Ik luister ze thuis eigenlijk zelden, maar in hun set afgelopen zaterdag zaten wel flink wat bazenplaten inderdaad!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef Basxt het volgende:
Wat zijn die phuture noize gasten toch een stel bazen.
Krijg gewoon kriebels van die hoge screeches
2 Nieuwe nummers van ze!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik luister ze thuis eigenlijk zelden, maar in hun set afgelopen zaterdag zaten wel flink wat bazenplaten inderdaad!
Ze draaiden zelfs nog Zatox - I Hate U!Alleen jammer dat het een edit was zonder originele climax. Toch vind ik die oude dongkicks van Zatox nog steeds lekker.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef eQuaL het volgende:
oeh-ah-eh-ieh
oeh-ah-eh-ieh
oeh-ah-eh-ieh
oeh-oeh-ah-ah-eh-eh-ieh-ieh
raden welke track![]()
quote:
oeh-ieh-oeh-ah-ahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Neeeeee ik zei toch geen oeh-ieh-oeh-ah-ah-teng-teng-wolla-wolla-beng-beng
Hint: Italian
quote:
Haha mensen die dat hardstyle nordic walk loopje doen op "hardcore" hihi :$quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:53 schreef Kriebelhoest het volgende:
Hoort hier niet echt thuis maar aangezien het door 2 hardstyle djs gemaakt is:
Vind het wel een dikke hc remix. Sound lijkt wel veel op die van lowroller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"hardstyle nordic walk loopje"?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Haha mensen die dat hardstyle nordic walk loopje doen op "hardcore" hihi :$
Is toch gewoon stampen of ben ik nou gekquote:
Zal ff een beter voorbeeld zoeken van de nordic walk loopquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Is toch gewoon stampen of ben ik nou gek?
Anger is trouwens best een toffe track
Wat een baas, die Blutonium Boy. Heerlijke track, de vocals, die lead en kickquote:
Intents hele weekend?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Mascleta het volgende:
Na Intens nu ook kaartje voor Rebirth in de pocket. Kom maar op met die festivals.
nee, enkel de zaterdag. Vind het te kort op Defqon weekend vallen om een heel weekend te gaan. Twee dagen voor intens waarschijnlijk ook naar Festivaart.quote:
En Megabase outdoor. Kaarten early bird zijn maar 20 euro ex fee. Dat is in zwolle.quote:Frontliner
Coone
Noisecontrollers
D-Block & S-Te-Fan
Adaro
Radical Redemption
Bass Modulators
Atmozfears
Audiotricz
Dymonic
Hosted by MC Villain
HARDFEST RAW
Tha Playah
Frequencerz
Alpha²
Evil Activities
Digital Punk
Titan
Jack of Sound
Tartaros
Exit Mind
Goatbusters
Fanatics
Hosted by MC Nolz
Erg tof die Facebook-pagina, maar waarom gebruik je die kinderfoto?quote:
Ff tijdelijk, moet een logo makenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Erg tof die Facebook-pagina, maar waarom gebruik je die kinderfoto?
die lijn voor dat geld, echtquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:43 schreef Lamabal het volgende:
Ik zie nu 2 festivals waar het opzich wel waard is om heen te gaan.
Hardfest festival. Kaarten 19,50 ex fee in enschede.
[..]
Tracklist?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ff tijdelijk, moet een logo maken
Maar doe wel ff een andere!
Gelijk even m'n mixje spammen!
https://soundcloud.com/menno2105/hard-harder-hardst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |