Morgenvroeg testen.. En dan morgen middag afspraak in ziekenhuis. Maar ik ga nergens meer vanuit. Denk ook niet dat ik zwanger ben, ik voel me niet zwanger, alhoewel ik natuurlijk geen idee heb hoe het voelt om zwanger te zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon spuinen hoor Dobbey, daar is het topic voor.
DV-tje, hoe is het nu met jou? Ga je nog testen deze week?
^^quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dobbey, hier is toch juist de plek om te hyperen, stressen, jubelen bij goed nieuws en en en.
Wat is het spannend allemaal voor jullie. Goed om te lezen dat jij en je man samen door dit traject gaan en er juist hechter door worden.
Fingers crossed voor volgende week woensdag!
Ik ben heel benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis zegge DV. In ieder gevalquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Morgenvroeg testen.. En dan morgen middag afspraak in ziekenhuis. Maar ik ga nergens meer vanuit. Denk ook niet dat ik zwanger ben, ik voel me niet zwanger, alhoewel ik natuurlijk geen idee heb hoe het voelt om zwanger te zijn.
Oh en on the bride side. Ons Sexleven heeft de afgelopen weken een boost gehad ondanks alle zeik er omheen. Heel lang deed sex hebben zeer en was het erg pijnlijk. Nu is het pijnloosdoet goed voor mijn libido en man is natuurlijk ook erg blij. Geeft ons beide een boost
take my word on it, ik ben echt niet zwangerquote:Op woensdag 23 april 2014 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
Klumsybalen zeg dat je zo ziek bent, maar een jompel voor je ei!!
Aurum, potdomme.. Ben je echt ongesteld omdat je nu een kortere cyclus hebt??
Snoenk ik hoop dat je naar de echo meer rust hebt
Zo getest, negatief zoals verwacht. Om 16:10 echo. Ben eens benieuwd of er al wat groeit of dat ik nog een menstruatie moet afwachten.
Ze zeggen wel eens sex is niet het belangrijkste in een relatie? Nou geloof me het is ontzettend belangrijk, op een één of andere manier zorgt de intimiteit wel dat er meer gepraat word. Niet dat het slecht met ons gaat, maar je merkt toch door alles, dus de mmm maar ook druk met werk en dan je sociaal leven dat je elkaar ons onderweg wel eens een beetje vergeet. Dus tussen de lakens is een soort van "me time"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |