abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 juli 2013 @ 14:56:13 #201
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_129154312
Bij ons is het zo dat als je je nieuwe paspoort komt ophalen, je de oude ook mag houden.Die maken ze dan wel ongeldig.
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:19:02 #202
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_129154990
Voor de genen die gaan daarvan verwachten we natuurlijk wel een mooi verslag he :)
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_129155491
Wel/niet beschikbaar lijkt nog steeds ongeveer elke 3 minuten te veranderen op de site van Seetickets.
pi_129155579
Tickets te koop voor vrijdag 19 u
pi_129155657
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:37 schreef Modus het volgende:
Wel/niet beschikbaar lijkt nog steeds ongeveer elke 3 minuten te veranderen op de site van Seetickets.
Ja super irritant, en als je dan verder wilt krijg je weer die rode melding dat het toch niet kan.

Ik baal sowieso hard, mijn broer had kaarten maar had hetzelfde gekut met het betalen als wat anderen hier al zeiden, dus het feestje gaat niet door. Hij had gebeld, kreeg hij zo'n uberdomme geit aan de lijn. Die zei overigens wel dat hij maar goed de site in de gaten moest houden want wie weet komen er nog 2 shows bij als het zo druk is.

Van die info waar we dus niet zoveel mee kunnen omdat het zo'n enorm domme muts was dat je niet weet of zij meer weet dan wij of dat ze gewoon dom zit te lullen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:03:39 #206
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_129156300
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:42 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja super irritant, en als je dan verder wilt krijg je weer die rode melding dat het toch niet kan.

Ik baal sowieso hard, mijn broer had kaarten maar had hetzelfde gekut met het betalen als wat anderen hier al zeiden, dus het feestje gaat niet door. Hij had gebeld, kreeg hij zo'n uberdomme geit aan de lijn. Die zei overigens wel dat hij maar goed de site in de gaten moest houden want wie weet komen er nog 2 shows bij als het zo druk is.

Van die info waar we dus niet zoveel mee kunnen omdat het zo'n enorm domme muts was dat je niet weet of zij meer weet dan wij of dat ze gewoon dom zit te lullen.
Blijven proberen. Ik had er zonet wéér 2 in de reservering. *O*
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_129158907
Verdorie, niet meer gelukt en nu is geen enkele datum meer beschikbaar. ;(
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:14:03 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_129160936
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:56 schreef fripper het volgende:
Bij ons is het zo dat als je je nieuwe paspoort komt ophalen, je de oude ook mag houden.Die maken ze dan wel ongeldig.
En voor de zekerheid kun je altijd een kopietje van het huidige paspoort maken
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:21:57 #209
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_129161142
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdorie, niet meer gelukt en nu is geen enkele datum meer beschikbaar. ;(
Late voorstelling vrijdag is nu beschikbaar. ;)
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_129161315
go!
pi_129161907
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En voor de zekerheid kun je altijd een kopietje van het huidige paspoort maken
goeie tips ^O^
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 juli 2013 @ 19:15:40 #212
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_129162592
SEE TICKETS IK HAAT JULLIE

Op gegeven moment staat er er komen savonds kaarten vrij voor de late avond. Nooit gekomen dus. Alles al uitverkocht in de middag. Kutbedrijf.
Nu niets dus..
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 21 juli 2013 @ 01:27:31 #213
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_129176994
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:15 schreef Paul het volgende:
SEE TICKETS IK HAAT JULLIE

Op gegeven moment staat er er komen savonds kaarten vrij voor de late avond. Nooit gekomen dus. Alles al uitverkocht in de middag. Kutbedrijf.
Nu niets dus..
Ik heb nog wel kaarten voor je... pm me maar ^O^
!!! Go 49-ers !!!
pi_129177854
Heb je er dan ook een vals paspoort bij?
  zondag 21 juli 2013 @ 07:05:01 #215
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_129179699
quote:
6s.gif Op zondag 21 juli 2013 02:10 schreef k_man het volgende:
Heb je er dan ook een vals paspoort bij?
Hoe vaak heb je eigenlijk in dit topic gepost de afgelopen jaren? 8)7
Sukkel :P
!!! Go 49-ers !!!
pi_129184220
Sterk argument joh!
  zondag 21 juli 2013 @ 16:02:01 #217
321876 Cherna
Fuck the System
pi_129187775
Compleet gemist. Jammer maar eigen schuld. Dat krijg je ervan als je wel liefhebber bent en ze nog een keer graag live wilde zien, maar geen echte fan bent.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 22 juli 2013 @ 08:26:33 #218
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_129211291
quote:
Shows Kraftwerk in Evoluon nu wel uitverkocht

Geplaatst op
20 juli 2013
Laatste update
21 juli, 09:42

Foto's
1
Reacties
18

Afbeelding Fotograaf: EPA

EINDHOVEN - Inmiddels zijn de 3D shows van de Duitse electropop-pioniers Kraftwerk helemaal uitverkocht.
Bekijk ook...

Kraftwerk met 3D-show naar Evoluon Eindhoven
Optredens Kraftwerk in Evoluon

Door overbelasting van het netwerk was bestellen zaterdagochtend binnen een kwartier niet meer mogelijk, waardoor de concerten leken te zijn uitverkocht. 's Middags konden fans onverwacht toch weer kaarten bestellen en bleken de twee extra shows nog niet uitverkocht te zijn.

Uitverkocht

De voorverkoop ging zaterdagmorgen om 10:00 van start. Direct daarna lag See Tickets, het systeem dat de kaarten verkoopt volledig plat. De kaarten leken daardoor in eerste instantie direct te zijn uitverkocht. Ook navraag bij de betreffende ticket aanbieder bevestigde dit bericht.

Rond 14:00 leken de problemen echter te zijn opgelost en was het ineens wel weer mogelijk om kaarten te bestellen.

Pioniers

Kraftwerk werd in de jaren zeventig bekend met platen als Autobahn, Trans-Europa Express, Die Mensch-Maschine en de single The Model.

De groep komt naar Eindhoven in het kader van de Dutch Design Week. De optredens worden verzorgd door De Effenaar en VPRO's 3voor12 en vinden plaats op 17 oktober om 19:00 uur en 22:15 uur en 18 oktober op 19:00 uur en 22:15 uur in het Evoluon in Eindhoven​
http://www.ed.nl/regio/ei(...)itverkocht-1.3922964
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 juli 2013 @ 13:09:18 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_129218034
See Tickets heeft op mij nog geen bijzonder goede indruk gemaakt :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:44:24 #220
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_129343227
quote:
Mag See Tickets bij Kraftwerkconcertkaartjes wel vragen om het nummer van je identiteitsbewijs?

We hadden het er vorige week al over: wie naar het Kraftwerkconcert in Eindhoven wil, moet zijn BSN afgeven. Dat gaf de nodige commotie, dus nu is dat het ‘identificatiebewijsnummer’ geworden want “wat een hoop idioten niet weten, is dat dat allemaal precies hetzelfde nummer is”, aldus de organisatie. Eh. Juist.

Nee, natuurlijk is het serienummer van je identiteitskaart of rijbewijs een ander nummer dan je BurgerServiceNummer. Maar mag je die nummers dan wél gebruiken? Het BSN valt onder het verbod van art. 24 Wbp: “een nummer dat ter identificatie van een persoon bij wet is voorgeschreven” mag alléén worden gebruikt als in de wet staat dat (en waarvoor) dat mag. Dit geldt zowel voor overheden als voor private partijen, en dit is dus de reden dat een ‘kopietje paspoort’ bij een private organisatie niet mag tenzij men het BSN afdekt bij het kopiëren.

Zo moeten opkopers van metalen tegenwoordig hun klanten zich laten legitimeren, en dat is wettelijk verplicht in verband met koperdiefstal. Ook bij de Rijkspas mocht het BSN niet worden genoteerd. De Richtsnoeren ‘Kopietje paspoort’ bevatten meer voorbeelden.

Maar een paspoort- of ID-nummer is niet bij wet voorgeschreven om mij als persoon te identificeren. Het identificeert vooral dat legitimatiebewijs, en alleen indirect mijzelf. Daarom valt dat niet onder het strenge verbod van artikel 24. Je komt dan terug op de hoofdregels uit de wet: er moet (weigerbare) toestemming zijn, het moet nodig zijn voor de uitvoering van de overeenkomst, of er moet een dringende noodzaak zijn die rechtvaardigt dat je niet kúnt vragen om toestemming. Verder moet je duidelijk informeren wát je doet met die gegevens.

Dan het privacystatement er maar eens bij gepakt. Ah, dat begint goed, ze zijn netjes aangemeld:

SEE heeft haar verwerking van persoonsgegevens gemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag op 21 augustus 2002 onder het nummer m1053015.

Alleen, eh, huh, wat idioot:
resultaat-cbp-see-tickets

Ergens ook wel te verwachten dat er tussen 2002 (datum registratie) en 2013 iets veranderd zou zijn in wat men verwerkt. Het is maar goed dat zij “tijdens onze bedrijfsprocessen speciale aandacht besteden” aan privacy en dus dit soort dingen actualiseren.

Dan maar even op naam gezocht, en See Tickets Nederland BV blijkt een melding te hebben gedaan (m1413603, ach ja typefoutje in het nummer zullen we maar zeggen) voor ticketlevering en de daarbij onvermijdelijke op de persoon afgestemde directmarketingactiviteiten. Volgens de privacyverklaring verzamelt men niet meer dan NAW-gegevens, emailadres en telefoonnummer. Je identiteitskaartnummer is volgens mij toch echt geen NAW-gegeven of telefoonnummer.

Hebben ze nu een formeel probleem? Tsja. Het hóórt in de privacyverklaring zulke informatie. Anderzijds, door het expliciet bij het bestelproces te melden informeer je mensen ook dus misschien is dit nog wel netter dan in een privacyverklaring onder artikel 12.

Wel kun je je serieus afvragen of dat nu écht nodig is, een nummer van een legitimatiebewijs vastleggen. En die vraag moet je je altijd stellen bij verwerking van persoonsgegevens, want dingen die je niet nodig hebt mag je niet vragen, ook niet als mensen best bereid zijn die te geven. Het doel van See is tickethandel tegen te gaan, dat doel willen ze bereiken door persoonsgebonden tickets uit te geven en dus is een koppeling nodig tussen de koper en de persoon die bij het concert verschijnt.

Maar volgens mij kun je dan best volstaan met een naam op laten geven en bij de ingang checken of die naam op het legitimatiebewijs staat (en of de foto matcht met de persoon). Wat voegt een extra nummer toe bij die verificatie? Als daar geen reden voor is, dan mag je dat nummer niet vragen. Dan moet je het houden bij vergelijken naam.

Opmerkelijk is nog dat de privacyverklaring afgezien van tutoyeren en de bedrijfsnaam 99,9% identiek is aan de privacyverklaring van Ticketpoint, waarbij ik echter vermoed dat die laatste ‘m geleend heeft omdat er wél over melding gesproken wordt maar zonder meldingsnummer (en ik geen melding kan vinden van Ticketpoint BV). Maar dat terzijde.
http://blog.iusmentis.com/
!!! Go 49-ers !!!
pi_129348120
OK. En nu?
pi_129349664
quote:
Je klanten uitschelden voor idioten. Goed bezig.
Hello, my name is Oliver
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:57:58 #223
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_129369432
quote:
Kraftwerk zei het in 1981 al ..."haben unsere daten da" :P
"Go Ahead, Make My Day !!"
  Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 15:30:09 #224
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_129370426
Ik vind het een goede zaak dat ze tickets persoonsgebonden maken of ze daar nou mijn naam/BSN/Paspoort nummer aan hangen maakt mijn geen flikker uit. Dat het niet bij de grote kaarthandelaren terecht komt wel...

Al zijn die kaarthandelaren eigenlijk wel een hele pure vorm van vraag en aanbod marktwerking.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 juli 2013 @ 16:08:34 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_129371509
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het een goede zaak dat ze tickets persoonsgebonden maken of ze daar nou mijn naam/BSN/Paspoort nummer aan hangen maakt mijn geen flikker uit. Dat het niet bij de grote kaarthandelaren terecht komt wel...

Al zijn die kaarthandelaren eigenlijk wel een hele pure vorm van vraag en aanbod marktwerking.
een pure vorm van marktwerking is lang niet altijd een zegen :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')