Als je via Soundcloud luistert even account Q-Dance zoeken, en dan bij Sets. Kan je van bijna alle grote Q-dance feesten alle sets vinden. Vele uren luister plezier.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef Ingstelo het volgende:
Hahaha ja.. had het al aangepast....
Die ken ik allemaal wel inderdaad.. Maar zijn veelal oude te vinden een.. zoek wat nieuwere.. En weet niet wat nu nieuw is... Kan het niet meer bijhouden
Die heb ik er vanmiddag nog ingeknaldquote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
even een klassiekertje! met een flinke fijne bass
Nou niet zo letterlijk nemen hequote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de sets van de 2013 edities ken je allemaal al?
www.lsdb.nlquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Ingstelo het volgende:
[..]
Nou niet zo letterlijk nemen he![]()
Wat zijn de feestjes van 2013 waar je livesets van kan downloaden?
Ik luister ze thuis eigenlijk zelden, maar in hun set afgelopen zaterdag zaten wel flink wat bazenplaten inderdaad!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef Basxt het volgende:
Wat zijn die phuture noize gasten toch een stel bazen.
Krijg gewoon kriebels van die hoge screeches
2 Nieuwe nummers van ze!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik luister ze thuis eigenlijk zelden, maar in hun set afgelopen zaterdag zaten wel flink wat bazenplaten inderdaad!
Ze draaiden zelfs nog Zatox - I Hate U!Alleen jammer dat het een edit was zonder originele climax. Toch vind ik die oude dongkicks van Zatox nog steeds lekker.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef eQuaL het volgende:
oeh-ah-eh-ieh
oeh-ah-eh-ieh
oeh-ah-eh-ieh
oeh-oeh-ah-ah-eh-eh-ieh-ieh
raden welke track![]()
quote:
oeh-ieh-oeh-ah-ahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Neeeeee ik zei toch geen oeh-ieh-oeh-ah-ah-teng-teng-wolla-wolla-beng-beng
Hint: Italian
quote:
Haha mensen die dat hardstyle nordic walk loopje doen op "hardcore" hihi :$quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:53 schreef Kriebelhoest het volgende:
Hoort hier niet echt thuis maar aangezien het door 2 hardstyle djs gemaakt is:
Vind het wel een dikke hc remix. Sound lijkt wel veel op die van lowroller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"hardstyle nordic walk loopje"?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Haha mensen die dat hardstyle nordic walk loopje doen op "hardcore" hihi :$
Is toch gewoon stampen of ben ik nou gekquote:
Zal ff een beter voorbeeld zoeken van de nordic walk loopquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Is toch gewoon stampen of ben ik nou gek?
Anger is trouwens best een toffe track
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |