Goed last van je last jaquote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef _aurum_ het volgende:
Op welke cyclusdag is jouw eerste controle Klums? Want ik vind het apart dat je vrijdag bent geweest en nu deze vrijdag weer moet. Duurt je cyclus zo lang of snap ik het niet?
Ik heb btw. Goed last van mijn last, zal me benieuwen hoe het staat met de follikels
Wat goed Aurum, dat de Puregon aanslaat en je snel een IUI hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:17 schreef _aurum_ het volgende:
meweheeh, ik was er weer lekker bij gisteraaf
Nah, geweest, ik heb 1 follikel van 17mm, morgenaaf de Pregnyl zetten en dan vrijdag de IUI. Slijmvliesdikte was iets van 8mm, dat was ook netjes
Schijnbaar ben ik te vroeg gestopt met prikken, ik had tot gisteraaf door moeten gaan (aan 1 kant denk ik ammehoela, als ik door had gegaan dan dan had ik een of meerdere follikels gehad van >20 mm en had ik op dag 11 van mijn cyclus al op gemogen voor de IUI)
Ik vind het wel goed zo
De clomid sloeg ook goed aan, maar daar had ik aanzienlijk meer last van de bijwerkingen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:26 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat goed Aurum, dat de Puregon aanslaat en je snel een IUI hebt.
Hoe gaat dat eigenlijk met IUI? Wanneer moet je man dan zijn aandeel inleveren?
Ik ga denk ik na onze reis ook maar eens met de gyn bespreken hoe lang we het nog gaan proberen zonder IUI. Het is nu al de 7e ronde en ik word er niet jonger op.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
De clomid sloeg ook goed aan, maar daar had ik aanzienlijk meer last van de bijwerkingen.
Lief levert vrijdagmorgen zijn "aandeel" in en in de middag is de IUI. Je staat eigenlijk met 30 mins weer buiten
Ik kreeg kippenvel toen ik dit las.quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef dobbey het volgende:
Ja die onzekerheid is echt fucked up! Hier in de tuin gebeurt iets heel raars.... Ik ben absoluut niet bijgelovig maar had vanmorgen echt zoiets van WTF!![]()
Wij hebben, toen we de pil aan de kant gemikt hebben, een appelboompje gepland in de tuin, nu 4 jaar terug. De afgelopen jaren zat er geen bloemetje, blaadje of wat dan ook aan laat staan appels![]()
Kijk ik vanmorgen naar buiten staat dat hele ding in bloei![]()
Het eerste wat ik eruit gooide was WTF! Kiek dan een boom met voorspellende gaven
Romantiek is voor ons het raam uit gegaan op het moment dat het zkh traject begon. Vandaar ook de maand-en dat we er niet actief mee zijn. Dat houdt het leukquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef Arja het volgende:
Dank voor je antwoord.
Ik ben intussen 36.
Het gerommel en gepoer downunder ben ik ook wel gewend. Net als die gruwelijke wachtdagen (nu dus, 5 dagen na de ovitrelle). En het plannen inderdaad en de combinatie met werk.
Het is alleen zo weinig romantisch allemaal lijkt me, een IUI, of heb jij dat niet zo?
Al moet ik zeggen dat die verplichte seks-dagen rondom mijn eisprong ook niet meer zo leuk en romantisch zijn
Ik vraag me meer af hoe het voor B. zou zijn. Tot nu toe ben ik vooral degene die de offers moet brengen.
Als hij straks op een bepaalde tijd naar het ziekenhuis moet om zijn aandeel te leveren. Het lijkt me zo koud en klinisch. En ik weet ook niet goed hoe hij dat moet combineren met zijn werk. Hij werkt in ploegendienst en er wordt wel op hem gerekend daar.
Jouw vriend moet vrijdagochtend naar het ziekenhuis. Moet dat dan ook om een bepaalde tijd, of zit daar wel een range in, bv tusen 9 en 11?
Gefeli! Als het goed is wordt het streepje elke dag duidelijker.quote:
Zekerquote:Op woensdag 9 april 2014 08:06 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ] dit ziet er toch wel uit als een 2de streepje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je welquote:Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef dobbey het volgende:
Jeetje Kahlie jullie krijgen het ook voor de kiezen zegVeel succes en sterkte de aan komende tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |