtes. Meestal hebben ouders die pas zodra er een zwangerschap is (zo van, oh, wilden we dit eigenlijk wel, hoe gaan we dit regelen, HELP), maar aangezien je in de MMM het traject daarvoor zo intens en bewust beleefd hoor ik vaker van mensen dat ze vlak voor een terugplaatsing opeens gaan bibberen. Komt wel goed hoor :*
  donderdag 10 april 2014 @ 14:31:49 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_138726868
kahlie, gecondoleerd :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_138727540
Dobbey herken het wel een beetje :*

Kahlie gecondoleerd :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138728098
Gecondoleerd kahlie... En sterkte voor jullie en de familie!
  donderdag 10 april 2014 @ 15:15:59 #110
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138728464
Gecondoleerd Kahlie, veel sterkte de aankomende tijd :*

En een bedankt voor de reactie Kahlie en Klumsy.... Vond/vind het zo vreemd maar ben dus niet de enige pfjew :@
pi_138729670
gecondoleerd Kahlie.

Hier gisteraaf de Pregnyl prik gezet, prikken was minder een drempel dan de vorige keer misschien omdat ik met de Puregon ook moest prikken, dunno. Fijn dat het me iig meevalt.

Ik houd gelijk wel vocht vast. lang leve de hormonen :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 10 april 2014 @ 16:35:40 #112
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138731265
Kahlie gecondoleerd en heel veel sterkte :*
Be happy with the little things in life
pi_138744820
Mijn eerste post in oud.

Wij zijn al sinds de zomer van 2011 bezig zwanger te worden.
Wij zijn de medische molen al ingegaan. Eenmaal eieren geoogst, 3 eitjes uitgekomen. Sinds gisteren is ze ongesteld na de derde terugplaatsing. We hebben het er moeilijk mee.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:12:30 #114
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138745169
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef Nixx- het volgende:
Mijn eerste post in oud.

Wij zijn al sinds de zomer van 2011 bezig zwanger te worden.
Wij zijn de medische molen al ingegaan. Eenmaal eieren geoogst, 3 eitjes uitgekomen. Sinds gisteren is ze ongesteld na de derde terugplaatsing. We hebben het er moeilijk mee.
Jammer genoeg je eerste post in dit topic en niet in een andere :* Is jullie verteld dat je ten aller tijde terug kunt vallen op medisch maatschappelijk werk? Misschien niet iets wat je wilt maar het helpt wel om e.e.a. In perspectief te zien. Blijf vooral met elkaar praten dat is, vind ik, onwijs belangrijk in dit traject. Veel succes en sterkte in ieder geval.
pi_138746366
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef dobbey het volgende:

[..]

Jammer genoeg je eerste post in dit topic en niet in een andere :* Is jullie verteld dat je ten aller tijde terug kunt vallen op medisch maatschappelijk werk? Misschien niet iets wat je wilt maar het helpt wel om e.e.a. In perspectief te zien. Blijf vooral met elkaar praten dat is, vind ik, onwijs belangrijk in dit traject. Veel succes en sterkte in ieder geval.
Aan praten, knuffelen en troosten geen gebrek hier.
Wel veel tranen aan haar kant.
  donderdag 10 april 2014 @ 23:01:25 #116
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138747953
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Aan praten, knuffelen en troosten geen gebrek hier.
Wel veel tranen aan haar kant.
Ieder gaat er mee om met zijn manier en dat kan soms lastig zijn.. Even een grof voorbeeld... Zij huilt en jij vlucht naar je vrienden. Zij vind op haar manier geen steun bij jou waardoor nog meer frustratie etc.... Geef elkaar de ruimte om op eigen manier ermee om te gaan... Ik huil, praat, praat en praat nog meer terwijl mijn man vlucht in het sporten... ;) Dat bedoelde ik met geef elkaar de ruimte....

(Edit: ik krijg niet goed onder woorden wat ik bedoel :@ misschien dat een van de andere dames het beter lukt)

[ Bericht 4% gewijzigd door dobbey op 11-04-2014 06:01:19 ]
pi_138753226
Ik snap wat je bedoelt.
pi_138753969
Nixx wat klote dat je vriendin ongesteld geworden is!
Gaan jullie gelijk door voor een nieuwe poging?
Of kiezen jullie eerst voor wat rust samen? In ieder geval sterkte
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138756959
Net een echo gehad en 1 eitje van 13mm *O* hopelijk groeit die lekker door! Maandag weer een echo, dus hopelijk blijft het bij deze ene en heb ik volgende week een eisprong :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138757688
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:27 schreef klumsy het volgende:
Nixx wat klote dat je vriendin ongesteld geworden is!
Gaan jullie gelijk door voor een nieuwe poging?
Of kiezen jullie eerst voor wat rust samen? In ieder geval sterkte
Eerst even wat rust.
Dan kijken of we weer willen gaan prikken.
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:14:42 #121
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138757708
*O* *O* Klumsy
pi_138758569
Lekker Klumsy!!!

En nixx... helaas welkom hier. Ik kan me goed voorstellen dat jullie even rust nemen en kijken wat jullie nu willen. Sterkte voor nu voor jullie, klote dat het zo moet lopen.
pi_138762250
welkom Nixx!

En yay voor Klums *O

Hier zit de IUI er weer op (in :+ ) Viel me mee :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:42:04 #124
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138762455
Kahlie, gecondoleerd... :* wat ongelofelijk heftig. Wens jullie veel sterkte.

Nixx, (helaas) welkom in dit specifieke topic. De pijn van een mislukte poging kan inderdaad vreselijk zijn... :* ik wens jullie veel kracht toe in dit moeilijke proces. Wat droomvrouwtje al schreef; hebben jullie gedacht aan begeleiding op psychisch vlak? Ik en mijn man krijgen sinds kort coaching bij dit traject. Neemt de pijn niet weg, maar scherpe randjes gaan er wel enigszins vanaf. Succes in ieder geval samen. Voel je vrij om je verhaal hier te gooien, daar zijn we voor. :*

Dobbey, ik herken je gevoel nog niet, maar verwacht wel dat dat gaat komen als er hier eenmaal dat gewenste tweede streepje verschijnt.

Echo vanmorgen was goed, dus we starten weer met de gonal. Een co-assistent maakte de echo. Duurde wat langer dan normaal, maar ach... Kon ik vrolijk mezelf van binnen bekijken :+
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:42:39 #125
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138762479
Klums en aurum *O*
pi_138770744
Aurum: fijn dat het meeviel en welkom in de wachtweken!

Klums: jeej, fijn dat er wat groeit. Ben benieuwd naar volgende week
pi_138772270
Aurum fijn dat het meeviel en succes met de wachtweken!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138772375
Arja hou jij het wachten nog vol?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138773522
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:13 schreef klumsy het volgende:
Arja hou jij het wachten nog vol?
Ja, dat gaat steeds beter. Ik negeer gewoon alle lichamelijke signalen. Want die kunnen net zo goed duiden op een naderende menstruatie als op een zwangerschap.

Evengoed is het wel regelmatig in mijn gedachten. "Zou het?". "Zou ik zwanger op huwelijksreis gaan?"

Aan afleiding geen gebrek. Maandag trouwen, dinsdag op reis. En de afgelopen weken keihard gewerkt om alles netjes achter te laten voor mijn collega's.
  zaterdag 12 april 2014 @ 02:54:52 #130
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_138788290
Klumsy fijn dat het eitje groeit! *O*

Aurum en Arja, succes met wachten :*

Nixx welkom, hoop dat je hier weer snel weg bent.
pi_138789280
Wel allemaal leuke afleiding Arja! Weet je al wanneer je gaat testen?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 12 april 2014 @ 08:32:28 #132
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138789576
Wat zou het mooi zijn als het deze ronde lukt, Arja :*
pi_138794900
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 07:37 schreef klumsy het volgende:
Wel allemaal leuke afleiding Arja! Weet je al wanneer je gaat testen?
In mijn backpack zit een zwangerschapstest en een doosje tampons.

Ik test denk ik donderdag of zo, dan is het 2 weken na de ovitrelle
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:58:46 #134
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_138805220
Snoenk, gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap en van deze super bijzondere tijd! O+

Kahlie... jemig... wat super heftig zeg... heel veel sterkte... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_138817882
Morgen weer echo, ben echt zo benieuwd of het eitje is doorgegroeid! Nu er eindelijk wat lijkt te gebeuren word het ineens wel weer heel echt O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138818135
Wow Arja, dat zou wel tof zijn als het raak is O+

Ik hoop met je mee Klums :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138818571
Spannend weer klums! Ik ga voor je duimen! ^O^

Ik heb dus de hele week op mijn handen gezeten hier... bijna 3 weken geleden punctie gehad, daar 4 follikels aan weten te prikken, 3 eicellen geoogst. 2 goed genoeg voor de ICSI en na 3 dagen bleek er 1 bevrucht en goed genoeg voor terugplaatsing. En toen braken de wachtweken aan. Dat ging allemaal nog wel prima, maar zo'n anderhalve week geleden begon het: misselijk, zere tetten, ubervrolijk en adrem, vermoeid maar 's nachts slecht kunnen slapen... ik had een ernstig donkerbruin vermoeden. En toen afgelopen dinsdagochtend een test gedaan.... duurde effe maar daar kwam de 2e streep! Zelfs mijn man vroeg nog welke van de 2 de goeie was :D
Ik wilde hier nog effe niks kwijt, ondanks de streepjesregen met de strepen van Snoenk, vanwege meelezende familie (sorry, je weet wie je bent, maar eerst schoonouders inlichten vond ik wel netjes)... maar gedurende de week namen de strepen af, werden minder dik en duurde langer om te komen. Vrijdag zag ik het zelf al niet meer zitten, waar de assistente nog vrolijk riep "een streep is een streep, ook al is ie licht!" toen ik belde om door te geven dat ik na de tp nog niet ongesteld was en een streep had en dus echo gepland... maar gisteren was de duidelijkheid er al... ongesteld en hoe :X Dus deze poging is klaar. We zullen weer opnieuw de malle molen in moeten stappen helaas. We waren zo dichtbij al, maar het mocht nog effe niet. Geen kadootje voor Minke's verjaardag nog. -O-
  zondag 13 april 2014 @ 10:38:47 #138
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138818787
Oooh Lijnloos, wat een ontzettende domper -O-
Zo dichtbij en dan toch niet.

Sterkte :*
  zondag 13 april 2014 @ 10:46:37 #139
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138818954
Lieve Lijn, wat ontzettend k*t... ;( het lijkt me heftig als je er zo dichtbij bent. Heel veel sterkte :*
  zondag 13 april 2014 @ 10:47:21 #140
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_138818977
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:47 schreef klumsy het volgende:
Morgen weer echo, ben echt zo benieuwd of het eitje is doorgegroeid! Nu er eindelijk wat lijkt te gebeuren word het ineens wel weer heel echt O+
Zal voor je duimen ^O^
pi_138818998
Och lijnloos wat k*t :* heb nog zo gestuiterd voor je en dan nu dit... Knuffel!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138819125
Ja, best kut inderdaad... ik was een weekje op en top zwanger met alle klachten die erbij hoorden en dat is helaas nu weer voorbij. Ik voelde het al langzaam aan komen, door de testen maar ook door de symptomen die afnamen, dus had me er al een beetje bij neergelegd. Neemt niet weg dat ik best heel verdrietig ervan ben, maar liever zo dan na een paar weken alsnog, of maanden... We hebben gisteravond dus maar bier en sushi gedaan om in elk geval dan te genieten van wat wel weer mag.
pi_138820108
Tuurlijk liever nu dan over een tijdje, maar dat maakt het gevoel voor nu niet minder rot! Een positieve test geeft zoveel hoop en dromen voor een toekomst, als dat ineens weg is dan is dat kut :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138820140
En groot gelijk dat je lekker aan het bier en de sushi gegaan bent :9

Gaan jullie gelijk door of willen jullie even wachten?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138820166
Weet ik nog niet... weet ook niet of we miscshien verplicht moeten wachten. In het UMC hing een grote poster dat je na elke mislukte poging een maand minimaal moest wachten. Geen idee hoe ze daar in ons ziekenhuis over denken.
  zondag 13 april 2014 @ 12:31:06 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138821676
Klumsy *O* jeej fijn dat er eindelijk een mooi follikel groeit.

Arja spannend, zou wel een mooi cadeautje zijn. Mijn duimen draaien.

vergat ik zomaar Aurum, spannend, mijn duimen draaien natuurlijk ook voor jou :*


Lijn :*

[ Bericht 21% gewijzigd door droomvrouwtje op 13-04-2014 17:21:03 (iemand vergeten te noemen) ]
Be happy with the little things in life
  zondag 13 april 2014 @ 12:44:33 #147
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138822066
Ach lieve Lijnloos wat ontzettend jammer dat het van zulke korte duur was. Ik snap dat je op je handen hebt moeten zitten en dat je eerst (schoon)ouders wilde inlichten. Heel veel sterkte om dit een plekje te kunnen geven :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 13 april 2014 @ 13:07:05 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_138822568
Lijn toch :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_138822580
Ah, lijn, wat klote. Zo dichtbij. Sterkte!
pi_138824089
Dames dank je wel voor het lieve medeleven.

Arja, fijne trouwdag morgen en ik hoop op een fijn bruidsgeschenk als je mag testen! *O*

Lijn, wat ontzettend rot. :{ Sterkte.

Klums, bij Pasen horen eieren, dus hopelijk morgen groot genoeg bij de echo.
  zondag 13 april 2014 @ 17:11:08 #151
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_138832100
lijnloos wat ontzettend klote!
  maandag 14 april 2014 @ 08:56:45 #152
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138857612
Lijnloos dat sucks :*
pi_138857920
Lijn :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138858583
Helaas niet doorgegroeid, nu ophogen naar 100 en dan woensdag terug komen :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138860598
quote:
11s.gif Op zondag 13 april 2014 11:34 schreef Lijnloos het volgende:
Weet ik nog niet... weet ook niet of we miscshien verplicht moeten wachten. In het UMC hing een grote poster dat je na elke mislukte poging een maand minimaal moest wachten. Geen idee hoe ze daar in ons ziekenhuis over denken.
Bij ons ziekenhuis in Brussel moest je ook altijd een maand wachten. Ze willen eerst dat je lichaam herstelt en dan mag je door voor de volgende poging.

En jeetje wat een rollercoaster afgelopen weken. Kippevel en tranen bij het lezen. Het lijkt zoveel op mijn MK van 1.5 jaar terug. De vreugde, het ziekenhuis dat je toch gewoon feliciteert omdat HCG in urine, het verdriet, het besef dat je weer het hele circus moet gaan doen. Doe rustig aan en dikke :*
pi_138863917
Ah Lijn, wat jammer, zeg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:52:43 #157
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138897728
Hier viert de spanning hoogtij.... Half 2 hebben we de eerste afspraak in het ziekenhuis voor de medicatie en het ondertekenen van de papieren. Om half 4 heeft de donor nog een laatste onderzoek door een alternatieve gynaecoloog en dan is het officieel.... We gaan starten *O*
pi_138897925
Heel veel succes Dobbey! Wat spannend allemaal! Ik duim voor jullie. :*
pi_138901557
Spannend dobbey, heel veel succes!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138902708
Spannend Dobbey, mijn duimen dsraaien voor jullie laatste drempeltje! *O*
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:27:42 #161
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_138903259
Lijn! :*
A grand adventure has begun.
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:44:01 #162
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138904066
Spannend dobbey, mijn duimen draaien, op naar de laatste horde en hopelijk kunnen jullie al heel snel starten :*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:52:45 #163
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_138904384
quote:
11s.gif Op zondag 13 april 2014 10:27 schreef Lijnloos het volgende:
Spannend weer klums! Ik ga voor je duimen! ^O^

Ik heb dus de hele week op mijn handen gezeten hier... bijna 3 weken geleden punctie gehad, daar 4 follikels aan weten te prikken, 3 eicellen geoogst. 2 goed genoeg voor de ICSI en na 3 dagen bleek er 1 bevrucht en goed genoeg voor terugplaatsing. En toen braken de wachtweken aan. Dat ging allemaal nog wel prima, maar zo'n anderhalve week geleden begon het: misselijk, zere tetten, ubervrolijk en adrem, vermoeid maar 's nachts slecht kunnen slapen... ik had een ernstig donkerbruin vermoeden. En toen afgelopen dinsdagochtend een test gedaan.... duurde effe maar daar kwam de 2e streep! Zelfs mijn man vroeg nog welke van de 2 de goeie was :D
Ik wilde hier nog effe niks kwijt, ondanks de streepjesregen met de strepen van Snoenk, vanwege meelezende familie (sorry, je weet wie je bent, maar eerst schoonouders inlichten vond ik wel netjes)... maar gedurende de week namen de strepen af, werden minder dik en duurde langer om te komen. Vrijdag zag ik het zelf al niet meer zitten, waar de assistente nog vrolijk riep "een streep is een streep, ook al is ie licht!" toen ik belde om door te geven dat ik na de tp nog niet ongesteld was en een streep had en dus echo gepland... maar gisteren was de duidelijkheid er al... ongesteld en hoe :X Dus deze poging is klaar. We zullen weer opnieuw de malle molen in moeten stappen helaas. We waren zo dichtbij al, maar het mocht nog effe niet. Geen kadootje voor Minke's verjaardag nog. -O-
he lijnloos wat verdrietig! zeker als 't al zo goed lijkt te gaan lukken, pfff. dat moet echt heel zuur zijn. sterkte, en ik duim mee voor de volgende poging! :*
in de haak.
pi_138906866
SuccEs dobbey!

Pff, sinds de Pregnyl prik word ik iedere nacht om 0300 wakker omdat ik mijn bed uit zweet :S dan moet ik uit bed; afkoelen en rond 0500 slaap ik pas weer. Vervelend omdat ik het stervend koud heb als ik in bed ga liggen. Dus kruik of extra sokken werkt eerder tegen me dan voor me.

Ik word er een beetje moe van :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138907009
Fijn he, van die hitte-aanvallen... ik deed meestal een hemd aan en dan iets erover, zodat ik in laagjes kon werken :') Effe snel een laagje uit en verder tukken. Maar moet wel lukken natuurlijk.
pi_138907892
Het is te koud om met blote voeten te slapen maar te warm voor sokken :') /fwp

Zomerdekbed te koud, winterdekbed te warm etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:39:10 #167
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138908304
Dobbey succes!

Arja, gefeliciteerd met jullie huwelijk en fijne honeymoon. Hopelijk kom je met goed nieuws terug.
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:21:56 #168
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138916260
Arja Gefeliciteerd! Een hele goede reis met hopelijk een ontzettend dikke streep *O*


Pfoeh wat een gedoe vanmiddag :o Het afstemmen van de meds was nog een hele toestand maar het is gelukt. Nog 2x de pil slikken en dan gaan met die banaan. 2e Paasdag de uitgangsecho bij de donor en dan gaat ze beginnen met 187,5 eenheden Gonal-F.
Na dit gesprek had de donor een onafhankelijk onderzoek bij een gyn dachten we :X Er was in ets lichamelijks aan maar een 1 op 1 kruisverhoor of ze er nog wel achterstond of ze de gevaren wel wist etc maar echt op zo'n bitchy manier dat de donor zoiets had van WTF! }:| maar goed ze is met vlag en wimpel geslaagd en dat mens hoeven we/ze nooit meer te zien dus dat scheelt :6
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:24:06 #169
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138916367
Arja van harte gefeliciteerd ^) *O* heel veel plezier op je huwelijksreis en ik hoop en duim dat je met een mooi cadeautje terugkomt

Jaaaa Dobbey, eindelijk is het zover, jullie gaan gewoon beginnen *O* je kan volgende maand zomaar zwanger zijn *O*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:28:26 #170
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138916559
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
*O* je kan volgende maand zomaar zwanger zijn *O*
:o Zo had ik het nog niet eens bekeken :D
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:37:59 #171
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138917016
:D
Be happy with the little things in life
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:35:20 #172
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138922965
Eigenlijk best raar... Je bent weken, dagen, uren en minuten aan het aftellen..... En ik "weet" dat het nog maar 3 weken is ongeveer maar het de woorden "volgende maand" heb ik nog nooit in de mond gehad :@


Oh en er schiet me nog iets te binnen.... Het was nog niet zeker of ze een ivf, ICSI of combinatie zouden doen bij ons en na ons verhaal te hebben aangehoord over onze enige verloren ivf behandeling waren ze het er unaniem over eens dat we een complete ICSI behandeling krijgen ondanks het goede zaad van mijn man

[ Bericht 35% gewijzigd door dobbey op 15-04-2014 22:11:44 ]
pi_138934052
Nou vanmorgen echo... Het eitje wat sinds vrijdag 13mm is is verdwenen :? Terwijl ik opgehoogd heb en de verwachting was dat hij gegroeid zou zijn... Eisprong is niet waarschijnlijk omdat de groei gemiddeld 2mm per dag is en ik in het gunstige geval op 17mm zou zitten. Net bloed geprikt voor de zekerheid en zodra de uitslag binnen is gaan ze me bellen om te kijken hoe nu verder
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 16 april 2014 @ 10:02:03 #174
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138934413
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:47 schreef klumsy het volgende:
Nou vanmorgen echo... Het eitje wat sinds vrijdag 13mm is is verdwenen :? Terwijl ik opgehoogd heb en de verwachting was dat hij gegroeid zou zijn... Eisprong is niet waarschijnlijk omdat de groei gemiddeld 2mm per dag is en ik in het gunstige geval op 17mm zou zitten. Net bloed geprikt voor de zekerheid en zodra de uitslag binnen is gaan ze me bellen om te kijken hoe nu verder
Da's balen Klums :( De kans is toch wel groot dat hij gesprongen is... Dit was bij ons de reden om de eerste IVF behandeling stop te zetten. Follikels weg (15mm) en uit bloed bleek dat er toch een eisprong was geweest. Veel succes met afwachten :*
pi_138934508
Het zou natuurlijk altijd kunnen maar eitje was maandag nog maar 13mm
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 16 april 2014 @ 11:05:19 #176
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_138935916
Arja gefeliciteerd! ik hoop op heel goed nieuws op huwelijksreis!

Dobbey begonnen! *O*

Klumsy, dat is balen. Wat doen ze als eisprong wel geweest is of weet je dat niet?
pi_138935963
Nou moe Klums... :? Da's mooi stom! Ben benieuwd wat nou de oorzaak is van je verdwenen ei... want Pasen is nog niet!

Dobbey, volgende maand misschien gewoon al!!! *O*

Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld om de gemaakt afspraak voor echo te annuleren en vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt om eens door te spreken hoe en wat.
Merkte wel dat door ook de druk op het werk en alles eigenlijk gisteren het besef en dus verdriet pas echt binnenkwam, dus was de hele avond van :( naar :'( en weer terug. Klotezooi.
  woensdag 16 april 2014 @ 12:58:06 #178
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138939349
Lijn :*
pi_138940944
Lijn :* dikke knuffel voor jou!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138940961
Net gebeld en heb geen eisprong gehad :)
Dus gewoon door gaan met spuiten en dan vrijdag terug voor een echo...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138941231
Ah, dan gaan de duimen weer even aan! Hoeveel eenheden heb je nu Klums?
pi_138942326
100 eenheden :)
Dus ben benieuwd, met 100 puregon had ik steeds vrij snel 2 eitjes
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 16 april 2014 @ 17:23:40 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138947959
Lijn :* dikke knuf, het is ook klote, gun jezelf de tijd om dit alles een beetje te verwerken.

Klumsy, wat raar. Ik ben ook wel benieuwd wat die 100IE gaan doen dan..

Dobbey, volgende maand klinkt ook zo ver weg, maar is eigenlijk gewoon ontzettend dichtbij. Je gaat nu ineens met een sneltreinvaartje :*
Be happy with the little things in life
pi_138948598
Dobbey *O*

Klums, fijn dat je je ei niet kwijt bent :D

Ik heb vannacht heerlijk geslapen, heb een hooikoorts tablet genomen, daar slaap ik normaal supervast van. En dit keer gelukkig ook! Voel me weer een beetje mens O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138949504
Ja ik ook dv, blijf het vreemd vinden want het eitje was vrijdag 13mm dus besloten niet te verhogen en te zien of het door zou groeien, maandag was het nog steeds 13mm dus ben ik gaan ophogen naar 100 en nu is hij ineens foetsie :? Naja ben allang blij dat het geen eisprong was want dan had ik eerst weer ongesteld moeten worden voor we verder konden... Ben echt benieuwd vrijdag! Hopelijk niet weer 15 minuten echo :') ben een beetje beurs van binnen volgens mij :')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 16 april 2014 @ 19:01:11 #186
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138951003
Je ei speelt gewoon verstoppertje, die denkt ook het is bijna Pasen dus laat ik mij maar even verstoppen :P
Be happy with the little things in life
  donderdag 17 april 2014 @ 14:49:00 #187
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138979283
:'( vanmorgen dikke paniek hier... Ik werd wakker met 2 golfballen in de keel en een stem die verstoppertje speelt en als die al te voorschijn komt dan klink ik als een hitsige kip :') Ik zag onze hele poging al in duigen vallen omdat je geen/zo weinig mogelijk andere medicatie mag gebruiken naast de hormonen.
Werk gebeld dat ik niet kwam en vervolgens de huisarts maar op de hoogte gebracht.
Ze heeft een of andere bloedtest gedaan en hieruit bleek dat het een virale infectie was ipv bacterieel dus weinig aan te doen. Codeine tegen het hoesten en verder domweg uitzieken en niet te druk maken :{

Pfoeh wat kan een mens zich dan druk maken zeg.... |:( :@
  donderdag 17 april 2014 @ 17:50:07 #188
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138984642
Dobbey beterschap :* lekker rustig aan en uitzieken! Stel je word weer ziek maar dan bacterieel: hier was de tip in het ziekenhuis wat AB betreft, een ab die je mag slikken als je borstvoeding geeft of zwanger bent. Vorig jaar had ik namelijk een longonsteking een week voor het begin, dankzij een goed meedenkende apotheek toen een ab-kuur gehad die wel mocht.
Be happy with the little things in life
  donderdag 17 april 2014 @ 18:06:10 #189
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138984981
En nu een mega ego post..

Omdat het nu mislukt is kan het best wel, ik had hier niks verteld ivm meelezers en ik graag een ''hallo verrassing'' wilde.

afgelopen woensdag 2 april een tp gehad in eigen cyclus, wel een beetje hulp gehad met pregnyl omdat er twijfel was of de eisprong in het weekend zou gebeuren of maandag, om hem niet te missen pregnyl gespoten.
Embryo was goed ontdooit, weinig cel verlies en sterk embryo, een goed gevoel dus vanaf dag 1, op ongeveer dag 6 kreeg ik weer bruin verlies, ik zag de bui al weer hangen want zo gebeurde het de vorige keer ook om dan rond dag 7/8 de sluizen open te gooien. Ik zag mijn geest al kruipen dus, maar het bleef bij dat bruin verlies, hele kleine beetje alleen bij afvegen en af en toe een druppeltje helder bloed. Ik zag het positief, dit kon nog steeds alle kanten op, rondje google leverde positieve verhalen op: 50% van alle zwangere vrouwen heeft bloed verlies in de eerste weken van de zwangerschap en het ziekenhuis zelf gaf aan dat je in een ivf traject een verhoogde kans had op bloedverlies, ook dacht ik aan innesteling. Krampjes, steken, pijnlijke borsten, s'nachts wakker worden, het klonk allemaal goed. Maar dan afgelopen zaterdagmiddag als we op het strand zijn gaan de sluizen open. Nog steeds voelt het goed, ik heb geen buikpijn en zondagavond is het al weer verdwenen, iets wat totaal niet past bij een menstruatie bij mij. Zondagochtend toch getest negatief, bel ik afgelopen maandag het ziekenhuis met de uitslag, krijg ik te horen, de test is niet betrouwbaar u moet woensdag 16 april pas testen. Damn het kan dus nog alle kanten op, ik had de hoop al stilletjes opgegeven, maar toen kreeg ik toch weer hoop. Maar helaas gisteren testte ik alsnog negatief. En nu, mijn gevoel komt niet overheen met de uitslag, nu moet ik volgende week nog een keer testen van het ziekenhuis, ik heb schijnbaar een verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijke zwangschap (geen idee waarop dat gebaseerd is want geen eileider maar ze zullen het vast wel weten daar) als die test ook negatief is kunnen we gewoon verder voor een volgende ronde.
Ergens denk ik zou het?? Ik ben mezelf voor het eerst compleet gek aan het maken, ik heb al 2 nachten dat ik rond 4u wakker word en kotsmisselijk ben (dat had ik vorig week ook, alleen dan zonder het misselijk zijn, maar stopte zaterdag op zondag om nu weer terug te zijn) ik heb nog steeds gevoelige borsten, maar de test die ik vanmorgen deed was ook omo wit (iets waar ik expert in ben geworden), Voor mijn gevoel klopt er iets niet maar ik weet niet wat, ik kan mijn vinger er niet op leggen, of het is gewoon dat ik zo graag wil dat ik mezelf van alles in het hoofd haal...

zo einde ego post, moest het even kwijt
Be happy with the little things in life
  donderdag 17 april 2014 @ 18:20:03 #190
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138985252
DV :* wat een crime lijkt me dat... Tuurlijk kun je jezelf gek maken maar op een gegeven moment komt de realiteit wel binnen en weet je stiekem van binnen dat er iets niet goed zit. Zoals ik jou verhaal lees zou ik ook twijfels hebben.... Kun je een bloedtest aanvragen bij de huisarts?

Verder weet ik er weinig vanaf omdat wij nog niet in die situatie hebben gezeten. Ik had je die wow factor zo gegund -O-
pi_138987197
Wat een achtbaan dv -O- Ik ga heel hard voor je duimen dat het wel goed zit. Hang in there :*
pi_138987416
DV :* waarom doen ze niet gewoon "even" een bloedtesten vanuit het zkh?
Dat is een kleine moeite voor ze en geeft gelijk duidelijkheid....
Dikke knuffel
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138987434
Dobbey beterschap
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138987627
Nou dv, wat rot zon onbestemd gevoel dat er iets niet klopt. Ik snap ook dat je daarom wel hoop blijft houden, zonder duidelijke afsluiting is het ook lastig je hoop te laten gaan. :* knuf meis!!
pi_138987631
Arja heb jij nog gestrest vandaag?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 17 april 2014 @ 20:00:10 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138988391
Het stomme is, ergens wil ik het niet weten, nou ja als het wel zo is, maar niet als het niet zo is. En ergens heb ik gewoon het idee dat ik het me allemaal inbeeld en dat het nog niet is doorgedrongen dat het weer niet gelukt is. Volgende week sowieso echo. Van het weekend gooi ik er nog wel een keer een test tegenaan. Logisch geredeneerd snap ik ook wel dat de kans klein is dat ik zwanger ben, maar emotioneel he :( het voelde zo goed, stom gedoe ook..

Dankjewel meisjes dat ik hier gewoon even kan spuien.. Voelde ergens echt lullig dat ik hier niks vertelde
Be happy with the little things in life
pi_138988520
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:40 schreef klumsy het volgende:
Arja heb jij nog gestrest vandaag?
Nee. Geen enkele stress in Vietnam, hoor.

Dv: ik hoop zo dat je gevoel gelijk heeft. Maar lastig hoor, mijn lichaam kan me ook ontzettend op het verkeerde been zetten.
Ik probeer maar alles te negeren.
pi_138989994
Ow haha stomme autocorrectie op de ipad :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138990111
DV niet lullig voelen, nergens voor nodig :* en ook al is de kans ,misschien klein ik hoop met je mee
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_138990526
Idd, dat wat Klumsy zegt... ik had het zeker niet lullig gevonden als je een Tadaaaaaa had gedaan, en ik hoop er ook nog steeds eenbeetje op voor je. Maar volgens mij wil iedereen hier wel een tadaaa doen. :*
  donderdag 17 april 2014 @ 21:11:16 #201
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138991568
*; jullie zijn lief!!! :'( emo momentje
Be happy with the little things in life
  donderdag 17 april 2014 @ 21:25:41 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138992335
Ik kan me dat zo goed voorstellen he, dat je soms even niet elke stap wil delen en dan zo patsboem *) je even komt melden. :Y
En wat kl*te dat je nu in die rare onzekerheid zit.... Want na dat bloeden zaterdag en zondag dus ook niks meer geweest? Dat is dan natuurlijk best heel raar...
***
  donderdag 17 april 2014 @ 21:34:53 #203
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138992934
Er is idd na zondag niks meer geweest, zo snel als het kwam zo snel stopte het weer. Normaal ben ik 4-5 dagen ongesteld incl flinke buikpijnen, nu 1.5 dag zonder buikpijn en in verhouding ook weinig vloeien. Ik wacht gewoon rustig af.. Meer kan ik niks, ziekenhuis bellen met een voorgevoel zie ik op dit moment niet zitten..
Be happy with the little things in life
  donderdag 17 april 2014 @ 21:37:57 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138993120
Wat een emotionele rollercoaster vol hoop, wanhoop en onzekerheid DV. Sterkte! :*

en ik wil je geen valse hoop geven maar ik duim toch.
  vrijdag 18 april 2014 @ 06:27:46 #205
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_139002641
DV :*
pi_139004465
Och DV wat een onzekerheid. Sterkte meid.

Ik duim nog even voor je hoor. :*
pi_139005592
Net weer echo gehad en nog steeds niks te zien...
Had toch wel gehoopt met deze dosis wat te zien, maar helaas.. Beetje domper dus!
Begin het ook wel een beetje zat te worden :@ , ben al bijna 30 dagen aan het prikken zonder enige resultaat
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 18 april 2014 @ 12:02:46 #208
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139007661
Klumsy :* logisch dat je het zat aan het worden bent. Lijkt me ook erg frustrerend.
Wanneer mag je terug??
Be happy with the little things in life
pi_139007964
Waarschijnlijk pas dinsdag of woensdag ivm Pasen, had een assistent, dus ze ging het even overleggen en dan belt ze me vanmiddag terug... Wel balen want als ik dan terug moet komen is de kans groot dat dat pas laat in de ochtend is waardoor ik ook pas laat op het werk kan zijn want vanaf het ziekenhuis is het nog een uur en 20 minuten naar kantoor en wil ze het daar eigenlijk nog niet vertellen.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 18 april 2014 @ 12:29:05 #210
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139008354
Dat is zeker balen, hoe is zelf je gevoel hier over, denk je dat er nog wat gaat groeien?
Be happy with the little things in life
pi_139008793
Ik heb werkelijkwaar geen idee, dit is de eerste keer met Gonal, hiervoor had ik steeds Puregon...
En dan had ik met dosis 100 na 3 dagen 1 of meer eitjes en ook 2 keer met een dosis lager al goed effect, nu spuit ik "al" 5 dagen dosis 100 en is er niks te zien...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_139008993
Damn Klums, da's vervelend -O- Waarom moet je zoooooolang prikken? 30 dagen is echt bizar lang :X (of is dit normaal voor je? Nee toch?)

Hier nog een week wachten, ik houd gelukkig minder vocht vast rond mijn buik en ik slaap weer normaal. Voor de rest voel ik vanalles (rechtereierstok/borsten) maar dat negeer ik gewoon.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139009310
Ja dat lange prikken is wel "normaal" voor mij, maar meestal heb ik na ongeveer 30 dagen prikken een eisprong en nu dus niks wat wijst op dat deze dosis wat doet
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 18 april 2014 @ 13:12:42 #214
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139009431
ik hoor dat toch vaker dat men anders reageert op puregon en Gonal. Dat was voor het ziekenhuis een goede reden hier om het gewoon bij puregon te houden en niet over te stappen op gonal
Be happy with the little things in life
pi_139010127
1e ronde:
29 dagen spuiten, vanaf dosis 100 op dag 26 ei 13 mm, dag 28 ei 16mm & 14mm, dag 30 Pregnyll
Zwanger van Roan & Senna

2e ronde:
29 dagen spuiten, vanaf dosis 100 op dag 26 ei 11,5 mm dag 30 afbreken ivm 2 eitjes en voorgeschiedenis

3e ronde:
22 dagen spuiten, vanaf dosis 92 op dag 21 ei 13mm, dag 23 ei 22mm en Pregnyll
( was een vage ronde met vage metingen die niet duidelijk waren en is dus ook mislukt )

4e ronde:
22 dagen spuiten, vanaf dosis 92 op dag 21 ei 1x 12mm, 2x 13mm 1x 14mm dag 23 ei 1x 18mm, 1x 16mm, 1x 15mm, 1x 14mm poging afbreken. Zwanger van Lola

Deze ronde:
28 dagen spuiten, dosis 87,5 op dag 21 ei 13mm, op dag 24 ei nog steeds 13mm, ophogen naar 100 dag 26 ei verdwenen, dag 28 nog steeds niks te zien.

Net gebeld en moet woensdag ( dag 32 ) terug komen voor een echo en dan eventueel ophogen als er niks te zien is
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_139010153
ja ik vind het ook iets te toevallig dat het nu toch wel heel anders loopt met Gonal dan de eerste 4 rondes met Puregon
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_139010217
Ik vraag me ook af of ze eventueel Puregon voor mogen schrijven in het ziekenhuis...
Begreep dat het vanuit de zorgverzekeraars komt dat elk zkh een keus heeft moeten maken voor de leverancier van medicatie, zal wel met een goedkopere inkoopprijs oid te maken hebben.
Best kans dus dat als ik Puregon wil dat niet vergoed gaat worden
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:07:12 #218
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139010944
Geen idee eigenlijk hoe dat zit, de vorige keer dat ik medicijnen ging halen heb ik ze nog gewoon bij mijn eigen apotheek kunnen halen ipv in het ziekenhuis, mijn apotheek heeft het niet op voorraad maar besteld dan gewoon. Dus geen idee hoe het zou zijn als we voor poging 3 moeten gaan.

Hmm als ik jou lijstje zo zie, doet puregon idd meer voor jou dan gonal. Pff en dan ben je straks al 32 dgn aan het spuiten, ik hoop dat je ei er dan weer is en je lijf het gewoon even oppikt..

even terugkomend op mijn eigen grote ego post van gisteren, ik heb langzaam het idee waar de schoen wringt en ik mij niet durf over te geven aan het feit dat het niet gelukt is. Man riep van het weekend dat hij er klaar mee is, hij wil wel nog de cryo laten terugplaatsen die we hebben, maar wil geen ivf poging meer. Ik weet niet in hoeverre het emoties zijn die nu praten bij hem, maar dat houdt dus in dat ik nog maar 1 kans heb en ik word daar ontzettend verdrietig van. We hebben sowieso nog 1 vergoede poging over, dus ik zou het zo zonde vinden om hem niet te gebruiken. Ik kan en wil nog lang niet opgeven, ik heb nog niet het idee dat ik er alles aan gedaan heb. Maar ik weet ook dat ik mijn man niet kan dwingen als hij niet meer wilt. Dat stemt mij dus verdrietig, ben zo bang dat we elkaar straks gaan verwijten en door dit alles we uit elkaar groeien en we straks niet meer samen zijn. Het is dus blugh :(
Be happy with the little things in life
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:17:11 #219
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139012910
Dvtje.... Ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen.... :{ :*


Klums wat raar die verschillen....


Aurum succes met wachten! ^O^
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:39:32 #220
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139013647
Je hoeft ook niks te zeggen. Ti's gewoon frustrerend, 4 jaar bezig het vreet aan je. Ik snap hem wel, het doet hem zo veel pijn om mij te zien lijden, spuiten, puncties, negatieve testen.. Ik vind het niet raar, maar anderzijds ik doe het voor een goed doel, daardoor hou ik het vol. Ik ben zo bang in een donker gat te vallen.. Stom eigenlijk want het is nog niet zover. En het is ook niet gezegd dat het definitief ophoud hierna, maar het idee is doodeng en erg realistisch...
Stom gedoe ook.. Het lijkt zo simpel, voor mijn gevoel kan iedere idioot zwanger raken, maar mijn lijf laat me in de steek. It sucks :(
Be happy with the little things in life
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:39:56 #221
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139013655
Aurum succes met wachten, mijn duimen draaien!! :*
Be happy with the little things in life
pi_139014638
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 13:42 schreef klumsy het volgende:
Ik vraag me ook af of ze eventueel Puregon voor mogen schrijven in het ziekenhuis...
Begreep dat het vanuit de zorgverzekeraars komt dat elk zkh een keus heeft moeten maken voor de leverancier van medicatie, zal wel met een goedkopere inkoopprijs oid te maken hebben.
Best kans dus dat als ik Puregon wil dat niet vergoed gaat worden
De makkelijkste manier om daar achter te komen is gewoon vragen waarom ze je Gonal F hebben gegeven.

Wat ik er van weet is Gonal F - follitropine Alfa en Puregon follitropine beta.

Het eiwitgedeelte van follitropine-alfa en -bèta is identiek; het verschil zit in het koolhydraatgedeelte.
(meer heb ik niet kunnen vinden)

Dat is het verschil, qua prijs maakt het volgens mij bijna niks uit (denk euro's geen tientjes)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139014692
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
Je hoeft ook niks te zeggen. Ti's gewoon frustrerend, 4 jaar bezig het vreet aan je. Ik snap hem wel, het doet hem zo veel pijn om mij te zien lijden, spuiten, puncties, negatieve testen.. Ik vind het niet raar, maar anderzijds ik doe het voor een goed doel, daardoor hou ik het vol. Ik ben zo bang in een donker gat te vallen.. Stom eigenlijk want het is nog niet zover. En het is ook niet gezegd dat het definitief ophoud hierna, maar het idee is doodeng en erg realistisch...
Stom gedoe ook.. Het lijkt zo simpel, voor mijn gevoel kan iedere idioot zwanger raken, maar mijn lijf laat me in de steek. It sucks :(
Sterkte meis :* Enige wat ik je aan kan raden is praat met je partner, bespreek wat je voelt, wat je angsten zijn etc. Hij heeft het vast ook niet makkelijk :)

En gedeelde smart....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:13:33 #224
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139014731
Omg je spoiler... Heb meteen het "hamsteren" deuntje in mijn hoofd :D :o
Be happy with the little things in life
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:15:45 #225
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139014814
@aurum, dat praten komt ook wel.. Maar ik merk dat we nu vooral even bezig zijn met overleven..
Be happy with the little things in life
pi_139015227
Ik weet wel waarom ze gonal hebben gegeven, dat is omdat ze een contract mogen hebben met 1 leverancier ( vanuit de ziektekostenverzekeraars ) en ze hebben gekozen voor gonal-f.. Als ze voor puregon gekozen hadden dan hadden ze dat aan iedereen voorgeschreven :)
Maar vind het nogal opvallend dat uitgerekend met een ander merk ik ook heel ander reageer of verzet gezegd niet reageer met dezelfde dosis... Wie weet heb ik van gonal gewoon een hogere dosering nodig voor hetzelfde resultaat :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_139015428
DV :* kan me wel voorstellen dat hij zoiets zegt uit machteloosheid... Voor hem is het inderdaad ook een hele impact en omdat het nu nog niet zover is kan je dat ook "makkelijk" zeggen, stel het is zo ver dat een nieuwe punctie met alles wat erbij komt kijken nodig zou zijn dan zal het een gesprek worden waarin jullie beide aangeven hoe je er instaat en dan zal hij ook vast in zijn keuze mee laten wegen hoe jij er over denkt :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:10:00 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_139016604
DVtje :*
Knuffel
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:49:01 #229
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_139023984
DV :*
pi_139024257
Dv en Lijnloos :*
  zondag 20 april 2014 @ 09:35:58 #231
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139065414
Dames vraag.... Ik ben een ietsiepietsie onzeker :@

Ik heb woensdag mijn laatste pil gehad en ben nu nog steeds niet ongesteld. Dag 2 wel begonnen met de Progynova 3x daags 2 tabletten... Is het normaal dat ik nog niet ongesteld ben?

Ik ben van origine een prikpiller dus heb geen flauw idee :')


God wat voel ik me onnozel nu 8)7 :D
pi_139066655
Sorry geen flauw idee... Gebruik al jaren geen pil meer. En helemaal niet onnozel hoor, misschien weet iemand anders het wel :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 20 april 2014 @ 11:03:48 #233
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_139067060
Jemig, droomvrouwtje, wat een rollercoaster weer... :( Ik blijf stiekem voor je hopen. En ik denk dat je man het er met name moeilijk mee heeft om jou zo te moeten zien. Alle prikken, onderzoeken, hormonen en frustraties. Hopelijk kunnen jullie er onderling goed over praten :*

Lijnloos, hoe is het met jou?

Dobbey, heb je het over de gewone pil? Kon bij mij zes dagen duren soms. :*

Klums, balen dat je lijf niet snel reageert op de gonal. Ik spuit nu 50 eenheden elke dag, waarmee ik elke maand een eitje heb gehad tot nu toe. Morgen even afwachten voor mij of dat deze ronde ook het geval is. Jij moet overigens best lang doorprikken zeg!

Voor alle anderen die ik nu niet noem, een dikke knuffel en :*
  zondag 20 april 2014 @ 11:06:20 #234
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_139067115
Extra duimen voor aurum, trek je het wachten nog een beetje? :*
  zondag 20 april 2014 @ 11:41:25 #235
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139067835
Frummel idd de gewone pil.... Ik wacht, voor zover kan :+ , rustig af en anders bel ik dinsdag even naar Zwolle.
pi_139068216
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 11:06 schreef Frummeltje86 het volgende:
Extra duimen voor aurum, trek je het wachten nog een beetje? :*
Hier alles ok, tfa! Ik zit weer met mijn sceptische pet op, we zullen het zien.
Gister giga last van mijn rechtereierstok, leek wel alsof er een feestje was :') , borsten waren gevoelig en trek in vanalles en nog wat. Vandaag nergens last van.
Over 6 dagen weet ik waar ik sta :)

Dobs: kan je niet helpen, wat zegt google?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139069447
Ik ben ongesteld. Meh.

Hakt er onverwacht toch in, ook in Vietnam. Juist omdat dit het laatste rondje voor mij met de pomp was, besefte ik me dat ik 7 maanden lang al die offers voor niets heb gebracht. Op het einde voelde dat apparaatje aan mijn lijf als een gevangenis en een continue reminder dat mijn lijf stuk is.

Meh.

Nouja, even slikken en dan weer plezier maken in Vietnam en daarna andere behandelingen bespreken.

Dv: wat moeilijk, sterkte. En wel met je man blijven praten, ook al ben je aan het overleven.

Aurum: spannend de wachtweken. Ik duim
  zondag 20 april 2014 @ 12:49:10 #238
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139069567
Aurum Google zegt zoveel dat ik er maar mee gestopt ben om te googlen omdat ik mezelf helemaal dol maak :X


Arja dat sucks :* Probeer het van je af te zetten en zoveel mogelijk te genieten daar, de rest komt wel als jullie weer thuis zijn.
  zondag 20 april 2014 @ 13:45:14 #239
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_139071105
Hoe stom ook, dobbey, maar afwachten lijkt me inderdaad het best... Succes daarmee.

Arja... -O- Dat is inderdaad balen. Gun jezelf even een dag om ervan te balen, maar vergeet ook niet te genieten van jullie mooie huwelijksreis om jullie liefde te vieren. Ik heb hetzelfde gehad bijna twee jaar geleden; ongesteld tijdens mijn huwelijksreis. :*

Aurum, ik herken je scepsis erg goed. Ik ga elke maand ook nergens van uit. Hoeveelste iui was dit bij jou?
pi_139073836
Arja :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 20 april 2014 @ 19:26:17 #241
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139082685
Dobbey, ik zou denken dat je wel ongesteld moet worden, bel dinsdag anders even naar ziekenhuis, dan weet je het zeker.

Frummel hoe is het bij jou??

Aurum, spannend maar ik snap je sceptisch bent.

Arja :* een hele dikke knuf voor jou.

Hier kwam per toeval vandaag naar aanleiding van een vraag van de buren hoe het ging, toch ter sprake dat we voor een 3e poging gaan. Dus vroeg ik er daarna toen we alleen waren naar, toen gaf hij aan dat het met de dag wisseld en vooral als hij erg moe is en chagerijnig dat hij het dan niet zag zitten. Hij begon zelfs over een eventuele eigen poging.. Dus ik laat het gewoon even rusten, komt goed dus *opgelucht beetje adem haalt*
Be happy with the little things in life
  zondag 20 april 2014 @ 20:02:20 #242
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_139085201
Fijn droomvrouwtje, geeft je wellicht wat meer rust voor zover mogelijk... :*

Met mij oké; morgen tweede echo om te zien of er al wat actie is. Meestal op dag 10 nog niks te zien, zoals ook afgelopen vrijdag. Even afwachten dus. Ik hoop komend weekend de eerste iui te hebben.
  maandag 21 april 2014 @ 06:59:13 #243
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139101535
En gister is, weliswaar met een paar uur vertraging, de fokwet in werking gegaan... Ongesteld! Ben nog nooit zo blij geweest volgens mij :D

DV fjn om te lezen dat ie het toch nog ziet zitten :* Moeheid is killing weet ik uit ervaring....


Frummel succes straks :*
  maandag 21 april 2014 @ 08:54:47 #244
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_139101952
Mooi dobbey, dan gaat het nu echt starten!

Dank je, komt vast goed. Op zoek naar een paasei vandaag... :')
pi_139102914
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 13:45 schreef Frummeltje86 het volgende:
Hoe stom ook, dobbey, maar afwachten lijkt me inderdaad het best... Succes daarmee.

Arja... -O- Dat is inderdaad balen. Gun jezelf even een dag om ervan te balen, maar vergeet ook niet te genieten van jullie mooie huwelijksreis om jullie liefde te vieren. Ik heb hetzelfde gehad bijna twee jaar geleden; ongesteld tijdens mijn huwelijksreis. :*

Aurum, ik herken je scepsis erg goed. Ik ga elke maand ook nergens van uit. Hoeveelste iui was dit bij jou?
4e iui, 3 met clomid en dit is de eerste met Puregon.

Arja: meh. Geniet van je huwelijkreis!

DV: fijn dat jullie weer op 1 lijn zitten. Vermoeidheid doet gekke dingen met een mens.

Dobs: yay! De eerste keer ongesteld had ik ook zoiets van yeuy! Alles doet het nog. :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 21 april 2014 @ 11:13:22 #246
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_139104076
Een heel klein paaseitje gespot, maar nog niet heel overtuigend. Donderdag terug. Ze verwachtte aankomend weekend de iui. Zelfde dosis nog even doorprikken komende dagen maar volgende cyclus wordt dosis toch een beetje opgehoogd, naar 62,5.
  maandag 21 april 2014 @ 13:05:17 #247
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139107117
Zojuist met de donor het ziekenhuis gebeld omdat bij haar de menstruatie ook heeft doorgezet.... Hoe bedoel je gelijk zetten :D (ik woensdag laatste pil en zij vrijdag de laatste en beiden gisteravond ongesteld)

Morgenvroeg om kwart voor 11 heeft ze de uitgangsecho en mag ze onder begeleiding de eerste spuit zetten *O*
  maandag 21 april 2014 @ 21:08:50 #248
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_139124509
Fijn Dobbey! Mijn duimen draaien voor jullie :*

Frummeltje hoop dat er geen volgende cyclus nodig is meid. Fijn dat er een eitje gespot is.

Arja :*
pi_139149899
Morgen weer echo, hopelijk niet gelijk een eisprong want ben goed ziek...
Maar rond het weekend is een mooi ei welkom :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:32:36 #250
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139155152
Klums beterschap :*


Vanmorgen om kwart voor 11 de echo gehad voor de donor. Alles was goed dus de eerste spuit Gonal zit er in. Ik kon wel huul'n :@ Volgende week woensdag om half 12 hebben we beide een echo. Zij om te zien of er beweging in zit en ik om te zien of de Progynova weer aan slaat. Vanaf dat moment gaat het spannend worden en kunnen we, mits alles goed is, gaan aftellen naar de punctie
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:44:22 #251
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139155649
Frummel een paaseitje, spannend!! Ik hoop dat hij mooi is doorgegroeid

Klumsy beterschap!!

Dobbey, jeetje dat gaat ineens snel zo he..
Be happy with the little things in life
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:54:37 #252
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139156071
Het is echt wel een beetje onwerkelijk.... Als ik zie hoe ik 2 jaar terug hier het topic binnen kwam en het gezeur en gedoe met alles, wel niet, wel niet, wachttijden, ellende en alles erop en er aan en nu denk ik Huh het is al zo ver.... Het lijkt nog als de dag van gister dat mijn proefcyclus moest worden afgebroken, dat was met kerst, terwijl dat al bijna een half jaar terug is. Ik had nu al 4 mnd zwanger kunnen zijn :X :D

Met kerst dacht ik, dit komt nooit meer goed, en zie nu.... De eindstreep is in zicht en we hebben alles overleeft. De relatie is nog heel, we zijn hechter geworden en samen echt gegroeid in het proces.

Nu hebben we nog 1 allerlaatste hobbel te gaan en dat is zwanger worden en blijven. Af en toe knijp ik hem best wel maar gelukkig kan ik die gedachten snel naar achter drukken. Het enige waar ik nu tegen aanloop is dat ik ff geen uitlaatklep heb op Facebook en mijn blog. Dit gedeelte wilden we voor ons zelf houden en ik merk, o.a. Door dit hele verhaal hier :') , dat het me toch best moeite kost en dat ik zenuwachtig ben... Ik wil jullie niet teveel lastig vallen met mijn zenuwen, gehyper etc maar merk dat het me vrij moeilijk af gaat :@

Gelukkig hebben jullie allemaal een scroll knop dus de verhalen, hysterica's etc kunnen jullie zo overslaan :6 :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:00:09 #253
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139156321
Dobbey :* je mag hier altijd hyperen en stressen hier, pmen mag ook!! Daar is dit topic voor!!
Ja de tijd gaat best snel, maar soms voelt het zo traag, zeker als je aan het wachten bent, maar zodra er actie is dan pas besef je ineens hoe snel het gaat
Be happy with the little things in life
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:30:48 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139157348
Gewoon spuinen hoor Dobbey, daar is het topic voor. :Y

DV-tje, hoe is het nu met jou? Ga je nog testen deze week?
***
pi_139158237
Dobbey, hier is toch juist de plek om te hyperen, stressen, jubelen bij goed nieuws en en en. :*

Wat is het spannend allemaal voor jullie. Goed om te lezen dat jij en je man samen door dit traject gaan en er juist hechter door worden.

Fingers crossed voor volgende week woensdag!
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:56:20 #256
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139158730
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon spuinen hoor Dobbey, daar is het topic voor. :Y

DV-tje, hoe is het nu met jou? Ga je nog testen deze week?
Morgenvroeg testen.. En dan morgen middag afspraak in ziekenhuis. Maar ik ga nergens meer vanuit. Denk ook niet dat ik zwanger ben, ik voel me niet zwanger, alhoewel ik natuurlijk geen idee heb hoe het voelt om zwanger te zijn.

Oh en on the bride side. Ons Sexleven heeft de afgelopen weken een boost gehad ondanks alle zeik er omheen. Heel lang deed sex hebben zeer en was het erg pijnlijk. Nu is het pijnloos *O* doet goed voor mijn libido en man is natuurlijk ook erg blij. Geeft ons beide een boost
Be happy with the little things in life
pi_139158972
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dobbey, hier is toch juist de plek om te hyperen, stressen, jubelen bij goed nieuws en en en. :*

Wat is het spannend allemaal voor jullie. Goed om te lezen dat jij en je man samen door dit traject gaan en er juist hechter door worden.

Fingers crossed voor volgende week woensdag!
^^

En fijn dat er weer pret in bed ( :P ) is DV!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:16:02 #258
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139159964
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Morgenvroeg testen.. En dan morgen middag afspraak in ziekenhuis. Maar ik ga nergens meer vanuit. Denk ook niet dat ik zwanger ben, ik voel me niet zwanger, alhoewel ik natuurlijk geen idee heb hoe het voelt om zwanger te zijn.

Oh en on the bride side. Ons Sexleven heeft de afgelopen weken een boost gehad ondanks alle zeik er omheen. Heel lang deed sex hebben zeer en was het erg pijnlijk. Nu is het pijnloos *O* doet goed voor mijn libido en man is natuurlijk ook erg blij. Geeft ons beide een boost
Ik ben heel benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis zegge DV. In ieder geval ^O^ Voor de ommekeer in bed! Dat lijkt me toch ook wel een verademing :9


@de rest thnx, jullie zijn lief O+ .... . En ik weet wel dat topic er voor is maar als ik zelf al dol word van mezelf omdat ik gewoon niet goed kan begrijpen wat er allemaal gebeurt hoe moet ik dit dan hier gaan verwoorden zonder dat jullie dol worden :D :+ Ik slinger op het moment elke dag tussen hoop en vrees, we zijn al zover gekomen en het zal me toch niet gebeuren dat we geen plakker krijgen.... Om mezelf vervolgens weer voor de kop te slaan dat ik niet zo kan en mag denken omdat ik toch altijd het vertrouwen erin heb gehad...
pi_139172363
Dobbey wat spannend allemaal nu het ineens zo dichtbij komt *O*

Wij hebben net een echo gehad... En precies waar ik al bang voor was...
Een eitje van 17mm, opzich helema super O+ maar ik heb koorts en een zware keelontsteking en M. Ligt ook met koorts op bed, dus de timing had niet beter kunnen zijn na 30 dagen spuiten :')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_139173169
Oh Klums, wat vervelend -O- Wat voor impact heeft dat op je behandeling? Denk dat het niet door kan gaan zo he? Beterschap iig!

Hier is de IUI mislukt, ben zojuist ongesteld geworden. Wel de kortste cyclus ever zo; 25 dagen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 23 april 2014 @ 10:05:24 #261
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139173456
Klums wat balen -O-

Aurum :*
pi_139173851
Opzich maakt het voor de behandeling niks uit, moet alleen ziek seksen :')
Dus zal echt even een moetje gaan worden
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_139173862
Echt niet dat ik het voorbij laat gaat die 30 dagen prikken
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 23 april 2014 @ 10:27:18 #264
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_139173880
Klums wat vervelend. Heb je nu voor niets gespoten? oh lees het al, ziek seksen.. Ook niet alles maar gelukkig nog wel kans deze maand :*

Aurum jammer :*

Dobbey, gewoon spuien als je je daardoor beter voelt! daar is dit topic toch ook voor :*

Dv, ik duim toch nog even voor je hoor, veel succes morgen
  woensdag 23 april 2014 @ 10:31:20 #265
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_139173964
Van mijn kant nog even een update, Voel me op zich goed. Ontzettend zenuwachtig af en toe en bij alles wat ik wel of niet voel word ik onzeker. De eerste week vol euforie en nu beginnen de zorgen een beetje te komen. Maar alle 10 :') testen geven toch echt zwanger aan.

2 mei afspraak in het ziekenhuis en als dat goed is zal ik hopelijk de zorgen wat meer los kunnen laten.
pi_139174439
Succes morgen DV!

Snoenk, ik hoop idd dat je na je afspraak wat rustiger voelt. Dat was volgens mij bij Nikki ook het geval :) En anders van die cheap ass zwangerschapstestjes halen en als het nodig is iedere dag testen. Lekker boeiend :P

We gooien er nog een IUI ronde tegenaan, daarna gaan we toch op vakantie :P Kan ik me in een zonnetje afvragen over wat ik allemaal voel :+

En dan hebben we er iig alweer 2 IUI rondes opzitten. Als het lukt voor de zomer de 3e en dan moeten we daarna beslissen of we aan de IVF willen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139175674
Succes morgen droomvrouwtje ben erg benieuwd!

Net gebeld door het ziekenhuis en vanavond nog een keer spuiten en dan morgen ochtend pregnyl :)
Dus vanavond en morgen sexen :')

Volgende eventuele ronde mag ik wel een stapje hoger beginnen :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 23 april 2014 @ 11:43:39 #268
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139175725
Klumsy -O- balen zeg dat je zo ziek bent, maar een jompel voor je ei!! *O*

Aurum, potdomme.. Ben je echt ongesteld omdat je nu een kortere cyclus hebt??

Snoenk ik hoop dat je naar de echo meer rust hebt :*

Zo getest, negatief zoals verwacht. Om 16:10 echo. Ben eens benieuwd of er al wat groeit of dat ik nog een menstruatie moet afwachten.
Ze zeggen wel eens sex is niet het belangrijkste in een relatie? Nou geloof me het is ontzettend belangrijk, op een één of andere manier zorgt de intimiteit wel dat er meer gepraat word. Niet dat het slecht met ons gaat, maar je merkt toch door alles, dus de mmm maar ook druk met werk en dan je sociaal leven dat je elkaar ons onderweg wel eens een beetje vergeet. Dus tussen de lakens is een soort van "me time"
Be happy with the little things in life
pi_139177069
Klums, das wel echt fijne timing }:| Maar ik zou zeggen vanavond lekker onder de douche (of in bad) om beetje te ontspannen en dan onder de lakens met (8> . Kan me voorstellen dat je de kans nu ook niet wilt laten schieten.

SNoenk :* Killing zijn de weken hoor... niet alleen tot die test maar ook daarna nog. Eigenlijk houdt het gewoon nooit meer op (nu met kleuter in huis maak ik me nog steeds ernstig zorgen af en toe om haar....)

DV, jammer maar duidelijk dus. Hopelijk is er al mooi wat aan het groeien zodat je snel weer een tp krijgt!

_aurum_... :* klote van deze IUI-poging... Lijkt me inderdaad goed om eens ver uit je normale zone te overdenken wat je nou precies wilt en hoe ver je wilt gaan. Hopelijk niet nodig en is de laatste voor de vakantie al een mooi kindje in wording!

Dobbey, komt goed! *schuift roosvicee door* :*
pi_139177652
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
Klumsy -O- balen zeg dat je zo ziek bent, maar een jompel voor je ei!! *O*

Aurum, potdomme.. Ben je echt ongesteld omdat je nu een kortere cyclus hebt??

Snoenk ik hoop dat je naar de echo meer rust hebt :*

Zo getest, negatief zoals verwacht. Om 16:10 echo. Ben eens benieuwd of er al wat groeit of dat ik nog een menstruatie moet afwachten.
Ze zeggen wel eens sex is niet het belangrijkste in een relatie? Nou geloof me het is ontzettend belangrijk, op een één of andere manier zorgt de intimiteit wel dat er meer gepraat word. Niet dat het slecht met ons gaat, maar je merkt toch door alles, dus de mmm maar ook druk met werk en dan je sociaal leven dat je elkaar ons onderweg wel eens een beetje vergeet. Dus tussen de lakens is een soort van "me time"
take my word on it, ik ben echt niet zwanger :')

Seks = intimiteit en da's zo belangrijk!! *;
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 23 april 2014 @ 15:44:07 #271
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139182843
-O- Aurum jammer -O-
Be happy with the little things in life
pi_139183995
DV balen van de negatieve test. -O- Maar wel heel fijn dat het tussen de lakens weer oké is tussen jullie. Das best een jompel waard. *O*
Ik hoop dat de echo die je zo ongeveer nu hebt positief is. :Y

Aurum :* ik hoop dat je helemaal niet na hoeft te denken over wel of niet IVF en je gewoon zwanger wordt van de volgende poging.

Snoenk, ik vond die eerste weken (of eigenlijk eerste 20 weken :X ) zwanger zijn heel eng. Ik leefde echt van echo naar echo. En na zo'n echo was ik dan weer even een dag of 2-3 oké en dan sloeg de onzekerheid weer toe. Ik hoop oprecht dat je er een beetje van kunt gaan genieten na de echo. :*

Klumsy je ei heeft een goede timing. :X Maarja een ei is een ei en ik snap heel goed dat je na 30 dagen spuiten toch maar even tussen de lakens duikt voor een 'moetje'. Beterschap!

En even een :* voor Dobbey.
pi_139188496
Droomvrouwtje hoe was je echo? :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 23 april 2014 @ 18:54:47 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139188667
Beetje vage echo, eitje was erg klein in verhouding met de vorige keer op dezelfde cyclusdag. Kan zijn dat ik een langere cyclus heb of misschien toch een eisprong. Dus vrijdag terug. Even aangegeven hoe mijn menstruatie dan was. En de aanloop, kon best zijn dat er toch wat heeft genesteld maar het weer vrij snel is losgekomen. Of te wel er valt niks over te zeggen.
Be happy with the little things in life
pi_139188996
Klinkt zeker vaag... Maar als er wat genesteld heeft dan zou je toch sowieso ongesteld moeten zijn geworden?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 23 april 2014 @ 19:11:58 #276
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139189247
Dat nestelen was niet nu he, dat was na de tp. Ik ben maar 1.5 dag ongesteld geweest, snel maar heftig..
Nu twijfelde ze of ik een korte cyclus of een lange cyclus heb, dat komt omdat het eitje zo klein was, de vorig keer was hij 15mm nu pas 10mm rond dezelfde cyclusdag. Maar qua Baarmoederslijmvlies dacht ze toch dat eisprong nog moet komen. Iets met dat hij nu 3 laags was en als de eisprong is geweest dan zie je die lagen niet meer.
Be happy with the little things in life
pi_139189686
Ow dacht dat die 1,5 dag niet echt ongesteld was, vandaar...
Nou hopelijk kunnen jullie snel verder en ondertussen lekker van elkaar blijven genieten ;)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 23 april 2014 @ 20:05:35 #278
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139191227
Nou ja ik dacht eerst ook van niet, maar gezien de echo was het dat dus wel. Ik dacht eerst dat het innesteling was. Maar waarschijnlijk is dat bruin verlies vanaf dag 6 dat wel geweest. En het moment dat de sluizen ineens open gingen was het moment dat het dus fout ging. Uitgaande van het feit dat de 16e de testdatum was werd ik dus 4 dgn te vroeg ongesteld. Maar echt weten zullen we het nooit... Niet te lang bij stil staan en op naar de volgende ronde..
Be happy with the little things in life
pi_139205094
Ik was even vergeten hoe rot dit pregnyl prik was :X
Maar hij zit erin! En (8> en ik voelen ons beide al een stuk beter *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 24 april 2014 @ 08:39:31 #280
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139205149
Krijg je mooie blauwe plekken van :X
Fijn dat jullie je beter voelen!! Mijn duimen gaan draaien!!!
Be happy with the little things in life
pi_139205186
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
Krijg je mooie blauwe plekken van :X
Fijn dat jullie je beter voelen!! Mijn duimen gaan draaien!!!
En ik maakte toen de fout, ja dan spuit ik gewoon in 3x in verschillende plekken.... Zucht, dat was ook niet het slimste wat ik ooit bedacht heb...

Het komt volgens mij omdat pregnyl wat stropiger is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 24 april 2014 @ 09:07:24 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139205612
DV :*
***
  donderdag 24 april 2014 @ 09:08:48 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139205641
Ik heb hier nog een doosje pregnyl in de koelkast liggen, houdbaar tot ergens in 2015. Is er iemand in de buurt van Zoetermeer die ik hier blij mee kan maken (of kennen jullie iemand)??? Ik vind het zo zonde om het bij de apotheek af te geven omdat het dan vernietigd wordt terwijl er (iig toen wij nog bezig waren) al 1,5 jaar geen echte pregnyl te krijgen was in onze apotheek.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 24 april 2014 @ 09:16:40 #284
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139205823
Tico is het ook.. Ik moest lachen bij de eerste keer dat ik de punctie had, arts kijkt naar mijn buik en zegt ah, mooi de pregnyl is ook gezet, duidelijk een blauwe plek. Ook de vloeistof inspuiten is erg pijnlijk, laatste keer ging ik bijna van het stokje.

Chanty, je zou hem ook kunnen inleveren in je ziekenhuis waar je in behandeling was, zij kunnen hem dan weer doorgeven aan iemand die het nodig heeft.

Oké duidelijk dat mijn eisprong er nog aan moet komen, hallo vruchtbaar slijm. Een langere cyclus dus dit keer of een kortere luteale fase, alhoewel, volgens mijn eigen berekening en die van period tracker valt de eisprong zondag. Niet heel anders dan de vorige ronde. Ach ja, zal wel kloppen...
Be happy with the little things in life
  donderdag 24 april 2014 @ 10:09:26 #285
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139207289
Voor een ieder die hem gebruiken kan :*

Ik heb ook nog deca in de koelkast maar in Zwolle kan ik er niets mee..... Vind het echt jammer van de medicatie maar goed, niets aan te doen.

Het spuiten bij onze donor gaat goed. Ik vind het echt een raar idee dat iemand anders aan het spuiten is voor ons. Ik moest ook nog wel lachen... Ze heeft schoorvoetend toegegeven dat ze een hele grote naaldenangst heeft :X maar dat ze het een eitje vind om dit te doen :D
Over minder dan een week de 2e echo, ben benieuwd voor haar en voor mij :)
  donderdag 24 april 2014 @ 10:15:36 #286
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139207479
Je donor is een heldin!!! _O_
Be happy with the little things in life
  donderdag 24 april 2014 @ 10:49:33 #287
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139208315
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:15 schreef droomvrouwtje het volgende:
Je donor is een heldin!!! _O_
Daar is geen twijfel over mogelijk B-) :7 :D
  donderdag 24 april 2014 @ 23:35:58 #288
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139236453
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:16 schreef droomvrouwtje het volgende:
Tico is het ook.. Ik moest lachen bij de eerste keer dat ik de punctie had, arts kijkt naar mijn buik en zegt ah, mooi de pregnyl is ook gezet, duidelijk een blauwe plek. Ook de vloeistof inspuiten is erg pijnlijk, laatste keer ging ik bijna van het stokje.

Chanty, je zou hem ook kunnen inleveren in je ziekenhuis waar je in behandeling was, zij kunnen hem dan weer doorgeven aan iemand die het nodig heeft.

Oké duidelijk dat mijn eisprong er nog aan moet komen, hallo vruchtbaar slijm. Een langere cyclus dus dit keer of een kortere luteale fase, alhoewel, volgens mijn eigen berekening en die van period tracker valt de eisprong zondag. Niet heel anders dan de vorige ronde. Ach ja, zal wel kloppen...
Als ik er hier niemand blij mee kan maken ga ik hen inderdaad bellen en vragen of ze het willen. Maar kan me voorstellen dat ziekenhuizen zoiets niet mogen overnemen.

Ook nog een spuit gonal F in liggen maar die was net aangebroken toen we overstapten naar een ander ziekenhuis. Ook echt dood en doodzonde maar dat is niet meer te gebruiken (althans volgens de verpakking niet).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_139244885
Nou laat de wachtweken maar beginnen....
Al was het gisteren überhaupt nog de vraag of deze ronde benut zou worden!
Net toen wij naar bed wilde gaan besloot Lola wakker te worden, krijsen en gillen van 21.45-00.45 :X ze was niet rustig te krijgen en toen ze eindelijk rond 1 uur sliep waren we beide zo moe dat we bijna in slaap vielen :')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 25 april 2014 @ 11:38:52 #290
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139246060
Om my klumsy... Ik ga voor jullie duimen.

Ik zit nu in een volle wachtkamer, voor het eerst dat het zo druk is :o

Chanty, hier neemt het ziekenhuis ze aan en helpt daar mensen mee die een eigen poging doen
Be happy with the little things in life
pi_139256081
Hoe was het dv?
pi_139256316
Hallo allemaal!

Mag ik meedoen met duimen op een goede afloop? Vandaag heb ik de diagnose pcos gehad. Geen verrassing hier. Ik ben altijd al onregelmatig geweest en het laatste jaar is het helemaal gek. Ovulatietesten gedaan, geen ovulatie. Werd ook prompt niet meer ongesteld. Progesteronkuur gedaan om te kijken of dat de boel weer op gang brengt. Onttrekkingsbloeding gehad maar daarna niets meer. Nu andere pillen voor een onttrekkingsbloeding en dan op dag 14 een bloedtest. En ik mag temperaturen. Mannetje moet zn zaad inleveren. Eind juni horen we wat het behandelplan gaat worden. Dus vanavond drink ik lekker een glaasje wijn want voorlopig word ik toch niet zwanger. *O*
  vrijdag 25 april 2014 @ 21:00:12 #293
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139261713
Oh ja vergeten. Echo was goed, volgende week maandag terug. Ergens eind volgende week tp, moet nu dit weekend met ovu testen aan de gang, dus geen pregnyl dit keer. Jammer want daar was het wel beter mee te plannen.

Nu king's Night vieren met een glaasje wijn!

Vlier welkom!! Ben benieuwd naar het behandelplan
Be happy with the little things in life
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:48:00 #294
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139274871
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh ja vergeten. Echo was goed, volgende week maandag terug. Ergens eind volgende week tp, moet nu dit weekend met ovu testen aan de gang, dus geen pregnyl dit keer. Jammer want daar was het wel beter mee te plannen.

Nu king's Night vieren met een glaasje wijn!
*O* voor de goed echo! Is er een reden voor dat ze dit keer geen Pregnyl willen gebruiken?
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:49:15 #295
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139274899
Welkom Vlier, het zal wel aan mijn hormonen liggen maar je smiley stoort me enorm :X :@ Welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling?
pi_139275079
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef dobbey het volgende:
Welkom Vlier, het zal wel aan mijn hormonen liggen maar je smiley stoort me enorm :X :@ Welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling?
+1 :@ maar dat ligt echt aan mij vrees ik, want ik snap hoe het bedoelt is, maar een *O* omdat je voorlopig toch niet zwanger zal zijn.... Tja...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 26 april 2014 @ 12:07:37 #297
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_139275314
:D Ik dacht al dat ik zo'n evil woman was..... Ben al sinds vanmorgen aan het denken of ik het er neer zou zetten of niet :')
pi_139276749
Ik vind sowieso dat als je hier normaal gesproken post, je je niet bezwaard hoeft te voelen om te zeggen wat je vind :) en inderdaad ik vond het ook niet echt een gepaste smiley los van het feit dat ik weet dat het niet zo bedoeld was ( tenminste daar ga ik wel vanuit )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_139276784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:07 schreef dobbey het volgende:
:D Ik dacht al dat ik zo'n evil woman was..... Ben al sinds vanmorgen aan het denken of ik het er neer zou zetten of niet :')
Ik heb mn hormonen gisteren al weggestuurd :D want zoals klumsy zegt, ik lees alleen maar mee met de dames hier.
Nogmaals ik snap hoe t bedoeld is maar die jompel is (zeker hier) nogal misplaatst...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 26 april 2014 @ 13:44:50 #300
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139277382
@dobbey, geen reden, vorige keer spande het erom of de eisprong in het weekend viel of niet. Zoals het er nu uitziet pas maandag. Dus durfde ze het aan om het zo te doen. De vorige keer was de kans groot dat hij op zaterdag zou springen. En dat risico wilde we niet lopen.

Ik heb gewoon over de smiley heen gelezen om de reden wat klumsy schrijft.


Ik ga straks lekker knuffelen met petekind. Over een kwartiertje zullen ze hier zijn O+ O+
Be happy with the little things in life
  zaterdag 26 april 2014 @ 13:45:21 #301
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139277391
En dicht
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')