Oh dat begreep ik er niet helemaal uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik met jou eens bent dat Arjan twee namen bekent maakt.
Als je Maurice vertaalt in het Chinees krijg je de eerste twee tekens krijg en iets wat maar vaag op het laatste teken lijkt. Dus dat lijkt mij ook niet helemaal te kloppen. Hoewel het sowieso lastig is om alle lijntjes te zien, lijken de tekens van Pino112 mij wel goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:29 schreef Rockfire het volgende:
Ik denk dat in de laatste tekens toch nog iets fout zit. Maar dan zou het dus wel een Maurice kunnen zijn...
Maurice de Hond?
Kan. Hij is tussen 4 mei en 20 mei niet getwitterd.quote:
Dit is haar visie. Maar inmiddels midden in omscholing dus er kunnen geen rechten aan worden ontleend.quote:nouja, goed, er staat dit, denk ik:
莫里季特 (Mò lǐ jì tè)
google translate vertaald dat in zn geheel als "Maury Tit"
Het zou kunnen dat er Mo li "li" te staat. Maar ik denk echt jite.
mo = klassiek chinees (zeg maar latijn) voor niet/geen
li = in /bij of... dorp/stadje
ji = seizoen
te = speciaal
jite schijnt ook als 'mees' vertaald te worden.
Als ik het zo bekijk, dan lijkt het alsof er zou kúnnen staan "speciaal seizoen van de mol". Dus dat moli zeg maar fonetisch vertaald mol is en dat jite dan voor season of aflevering ofzo staat. Geen idee of er een Mees ofzo in het spel zit dit keer
Wel beroerd Chinees zo, dat wel
Ga ik volgend jaar ook maar doen, 18 willekeurige namen noemen en dan hopen of het klopt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
De volgende namen duiken op dit moment op het Wie is de Mol?-forum op:
Fleur Agema (politica PVV)
Merel Westrik (tv-presentatrice)
Daphne Bunskoek (tv-presentatrice)
Giovanca Ostiana (zangeres)
Manon Flier (volleybalspeelster)
Laura Smulders (bmx-fietscrosser)
Renate Verhoofstad (journaliste)
Lauren Verster (tv-presentatrice)
Lieke van Lexmond (actrice/tv-presentatrice)
Hanna Osbeek (actrice)
Jandino Asporaat (cabaretier/tv-presentator)
Ramon Beuk (kok)
Nasrdin Dchar (acteur)
Wilfried de Jong (tv-presentator)
Raymond van de Klundert (Kluun) (schrijver)
Abdelkader Benali (schrijver)
Arnon Grunberg (schrijver)
Marnix Rueb (stripschrijver en -tekenaar)
Nou, de topicstarters kunnen vast beginnen... 18 stuks![]()
http://www.nieuwerwets.tv/2013/09/mogelijke-kandidaten-mol-2014/
helleu! tevens topic volg!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb even overlegd met mijn enige link naar iemand die chinees spreekt en leest
(Hai Mignonne)
[..]
Dit is haar visie. Maar inmiddels midden in omscholing dus er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Ze hebben gelijk : Freek Bartels!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef ChatGirl het volgende:
Er is iemand van het WIDM.com forum die onderstaande foto heeft gemaakt. Leef jullie uit zou ik zo zeggen!![]()
[ afbeelding ]
Zie mijn editquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk : Freek Bartels!
Wie is dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk : Freek Bartels!
En Jennifer ook vind ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:26 schreef themole het volgende:
Freek Bartels is een musicalacteur. Best leuke kandidaat.
Musical acteur, begonnen bij Stichting Theaterplan (Eindhovuuuuhh), daarna op zoek naar Joseph gewonnen (geloof ik), en nu in best wel wat theaterstukken. Geen onbekende, tenzij je natuurlijk geen ruk met musicals hebtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zegt me niks.
En het ging zo lekker met de bekendheid van de kandidaten bij mij.
Dat laatste dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Musical acteur, begonnen bij Stichting Theaterplan (Eindhovuuuuhh), daarna op zoek naar Joseph gewonnen (geloof ik), en nu in best wel wat theaterstukken. Geen onbekende, tenzij je natuurlijk geen ruk met musicals hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |