abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 december 2013 @ 18:37:10 #1
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134458336

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcash%20klein.jpgfok_usericon1.gifavatar.gifRhSBQs_50.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.giffok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgWariokleur.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpgAFCA%20(2).pngui.pngnoiconn.pngUI1.jpgafbeeldingfok.pngghost.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera
*Alphaverb*Dj Titan*2-Sidez
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Frequencerz*Slim Shore
*Francesco Zeta
*Beholder*Frontliner*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Technoboy
*Blutonium Boy*The Machine

*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3belz
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Josh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z

Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:



SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:39:17 #2
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134458423
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik word altijd een beetje droevig van dit soort trailers eigenlijk :@ Snap dat het een act is maar daar sta je dan te zwaaien met geweren.

Net als die van Penoze...
kan je best vinden. Ik hou er wel van dat ze echt iets doen om de naam waar te maken. Zo zie je gewoon dat het geen ""we organiseren even snel een evenementje" feest is.
Al eens bij Kdanz geweest?
Gruwelijke tent met keihard geluid ^O^ daar zeg je U tegen!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134459536
vond het geluid bij de laatste Tijdmachine nou niet echt helemaal super :P :+

en ik hoorde vandaag nog een juweeltje in de auto, kennen jullie deze nog?! :D O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 19 december 2013 @ 19:29:44 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134460317
quote:
Jack of Sound

Here it is the X-Qlusive Holland Free Release Pack with the edits B-Front, Mc DV8 and I made! Big thanks to you all for your support I hope you guys have as much fun listening to them as we had making them! Share it!!
http://fusionr.ec/xqhollandfreereleases
_O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 19 december 2013 @ 21:09:53 #6
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134464654
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
vond het geluid bij de laatste Tijdmachine nou niet echt helemaal super :P :+

en ik hoorde vandaag nog een juweeltje in de auto, kennen jullie deze nog?! :D O+
:P Links in het filmpje was hoe hoog de boxen waren.
Leek wel electriciteit dat door je heen ging als je er tegen aan ging staan.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134465863
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
vond het geluid bij de laatste Tijdmachine nou niet echt helemaal super :P :+

en ik hoorde vandaag nog een juweeltje in de auto, kennen jullie deze nog?! :D O+
Gold _O_
Toen deze op Qlimax 2013 langskwam :9 Toch wel een van de betere nummers van de laatste jaren imo :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 19 december 2013 @ 21:44:32 #8
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_134466461
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik word altijd een beetje droevig van dit soort trailers eigenlijk :@ Snap dat het een act is maar daar sta je dan te zwaaien met geweren.

Net als die van Penoze...
Deels mee eens, maar de zoveelste remix van een aftermovie van het jaar daarvoor is ook niks toch.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_134466513
Vast hier iemand die weet hoe het nummer heet. Er zit zo'n vocal in van " and the snowfellllll" en nog iets van "red flag waving in berlin" super vaag i know maar iemand enig idee? Had het nummer op mijn HDD maar die is kapot.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  donderdag 19 december 2013 @ 22:49:00 #10
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134469823
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:44 schreef Sethje het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar de zoveelste remix van een aftermovie van het jaar daarvoor is ook niks toch.
Klopt wel. :D Maar G4H heeft gewoon een iets te hoog

-gehalte :X
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134470967
Datzelfde gaat ook met radical redemption gebeuren.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 december 2013 @ 01:43:39 #12
159915 -Menn0-
MNO
pi_134476232
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef mstx het volgende:

[..]

Klopt wel. :D Maar G4H heeft gewoon een iets te hoog
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
-gehalte :X
Dit dus inderdaad. Vind dat ze vette tracks maken, maar de hele act er omheen van "kijk ons een gangster zijn" vind ik niks. Zelfde met al Penoze themas. Vorige keer hingen er hele grote pillen aan het plafond of moet iedereen in de trailer dood. Het is allemaal zo "gemaakt" en overdreven, kijk ons eens stoer zijn.
,,/
  vrijdag 20 december 2013 @ 08:31:54 #13
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_134479096
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef mstx het volgende:

[..]

Klopt wel. :D Maar G4H heeft gewoon een iets te hoog

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:43 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Dit dus inderdaad. Vind dat ze vette tracks maken, maar de hele act er omheen van "kijk ons een gangster zijn" vind ik niks.
Het is slim in de markt gezet en blijkbaar werkt het. Ik gun het Thijs en Randy vooral, ze doen vooral iets wat ze zelf heel erg leuk vinden. Dat vind ik niet te vergelijken met een angerfist.

quote:
Zelfde met al Penoze themas. Vorige keer hingen er hele grote pillen aan het plafond of moet iedereen in de trailer dood. Het is allemaal zo "gemaakt" en overdreven, kijk ons eens stoer zijn.
Tsjah, daar kan g4h niks aan doen natuurlijk.

Het verhaal in deze trailer komt straks 1 op 1 terug op het festival waar een g4h takeover plaats zal vinden. Dat vind ik persoonlijk wel beter dan het alles en iedereen moet dood ;)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_134479196
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:43 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Dit dus inderdaad. Vind dat ze vette tracks maken, maar de hele act er omheen van "kijk ons een gangster zijn" vind ik niks. Zelfde met al Penoze themas. Vorige keer hingen er hele grote pillen aan het plafond of moet iedereen in de trailer dood. Het is allemaal zo "gemaakt" en overdreven, kijk ons eens stoer zijn.
Je vind platen als Gangsters don't dance en Swagger vet maar je vindt hun acts gemaakt en overdreven?
  vrijdag 20 december 2013 @ 09:49:40 #15
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_134480207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 08:31 schreef Sethje het volgende:

[..]

[..]

Het is slim in de markt gezet en blijkbaar werkt het. Ik gun het Thijs en Randy vooral, ze doen vooral iets wat ze zelf heel erg leuk vinden. Dat vind ik niet te vergelijken met een angerfist.

[..]

Tsjah, daar kan g4h niks aan doen natuurlijk.

Het verhaal in deze trailer komt straks 1 op 1 terug op het festival waar een g4h takeover plaats zal vinden. Dat vind ik persoonlijk wel beter dan het alles en iedereen moet dood ;)
Mwah, ik vind G4H opzich best aardige tracks hebben maar dat gezwaai met die geweren en dergelijke zie ik Angerfist niet doen en ook nooit gedaan hebben. De tracks van Adaro zelf (die remix van The Memory Disappears bv) vind ik veel beter te pruimen dan al die G4H meuk bij elkaar. Heeft Ran - D overigens solo een noemenswaardige track uitgebracht in 2013?

Daarbij moet ik deze toppa weer even bedanken, al die oudere knallers van 4-5 jaar geleden O+ _O_ !
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:47:25 #16
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_134496739
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 08:31 schreef Sethje het volgende:
Het is slim in de markt gezet en blijkbaar werkt het. Ik gun het Thijs en Randy vooral, ze doen vooral iets wat ze zelf heel erg leuk vinden. Dat vind ik niet te vergelijken met een angerfist.
Haha het moment dat ze destijds kozen om het bekend te maken was anders wel wat ongelukkig.. Maar verder heb je gelijk, beide zijn enorm getalenteerd en draaien al lang mee voordat deze hype ontstond dus ik gun het ze ook wel.

Dat ze nu alleen een bepaald type volk aantrekken is eerder het gevolg dat raw hardstyle en mainstream hardcore naar elkaar toe zijn gekropen in BPM en stijl. Ik denk dat je dit soort concepten (minus militia bestaat nu ook toch?) met bepaalde muziek, bepaalde uitstraling en andere randvoorwaarden (logo's, sit down, maskers of wat dan ook..) je in de toekomst steeds vaker gaat zien. In elke scene die steeds groter en groter wordt is het bedenken van een uniek concept afgestemd op een specifieke doelgroep een gouden verdienmodel (Backstreet boys, Spice Girls, bieber, vengaboys enz).

Het is volgens mij een kwestie van tijd voordat er zakenlui (dat label van headhunterz bijvoorbeeld) opstaan die deze technieken op grote schaal gaan toepassen in de hardstylewereld. En wie weet zien we Gostosa dan ook wel weer terug :+
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_134498706
Morgen Space Academy, benieuwd ofdat de rauwere hardstyle me nog kan interesseren.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:23:26 #18
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_134500324
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
vond het geluid bij de laatste Tijdmachine nou niet echt helemaal super :P :+

en ik hoorde vandaag nog een juweeltje in de auto, kennen jullie deze nog?! :D O+
Opening van Yellow op HB in 2010 als ik 't me goed herriner O+
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:40:52 #19
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134501056
Wie weet er ergens een goede live registration van 2013 te vinden? Ik doe zelf een opleiding voor camera, licht en geluid en wil graag een eigen aftermovie maken. maar daar heb ik wel de benodigde HD
materialen voor nodig.

Hard Bass?
Qlimax?
Reverze?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134502902
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134503447
"en als ik zeg gek, dan bedoel ik ook gek!" :D _O-

Zazafront & Sjaak of Sound ft FeestMc Peerke - Big Fat Bass Record (X-Qlusive Holland DJ Tool)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134503644
Nog steeds opzoek naar 2 hardbass kaarten :'(
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:00:03 #23
415542 crossmotor11
Hardstyle liefhebber!
pi_134511310
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
"en als ik zeg gek, dan bedoel ik ook gek!" :D _O-

Zazafront & Sjaak of Sound ft FeestMc Peerke - Big Fat Bass Record (X-Qlusive Holland DJ Tool)
Bij het stukje op 3:10 lag ik helemaal dubbel :D
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zaterdag 21 december 2013 @ 12:13:21 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_134520534
rebirth line upke waar ik wel trots op ben:

Rebirth Festival 2014 - Day 1
12-04-2014, 12.00 – 00.00
https://www.facebook.com/events/171654159700585/

Rebirth mainstage
Gunz for Hire – take-over
D-Block & S-te-Fan
Wildstylez vs Noisecontrollers
Coone
Surprise act
Crypsis live
E-Force
Tuneboy live
Bass Modulators
Audiofreq live
Atmozfears vs Adrenalize
Noisecult
Outlander
MC Villain & MC DL

Rebellion
Titan
Thera
AVIO live
Zany
Outbreak live
High Voltage
Phuture Noize
The Vision vs Tartaros
Prefix & Density
Solutio and the I’s
Blackburn
Gremios & Tono
MC Da Syndrome

Rebirth Festival 2014 - Day 2
13-04-2014, 12.00 – 22.00
https://www.facebook.com/events/714256928599189/?source=1

Rebirth mainstage
Frontliner
D-Block & S-te-Fan
Adaro vs Titan
Ran-D vs Luna
E-Force vs Alpha² live
Deepack vs Phuture Noize
Max Enforcer
Hard Driver
Noisecult
Scope DJ
Ruthless
MC Villain & MC DV8
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_134524686
_O_. Zo hoort een line up te zijn. Erg erg vet. Zit nu in Praag, maar ga zeker proberen terug te komen voor deze!
pi_134527823
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 22 december 2013 @ 23:37:56 #30
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134587512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef Kriebelhoest het volgende:
Datzelfde gaat ook met radical redemption gebeuren.
Nee. Gewoon niet.
Joey is echt iemand die zich niet daar in mee laat trekken vindt ik. Die maakt en doet wat hij mooi vindt.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134588190
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:37 schreef Basxt het volgende:

[..]

Nee. Gewoon niet.
Joey is echt iemand die zich niet daar in mee laat trekken vindt ik. Die maakt en doet wat hij mooi vindt.
Dat klopt en wat hij mooi vind en wat hij maakt zal hij vast niet gaan aanpassen op het publiek. Maar je ziet wel dat de hype rondom hem hetzelfde is als die van G4H. Nu helemaal aangezien hij op hardbass gaat draaien en hij ook gebruik maakt van een "speciale act".
pi_134597886
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
vond het geluid bij de laatste Tijdmachine nou niet echt helemaal super :P :+

en ik hoorde vandaag nog een juweeltje in de auto, kennen jullie deze nog?! :D O+
*O* TEEE TETE TETE TEDETE *O*

Ik weet nog steeds niet of ik het origineel of de BW-remix nou vetter vind. :@
gr gr
pi_134600969
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:25 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

*O* TEEE TETE TETE TEDETE *O*

Ik weet nog steeds niet of ik het origineel of de BW-remix nou vetter vind. :@
je kunt ze ook allebei even vet vinden :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 december 2013 @ 13:04:30 #34
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_134602732
quote:
o o o o o o o zo epic die lawn mover O+
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_134602908
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 23 december 2013 @ 13:19:37 #36
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134603331
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:48 schreef Kriebelhoest het volgende:

[..]

Dat klopt en wat hij mooi vind en wat hij maakt zal hij vast niet gaan aanpassen op het publiek. Maar je ziet wel dat de hype rondom hem hetzelfde is als die van G4H. Nu helemaal aangezien hij op hardbass gaat draaien en hij ook gebruik maakt van een "speciale act".
Het gaat toch om de artiest. Zolang de hype niet te hoog in je bol stijgt.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134612932
Er is weer een nieuwe "Wake You From Your Boredom" podcast. Jullie weten zelf wel waar te downloaden ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134613906
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is weer een nieuwe "Wake You From Your Boredom" podcast. Jullie weten zelf wel waar te downloaden ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Openen met TE TE TE TEDE TE *O*

Lekker lijstje weer Remco!
gr gr
pi_134640034
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 24 december 2013 @ 06:45:42 #40
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134640041
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134642014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 06:45 schreef mstx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_134642172
vind het wel een leuke actie van Fusion en de winnaar heeft ook een mooi verhaal waarom hij er op geboden heeft :)

en zoals ze zelf al zeggen op FB; als zelfs André Kuipers zich vermaakt, dan zit je goed :Y) :+ :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134651200
en DQ1 gaat rustig verder de commercialisering...
http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/defqon1-festival-2014/

quote:
Daar doen we aankomend jaar nog een schepje bovenop; de Defqon.1 camping wordt in 2014 groter en dikker dan ooit! Daarom hebben wij voor volgend jaar meer kaarten beschikbaar gesteld voor het weekend. Een weekend ticket geeft je toegang tot 2 volle festivaldagen, "The Gathering" op vrijdagavond, een dikke afterparty en een plekje op de sfeervolle Defqon.1 camping. Wil je alleen op zaterdag komen? Dat kan natuurlijk ook! Maar let op: vanwege de stijging van het aantal weekend warrior tickets, zijn er minder kaarten voor zaterdag beschikbaar.
-O- :{
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134651976
Vanavond lekker knallen bij B2S :).

Early Hardstyle
22:00 - 23:30: Deaz D
23:30 - 00:30: Balistic
00:30 - 02:00: Pila
02:00 - 03:30: Luna
03:30 - 04:30: Sunny D
04:30 - 06:00: Silvio Aquila
pi_134652725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
en DQ1 gaat rustig verder de commercialisering...
http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/defqon1-festival-2014/

[..]

-O- :{
Ach bekijk het van de zonnige kant: dat betekent minder dagjesvolk. Hi ha ho _O- :{
pi_134653218
ik ging al naar Defqon.1 voordat de term dagjesvolk/dagjesmensen bestond :{w o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134677415
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Voltreffer het volgende:
Vanavond lekker knallen bij B2S :).

Early Hardstyle
22:00 - 23:30: Deaz D
23:30 - 00:30: Balistic
00:30 - 02:00: Pila
02:00 - 03:30: Luna
03:30 - 04:30: Sunny D
04:30 - 06:00: Silvio Aquila
Geluid was niet al te best. Maar heb genoten :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_134682141
Prettige dagen iedereen! Ik post niet zo heel actief, maar volg het zeker nog wel :). Ben wel beniewd wat 2014 ons gaat brengen, met name aangaande de negativiteit op bepaalde acts en het alsmaar harder willende publiek.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 25 december 2013 @ 13:44:16 #49
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_134683885
Deng!! Remco, wat een heerlijke set van je op Gearbox!
Wat je vindt, ...
pi_134691671
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Deng!! Remco, wat een heerlijke set van je op Gearbox!
Thanks! :D
pi_134699456
Heeft iemand nog trouwens ergens D.O.N.K.E.Y. liggen? :@
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_134708646
Nooit gereleased. Zou als het goed is gratis worden uitgebracht, maar niks meer over gehoord.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_134711753
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 11:02 schreef slvrbld het volgende:
Nooit gereleased. Zou als het goed is gratis worden uitgebracht, maar niks meer over gehoord.
Ah, vandaar dat ik 'm ook al niet kon vinden op hardstyle.com!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_134712107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
en DQ1 gaat rustig verder de commercialisering...
http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/defqon1-festival-2014/

[..]

-O- :{
Ja gezien... moest huilen :'(
pi_134712350
ik heb een 3:46 versie van D.O.N.K.E.Y. (3,46 mb / 128 kbps), maar dat is een rip helaas...

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:08 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Ja gezien... moest huilen :'(
me 2 ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 26 december 2013 @ 14:17:40 #56
296894 Xblister
Simply the best..
pi_134714239
quote:
_O- _O-

Dit ziet er echt kut uit haha, maar wel gaaf dat ze dat ze een hard nummer draaien.

Edit:

Oh en deze *;



[ Bericht 10% gewijzigd door Xblister op 26-12-2013 14:31:23 ]
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  donderdag 26 december 2013 @ 18:51:01 #57
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_134722382
ik kan deze nergens vinden

Dj Didoff & Remy Martinez - Whiteline

iemand die hem heeft?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:21:21 #59
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_134745221
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_134747399
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134793615
Tat & Zat O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 december 2013 @ 13:34:57 #63
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_134823916
Download Stainless Steel - MXN#05:

Tracklist:
01. Scope DJ - Lockdown
02. The Pitcher - Savor Time
03. Showtek - We Own The Night
04. Noisecontrollers & Digital Punk - Blue Horizon
05. D-Block & S-te-Fan - Part of the Hard
06. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
07. D-Block & S-te-Fan Feat. Wildstylez - The Human Soul
08. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
09. Zany & Brennan Heart - Bang the Bass
10. Crypsis - Chaser
11. Zany & The Beholder - Midnight

Demo mixje, geniet ervan!
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_134845824
Overgangen zijn soms wat druk maar leuk mixje! ;)
pi_134869966
Zo, ik ben ook weer in Nederland. Ruim 5 maanden weer in Australië gewoond, afstudeerstage. Heb m`n hele familie en vriendenkring verrast door een weekje eerder dan gepland naar huis te komen, i.v.m. wat deadlines voor het afstuderen.

Heb vanochtend zitten spelen met Traktor, een Welcome Home mixje in elkaar geflanst, van een kleine 30 minuten:
Tracklist staat in de beschrijving van soundcloud en ja, ik weet dat er soms wat kleine foutjes inzitten :@

Anyway, 11 januari naar Euphoria en 1 februari naar Hard Bass. Wie van hier aanwezig? :D
  maandag 30 december 2013 @ 18:42:43 #67
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_134886366
Zag t op fb jah .. nice surprise.
Strakjes setje halen
Wat je vindt, ...
  maandag 30 december 2013 @ 19:06:16 #68
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_134887602
Welkom terug in NL :)

Ik ben op geen van de twee feesten aanwezig :P Weinig HS voor mij het aankomende jaar denk ik.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  FOK!fotograaf maandag 30 december 2013 @ 19:17:08 #69
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_134888141
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:46 schreef Levitas het volgende:
Zo, ik ben ook weer in Nederland. Ruim 5 maanden weer in Australië gewoond, afstudeerstage. Heb m`n hele familie en vriendenkring verrast door een weekje eerder dan gepland naar huis te komen, i.v.m. wat deadlines voor het afstuderen.

Anyway, 11 januari naar Euphoria en 1 februari naar Hard Bass. Wie van hier aanwezig? :D
Hard Bass present!

Ik was van plan om wat rustiger aan te gaan doen met feesten, maar mijn agenda staat alweer ramvol:

25/01 Rebellious (lokaal feestje met Atmozfears en Titan
1/2 Hard Bass
8/2 Members of Hardstyle (Dikke line-up: https://partyflock.nl/party/260855:Members-of-Hardstyle)
23/2 Reverze

En voor maart/april zijn er ook al weer een hoop opties.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  maandag 30 december 2013 @ 20:35:31 #70
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134892628

Klinkt wel lekker

[ Bericht 2% gewijzigd door mstx op 30-12-2013 20:44:38 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 30 december 2013 @ 20:43:55 #71
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134893151

Muziek: :'(
Clip: :')
Acteerwerk: :')
Special effects: :') (vooral op 2:52, prachtig)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134897408
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef mstx het volgende:

Muziek: :'(
Clip: :')
Acteerwerk: :')
Special effects: :') (vooral op 2:52, prachtig)
What.. The..?!
  FOK!fotograaf maandag 30 december 2013 @ 22:02:54 #73
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_134897936
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef mstx het volgende:

Muziek: :'(
Clip: :')
Acteerwerk: :')
Special effects: :') (vooral op 2:52, prachtig)
Mooie aanvulling voor je website.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_134904431
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef Mascleta het volgende:

Ik was van plan om wat rustiger aan te gaan doen met feesten, maar mijn agenda staat alweer ramvol
Ook ik heb hier last van...
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_134924590
mijn goede voornemens voor 2014 qua hardstyle zijn (tot op heden) minimaal De Tijdmachine en Defqon.1 meepakken :9 *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134936164
ik rond hem af voor 2013, völle wille iedereen :) en wat ik voorgaande jaren zei, geldt natuurlijk dit jaar ook weer ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef ReMcOrE het volgende:
en zoals ik graag mag zeggen; catch you all on the flipside! _O_
SPOILER: wat muziekjes voor de liefhebbers!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134937157
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef mstx het volgende:

Muziek: :'(
Clip: :')
Acteerwerk: :')
Special effects: :') (vooral op 2:52, prachtig)
Die vent doet het er ook om volgens mij. Ik had mijzelf in ieder geval niet serieus genomen :')
pi_134956213
Wat blijven die oude Theracord Radio Shows toch fijn *O*
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:07:52 #80
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_134968404
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor een ieder hier... De beste wensen! ^O^
x2
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:54:02 #81
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_134970841
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor een ieder hier... De beste wensen! ^O^
x3
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 2 januari 2014 @ 06:40:01 #82
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_134974809
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor een ieder hier... De beste wensen! ^O^
x4
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_134981828
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 15:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor een ieder hier... De beste wensen! ^O^
Make that 5.
Mixes onder de naam Khadber
pi_134982930
En na ruim 26 uur geslapen te hebben (Ja, echt. Vanaf 1 januari 5:30 tot vanochtend 8:00 geslapen :') ), ook namens mij de beste wensen aan iedereen hier!
pi_134993254
Namens mij ook de beste wensen voor iedereen! :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:43:25 #86
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_134995288
De beste wensen, mensen!
The Outside Agency
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:10:59 #87
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135033453
FreaQshow *O*

Beste wensen!
En altijd het laatste woord.
pi_135033504
Beste wensen.

En morgen maar even langs Luxor :)
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_135036620
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:43:03 #90
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_135069334
Beste wensen iedereen hier :) :)

Meteen ook maar even de laatste TC radio show neerzetten hier met een mix van al onze releases in 2013 en een sneak preview van 2014

  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:30:50 #91
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135071537










:')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  FOK!fotograaf zaterdag 4 januari 2014 @ 17:43:59 #92
159915 -Menn0-
MNO
pi_135072128
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef mstx het volgende:



:')
:D
,,/
pi_135072154
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135077676
quote:
:P

Vanavond eerste feestje van 2014 en het is gelukkig een thuiswedstrijd op een van mijn favoriete locaties, namelijk Luxor Live in Arnhem. Ben benieuwd of ik de hele avond RAW een beetje vol kan houden en of ik het zo lang leuk vindt.
  zondag 5 januari 2014 @ 00:59:10 #95
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_135091275

Download Stainless Steel - dB=100·log(102):
https://mega.co.nz/#!CooByaaJ!YJ8qjwFwU ... Qp151BuA7s

Tracklist:
01. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
02. Josh & Wesz - I Got You
03. Zany & Duro - Dissin'
04. Showtek - Dominate
05. Zatox & Activator - Don't let it Go
06. Luna & Deepack - Biological Insanity
07. Brennan Heart - Rev!val X (Showtek Remix)
08. Noisecontrollers - Interview
09. The Prophet & Headhunterz - Scar Ur Face
10. Smashing Guys - Pump it Loud (Zatox Mix)
11. Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
12. Donkey Rollers - Atrocity
13. The Prophet & Brennan Heart - The Payback (Testmix 3)
14. Zany & Tatanka - Connected
15. Donkey Rollers - LMPSNJK
16. The Prophet & Headhunterz - High Rollerz
17. Deepack & Showtek - Skitzo
18. Noisecontrollers - Against All Odds

Nu 2 maanden mijn gear, en hij gaat lekker. Geniet er van ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door S-te-Fan op 05-01-2014 17:52:39 ]
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_135093067
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:59 schreef S-te-Fan het volgende:

Download Stainless Steel - dB=100·log(102):
https://mega.co.nz/#!CooByaaJ!YJ8qjwFwU ... Qp151BuA7s

Tracklist:
01. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
02. Josh & Wesz - I Got You
03. Zany & Duro - Dissin'
04. Showtek - Dominate
05. Smashing Guys - Pump it Loud (Zatox Mix)
06. Luna & Deepack - Biological Insanity
07. Brennan Heart - Rev!val X (Showtek Remix)
08. Noisecontrollers - Interview
09. The Prophet & Headhunterz - Scar Ur Face
10. Zatox & Activator - Don't let it Go
11. Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
12. Donkey Rollers - Atrocity
13. The Prophet & Brennan Heart - The Payback (Testmix 3)
14. Zany & Tatanka - Connected
15. Donkey Rollers - LMPSNJK
16. The Prophet & Headhunterz - High Rollerz
17. Deepack & Showtek - Skitzo
18. Noisecontrollers - Against All Odds

Nu 2 maanden mijn gear, en hij gaat lekker. Geniet er van ;)
Lekker lijstje! Heb 'm nu opstaan, luister tegenwoordig te weinig hardstyle eigenlijk :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:55:18 #97
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135159427
Hoi ik leef nog!

Schaamteloze linkdump:


Doei!
The Outside Agency
pi_135160158
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef haakon het volgende:
Hoi ik leef nog!

Schaamteloze linkdump:


Doei!
O+ _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135179162
Hier nog mensen die vanavond tickets gaan kopen voor Intents? :)

Of anders donderdag?

[ Bericht 9% gewijzigd door rubbels op 07-01-2014 09:01:50 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:24:15 #100
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_135196522
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:56 schreef rubbels het volgende:
Hier nog mensen die vanavond tickets gaan kopen voor Intents? :)

Of anders donderdag?
Donderdag

Binnenkort ook een kaartje halen voor Rebirth, dat wordt bal!
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_135202451
kennen jullie deze NOG, nog, nog... !! ^O^ _O_ O+

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:55:10 #102
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_135202876
waarom ken ik deze anders?

ik upload hem wel naar youtube

[ Bericht 4% gewijzigd door cherrycoke op 07-01-2014 20:19:13 ]
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:26:37 #103
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_135204661

daar is ie

iemand?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_135213978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
kennen jullie deze NOG, nog, nog... !! ^O^ _O_ O+

Ja die is zo vet idd _O_
pi_135222177
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
kennen jullie deze NOG, nog, nog... !! ^O^ _O_ O+

O+
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_135224520
Van het weekend eindelijk weer eens het Theracordsmannetje uithangen. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer mensen van hier daarheen?
gr gr
  FOK!fotograaf woensdag 8 januari 2014 @ 14:03:37 #107
159915 -Menn0-
MNO
pi_135231071
Ik moet een dj naam verzinnen... ;( Mag draaien op een feest maar "wat is je dj naam", die vraag is tot op heden nog onbeantwoord gebleven....
,,/
pi_135231095
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet een dj naam verzinnen... ;( Mag draaien op een feest maar "wat is je dj naam", die vraag is tot op heden nog onbeantwoord gebleven....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
  FOK!fotograaf woensdag 8 januari 2014 @ 14:11:32 #109
159915 -Menn0-
MNO
pi_135231378
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:04 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet het niet. Maar krijg je dan niet van die namen zoals: Bassaudiohuntertrickzzzzter?
,,/
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:23:56 #110
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135231916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:11 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Doet het niet. Maar krijg je dan niet van die namen zoals: Bassaudiohuntertrickzzzzter?
Waarom doe je niet gewoon Menno?

Nivea for Men-no
The Outside Agency
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:25:11 #111
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135231958
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:11 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Doet het niet.
Fixed. :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:27:34 #112
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_135232042
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef haakon het volgende:

[..]

Waarom doe je niet gewoon Menno?

Nivea for Men-no
Spidermen-no

Mad Men-no
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  FOK!fotograaf woensdag 8 januari 2014 @ 14:46:45 #113
159915 -Menn0-
MNO
pi_135232766
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef haakon het volgende:

[..]

Waarom doe je niet gewoon Menno?

Nivea for Men-no
Is een feestje met de echte grote namen, sta ik daar met m'n Menno :')
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef mstx het volgende:

[..]

Fixed. :7
Even testen ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Spidermen-no

Mad Men-no
Batmen-no *O*
,,/
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:23:28 #114
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135236838
Ik moest ook eens op een feestje draaien en had geen naam.
Voor nood toen maar Facerocker gedaan :P
The Outside Agency
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:09:52 #115
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_135238435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Is een feestje met de echte grote namen, sta ik daar met m'n Menno :')

[..]

Even testen ^O^

[..]

Batmen-no *O*
[ afbeelding ]
Niets mis met enkel "Menno" toch? Ik vindt m best sterk, beter als al die wannabe stoere naampjes

Wat voor stijl draai je?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  FOK!fotograaf woensdag 8 januari 2014 @ 17:26:39 #116
159915 -Menn0-
MNO
pi_135239082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Niets mis met enkel "Menno" toch? Ik vindt m best sterk, beter als al die wannabe stoere naampjes

Wat voor stijl draai je?
Hoor ik van meerdere mensen, gewoon Menno doen. Maar dit is gewoon een hardstyle feest met de grote namen (vorige editie Digital Punk, B-front, Bass Modulators en onze eigen Mind.Illusion) dus dacht maybe is Menno dan beetje simpel... Maar goed fuck it! Menno it is ;)

Dit feestje dus Hardstyle, maar draai ook gewoon house (als het gewoon een hele avond is in een discotheek).
,,/
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:40:43 #117
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_135239623
Mennoise
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:05:22 #118
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135240507
MNO
The Outside Agency
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:06:34 #119
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135240546
Menn-o 4000
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_135240997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet een dj naam verzinnen... ;( Mag draaien op een feest maar "wat is je dj naam", die vraag is tot op heden nog onbeantwoord gebleven....
Voor 15 februari?
pi_135243152
zijn er mensen hier die wel eens gebruik hebben gemaakt van een Defqon.1 Travel Package?? :)

quote:
Camping Included - EUR 185, - per person
- Extended Defqon.1 Festival entrance ticket
- Pre set-up 2-person Defqon.1 branded tent (tent can be taken home afterwards)
- Sleeping bag + air mattress can be purchased optional

Camping Adventure - EUR 320, - per person
- Extended Defqon.1 Festival entrance ticket
- 3 nights in a 2-8 person tipi
- Stretch beds, inflatables & sleeping bag
- Electricity, mini-bar & light
- Free shower facilities
- Free locker

Camping Comfort - EUR 399, - per person
- Extended Defqon.1 Festival entrance ticket
- 2-persons luxury (locked) room
- Complete bed, sheets & towel
- Electricity, mini-bar & light
- Free shower facilities

Cottages – From EUR 349, - per person
- Extended Defqon.1 Festival entrance ticket
- 3 overnight stays at a 4 or 6-bed cottage near the festival area
- City tax
- Continuous transfers to/from the festival and camping grounds
- Exclusive Q-dance welcome gift in your cottage
- Q-dance hostess at the reception

Hotel package– From EUR 185, - per person
- Defqon.1 Festival entrance ticket (upgrade to extended possible)
- 1 night in a hotel of your choice (more nights possible)
- City tax
- Transfer to Defqon.1 Festival and back to your hotel
- Exclusive Q-dance welcome gift in your room
- Q-dance hostess at the lobby of your hotel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:19:52 #122
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135243710
Nee
200 eutjes dokken voor een feestje :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:33:47 #123
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135244450
En altijd het laatste woord.
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:34:33 #124
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135244492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor 15 februari?
Waar?
En altijd het laatste woord.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:25:29 #125
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135247438
quote:
verkeerde topic brah
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:35:03 #126
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_135247967
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:19 schreef mstx het volgende:
Nee
200 eutjes dokken voor een feestje :')
Zal niet de eerste keer zijn :@
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:37:38 #127
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135248114
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:35 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Zal niet de eerste keer zijn :@
Drankgeld telt niet mee
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_135250846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn er mensen hier die wel eens gebruik hebben gemaakt van een Defqon.1 Travel Package?? :)

[..]

Dat is toch incl kaartje voor het hele weekend? Valt nog mee, dat is dan 40 euro oid voor een campingplaats met zo'n tipi die je ook nog mee mag nemen naar huis.
pi_135252124
Ik heb ook ineens een boeking te pakken. 21 februari in een lokale tent (wel een mooie overigens!). Ik mag 1.5 uur openen, dus ik ga goed wat oudere plaatjes draaien. Zin in!
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:00:22 #131
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_135252707
quote:

Doe mij maar de ekte Heltah Skeltah _O_
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_135253652
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:27 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Dat is toch incl kaartje voor het hele weekend? Valt nog mee, dat is dan 40 euro oid voor een campingplaats met zo'n tipi die je ook nog mee mag nemen naar huis.
inderdaad, zoals er ook bij staat zijn de meeste inclusief extended entrance ticket :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf woensdag 8 januari 2014 @ 23:19:56 #133
159915 -Menn0-
MNO
pi_135257272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:19 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Voor 15 februari?
Yesss
,,/
  FOK!fotograaf woensdag 8 januari 2014 @ 23:25:37 #134
159915 -Menn0-
MNO
pi_135257603
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef haakon het volgende:
MNO
:D
,,/
  donderdag 9 januari 2014 @ 07:41:02 #135
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135262627
Gefeliciteerd Levitas *O*
The Outside Agency
  donderdag 9 januari 2014 @ 07:51:01 #136
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135262720
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 07:41 schreef haakon het volgende:
Gefeliciteerd Levitas *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_135263560
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 07:41 schreef haakon het volgende:
Gefeliciteerd Levitas *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_135263723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 07:41 schreef haakon het volgende:
Gefeliciteerd Levitas *O*
Mixes onder de naam Khadber
pi_135271145
Tijdmachine is in Amsterdam voor diegene die daar heen willen. :)
pi_135271172
NDSM - De Loods - Amsterdam om precies te zijn
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_135271194
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NDSM - De Loods - Amsterdam om precies te zijn
:D
Fietsen naar de tijdmachine! *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  FOK!fotograaf donderdag 9 januari 2014 @ 14:41:54 #142
159915 -Menn0-
MNO
pi_135273798
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tijdmachine is in Amsterdam voor diegene die daar heen willen. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NDSM - De Loods - Amsterdam om precies te zijn
*O* *O*
,,/
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:58:05 #143
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_135274387
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tijdmachine is in Amsterdam voor diegene die daar heen willen. :)
NDSM-werf te Amsterdam, en met carnaval, is en blijft een slechte actie.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_135275409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:58 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

NDSM-werf te Amsterdam, en met carnaval, is en blijft een slechte actie.
Dit is ook alleen voor de ekte-ekte
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  FOK!fotograaf donderdag 9 januari 2014 @ 15:38:26 #145
159915 -Menn0-
MNO
pi_135276055
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:58 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

NDSM-werf te Amsterdam, en met carnaval, is en blijft een slechte actie.
Carnaval :')_!
,,/
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:47:04 #146
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135276409
Carnaval! :D
The Outside Agency
pi_135276678
Opzich wel goed te doen, jammer dat ik dan niet in nederland ben.

Tom doe mij eens zo'n mooie voucher code, dan kan ik alvast m'n vluchten boeken vanuit Praag :9.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:20:02 #148
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_135277923
Hardstyle carnaval *O*
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:32:29 #149
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_135278348
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Dit is ook alleen voor de ekte-ekte
NDSM-Werf lijkt me wat te groot voor een dergelijk evenement (capaciteit 4500?). Daarnaast mis je met deze datum een heleboel volk van beneden de rivieren terwijl het animo voor een evenement als dit hier erg groot is. Mensen gaan dan toch carnavallen omdat ze geen vrienden meekrijgen e.d. Dat gaat de organisatie denk ik wel merken.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:38 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Carnaval :')_!
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef Dalton_ het volgende:
Hardstyle carnaval *O*
Haha inderdaad, die onwetende noorderlingen. Dat klassieke beeld van carnaval kom je hier in de regio onder de jeugd niet echt meer tegen.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_135278401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:32 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

NDSM-Werf lijkt me gewoon te groot voor een dergelijk evenement. Daarnaast mis je met deze datum een heleboel volk van beneden de rivieren terwijl het animo voor een evenement als dit hier erg groot is. Mensen gaan dan toch carnavallen omdat ze geen vrienden meekrijgen e.d.
Dit. Is gewoon een erg ongelukkige datum. Kaartverkoop kan daardoor flink gaan tegenvallen, wat weer een onnodige domper is voor dit in principe goede concept.
gr gr
  FOK!fotograaf donderdag 9 januari 2014 @ 17:08:57 #151
159915 -Menn0-
MNO
pi_135279896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:32 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

NDSM-Werf lijkt me wat te groot voor een dergelijk evenement (capaciteit 4500?). Daarnaast mis je met deze datum een heleboel volk van beneden de rivieren terwijl het animo voor een evenement als dit hier erg groot is. Mensen gaan dan toch carnavallen omdat ze geen vrienden meekrijgen e.d. Dat gaat de organisatie denk ik wel merken.

[..]

[..]

Haha inderdaad, die onwetende noorderlingen. Dat klassieke beeld van carnaval kom je hier in de regio onder de jeugd niet echt meer tegen.
2 dagen carnaval meegemaakt. Fles wodka in de hand en gaan :') Elke kroeg kreeg ik gewoon bier, geen idee van wie. Weet alleen nog dat ik de volgende dag dood wilde, was geen kater meer maar een Liger! :'(
,,/
pi_135280605
NDSM-werf is een toffe locatie, maar wel een beetje groot. Lekker met de pont vanuit Amsterdam Centraal :D

Die datum rond Carnaval vind ik prima, kan ik even aan de carnavalsgekte ontsnappen en luisteren naar fatsoenlijke muziek. Zekerheidje!
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:29:41 #153
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135280721
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

2 dagen carnaval meegemaakt. Fles wodka in de hand en gaan :') Elke kroeg kreeg ik gewoon bier, geen idee van wie. Weet alleen nog dat ik de volgende dag dood wilde, was geen kater meer maar een Liger! :'(
Hahahaha een ekte beginner ;P
The Outside Agency
  FOK!fotograaf donderdag 9 januari 2014 @ 17:30:35 #154
159915 -Menn0-
MNO
pi_135280749
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef haakon het volgende:

[..]

Hahahaha een ekte beginner ;P
Ongetwijfeld maar het was zo'n grote pleuriszooi overal, niet normaal. Niks voor mij :')
,,/
pi_135284230
hmmm, NSDM-werf is 1u45m rijden zegt Google Maps... maar met OV ook goed te doen zo te lezen ^O^ en aangezien het tot 08:00 duurt rijdt dan alles ook al weer als het goed is :P

inderdaad tegelijk met carnaval, maar ga normaal alleen zondag naar de optocht + tent O-) dus dat kan ik wel een x overslaan
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:15:54 #156
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135317887
Tijdmachine is voor mij sowieso zekerheitje :D

Ik denk dat ik maar ga stoppen met het luisteren naar The Magic Show.
Ik baal er al een tijd van dat ik niet de losse sets kan luisteren (en archiveren) want de helft is niets aan...
En omdat ik laatste tijd veel andere muziek luister (Techno, Hardcore/Industrial, Hardtechno, Psy & Goa Trance) moet ik ze vanaf week 47 nog luisteren...

TBH is zijn Theracords en wat losse nummers van andere artiesten het enige wat me nog enigszins boeit Misschien met een sabbatical van een paar maanden (uiteraard wel WYFYB luisteren) dat het weer terug komt maar al die nu-nu-style kan ik me echt niet in vinden..

EDIT :
Zooo 20GB aan TMS weg :P 2012 en 2013 :W

[ Bericht 7% gewijzigd door Sc0tTy op 10-01-2014 15:24:47 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:04:55 #157
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_135324762
Zo! Morgen de eennalaatste Theracords Celebrates! Gratis entree vóór 23.00 uur :-)

Locatie: Club Rodenburg, Beesd

Timetable:
22:00 - 23:30: Charon
23:30 - 01:00: Phrantic
01:00 - 02:00: Phuture Noize
02:00 - 03:00: Thera
03:00 - 04:00: Deetox vs High Voltage
04:00 - 05:00: Prefix & Density
05:00 - 06:00: Theracords Showcase by Deetox, Blackburn, Thera
06:00 - 07:00: Wavolizer
MC: Livid

Zijn er nog flokkers aanwezig? :)
pi_135324864
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef DjThera het volgende:
Zo! Morgen de eennalaatste Theracords Celebrates! Gratis entree vóór 23.00 uur :-)

Locatie: Club Rodenburg, Beesd

Timetable:
22:00 - 23:30: Charon
23:30 - 01:00: Phrantic
01:00 - 02:00: Phuture Noize
02:00 - 03:00: Thera
03:00 - 04:00: Deetox vs High Voltage
04:00 - 05:00: Prefix & Density
05:00 - 06:00: Theracords Showcase by Deetox, Blackburn, Thera
06:00 - 07:00: Wavolizer
MC: Livid

Zijn er nog flokkers aanwezig? :)
Jaja! *O*
gr gr
pi_135329802
26 april 2014 op UT-terrein in Enschede, HardFest - Kingsday Chaos *O* :9 _O_ :D
https://partyflock.nl/party/260547:HardFest

quote:
Hardfest Main
Adaro
Atmozfears
Audiotricz
Bass Modulators
Coone België
D-Block & S-te-Fan
Dymonic
Frontliner
Noisecontrollers
Radical Redemption
MC: Villain

Hardfest Raw
Alpha²
Digital Punk
Evil Activities
Exit Mind
Fanatics
Frequencerz
Goatbusters
Jack of Sound
Tartaros
Tha Playah
Titan
MC: Nolz
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 11 januari 2014 @ 00:13:04 #160
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135343237
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tijdmachine is in Amsterdam voor diegene die daar heen willen. :)
Wie organiseerd dit nou dan? LoseYourMind? Bazen zijn dat.
Verder is de tijdmachine gewoon een helden concept. Dus sowieso aanwezig!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 01:05:24 #161
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135344679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
26 april 2014 op UT-terrein in Enschede, HardFest - Kingsday Chaos *O* :9 _O_ :D
https://partyflock.nl/party/260547:HardFest

[..]

Misschien dat ik me ook maar een kaartje koop :)
The Outside Agency
pi_135353789
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
26 april 2014 op UT-terrein in Enschede, HardFest - Kingsday Chaos *O* :9 _O_ :D
https://partyflock.nl/party/260547:HardFest

[..]

Kaartjes al in de pocket... alhoewel heb er nog 2 nodig :P
(dus als iemand 2 kaarten of een earlybird code overheeft hou ik mij aanbevolen)
pi_135393271
Kwam vanochtend ineens langs, chill!
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 12 januari 2014 @ 15:37:08 #164
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_135397192
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:59 schreef ElDani het volgende:
Kwam vanochtend ineens langs, chill!
Pfoe gisteren nog wat gesprekken gevoerd over de Southstylers op Euphoria, misschien kwam het door mijn Southstylers t-shirt.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_135403617
Kenners van Acti, weet iemand welk nummer er op 20:50 wordt gedraaid?

https://soundcloud.com/qd(...)nce/sets/qlimax-2013
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135415333
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kenners van Acti, weet iemand welk nummer er op 20:50 wordt gedraaid?

https://soundcloud.com/qd(...)nce/sets/qlimax-2013
Klinkt als Peacock :)
pi_135418040
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_135419620
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kenners van Acti, weet iemand welk nummer er op 20:50 wordt gedraaid?

https://soundcloud.com/qd(...)nce/sets/qlimax-2013
Hier heb je de TL: http://www.hardtraxx.nl/f(...)max-2013-t40359.html

Theracordsfeestje afgelopen avond was weer erg vet! *O*

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:37 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

Pfoe gisteren nog wat gesprekken gevoerd over de Southstylers op Euphoria, misschien kwam het door mijn Southstylers t-shirt.
Was dat feestje leuk? Vond de line-up in Beesd vele malen beter! :P
gr gr
pi_135443842
Wat een bazen nummer blijft het ook _O_

pi_135449342
quote:
mêh, doe mij het origineel maar ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135449426
even een klassiekertje! met een flinke fijne bass :9

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135449718
Download altijd via Spotnet.. Luister onder hardlopen en schieten graag naar hardstyle, dan het liefst een live opname..
Iemand tips?
pi_135449779
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Ingstelo het volgende:
Downloaden via Spotnet.. Luister onder hardlopen en schieten graag naar hardstikke, dan het liefst een live opname..
Iemand tips?
hardstikke = hardstyle gok ik? :+

en livesets van een Defqon.1 / Decibel / Qlimax / Hard Bass etc.etc. zijn er genoeg te vinden volgens mij :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135449968
Hahaha ja.. had het al aangepast....
Die ken ik allemaal wel inderdaad.. Maar zijn veelal oude te vinden een.. zoek wat nieuwere.. En weet niet wat nu nieuw is... Kan het niet meer bijhouden
pi_135450117
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef Ingstelo het volgende:
Hahaha ja.. had het al aangepast....
Die ken ik allemaal wel inderdaad.. Maar zijn veelal oude te vinden een.. zoek wat nieuwere.. En weet niet wat nu nieuw is... Kan het niet meer bijhouden
de sets van de 2013 edities ken je allemaal al?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2014 @ 19:57:35 #176
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_135450306
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef Ingstelo het volgende:
Hahaha ja.. had het al aangepast....
Die ken ik allemaal wel inderdaad.. Maar zijn veelal oude te vinden een.. zoek wat nieuwere.. En weet niet wat nu nieuw is... Kan het niet meer bijhouden
Als je via Soundcloud luistert even account Q-Dance zoeken, en dan bij Sets. Kan je van bijna alle grote Q-dance feesten alle sets vinden. Vele uren luister plezier.

Owja, over 4 minuten begint kaartverkoop voor Rebirth.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  maandag 13 januari 2014 @ 20:56:29 #177
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_135453747
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
even een klassiekertje! met een flinke fijne bass :9

Die heb ik er vanmiddag nog ingeknald :D.

https://soundcloud.com/st(...)teel-meet-the-freaks

Treklijst:

01. Atlantic Wave - The Creation (2007 Remix)
02. D-Block & S-te-Fan - Supernova
03. Tuneboy - I Will Growl
04. Hyperdrive - The Punishment
05. Brennan & Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix)
06. Zatox - Feel the Bass
07. The Viper & G-Town Madness - Here it Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)
08. Headhunterz - Reloaded Part 2
09. Dutch Master - Insomnia (Cut)
10. Duro - Just Begun (Showtek Remix)
11. T4T4NK4 - Let's Rock (Tat & Zat Remix)
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_135475240
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

de sets van de 2013 edities ken je allemaal al?
Nou niet zo letterlijk nemen he ;)
Wat zijn de feestjes van 2013 waar je livesets van kan downloaden?
pi_135475406
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Ingstelo het volgende:

[..]

Nou niet zo letterlijk nemen he ;)
Wat zijn de feestjes van 2013 waar je livesets van kan downloaden?
www.lsdb.nl
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:36:26 #180
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135479019
Wat zijn die phuture noize gasten toch een stel bazen.

Krijg gewoon kriebels van die hoge screeches _O_
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_135479673
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef Basxt het volgende:
Wat zijn die phuture noize gasten toch een stel bazen.

Krijg gewoon kriebels van die hoge screeches _O_
Ik luister ze thuis eigenlijk zelden, maar in hun set afgelopen zaterdag zaten wel flink wat bazenplaten inderdaad! *O*

Ze draaiden zelfs nog Zatox - I Hate U! _O_ Alleen jammer dat het een edit was zonder originele climax. Toch vind ik die oude dongkicks van Zatox nog steeds lekker. :@
gr gr
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:12:44 #182
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135480437
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik luister ze thuis eigenlijk zelden, maar in hun set afgelopen zaterdag zaten wel flink wat bazenplaten inderdaad! *O*

Ze draaiden zelfs nog Zatox - I Hate U! _O_ Alleen jammer dat het een edit was zonder originele climax. Toch vind ik die oude dongkicks van Zatox nog steeds lekker. :@
2 Nieuwe nummers van ze!
Zieker dan ziek
https://soundcloud.com/soundofharderstyless/phuture-noize-runnin
https://soundcloud.com/so(...)noize-wrong-attitude

heerlijk :D :D :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:32:31 #183
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135481147
https://soundcloud.com/so(...)lators-let-me-see-ya

Dit is een toppertje van jewelste. :9~ :9~
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_135491867
oeh-ah-eh-ieh
oeh-ah-eh-ieh
oeh-ah-eh-ieh
oeh-oeh-ah-ah-eh-eh-ieh-ieh

raden welke track 8-)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:11:37 #185
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135492072
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef eQuaL het volgende:
oeh-ah-eh-ieh
oeh-ah-eh-ieh
oeh-ah-eh-ieh
oeh-oeh-ah-ah-eh-eh-ieh-ieh

raden welke track 8-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_135492176
quote:
Neeeeee ik zei toch geen oeh-ieh-oeh-ah-ah-teng-teng-wolla-wolla-beng-beng :(

Hint: Italian :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:19:36 #187
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135492426
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef eQuaL het volgende:

[..]
Hint: Italian :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_135492683
quote:
Een eckte eckte hier oO<
pi_135493775
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Neeeeee ik zei toch geen oeh-ieh-oeh-ah-ah-teng-teng-wolla-wolla-beng-beng :(

Hint: Italian :P
oeh-ieh-oeh-ah-ah _O_

quote:
O+ :9

Go Bert!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135496095
Iemand die morgen Rebirth kaarten gaat kopen? Ik heb geen tijd waarschijnlijk maar wil er wel graag bij zijn. Ik zoek met zijn tweeën voor iemand die wel rond 8 uur aanwezig is.
Mixes onder de naam Khadber
pi_135497691
Hoort hier niet echt thuis maar aangezien het door 2 hardstyle djs gemaakt is:

Vind het wel een dikke hc remix. Sound lijkt wel veel op die van lowroller
pi_135501286
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:53 schreef Kriebelhoest het volgende:
Hoort hier niet echt thuis maar aangezien het door 2 hardstyle djs gemaakt is:

Vind het wel een dikke hc remix. Sound lijkt wel veel op die van lowroller
Haha mensen die dat hardstyle nordic walk loopje doen op "hardcore" hihi :$
pi_135524885
Een nieuwe "Wake You From Your Boredom" podcast is weer te downloaden ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135529706
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Haha mensen die dat hardstyle nordic walk loopje doen op "hardcore" hihi :$
"hardstyle nordic walk loopje"? :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135530531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

"hardstyle nordic walk loopje"? :P

:@ stampuh!
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:46:27 #196
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135532932
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_135533820
quote:
Is toch gewoon stampen of ben ik nou gek :P ?
Anger is trouwens best een toffe track
pi_135534477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef T-Force het volgende:

[..]

Is toch gewoon stampen of ben ik nou gek :P ?
Anger is trouwens best een toffe track
Zal ff een beter voorbeeld zoeken van de nordic walk loop :P

Vind zo'n loopje op hardcore doen wel grappig.. daarbij denk ik normaal aan dit.
( overdreven filmpje wel :D )


en



etc. etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door KeesBromfiets op 15-01-2014 20:33:45 ]
  FOK!fotograaf woensdag 15 januari 2014 @ 21:52:45 #200
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_135540416
Na Intens nu ook kaartje voor Rebirth in de pocket. Kom maar op met die festivals.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_135543995
quote:
Wat een baas, die Blutonium Boy. Heerlijke track, de vocals, die lead en kick :9~ :9~
pi_135544890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Mascleta het volgende:
Na Intens nu ook kaartje voor Rebirth in de pocket. Kom maar op met die festivals.
Intents hele weekend?
  FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2014 @ 10:23:48 #203
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_135552354
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:28 schreef rubbels het volgende:

[..]

Intents hele weekend?
nee, enkel de zaterdag. Vind het te kort op Defqon weekend vallen om een heel weekend te gaan. Twee dagen voor intens waarschijnlijk ook naar Festivaart.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_135552915
Ik zie nu 2 festivals waar het opzich wel waard is om heen te gaan.

Hardfest festival. Kaarten 19,50 ex fee in enschede.

quote:
Frontliner
Coone
Noisecontrollers
D-Block & S-Te-Fan
Adaro
Radical Redemption
Bass Modulators
Atmozfears
Audiotricz
Dymonic
Hosted by MC Villain

HARDFEST RAW
Tha Playah
Frequencerz
Alpha²
Evil Activities
Digital Punk
Titan
Jack of Sound
Tartaros
Exit Mind
Goatbusters
Fanatics
Hosted by MC Nolz
En Megabase outdoor. Kaarten early bird zijn maar 20 euro ex fee. Dat is in zwolle.

Aantal namen: Adaro, frequencerz, crypsis, digital punk ,alpha2, radical en nog wel meer.

Mensen die heen gaan? Qua geld stelt het niks voor
pi_135566620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef -Menn0- het volgende:
Erg tof die Facebook-pagina, maar waarom gebruik je die kinderfoto? _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2014 @ 17:16:39 #206
159915 -Menn0-
MNO
pi_135567299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Erg tof die Facebook-pagina, maar waarom gebruik je die kinderfoto? _O-
Ff tijdelijk, moet een logo maken :P

Maar doe wel ff een andere! ;)

Gelijk even m'n mixje spammen!
https://soundcloud.com/menno2105/hard-harder-hardst
,,/
  FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2014 @ 18:36:09 #207
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_135570428
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_135571465
niks nordic walken, gewoon stampen :7

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:43 schreef Lamabal het volgende:
Ik zie nu 2 festivals waar het opzich wel waard is om heen te gaan.

Hardfest festival. Kaarten 19,50 ex fee in enschede.

[..]
die lijn voor dat geld, echt _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135571773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:16 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ff tijdelijk, moet een logo maken :P

Maar doe wel ff een andere! ;)

Gelijk even m'n mixje spammen!
https://soundcloud.com/menno2105/hard-harder-hardst

Tracklist? *)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2014 @ 19:06:11 #211
159915 -Menn0-
MNO
pi_135571877
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:03 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Tracklist? *)
Staat er onder in de tags ;)
,,/
pi_135571932
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Staat er onder in de tags ;)
Oh, zo! ^O^

Ik vind je aardig rap doormixen trouwens!

[ Bericht 3% gewijzigd door robuust89 op 16-01-2014 19:16:31 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2014 @ 19:14:32 #213
159915 -Menn0-
MNO
  donderdag 16 januari 2014 @ 20:54:52 #214
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135577844
Meer mensen die een code hebben ontvangen voor de pre-sale van Beat the Bridge?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:51:30 #215
296894 Xblister
Simply the best..
pi_135584910
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef mstx het volgende:
Meer mensen die een code hebben ontvangen voor de pre-sale van Beat the Bridge?
Ja heb hem ook, als iemand hem wil hebben stuur maar een pm. Ik ga sowieso niet dit jaar.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_135594257
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef mstx het volgende:
Meer mensen die een code hebben ontvangen voor de pre-sale van Beat the Bridge?
MBFH500 member hier, 30 euro voor de twee dagen vind ik geen geld! Dat leg ik alleen al met liefde neer voor Thera Live *O*
Daarnaast ook kaarten voor HardClassics weer binnen.
pi_135594425
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:15 schreef Ziekebaard het volgende:
HardClassics
*O* _O_ *O*
gr gr
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:55:08 #218
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_135595477
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef mstx het volgende:
Meer mensen die een code hebben ontvangen voor de pre-sale van Beat the Bridge?
Jup, meteen verwijderd
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_135596189
Setjes van Qlimax 2013 gedownload.. Zit irri stukjes tussen van een interview oid..

Iemand een idee of ik ook setjes zonder dat kan vinden..
pi_135597046
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Ingstelo het volgende:
Setjes van Qlimax 2013 gedownload.. Zit irri stukjes tussen van een interview oid..

Iemand een idee of ik ook setjes zonder dat kan vinden..
Denk 't niet :N
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:01:55 #221
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135597462
D-Block &­ S-Te-Fan en Psyko Punkz zijn iig al aanwezig als ik zo die mooie berichten mag aannemen op de fb pagina van de tijdmachine!­
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_135598515



quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:55 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Jup, meteen verwijderd
Haha! Die dingen zijn er echt in overvloed.

EDIT: JAAAA ZEG!

quote:
"What they had seen with their own eyes
And through the eyes of others
The drums described to a T"


[ Bericht 12% gewijzigd door Quyxz_ op 17-01-2014 13:20:37 ]
gr gr
pi_135600601
Godverdomme, die wil ik niet missen. Maar dat gaat me gewoon teveel kosten om een retourtje vanuit Praag te boeken :'(.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:34:10 #224
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135600640
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef Quyxz_ het volgende:



[..]

Haha! Die dingen zijn er echt in overvloed.

EDIT: JAAAA ZEG!

[..]

technoboy :Y
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:00:16 #225
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_135601618

Hoop dat ze deze dan ook draaien _O_
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:20:00 #226
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_135602392
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:33 schreef Voltreffer het volgende:
Godverdomme, die wil ik niet missen. Maar dat gaat me gewoon teveel kosten om een retourtje vanuit Praag te boeken :'(.
DBSTF
Psyko Punkz
Technoboy
Alleen maar parels uit de jaren 2004-2009

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_135602736
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:20 schreef NLS04 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuuuuck is De Tijdmachine in Praag?
gr gr
pi_135602824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef NLS04 het volgende:

Hoop dat ze deze dan ook draaien _O_
En deze:

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:43:29 #229
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_135605505
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Fuuuuck is De Tijdmachine in Praag?
Haha scherp ;) , zo dan :7
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_135606925
Ik had het al bekeken, maar 200+ voor een avondje tijdmachine is met toch te gortig :D :(.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 18:00:35 #231
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135610547
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef Voltreffer het volgende:
Ik had het al bekeken, maar 200+ voor een avondje tijdmachine is met toch te gortig :D :(.
Ik las ook dat de organisator contact had met de beste geluidstechnicus van t land.

Als dat niets genoeg zegt.. En NDSM :7
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  FOK!fotograaf vrijdag 17 januari 2014 @ 18:03:15 #232
159915 -Menn0-
MNO
pi_135610615
Tijdmachine sowieso aanwezig *O*
,,/
pi_135611799
als dat echt een deel van de lijn is, damn! O+ _O_ wel matig dat het tegelijk met carnaval is :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:01:29 #234
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135612663
Donkey Rollers ook aanwezig.. holy shit

en
DBSTF
Psyko Punkz
Technoboy
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:06:18 #235
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_135612861
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef Basxt het volgende:
Donkey Rollers ook aanwezig.. holy shit

en
DBSTF
Psyko Punkz
Technoboy
Als die teksten op facebook teasers zijn voor de line up wel ja.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:18:13 #236
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135613310
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Als die teksten op facebook teasers zijn voor de line up wel ja.
zal niet voor de lulz zijn denk ik haha :7
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:33:31 #237
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135613906
Wat vinden jullie? _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door Basxt op 17-01-2014 20:06:57 ]
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:36:30 #238
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135614038
Dik anthem!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_135614463
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef Basxt het volgende:
Donkey Rollers ook aanwezig.. holy shit

en
DBSTF
Psyko Punkz
Technoboy
Ik las het net inderdaad. Su-per vet. TBY O+
Mixes onder de naam Khadber
pi_135614613
Bij de Tijdmachine ben ik sowieso ook aanwezig *O*
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:06:11 #241
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135615591
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:46 schreef Ziekebaard het volgende:
Bij de Tijdmachine ben ik sowieso ook aanwezig *O*
haha had net op reddit gereageerd! :P
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:17:22 #242
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135616182
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DONKEYS _O_

OMG die line-up wordt gewoon nog gruwelijker dan de vorrige

Heeft er hier iemand een leuk 2004-2009 mixje op SC ?

[ Bericht 13% gewijzigd door Sc0tTy op 17-01-2014 20:25:19 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:28:24 #243
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135616810


[ Bericht 100% gewijzigd door Basxt op 17-01-2014 20:29:44 ]
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:29:07 #244
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135616850
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:29:27 #245
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135616879
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:29 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus je bent snel haha! ^O^
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:31:11 #246
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135616992
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; *;
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:32:29 #247
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135617076
LoseYourMind. hoe krijgen ze het toch voor elkaar _O_
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  FOK!fotograaf vrijdag 17 januari 2014 @ 20:32:34 #248
159915 -Menn0-
MNO
pi_135617080
Wauw..... Pure emoties die ik hier even loslaat :'( Wat wordt dit geniaal! En mensen gaan liever carnavallen _O- _O-
,,/
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:33:41 #249
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135617146
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
Wauw..... Pure emoties die ik hier even loslaat :'( Wat wordt dit geniaal! En mensen gaan liever carnavallen _O- _O-
Dit!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:34:12 #250
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135617176
Niet zo gek dat ze dit niet in de kdanz houden.. dan kan 99% van de bezoekers er niet in!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:34:57 #251
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135617225
Line-up:

D-Block & S-te-Fan
Technoboy
Psyko Punkz
Zany
Ran-D
Alpha²
B-Front
Deepack
Donkey Rollers LIVE
AVIO LIVE
Scope DJ
DJ Luna, Pavo & Pila
Ryfel & Distractor
The Pitcher

Tickets:

VVK: 29,50

Wel iets duurder zo te zien, weet iemand of die toko twee zalen heeft?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:37:14 #252
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_135617355
(Helaas) dan al naar Dekmantel Anniversary, maar line-up ziet er leuk uit :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  FOK!fotograaf vrijdag 17 januari 2014 @ 20:38:01 #253
159915 -Menn0-
MNO
pi_135617409
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Line-up:

D-Block & S-te-Fan
Technoboy
Psyko Punkz
Zany
Ran-D
Alpha²
B-Front
Deepack
Donkey Rollers LIVE
AVIO LIVE
Scope DJ
DJ Luna, Pavo & Pila
Ryfel & Distractor
The Pitcher

Tickets:

VVK: 29,50

Wel iets duurder zo te zien, weet iemand of die toko twee zalen heeft?
Prima! Elke cent meer dan waard!
,,/
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:40:11 #254
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135617532
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Line-up:

D-Block & S-te-Fan
Technoboy
Psyko Punkz
Zany
Ran-D
Alpha²
B-Front
Deepack
Donkey Rollers LIVE
AVIO LIVE
Scope DJ
DJ Luna, Pavo & Pila
Ryfel & Distractor
The Pitcher

Tickets:

VVK: 29,50

Wel iets duurder zo te zien, weet iemand of die toko twee zalen heeft?
Van wat ik weet is de NDSM werf één grote fabrieks hal..
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:40:28 #255
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135617554
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Basxt het volgende:

[..]

Van wat ik weet is de NDSM werf één grote fabrieks hal..
:9~
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:41:57 #256
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135617652
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

:9~
Vorig jaar vielen de stenen uit het plafond! :9~
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:06:11 #257
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135619004
Ticket voor de tijdmachine in da pocket :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_135619483
Is de dertig euro zeker wel waard :)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:16:58 #259
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135619572
Hop hier ook :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:17:46 #260
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135619615
Hoe zullen ze daar zijn dan met de leeftijd?
Ik ben er bijna 100% zeker van dat ze daar niet met bandjes gaan werken (kdanz wel)..
Dus zit er als 17 jarige niet zo veel op ben ik bang..

Riskant om dan 30 euro te besteden met als kans niet binnen te komen.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_135623409
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
Wauw..... Pure emoties die ik hier even loslaat :'( Wat wordt dit geniaal! En mensen gaan liever carnavallen _O- _O-
Zaterdag carnaval ga ik toch maar overslaan. Dit is legendarisch! _O_
gr gr
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:48:46 #262
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_135624344
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef Sc0tTy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DONKEYS _O_

OMG die line-up wordt gewoon nog gruwelijker dan de vorrige

Heeft er hier iemand een leuk 2004-2009 mixje op SC ?
https://www.facebook.com/StainlessSteelNL

ff omlaag scrollen, kom je vanalles tegen.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_135625310
Ja godver... Toch maar even overwegen :D.
pi_135626116
Dit word sowieso het feest van het jaar natuurlijk
pi_135626737
vind 30 euro aardig duur, maar aan de andere kant is de lijn zo goed als onevenaarbaar geniaal _O_ *O* O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135627484
dus ik heb maar een ticket gekocht :7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:27:19 #267
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135634580
Wordt wel een drukke FOK!-meet. :Y

Het valt me nu trouwens pas op dat de periode is veranderd van 2004-2009 naar 2005-2010

[ Bericht 27% gewijzigd door mstx op 18-01-2014 10:43:17 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_135634937
zag het gisteren op FB ook ineens, maar voor mij is 2006 t/m 2009 de beste periode dus dat zit wel goed ^O^ :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135635975
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_135636272
Ik moet en zal naar de Tijdmachine. Wat een fantastische line up!
Mixes onder de naam Khadber
  zaterdag 18 januari 2014 @ 12:24:42 #271
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_135637009
Zo mooi die LU O+ ... zo mooi *;

k.i.d.p.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je vindt, ...
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:47:48 #272
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135642809
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:27 schreef mstx het volgende:
Wordt wel een drukke FOK!-meet. :Y

Het valt me nu trouwens pas op dat de periode is veranderd van 2004-2009 naar 2005-2010
Ja ik zie 't ook net, voor mij wel een heel klein minpuntje. Dat word nog meer meezingertjes
Op zich niet erg als 't volgend jaar maar geen 2007-2011 word :/

[ Bericht 4% gewijzigd door Sc0tTy op 18-01-2014 15:54:08 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_135644159
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef Basxt het volgende:
Hoe zullen ze daar zijn dan met de leeftijd?
Ik ben er bijna 100% zeker van dat ze daar niet met bandjes gaan werken (kdanz wel)..
Dus zit er als 17 jarige niet zo veel op ben ik bang..

Riskant om dan 30 euro te besteden met als kans niet binnen te komen.
Heb nog nooit bij feesten ID controle gezien, nja tenzij je echt een babykop hebt.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:23:03 #274
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135645706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:48 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

https://www.facebook.com/StainlessSteelNL

ff omlaag scrollen, kom je vanalles tegen.
Ja ik was al op SC aan 't zoeken, post je daar niet meer ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:27:40 #275
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_135647615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:23 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ja ik was al op SC aan 't zoeken, post je daar niet meer ?
Jawel, alleen mijn recentere mixjes erafgehaald om ruimte te maken voor een inzending voor een DJ contest. Ik wil graag een abonnement voor SoundCloud zodat er meer op kan maar ik heb geen creditcard, keer uitzoeken hoe ik dat oplos.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:31:02 #276
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135647724
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

Jawel, alleen mijn recentere mixjes erafgehaald om ruimte te maken voor een inzending voor een DJ contest. Ik wil graag een abonnement voor SoundCloud zodat er meer op kan maar ik heb geen creditcard, keer uitzoeken hoe ik dat oplos.
Je kan gewoon met paypal (dus ideal) betalen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:44:08 #277
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135648116
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

Jawel, alleen mijn recentere mixjes erafgehaald om ruimte te maken voor een inzending voor een DJ contest. Ik wil graag een abonnement voor SoundCloud zodat er meer op kan maar ik heb geen creditcard, keer uitzoeken hoe ik dat oplos.
Ah da's wel balen. Ik gebruik altijd 3VCash daarvoor. Je kan die bijv. bij de Primera halen. Krijg je een bonnetje en goan! Is ook lekker annoniem ;)

Zonder dat ik 't doorhad stond ik te stampen tijdens 't koken _O-
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_135648974
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135649634
Voor wie wil: er is een Q&A met B-Front bij ons op Hardtraxx..
http://www.hardtraxx.nl/f(...)-b-front-t41559.html
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 19 januari 2014 @ 00:17:59 #280
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_135662577
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef mstx het volgende:

[..]

Je kan gewoon met paypal (dus ideal) betalen.
Ik zal binnenkort eens kijken!

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:44 schreef Sc0tTy het volgende:

Zonder dat ik 't doorhad stond ik te stampen tijdens 't koken _O-
Wat een tracks hé, prachtig.

Voor de goede orde, misschien wel de beste track van de 2 heren met de periode van voor hun album uitgesloten. Wat een kneitert.

Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  zondag 19 januari 2014 @ 00:27:47 #281
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_135662910
Supernova is idd een pareltje

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151091503697817
De tranen schieten weer in m'n ogen O+ ZINNNNNN

[ Bericht 5% gewijzigd door Sc0tTy op 19-01-2014 00:32:48 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_135663576
bôh, krijg al helemaal de kriebels als ik Lunatic en Supernova hoor O+

enne Harm, die klep gaat weer mee hè?! ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 19 januari 2014 @ 10:01:33 #283
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135667922
De Klep _O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_135669225
Hmm, leuke lineup van de Tijdmachine. Misschien ook maar weer even wat actiever worden en kijken of de interesse nog weer terugkeert.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_135675353
Tijdmachine ticket is binnen :)
  zondag 19 januari 2014 @ 23:25:20 #286
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135702574
Ik had gisteren de eer om op een verjaardag te mogen draaien.
Met mijn goede gedrag heb ik maar eens eerst hardstyle gedraaid en wat was het leuk :D
Samen met 2 anderen om de beurt 2004-2010 plaatjes draaien.
Dat wil ik wel vaker doen :)

Daarna snoeiharde industrial hardcore en uk gedraaid :+
The Outside Agency
pi_135702742
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef haakon het volgende:
Ik had gisteren de eer om op een verjaardag te mogen draaien.
Met mijn goede gedrag heb ik maar eens eerst hardstyle gedraaid en wat was het leuk :D
Samen met 2 anderen om de beurt 2004-2010 plaatjes draaien.
Dat wil ik wel vaker doen :)

Daarna snoeiharde industrial hardcore en uk gedraaid :+
Ik vrijdag ook weer eens een tijdmachine-setje gedraaid op een huisfeest :) Echt heel nice om weer wat Hardstyle te draaien! Was wel weer even wennen zonder sync-knop :P En vond het met 2 cd-spelers ook maar saai. Had teveel tijd over, waardoor ik stond te wachten.
pi_135711452
Nog twee weekjes en dan HARDBASS mega veel zin!
Maarrrr is er al een topic?
pi_135711811
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:28 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ik vrijdag ook weer eens een tijdmachine-setje gedraaid op een huisfeest :) Echt heel nice om weer wat Hardstyle te draaien! Was wel weer even wennen zonder sync-knop :P En vond het met 2 cd-spelers ook maar saai. Had teveel tijd over, waardoor ik stond te wachten.
Je weet wat je dan te doen staat toch, zie 1.14. :+

Maar je mag wel weer verder gaan met je 200x-specials waar je vorig jaar mee bezig was. _O_
gr gr
pi_135713570
quote:
Wat een heerlijke malloot is het ook :D
pi_135717441
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:28 schreef T-Force het volgende:
En vond het met 2 cd-spelers ook maar saai. Had teveel tijd over, waardoor ik stond te wachten.
Dat is dan ook de tijd waarin je moet interacten met de bezoekers, tweeten of instagrammen..
pi_135721073
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat is dan ook de tijd waarin je moet interacten met de bezoekers, tweeten of instagrammen..
En niet te vergeten, hartjes maken.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 20 januari 2014 @ 20:21:01 #293
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_135733622
Ik weet niet of jullie je realiseren HOE episch De Tijdmachine gaat worden?!?!
Wat je vindt, ...
pi_135733908
quote:
5s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik weet niet of jullie je realiseren HOE episch De Tijdmachine gaat worden?!?!
Ik denk dat ik er geen probleem mee zou hebben als ik zou sterven na dit evenement.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 20 januari 2014 @ 20:36:08 #295
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135734660
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er geen probleem mee zou hebben als ik zou sterven na dit evenement.
Dit. Na De Tijdmachine is mijn leven volbracht.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2014 @ 20:39:28 #296
159915 -Menn0-
MNO
pi_135734892
quote:
5s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik weet niet of jullie je realiseren HOE episch De Tijdmachine gaat worden?!?!
Ik durf er nog niet te veel over na te denken eigenlijk. Bang ik dat ik niet meer kan slapen, een Cartmannetje ga zetten en mezelf een maand invries!

Alle platen die we gaan horen :9~
,,/
pi_135738549
quote:
5s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik weet niet of jullie je realiseren HOE episch De Tijdmachine gaat worden?!?!
ik heb nog steeds een beetje het gevoel dat ik droom, zo'n vette lijn _O_ O+
dat moet wel episch worden, helemaal met onze mensen van FOK! erbij :7 ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135738776
* ReMcOrE doet even 4 plaatjes voor jullie :9~ *)

eerst even wat 'meer bounce'

dan één speciaal voor mister Harm!

en we sluiten af met een vergeten held van toen!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2014 @ 21:43:56 #299
159915 -Menn0-
MNO
pi_135738803
quote:
JACK OF SOUND PRESENTS: MASHUP JACK

Widely praised and known for the fresh and original mashups he delivered throughout the years, Jack of Sound now presents his live-act "Mashup Jack". Mashup Jack brings a live-act of a unique kind, entirely built around the art of mashups in their broadest sense.

When Jack of Sound started producing around the age of twelve, it all began with creating mashups. In recent years he has been preparing this act in his musical laboratory, starting from scratch and turning it into the final product you're about to witness. Get ready for frantic creations, crazy crossovers and surprising blends; a new experience.

Stay tightly tuned for more info about the first performance by Mashup Jack.

,,/
  maandag 20 januari 2014 @ 21:57:14 #300
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_135739508
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE doet even 4 plaatjes voor jullie :9~ *)

filmpjes

HARDSTYLE IS NOT A CRIME!
NIETHER IS PIRACY!!!! :') :')

Ik heb Freedom afgelopen zaterdag nog gedraaid ^O^
The Outside Agency
  maandag 20 januari 2014 @ 21:58:16 #301
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135739557
*)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')