abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 juli 2013 @ 20:12:09 #1
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128731980
Originele OP:

quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.

Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien :)
Korte omschrijving depressie:

quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
Korte uitleg van angststoornissen:

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis

Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128734320
Ik heb net gewakeboard.... het ging goed volgens het publiek, maar wat erin mij hoofd omging
ging het gewoon KUT. soms weet ik het niet meer
De ballen
  maandag 8 juli 2013 @ 21:49:21 #3
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128736366
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:18 schreef Murmeli het volgende:
.. Ik heb nu bij elke afbouwstap andere klachten op verschillende momenten. Ook heel vaag. Maar ik wist dat dat erin zat dus ik laat t lekker gebeuren. Ff de kiezen op elkaar zetten
You go girl! _O_.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_128736736
Ik heb over iets nagedacht. Volgens mij is het veel minder belangrijk wat je kunt, dat je een geweldige carrière hebt, etc. dan wat mensen je proberen aan te praten. Volgens mij is je persoonlijke welzijn veel belangrijker en komt het werk wel als je in orde bent.
Ze gaan bij het UCP trouwens bekijken wat ze kunnen doen aan mijn problemen met de studie. Dat vind ik wel prettig.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128737381
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb over iets nagedacht. Volgens mij is het veel minder belangrijk wat je kunt, dat je een geweldige carrière hebt, etc. dan wat mensen je proberen aan te praten. Volgens mij is je persoonlijke welzijn veel belangrijker en komt het werk wel als je in orde bent.
Ze gaan bij het UCP trouwens bekijken wat ze kunnen doen aan mijn problemen met de studie. Dat vind ik wel prettig.
Bij mij was het net andersom. Werk kwam, werk ging fantastisch, en toen kwam het sociale leven etc. :) En de relatie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128737904
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Bij mij was het net andersom. Werk kwam, werk ging fantastisch, en toen kwam het sociale leven etc. :) En de relatie.
Had je daarvoor ook al problemen? Je had toch ontslag genomen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128737933
Ik heb mijn ex net bijna 1.5 uur lang gesproken via Skype.

Ik heb me nog nooit zo gevoeld zoals ik me nu voel. Nog nooit. Ik weet niet wat ik moet denken. Ik weet niet wat ik moet voelen. Ik voel me zo ontzettend licht in mijn hoofd, tot bijna duizelig aan toe. Super licht. Alsof er een chemische reactie in mijn hoofd in werking is gezet. Ik voel me niet depressief meer, maar ook niet fantastisch gelukkig ofzo.

Ik voel me zo ontzettend licht. Zo echt godsgruwelijke ontzettend licht. Alsof er een gordijn is open gegaan in mijn hersenkamer en iemand de motoren weer heeft aangezet. Alsof ik de marathon heb gelopen en eindelijk over de streep ben gekomen.

Het was een heel vreemd gesprek en 1.5 uur is natuurlijk lang niet voldoende om alles te bespreken, maar toch. My goodness, ik voel me zo ontzettend licht.

Uiteraard is er nog woede, frustratie, ergernis.. maar dit is een wisseling in mijn gedachtenpatroon..

Cue, echt, sister-hug for you :* You were the one initiating deze schop.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 8 juli 2013 @ 22:21:19 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128738054
Klink goed s_e *O* O+
pi_128738098
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Had je daarvoor ook al problemen? Je had toch ontslag genomen?
Dat was daarvoor. Ik heb het over mijn 1e baan. Voor mijn 1e baan had ik niet echt problemen.

Die laatste baan heb ik puur aangenomen omdat ik net een relatie breuk had en dus dacht werk (dus iets doen) de oplossing was voor mijn mentale problemen. Werk is nooit de oplossing voor mentale problemen helaas. Van die baan heb ik inderdaad ontslag genomen :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128738216
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:21 schreef Cue_ het volgende:
Klink goed s_e *O* O+
Ik krijg al mijn kleding terug, en al mijn geld terug, so thats for starters. Ze gaat overigens psychologische hulp zoeken want ze wou d'r zelf afgelopen zaterdag uit het raam gooien zo kut voelde ze zich.

Echt, ik weet niet wat ik moet voelen. Mijn hart gaat als een bezetene te keer en in mijn hoofd bonkt het van;" Welke richting gaan we op vanavond? Huilen en kut gevoelens? Of gewoon eens rustig slapen?"

Het voelt letterlijk alsof er een chemische reactie in mijn hoofd heeft plaats gevonden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 8 juli 2013 @ 22:28:25 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128738484
Ik hoop dat ze alles gaa doen wat ze je beloofd, maar kan het niet laten om je ook een kleine waarschuwing te geven. Ze is nogal wispelturig gebleken ;)

Kies maar voor het rustige slapen!
pi_128739023
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop dat ze alles gaa doen wat ze je beloofd, maar kan het niet laten om je ook een kleine waarschuwing te geven. Ze is nogal wispelturig gebleken ;)

Kies maar voor het rustige slapen!
Echt Cue, ik voel me zo licht als een veertje. Echt, ongelooflijk.

Uiteraard, het is een diepe mindfuck dit gesprek. Maar toch. Ze gaf toe dat ze niet helemaal tevreden met haarzelf was, dat ze psychologische hulp nodig heeft, dat ze blij was met mijn inbreng (als het niet voor mij was geweest was ze nooit naar een psycholoog gegaan..) .. ze is soms erg alleen maar dan weer enorm veel met anderen.

Ze zei eigenlijk best veel persoonlijke dingen die ik nooit had verwacht. Never. Het worodje borderline is maar 1 keer gevallen.

Ik voel zo ontzettend veel energie, zo ontzettend licht en alsof mijn hart uit mijn kast gaat kletteren.

Ik ga nu maar de pillen nemen en kijken hoe dit zich emotioneel gaat settlen.

Ze gaf overigens ook nog toe dat ze soms mijn kleding nog draagt (whatever dit moge betekenen !? ).

Toegegeven, en het spijt me om dit te zeggen, maar ik ben nog niet sterk genoeg in mijn schoenen. Stel, ze zou zeggen, wil je anders langskomen? Dan had ik dat linea recta gedaan ...En ik besef maar al te goed dat dat niet de bedoeling is .. want addicted to the drama. Ik bedoel, ze zei tegen mij dat ze gevoelens had om zich zelf uit het raam te gooien afgelopen zaterdag. Dat klinkt natuurlijk niet helemaal lekker...
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 8 juli 2013 @ 22:39:51 #13
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128739079
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat was daarvoor. Ik heb het over mijn 1e baan. Voor mijn 1e baan had ik niet echt problemen.

Die laatste baan heb ik puur aangenomen omdat ik net een relatie breuk had en dus dacht werk (dus iets doen) de oplossing was voor mijn mentale problemen. Werk is nooit de oplossing voor mentale problemen helaas. Van die baan heb ik inderdaad ontslag genomen :)
Ah kijk, dat is duidelijk :)
Wel goed van je trouwens dat je de confrontatie bent aangegaan :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 8 juli 2013 @ 22:45:16 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128739364
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Echt Cue, ik voel me zo licht als een veertje. Echt, ongelooflijk.

Uiteraard, het is een diepe mindfuck dit gesprek. Maar toch. Ze gaf toe dat ze niet helemaal tevreden met haarzelf was, dat ze psychologische hulp nodig heeft, dat ze blij was met mijn inbreng (als het niet voor mij was geweest was ze nooit naar een psycholoog gegaan..) .. ze is soms erg alleen maar dan weer enorm veel met anderen.

Ze zei eigenlijk best veel persoonlijke dingen die ik nooit had verwacht. Never. Het worodje borderline is maar 1 keer gevallen.

Ik voel zo ontzettend veel energie, zo ontzettend licht en alsof mijn hart uit mijn kast gaat kletteren.

Ik ga nu maar de pillen nemen en kijken hoe dit zich emotioneel gaat settlen.

Ze gaf overigens ook nog toe dat ze soms mijn kleding nog draagt (whatever dit moge betekenen !? ).

Toegegeven, en het spijt me om dit te zeggen, maar ik ben nog niet sterk genoeg in mijn schoenen. Stel, ze zou zeggen, wil je anders langskomen? Dan had ik dat linea recta gedaan ...En ik besef maar al te goed dat dat niet de bedoeling is .. want addicted to the drama. Ik bedoel, ze zei tegen mij dat ze gevoelens had om zich zelf uit het raam te gooien afgelopen zaterdag. Dat klinkt natuurlijk niet helemaal lekker...

Niet te veel nu over alles nadenken.Ga er een nachtje over slapen en dan zie je he morgen wel weer.

Ben in ieder geval blij dat het een goed gesprek is geworden.

mijn eerste reactie is : och overdrijven is ook een kunst .. want als je het echt zou willen, vertel je het niet snel aan mensen, maargoed. Snap dat het niet leuk is om te horen
pi_128739537
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah kijk, dat is duidelijk :)
Wel goed van je trouwens dat je de confrontatie bent aangegaan :)
Angsten moet je confronteren, ik heb het maanden lang niet gedaan.

De laatste call die we hadden heeft ze me een half uur uitgescholden voor een mentale fucked up bozo. Nu was ze, well, lief! En ik heb dat liever als 'laatste' phone call if you get my point. Ze zei basically dat ik veel voor haar heb betekend, dat ik een toffe gast was in de periode dat het wel goed ging en dat ik nog steeds attractief ben en echt niet bang hoeft te zijn dat ik nooit weer een relatie zou krijgen (she doesn't know about the other one). Ze zei dat ik echt wel een intelligente jongen was (etc. etc.) Het was eigenlijk een rits van mijn ego strelen ..

En, voor iemand waarvan ik toch zielsveel heb gehouden .. mee wou trouwen .. (las vandaag nog een liefdesbrief van haar uit September dat ze me vroeg of ik met d'r wou trouwen) .. dat je toch hoort dat je nog wat hebt betekend. Is toch wel een relief .. Je wil niet weten wat voor gevoel het je mentale toestand geeft als een andere persoon, een levend wezen, jou aan het vertellen is, dat je wat hebt betekend ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128739632
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet te veel nu over alles nadenken.Ga er een nachtje over slapen en dan zie je he morgen wel weer.

Ben in ieder geval blij dat het een goed gesprek is geworden.

mijn eerste reactie is : och overdrijven is ook een kunst .. want als je het echt zou willen, vertel je het niet snel aan mensen, maargoed. Snap dat het niet leuk is om te horen
Ik ga nu pitten, vreet weer wat tabletjes op, en deze keer dusdanig veel, dat ik out ben voor de rest van vannacht.

Serieus dank Cue want je was net dat zetje over dat email contact wat in dat belletje uitmonde!

Trusten :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 8 juli 2013 @ 22:50:46 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128739676
Slaap lekker en graag gedaan :*
  maandag 8 juli 2013 @ 23:16:27 #18
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128740957
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Angsten moet je confronteren, ik heb het maanden lang niet gedaan.

De laatste call die we hadden heeft ze me een half uur uitgescholden voor een mentale fucked up bozo. Nu was ze, well, lief! En ik heb dat liever als 'laatste' phone call if you get my point. Ze zei basically dat ik veel voor haar heb betekend, dat ik een toffe gast was in de periode dat het wel goed ging en dat ik nog steeds attractief ben en echt niet bang hoeft te zijn dat ik nooit weer een relatie zou krijgen (she doesn't know about the other one). Ze zei dat ik echt wel een intelligente jongen was (etc. etc.) Het was eigenlijk een rits van mijn ego strelen ..

En, voor iemand waarvan ik toch zielsveel heb gehouden .. mee wou trouwen .. (las vandaag nog een liefdesbrief van haar uit September dat ze me vroeg of ik met d'r wou trouwen) .. dat je toch hoort dat je nog wat hebt betekend. Is toch wel een relief .. Je wil niet weten wat voor gevoel het je mentale toestand geeft als een andere persoon, een levend wezen, jou aan het vertellen is, dat je wat hebt betekend ..
Voor als je weer wakker bent:

heel goed dat je het op deze manier hebt opgelost.

Echter komt er nu wel een heel duister punt uit je post naar voren: je laat je gevoel van eigenwaarde heel erg afhangen van meningen van andere mensen. Ik doe dat zelf ook, maar ik identificeer het als "niet goed". Je hebt, net als ik, waarschijnlijk "niets van jezelf". Ik weet niet precies hoe ik dat moet zeggen.
Anyway, ik voel me gewoon weer kut. Met de verenigingen gaat het toch niet helemaal zoals ik het eigenlijk wilde :N
Mjah, het is voer voor de psych.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128741816
Wat me de laatste tijd opviel is dit: Soms sta ik bij een balkon en denk ik 'laat ik mezelf van het balkon flikkeren' en dan denk ik daarna 'wtf denk ik nou? waarom zou ik dood willen?'
Echter, ik heb dit bijna elke dag. Enig idee waarom ik deze gedachtes steeds heb?
Het hoeft niet over een balkon te gaan hoor, kan net zo goed iets over de trein zijn oid,s, ligt er maar net aan wat er in de buurt is.
  maandag 8 juli 2013 @ 23:46:18 #20
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128742391
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat me de laatste tijd opviel is dit: Soms sta ik bij een balkon en denk ik 'laat ik mezelf van het balkon flikkeren' en dan denk ik daarna 'wtf denk ik nou? waarom zou ik dood willen?'
Echter, ik heb dit bijna elke dag. Enig idee waarom ik deze gedachtes steeds heb?
Het hoeft niet over een balkon te gaan hoor, kan net zo goed iets over de trein zijn oid,s, ligt er maar net aan wat er in de buurt is.
Je bent (nog) depressief. Je denkt misschien dat het niet zo is, maar ergens ben je dat nog wel. Je zit in de situatie waar ik jaren in zat, namelijk niet weten dat je ernstige problemen hebt. Tja, bij mij ging het niet helemaal zoals het zou moeten, maar ik had er nooit bij stilgestaan dat het best wel ernstige problemen zijn waarvoor ik allang hulp had moeten zoeken. Misschien heb jij hetzelfde.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 8 juli 2013 @ 23:54:15 #21
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128742765
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je bent (nog) depressief. Je denkt misschien dat het niet zo is, maar ergens ben je dat nog wel. Je zit in de situatie waar ik jaren in zat, namelijk niet weten dat je ernstige problemen hebt. Tja, bij mij ging het niet helemaal zoals het zou moeten, maar ik had er nooit bij stilgestaan dat het best wel ernstige problemen zijn waarvoor ik allang hulp had moeten zoeken. Misschien heb jij hetzelfde.
Kan, maar hoeft niet. Ik heb dat ook een tijdje gehad. Veel mensen hebben soms van dat soort gedachten die je eigenlijk niet "mag" hebben. Kunnen ook andere dingen zijn die heel bizar zijn. Bijv dat je gewoon met iemand staat te praten en denkt: zal ik hem eens neerslaan? Ofzo
Hoeft niks te betekenen, maar het kan wel. Als je je er zorgen over maakt dat je het echt
gaat doen dan moet je er ff hulp bij inschakelen. Maar als het niks betekent zou ik t lekker laten gaan en er niet teveel op focussen. Het hielp mij toen wel om te horen dat meer mensen wel eens zoiets denken.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 03:03:12 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128746944
Waar is de nachtclub als je hem nodig hebt? ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128747040
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 03:03 schreef Murmeli het volgende:
Waar is de nachtclub als je hem nodig hebt? ;)
Heb 'm net achter me gelaten. ;)
pi_128747158
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb mijn ex net bijna 1.5 uur lang gesproken via Skype.

Ik heb me nog nooit zo gevoeld zoals ik me nu voel. Nog nooit. Ik weet niet wat ik moet denken. Ik weet niet wat ik moet voelen. Ik voel me zo ontzettend licht in mijn hoofd, tot bijna duizelig aan toe. Super licht. Alsof er een chemische reactie in mijn hoofd in werking is gezet. Ik voel me niet depressief meer, maar ook niet fantastisch gelukkig ofzo.

Ik voel me zo ontzettend licht. Zo echt godsgruwelijke ontzettend licht. Alsof er een gordijn is open gegaan in mijn hersenkamer en iemand de motoren weer heeft aangezet. Alsof ik de marathon heb gelopen en eindelijk over de streep ben gekomen.

Het was een heel vreemd gesprek en 1.5 uur is natuurlijk lang niet voldoende om alles te bespreken, maar toch. My goodness, ik voel me zo ontzettend licht.

Uiteraard is er nog woede, frustratie, ergernis.. maar dit is een wisseling in mijn gedachtenpatroon..

Cue, echt, sister-hug for you :* You were the one initiating deze schop.
Klinkt als een verslaving waaraan wordt toegegeven, S_E. Hoe dan ook, hou jezelf in de gaten.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 07:47:16 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128747631
Zo.. het is bijna zover. Niet erg goed geslapen. Zelfs gedroomd over m'n intake :')
pi_128747680
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 05:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Klinkt als een verslaving waaraan wordt toegegeven, S_E. Hoe dan ook, hou jezelf in de gaten.
Yes, ben net wakker. Heb eigenlijk de gehele nacht wakker gelegen. De gehele nacht..

Misschien een uur of wat geslapen. Mijn hart ging als een gek tekeer, (en dat terwijl ik hart medicatie gebruikte om een lagere hartslag te krijgen). Damn.. op een gegeven moment leek dat ding echt uit mijn chest te knallen en wou ik een dokter bellen want ik liep me toch te zweten.

Ik ben atm, angstig als de pest. Dat belletje voelt nu al weer als een 'vage droom'. ;( Het voelt niet werkelijk..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128747684
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:47 schreef Cue_ het volgende:
Zo.. het is bijna zover. Niet erg goed geslapen. Zelfs gedroomd over m'n intake :')
Wees eerlijk! :) Komt goed!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128747694
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Voor als je weer wakker bent:

heel goed dat je het op deze manier hebt opgelost.

Echter komt er nu wel een heel duister punt uit je post naar voren: je laat je gevoel van eigenwaarde heel erg afhangen van meningen van andere mensen. Ik doe dat zelf ook, maar ik identificeer het als "niet goed". Je hebt, net als ik, waarschijnlijk "niets van jezelf". Ik weet niet precies hoe ik dat moet zeggen.
Anyway, ik voel me gewoon weer kut. Met de verenigingen gaat het toch niet helemaal zoals ik het eigenlijk wilde :N
Mjah, het is voer voor de psych.
Dat afhangen van anderen is codependency, en ja, daar heb ik rete veel last van :'). Dat klopt. Ik heb inderdaad het idee dat ik 'niets van mezelf'' heb.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 08:01:53 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128747742
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wees eerlijk! :) Komt goed!
Ik zal m'n best doen...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:14:01 #30
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128748672
Ga ervoor, Cue! ^O^.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:57:33 #31
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128750879
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:47 schreef Cue_ het volgende:
Zo.. het is bijna zover. Niet erg goed geslapen. Zelfs gedroomd over m'n intake :')
Waarschijnlijk ben je al geweest, maar toch, heel veel succes :*
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:21:31 #32
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128751614
Gooooo cuetje *O*
Hoe ging het?

Zo, ik had dat stoppen met meds niet moeten laten samenvallen met mijn maandelijkse feestje. Ik barst van de pijn en ben siaggerijnig tot en met.
Schoonmaakster komt zo maar ik wil niemand zien
Misschien vlucht ik toch maar naar mijn werk voor een paar uur. Meld ik me voor de rest van de dag wel ziek
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:56:05 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128752823
Was ik weer :)

Nouja was eigenlijk beetje hetzelfde als het intakegesprek via de telefoon moet ik zeggen. Gewoon beetje alle zaken weer langs aan de hand van het telefoongesprek, soms ietsjes dieper op iets gaan.

Moet zeggen dat ik het wel lastig vindt om echt tot de diepte te komen, emoties erbij te gooien. Maargoed, dat komt vast nog wel.

Grappigste vond ik dat er midden op de tafel een doos met tissues stond :')

Vervolg: 16 aug (jaja.. vakantieperiode) is er een zogenaamd ZBB gesprek ofzo. in ieder geval half uur met haar en nog een ander erbij.
Dan wordt mijn case besproken in het team en dan 2 weken daarna komt er een adviesgesprek, waarin ik te horen krijg van hoe en wat.

Lijkt mij allemaal zeer omslachtig, maar het zal allemaal wel een reden hebben :+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:40:46 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128754267
Nee hoor, is niet omslachtig, ze bespreken altijd iedereen in het team, zodat ze tot een geschikt behandelplan kunnen komen. Alleen duurt het lang, das wel klote. Was toen bij mij ook zo.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:45:44 #35
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128754454
Op weg naar mijn werk voor een overleg. Voel me nog steeds niet goed. Denk dat ik me daarna maar ff ziek meld
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:45:54 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128754460
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:40 schreef Murmeli het volgende:
Nee hoor, is niet omslachtig, ze bespreken altijd iedereen in het team, zodat ze tot een geschikt behandelplan kunnen komen. Alleen duurt het lang, das wel klote. Was toen bij mij ook zo.
Nouja eerst een uur telefonische intake, dan uur gewone intake. Dan nog half uur met een extra persoon erbij <= die drie achter elkaar vind ik wat overdreven zeg maar. Doe dan half uur tel intake, langere gewone intake of gelijk daarachter met die tweede persoon erbij.

Dat gezamenlijk bespreken snap ik dan nog wel.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:51:54 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128754635
Ah ok, das waar ja
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:13:33 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128755322
Owja ik had gevraagd om een mannelijke therapeut. Blijkt er maar eentje te werken die ook maar 1 dag in de week werkt :') Dus wachttijd erg lang. Dus aangegeven dat dat dan maar geen noodzaak is.
pi_128756192
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Kan, maar hoeft niet. Ik heb dat ook een tijdje gehad. Veel mensen hebben soms van dat soort gedachten die je eigenlijk niet "mag" hebben. Kunnen ook andere dingen zijn die heel bizar zijn. Bijv dat je gewoon met iemand staat te praten en denkt: zal ik hem eens neerslaan? Ofzo
Hoeft niks te betekenen, maar het kan wel. Als je je er zorgen over maakt dat je het echt
gaat doen dan moet je er ff hulp bij inschakelen. Maar als het niks betekent zou ik t lekker laten gaan en er niet teveel op focussen. Het hielp mij toen wel om te horen dat meer mensen wel eens zoiets denken.
Dit denk ik dus ook, ik denk niet dat het veel voorstelt. Heb wel per DM een leuke 'lead' gekregen en ga er even over lezen.
Ik vond het alleen wat frappant dat ik zulke gedachtes had/heb af en toe.

@ Lex: Ik voel me niet depressief, maar dat betekent niet dat alles dus ok is, het is allemaal best wel onder controle nu, ik maak me er allemaal niet zo druk om ;)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:41:58 #40
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128756347
Ik kan op 2 augustus er weer heen. Het is pas over een paar weken wegens vakantie. Ik zou eigenlijk ook eens op vakantie willen. Ik ben al 11 jaar niet meer op vakantie geweest. Het is jammer dat ik het eigenlijk niet durf, ook niet met een groep mensen. Eigenlijk om dezelfde reden dat ik nog bij mijn ouders woon en niet bij andere studenten op een kamer.

Ik heb vanochtend trouwens een migraine aanval gehad. Het is gelukkig nu wat geleidelijk aan weggetrokken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128756818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yes, ben net wakker. Heb eigenlijk de gehele nacht wakker gelegen. De gehele nacht..

Misschien een uur of wat geslapen. Mijn hart ging als een gek tekeer, (en dat terwijl ik hart medicatie gebruikte om een lagere hartslag te krijgen). Damn.. op een gegeven moment leek dat ding echt uit mijn chest te knallen en wou ik een dokter bellen want ik liep me toch te zweten.

Ik ben atm, angstig als de pest. Dat belletje voelt nu al weer als een 'vage droom'. ;( Het voelt niet werkelijk..
Probeer wanneer je hart zo tekeer gaat te letten op je ademhaling. Door kalmte aan te brengen in je ademhaling breng je ook je hart kalmte. Adem rustig en diep in, zodat je voldoende zuurstof aanbrengt. Door je goed te focussen op je adem ontneem je ook de aandacht voor je angsten, wat in zo'n geval als dit wel gewenst is.

En bel in het geval van hartproblemen (dit was een probleem) i.c.m. medicatie ALTIJD je dokter, dag of nacht! o|O

Even in het kort: hoe sta je nu tegenover je ex, en dat belletje?
pi_128757205
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit denk ik dus ook, ik denk niet dat het veel voorstelt. Heb wel per DM een leuke 'lead' gekregen en ga er even over lezen.
Ik vond het alleen wat frappant dat ik zulke gedachtes had/heb af en toe.

@ Lex: Ik voel me niet depressief, maar dat betekent niet dat alles dus ok is, het is allemaal best wel onder controle nu, ik maak me er allemaal niet zo druk om ;)
Op z'n tijd popt er bij mij ook nog wel eens zo'n gedachte op. No problem. :s) Ik merk duidelijk dat het nog een restant is van de gedachtepatronen die zijn ontstaan tijdens m'n depressie.

Sinds m'n depressie over is ben ik aan de slag gegaan om mezelf opnieuw te trainen, m'n hersenen te herstructeren, zodat m'n gedachtepatronen m'n nieuwe richting zouden ondersteunen. Daar merkte ik dat dit soort uitschieters soms te pas en te onpas opkwamen, bijna als het geluid van een kat in de zak (nooit in het echt gehoord, hoor! :P).

Wat dat betreft zijn de hersenen goed te vergelijken met een spier: gebruik je ze niet, dan krimpen ze en atrofiëren ze uiteindelijk. Wat spieren natuurlijk niet willen, want die willen immers ook leven. ;)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:29:02 #43
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128758141
Iemand ervaring met sint janskruid?
pi_128759647
Was de TT al zo voordat ik deze post maakte:
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 05:06 schreef Gray het volgende:
Klinkt als een verslaving waaraan wordt toegegeven
?
pi_128761767
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Iemand ervaring met sint janskruid?
ik heb dat ooit eens een tijdje gebruikt. ik merkte volgens mij wel een positief effect, tis net een gecastreerde AD. Ben er na een tijdje mee gestopt omdat ik andere medicatie ben gaan gebruiken.
pi_128762512
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Probeer wanneer je hart zo tekeer gaat te letten op je ademhaling. Door kalmte aan te brengen in je ademhaling breng je ook je hart kalmte. Adem rustig en diep in, zodat je voldoende zuurstof aanbrengt. Door je goed te focussen op je adem ontneem je ook de aandacht voor je angsten, wat in zo'n geval als dit wel gewenst is.
Dat probeer ik, via Respiropro bijv. Allerlei oefeningen, mijn hart gaat maar als een dolle tekeer.

quote:
En bel in het geval van hartproblemen (dit was een probleem) i.c.m. medicatie ALTIJD je dokter, dag of nacht! o|O
Ik stond letterlijk op het punt afgelopen nacht de dokter te bellen want het ging niet goed. Dat ding leek echt er uit te knallen. Ik heb vaker hart issues gehad en deze keer stond ik echt te trillen in mijn bed. Zo'n enorm kut gevoel.

Je bent rustig, je hart tikts als een dolle, het is in de midden van de nacht, je hebt niks te doen de dag er na, je hebt een propranolollete genomen om je bloeddruk en hartslag te verlagen, en mijn hart gaat als een gek te keer. Dan sluipt de angst er ook in om te gaan slapen.

quote:
Even in het kort: hoe sta je nu tegenover je ex, en dat belletje?
Eerlijkheidshalve?

Ik voel dat er in de toekomst weer kansen zijn.
Ik merk dat ze jaloers is dat ik nieuwe vrienden heb gemaakt.
Volgens mij weet dat ze ik loop te flikflooien met een andere dame (zelfde nationaliteit, dat zint haar sowieso niet)
Ze speelt duidelijk op mijn soft spots in (mijn ex heeft het het moeilijk maar aan de andere kant doet het weer goed, op die manier medeleven proberen op te wekken via mijn kant).
De jaloezie die ik merkte kan er wel eens weer voor zorgen dat ze weer flink gaat feesten.
Ze was erg emotioneel toen ik zei dat ik onze periode in NL wil vergeten omdat die periode fantastisch (aldus haarzelf) was, en het pas daarna volledig mis ging (knopje om).
Ik weet niet of het belletje nu goed of slecht is geweest. Ik ben verslaafd aan haar stem, ik ben verslaafd aan haar lach. Ze is echt een verslaving, ik heb dat nog nooit bij iemand anders gehad (vrienden of relaties).

Mijn rikketik loopt op dit moment niet goed. :'( Ik ben bang voor komende nacht.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128762526
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef Gray het volgende:
Was de TT al zo voordat ik deze post maakte:

[..]

?
Volgens mij wel :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128762892
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat probeer ik, via Respiropro bijv. Allerlei oefeningen, mijn hart gaat maar als een dolle tekeer.
[..]
Ben je niet meer verslaafd aan het (onbewust) saboteren van jezelf, situaties waarvan je weet dat het je ellende gaat brengen creeeren omdat dat is wat je kent? Je 'veilig' in voelt?

Is je hart niet alvast bang aan het zijn omdat je fysiologie al aanvoelt wat je jezelf (weer) aan gaat doen?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 16:59:00 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128763553
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik voel dat er in de toekomst weer kansen zijn.

:(
pi_128763798
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ben je niet meer verslaafd aan het (onbewust) saboteren van jezelf, situaties waarvan je weet dat het je ellende gaat brengen creeeren omdat dat is wat je kent? Je 'veilig' in voelt?
Yep. Masochistic gedrag helaas. Die relatie met haar was zo'n whirlwind, zo'n drama, zo'n hoge top en zo veel kuttigheid. Ze is qua looks de mindere .. maar ik smelt voor haar. :'(

quote:
Is je hart niet alvast bang aan het zijn omdat je fysiologie al aanvoelt wat je jezelf (weer) aan gaat doen?
Ik denk dat ik intern fysiek inderdaad al aanvoel dat ik de verkeerde kant op kan gaan ;(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128763806
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:(
Er was een moment van butterflies yes.. : (
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128764097
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Yep. Masochistic gedrag helaas. Die relatie met haar was zo'n whirlwind, zo'n drama, zo'n hoge top en zo veel kuttigheid. Ze is qua looks de mindere .. maar ik smelt voor haar. :'(

Ik denk dat ik intern fysiek inderdaad al aanvoel dat ik de verkeerde kant op kan gaan ;(
Je maakt jezelf liever kapot dan dat je waar je werkelijk mee zit onder ogen komt?

Begrijpelijk hor, het is ook geen verwijt oid, het is alleen zo verdomde zonde.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:20:11 #53
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128764276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Er was een moment van butterflies yes.. : (
Heb je de dokter al gebeld?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:21:16 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128764313
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Er was een moment van butterflies yes.. : (
Doe eens niet! :(

Daarbij vind ik dan, dat als je op die manier over je ex denkt.. dat je het uit moet maken met je vriendin.. want ondanks dat ze het misschien allemaal wel begrijpt enzo, dat het niet eerlijk is tegenover haar.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:28:47 #55
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128764568
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Er was een moment van butterflies yes.. : (
Daarom zodra je je spullen terug hebt al het contact verbreken.
Ze is niet goed voor je en dat weet je zelf ook heel erg goed.
Wil je er uit komen zodat je verder kunt dan zal ze helemaal uit je leven moeten verdwijnen.
pi_128764989
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Daarom zodra je je spullen terug hebt al het contact verbreken.
Ze is niet goed voor je en dat weet je zelf ook heel erg goed.
Wil je er uit komen zodat je verder kunt dan zal ze helemaal uit je leven moeten verdwijnen.
Het zijn niet 'dat' soort butterflies. Gewoon van oude wrok gevoelens. Het is nog niet volledig verwerkt. Maar ik krijg nu wel wat centen terug.

Kansen met ex zijn 0.0%, maar ik wil ook niet terug. Die dumpt me weer net zo snel als ze merkt dat ik weer in de stront komt te zitten. Daarbij komt nog eens dat ik er echt niks mee wil. Ja, intern heb je dat kut gevoel van butterflies maar niet de normale butterflies, en daarom ga ik ook straks EMDR therapie volgen, zodat ik alles echt kan gaan verwerken. Butterflies met een borderliner zijn een soort van drugs verslaving. You know it's not good for you, but it's hard to get away from.

Wil ik mijn sociale kring vernietigen, moet ik terug gaan naar mijn ex. Want dan ben ik echt iedereen kwijt :) En mijn ex krijg ik er ook niet voor terug.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:46:17 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128765144
Om wat voor spullen en hoeveel geld gaat t eig?
pi_128765596
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Om wat voor spullen en hoeveel geld gaat t eig?
Boeken, kleding, alles bij elkaar 4 cijfers.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128765693
Bedankt voor alle schoppen btw :). Die gaan allemaal mee :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:00:09 #60
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128765746
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het zijn niet 'dat' soort butterflies. Gewoon van oude wrok gevoelens. Het is nog niet volledig verwerkt. Maar ik krijg nu wel wat centen terug.

Kansen met ex zijn 0.0%, maar ik wil ook niet terug. Die dumpt me weer net zo snel als ze merkt dat ik weer in de stront komt te zitten. Daarbij komt nog eens dat ik er echt niks mee wil. Ja, intern heb je dat kut gevoel van butterflies maar niet de normale butterflies, en daarom ga ik ook straks EMDR therapie volgen, zodat ik alles echt kan gaan verwerken. Butterflies met een borderliner zijn een soort van drugs verslaving. You know it's not good for you, but it's hard to get away from.

Wil ik mijn sociale kring vernietigen, moet ik terug gaan naar mijn ex. Want dan ben ik echt iedereen kwijt :) En mijn ex krijg ik er ook niet voor terug.
Oh ok, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je weer een kans zag op een toekomst met haar.
pi_128765976
Afspraak met de psychotherapeut vergeten. :')
Rustig aan.
pi_128766218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh ok, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je weer een kans zag op een toekomst met haar.
Ik voelde dat voor een fling-moment. Niet meer, niet minder. Ik had nooit verwacht dat het een relatief normaal gesprek zou zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128766561
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
Afspraak met de psychotherapeut vergeten. :')
"echt" vergeten? of wou je niet :)?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:25:01 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128766657
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh ok, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je weer een kans zag op een toekomst met haar.
Dat dacht ik ook ja :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:

Boeken, kleding, alles bij elkaar 4 cijfers.
Hmm dat is wel een groot bedrag. Had anders zoiets gehad van "laat het achter je en verbreek het contact"
Al is het natuurlijk even afwachten hoe en wat ze daadwerkelijk gaat doen. Ken de verhalen van terugbetalen en uiteindelijk toch niets zien ervan.
pi_128766867
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja :o

[..]

Hmm dat is wel een groot bedrag. Had anders zoiets gehad van "laat het achter je en verbreek het contact"
Al is het natuurlijk even afwachten hoe en wat ze daadwerkelijk gaat doen. Ken de verhalen van terugbetalen en uiteindelijk toch niets zien ervan.
Feit is ook, laatste telefoon babbel met haar was in April waar ze me de huid volledig heeft volgescholden. Die 'laatste' herinnering is nu wel langzaam aan het wegebben, dat is ook wel wat.

En het gaat eigenlijk ook niet helemaal om het geld maar ook om het gevoel van, het is gewoon van mij, dan mag ik het toch terug vragen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128766947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

"echt" vergeten? of wou je niet :)?
Nee echt vergeten.
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:33:10 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128766953
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:30 schreef sitting_elfling het volgende:

Feit is ook, laatste telefoon babbel met haar was in April waar ze me de huid volledig heeft volgescholden. Die 'laatste' herinnering is nu wel langzaam aan het wegebben, dat is ook wel wat.

En het gaat eigenlijk ook niet helemaal om het geld maar ook om het gevoel van, het is gewoon van mij, dan mag ik het toch terug vragen?
Het is ook hartstikke mooi dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Dat sowieso ;)

Ow absoluut. Je moet het zeker proberen. Zeker met zulke grote bedragen. Maar wat ik zei, soms is het beter om het gewoon te laten voor wat het is om al het gezeik eromheen niet te krijgen.
Dus ik hoop gewoon op het beste :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:35:09 #68
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128767034
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

ik heb dat ooit eens een tijdje gebruikt. ik merkte volgens mij wel een positief effect, tis net een gecastreerde AD. Ben er na een tijdje mee gestopt omdat ik andere medicatie ben gaan gebruiken.
Ik zal het eens voordragen aan mijn psychiater, mocht die me AD voorschrijven. Gebruik namelijk toch liever natuurlijke producten dan die chemische troep van de farmaceutische industrie. Maar liever natuurlijk gewoon helemaal niks, want wil niet afhankelijk van een middel worden.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:17:22 #69
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128770241
Wie heeft hier meer ervaring met dat mensen na hun 18de niet meer pesten? Ik geloof persoonlijk niet dat mensen dan niet meer pesten, omdat ik ook na mijn 18de nog verscheidene keren heb meegemaakt dat mensen raar tegen me deden. Natuurlijk niet meer slaan en schoppen, maar wel buiten de groep houden en me vreemd vinden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:23:12 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128770400
Ik word ook af en toe buiten de groep gehouden of vreemd gevonden. dat hebben we allemaal. En soms is dat ook klote.
Maar dat noem ik geen pesten of treteren. Dat is gewoon het simpele feit dat niet iedereen met elkaar op kan trekken. En dat hoeft ook niet.
pi_128771563
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is ook hartstikke mooi dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Dat sowieso ;)

Ow absoluut. Je moet het zeker proberen. Zeker met zulke grote bedragen. Maar wat ik zei, soms is het beter om het gewoon te laten voor wat het is om al het gezeik eromheen niet te krijgen.
Dus ik hoop gewoon op het beste :)
Ik mag na 8 augustus (dan begin EMDR) met haar geen contact meer hebben, anders snijd ik mezelf in de vingers met EMDR therapie. Mijn 'peut en de arts hebben al gezegd. Op het moment dat je begint, mag je geen contact meer hebben. Anders heeft het nul comma nul zin :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128771677
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Wie heeft hier meer ervaring met dat mensen na hun 18de niet meer pesten? Ik geloof persoonlijk niet dat mensen dan niet meer pesten, omdat ik ook na mijn 18de nog verscheidene keren heb meegemaakt dat mensen raar tegen me deden. Natuurlijk niet meer slaan en schoppen, maar wel buiten de groep houden en me vreemd vinden.
Dat heet toch (beetje raar misschien) gewoon het leven?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128771715
Gray check DM! :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128773553
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat probeer ik, via Respiropro bijv. Allerlei oefeningen, mijn hart gaat maar als een dolle tekeer.
[..]

Ik stond letterlijk op het punt afgelopen nacht de dokter te bellen want het ging niet goed. Dat ding leek echt er uit te knallen. Ik heb vaker hart issues gehad en deze keer stond ik echt te trillen in mijn bed. Zo'n enorm kut gevoel.

Je bent rustig, je hart tikts als een dolle, het is in de midden van de nacht, je hebt niks te doen de dag er na, je hebt een propranolollete genomen om je bloeddruk en hartslag te verlagen, en mijn hart gaat als een gek te keer. Dan sluipt de angst er ook in om te gaan slapen.
Hmmm, dan zou ik naast op regelmatige basis kalmte maken in jezelf zeker ook professionele hulp erbij blijven gebruiken. In de vorm van therapie en medicatie, om gericht tot de kern te komen van de oorzaak en het proces zo vloeiend mogelijk te maken. De inwerkingen van de traumatische relatie met je ex op je psyche uiten zich in mogelijk gevaarlijke fysieke complicaties. Bovendien belemmert het je in je huidige leven, wat extra stress meebrengt.

Ik vind dit dusdanig ernstig dat ik niet durf te zeggen dat je met mindfulness meditatie alleen dit overkomen gaat.

quote:
[..]

Eerlijkheidshalve?

Ik voel dat er in de toekomst weer kansen zijn.
Ik merk dat ze jaloers is dat ik nieuwe vrienden heb gemaakt.
Volgens mij weet dat ze ik loop te flikflooien met een andere dame (zelfde nationaliteit, dat zint haar sowieso niet)
Ze speelt duidelijk op mijn soft spots in (mijn ex heeft het het moeilijk maar aan de andere kant doet het weer goed, op die manier medeleven proberen op te wekken via mijn kant).
De jaloezie die ik merkte kan er wel eens weer voor zorgen dat ze weer flink gaat feesten.
Ze was erg emotioneel toen ik zei dat ik onze periode in NL wil vergeten omdat die periode fantastisch (aldus haarzelf) was, en het pas daarna volledig mis ging (knopje om).
Ik weet niet of het belletje nu goed of slecht is geweest. Ik ben verslaafd aan haar stem, ik ben verslaafd aan haar lach. Ze is echt een verslaving, ik heb dat nog nooit bij iemand anders gehad (vrienden of relaties).
Ik lees in je tekst dat je errugens nog hoop hebt dat het weer goedkomt, zelfs al is het maar omdat je onbewust denkt dat het je huidige situatie verbeteren zal. Ik lees echter geen liefde, van beide kanten niet. Het is prima geweest dat je belde, niets om extra zorgen aan te verbinden. Al denk ik niet dat het verstandig is als je weer wat aangaat met d'r. Maar ik ben geen helderziende, dus alles kan. Maar bekijk je gevoel goed, evenals haar woorden en daden. Toen en nu. Wat zegt je water?

quote:
Mijn rikketik loopt op dit moment niet goed. :'( Ik ben bang voor komende nacht.
Neem wat in indien nodig (niet teveel uiteraard) en blijf je focussen op je adem. Bekijk anders ook even je opties om te bellen met een arts, of een hulplijn (bestaan die nog?). Soms helpt het al heel wat als je even iemand hebt die naar je luistert, zelfs al (of juist) is het een vreemde.

Heb vertrouwen, het komt goed. :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Volgens mij wel :)
Ha, dat was me niet eens opgevallen! :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:37:46 #75
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128773614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Cue_ het volgende:
Ik word ook af en toe buiten de groep gehouden of vreemd gevonden. dat hebben we allemaal. En soms is dat ook klote.
Maar dat noem ik geen pesten of treteren. Dat is gewoon het simpele feit dat niet iedereen met elkaar op kan trekken. En dat hoeft ook niet.
Maar ik heb over het algemeen geen goede contact met mensen. Ik maak eigenlijk ook nooit wat leuks mee. Ik onderneem verder ook niks, ik ga niet op vakantie enzo. Ik wil niet iets in mijn eentje gaan doen, want dat vind ik niks aan. Omdat ik niks doe heb ik niks te vertellen en krijg ik geen goede contact met mensen.
Ik hang er altijd maar een beetje bij en ik heb nooit het gevoel dat ik echt betrokken word bij de groep.
Het is meer een vicieuze cirkel geworden waar ik lastig uit kan, omdat ik sowieso niet durf om met groepen mensen op te trekken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128773616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Cue_ het volgende:
Ik word ook af en toe buiten de groep gehouden of vreemd gevonden. dat hebben we allemaal. En soms is dat ook klote.
Maar dat noem ik geen pesten of treteren. Dat is gewoon het simpele feit dat niet iedereen met elkaar op kan trekken. En dat hoeft ook niet.
Ik noem dat eigenlijk het 'leven'. Je hebt nu eenmaal altijd figuren in de wereld die je een enorme lul vinden, dat hoort er nu eenmaal bij. Gelukkig hebben we daarin zelf de keuze :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:40:53 #77
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128773767
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik noem dat eigenlijk het 'leven'. Je hebt nu eenmaal altijd figuren in de wereld die je een enorme lul vinden, dat hoort er nu eenmaal bij. Gelukkig hebben we daarin zelf de keuze :)
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik heb het idee dat het bij mij veel vaker gebeurd dan bij andere mensen. Ergens wel logisch aangezien ik dezelfde eigenschappen nog heb.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128773943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar ik heb over het algemeen geen goede contact met mensen. Ik maak eigenlijk ook nooit wat leuks mee. Ik onderneem verder ook niks, ik ga niet op vakantie enzo. Ik wil niet iets in mijn eentje gaan doen, want dat vind ik niks aan. Omdat ik niks doe heb ik niks te vertellen en krijg ik geen goede contact met mensen.
Ik hang er altijd maar een beetje bij en ik heb nooit het gevoel dat ik echt betrokken word bij de groep.
Het is meer een vicieuze cirkel geworden waar ik lastig uit kan, omdat ik sowieso niet durf om met groepen mensen op te trekken.
Je onderneemt niks, dus gaat er ook niks gebeuren.

Ga ondernemen, dan gaan er ook dingen gebeuren! Ga alleen op vakantie, dan gaan mensen je echt aanspreken op het feit dat je dus alleen bent en gaan mensen zich afvragen, gast, hoe gaat het er mee?

je komt er echt niet uit als je niet gaat ondernemen! :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:44:24 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128773951
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar ik heb over het algemeen geen goede contact met mensen. Ik maak eigenlijk ook nooit wat leuks mee. Ik onderneem verder ook niks, ik ga niet op vakantie enzo. Ik wil niet iets in mijn eentje gaan doen, want dat vind ik niks aan. Omdat ik niks doe heb ik niks te vertellen en krijg ik geen goede contact met mensen.
Ik hang er altijd maar een beetje bij en ik heb nooit het gevoel dat ik echt betrokken word bij de groep.
Het is meer een vicieuze cirkel geworden waar ik lastig uit kan, omdat ik sowieso niet durf om met groepen mensen op te trekken.
het is ook een vicueuze cirkel. En alleen jij kan er wat aan doen. en wat die dingen zijn... dat hebben we onlangs hier al in t topic besproken.
Je moet niet wachten totdat iemand anders je op sleeptouw neemt, want dat gaat niet gebeuren. (en nee dat ligt niet persee aan jou, dat heet de volwassen wereld)
pi_128774113
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Hmmm, dan zou ik naast op regelmatige basis kalmte maken in jezelf zeker ook professionele hulp erbij blijven gebruiken. In de vorm van therapie en medicatie, om gericht tot de kern te komen van de oorzaak en het proces zo vloeiend mogelijk te maken. De inwerkingen van de traumatische relatie met je ex op je psyche uiten zich in mogelijk gevaarlijke fysieke complicaties. Bovendien belemmert het je in je huidige leven, wat extra stress meebrengt.

Ik vind dit dusdanig ernstig dat ik niet durf te zeggen dat je met mindfulness meditatie alleen dit overkomen gaat.
Ik begin blijer en blijer te worden dat ik toch echt die EMDR therapie heb die straks eindelijk gaat beginnen :) Ben skeptisch maar toch. Ik denk overigens dat mindfulness met name de zware dalen wat heeft weten te verminderen met rationeel denk vermogen.

quote:
Ik lees in je tekst dat je errugens nog hoop hebt dat het weer goedkomt, zelfs al is het maar omdat je onbewust denkt dat het je huidige situatie verbeteren zal. Ik lees echter geen liefde, van beide kanten niet. Het is prima geweest dat je belde, niets om extra zorgen aan te verbinden. Al denk ik niet dat het verstandig is als je weer wat aangaat met d'r. Maar ik ben geen helderziende, dus alles kan. Maar bekijk je gevoel goed, evenals haar woorden en daden. Toen en nu. Wat zegt je water?
Mijn water zegt; "has bad written allll over it". Niet doen, niet verstandig. Overigens heb ik na dat telefoontje al helemaal niks meer van d'r gehoord terwijl ze me nog wat zou sturen. Begint het al weer? We zullen zien.

quote:
Neem wat in indien nodig (niet teveel uiteraard) en blijf je focussen op je adem. Bekijk anders ook even je opties om te bellen met een arts, of een hulplijn (bestaan die nog?). Soms helpt het al heel wat als je even iemand hebt die naar je luistert, zelfs al (of juist) is het een vreemde.
Ik heb het nummer er in staan. Ik weet niet of je het fysieke gevoel kent. Maar het is echt heel apart. Het is alsof je hart aanvoelt als een opgevoerde brommer die niet stopt. En steeds dat beetje sneller gaat. En of je nu gaat slapen of niet, het maakt geen reet uit. Dat ding tikt continu maar door. Nu tikt hij bij iedereen natuurlijk door, maar ik hoor(!) het continu. Vinger tegen mijn neus? Tik tik tik .. je voelt en hoort het gewoon ..

quote:
Heb vertrouwen, het komt goed. :*
Daarom post ik hier :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:50:32 #81
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128774191
Mooie doorbraak s_e ^O^

Het klinkt ook alsof je meer zin hebt in de toekomst :P
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:58:15 #82
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128774578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je onderneemt niks, dus gaat er ook niks gebeuren.

Ga ondernemen, dan gaan er ook dingen gebeuren! Ga alleen op vakantie, dan gaan mensen je echt aanspreken op het feit dat je dus alleen bent en gaan mensen zich afvragen, gast, hoe gaat het er mee?

je komt er echt niet uit als je niet gaat ondernemen! :)
Ik denk het niet. Ik ben wel eens op vakantie geweest en toen gingen mensen mij ook treiteren, terwijl ze me niet eens kenden.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

het is ook een vicueuze cirkel. En alleen jij kan er wat aan doen. en wat die dingen zijn... dat hebben we onlangs hier al in t topic besproken.
Je moet niet wachten totdat iemand anders je op sleeptouw neemt, want dat gaat niet gebeuren. (en nee dat ligt niet persee aan jou, dat heet de volwassen wereld)
Ik wil eigenlijk de garantie hebben dat mensen me niet gaan treiteren als ik alleen ergens naartoe ga. Ik wil wel op vakantie met een groep, maar dan moet ik van tevoren zeker weten dat ze me niet gaan treiteren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:04:29 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128774949
Doe garantie ga je nooit krijgen. Maar treiteren... die kans os zeer klein.
Dat je niet met iedereen een klik zal hebben, dat je niet bij iedereen aansluiting zal vinen en dat je soms een dag allen doorbrengt. Ja dat zal vast gebeuren, maar dat ia normaal.

Maar je zei onlangs eens dat je het verschrikkelijk vond dat iemand een uur lang tegen je aan t praten was.. hoe wil je dat op een groepsvakantie doen?
Want ze zullen ongewenst tegen je aan gaan lullen bv.En dan kan je je daarna niet twee uur afzonderen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:05:16 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128775003
Owja mobiele invoering vandaar de spelfouten. Sorry!
pi_128775017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik begin blijer en blijer te worden dat ik toch echt die EMDR therapie heb die straks eindelijk gaat beginnen :) Ben skeptisch maar toch. Ik denk overigens dat mindfulness met name de zware dalen wat heeft weten te verminderen met rationeel denk vermogen.
Skeptisch zijn is prima, want dan kan je eventueel snel aanpassen. Ik hoop dat het je verder helpt iig. :)

quote:
[..]

Mijn water zegt; "has bad written allll over it". Niet doen, niet verstandig. Overigens heb ik na dat telefoontje al helemaal niks meer van d'r gehoord terwijl ze me nog wat zou sturen. Begint het al weer? We zullen zien.
Het zou me weinig verbazen wanneer dit óf weer een spelletje is van d'r, óf een opvlieging, een oprechte wellicht, maar desalniettemin een opvlieging. Die even snel kan veranderen als het kwam. Blijf waakzaam iig.

quote:
[..]

Ik heb het nummer er in staan. Ik weet niet of je het fysieke gevoel kent. Maar het is echt heel apart. Het is alsof je hart aanvoelt als een opgevoerde brommer die niet stopt. En steeds dat beetje sneller gaat. En of je nu gaat slapen of niet, het maakt geen reet uit. Dat ding tikt continu maar door. Nu tikt hij bij iedereen natuurlijk door, maar ik hoor(!) het continu. Vinger tegen mijn neus? Tik tik tik .. je voelt en hoort het gewoon ..
Zeker. Klinkt als een paniekaanval, maar meer een chronische. Alsof je continu adrenaline in je lijf hebt, klaar om te vechten of vluchten. Probleem is dat er niets wezenlijks is om te bevechten of een plek om naar te vluchten. Het gevaar zit in je hoofd, en die neem je overal mee naartoe. Er zit niet heel veel anders op dan het doormaken. Je eraan overgeven als het ware. Anders ga je je opwinden om het opgewonden zijn.

quote:
[..]

Daarom post ik hier :)
Top! ^O^
pi_128775356
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Cue_ het volgende:
Doe garantie ga je nooit krijgen. Maar treiteren... die kans os zeer klein.
Dat je niet met iedereen een klik zal hebben, dat je niet bij iedereen aansluiting zal vinen en dat je soms een dag allen doorbrengt. Ja dat zal vast gebeuren, maar dat ia normaal.

Maar je zei onlangs eens dat je het verschrikkelijk vond dat iemand een uur lang tegen je aan t praten was.. hoe wil je dat op een groepsvakantie doen?
Want ze zullen ongewenst tegen je aan gaan lullen bv.En dan kan je je daarna niet twee uur afzonderen.
Tuurlijk wel! Gewoon lekker wandelen, in je up op pad. :)

Maar idd, garantie is er niet en aansluiting vinden met iedereen is ook niet verzekerd. Maar is het waard om het niet te proberen? ;)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:15:59 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128775557
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Gewoon lekker wandelen, in je up op pad. :)

Maar idd, garantie is er niet en aansluiting vinden met iedereen is ook niet verzekerd. Maar is het waard om het niet te proberen? ;)
Ja soms, maar soms zit je gewoon langere tijd met elkaar opgescheept. simple as that.

Mijn punt is vooral dat je je ook sociaal dient aan te passen.. het zal niet altijd zo gaan als dat je zou willen. Flexibiliteit is gewenst en ook een sociale aanpassing.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:16:57 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128775620
Proberen is zeker niet verkeerd. Maar vind wel dat je van te voren moet weten wat je beetje kan verwachten enzo ;)
pi_128777118
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Het zou me weinig verbazen wanneer dit óf weer een spelletje is van d'r, óf een opvlieging, een oprechte wellicht, maar desalniettemin een opvlieging. Die even snel kan veranderen als het kwam. Blijf waakzaam iig.

Je hoort tijdens het pilsje meer! :D :) Dat gaat ook een stuk gemakkelijker worden om alles even haar fijn uit te leggen.

quote:
Zeker. Klinkt als een paniekaanval, maar meer een chronische. Alsof je continu adrenaline in je lijf hebt, klaar om te vechten of vluchten. Probleem is dat er niets wezenlijks is om te bevechten of een plek om naar te vluchten. Het gevaar zit in je hoofd, en die neem je overal mee naartoe. Er zit niet heel veel anders op dan het doormaken. Je eraan overgeven als het ware. Anders ga je je opwinden om het opgewonden zijn.
Echt! Dit dus! Het kan nergens heen. Ik krijg het dus ook niet 'afgeschud' En die medicatie, oxazepam etc. werkt ook niet. Ik heb het vaker gehad maar nog nooit zo ernstig als nu. Het kwam altijd op momenten dat ik geen fuck uitvoerde.

Het is een bizar kut gevoel. Ik wil het weg hebben. Ik moet bijv. ook continu naar de WC. Ik houd geen vocht binnen. Het gaat er linea recta door. En ik ga me zo weer in de nacht bevinden .. en dan gaat het licht uit, en dan doen we de laptop uit.

En dan hoor je ..

tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik .....
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128777323
(Voor de ouderen onder ons) wie vond volwassen worden eigenlijk wel leuk?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:52:06 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128777499
Nouja zo oud ben ik nog niet, maar heb er totaal gen problemen mee. Heb het altijd wel lekker gevonden. Eenmaal de 22 vond ik t leven pas echt leuk worden
pi_128777706
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je hoort tijdens het pilsje meer! :D :) Dat gaat ook een stuk gemakkelijker worden om alles even haar fijn uit te leggen.
Cool. :)

quote:
[..]

Echt! Dit dus! Het kan nergens heen. Ik krijg het dus ook niet 'afgeschud' En die medicatie, oxazepam etc. werkt ook niet. Ik heb het vaker gehad maar nog nooit zo ernstig als nu. Het kwam altijd op momenten dat ik geen fuck uitvoerde.

Het is een bizar kut gevoel. Ik wil het weg hebben. Ik moet bijv. ook continu naar de WC. Ik houd geen vocht binnen. Het gaat er linea recta door. En ik ga me zo weer in de nacht bevinden .. en dan gaat het licht uit, en dan doen we de laptop uit.

En dan hoor je ..

tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik .....
Hmmm, misschien kan het proberen te zien als metronoom? ;) Ik weet van mezelf dat het tikken van de regen me kalmeert, evenals het ritme van m'n ademhaling én m'n hartslag. :)
pi_128777780
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef sitting_elfling het volgende:
(Voor de ouderen onder ons) wie vond volwassen worden eigenlijk wel leuk?
Ik weet niet waar je het over hebt. :+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:00:54 #94
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128778059
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Cue_ het volgende:
Doe garantie ga je nooit krijgen. Maar treiteren... die kans os zeer klein.
Dat je niet met iedereen een klik zal hebben, dat je niet bij iedereen aansluiting zal vinen en dat je soms een dag allen doorbrengt. Ja dat zal vast gebeuren, maar dat ia normaal.

Maar je zei onlangs eens dat je het verschrikkelijk vond dat iemand een uur lang tegen je aan t praten was.. hoe wil je dat op een groepsvakantie doen?
Want ze zullen ongewenst tegen je aan gaan lullen bv.En dan kan je je daarna niet twee uur afzonderen.
Het kan over het algemeen inderdaad zo zijn dat de kans op treiteren zeer klein is, maar ik trek dat soort gedragingen gewoon aan ofzo, zelfs als ik helemaal niets doe.
Ik vind het ook geen probleem dat ik met sommigen geen klik heb en ik eis ook niet dat ik met iedereen een klik heb.
Ik heb over het algemeen met niemand een klik. Ik hang er altijd maar een beetje bij, ik kan nergens over meepraten en dat vind ik vervelend. Daar wil ik eens een keer verandering in zien. Daar staat wel iets tegenover trouwens. Ik heb het probleem dat ik vind dat mensen niet oprecht zijn tegen mij. Ik kan heel moeilijk helemaal full power gaan richting mensen, omdat ik uit ervaring weet dat dat wel eens heel erg verkeerd uit kan pakken.
Met groepsvakanties kan er misschien iets geregeld worden. Misschien kan ik gewoon vertellen dat ik wat problemen heb en dat ze daar rekening mee moeten houden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128778310
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het kan over het algemeen inderdaad zo zijn dat de kans op treiteren zeer klein is, maar ik trek dat soort gedragingen gewoon aan ofzo, zelfs als ik helemaal niets doe.
Ik vind het ook geen probleem dat ik met sommigen geen klik heb en ik eis ook niet dat ik met iedereen een klik heb.
Ik heb over het algemeen met niemand een klik. Ik hang er altijd maar een beetje bij, ik kan nergens over meepraten en dat vind ik vervelend. Daar wil ik eens een keer verandering in zien. Daar staat wel iets tegenover trouwens. Ik heb het probleem dat ik vind dat mensen niet oprecht zijn tegen mij. Ik kan heel moeilijk helemaal full power gaan richting mensen, omdat ik uit ervaring weet dat dat wel eens heel erg verkeerd uit kan pakken.
Met groepsvakanties kan er misschien iets geregeld worden. Misschien kan ik gewoon vertellen dat ik wat problemen heb en dat ze daar rekening mee moeten houden.
Als ik jou zo hoor denk ik echt dat groepstherapie voor jou wonderen gaat verichten! :) Mensen die sociaal gezien misschien nog wel minder ontwikkeld zijn. Ik denk dat dat wel eens een stimulans kan zijn.

Ik ben bewust uit dit soort groepen gehouden bijv.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:06:43 #96
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128778362
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik ben wel eens op vakantie geweest en toen gingen mensen mij ook treiteren, terwijl ze me niet eens kenden.

[..]

Ik wil eigenlijk de garantie hebben dat mensen me niet gaan treiteren als ik alleen ergens naartoe ga. Ik wil wel op vakantie met een groep, maar dan moet ik van tevoren zeker weten dat ze me niet gaan treiteren.
Treiteren is van alle leeftijden, maar komt op latere leeftijd minder voor. Idem voor mensen bewust buitensluiten.

Ik snap je gevoel wel trouwens. Dat je die garantie kon krijgen. Maar helaas kan dat niet, al zou ik t je van harte gunnen.

Groepsreis lijkt me kut trouwens. Ik ben soms stiksjaggerijnig, dan wil ik geen mensen moeten zien. Ik ben alleen op reis geweest. Dat was heel fijn, maar wel soms eenzaam, zeker omdat ik de hele reis misselijk was. Maar doordat ik alleen was voelde ik me zo vrij en sterk, dat was heerlijk!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:07:36 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128778411
Je laatste zin vind ik zeer goed!

Mbt erbij staan. Ja dat is soms lastig. Heb ik ook wel. Je zal daarbij moeten leren om echt zelf inititatief te nemen en je er zelf in te mnegen. en ja dat is soms fuvked up moeilijk. Ik heb het ook moeten leren. Maar het s zeker te doen.
Soms heb je succes en betrekken ze je erbij en soms heb je pech en blijf je erbij hangen en voelt het weer even klote.
pi_128779058
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Cue_ het volgende:
Nouja zo oud ben ik nog niet, maar heb er totaal gen problemen mee. Heb het altijd wel lekker gevonden. Eenmaal de 22 vond ik t leven pas echt leuk worden
Ik vind het een verschrikking, omdat er blijkbaar in elke cultuur een aantal mensen een heerschende opvatting hebben geschreven over hoe iemand zich 'volwassen' moet gedragen en iedereen in de samenleving verwacht dan maar even dat we die moeten volgen :- )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:24:45 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128779414
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik vind het een verschrikking, omdat er blijkbaar in elke cultuur een aantal mensen een heerschende opvatting hebben geschreven over hoe iemand zich 'volwassen' moet gedragen en iedereen in de samenleving verwacht dan maar even dat we die moeten volgen :- )
Wat vind je precies zo erg dan? Heb je concretevoorbeelden want ik denk nu hele rare dingen erbij :+
pi_128779565
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat vind je precies zo erg dan? Heb je concretevoorbeelden want ik denk nu hele rare dingen erbij :+
Ik hou van rare dingen O+
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:28:14 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128779609
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik hou van rare dingen O+
s_e blijkbaar ook :+
pi_128779714
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

s_e blijkbaar ook :+
*O*
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:32:37 #103
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128779877
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat vind je precies zo erg dan? Heb je concretevoorbeelden want ik denk nu hele rare dingen erbij :+
Rare dingen ? :P Do tell? Ik vind het irritant dat we zo in een huisje-boompje-beestje leven worden gedrukt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:33:00 #104
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128779903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

*O*
Alles prima verder?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128779955
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Alles prima verder?
:*
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:35:00 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128780017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef sitting_elfling het volgende:

Rare dingen ? :P Do tell? Ik vind het irritant dat we zo in een huisje-boompje-beestje leven worden gedrukt.
Dat je wil krijsen als een baby als je iets niet mag pakken in de winkel of dat de buurman boos op je wordt als je staat te stoepkrijten op de stoep van buurman, of dat soort dingen.

Je wordt niet in huisje/boompje/beestje gedrukt. Het is alleen wel iets dat 'normaal' gevonden wordt omdat veel mensen toch wel wil schijnbaar, anders was die trend allang weggeweest.
Maar je wordt zeker niet verplicht of er zo ingedrukt om daaraan mee te doen vind ik.
pi_128780081
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat je wil krijsen als een baby als je iets niet mag pakken in de winkel of dat de buurman boos op je wordt als je staat te stoepkrijten op de stoep van buurman, of dat soort dingen.

Je wordt niet in huisje/boompje/beestje gedrukt. Het is alleen wel iets dat 'normaal' gevonden wordt omdat veel mensen toch wel wil schijnbaar, anders was die trend allang weggeweest.
Maar je wordt zeker niet verplicht of er zo ingedrukt om daaraan mee te doen vind ik.
Nouja.. Het ''doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'' motto zie je wel genoeg terug in ieder geval.
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:36:42 #108
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128780118
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat je wil krijsen als een baby als je iets niet mag pakken in de winkel of dat de buurman boos op je wordt als je staat te stoepkrijten op de stoep van buurman, of dat soort dingen.
Zo ben ik nog wel hoor. Behalve het krijsen als een baby :P En ik let natuurlijk wel op mijn medemens. Ik wil anderen niet tot last zijn :) :+
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:39:38 #109
103397 minthy
Lief-ish
pi_128780314
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt. :+
Dat inderdaad, over leeftijd wordt niet gesproken }:|
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:40:26 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128780363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

Nouja.. Het ''doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'' motto zie je wel genoeg terug in ieder geval.
Denk dat dat een beetje ligt aan de mensen die je om je heen hebt. Aan m'n moeders kant van de familie zie ik dat zeker terug. Bij m'n vaders kant dan weer totaal niet.
Dus in die zin heb je daar genoeg zelf in de hand
pi_128780439
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat dat een beetje ligt aan de mensen die je om je heen hebt. Aan m'n moeders kant van de familie zie ik dat zeker terug. Bij m'n vaders kant dan weer totaal niet.
Dus in die zin heb je daar genoeg zelf in de hand
Ik heb zeker genoeg zelf in mijn hand. :@
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:43:51 #112
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128780584
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb zeker genoeg zelf in mijn hand. :@
Handje uit je broek maat.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:44:28 #113
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128780621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik vind het een verschrikking, omdat er blijkbaar in elke cultuur een aantal mensen een heerschende opvatting hebben geschreven over hoe iemand zich 'volwassen' moet gedragen en iedereen in de samenleving verwacht dan maar even dat we die moeten volgen :- )
Ik vind volwassen zijn of niet echt een random inhoudsloos iets.
Doe gewoon waar jje gelukkig van wordt.

Gewoon geen aandacht besteden aan de vraag of je al dan niet volwassen bent.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128780716
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Handje uit je broek maat.
:D oO<
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:46:04 #115
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128780721
Viespeuken! Hahaha
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128781607
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat dat een beetje ligt aan de mensen die je om je heen hebt. Aan m'n moeders kant van de familie zie ik dat zeker terug. Bij m'n vaders kant dan weer totaal niet.
Dus in die zin heb je daar genoeg zelf in de hand
Maar ehm..

Begrijp jij ergens dat als jij van nature graag af en toe een beetje raar doet en je hele familie houdt dat tegen dat dat elkaar een beetje in de weg zit?
Toch iets wat ''jezelf zijn'' tegenzit zegmaar.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:03:52 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128781755
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar ehm..

Begrijp jij ergens dat als jij van nature graag af en toe een beetje raar doet en je hele familie houdt dat tegen dat dat elkaar een beetje in de weg zit?
Toch iets wat ''jezelf zijn'' tegenzit zegmaar.
Ik vind mezelf niet raar. Ik vind anderen zelden raar. Tis maar net hoe je het defineert. Iedereen is anders. En de ene persoon accepteert meer van dat anders zijn van een ander dan de andere.

Ik merk wel dat ik een mindere klik heb me de kant van m'n moeder. En dat komt deels doordat zij anders in elkaar zitten dan ik. Niets mis mee, ieder zijn ding.
pi_128781805
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet raar. Ik vind anderen zelden raar. Tis maar net hoe je het defineert. Iedereen is anders. En de ene persoon accepteert meer van dat anders zijn van een ander dan de andere.

Ik merk wel dat ik een mindere klik heb me de kant van m'n moeder. En dat komt deels doordat zij anders in elkaar zitten dan ik. Niets mis mee, ieder zijn ding.
Naja als iemand opeens naar je gaat zwaaien terwijl je hem of haar niet kent ofzo?
Dat vind je niet ''raar''? :P Het wijkt af van het gedrag van bijna alle andere individuen.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:06:54 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128781893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Naja als iemand opeens naar je gaat zwaaien terwijl je hem of haar niet kent ofzo?
Dat vind je niet ''raar''? :P Het wijkt af van het gedrag van bijna alle andere individuen.
Ja dus? Dan vind ik dat raar ja. Aan de andere kant als het een leuk persoon lijkt, vind ik het raar maar wel leuk. Dus iets positiefs.
pi_128781922
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja dus? Dan vind ik dat raar ja. Aan de andere kant als het een leuk persoon lijkt, vind ik het raar maar wel leuk. Dus iets positiefs.
Vandaag zwaaide een vrouw terug, ik moest lachen, dat vond ik erg leuk :) :P
Sommigen doen alsof ze je niet gezien hebben, andere glimlachen vriendelijk naar je, andere kijken als een sacherijnige bitch. Eerste en laatste groep het minste.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:08:15 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128781969
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vandaag zwaaide een vrouw terug, ik moest lachen, dat vond ik erg leuk :) :P
Zie! iets positiefs.
Raar is niet altijd negatief.
pi_128781988
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zie! iets positiefs.
Raar is niet altijd negatief.
Ik ben altijd raar positief :o
Mijn vorm van zelfvermaak oid... Tis niet zozeer humor maar wel leuk oid.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:11:41 #123
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128782132
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef sitting_elfling het volgende:
(Voor de ouderen onder ons) wie vond volwassen worden eigenlijk wel leuk?
Ik weiger om helemaal volwassen te worden.
En ik zie als een blok op tegen die hatelijke 30
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:16:07 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128782313
Wat is nu weer 'helemaal' volwassen :')
Ik snap dergelijke uitspraken echt niet..
pi_128782361
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik weiger om helemaal volwassen te worden.
En ik zie als een blok op tegen die hatelijke 30
Do tell why? Ik ben inmiddels een poging aan het wagen om in slaap te vallen maar vind het serieus een interessante vraag :)

Waarom kijk je er tegen op? Ik kijk eigenlijk meer op dat kantelpunt van 'jong' naar 'oud'. Dat is zo'n beetje rond de 45. Ik kijk erg op tegen het verrimpelen, etc. Maar ik denk ook niet dat ik heel oud ga worden. Ik heb nooit dat idee gehad. Lekker oud worden :'). 70? 80? 90? Heck no.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:17:46 #126
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128782389
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef Cue_ het volgende:
Wat is nu weer 'helemaal' volwassen :')
Ik snap dergelijke uitspraken echt niet..
Nou ik stuit af en toe nog wel eens op vreemde blikken als ik lichtelijk opgewonden bij bijvoorbeeld de millenium falcon van Lego sta te kwijlen. Dat soort dingen, of dat ik nog steeds naar southpark kijk enzo.
pi_128782420
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef Cue_ het volgende:
Wat is nu weer 'helemaal' volwassen :')
Ik snap dergelijke uitspraken echt niet..
Volledige zelfverantwoordelijkheid hebben? En niet meer de problemen zoeken bij een ander? Ik noem maar wat :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128782430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Do tell why? Ik ben inmiddels een poging aan het wagen om in slaap te vallen maar vind het serieus een interessante vraag :)

Waarom kijk je er tegen op? Ik kijk eigenlijk meer op dat kantelpunt van 'jong' naar 'oud'. Dat is zo'n beetje rond de 45. Ik kijk erg op tegen het verrimpelen, etc. Maar ik denk ook niet dat ik heel oud ga worden. Ik heb nooit dat idee gehad. Lekker oud worden :'). 70? 80? 90? Heck no.
Mwah je kunt redelijk fitaal beetje de 70-80er spelen, maar als je verder komt dan dat gaat het vaak wel de slechte kant op.

Ach tegelijkertijd raak je gok ik rustiger van aard... Heb je dus ook minder prikkels nodig dus dan maakt het niet uit dat je leven enorm in de slib raakt eigenlijk.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:18:36 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128782435
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou ik stuit af en toe nog wel eens op vreemde blikken als ik lichtelijk opgewonden bij bijvoorbeeld de millenium falcon van Lego sta te kwijlen. Dat soort dingen, of dat ik nog steeds naar southpark kijk enzo.
Ja dus? dat betekent toch niet dat je niet volwassen bent? Dat betekent dat je misschien wat 'rare' hobbies hebt. En tja ze vergelijken het met kinderlijk. Maar iedereen heeft nog wel dingen uit de jeugd die die leuk vindt. Jong en oud. Maakt je niet minder volwassen.
pi_128782436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou ik stuit af en toe nog wel eens op vreemde blikken als ik lichtelijk opgewonden bij bijvoorbeeld de millenium falcon van Lego sta te kwijlen. Dat soort dingen, of dat ik nog steeds naar southpark kijk enzo.
Same! :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:19:18 #131
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128782461
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Do tell why? Ik ben inmiddels een poging aan het wagen om in slaap te vallen maar vind het serieus een interessante vraag :)

Waarom kijk je er tegen op? Ik kijk eigenlijk meer op dat kantelpunt van 'jong' naar 'oud'. Dat is zo'n beetje rond de 45. Ik kijk erg op tegen het verrimpelen, etc. Maar ik denk ook niet dat ik heel oud ga worden. Ik heb nooit dat idee gehad. Lekker oud worden :'). 70? 80? 90? Heck no.
Het ouder worden, het besef dat je steeds minder tijd hebt om doelen te bereiken. Het al beginnen te merken dat je lichamelijk in sommige dingen gewoon geen 18 meer bent.
En inderdaad de steeds groter wordende "druk" van de buitenwereld om toch maar eens te gaan settelen en te gaan zorgen voor nageslacht.
pi_128782478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik weiger om helemaal volwassen te worden.
En ik zie als een blok op tegen die hatelijke 30
Daar voel je niks van ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou ik stuit af en toe nog wel eens op vreemde blikken als ik lichtelijk opgewonden bij bijvoorbeeld de millenium falcon van Lego sta te kwijlen. Dat soort dingen, of dat ik nog steeds naar southpark kijk enzo.
South Park volg ik ook nog steeds en ik kan lyrisch worden van Tom & Jerry :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:20:15 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128782506
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Volledige zelfverantwoordelijkheid hebben? En niet meer de problemen zoeken bij een ander? Ik noem maar wat :)
Denk dat dat een gedeelte is van volwassenheid ja. Maar je hoeft het niet tot op de puntjes te beheersen. Dan is het vooral een kwestie van je leven goed op een rijtje hebben.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:21:15 #134
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128782555
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Daar voel je niks van ^O^

[..]

South Park volg ik ook nog steeds en ik kan lyrisch worden van Tom & Jerry :D
Laatst was mijn achterneefje hier, en toen heb ik even een shitload aan tekenfilms binnen gehaald, de ducktales film en dat soort dingen.
Ik weet niet wie ze het leukste vond :@
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:21:54 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128782584
En dat heet gewoon sentiment.. juist een teken dat je ouder / volwassen bent ;)
pi_128782623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Laatst was mijn achterneefje hier, en toen heb ik even een shitload aan tekenfilms binnen gehaald, de ducktales film en dat soort dingen.
Ik weet niet wie ze het leukste vond :@
Geniaal toch? Ik kom de laatste tijd weer vaak bij de kinderboerderij, ik geniet daar net zo van als m'n nichtje. Misschien nog wel meer :P
Dat heeft volgens mij niet eens zoveel te maken met volwassenheid.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:24:06 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128782684
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef minthy het volgende:

[..]

Geniaal toch? Ik kom de laatste tijd weer vaak bij de kinderboerderij, ik geniet daar net zo van als m'n nichtje. Misschien nog wel meer :P
Dat heeft volgens mij niet eens zoveel te maken met volwassenheid.
Volgende week met een vriendin en haar zoontje naar de apenheul.
pi_128782714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Volgende week met een vriendin en haar zoontje naar de apenheul.
Geweldig, daar kan je me zo een dag loslaten _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128782744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Het ouder worden, het besef dat je steeds minder tijd hebt om doelen te bereiken. Het al beginnen te merken dat je lichamelijk in sommige dingen gewoon geen 18 meer bent.
En inderdaad de steeds groter wordende "druk" van de buitenwereld om toch maar eens te gaan settelen en te gaan zorgen voor nageslacht.
Is het erg als ik zeg dat ik nu (als 20iger) al merk dat ik niet meer zo vitaal ben als toen ik 18 was :D. Ik kon toen gemakkelijk nachten doorhalen, ben je jaar of 16 of 17 en je gaat de hele nacht door met een lan party ofzo :D Age of Empires 2.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:27:20 #140
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128782825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Is het erg als ik zeg dat ik nu (als 20iger) al merk dat ik niet meer zo vitaal ben als toen ik 18 was :D. Ik kon toen gemakkelijk nachten doorhalen, ben je jaar of 16 of 17 en je gaat de hele nacht door met een lan party ofzo :D Age of Empires 2.
Nee hoor, dat heb ik nu ook al, toen ik twintig was ging ik bij wijze van spreken zo vanuit de kroeg door naar mijn werk om na het werk weer de kroeg in te duiken. Nu trek ik dat echt niet meer.
pi_128782849
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Volgende week met een vriendin en haar zoontje naar de apenheul.
Mja, ik ga iets soortgelijks doen, maar dan in het dolfinarium. Laatste keer dat ik d'r was was basisschool tripje, ben benieuwd :').

Ik merk wel aan mijn oudere vrienden, de achter in de 30igers dat ze bepaalde dingen zoals bijv. een South Park etc. echt niks meer vinden :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128782922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]


Ik merk wel aan mijn oudere vrienden, de achter in de 30igers dat ze bepaalde dingen zoals bijv. een South Park etc. echt niks meer vinden :P
Snap ik niet... Hetzelfde geldt voor Family Guy, ik lig stuk voor de tv van dat soort series :D
Haalt me vaak uit een dip ook, dus nuttig :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:30:36 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128782944
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik merk wel aan mijn oudere vrienden, de achter in de 30igers dat ze bepaalde dingen zoals bijv. een South Park etc. echt niks meer vinden :P
Dat heeft niets met leeftijd te maken. Zij hebben gewoon betere smaak dan jij
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:32:19 #144
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128783008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Is het erg als ik zeg dat ik nu (als 20iger) al merk dat ik niet meer zo vitaal ben als toen ik 18 was :D. Ik kon toen gemakkelijk nachten doorhalen, ben je jaar of 16 of 17 en je gaat de hele nacht door met een lan party ofzo :D Age of Empires 2.
Ik moet als eind 20ger nog een keer beginnen met dat :') (feestjes enzo)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128783018
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat heeft niets met leeftijd te maken. Zij hebben gewoon betere smaak dan jij
Haha, de argumenten zijn meer dat ze het niet meer zo leuk vonden als vroeger. Ze zeggen vaak als je ouder begint te worden wordt je conservatiever. Wil je niet meer zo snel dingen veranderen. En ga je vast houden aan rare oude gewoontes ..

En gaat het 'nee zeggen' beginnen :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:33:54 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128783065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, de argumenten zijn meer dat ze het niet meer zo leuk vonden als vroeger. Ze zeggen vaak als je ouder begint te worden wordt je conservatiever. Wil je niet meer zo snel dingen veranderen. En ga je vast houden aan rare oude gewoontes ..

En gaat het 'nee zeggen' beginnen :)
Als ze niets willen veranderen, zouden het nog altijd leuk hebben gevonden? .. dan zou je geen kinderen nemen etc.

Je kent he principe vast wel dat als je iets tig keer hebt gezien dat het gewoon minder leuk wordt? Nouja dat hebben mensen soms.

Dat is gewoon smaak die verandert. Niets met volwassenheid of wat dan ook te maken.

Maargoed ik ben pitten.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:34:50 #147
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128783096
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ze niets willen veranderen, zouden het nog altijd leuk hebben gevonden? .. dan zou je geen kinderen nemen etc.

Je kent he principe vast wel dat als je iets tig keer hebt gezien dat het gewoon minder leuk wordt? Nouja dat hebben mensen soms.

Dat is gewoon smaak die verandert. Niets met volwassenheid of wat dan ook te maken.

Maargoed ik ben pitten.
Slaap lekker
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:35:11 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128783107
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Slaap lekker
Tnx :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:41:20 #149
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783314
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou ik stuit af en toe nog wel eens op vreemde blikken als ik lichtelijk opgewonden bij bijvoorbeeld de millenium falcon van Lego sta te kwijlen. Dat soort dingen, of dat ik nog steeds naar southpark kijk enzo.
Dan vind ik die mensen raar.
South park is leuk.
ik vind kinder-en babyspeelgoed leuk. knisperboekjes O+

Echt hoor, als, je zulke dingen niet meer leuk mag vinden. wat is het leven dan saai.
En ik ben heel oud dus a,, ik net zelfs nog leuk vind mogen jullie dat ook ;)

Ik ga eens naar bed. Heb gewoon zitten werken :o
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128783429
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dan vind ik die mensen raar.
South park is leuk.
ik vind kinder-en babyspeelgoed leuk. knisperboekjes O+

Echt hoor, als, je zulke dingen niet meer leuk mag vinden. wat is het leven dan saai.
En ik ben heel oud dus a,, ik net zelfs nog leuk vind mogen jullie dat ook ;)

Ik ga eens naar bed. Heb gewoon zitten werken :o
Hier ook een halve dino en ik vind dat ook allemaal geweldig! Morgen de hele dag weer met m'n nichtje optrekken, net een jaar geweest. Als er iets is dat m'n stemming omhoog haalt dan is zij het wel O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128783448
Succes slapers :W
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:46:58 #152
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, de argumenten zijn meer dat ze het niet meer zo leuk vonden als vroeger. Ze zeggen vaak als je ouder begint te worden wordt je conservatiever. Wil je niet meer zo snel dingen veranderen. En ga je vast houden aan rare oude gewoontes ..

En gaat het 'nee zeggen' beginnen :)
Ik ben ook vrij saai wat dingen ondernemen betreft. Maar ben gewoon gauw moe. Eind 30 zijn is stom. Voor impulsieve dingen heb ik minder fut. T is niet zo dat ik het niet meer leuk vind, maar de prijs die ik ervoor betaal is zo hoog dat ik dus nu een suffe ouwe tut ben ;)
Maar flauwe humor blijft leuk volgens mij. Als je dat stom gaat vinden is je leven voorbij ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:47:03 #153
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128783483
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier ook een halve dino en ik vind dat ook allemaal geweldig! Morgen de hele dag weer met m'n nichtje optrekken, net een jaar geweest. Als er iets is dat m'n stemming omhoog haalt dan is zij het wel O+
Wat voor dino ben je?
pi_128783509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat voor dino ben je?
Een halve, eind 30 :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128783529
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou ik stuit af en toe nog wel eens op vreemde blikken als ik lichtelijk opgewonden bij bijvoorbeeld de millenium falcon van Lego sta te kwijlen. Dat soort dingen, of dat ik nog steeds naar southpark kijk enzo.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dan vind ik die mensen raar.
South park is leuk.
ik vind kinder-en babyspeelgoed leuk. knisperboekjes O+

Echt hoor, als, je zulke dingen niet meer leuk mag vinden. wat is het leven dan saai.
En ik ben heel oud dus a,, ik net zelfs nog leuk vind mogen jullie dat ook ;)

Ik ga eens naar bed. Heb gewoon zitten werken :o
Jullie 'rare' dingen zijn helemaal niet zo raar als jullie zelf denken. Als ik het ga hebben over mijn hobby's, dan pas gaan alle monden open (gapend dus :') )
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:49:12 #156
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783544
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier ook een halve dino en ik vind dat ook allemaal geweldig! Morgen de hele dag weer met m'n nichtje optrekken, net een jaar geweest. Als er iets is dat m'n stemming omhoog haalt dan is zij het wel O+
O+

Ik vind flauwe grappen maken over mijn leeftijd ook leuk, en over dat ik grijs word.
Alleen baal ik ervan dat ik hangvel begin te krijgen. Vinnikstom
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:49:59 #157
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783567
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Een halve, eind 30 :P
Eind 30-ers *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:50:01 #158
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128783568
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Een halve, eind 30 :P
Je hebt de klauwen van een Raptor maar verder ben je schattig?
pi_128783610
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

O+

Ik vind flauwe grappen maken over mijn leeftijd ook leuk, en over dat ik grijs word.
Alleen baal ik ervan dat ik hangvel begin te krijgen. Vinnikstom
Idem hier al word ik niet grijs. Heeft blond zijn toch nog een voordeel :')
Sowieso ben ik fan van flauwe grappen, morbide humor en ga ik net iets te vaak over het randje qua schunnigheid :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128783616
Oef kinderen, die wens is echt enorm verdwenen en al het grut van vrienden krijg ik de kriebels van :@
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128783633
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je hebt de klauwen van een Raptor maar verder ben je schattig?
Zoiets al probeer ik dat schattige imago van me af te schudden en iets meer bitchy te worden :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128783638
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik moet als eind 20ger nog een keer beginnen met dat :') (feestjes enzo)
Echt lex, komt wel goed met je :) Beetje balen van die huidige vakantie dat je er niet eerder langs kunt komen maar heb het idee dat het echt nog wel goed gaat komen! Jij zult straks ook krijgen wat je wil (wat ik neem aan is een gezinnetje met kids)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:54:09 #163
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783674
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Idem hier al word ik niet grijs. Heeft blond zijn toch nog een voordeel :')
Sowieso ben ik fan van flauwe grappen, morbide humor en ga ik net iets te vaak over het randje qua schunnigheid :')
Hahaha ja ik ben ook blond. Handig!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128783675
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:46 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik ben ook vrij saai wat dingen ondernemen betreft. Maar ben gewoon gauw moe. Eind 30 zijn is stom. Voor impulsieve dingen heb ik minder fut. T is niet zo dat ik het niet meer leuk vind, maar de prijs die ik ervoor betaal is zo hoog dat ik dus nu een suffe ouwe tut ben ;)
Maar flauwe humor blijft leuk volgens mij. Als je dat stom gaat vinden is je leven voorbij ;)
Dat vind ik dan wel weer mooi aan dit topic dat we toch enigszins zelfde issues hebben. Terwijl als ik er over na denk als ik 40 ben, heb ik nog zo veel jaar te gaan. Kijk ik terug zijn met name mijn laatste 2 jaar zo kut geweest. Daarvoor was het niet heel erg. Take it or leave it 2 jaar verder kan het toch eigenlijk alleen maar beter gaan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:54:24 #165
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128783681
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Zoiets al probeer ik dat schattige imago van me af te schudden en iets meer bitchy te worden :7
Dan komen die klauwen wel van pas
pi_128783727
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hahaha ja ik ben ook blond. Handig!
Heerlijk! :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:57:01 #167
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer mooi aan dit topic dat we toch enigszins zelfde issues hebben. Terwijl als ik er over na denk als ik 40 ben, heb ik nog zo veel jaar te gaan. Kijk ik terug zijn met name mijn laatste 2 jaar zo kut geweest. Daarvoor was het niet heel erg. Take it or leave it 2 jaar verder kan het toch eigenlijk alleen maar beter gaan?
Wat is er dan vergelijkbaar aan onze issues?

Los van dat ik geen issues heb natuurlijk :6
Ja, 2 issues op 4 poten waarvan er 1 op de bank heeft gezeken zondag. Das mijn issue
Muahahahahahahaaa!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128783761
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef minthy het volgende:

[..]

Heerlijk! :D
ja, heerlijk. ik ben van nature heerlijk roetzwart en begin ook al grijs te worden ;(
pi_128783771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan komen die klauwen wel van pas
Precies! Ik kreeg laatst te horen dat ik een chagrijnige trut was een paar maanden terug (in het begin van m'n burnout), moet m'n nagels maar iets bijvijlen...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128783790
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

ja, heerlijk. ik ben van nature heerlijk roetzwart en begin ook al grijs te worden ;(
Dat is vervelend, al vind ik persoonlijk dat mannen het goed kunnen hebben als ze wat grijs worden ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:00:09 #171
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128783802
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

ja, heerlijk. ik ben van nature heerlijk roetzwart en begin ook al grijs te worden ;(
Ik ben al een heel eind kaal
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:00:39 #172
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128783813
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:58 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies! Ik kreeg laatst te horen dat ik een chagrijnige trut was een paar maanden terug (in het begin van m'n burnout), moet m'n nagels maar iets bijvijlen...
Ach aan dat soort mensen moet je geen energie verspillen, is alleen maar negatief.
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:00:44 #173
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783815
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is vervelend, al vind ik persoonlijk dat mannen het goed kunnen hebben als ze wat grijs worden ^O^
:Y
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:01:19 #174
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783828
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben al een heel eind kaal
Das dan weer niet sexy
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128783842
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ach aan dat soort mensen moet je geen energie verspillen, is alleen maar negatief.
Achteraf had ze wel gelijk maar ik vond het gewoon vervelend om daar nu nog op aangesproken te worden. Of eigenlijk nog meer vervelend dat het me zo raakte :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:02:54 #176
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128783855
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Das dan weer niet sexy
-O-
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:03:17 #177
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783863
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

-O-
Sorry....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128783867
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is vervelend, al vind ik persoonlijk dat mannen het goed kunnen hebben als ze wat grijs worden ^O^
vergis je niet, ik heb (vooral aan de zijkanten) al heel wat grijze plukken! :P
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben al een heel eind kaal
ik ben voor mijn leeftijd al behoorlijk grijs. das jammer, maar levert wel vaak grappige situaties op als ik mensen vraag mijn leeftijd te raden :P
Elk nadeel heb ze voordeel he? :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:07:08 #179
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128783929
Oja...bed! Doeiiiii moppies!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128783931
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

vergis je niet, ik heb (vooral aan de zijkanten) al heel wat grijze plukken! :P

[..]


Nou en? :P
M'n ex was op zijn 23e al grijs en licht kalend, ik heb me er geen seconde aan gestoord :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128783934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:07 schreef Murmeli het volgende:
Oja...bed! Doeiiiii moppies!
Slaap ze!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:09:08 #182
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128783954
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:07 schreef Murmeli het volgende:
Oja...bed! Doeiiiii moppies!
weltruste
pi_128783969
Ik ben helaas ook blond ;( vind het een verschrikking. Vind het ook een verschrikking dat ik nog steeds niet in slaap ben gevallen. Volgens mij heb ik een gevalletje permanente gekte in mn rikketik :+
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128784000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:07 schreef Murmeli het volgende:
Oja...bed! Doeiiiii moppies!
Truste! :P
pi_128784020
Ik moet zo ook weer gaan, straks naar bed en morgen weer een zomerse dag in Berlijn! *O*
pi_128784045
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben helaas ook blond ;( vind het een verschrikking. Vind het ook een verschrikking dat ik nog steeds niet in slaap ben gevallen. Volgens mij heb ik een gevalletje permanente gekte in mn rikketik :+
Misschien eens navragen bij je huisarts? Het hart is een raar ding soms :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128784050
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet zo ook weer gaan, straks naar bed en morgen weer een zomerse dag in Berlijn! *O*
Heel veel plezier jong, geniet ervan! ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128784103
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:16 schreef minthy het volgende:

[..]

Misschien eens navragen bij je huisarts? Het hart is een raar ding soms :+
Dat stond al weer op de planning inderdaad. Al ben ik die route, huisarts-ecg filmpje-cardioloog al eens afgeweest voor een full check van m'n rikketik afgelopen november, en toen was alles ook gewoon prima :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128784125
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat stond al weer op de planning inderdaad. Al ben ik die route, huisarts-ecg filmpje-cardioloog al eens afgeweest voor een full check van m'n rikketik afgelopen november, en toen was alles ook gewoon prima :)
Je hebt de laatste tijd nogal onder spanning gestaan, het kan maar zo zijn dat je medicatie tijdelijk wat omhoog kan om de spanning op je hart wat te verminderen. Hier ook eens gehad :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128784130
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Heel veel plezier jong, geniet ervan! ^O^
Dat gaat wel lukken :D
pi_128784181
Niets mis met grijs.
pi_128784191
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:30 schreef Gray het volgende:
Niets mis met grijs.
Ik ben zo blond dat ik daar even over na moest denken... :@ :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 10 juli 2013 @ 08:27:39 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128786016
Gelukkig ben ik niet blond O+
pi_128788298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

vergis je niet, ik heb (vooral aan de zijkanten) al heel wat grijze plukken! :P

[..]

ik ben voor mijn leeftijd al behoorlijk grijs. das jammer, maar levert wel vaak grappige situaties op als ik mensen vraag mijn leeftijd te raden :P
Elk nadeel heb ze voordeel he? :P
Oe! grijze mannen :9~
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:11:18 #195
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128791621
Bleh! Lui, gaar, rugpijn en sjaggo.
Afkicken is niet leuk :(

Wel een goede reden om er nooit meer aan te beginnen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:49:04 #196
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128795077
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Echt lex, komt wel goed met je :) Beetje balen van die huidige vakantie dat je er niet eerder langs kunt komen maar heb het idee dat het echt nog wel goed gaat komen! Jij zult straks ook krijgen wat je wil (wat ik neem aan is een gezinnetje met kids)
Ja klopt. Ik focus juist wel heel erg op huisje-boompje-beestje en stabiliteit in mijn leven. Er is alleen geen indicatie van dat alles aan de horizon.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128796789
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik focus juist wel heel erg op huisje-boompje-beestje en stabiliteit in mijn leven. Er is alleen geen indicatie van dat alles aan de horizon.
Sorry dat ik het zeg, maar je komt op mij niet over als iemand met wie ik graag een relatie zou willen hebben (als ik vrouw geweest zou zijn).
Stabiliteit is iets wat jaren kan vergen zonder dat dat 'project' ooit 'af' lijkt te komen.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:48:49 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128797105
Een relatie kan je ook het beste pas aangaan als je leven reeds redelijk stabiel is.
Voor beide partijen het beste
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:17:57 #199
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_128798005
Ik kijk regelmatig als 39 jarige naar Southpark, de Smurfen, The Muppetshow, Married with children.
I love it!!

Kinderboerderij ben ik nog nooit geweest trouwens, wel langs gereden ooit :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:51:22 #200
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128799287
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar je komt op mij niet over als iemand met wie ik graag een relatie zou willen hebben (als ik vrouw geweest zou zijn).
Stabiliteit is iets wat jaren kan vergen zonder dat dat 'project' ooit 'af' lijkt te komen.
Sommigen doen wel aardig tegen me. Helaas twijfel ik aan de oprechtheid, omdat ik verder niks meer hoor of zie. Het contact is ook bar slecht. Ik kan natuurlijk ook contact opzoeken, maar ik heb zelf eigenlijk heel weinig te vertellen en wat ik te vertellen heb vinden anderen meestal heel saai en eentonig. Ik moet daar altijd rekening mee houden als ik met anderen aan het praten ben. Maar ik ben niet van plan om mijn hele leven om te gaan gooien omdat anderen het maar saai vinden. Dat vind ik echt ontzettend debiel.

Wat ik wil doen is dat ik in ieder geval met het UCP zover kom dat ik niet meer zo bang ben voor willekeurige groepen mensen en dat ik een keer op vakantie ga, ook al is het maar naar een lokale vakantiepark zoals Center Parcs.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:10:00 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128800153
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Sommigen doen wel aardig tegen me. Helaas twijfel ik aan de oprechtheid, omdat ik verder niks meer hoor of zie. Het contact is ook bar slecht. Ik kan natuurlijk ook contact opzoeken, maar ik heb zelf eigenlijk heel weinig te vertellen en wat ik te vertellen heb vinden anderen meestal heel saai en eentonig. Ik moet daar altijd rekening mee houden als ik met anderen aan het praten ben. Maar ik ben niet van plan om mijn hele leven om te gaan gooien omdat anderen het maar saai vinden. Dat vind ik echt ontzettend debiel.
Heb even dik gedrukt.
Het is toch soort van oorzaak/gevolg verhaal. Als blijkt dat je niets te vertellen hebt, zullen ze ook niet snel uit zichzelf contact opnemen, want het heeft dan geen toegevoegde waarde voor hen.
Jij zoekt geen contact omdat je denkt/weet dat zij het saai vinden, dus komt er verder ook niets uit.

Dus dan zijn er (zo snel even) twee opties
Of meer te vertellen hebben wat anderen interessant
Of gelijkgestemden opzoeken met dezelfde hobbys/intresses/whatever
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:17:18 #202
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128800468
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb even dik gedrukt.
Het is toch soort van oorzaak/gevolg verhaal. Als blijkt dat je niets te vertellen hebt, zullen ze ook niet snel uit zichzelf contact opnemen, want het heeft dan geen toegevoegde waarde voor hen.
Jij zoekt geen contact omdat je denkt/weet dat zij het saai vinden, dus komt er verder ook niets uit.

Dus dan zijn er (zo snel even) twee opties
Of meer te vertellen hebben wat anderen interessant
Of gelijkgestemden opzoeken met dezelfde hobbys/intresses/whatever
Ik wil in ieder geval kijken hoever ik kan komen met het project om eens een keer op vakantie te gaan. Daarna heb ik namelijk wel iets te vertellen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128801020
Bummer zeg, het pakketje dat uiterlijk vandaag binnen had moeten komen is nog niet binnen gekomen. ;(

Personeelsafdeling van m'n werkgever is op vakantie, terwijl ik ze nodig heb voor vakantiegeld waarvan ik gebruik wil maken. ;(

Maar het zonnetje schijnt en het windje waait, dus dat is wel weer een plus. O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:58:36 #204
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128802085
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef Murmeli het volgende:
Bleh! Lui, gaar, rugpijn en sjaggo.
Afkicken is niet leuk :(

Wel een goede reden om er nooit meer aan te beginnen.
Waar ben je van af aan het kicken?

Sodeju zeg lastige zin :X
pi_128802792
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus dan zijn er (zo snel even) twee opties
Of meer te vertellen hebben wat anderen interessant
Of gelijkgestemden opzoeken met dezelfde hobbys/intresses/whatever
Ik raad persoonlijk vetgedrukte aan :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:20:35 #206
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128803124
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef Murmeli het volgende:
Bleh! Lui, gaar, rugpijn en sjaggo.
Afkicken is niet leuk :(

Wel een goede reden om er nooit meer aan te beginnen.
Anti-depressiva toch?
Touching from a distance ~
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:20:58 #207
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128803148
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef Mishu het volgende:

[..]

Waar ben je van af aan het kicken?

Sodeju zeg lastige zin :X
Antidepressiva. Citalopram om precies te zijn.
Ik ga ff liggen geloof ik. Koppijn en misselijk...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:21:39 #208
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128803176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Antidepressiva. Citalopram om precies te zijn.
Ik ga ff liggen geloof ik. Koppijn en misselijk...
citalopram wilde ik net zeggen, goed onthouden. Kreeg je die in tabletten alleen? Las eerder ook iets over druppels?
Touching from a distance ~
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:50:35 #209
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128804367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:21 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

citalopram wilde ik net zeggen, goed onthouden. Kreeg je die in tabletten alleen? Las eerder ook iets over druppels?
Uiteindelijk alleen tabletten. Wilde eerst met druppels afbouwen, die schijnen te bestaan, maar zo gaat t ook wel. Alleen de laatste stap van 5 naar 0 mg is pittig. Maar ja, gaat zo wel sneller en ik had geen zin om nog langer met, zij het dan misschien minder erge, afkickverschijnselen te lopen. Het duurt nu 4 maanden, vind ik lang zat. Ben een beetje ongeduldig ook hihi
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:52:14 #210
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128804422
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Uiteindelijk alleen tabletten. Wilde eerst met druppels afbouwen, die schijnen te bestaan, maar zo gaat t ook wel. Alleen de laatste stap van 5 naar 0 mg is pittig. Maar ja, gaat zo wel sneller en ik had geen zin om nog langer met, zij het dan misschien minder erge, afkickverschijnselen te lopen. Het duurt nu 4 maanden, vind ik lang zat. Ben een beetje ongeduldig ook hihi
Yeah, maar als je nu nog last hebt van ontwenningsverschijnselen. je kan die 5mg nog verder verminderen en wat ik deed bij stoppen met ad middelen was dat ik afbouwde tot een zeer lage dosis en om de 2 dagen nam.
Touching from a distance ~
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:03:01 #211
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128804783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Yeah, maar als je nu nog last hebt van ontwenningsverschijnselen. je kan die 5mg nog verder verminderen en wat ik deed bij stoppen met ad middelen was dat ik afbouwde tot een zeer lage dosis en om de 2 dagen nam.
Ik ben al terug van 5 naar 0 nu. Al een week, dus nu valt er niet zoveel meer terug te draaien. Is nu ff niet leuk, maar ik ga er vanuit dat het niet lang meer duurt tot het beter gaat
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:04:34 #212
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128804840
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik ben al terug van 5 naar 0 nu. Al een week, dus nu valt er niet zoveel meer terug te draaien. Is nu ff niet leuk, maar ik ga er vanuit dat het niet lang meer duurt tot het beter gaat
Al een week, nee dan zou het inmiddels enige verbeteringen moeten gaan laten zien.(Of dat komt er snel aan). Hopelijk duurt het niet te lang meer, hoe vergaat het slapen je ? veel/weinig? En intensief dromen ook?
Touching from a distance ~
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:14:23 #213
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128805140
Op 1 nacht na slaap ik prima. Ook geen dromen enzo.
De klachten zijn pas sinds een dag of 3 vervelend nu. Daarvoor wel heel moe en mijn hart is niet bij als ik ook nog concerta slik (adhdmedicatie), dus die neem ik nu even niet tot ik weer ok ben verder.
En ff afwachten of ik het morgen wel gewoon trek om de hele dag te werken. Zo nee dan meld ik me ziek en werk ik afentoe thuis wat. Ik moet ook nog wat met de gemiste uren van maandag en dinsdag. Durfde me niet ziek te melden :@ maar ja, nu mis ik dus een uur of 5 en weet ik niet wat ik daarmee moet.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:18:02 #214
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128805262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:14 schreef Murmeli het volgende:
Op 1 nacht na slaap ik prima. Ook geen dromen enzo.
De klachten zijn pas sinds een dag of 3 vervelend nu. Daarvoor wel heel moe en mijn hart is niet bij als ik ook nog concerta slik (adhdmedicatie), dus die neem ik nu even niet tot ik weer ok ben verder.
En ff afwachten of ik het morgen wel gewoon trek om de hele dag te werken. Zo nee dan meld ik me ziek en werk ik afentoe thuis wat. Ik moet ook nog wat met de gemiste uren van maandag en dinsdag. Durfde me niet ziek te melden :@ maar ja, nu mis ik dus een uur of 5 en weet ik niet wat ik daarmee moet.
Kan me voorstellen dat je liever niet concerta bijneemt, jammer dat je geen ritalin in dit geval hebt om het beter te reguleren. Want jezelf onthouden van dat middel kan ook weer extra onthoudingsproblemen met zich meebrengen bovenop je al huidige onthoudingsproblemen.

De keuze om te gaan werken tja, zou het afraden tenzij je juist afleiding haalt van je ontwenningsverschijnselen. Blijft uiteraard aan jou. :) Hoop dat het niet te lang meer doorgaat voor je weet hoe het is.
Touching from a distance ~
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:39:42 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128807976
Hmm ja ik heb wel ritalin in huis.... kan ik dat wel nemen ja, gewoon heul weinig, 2,5 mg
ofzo. Ik slik al heel weinig, concerta slik ik in 27 mg. Ik heb ook nog 18 liggen trouwens, dat kan ik ook nemen. En ritalin heb ik in tabletten van 5, die kannik evt halveren als concerta 18 teveel is.
Goed idee van je, thanks!

Ik ging met koken trouwens, en weg was de brakheid. Ik hou heel erg van koken en was
weer iets nieuws aan het proberen. Was heerlijk. Ik heb petjel gemaakt. Is net zoiets als gado gado. Erg makkelijk ook, alleen wat gedoe omdat ze vinden dat je de groente omdebeurt moet koken. Maar dat is gelukt en ik de ultieme truc gevonden om te zorgen
dat alles warm op mijn bord belandde. Ik ben weer trots op mezelf
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:41:21 #216
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128808014
Oja, qua werk: dat is wel fijne afleiding inderdasd, mits ik me niet al te ziek voel. Als ik me beroerd voel worden ga ik gauw naar huis.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 21:38:19 #217
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128813172
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Murmeli het volgende:
Hmm ja ik heb wel ritalin in huis.... kan ik dat wel nemen ja, gewoon heul weinig, 2,5 mg
ofzo. Ik slik al heel weinig, concerta slik ik in 27 mg. Ik heb ook nog 18 liggen trouwens, dat kan ik ook nemen. En ritalin heb ik in tabletten van 5, die kannik evt halveren als concerta 18 teveel is.
Goed idee van je, thanks!

Ik ging met koken trouwens, en weg was de brakheid. Ik hou heel erg van koken en was
weer iets nieuws aan het proberen. Was heerlijk. Ik heb petjel gemaakt. Is net zoiets als gado gado. Erg makkelijk ook, alleen wat gedoe omdat ze vinden dat je de groente omdebeurt moet koken. Maar dat is gelukt en ik de ultieme truc gevonden om te zorgen
dat alles warm op mijn bord belandde. Ik ben weer trots op mezelf
:)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 10 juli 2013 @ 21:41:19 #218
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128813320
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Murmeli het volgende:
Hmm ja ik heb wel ritalin in huis.... kan ik dat wel nemen ja, gewoon heul weinig, 2,5 mg
ofzo. Ik slik al heel weinig, concerta slik ik in 27 mg. Ik heb ook nog 18 liggen trouwens, dat kan ik ook nemen. En ritalin heb ik in tabletten van 5, die kannik evt halveren als concerta 18 teveel is.
Goed idee van je, thanks!

Ik ging met koken trouwens, en weg was de brakheid. Ik hou heel erg van koken en was
weer iets nieuws aan het proberen. Was heerlijk. Ik heb petjel gemaakt. Is net zoiets als gado gado. Erg makkelijk ook, alleen wat gedoe omdat ze vinden dat je de groente omdebeurt moet koken. Maar dat is gelukt en ik de ultieme truc gevonden om te zorgen
dat alles warm op mijn bord belandde. Ik ben weer trots op mezelf
Goed dat je tussendoor nog jezelf kan vermaken op deze manier en niet constant bezig hoeft te zijn met die ontwenningsverschijnselen. :) Verder, houdt ons op de hoogte hea van het verloop.
Touching from a distance ~
pi_128830867
Murmeli is stoer! *O*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:37:12 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128831183
Gister weer eens gekeken naar vakanties.. Misschien dat ik 1 of andere actieve bootcamp ga doen :o Zowel goed voor geest / ontwikkeling als lichaam :)
Het is alleen pas in oktober...

Verder gaat het hier nu heel erg z'n gangetje. Ben redelijk neutraal momenteel.
Heb alleen m'n vriendin al een paar dagen niet gesproken, ik mis het contact (nog) niet echt, weet niet hoe zij erover denkt. Wss zie/spreek ik haar vanavond wel.
M'n ma heeft zelfs gebeld voor datum om langs te komen, dus die staat nu ook geplant. Wel leuk, aan de andere kant denk ik ook weer "waar moeten we het in godsnaam over hebben" :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:09:09 #221
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128832023
Hallo,

Na ruim een jaar wel/niet/wel/niet ben ik dinsdag (op licht aandringen van me vent) naar de huisarts gegaan. Eenmaal daar barste ik meteen uit in tranen.

Tranen, ik heb de afgelopen 2 weken bijna niks anders gedaan dan huilen en om wat? Ik huil vaker, soms wat meer dan anders maar gemiddeld wel 3/4x per week. Maar de afgelopen 2 weken waren een drama. Daarbij kwam ook nog eens dat ik twijfelde aan alles en iedereen, en vooraal aan me vent. Wil hij me nog wel, gaat hij me dumpen, boos omdat hij niks in huis doen, me alleen en in de steek gelaten voelen omdat hij er niet is etc. Continu in angst en huilen, zweten, hartkloppingen... pff. Waarom me bed uit, er is toch niks om voor uit te komen, waarom nog leven ik heb er toch geen zin in, weg gaan van huis en uren wegblijven omdat ik me thuis teveel voel. De maat was dus vol dus naar de huisarts, doe stelde me wat vragen, namen het een en ander door en gezien mijn verleden (ben 2 jaar geleden al paar keer bij psycholoog geweest, suicidaal neigingen etc) te horen gekregen dat ik depressief ben en angstaanvallen heb.

Toen de keuze pillen of psycholoog.. gekozen om alles eerst een beetje rust te geven en op de rit te krijgen met pillen en over 3 weken gesprek met de huisarts hoe dan verder.

Het geeft mij rust, rust dat ik serieus word genomen, dat ik niet gek ben en dat er dus wel degelijk iets is en ze er ook iets aan kunnen doen. Mijn vent was trots op me, trots dat ik de stap durfte te nemen en blij dat er nu iets gaat gebeuren. Want het had niet langer moeten duren dit huilen, de angsten etc.

En nu? Vandaag is dag 3 dat ik me anti depressie pil slik, verschil nee denk nog niet is te kort voor. Wat nu vooral overheerst is de rust, de rust dat ik word geholpen.
Op advies van de dokter is om leuke dingen te doen en bezig te zijn zodat ik niet verder wegzak maar langzaam naar boven krabbel. Dat advies meteen ten goede genomen en gisteren dagje op stap geweest, en dat heeft met goed gedaan en me vent ook.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:11:00 #222
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128832088
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Gister weer eens gekeken naar vakanties.. Misschien dat ik 1 of andere actieve bootcamp ga doen :o Zowel goed voor geest / ontwikkeling als lichaam :)
Het is alleen pas in oktober...

Verder gaat het hier nu heel erg z'n gangetje. Ben redelijk neutraal momenteel.
Heb alleen m'n vriendin al een paar dagen niet gesproken, ik mis het contact (nog) niet echt, weet niet hoe zij erover denkt. Wss zie/spreek ik haar vanavond wel.
M'n ma heeft zelfs gebeld voor datum om langs te komen, dus die staat nu ook geplant. Wel leuk, aan de andere kant denk ik ook weer "waar moeten we het in godsnaam over hebben" :')
Ook al is de vakantie pas in Oktober, je hebt wel iets om naar toe te leven en dat kan soms ook voor eventjes genoegdoening geven
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:14:29 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128832191
Goed bezig! ^O^
Het is altijd fijn als mensen je serieus nemen.. dat je geholpen wordt. En alleen dat heeft je al een stuk verder gebracht, zelfs zonder de pillen.

Ik zou sowieso met iemand gaan praten als ik je zo hoor. Of rust in je hoofd zou voldoende moeten zijn om die twijfel en negatieve kant weg te halen.

Is het bij jou de laatste tijd erger geworden? of was er een bepaalde trigger die die gedachtes in je opbrachten?
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:15:40 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128832237
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:11 schreef Bumskie het volgende:
Ook al is de vakantie pas in Oktober, je hebt wel iets om naar toe te leven en dat kan soms ook voor eventjes genoegdoening geven
Klopt.. maar ik ben meer van de "ik heb iets gevonden, dus wil het nu! " :')
Niet dat dat kon ivm vakanties van anderen, maar toch. September was dan beter geweest, maargoed het is nu even iets. Kijken of ik er een goed idee bij blijf houden.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:33:41 #225
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128832821
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Goed bezig! ^O^
Het is altijd fijn als mensen je serieus nemen.. dat je geholpen wordt. En alleen dat heeft je al een stuk verder gebracht, zelfs zonder de pillen.

Ik zou sowieso met iemand gaan praten als ik je zo hoor. Of rust in je hoofd zou voldoende moeten zijn om die twijfel en negatieve kant weg te halen.

Is het bij jou de laatste tijd erger geworden? of was er een bepaalde trigger die die gedachtes in je opbrachten?
Het is de laatste 2 weken heftiger dan ervoor, maar eigenlijk is het al een jaar up en down (misschien wel langer) Momenteel kan ik ook even niet praten, zit nog te vol. Eerst paar weken proberen de rust te krijgen en positieve en leuke dingen ondernemen. Ga morgen eerst even me verzekering bellen want heb geloof ik maar 3/4 gesprekken in me pakket wat vergoed word, even navragen.

Ik heb volgende week een examen en op me werk is het vakantietijd dus ik werk veel meer dan normaal, dat zou een trigger kunnen zijn dat de angsten en het huilen etc wat heftiger izijn dan normaal.
Helaas juli en augustus geen roosterwijzigingen meer kunnen doorvoeren, vanaf vanavond tot eind aug wel klaar met school (vakantie - scheelt ook weer tijd en reizen) en maandagochtend me laatste examen (niet meer studeren dus op de momenten dat ik vrij ben)
Daarna een paar weken alleen maar werken of prive... kijk er naaruit. In sept een week vrij kunnen plannen, gaan dan naar de ardennen en gisteren in overleg laatste week van okt en de eerste 2 weken van nov vrij. Oktober ga ik ook minder werken... even was gas terug en tijd voor mezelf.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:52:48 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128833568
In ieder geval wel wat leuke dingen gepland, of in ieder geval wat meer rust. Dat zal je vast wel helpen denk ik zo. :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:48:40 #227
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128839970
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
pi_128840614
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?
Check! Ik heb inmiddels zelf anderen maar paroxetine blijftvoor mij een top middel
S. 2014
J. 2016
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:30:52 #229
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128841385
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?
Heb die heel kort gehad. Werkten goed maar teveel bijwerkingen.
Voor je het gaat merken duurt trouwens tussen 3 en 6 weken. Dus ff doorzetten.

Hier nieuwe fase in de afkickeritis: agressie! Net al tegen een deur staan trappen :@ kan niks hebben, sta echt stijf van de stress. Zucht.
En precies in te drukke tijd op mijn werk. Die al maanden duurt en nog wel ff doorgaat.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:40:01 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128841613
Gewoon vergeten uit de trein te stappen.
Het leven is chaotisch zonder concerta
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128841795
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:40 schreef Murmeli het volgende:
Gewoon vergeten uit de trein te stappen.
Het leven is chaotisch zonder concerta
_O- sorry schat :*

Ik ben wel eens in de metro blijven zitten tot het eind.... Terwijl ik er 3 haltes eerder uit moest!

Oh en agressie heb ik ook last van.. Vraag maar aan mn man:@
S. 2014
J. 2016
pi_128841878
Ik ben wel eens overgestapt op de trein naar de plek waar ik net vandaan kwam.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:55:01 #233
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128841978
Jullie zijn ook erg _O_
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:55:25 #234
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128841988
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?
Ja, hier. 1 x per dag. Al flink wat jaren.

Het maakte het leven voor mij gelijk een stuk beter te behappen. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:55:28 #235
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128841991
Ik bedoel -O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:58:13 #236
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_128842053
Ik ben eens in de bus in slaap gevallen en toen ik na ruim een uur weer wakker werd, was ik ( bijna ) terug op de plek waar ik in eerste instantie opstapte, :').

Blijkbaar heeft de chauffeur me op het eindstation niet zien zitten.
Of hij had er compleet schijt aan, :D.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:58:23 #237
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128842058
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hier nieuwe fase in de afkickeritis: agressie! Net al tegen een deur staan trappen :@ kan niks hebben, sta echt stijf van de stress. Zucht.
En precies in te drukke tijd op mijn werk. Die al maanden duurt en nog wel ff doorgaat.
Volhouden! En sterkte!

Die agressie komt me wel bekend voor bij stoppen.
Ik heb een keer echt staan schreeuwen op straat uit woede toen ik aan het afkicken was.
Reden? Boodschappen aan het doen, gigantisch rotweer buiten met regen en veel wind. Paraplu ging kapot door de wind.

Niet leuk. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:59:48 #238
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128842101
Oh dan zou ik ook gaan schreeuwen ja
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:00:42 #239
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128842122
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:59 schreef Murmeli het volgende:
Oh dan zou ik ook gaan schreeuwen ja
Maar wel genant als de mensen je aan staan te gapen omdat er een idioot midden op straat aan het schreeuwen is. :D.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:07:49 #240
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128842258
Jep!
Ik vind het wel lief dat jullie me zo aanmoedigen!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:10:37 #241
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128842334
Ik hoop dat jou lukt wat mij toentertijd niet lukte, Murmeli!

De dingen die je nu ervaart komen mij in ieder geval al te bekend voor. En het verdient IMHO alle aanmoediging.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_128842338
Zijn er hier mensen die Qirtazapine en Mirtazapine gebruiken ?
De ballen
pi_128842511
Ik ben net nog een station verder uitgestapt dan waar ik moest zijn. Dat overkwam me voor het eerst.
Ik moet echt wat doen aan mijn angst voor groepen mensen. Iedereen is op vakantie, doet leuke dingen en ik voel me zo:
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:33:05 #244
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128842950
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben net nog een station verder uitgestapt dan waar ik moest zijn. Dat overkwam me voor het eerst.
Ik moet echt wat doen aan mijn angst voor groepen mensen. Iedereen is op vakantie, doet leuke dingen en ik voel me zo:
[ afbeelding ]
je bent later uitgestapt omdat je niet bij je eigen halte er uit durfde?
pi_128843196
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:07 schreef Murmeli het volgende:
Jep!
Ik vind het wel lief dat jullie me zo aanmoedigen!
You can do it!! *O*

Je hebt inmiddels zo'n beetje alle afkick verschijnselen dus jij houdt dit wel vol!

1 tip: niet uit woede tegen de trein schoppen want dat doet zeer }:|
S. 2014
J. 2016
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:00:49 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128843760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben net nog een station verder uitgestapt dan waar ik moest zijn. Dat overkwam me voor het eerst.
Ik moet echt wat doen aan mijn angst voor groepen mensen. Iedereen is op vakantie, doet leuke dingen en ik voel me zo:
[ afbeelding ]
Wat een kjoetie!
Vind het wel kut voor jou. Though...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:01:44 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128843789
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

You can do it!! *O*

Je hebt inmiddels zo'n beetje alle afkick verschijnselen dus jij houdt dit wel vol!

1 tip: niet uit woede tegen de trein schoppen want dat doet zeer }:|
*proest*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128844285
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*proest*
:P echt gebeurd, ik labiele dag, trein wederom vertraging, ik wilde naar huis en toen kwam er n trein maar ging de deur niet open.... *schop* *insertveelgescheld*
S. 2014
J. 2016
pi_128844607
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

je bent later uitgestapt omdat je niet bij je eigen halte er uit durfde?
Ik zou niet weten waarom ik niet bij mijn eigen halte eruit zou durven te gaan. De halte heeft bij mij nog nooit iets ergs gedaan :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:55:03 #250
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128845409
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik niet bij mijn eigen halte eruit zou durven te gaan. De halte heeft bij mij nog nooit iets ergs gedaan :P
Ik dacht hetzelfde als wat Royco1 zei. Omdat je het over een halte later pas uitstappen had, en gelijk daarna over angst voor mensen.

Gelukkig wel trouwens, anders wordt treinreizen vervelend. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 08:59:18 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128861427
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:P echt gebeurd, ik labiele dag, trein wederom vertraging, ik wilde naar huis en toen kwam er n trein maar ging de deur niet open.... *schop* *insertveelgescheld*
Oh das echt heel herkenbaar!
@comp: nja, je jan niet weten met die haltes tegenwoordig....de verloedering slaat overal toe hihi
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:05:36 #252
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128861538
Detroit, hoeveel slik jij nu weer trouwens? En weer paroxetine? Of had je die niet?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:06:04 #253
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128861548
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:
Detroit, hoeveel slik jij nu weer trouwens? En weer paroxetine? Of had je die niet?
Dat was ik :P
Touching from a distance ~
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:12:34 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128861647
Ik dacht D ook :) ?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128861656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?
Vond het een verschrikkelijk kut middel. Suicidale neigingen gingen enorm omhoog, en libido ging ook nog eens weg.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:13:13 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128861658
Ik slik niksssssss!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128861700
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:13 schreef Murmeli het volgende:
Ik slik niksssssss!
Baaaaaaaaaaasssss :P You go girl! Ik slik atm alleen wat propranolol :) en afwachten of good ol' shrink me straks weer nieuwe snoepjes gaat voorschrijven.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:15:55 #258
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128861707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?
Ja ik.
Touching from a distance ~
pi_128861751
Ik kan niet wachten tot deze klote maanden voorbij zijn. Ik wil weer rust, scherpte, koud weer (ja sorry :P). Wat is het leven toch ook een poppenkast.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:19:48 #260
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128861776
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kan niet wachten tot deze klote maanden voorbij zijn. Ik wil weer rust, scherpte, koud weer (ja sorry :P). Wat is het leven toch ook een poppenkast.
In de zomer verlang ik altijd naar de winter en in de winter naar de zomer. :P
Touching from a distance ~
pi_128861897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:19 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

In de zomer verlang ik altijd naar de winter en in de winter naar de zomer. :P
De winter is mooi, lekker koud, snel donker, korte dagen!

Zomer is kut, warm, lange dagen, zwetend je nest uit, AC op volle toeren thuis of op het werk. Blergh.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:26:38 #262
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128861906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De winter is mooi, lekker koud, snel donker, korte dagen!

Zomer is kut, warm, lange dagen, zwetend je nest uit, AC op volle toeren thuis of op het werk. Blergh.
Zomer eigenlijk alleen kut omdat het zo vroeg licht wordt en die vogels beginnen. Mijn reden dan. ;)
Touching from a distance ~
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:26:46 #263
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128861911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vond het een verschrikkelijk kut middel. Suicidale neigingen gingen enorm omhoog, en libido ging ook nog eens weg.
Volgens mij is mijn libido weg door het afbouwen. Maar ja, heb toch geen relatie dus boeiend
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:28:08 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128861935
Zomer rules, winter is.kut. korte dagen zijn voor mij te weinig daglicht dus winterdepressie
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128861946
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Volgens mij is mijn libido weg door het afbouwen. Maar ja, heb toch geen relatie dus boeiend
Wel boeiend voor mij :P Want libido weg is wel degelijk een issue. En paroxetine heeft een groot impact op libido. Same goes for the suicidale neigingen helaas.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:29:24 #266
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128861962
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Volgens mij is mijn libido weg door het afbouwen. Maar ja, heb toch geen relatie dus boeiend
Al jaren libidoloos. :P Met uitzondering van de perioden dat ik tijdelijk gestopt was met een middel totdat ik weer met een nieuwe begon. Hoewel ik met Paroxetine begonnen ben dit keer terwijl ik daarnaast Cymbalta nog aan het afbouwen was.
Touching from a distance ~
pi_128861966
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:28 schreef Murmeli het volgende:
Zomer rules, winter is.kut. korte dagen zijn voor mij te weinig daglicht dus winterdepressie
Nooit last van gehad :) Heerlijk de winter. Niet dat ik een hekel heb aan daglicht, maar ik kom onbewust (vanwege werk etc) toch niet veel buiten. En als ik buiten kom (werk is klaar), dan is het sowieso al donker buiten. :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128862044
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Sommigen doen wel aardig tegen me. Helaas twijfel ik aan de oprechtheid, omdat ik verder niks meer hoor of zie. Het contact is ook bar slecht. Ik kan natuurlijk ook contact opzoeken, maar ik heb zelf eigenlijk heel weinig te vertellen en wat ik te vertellen heb vinden anderen meestal heel saai en eentonig. Ik moet daar altijd rekening mee houden als ik met anderen aan het praten ben. Maar ik ben niet van plan om mijn hele leven om te gaan gooien omdat anderen het maar saai vinden. Dat vind ik echt ontzettend debiel.

Wat ik wil doen is dat ik in ieder geval met het UCP zover kom dat ik niet meer zo bang ben voor willekeurige groepen mensen en dat ik een keer op vakantie ga, ook al is het maar naar een lokale vakantiepark zoals Center Parcs.
Is een vakantie voor singles niks voor je? Of assertiviteits cursus? Ik roep maar wat! :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:01:29 #269
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128865995
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vond het een verschrikkelijk kut middel. Suicidale neigingen gingen enorm omhoog, en libido ging ook nog eens weg.
Ik weet niet meer wat ik destijds gehad heb, ik had geen problemen met mijn libido, maar het had wel effect op bepaalde onderdelen zeg maar.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:05:49 #270
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128866133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:
Detroit, hoeveel slik jij nu weer trouwens? En weer paroxetine? Of had je die niet?
Ik ben weer terug op 1 per dag, Seroxat inderdaad, goed onthouden.
Mijn vakantie naar Azië was dusdanig heftig met paniekaanvallen en shit dat ik weer even terug naar de oude dosis gegaan ben. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:10:36 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128866286
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:05 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik ben weer terug op 1 per dag, Seroxat inderdaad, goed onthouden.
Mijn vakantie naar Azië was dusdanig heftig met paniekaanvallen en shit dat ik weer even terug naar de oude dosis gegaan ben. ;).
20 mg?
Wel zonde, je was goed op weg met afbouwen toch?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:13:58 #272
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128866401
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

20 mg?
Wel zonde, je was goed op weg met afbouwen toch?
Ik was inderdaad wel een eindje op weg ja! Maar op dit moment heb ik het gevoel dat ik geen voordeel zie bij stoppen met het gebruik van. Dus dan kan ik net zo goed deze bescherming hebben tegen al te erg terugvallen.

Als ik jou zo hoor dan heb je er veel bij te winnen!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:36:54 #273
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128869150
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Heb die heel kort gehad. Werkten goed maar teveel bijwerkingen.
Voor je het gaat merken duurt trouwens tussen 3 en 6 weken. Dus ff doorzetten.

Hier nieuwe fase in de afkickeritis: agressie! Net al tegen een deur staan trappen :@ kan niks hebben, sta echt stijf van de stress. Zucht.
En precies in te drukke tijd op mijn werk. Die al maanden duurt en nog wel ff doorgaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:55 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ja, hier. 1 x per dag. Al flink wat jaren.

Het maakte het leven voor mij gelijk een stuk beter te behappen. :).
1 van de bijwerkingen is geloof ik een opgeblazen gevoel dat is wat de dokter zei... pff heb dat dus sinds gisteren... moet ook steeds kokhalzen. Hoop dat snel over is anders wil ik wat anders want dit is ook geen pretje
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:43:09 #274
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128869333
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef Bumskie het volgende:

1 van de bijwerkingen is geloof ik een opgeblazen gevoel dat is wat de dokter zei... pff heb dat dus sinds gisteren... moet ook steeds kokhalzen. Hoop dat snel over is anders wil ik wat anders want dit is ook geen pretje
Ik herken dat gevoel. Bij mij ging het na een paar dagen (5 dagen max) weg. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:46:42 #275
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128869453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik herken dat gevoel. Bij mij ging het na een paar dagen (5 dagen max) weg. :).
geen last van bijwerkingen op verminderd libido na dus. Maar dat heb ik bij alle ad wel.
Touching from a distance ~
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:47:52 #276
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128869490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:46 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

geen last van bijwerkingen op verminderd libido na dus. Maar dat heb ik bij alle ad wel.
Verminderd libido sucked wel. Al moet ik toegeven dat het na een paar jaar gebruik wel minder erg wordt, dat afgenomen libido, althans bij mij dan. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:50:00 #277
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128869574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:47 schreef Detroit het volgende:

[..]

Verminderd libido sucked wel. Al moet ik toegeven dat het na een paar jaar gebruik wel minder erg wordt, dat afgenomen libido, althans bij mij dan. :).
Och geen vriendin dus ook niet echt problemen mee. Bij langere tijd van medicatie wordt het inderdaad gemiddeld beter. Ik kijk de paroxetine nog even aan. Maar zoals ik al enigzins verwachtte helpt veels te weinig tegen m'n angsten.
Touching from a distance ~
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:52:21 #278
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128869652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:50 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Och geen vriendin dus ook niet echt problemen mee. Bij langere tijd van medicatie wordt het inderdaad gemiddeld beter. Ik kijk de paroxetine nog even aan. Maar zoals ik al enigzins verwachtte helpt veels te weinig tegen m'n angsten.
Bij mij hielp het juist gigantisch goed tegen angst, en dat gecombineerd met een dempende werking op de depressieve gevoelens. Het zou juist een middel zijn wat goed angstdempend werkt.

Jammer dat dat bij jou niet zo is, en je mogelijk voor een ander middel moet gaan.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:57:44 #279
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128869840
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef Detroit het volgende:

[..]

Bij mij hielp het juist gigantisch goed tegen angst, en dat gecombineerd met een dempende werking op de depressieve gevoelens. Het zou juist een middel zijn wat goed angstdempend werkt.

Jammer dat dat bij jou niet zo is, en je mogelijk voor een ander middel moet gaan.
Next! wordt dan mijn 5e middel met spiegel opbouwen. Misschien hierna het nogmaals eens met Baclofen proberen(Niet een ad) ook geen spiegel voor nodig. Dat heeft 6 maanden zeer goed gewerkt totdat het ineens ophield te werken, geen flauw idee waarom.
Touching from a distance ~
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:00:39 #280
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128869943
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Next! wordt dan mijn 5e middel met spiegel opbouwen. Misschien hierna het nogmaals eens met Baclofen proberen(Niet een ad) ook geen spiegel voor nodig. Dat heeft 6 maanden zeer goed gewerkt totdat het ineens ophield te werken, geen flauw idee waarom.
Succes ermee in ieder geval.
Het blijft natuurlijk altijd vreemd, waarom bepaalde medicijnen het wel of niet bij iemand doen, of maar een bepaalde tijd.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:02:01 #281
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128869987
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef Detroit het volgende:

[..]

Succes ermee in ieder geval.
Het blijft natuurlijk altijd vreemd, waarom bepaalde medicijnen het wel of niet bij iemand doen, of maar een bepaalde tijd.
Thanx, blijf er gewoon op eigen tempo aan werken totdat ik het probleem opgelost heb(Of tenminste in hoge mate teruggebracht)
Touching from a distance ~
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:34:49 #282
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128871209
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef Bumskie het volgende:

[..]


[..]

1 van de bijwerkingen is geloof ik een opgeblazen gevoel dat is wat de dokter zei... pff heb dat dus sinds gisteren... moet ook steeds kokhalzen. Hoop dat snel over is anders wil ik wat anders want dit is ook geen pretje
Ff doorzetten, duurt maar heel even dat je je zo voelt. Als het na 2 a 3 weken blijft kan je overwegen om te switchen. Alle middelen hebben wel bijwerkingen.

Hier is mijn energie voor de dag op. Moet vanavond uit eten en ik wil afzeggen. Morgen weer een afspraak en zondag ook. Dat is teveel. Alleen werken is eigenlijk al teveel momenteel. Maar dat wil ik wel doorzetten.
Afspraak zondag is met iemand die ik dinsdag ook al heb afgezegd dus ik voel me daar lullig bij. Etentje vanavond staat al maanden en was ik vergeten en afspraak morgen is ook al verzet omdat ik eerder dubbel had gepland.
En nu heb ik dus tigdubbel stress. Zowel door mijn werk wat niet lukt als door al die kutafspraken :(
Ik wil rust gvd!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:43:04 #283
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128871495
Zo, vanavond en zondag afgezegd...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:46:48 #284
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128877347
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef Murmeli het volgende:
Zo, vanavond en zondag afgezegd...
Prcies. Nu even aan jezelf denken. De hectiek van diverse afspraken in het weekend komt vanzelf weer!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:12:25 #285
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128880805
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef Detroit het volgende:

[..]

Prcies. Nu even aan jezelf denken. De hectiek van diverse afspraken in het weekend komt vanzelf weer!
Liever helemaal niet, ik vind 1 afspraak per weekend genoeg.
Nu pas uit mijn werk. Kreeg de smaak ineens te pakken hihi

Ik overweeg wel om iets af te stoten trouwens, het is erg veel en waarvan men vindt dat het in 4 uur kan kost mij minstens 6 uur.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:03:46 #286
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128882376
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Is een vakantie voor singles niks voor je? Of assertiviteits cursus? Ik roep maar wat! :)
Ik probeer mezelf te werken naar een toestand, zodat ik zonder al teveel angst me kan begeven naar een groep met singles om vervolgens met ze op vakantie te gaan. Ik zit nu in een toestand dat ik eigenlijk niet durf.
Ik vind zo'n assertiviteits cursus volledig overbodig, want als je met echte asociale idioten en psychopaten te maken hebt, dan werkt zo'n cursus echt niet. Als je niks doet dan ben je alleen. Als je wel wat doet dan gaan ze gewoon verder met treiteren, ongeacht hoe je reageert. Als je een groep mensen tegenkomt dat je echt niet mag, dan kun je het wel vergeten. Ik trek dat soort mensen aan.
Ik heb m'n hele leven al te maken gehad met zulke groepen mensen en daar ben ik nu goed zat van. M'n hele leven is verziekt door die klootzakken, omdat ik nu buitenproportionele spanningen en angsten heb ontwikkeld. Daarnaast voel ik me ook zeer ongelukkig. Daar wil ik graag vanaf.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:27:47 #287
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128883296
Ik denk ook dat je beter eerst wat zelfverzekerder kan zijn voor je zo'n soort reis gaat doen.
Kan je niet met je neefje een weekend weg ofzo? Weet niet of hij dat mag van zijn ouders? Hij is nog best jong natuurlijk.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:48:10 #288
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128884007
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik denk ook dat je beter eerst wat zelfverzekerder kan zijn voor je zo'n soort reis gaat doen.
Kan je niet met je neefje een weekend weg ofzo? Weet niet of hij dat mag van zijn ouders? Hij is nog best jong natuurlijk.
Inderdaad. Ik mag niet met hem weg, omdat hij nog zo jong is.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:51:49 #289
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128884147
Begrijpelijk maar wel jammer.
Dan blijf ik maar duimen dat je je snel sterker voelt door je behandeling straks :D
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128894309
Mooi kut. Nou gaat het de hele week overall gezien beter dan het hele afgelopen half jaar bij elkaar en dan komt er toch weer die avond met een dip. Jammer, ik dacht dat ik eindelijk weer eens uit de put aan het klauteren was :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128894369
Dat ben je dus ook, 1 dip is nog geen diepe val...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 13 juli 2013 @ 07:42:51 #292
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128898255
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
Mooi kut. Nou gaat het de hele week overall gezien beter dan het hele afgelopen half jaar bij elkaar en dan komt er toch weer die avond met een dip. Jammer, ik dacht dat ik eindelijk weer eens uit de put aan het klauteren was :')
3 stappen vooruit, 1 kleine terug zeggen ze toch altijd. Morgen nieuwe dag nieuwe kansen. Dipje is vervelend maar hoort er wel bij. Komt allemaal goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef Murmeli het volgende:
Zo, vanavond en zondag afgezegd...
Goed zo! Altijd eerst aan jezelf denken, ook al is dat niet altijd zo makkelijk gedaan al gezegd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:46 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

geen last van bijwerkingen op verminderd libido na dus. Maar dat heb ik bij alle ad wel.
Mijn libido is al jaren schommeld door me verleden... als nog minder word tja kan bijna niet minder geloof ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik herken dat gevoel. Bij mij ging het na een paar dagen (5 dagen max) weg. :).
Mooi! Iets om naar uit te kijken, het opgeblazen gevoel de echte buikpijn wel steeds minder, kokhalzen nog niet echt en dat is erg irritant als je in de zorg werkt (vieze geurtjes normaal te doen en nu meteen kokhalzen)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 07:51:30 #293
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128898281
Klaagpost;

Na 3 nachten steeds wakker worden of wakker liggen vannacht eindelijk eens beetje goed geslapen. Ben zo ontzettend aan het malen in mijn hoofd, heel vervelend.
Gisteravond flinke dip, 2 uur bijna alleen maar huilen... uiteindelijk samen rondje met de hond en toen een flauwe actiefilm op tv gekeken en een zak chips. Ik wil eigenlijk niet meer snacken, wil afvallen maar gisteravond hielp deze combi van wandelen, film, chips en me vent me wel even.

Super veel stress nu om mijn laatste examen aanstaande maandag, en dan is dat examen ook nog rete vroeg. Nu al paniekaanvallen dat ik me verslaap of zondagavond niet in slaap val...damn! En dan nog de angst dat ik niet slaag en me opleiding langer gaat duren. Beetje teveel dus nu. Irritante is dat ik vanaf donderdag t/m morgen 4 lange vroege diensten heb ( 7 tm 15 uur) en vaak als ik thuis kom gesloopt ben, leren schiet er een beetje bij in.

Zou vandaag na het werk eigenlijk met me vent naar Turn up the beach gaan (met vrienden), was echt heel lastig maar samen besloten niet te gaan omdat ik dit niet trek.
Gelukkig kaartjes in 2 min verkocht op marktplaats. Gaan vanavond wel even een uurtje naar een verjaardag van vrienden (in het kader van ik moet leuke dingen doen en een beetje afleiding).

Zo alles weer even van me afgeschreven, soms wel fijn.
Nu studieboeken pakken en leren tot mijn eerste client (rond 08.45 uur) uit bed moet halen.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 07:53:27 #294
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128898287
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:
Klaagpost;

Na 3 nachten steeds wakker worden of wakker liggen vannacht eindelijk eens beetje goed geslapen. Ben zo ontzettend aan het malen in mijn hoofd, heel vervelend.
Gisteravond flinke dip, 2 uur bijna alleen maar huilen... uiteindelijk samen rondje met de hond en toen een flauwe actiefilm op tv gekeken en een zak chips. Ik wil eigenlijk niet meer snacken, wil afvallen maar gisteravond hielp deze combi van wandelen, film, chips en me vent me wel even.

Super veel stress nu om mijn laatste examen aanstaande maandag, en dan is dat examen ook nog rete vroeg. Nu al paniekaanvallen dat ik me verslaap of zondagavond niet in slaap val...damn! En dan nog de angst dat ik niet slaag en me opleiding langer gaat duren. Beetje teveel dus nu. Irritante is dat ik vanaf donderdag t/m morgen 4 lange vroege diensten heb ( 7 tm 15 uur) en vaak als ik thuis kom gesloopt ben, leren schiet er een beetje bij in.

Zou vandaag na het werk eigenlijk met me vent naar Turn up the beach gaan (met vrienden), was echt heel lastig maar samen besloten niet te gaan omdat ik dit niet trek.
Gelukkig kaartjes in 2 min verkocht op marktplaats. Gaan vanavond wel even een uurtje naar een verjaardag van vrienden (in het kader van ik moet leuke dingen doen en een beetje afleiding).

Zo alles weer even van me afgeschreven, soms wel fijn.
Nu studieboeken pakken en leren tot mijn eerste client (rond 08.45 uur) uit bed moet halen.
Succes, gewoon nog even kort doorbijten.
Touching from a distance ~
pi_128899075
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:
Klaagpost;

Na 3 nachten steeds wakker worden of wakker liggen vannacht eindelijk eens beetje goed geslapen. Ben zo ontzettend aan het malen in mijn hoofd, heel vervelend.
Gisteravond flinke dip, 2 uur bijna alleen maar huilen... uiteindelijk samen rondje met de hond en toen een flauwe actiefilm op tv gekeken en een zak chips. Ik wil eigenlijk niet meer snacken, wil afvallen maar gisteravond hielp deze combi van wandelen, film, chips en me vent me wel even.

Super veel stress nu om mijn laatste examen aanstaande maandag, en dan is dat examen ook nog rete vroeg. Nu al paniekaanvallen dat ik me verslaap of zondagavond niet in slaap val...damn! En dan nog de angst dat ik niet slaag en me opleiding langer gaat duren. Beetje teveel dus nu. Irritante is dat ik vanaf donderdag t/m morgen 4 lange vroege diensten heb ( 7 tm 15 uur) en vaak als ik thuis kom gesloopt ben, leren schiet er een beetje bij in.

Zou vandaag na het werk eigenlijk met me vent naar Turn up the beach gaan (met vrienden), was echt heel lastig maar samen besloten niet te gaan omdat ik dit niet trek.
Gelukkig kaartjes in 2 min verkocht op marktplaats. Gaan vanavond wel even een uurtje naar een verjaardag van vrienden (in het kader van ik moet leuke dingen doen en een beetje afleiding).

Zo alles weer even van me afgeschreven, soms wel fijn.
Nu studieboeken pakken en leren tot mijn eerste client (rond 08.45 uur) uit bed moet halen.
Oke, er word dus ff veel van je gevraagd! Maar je kunt het! Doe wat je moet doen en laat vallen wat je kan missen!

Worst case: je slaapt zondag niet.. Dan ben je iig op tijd voor je examen en dat examen red je ook! En mocht je het om welke reden niet halen moet je 1 examen over doen... Dan is niet je hele schooljaar weggegooid!

Succes
S. 2014
J. 2016
pi_128899862
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
Mooi kut. Nou gaat het de hele week overall gezien beter dan het hele afgelopen half jaar bij elkaar en dan komt er toch weer die avond met een dip. Jammer, ik dacht dat ik eindelijk weer eens uit de put aan het klauteren was :')
Niet een persoonlijk bedoelde vraag, maar wat merk je zoal als je in zo'n dip(je) zit?
Edit:Ow, ik las net Bumskie's post en dat was eigenlijk wel een mooi voorbeeld van zo'n dip :)
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:16:12 #297
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_128902947
Gisteren met mijn collega's geborreld en gegeten vanwege mijn afscheid daar na bijna 2,5 jaar daar werken. Met mijn favoriete ex-collega onder het genot van whisky aan het eind van de avond nog staan filosoferen over de zin en onzin van het leven, maar bloody hell, wat voelde ik me weer even depressief. Gawd.

Ik denk dat ik voor mezelf toch de conclusie moet trekken dat ik nog depressief ben...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:33:04 #298
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128903342
Angst de mogelijk last post te gaan maken per ongeluk. Dan moet ik het vervolgtopic openen en dat doe ik dan al te traag en ook nog eens verkeerd.
Touching from a distance ~
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:36:26 #299
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128903426
Awww D-tje :(
Van filosoferen kan je heel zwaarmoedig worden inderdaad. Ik doe dat ook niet meer, want dan stort ik ook in. Ik denk dus ook niet dat je perse nog depressief bent omdat je je gisteren zo voelde hoor. Probeer de dagen per stuk te bekijken en je emoties ook. 1 klotedag is niet meteen een depressie. :*
Heeft bij mij ook effe geduurd hoor, voor ik het zo kon zien. Het maakt mijn leven een heel stuk lichter.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128903427
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:16 schreef Detroit het volgende:
Gisteren met mijn collega's geborreld en gegeten vanwege mijn afscheid daar na bijna 2,5 jaar daar werken. Met mijn favoriete ex-collega onder het genot van whisky aan het eind van de avond nog staan filosoferen over de zin en onzin van het leven, maar bloody hell, wat voelde ik me weer even depressief. Gawd.

Ik denk dat ik voor mezelf toch de conclusie moet trekken dat ik nog depressief ben...
Zit er dan op zn minst wel een stijgende lijn in? :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:33 schreef Purplesparks het volgende:
Angst de mogelijk last post te gaan maken per ongeluk. Dan moet ik het vervolgtopic openen en dat doe ik dan al te traag en ook nog eens verkeerd.
Ow maar dat is toch een makkie? :D
pi_128903444
Diicht!! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')