dit zijn alle beelden die er zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef Manke het volgende:
hadden ze niet de opnames van camera's van omliggende bedrijven bij het pentagon in beslag genomen, waarop te zien zou kunnen zijn wat er werkelijk in het gebouw was gevlogen?
ff gezocht, eerste hit op google, dit bedoelde ikquote:
Ja, dat helpt nou niet echt bepaald mee voor het debunken van de tegenstand tegen het "officiele verhaal".quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef Manke het volgende:
hadden ze niet de opnames van camera's van omliggende bedrijven bij het pentagon in beslag genomen, waarop te zien zou kunnen zijn wat er werkelijk in het gebouw was gevlogen?
Dat kan je niet zeggen. Het zijn hooguit alle beelden die vrijgegeven zijn.quote:
Nee, ik denk dat het blikje in elkaar kreukelt, waardoor je de achterkant niet af ziet remmen op het moment dat de voorkant de muur raakt.. De neus van het vliegtuig gaat stuk. Daarom zie je geen afremming aan de buitenkant van het gebouw.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat een aluminium vliegtuig dat tonnen staal en beton tegenkomt af moet remmen vanwege de enorme weerstand.
Schiet maar eens een blikje met 500 km/u tegen een muur en speel het vertraagd af. Jij denkt dat het blikje dwars door de muur gaat, zonder te vertragen?
Hoe weet je zo zeker dat er meer beeld materiaal is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen. Het zijn hooguit alle beelden die vrijgegeven zijn.
Edit; wat het filmpje dan ook zegt.
Geen vliegtuig te zien.
Exact; de impact zorgt daarvoor. Iets vergelijkbaars zou je moeten zijn bij het aluminium vliegtuig met het stalen en betonnen gebouw.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het blikje in elkaar kreukelt,
Met voldoende vertraging zie je dat wel.quote:waardoor je de achterkant niet af ziet remmen op het moment dat de voorkant de muur raakt..
Was het maar waar, dat zou logisch zijn. Helaas tonen de beelden dat het onvertraagd recht door het gebouw vliegt. Onmogelijk.quote:De neus van het vliegtuig gaat stuk.
Afremming moet je zien, dat kan niet anders. De weerstand is zo groot dat die afremming gewoon duidelijk zichtbaar hoort te zijn. Dat zie je niet op de filmpjes; het vliegtuig vliegt zonder enige afremming als een scheermes door die WTC-toren.quote:Daarom zie je geen afremming aan de buitenkant van het gebouw.
Het zwaarst bewaakte gebouw ter wereld??quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat er meer beeld materiaal is?
je gelooft toch niet dat de VSAmerikanen met hun eeuwige paranoia niet veel beter op juist hun meest waardevolle gebouw passen?quote:Dat van tankstation was bij mij bekend, de andere footage is gemaakt van een camera uit bewakings huisje.
Voor de rest geen idee of er meer camera's op dat specifieke gedeelte van het Pentagon was gericht.
als blikje voor de helft gevuld is met zand.. dan.. zou het nog best eens kunnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het blikje in elkaar kreukelt, waardoor je de achterkant niet af ziet remmen op het moment dat de voorkant de muur raakt.. De neus van het vliegtuig gaat stuk. Daarom zie je geen afremming aan de buitenkant van het gebouw.
Vergeleken met de muur heeft ook een blikje met zand een lage massa. Vergelijkbaar met een vliegtuig van aluminium tegen een gebouw gewapend met stalen balken en betonnen vloeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
als blikje voor de helft gevuld is met zand.. dan.. zou het nog best eens kunnen.
een blikje heeft geen massa, daarom plet je zoiets onder je schoen als deze leeg is, maar stop er wat massa in word het een heel ander verhaal.
Dat geloof ik graag hoor, na het witte huis zal het wel best beveiligd zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zwaarst bewaakte gebouw ter wereld??
[..]
je gelooft toch niet dat de VSAmerikanen met hun eeuwige paranoia niet veel beter op juist hun meest waardevolle gebouw passen?
Dat lijkt me dan ook zwaar confidentiele militaire data. Die geven ze niet vrij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag hoor, na het witte huis zal het wel best beveiligd zijn
Maare is een kale muur ingangen etc worden tig meer camera's op gericht.
Er word overal gezegd dat penaton zwaar beveiligd is maar met wat? ik kan er zeil niet tot niks geen info over vinden.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met de muur heeft ook een blikje met zand een lage massa. Vergelijkbaar met een vliegtuig van aluminium tegen een gebouw gewapend met stalen balken en betonnen vloeren.
Ineenkreukelen, de vleugels en staart breken direct af bij impact en dwarrelen naar beneden. Dat zou logisch zijn. Het scheermesvliegtuig is uniek in de fysica.
Ik zie een stoel in een muur. Ok, wat voor materiaal is die muur van gemaakt (een gipsen muur gedraagt zich nogal anders dan een bakstenen) en hoe is ie erin beland? Door een orkaan?quote:
http://www.washingtonpost(...)victims/viclist.htmlquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook zwaar confidentiele militaire data. Die geven ze niet vrij.
Natuurlijk staan er camera's op "lege muren" gericht, sterker op alles. Er komt geen vliegje op dat gazon of de wapens staan erop gericht.
Daarbij: is het niet heeeeel erg toevallig dat precies een deel dat ontruimd was werd geraakt (na en bocht van 270 graden, onmogelijk na te doen door de beste piloten), waar Donald R. nog wel even wat belangrijke documenten had neergelegd die "helaas" vernietigd werden?
Ja orkaan 225 to 250 mph. als je de rest ziet..quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie een stoel in een muur. Ok, wat voor materiaal is die muur van gemaakt (een gipsen muur gedraagt zich nogal anders dan een bakstenen) en hoe is ie erin beland? Door een orkaan?
En ik heb je al zo vaak gevraagt hoe je dat wil zien als dat zich in en achter de impact zone plaatsvind... Kan je die vraag beantwoorden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact; de impact zorgt daarvoor. Iets vergelijkbaars zou je moeten zijn bij het aluminium vliegtuig met het stalen en betonnen gebouw.
Ja, jij denkt dat te zien als je een blikje tegen een muur schiet? Ben je toevallig superman?quote:Met voldoende vertraging zie je dat wel.
Fout. Dat fabeltje komt van een foute claim over iets in de vorm van een neus wat uit het gebouw lijkt te komen. Die claim is echter fout en misleidend. De claim wordt gemaakt op een handjevol wazige pixels van een enkel frame. De illusie verdwijnt direct zodra je naar het volgende frame kijkt, waar het al veel meer op een uitzettende kegel puin lijkt.quote:Was het maar waar, dat zou logisch zijn. Helaas tonen de beelden dat het onvertraagd recht door het gebouw vliegt. Onmogelijk.
Denk aan dat blikje... dat kreukelt, zonder dat de achterkant zichtbaar afremt.quote:Afremming moet je zien, dat kan niet anders. De weerstand is zo groot dat die afremming gewoon duidelijk zichtbaar hoort te zijn. Dat zie je niet op de filmpjes; het vliegtuig vliegt zonder enige afremming als een scheermes door die WTC-toren.
Zoals jij denkt gaat daar tegen in ja Materiaal eigenschappen voornamelijk. Het vliegtuig gedraagt zich niet als 1 solide object.quote:Dat gaat tegen alle fysische wetten in.
Ik herhaal maar weer eens. Zelfs bij vliegtuig crashes waar ze in de grond slaan zie je geen vleugels afbreken en ernaast vallen. Je ziet de afremming dan ook niet btw.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met de muur heeft ook een blikje met zand een lage massa. Vergelijkbaar met een vliegtuig van aluminium tegen een gebouw gewapend met stalen balken en betonnen vloeren.
Ineenkreukelen, de vleugels en staart breken direct af bij impact en dwarrelen naar beneden. Dat zou logisch zijn. Het scheermesvliegtuig is uniek in de fysica.
Waarom zou het? Het blikje heeft hoe dan ook de sterkte niet om de achterkant tegen te houden. Anders zou het ook niet kapot gaan/geplet worden Zelfde gaat op voor vliegtuigen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
als blikje voor de helft gevuld is met zand.. dan.. zou het nog best eens kunnen.
een blikje heeft geen massa, daarom plet je zoiets onder je schoen als deze leeg is, maar stop er wat massa in word het een heel ander verhaal.
Dat zou niet moeten nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Het vliegtuig gedraagt zich niet als 1 solide object.
Ik vraag het nog maar een keer dan. Hoe kom jij tot de conclusie dat het vliegtuig zich achter de impact zone nog steeds als 1 solide object gedraagt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten nee.
Helaas, de beelden zijn overduidelijk:
[ afbeelding ]
Als een solide scheermes eventjes een stuk of 15 stalen balken en 8 betonnen vloeren doorsnijden. Knap!
je ziet het in het filmpje. Het vliegtuig is ongeveer 48 meter lang. Zeg 50 om makkelijk te rekenen. Met 200 m/s (720 km/u wat al veel te snel is op die lage vlieghoogte) doet ie er dus 1/4 seconde over om het gebouw door te komen. Vanaf het moment van inslag blijft het vliegtuig compleet intact, het filmpje laat het zelf zien!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer dan. Hoe kom jij tot de conclusie dat het vliegtuig zich achter de impact zone nog steeds als 1 solide object gedraagt?
Nee dat doet het niet! De kracht is zo groot dat de neus geshred wordt. Dan heb je geen connectie meer om de kracht op de rest van het vliegtuig over te brengen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
je ziet het in het filmpje. Het vliegtuig is ongeveer 48 meter lang. Zeg 50 om makkelijk te rekenen. Met 200 m/s (720 km/u wat al veel te snel is op die lage vlieghoogte) doet ie er dus 1/4 seconde over om het gebouw door te komen. Vanaf het moment van inslag blijft het vliegtuig compleet intact, het filmpje laat het zelf zien!
Alsof de impact van de neus alleen al niet genoeg energie oplevert om het vliegtuig in stukken te breken...
Huh? Hoe wil je dat fysisch voor elkaar krijgen? Ineens is er geen verbinding meer met het vliegtuig? En de vleugels dan? Die dingen wegen niks, maar breken niet af als ze met hun grote spanwijdte tegen stalen balken en betonnen vloeren vliegen, maar gaan er kaarsrecht zonder afremming doorheen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat doet het niet! De kracht is zo groot dat de neus geshred wordt. Dan heb je geen connectie meer om de kracht op de rest van het vliegtuig over te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |