Check! Ik heb inmiddels zelf anderen maar paroxetine blijftvoor mij een top middelquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?

Heb die heel kort gehad. Werkten goed maar teveel bijwerkingen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
 kan niks hebben, sta echt stijf van de stress. Zucht.
 kan niks hebben, sta echt stijf van de stress. Zucht.  

quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:40 schreef Murmeli het volgende:
Gewoon vergeten uit de trein te stappen.
Het leven is chaotisch zonder concerta
 sorry schat
  sorry schat 

Ja, hier. 1 x per dag. Al flink wat jaren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
 .
.

.
. .
.

Volhouden! En sterkte!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier nieuwe fase in de afkickeritis: agressie! Net al tegen een deur staan trappenkan niks hebben, sta echt stijf van de stress. Zucht.
En precies in te drukke tijd op mijn werk. Die al maanden duurt en nog wel ff doorgaat.
 .
.

Maar wel genant als de mensen je aan staan te gapen omdat er een idioot midden op straat aan het schreeuwen is.quote:
 .
.

je bent later uitgestapt omdat je niet bij je eigen halte er uit durfde?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben net nog een station verder uitgestapt dan waar ik moest zijn. Dat overkwam me voor het eerst.
Ik moet echt wat doen aan mijn angst voor groepen mensen. Iedereen is op vakantie, doet leuke dingen en ik voel me zo:
[ afbeelding ]

You can do it!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:07 schreef Murmeli het volgende:
Jep!
Ik vind het wel lief dat jullie me zo aanmoedigen!

Wat een kjoetie!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben net nog een station verder uitgestapt dan waar ik moest zijn. Dat overkwam me voor het eerst.
Ik moet echt wat doen aan mijn angst voor groepen mensen. Iedereen is op vakantie, doet leuke dingen en ik voel me zo:
[ afbeelding ]

*proest*quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
You can do it!!
Je hebt inmiddels zo'n beetje alle afkick verschijnselen dus jij houdt dit wel vol!
1 tip: niet uit woede tegen de trein schoppen want dat doet zeer

quote:
 echt gebeurd, ik labiele dag, trein wederom vertraging, ik wilde naar huis en toen kwam er n trein maar ging de deur niet open.... *schop* *insertveelgescheld*
 echt gebeurd, ik labiele dag, trein wederom vertraging, ik wilde naar huis en toen kwam er n trein maar ging de deur niet open.... *schop* *insertveelgescheld*

Ik zou niet weten waarom ik niet bij mijn eigen halte eruit zou durven te gaan. De halte heeft bij mij nog nooit iets ergs gedaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je bent later uitgestapt omdat je niet bij je eigen halte er uit durfde?

Ik dacht hetzelfde als wat Royco1 zei. Omdat je het over een halte later pas uitstappen had, en gelijk daarna over angst voor mensen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik niet bij mijn eigen halte eruit zou durven te gaan. De halte heeft bij mij nog nooit iets ergs gedaan
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |